آموزش شیوه تبلیغات در گوگل مپ به زبان ساده
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

آموزش شیوه تبلیغات در گوگل مپ به زبان ساده

دیگر همه این موضوع را می‌دانند که گوگل بهترین بستر به منظور تبلیغات برای هر چیزی است. همواره در طول زمان تبلیغات با گوگل به هر سیستم‌عامل دیگری ترجیح داده شده است، اما آیا می‌دانستید که می‌توان در گوگل مپ نیز تبلیغ کرد.

بله درست شنیدید تبلیغات رایگان در گوگل مپ می‌تواند کمک کند تا مشتریان اطراف مغازه و یا تجارت شما بتوانند به راحتی و از روی نقشه شما را پیدا کنند. از آن‌جایی که هدف از این مقاله آموزش تبلیغات در گوگل مپ است باید این نکته را نیز به شما بگویم که کمپین‌های تبلیغاتی گوگل مپ روشی موثر به منظور جذب مشتری محلی به صنعت شما هستند خصوصا آن دسته از مشتریانی که به دنبال خرید آنلاین است.

همان‌طور که می دانید مردم همیشه ترجیح می‌دهند تا به منظور انجام خرید‌های خود و یا هر کار دیگری نزدیکترین مکان را به محل سکونتشان انتخاب نمایند و دیگر با ساتفاده از تبلیغات رایگان گوگل مپ شما می‌توانید اطلاعات تجارت خود را ثبت نمایید تا مشتریان با یک سرچ ساده در گوگل بتوانند شما را پیدا کنند.

طبق تحقیقات انجام شده از جانب گوگل حدود ۵۰ درصد از کاربرانی که ابتدا همه چیز را در تلفن ‌هوشمند خود جستجو می‌کنند در طول یک روز حداقل یک بار به مغازه مراجعه می‌کنند پس از این رو تبلیغات رایگان در گوگل مپ باعث می‌شود تا کاربران بتوانند اطلاعات شما را ببینند و در نتیجه شانس شما در این زمینه که به مغازه و تجارت شما نیزسری بزنند بیش از پیش می‌گردد.

در طول این مقاله قصد داریم تا ابتدا توضیحی در خصوص ماهیت گوگل مپ به شما ارائه دهیم سپس به آموزش تبلیغات در گوگل مپ بپردازیم و برای شما توضیح دهیم که چگونه در گوگل مپ تبلیغات کنیم.

گول مپ چیست؟

گوگل مپ(Google Maps) یک سرویس آنلاین است که علاوه بر نمایش دادن نقشه راه‌های سنتی به ما اطلاعات دقیقی در مورد مناطق جغرافیایی و مکان‌های مختلف نیز ارائه می‌دهد. این سرویس نیز یکی از پرکاربردترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بحساب می آید.

گوگل مپ برای ما تصاویر ماهواره‌ای از بسیاری از نقاط جهان فراهم می‌کند که ما می‌توانیم با استفاده از آن آنچه را که به دنبالش هستیم پیدا کنیم. ‌استفاده از گوگل مپ خیلی آسان است و همچنین ویژگی منحصر به فرد دیگری که گوگل مپ دارد این است که با در نظر گرفتن ازدحام می‌تواند زمان تقریبی را که ما برای رسیدن به یک مکان قرار است طی کنیم را شناسایی نمایند و در اختیار ما بگذارد.

گوگل مپ در سال ۲۰۰۵ راه‌ اندازی شد و تا به اکنون پیشرفت‌های زیادی نسبت به روزهای اول خود داشته است. همچنین ویژگی جدیدی که به گوگل مپ اضافه شده است که به واسطه آن می‌توان به تبلیغات پرداخت و بسیار مورد توجه عموم واقع شده است.

با استفاده از این ویژگی گوگل مپ می‌توانید به کاوش رستوران‌های جدید و سایت‌های جالب گردشگری در اطراف خود بپردازید و زمان دقیق پروازها را چک کنید.

گوگل مپ علاوه بر نشان دادن نقشه به شما کمک می‌کند تا بتوانید مسیرهایی را که به عنوان هدف در نقشه مشخص کردید را سریع‌تر جستجو کنید. گول مپ این کار را از طریق ارائه اطلاعات دقیق بر اساس ترافیک و سایر متغیرها به شما ارائه می‌کند.

لازم به ذکر است که گوگل مپ دارای قابلیت فوق‌العاده استفاده از نقشه‌ها به صورت آفلاین است به این صورت که اگر زمانی به اینترنت دسترسی نداشته باشید می‌توانید به واسطه این برنامه برخی نقش‌ها را که از قبل بر روی گوشی خود ذخیره کرده‌اید را ببینید.

چگونه در گوگل مپ تبلیغات کنیم؟ ( آموزش تبلیغات در گوگل مپ )

در این مقاله قرار بود تا برای شما به آموزش تبلیغات در گوگل مپ بپردازیم. در خصوص تبلیغات با گوگل مپ باید به شما بگویم که تصور کنید در حال قدم زدن در یکی از روزهای گرم و آفتابی تابستان  در یک شهری هستید که چندان با آن آشنایی ندارید.

به شدت گرمتان شده است و بسیار گرسنه هستید، گوشیتان را از جیبتان خارج می‌کنید و سراغ گوگل مپ می‌روید تا بتوانید با یک سرچ ساده نزدیکترین رستوران یا کافه‌های اطراف خود را پیدا کنید. به گوگل مپ مراجعه می‌کنید و عبارت رستوران را در آن سرچ مینمایید، فکر می‌کنید در نتایج پدیدار شده توسط گوگل مپ برای شما چه چیزی را خواهید دید؟.

در خصوص پاسخ این سوال باید بگویم که شما خواهید دید که گوگل با توجه به موقعیت جغرافیایی شما چندین رستوران و فست فودی نزدیک را به شما معرفی می‌کند. شما می‌توانید از بین گزینه‌های ارائه شده توسط گوگل مپ و بر اساس نزدیکترین فاصله و یا پیشنهادهایی که کاربران در مورد این اماکن نوشته‌اند رستوران یا فست فودی مورد نظر خود را پیدا کنید.

تمامی فرایند ذکر شده در بالا جزو شیوه‌های رایج تبلیغ در گوگل مپ بود. حال لازم است تا به شما بگویم که تصور کنید که شما صاحب یکی از این رستوران ها هستید که مشتری بر اساس پیشنهاد گوگل مپ به آنجا مراجعه کرده است، گمونم دیگر متوجه خواهید شد که چقدر انجام تبلیغات در گوگل مپ می‌تواند بر روی فروش شما به عنوان یک رستوران‌دار و یا صاحب مغازه تاثیرگذار باشد.

تبلیغات شما در گوگل مپ باعث می‌شود تا همزمان با افزوده شدن مشتریان جدید به کسب و کارتان بتوانید نام تجاری خود را نیز ارتقا دهید و یک راه دیگر به شیوه درامدزاییتان بیافزایید.

همچنین گوگل مپ این قابلیت را دارد تا شما با استفاده از ان به سرچ یک محصول خاص بپردازید و گوگل بر اساس پارامترهای مختلف در بالای صفحه برای شما فروشگاه‌هایی نزدیک به موقعیت جغرافیاییتان که آن محصول را دارا هستند نمایش دهد، به این قابلیت گوگل مپ SERP می‌گویند که قسمت مهمی از بازاریابی با گوگل مپ محسوب می‌شود.

البته لازم است تا به شما بگویم که نتایجی را که گوگل مپ در نتیجه سرچ افراد به موقعیت مکانی آن‌ها برایشان پدیدار می‌کند شامل عکس‌ها، نظرات، آدرس و شماره تلفن مکان مورد نظر است. هنگامی که کاربران بر روی تبلیغات شما در گوگل مپ کلیک می‌کنند از شما هزینه‌ای به نفع گوگل کم خواهد شد و به این ترتیب هزینه این تبلیغات از شما گرفته می‌شود.

بررسی معیارهای رتبه‌بندی نتایج در گوگل مپ

در خصوص ادامه مبحث آموزش تبلیغات در گوگل مپ باید بگویم که اگر تا کنون توجه کرده باشید با جستجو کردن یک عبارت خاص در گوگل مپ همواره بعضی از نتایج زودتر و بالاتر از سایر نتایج دیگر قرار می‌گیرند. به نظر شما چه عواملی می‌توانند در رخ دادن چنین حالتی دخیل باشند؟. باید به شما بگویم که الگوریتم‌های گوگل در نشان دادن نتایج جستجو شده در گوگل مپ بر اساس در نطر گرفتن سه عامل زیر است:

  1. نزدیکی موقعیت مکانی
  2. شهرت و رتبه کسب و کارتان
  3. ارتباط

  • نزدیکی موقعیت مکانی

اولین و مهمترین عنصری که گوگل مپ در نمایش و تنظیم نتایج جستجو شده به آن متکی است نزدیکی موقعیت مکانی است. پس هر چه که کسب و کار شما به کاربر نزدیکتر باشد احتمال حضور شما در اولین نتیجه جستجو شده بیشتر خواهد بود.

  • شهرت و رتبه

اگر به هر دلیلی نقش مجاورت و موقعیت مکانی مختل شود رتبه بندی عامل دیگری است که گوگل آن را در نظر خواهد گرفت. لازم است بدانید که علاوه بر عنصر موقعیت مکانی و نزدیکی عواملی مانند رتبه و ارتباط کلمات نیز در نمایش دادن کسب و کار شما در اولین نتایج جستجو شده تاثیرگذارند.

حال باید بگوییم که منظور ما از رتبه بندی و شهرت این است که مشتریان همواره پس از مراجعه به یک مکان تجاری اقدام به امتیازدهی بر اساس کیفیت کالاها و نوع روابط کارکنان شما با خودشان می نمایند و هرچه مشتریان بیشتری به شما امتیاز بالاتر دهند این امکان وجود دارد که تجارت شما جزو اولین نتایج ظاهر شده در گوگل پس از جستجو باشد. پس هرچه که کسب و کار شما شهرت بیشتری میان مخاطبان داشته باشند این امکان وجود دارد تا از طریق گوگل زودتر به دیگران معرفی شوید و به نوعی مانند بازاریابی ویروسی برای شما عمل میکند.

  • ارتباط

هنگامی که کاربران کلمات کلیدی خاصی را سرچ کنند که ممکن است با تجارت شما ارتباط داشته باشد این احتمال وجود دارد که در صورت داشتن دو شرط قبلی و استفاده صحیح از کلمات کلیدی، کسب و کار شما به آن‌ها از سمت گوگل مپ پیشنهاد داده شود. در این مرحله بازاریابی موتورهای جستجو می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد تا شما را در نتایج بالاتر از دیگران نشان دهد.

پس در این بخش نیز به اهمیت مدیریت و کنترل اطلاعات نمایش داده شده‌تان در گوگل پی بردید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله از دکتر ویز سعی کردیم تا با زبانی ساده و روان به شما آموزش تبلیغات در گوگل مپ را توضیح بدهیم. همچنین در ادامه این مقاله به توضیح پلتفرم گوگل مپ پرداختیم و توضیح دادیم که چگونه می‌توانید در گوگل مپ مانند گوگل ادز تبلیغ کنید و این تبلیغات در این پلتفرم به چه شکلی نمایش داده خواهند شد.

همچنین به منظور دستیابی شما به رتبه‌ای بهتر در نتایج جستجو شده در گوگل مپ سعی کردیم تا فاکتورهای موثر در این زمینه را نیز به شما معرفی کنیم. در انتها امیدواریم تا مطالب ارائه شده ما در خصوص آموزش تبلیغات در گوگل مپ مورد استفاده شما دوست داران عزیز واقع گردد.

برخی از سوالات رایج:

۱. گوگل مپ را توضیح دهید؟

گوگل مپ یکی از آپشن های گوگل است که با استفاده از آن می توان علاوه بر مشاهده مکان های مورد نظر مسافتی که تا مقصد لازم است طی شود را محاسبه نمایش می دهد.

۲. الگوریتم گوگل مپ برای نمایش مکان های مورد نظر چیست؟

۱. نزدیکی موقعیت مکانی
۲. شهرت و رتبه مکان مورد نظر
۳. ارتباط

۳. مزیت گوگل مپ برای تبلیغات چیست؟

با استفاده از گوگل مپ شما می توانید به صورت کاملا رایگان تبلیغات کنید که همین موضوع مهم ترین مزیت این اپلیکیشن به شمار می رود مورد بعدی استفاده روزانه افراد از گوگل مپ است که به دیده شدن شما کمک می کند.




تاریخ: یک شنبه 3 دی 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست

شیوه تبلیغات گوگل به بهترین روش

آیا می‌دانستید که می توانید در گوگل به طور کاملا رایگان تبلیغ کنید؟ بله تعجب نکنید شما می‌توانید بدون نیاز به صرف هزینه در صفحات اول جستجوی گوگل ظاهر شوید. زمانی که شما یک وب سایت ایجاد می‌کنید و اقدام به انتشار مطالبی در سطح اینترنت می‌نمایید گوگل در اسرع وقت شما را فهرست‌بندی می‌کند و وقتی کاربران نام تجاری یا آدرس پیوند شما را در گوگل سرچ می‌کنند وب سایت شما را در بالاترین نتایج پدیدار شده خواهند دید.

استفاده از این نحوه تبلیغات گوگل یکی از راه‌های دریافت ترافیک رایگان از گوگل است. هدف از انجام این کار این است که وقتی کسی اقدام به سرچ  کلمات کلیدی می‌نماید که مربوط به محصولات و خدمات شما است این امکان وجود دارد که نام تجاری شما را در در بالای فهرست و یا حداقل در صفحات اول گوگل مشاهده کند. البته رسیدن به صفحات اول گوگل نیز کار چندان آسانی نیست  و به سه مرحله تقسیم می‌شود:

  • استفاده از سئو
  • بهینه سازی وب سایت با استفاده از کلمات کلیدی
  • متقاعد کردن گوگل در این زمینه که سایت شما شایسته کسب بالاترین رتبه در میان سایر سایت‌های رقیب در یک موضوع مشابه است.

با استفاده از مواردی که برای شما ذکر کردم می‌توانید به طور رایگان تبلیغات خود را در گوگل انجام دهید. البته به منظور انجام تبلیغات در گوگل راه حل‌ها و شیوه‌های دیگری هم وجود دارد که در ادامه این مقاله برای شما آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

علاوه بر راه‌هایی که بالاتر برای شما ذکر کردیم استفاده از گوگل ادوردز نیز یک نحوه تبلیغات گوگل است که از قضا بسیار هم محبوب و کارآمد می‌باشد. از آنجایی که قرار است در این مقاله صفر تا صد تبلیغات در گوگل را به شما آموزش دهیم پس به توضیح موارد ذکر شده به تفکیک در ادامه این مقاله از دکتر ویز می‌پردازیم و همچنین به شما یاد می‌دهیم که چگونه در گوگل تبلیغات کنیم.

چگونه در گوگل تبلیغات کنیم ؟

در ابتدای این مقاله برای شما سه مرحله رایج به منظور انجام تبلیغات در گوگل را ذکر کردیم. در این بخش قرار است تا به توضیح موارد ذکر شده در مقدمه بپردازیم.

 

همانطور که به شما گفتیم نحوه تبلیغات گوگل به این صورت است که هر چه میزان بازدید سایت‌های شما بالاتر رود امکان ثبت خرید از محصولات و خدمات شما نیز بیشتر می‌شود. حال به منظور بالا بردن ترافیک سایتتان ما به شما سه مرحله حیاتی در زمینه تبلیغات معرفی خواهیم کرد.

  • مرحله اول استفاده از سئو

انجام این کار به نوعی بهینه سازی موتورهای جستجوگر است و با هدف بهبود زیرساخت‌های فنی وبسایت شما صورت می‌گیرد تا بتوانید در اولین نتایج گوگل پدیدار شوید. انجام این کار نیازمند تجربه و صبر فراوان است.

  • مرحله دوم بهینه سازی وب سایت با استفاده از کلمات کلیدی

شما می‌بایست در مورد کلمات کلیدی که قصد دارید از آن‌ها در وب سایتتان استفاده کنید تا در صفحات نتایج گوگل برای مخاطبین نشان داده شود ارجاعات صحیح و لازم را به گوگل ارائه دهید.

زمانی که توانستید تا با استفاده از ابزارهای وابسته به گوگل کلمات کلیدی مرتبط با تجارتتان را پیدا کنید مرحله بعدی تولید محتوای درست و اصولی به منظور به کار بردن این کلمات کلیدی در آن است. حتماً تا کنون این مثال را شنیده‌اید که می‌گویند محتوای خوب پادشاه است. محتوای شما باید برای کاربرانتان مفید باشد و در عین حال بتواند سیگنال‌های صحیحی را نیز به گوگل ارائه دهد تا با استفاده از این الگوریتم‌ها گوگل بتوانند محتوای شما را بهتر درک کند.

مهمترین عناصر سئو در تولید محتوا عبارتند از:

  1. بهبود بخشیدن به عناوین صفحه
  2. اضافه کردن توضیحات متا
  3. اضافه کردن Alt tex به تصاویر
  4. همچنین باید عناوین مرتبط (برچسب H1 ، H2 و غیره) با کلمات کلیدی را به محتوای خود اضافه کنید
  • مرحله سوم متقاعد کردن گوگل بر شایستگی سایتتان در مقایسه با سایر رقبا

در این مرحله شما باید به گوگل اطمینان دهید که:

  1. مطالب شما بهتر از رقبایتان است.
  2. وب سایت شما کاملا امن است و می‌تواند به سرعت در همه دستگاه‌ها بارگیری شود.
  3. وب سایت شما برای موبایل هم مناسب است.
  4. وب سایت شما حاوی لینک خاریج و داخلی (مراجعه) از وب سایت‌های دیگر است.
  5. نام تجاری شما از اعتبار آنلاین برخوردار است.

استفاده از گوگل ادورز به منظور تبلیغات در گوگل

همانطور که می‌دانید این روزها دیگر بازاریابی از اهمیت زیادی برخوردار شده است و کسانی که در این زمینه کار می‌کنند و از آن سود می‌برند به خوبی می‌دانند که با پیشرفت دنیای الکترونیکی روش‌های متنوعی ایجاد شده است که شما می‌توانید از طریق آن‌ها به بازاریابی و انجام تبلیغات برای محصولات خود بپردازید.

استفاده از گوگل ادز را می‌توان جزو ساده‌ترین و موثرترین نحوه تبلیغات گوگل دانست. شما با انتخاب این شیوه از تبلیغات می‌توانید در بیش از یک صفحه از گوگل به تبلیغ بپردازید، زیرا تبلیغات شما در سایت‌های شریک نیز به نمایش در خواهد آمد و آن‌چه که این پلتفرم را منحصر به فرد می‌کند این است که شما فقط زمانی که شخصی بر روی لینک شما کلیک کند هزینه این تبلیغ را به گوگل می‌پردازید.

به علاوه به منظور تبلیغات در گوگل ادوردز شما نیازی به داشتن بودجه‌های کلان به منظور تبلیغات ندارید و در مدت یک ساعت هم می‌توانید تبلیغات خود را در بستر گوگل ادوردز تنظیم و منتشر نمایید. این نحوه تبلیغات گوگل این روزها به راهی رایج به منظور تبلیغات مبدل شده است که با استفاده از آن می‌توان نتایج خوبی کسب کرد و همچنین به جذب مشتری از طریق وب سایت‌های مختلف کمک می‌کند.

گوگل ادوردز را می‌توان بزرگترین و معروفترین سیستم در زمینه تبلیغات اسپانسر شده دانست که به ارائه دانش به مردم نیز کمک می‌کند. حال که با گوگل ادوردز و مزایا آن آشنا شدید دیگر زمان آن است تا اقدام به یادیگری این مسئله کنید که چگونه می‌توانید با استفاده از گوگل ادز به تبلیغ تجارت خود بپردازید.

استفاده از گوگل ادز به منظور تبلیغات کاری بسیار ساده است و تنها کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ایجاد حساب در گوگل ادز
  2. ایجاد یک کمپین تبلیغاتی قدرتمند
  3. راه اندازی یک گروه تبلیغاتی
  4. تنظیم آگهی به منظور تبلیغات و انتشار آن

به طور کلی در صورتی که تجربه کافی در استفاده از این نوع تبلیغات را ندارید بهتر است تا به عنوان اولین تجربه تبلیعات خود در گوگل ‏ادورز از متخصصان و با تجربه‌گان در این زمینه کمک بگیرید.

در خصوص ایجاد کمپین تبلیغاتی در گوگل باید به شما بگویم که پس از اینکه اقدام به ایجاد یک حساب کاربری کردید باید از طریق دو روش هدف مورد نظر خود را از کمپین بازاریابی تان مشخص کنید.

در راستای انجام دادن این کار به بهترین نحو می‌توانید مراحل ذکر شده توسط وب سایت‌ها را دنبال کنید یا اینکه از یک فرد متخصص کمک بگیرید. پس از اینکه نوع کمپین خود را انتخاب کردید و نام مناسبی را به آن اختصاص دادید که با اسم و ماهیت تجارت شما سازگار بود سپس نوبت به این موضوع می‌رسد که ad group کمپین خود را انجام دهید.

 

شما با انجام این کار اقدام به ایجاد گروه‌های تبلیغاتی خود می‌کنید. در انتها نیز پس از اینکه کمپین شما فعال شد گوگل ادوردز اقدام به بازبینی تبلیغات شما می‌کند و در صورت درست انجام شدن تمامی موارد اقدام به انتشار  تبلیغات شما می‌نماید.

هزینه تبلیغات در Google

اصلی‌ترین مزیت قرار دادن تبلیغات در گوگل این است که شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای هنگفت و خیلی زیاد تبلیغات خود را به پایان برسانید و همچنین می‌توانید آن ارزش معنوی را که از یک تبلیغات انتظار دارید را از این طریق دریافت نمایید.

شما می‌توانید به منظور اطمینان از به صرفه بودن این روش ابتدا میزان هزینه‌ای را که قصد دارید به منظور تبلیغات صرف کنید را تعیین نمایید و به مقایسه میزان آن با این نحوه تبلیغات گوگل بپردازید. همچنین در خصوص ارزش مادی که شما قرار است به گوگل پرداخت کنید باید به شما بگویم که این مسئله کاملا به تعداد کلیک‌هایی که در این راه به منظور کمپین تبلیغاتی خود دریافت می‌کنید بستگی دارد زیرا شما با هر کلیکی که کاربران بر روی تبلیغات شما می‌کنند به گوگل پول می‌پردازید. واقعاً جالب نیست؟

هر بار که شخصی اقدام به کلیک بر روی تبلیغات شما می‌کند به این معنی است که به مطالب شما علاقه‌مند شده است و احتمال بالایی وجود دارد تا از خدمات و محصولات شما خرید کند.

نتیجه‌گیری

در این مقاله سعی کردیم تا شیوه‌های انجام تبلیغات در گوگل را به شما آموزش دهیم. تبلیغات به واسطه آگهی گوگل یکی از کاربردی‌ترین شیوه‌های بازاریابی در دنیای امروز محسوب می‌گردد. و همچنین استفاده از شیوه‌ها و نحوه تبلیغات گوگل هزینه‌ بسیار کمتری را نسبت به سایر روش‌های بازاریابی و تبلیغات برای شما دربر خواهد داشت و با در نظر گرفتن هزینه کلیکی و تقریباً رایگان آن می‌توان گفت نتیجه اعجاب انگیز و خارق العاده را برای شما به ارمغان میآورد.

 

البته گرفتن نتیجه‌ای خوب از طریق این نحوه تبلیغات گوگل نیازمند صبر، تجربه، تلاش و پشتکار زیاد است. امیدواریم تا مطالب این مقاله در خصوص تبلیغات از طریق گوگل توانسته باشد برای شما عزیزان مفید واقع گردد.

برخی از سوالات رایج:

۱. رسیدن به صفحات اول گوگل شامل چه مراحلی می شود؟

۱. استفاده از سئو
۲. افزایش بازدید سایت با استفاده از کلمات کلیدی
۳. قانع کردن گوگل در جهت اینکه سایت شما بازدید بیشتری در میان دیگر سایت ها دارد.

۲. چگونه می توان در گوگل ادز فعالیت کرد؟

۱. ایجاد حساب در گوگل ادز
۲. ایجاد کمپین تیلیغاتی قدرتمند
۳. تنظیم آگهی برای انتشار

۳. هزینه تبلیغات در گوگل چگونه است؟

یکی از مزیت های مهم تبلیغات در گوگل این است که شما با پرداخت هزینه کم می توانید تیلیغات کنید و با انجام فعالیت های مشخص در گوگل به جایگاه مناسبی برای تبلیغ محصول خود برسید.




تاریخ: یک شنبه 3 دی 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست

مقایسه تبلیغات کلیکی گوگل با سایر روش های تبلیغاتی

 1- تبلیغات محلی و فیزیکی

تبلیغات محلی و فیزیکی هنوز هم برای برخی کسب و کارها مفید هستند اما حقیقت این است که عمر این تبلیغات کم‌کم به پایان خود نزدیک شده است و شما با کمک گرفتن از تبلیغات کلیکی گوگل می‌توانید حضوری موثرتری در فضای رسانه‌ای داشته باشید. تبلیغات محلی هزینه‌های زیادی هم از شما دریافت می‌کنند در حالی‌ که شاید درصد زیادی از این هزینه‌ به هدر برود. برای مثال شما با گرفتن یک بنر در سطح شهر باید ماهیانه از ۲ تا ۵۰ میلیون تومان هزینه کنید در صورتی که این بنر به افراد بسیار زیادی نمایش داده می‌شود و بسیاری از این افراد مخاطب هدف شما نیستند اما در تبلیغات کلیکی گوگل شما فقط به ازای افرادی پول پرداخت می‌کنید که دقیقا مشتری شما هستند.

 
2- تبلیغات کلیکی گوگل و تبلیغات اسپانسرینگ

تبلیغات اسپانسرینگ یکی از پرکاربردترین روش‌های تبلیغاتی هستند اما متاسفانه بسیاری از کسب و کارها نمی‌دانند که تبلیغات اسپانسرینگ در بیش‌تر موارد به برندسازی شرکت کمک می‌کند و نقش مستقیمی در فروش بیش‌تر محصولات یا خدمات شرکت ندارد. پس در نظر داشته باشید که اگر بودجه محدودی دارید به سراغ تبلیغات اسپانسرینگ نروید و از همان تبلیغات کلیکی گوگل استفاده کنید چرا که این نوع تبلیغات بسیار هزینه‌بر هستند و از طرف دیگر تاثیر چندان زیادی هم روی فروش محصولات و خدمات شرکت شما ندارند.

3- تبلیغات کلیکی گوگل و تبلیغات رسانه‌ای

اینستاگرام یکی از پرکاربردترین شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات است و بسیاری از کسب و کارها هم هزینه‌های زیادی برای حضور در اینستاگرام پرداخت می‌کنند. تبلیغات اینستاگرام هم می‌تواند یکی از روش‌های مفید برای تبلیغات کسب و کار شما باشد اما طبق تجربه تبلیغات کلیکی گوگل ارزنده‌تر است چرا که در تبلیغات اینستاگرام هم تا حد زیادی با مشکل نبود صددرصدی مخاطب هدف روبه‌رو هستیم در صورتی که تبلیغات کلیکی گوگل کاملا بر اساس نیازهای ما و کاربران هدف تعریف شده‌اند. هزینه تبلیغات کلیکی گوگل نسبت به ورودی که برای شما دارد بسیار به صرفه‌تر از تبلیغات اینستاگرام است اما نکته مهم این است که تبلیغ از طریق گوگل نیاز به تخصص و دانش بالایی دارد و به همین خاطر است که توصیه می‌شود از افراد متخصص این حوزه کمک بگیرید.

 4- تبلیغات کلیکی گوگل و تبلیغات رادیو و تلویزیون

تبلیغات رادیو و تلویزیون در سال‌های قبل بسیار داغ‌تر از امروز بود چرا که تلویزیون و رادیو تنها‌ترین رسانه‌ ارتباطی برندها و مردم بود اما امروزه با گسترش فناوری انحصار تبلیغات رادیو و تلویزیون کمتر شده است و به‌خاطر هزینه‌های بسیار بالا این دو رسانه به حاشیه رفته‌اند. البته هنوز هم این ۲ رسانه مخاطبان خاص خود را دارند اما زمانی که ارزنده بودن هزینه را در نظر می‌گیریم متوجه می‌شویم که تبلیغات رادیو و تلویزیون برای بسیاری از کسب و کارها نه‌تنها به صرفه نیست بلکه نشدنی است چرا که هزینه هر تبلیغ تا چند صد میلیون تومان هم هزینه دارد و این هزینه در توان بسیاری از شرکت‌ها نیست و به همین خاطر هزینه تبلیغات در گوگل برای بیش‌تر کسب‌وکارها به‌صرفه‌تر از سایر روش‌های تبلیغاتی است.

 
 اهمیت کلمه کلیدی در تبلیغات گوگل

برای اینکه تبلیغات گوگل برای شما ارزشمند باشد، بهتر است به مواردی که به قابلیت‌های گوگل ادز را بیشتر می‌کند، توجه کافی داشته باشید. برای مثال، مهم‌ترین ویژگی یک تبلیغ قابل‌قبول، کلمه کلیدی مناسب است. کمه کلیدی اهمیت فوق‌العاده زیادی بر بازدهی تبلیغات شما دارد. اولین ویژگی کلمه کلیدی این است که باید با موضوع و خدمات شما مرتبط باشد. اگر این کلمه با کسب‌وکار شما ارتباطی نداشته باشد، طبیعتاً مشتریان هم از آن خسته می‌شوند و به تبلیغات گوگل شما توجهی نخواهند کرد.




تاریخ: یک شنبه 19 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست

گوگل ادز

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که تبلیغ کلیکی گوگل تبلیغات کلیکی گوگل چیست و دقیقا چه کاربردی دارد؟ تبلیغات کلیکی گوگل یکی از بهترین و ارزنده‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که می‌توانید برای رسیدن به فروش بیش‌تر سازمان و کسب‌وکارتان از آن کمک بگیرید. این طور میتوان گفت که روزانه چندین میلیارد جستجو از طریق گوگل انجام می‌شود، و در گوگل ادز گوگل ادوردز تبلیغات شما به مخاطبانی نمایش داده می‌شود که به محصولات و یا خدمات شما علاقه‌مند هستند و بدون شک از پر‌بازدیدترین روش های تبلیغات اینترنتی به حساب می‌آید




تاریخ: یک شنبه 19 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست

شناخت گوگل ادز ، شیوه درست استفاده از گوگل ادز

تبلیغات در گوگل چیست و برای چه از آن‌ها استفاده می‌شود؟ امروزه این سؤال برای افراد زیادی پیش می‌آید. در عصر حاضر با پیشرفت گسترده تکنولوژی، تبلیغات از حالت سنتی به مدرن و پیشرفته تغییر یافته‌اند. اگر شما هم فروشنده هستید و می‌ترسید برای تبلیغات کسب‌وکار خود از گوگل ادز استفاده کنید، باید برای موفقیت در این حوزه از روش‌های درستی استفاده نمایید. حالا شاید بخواهید بدانید که تبلیغات در گوگل چگونه است و چگونه باید از آن استفاده کرد. در ادامه مقاله، به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

تبلیغات دیجیتال همواره به افراد کمک کرده است تا بتوانند تا آنجا که ممکن است راحت‌تر با مشتریان خود در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنند. همچنین راه‌های زیادی به‌منظور برقراری ارتباط بین شما به‌عنوان یک فروشنده و خریداران احتمالی وجود دارد. این راه‌های ارتباطی می‌توانند خریداران را به سمت سایت شما هدایت کنند.

ممکن است شما نیز مانند بسیاری از صاحبان مشاغل دیگر از اجرایی کردن ایده تبلیغاتتان در گوگل دلهره و وحشت داشته باشید. درست است که شروع تمامی این روند‌ها می‌تواند کمی دلهره‌آور باشد، اما اگر شما موفق شوید که این کار را به روش درست انجام دهید گوگل ادز می‌تواند تجارت شما را کاملاً متحول کند. در همین حین، جنبه منفی این کار را نیز باید در نظر بگیرید. زیرا اگر موفق نشوید این پروسه را به‌درستی طی نمایید، ممکن است حدود هزاران دلار برای شما هزینه داشته باشد. درنتیجه، درازای تمامی تلاش‌هایی که در این راستا انجام دادید، چیزی دریافت نخواهید کرد.

پس اگر شما نیز تاکنون اسم گوگل ادز را در سطح اینترنت زیاد دیده و شنیده‌اید ولی دقیقاً از کارایی آن اطلاع ندارید و یا اینکه صاحب شرکت یا برندی هستید که قصد تبلیغات برای خود را دارید ما در این مقاله به معرفی گوگل ادوردز می‌پردازیم.

گوگل ادوردز چیست؟

حالا می‌خواهیم به این سؤال پاسخ دهیم که ادروردز چیست یا همان تبلیغات گوگل چیست را توضیح دهیم. گوگل ادز یک سیستم تبلیغاتی قوی می‌باشد که ازطریق موتور جست‌وجوی گوگل مشتریان را به خود جذب می‌کند. در این سیستم قدرتمند، وقتی مشتری کلمه کلیدی موردنظر خود را در گوگل جست‌وجو می‌کند، با تبلیغات شما روبرو خواهد شد و می‌تواند با یک کلیک بر روی آن، وارد سایت فروشنده شود.

درواقع گوگل ادز را می‌‌توان سیستم تبلیغات در گوگل دانست. با استفاده از این سیستم، فروشندگان می‌‌توانند تبلیغات برند و تجارت خود را با استفاده از ابزارهای متنوع گوگل، به جهانیان عرضه کنند. مشتریان تنها با وارد کردن کلمه کلیدی، از سراسر دنیا می‌توانند تبلیغات شما را مشاهده کنند.

این سیستم تبلیغاتی در حال حاضر در سراسر دنیا وجود دارد و بسیار پرطرفدار می‌باشد. نکته جالب‌توجه درباره این تبلیغات، این است که هزینه دریافتی از فروشنده برای تبلیغ، به‌ازای هر کلیک بر روی سایت است. یعنی حتی اگر مخاطبان زیادی هم تبلیغ را ببینند اما روی آن کلیک نکنند، فروشنده لازم نیست هیچ هزینه‌ای پرداخت کند. این سیستم تبلیغاتی برای فروشندگان بسیار ایده‌آل است که تنها در گوگل وجود ندارد. این سیستم در سایر موتورهای جست‌وجو مثل یاهو یا بینگ هم وجود دارد.

اهمیت کلمه کلیدی

البته کارکرد گوگل ادز به همین راحتی‌ها هم نیست. شما ابتدا باید کلمات کلیدی مرتبط و درست را انتخاب نمایید. برای یافتن یک کلمه کلیدی خوب، می‌توانید از ابزارهای گوناگون گوگل استفاده کنید و در طی پروسه‌ای خاص، آن را در سایت خود بکار گیرید. به‌این‌ترتیب، می‌توانید بهترین بازده را از این طریق به دست آورید. در واقع گوگل ادوردز نوعی سیستم تبلیغاتی است که گوگل با استفاده از موتور جست‌وجوگر، به کسب‌وکارها کمک می‌کند.

صاحبان مشاغل می‌توانند از کلمات کلیدی مرتبط با برند، محصولات، خدمات و صنعت خود در حساب ادوردز خود استفاده نمایند. هنگامی که مشتریان در سراسر دنیا اقدام به جستجوی عبارات کلیدی شما می‌کنند، موتور جست‌وجوگر گوگل تبلیغات فروشگاه و تجارت شما را برای آن‌ها نمایان می‌کند. به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که از کلمات مرتبط و درستی استفاده کنید تا مشتری مرتبط به کسب‌وکار خود را جذب نمایید.

آیا گوگل ادوردز ارزش یک‌بار امتحان کردن را دارد؟

در این روزها، تعداد زیادی سیستم‌عامل مبتنی بر PPC وجود دارد که شما می‌توانید هر یک از آن‌‌ها را باتوجه‌به سلیقه خود انتخاب نمایید. پلتفرم‌های تبلیغاتی همچون فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر، پینترست و… هم در این لیست وجود دارند. هر یک از این پلتفرم‌ها به‌تنهایی، می‌توانند یک بستر ایده‌آل برای جهانی کردن تبلیغات شما باشند.

همان‌طور که گفتیم، گوگل ادوردز تنها بستر تبلیغاتی با موتور جستجوی گوگل موجود در جهان محسوب نمی‌شود. گزینه‌های دیگری هم برای تبلیغات اینترنتی وجود دارند. باوجود رقابت شدید در این نوع بازار، گوگل ادوردز همچنان یکی از بهترین راه‌‌های موجود به‌منظور دستیابی به مخاطبین هدف برای صاحبان برند و شرکت‌هاست.

سایر سیستم‌های تبلیغاتی مانند facebook Ads و سایر سیستم‌های‌ عامل مبتنی بر PPC مطمئناً می ‌توانند نیازهای شما در این راستا را برآورده کنند. از سوی دیگر، همان‌طور که گفتیم شما با استفاده از گوگل ‏ادز ‏امکان دستیابی مشتریان در سراسر دنیا را خواهید داشت. این امکان با جست‌وجو کردن عبارات کلیدی مرتبط با محصول، برند و محتوای سایت شما می‌باشد. با استفاده از این ویژگی گوگل ادز، می‌توانید زودتر از تمامی رقیبان خود برای فروش اقدام کنید و از آن‌‌ها پیشی بگیرید.

نحوه استفاده از گوگل ادز

بعد از اینکه درباره تبلیغات گوگل چیست اطلاعات کافی به دست آوردید، وقت آن رسیده است تا نحوه استفاده از آن را بدانید تا از آن به شیوه کارآمدی استفاده نمایید. همان‌طور که گفتیم، اگر به روش درستی از گوگل ادز استفاده کنید، مشتریان زیادی به کسب‌وکار شما جذب خواهند شد. درنتیجه، فروش شما روزبه‌روز افزایش می‌یابد و شما به کل دنیا معرفی می‌شوید. استفاده از گوگل ادروردز، به سه مرحله کلی خلاصه می‌شود.

  • ساخت اکانت
  • انتخاب صحیح کلید واژه‌‌ها
  • تولید محتوای جذاب

انجام تمامی این مراحل باعث می‌‌شود تا هنگامی که خریداران کلمات مرتبط را سرچ می‌کنند، سایت شما به‌عنوان یکی از حوزه‌‌های کاری مرتبط برای آن‌‌ها پدیدار می‌شود. پس انجام ر یک از مراحل بالا را با جزئیات دقیق به‌خاطر داشته باشید تا در حرفه خود موفق شوید.

ساخت اکانت

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که اولین مرحله تبلیغات گوگل چیست و در ابتدای کار باید چه کنیم؟ داشتن اکانت در گوگل ادز به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید تبلیغات خود را شروع کنید. بدون ساخت اکانت هرگز قادر نخواهید بود که کارهای تبلیغاتی خود را انجام دهید. برای اینکه یک اکانت برای گوگل ادروردز بسازید، باید حساب ایمیل یا جیمیل داشته باشید.

ساخت اکانت در ادوردز کار بسیار راحتی است و اگر شما از قبل در گوگل حسابی داشته باشید، می‌توانید با استفاده از همان، اکانت گوگل ادوردز بسازید. حتی اگر از قبل هم اکانتی در گوگل نداشته باشید، می‌توانید با استفاده از حساب جیمیل یا ایمیل خود، برای ساخت و راه‌‌اندازی حساب گوگل ادوردز اقدام کنید.

انتخاب کلمه کلیدی

دومین قدم برای تبلیغات گوگل چیست و در قدم بعدی باید چه‌کاری انجام دهیم؟ در این بخش، باید به دنبال یک کلمه کلیدی منحصربه‌فرد باشید. برای انتخاب یک کلمه کلیدی جذاب و مشتری‌پسند، باید با محصولات شما کاملاً مرتبط بوده و به‌نوعی با محصول شما تعامل خوبی داشته باشد. برای اینکه کلمه کلیدی شما از استانداردهای کافی برخوردار باشد، بهتر است از نرم‌افزارهای گوناگون موجود استفاده کنید. این نرم‌افزارها یا سایت‌ها به شما کمک می‌کنند که کلمه کلیدی جذابی را در چند دقیقه کوتاه پیدا کنید.

تولید محتوای جذاب

مرحله بعدی برای تبلیغات گوگل چیست و بعد از انتخاب کلمه کلیدی باید چه‌کاری انجام دهیم؟ بعد از اینکه کلیدواژه مرتبط با کسب‌وکار و محصولات خود را پیدا کردید، باید برای یک تولید محتوای جذاب اقدام نمایید. این محتواها باید به حدی جذاب و گیرا باشند تا مشتریان را به کلیک و مشاهده سایت شما ترغیب کنند. اگر محتوای شما از جذابیت کافی برخوردار باشد، موجب می‌شود که دیگران از فروشگاه اینترنتی شما خرید کرده و حتی آن را به دیگران هم پیشنهاد دهند.

مزایا و معایب تبلیغات گوگل

گوگل ادز هم مانند همه سیستم‌های دیگری که مشاهده کرده‌ایم، ویژگی‌های خوب و بد متفاوتی دارد. بهتر است قبل از استفاده از گوگل ادوردز، مهم‌ترین مزایا و معایب این سیستم را بدانید تا بهتر بتوانید از آن استفاده کنید. احتمالاً بسیاری از فروشندگان با مزایای این سیستم آشنایی دارند. اما شاید آن‌ها بخواهند بدانند که معایب استفاده از تبلیغات گوگل چیست و قبل از ورود به این حوزه، از این معایب آگاه شوند. در ادامه برخی از مزایا و معایب این حیطه را بررسی می‌کنیم.

مزایای تبلیغات گوگل

اول‌ازهمه می‌خواهیم بدانم که مزیت‌های استفاده از تبلیغات گوگل چیست و چرا ما را به استفاده از آن ترغیب می‌کنند. این سیستم تبلیغاتی قابلیت‌های فراوانی دارد که همه با استفاده از تکنولوژی انجام می‌گیرد. در ادامه، برخی از مهم‌ترین مزایای گوگل ادز را نام می‌بریم.

ظاهر شدن تبلیغات در بالای نتایج جست‌وجو

هنگامی که مشتریان کلمه کلیدی انتخابی شما را در گوگل وارد کنند، حتماً سایت شما هم در نتایج گوگل برای آن‌ها ظاهر می‌شود. این باعث می‌شود افراد زیادی با کسب‌وکار شما آشنا شوند. مهم‌ترین ویژگی این سیستم این است که مخاطبان مرتبط با کسب‌وکار خود را جذب خواهید کرد.

کنترل هزینه‌ها

شما ازطریق گوگل ادز می‌توانید هزینه‌های کمتر و منطقی‌تری پرداخت کنید. نکته مهم دیگر اینکه پیش‌ازاین که مشتری‌ها بر روی تبلیغ شما کلیک کنند، نیازی به پرداخت هزینه برای تبلیغات گوگل ندارید. این موضوع از نظر اقتصادی بسیار به‌صرفه بوده و موجب کنترل هزینه‌های شما می‌شود.

جذب مخاطبین بیشتر برای کسب‌وکار خود

شاید خیلی از افراد بخواهند بدانند که مهم‌ترین مزیت تبلیغات گوگل چیست و برای چه افراد زیادی به سراغ این نوع تبلیغ می‌روند؟ مهم‌ترین ویژگی این است که مخاطبین بسیار زیادی ازطریق این تبلیغات به کسب‌وکار شما جذب می‌شوند. طبیعی است که وقتی نام تجاری شما در اولین نتایج گوگل پدیدار گردد، مشتریان هم به سایت شما جذب شده و خرید می‌کنند. همچنین باعث می‌شود افراد بیشتری با برند شما آشنا شوند.

عملکرد سریع‌تر از سئو

درست است که داشتن استراتژی سئو همیشه یک ایده عالی برای سایت و تجارت شما محسوب می‌‌گردد، اما انجام این کار بسیار زمان‌بر می‌باشد. شما با استفاده از گوگل ادز که مجهز به موتور جست‌وجوگر گوگل است، می‌توانید پروسه موفقیت خود را بسیار کوتاه‌تر نمایید.

معایب تبلیغات گوگل

حالا نوبت به آن دسته افرادی می‌رسد که می‌خواهند بدانند معایب تبلیغات گوگل چیست و این سیستم تبلیغاتی از چه جهاتی ناقص است. شناختن این معایب باعث می‌شود که شما بتوانید این سیستم را کاملاً شناخته و توقع بیجا از آن نداشته باشید.

نیاز داشتن به تخصص

بسیاری از افراد که نمی‌دانند معایب تبلیغات گوگل چیست و وارد این حیطه می‌شوند، در پایان کار می‌فهمند که این سیستم تبلیغاتی، نیاز به تخصص دارد. این موضوع فقط به گوگل ادز خلاصه نمی‌شود، بلکه در همه سیستم‌های تبلیغاتی که شما بخواهید استفاده کنید، باید تخصص کافی داشته باشید. زیرا این مسائل را نمی‌توان در یک روز یاد گرفت. پس قبل از ورود به این سیستم تبلیغاتی، مهارت‌های لازم را کسب کنید یا این کار را به یک متخصص بسپارید.

بنابراین شاید نیاز پیدا کنید تا یک متخصص را به‌منظور مشاوره در تیم خود استخدام نمایید. همچنین پرداخت هزینه به یک کارشناس و متخصص ممکن است بودجه اولیه تبلیغاتی شما را کاهش دهد. این بدان معنی است که شما پول کمتری برای هدف قرار دادن مشتریان خود در اختیار دارید، اما قطعاً با استفاده از دانش و تجربه این متخصصان در گوگل ادوردز، می‌توانید سود بسیار بیشتری به دست آورید.

قوانین و دستورالعمل‌‌های اجباری

وقتی تصمیم به استفاده از یک ابزار تبلیغاتی می‌‌گیرید، موظف هستید تا طبق قوانین آن عمل نمایید. قوانین از قبل در این‌گونه برنامه‌ها مشخص شده‌‌اند و شما باید این دستورالعمل‌ها و قوانین را شناخته و از آن‌ها پیروی کنید. اهمیتی ندارد که شما با این قوانین موافق هستید یا خیر، زیرا همین سیاست‌ها هستند که به ادامه کار یک پلتفرم کمک می‌کنند.

برای مثال پلتفرمی مانند گوگل ادز، خط‌مشی‌هایی را معین کرده است که طبق آن قوانین، فروشنده نمی‌تواند از برخی مطالب در سایت خود استفاده نماید. با استفاده از سیاست‌‌های تدبیرانه این برنامه‌‌ها، هیچ‌کس نمی‌تواند محصولات خطرناک یا محتوای توهین‌آمیز را تبلیغ کند.

مفاهیم اصطلاحات گوگل ادز

گوگل ادز اصطلاحات مختلفی دارد که کاربران باید با آن‌‌ها کاملاً آشنا شوند. در بخش قبل، اسامی اصطلاحات برای شما آورده شده است. حال در این بخش می‌‌خواهیم به‌صورت گسترده‌‌تری مفاهیم این اصطلاحات را توضیح دهیم تا شما بدانید که هر اصطلاح در چه جایی بکار می‌رود، به چه معناست و چه مفهومی دارد.

Actual cost-per-click

این واژه در واژه‌نامه گوگل ادز، هزینه واقعی هر کلیک شما را نشان می‌دهد. این هزینه‌ها از شارژ شما کم می‌شود. درواقع شما نسبت به هزینه‌ای که باید در ازای هر کلمه به گوگل بپردازید، هزینه کمتری پرداخت می‌کنید. یعنی حتی بیشترین هزینه‌ای که شما به‌ازای هر کلیک می‌پردازید، هزینه بسیار کمی می‌باشد که شما باید برای آن پرداخت کنید. ازاین‌رو، می‌توانید رتبه خود را نسبت به شخصی که در ‌جایگاه پایین‌تر از شما قرار دارد، حفظ کنید.

 Ad Relevance

این واژه در واژه‌‌نامه گوگل ادز، یکی از شاخص‌‌های امتیازدهی در گوگل ادز محسوب می‌شود. این شاخص به ما نشان می‌‌دهد که کلمات کلیدی با متن تبلیغ و محتوای سایت چقدر مرتبط است. این امتیازها به‌ازای هر کلمه کلیدی، به ۳ صورت ذکر شده و در قسمت زیر برای شما تخصیص می ‌یابد.

  • متوسط رو به بالا (Above Average)
  • متوسط (Average)
  • متوسط رو به پایین (Below Average)

پس با استفاده از این عبارت، می‌توانیم میزان ارتباط کلمه کلیدی و محتوای خود را بسنجیم. هرچه کلمات کلیدی انتخاب‌شدة شما مرتبط‌‌تر با متن تبلیغ باشد، امتیاز شما مسلماً بیشتر خواهد بود. این ویژگی به شما کمک بسزایی می‌کند تا مشتریان مرتبط با کسب‌وکار خود را دریافت کنید.

Ad extensions

این عبارت به افزونه‌‌هایی گفته می‌شود که می‌توانید آن‌‌ها را به متن اصلی تبلیغ خود اضافه کنید تا اطلاعات بسیاری را به مشتریان خود ارائه دهید. شما می‌توانید با استفاده از این افزونه‌‌ها، کیفیت تبلیغ خود را افزایش داده و هزینه‌‌های پیش‌رو را کاهش دهید. از مهم‌‌ترین افزونه‌‌ها می‌‌توان افزونه‌‌های زیر را نام برد:

  • افزونه لینک سایت (Site link extension)
  • افزونه شماره تماس Call extension
  • افزونه اعلام مزایا Callout extension
  • افزونه پروموت (Promotion extension)
  • افزونه توضیحات ساختاری Structured snippet extension
  • افزونه اپلیکیشن Application extension

Ad formats

این واژه به معنای فرمت تبلیغ گوگل است. تبلیغی که شما طراحی کرده‌‌اید از دو بخش اصلی و افزونه‌‌ها تشکیل شده است. مشتری پس از جست‌وجوی کلمه کلیدی در گوگل، فرمت تبلیغ را مشاهده می‌کند. هرچه متن تبلیغ شما باکیفیت‌‌تر باشد و از این امکانات در متن تبلیغ خود به‌درستی استفاده کرده باشید، گوگل هم تبلیغات شما را بیشتر نشان می‌دهد و هزینه‌های شما نیز به همان نسبت کاهش پیدا می‌‌کند.

Ad Preview and Diagnosis too

یکی از ابزارهای گوگل ادز که می‌توانید با استفاده از آن، وضعیت نمایش تبلیغ خود را برروی هر یک از کلمات کلیدی کمپین خود بررسی کنید Ad Preview and Diagnosis too می‌باشد. با استفاده از ابزارها می‌توانید بفهمید که چرا تبلیغات شما نشان داده نمی‌شوند و سپس برای برطرف ‌کردن آن مشکل، اقدام کنید.

Ad Rank

این قسمت، وظیفة نشان‌دادن رتبه نمایش تبلیغ شما را دارد. رتبه کلی شما به برخی عوامل بستگی دارد که آن‌ها را در این قیمت توضیح خواهیم داد. تعیین رتبه شما بر اساس این معیارها صورت می‌‌گیرد: هزینه پرداختی، امتیاز کیفی شامل نرخ کلیک، ارتباط بین تبلیغ و کیفیت صفحه ورود (زمینه سرچ)، مکان، دستگاه، زمان و سایر مقادیر ارسال شده. رتبه تبلیغ هیچ‌‌‌گاه ثابت نیست و تبلیغ شما به‌ازای هر بار که وارد یک رقابت با اشخاص دیگر می‌شود، رتبه جدیدی پیدا می‌‌کند. در این صورت، رتبه یا کاهش می‌یابد و یا افزایش پیدا می‌کند.

Advertising policies

قوانین گوگل ادز شامل مجموعه‌ای از قوانین و چارچوب‌‌های انتخاب‌شده توسط گوگل ادز است. در‌صورتی‌که کلمات کلیدی، محتوای تبلیغاتی یا سایت شما برطبق این چارچوب‌ها پیش نرود و قوانین رعایت نشود، تبلیغ شما نمایش داده نخواهد شد. گاهی هم به دلیل عدم رعایت این قوانین، حساب شما به طور خودکار توسط گوگل مسدود می‌شود. معمولاً در این مواقع، گوگل هزینه‌‌های شما را بازنمی‌گرداند. این محدودیت‌ها زمانی شدت می‌یابد که گوگل متوجه می‌شود فرد ساکن ایران است.

Approved

یکی از وضعیت‌‌هایی است که نشان می‌دهد گوگل تبلیغ شما را تأیید کرده است. دراین‌حالت، هیچ مشکل، ناسازگاری و محدودیتی برای شما و کمپین تبلیغاتی شما به ‌وجود نخواهد آمد. از این مرحله، باید برطبق قوانین گوگل عمل کنید.

Broad match

Broad match یکی از کلمات کلیدی گوگل ادز است که کاربرد فراوانی دارد. هنگامی که مشتری عبارتی جست‌وجو می‌کند که کلمه کلیدی شما هم شامل می‌شود، از این عبارت استفاده داده می‌شود. سپس محتوای تبلیغاتی شما هم برای مشتری مذکور نمایش داده خواهد شد.

Approved (limited)

یکی از موقعیت‌هایی است که موجب می‌‌شود حالت نمایش تبلیغات شما محدود شود و احتمال دارد گوگل این حالت را برای متن تبلیغ شما در نظر بگیرد. برای مثال، ممکن است تبلیغی مانند تبلیغ مشروبات الکلی در اکثر کشورها ممنوع باشد. پس اگر این نوع تبلیغات را داشته باشید، تبلیغ شما محدود می‌‌شود و تنها در کشورهایی که از این ممنوعیت برخوردار نیستند، نمایش داده خواهد شد. از تبلیغ سایر محصولاتی که در برخی کشورها نمایش آن‌‌ها ممنوع است، می‌‌توان به تبلیغ دارو، برند شرکت‌‌های معتبر، قمار و… اشاره کرد.

Action

در هر زمان که یک کاربر تصمیم به جست‌وجو یک عبارت بگیرد و آن عبارت را جستجو کند، گوگل تصمیم می‌گیرد که کدام تبلیغ را طبق این عبارت به کاربر نمایش دهد. درواقع گوگل تعیین می‌کند که هر تبلیغی در چه جایگاهی قرار گیرد. به این کار فرایند مزایده و یا همان Auction گفته می‌‌شود.

نتیجه‌گیری

استفاده از گوگل ادز در زمینه تبلیغات می‌‌تواند یک سرمایه‌گذاری بزرگ در وقت و در هزینه‌‌ها محسوب گردد. در واقع شما با استفاده از شبکه جست‌وجوی گوگل ادز می‌توانید مطمئن شوید که تبلیغات شما در جست‌وجوی کاربرانی که به دنبال مارک‌های مشابه شما هستند، رتبه خوبی کسب می‌کند. ما در این مقاله توضیح دادیم که تبلیغات گوگل ادز چیست و چه مزیت‌هایی برای کسب‌وکار ما دارد.

در این مقاله از دکتر ویز سعی کردیم تا به معرفی گوگل ادوردز برای شما دوستان بپردازیم و به‌طورکلی توضیح دهیم که گوگل ادوردز چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد. امیدواریم تا مطالب ارائه‌شده در خصوص گوگل ادز موردپسند شما عزیزان واقع شود.

برخی از سوالات رایج

۱.گوگل ادز چیست؟

گوگل ادرز یا همان گوگل ادورز یک سیستم تبلیغاتی است که معروف‌ترین شکل تبلیغات آن از طریق موتورهای جستجوی گوگل صورت می ‌گیرد.

۲.مزایای استفاده از گوگل ادز چیست؟

  • تبلیغات شما را در بالای نتایج جستجو شده ظاهر می ‌کند
  • امکان کنترل هزینه ‌ها
  • جذب مخاطبین بیشتر برای کسب و کارتان
  • عملکردی سریعتر از سئو

۳.چگونه از گوگل ادوردز استفاده کنیم؟

برای استفاده از پلتفرم تبلیغاتی گوگل ادز باید سه مرحله زیر را طی کنید:

  1. ساخت اکانت
  2. درک صحیح کلید واژه‌ ها
  3. ورود محتوای تاثیر گذار



تاریخ: چهار شنبه 8 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست

شناخت تبلیغات بر اساس کلیک (PPC Advertising) ، آموزش کسب درامد از کلیککردن

اگر از افراد علاقه­ مند به وب سایت­­های تبلیغاتی باشید یا از این وب سایت­ها بازدید کرده باشید بدون شک عبارت تبلیغات بر اساس کلیک به گوشتان خورده است. اما اینکه تبلیغات بر اساس کلیک چیست و در کجا استفاده می­شود؟ برتری این تبلیغات نسبت به سایر روش­ها و… چیزهاییست که حتماً از ذهن شما نیز گذشته است.

در این مقاله قصد داریم که به شما بگوییم که PPC چیست؟ آیا PPC همان تبلیغات بر اساس کلیک است؟ و… بنابراین با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا شما نیز اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

PPC چیست؟

PPC مخفف pey per click  به معنای پشتیبان آنلاین تبلیغات است و برروی طیف گسترده ‌ای انتشار پیدا می­کند. مانند موتورهای جستجو گر عمل می­کند که تبلیغ‌ کنندگان به ازای هر بار کلیک کاربر بر روی تبلیغ هزینه پرداخت می­کند، که این کار بسیار ساده­ای است و تمام افراد می­توانند این کار را انجام دهند.

در واقع تبلیغات بر اساس کلیک اهمیت تبلیغات اینترنتی را به ما نشان می­دهد. همچنین باعث می­شود ما در بحث کنترل بودجه مقداری فعال­ تر شویم و برایمان حائز اهمیت شود. پس به معنای پرداخت هزینه­ به ازای هر کلیک است و آن دسته از تبلیغات هستند که به ازای هر کلیک بر روی آن هزینه ‌ای از بودجه ما کم می­شود. در یک کلام PPC در واقع یک راهی است برای افزایش خرید نه تلاشی برای افزایش بازدید.

تبلیغات براساس کلیک PPC advertising  چیست؟

در واقع تبلیغات بر اساس ppc یک مدل خاصی از تبلیغات آنلاین و به نوعی بازاریابی اینترنتی است که می­خواهد شما را با نوع دیگری از دیجیتال مارکتینگ آشنا کند. امروزه برای تبلیغات از این آیتم استفاده می­شود، زیرا آیتمی به روز و به صرفه است و موج گسترده ‌ای در شبکه‌ اینترنتی به وجود می­آورد و در آن آیتم کاربران می­توانند با کلیک برروی دکمه تبلیغات ppc  را روی یک طیف گسترده ‌ای نشر دهد و بابت این کلیک هزینه ‌ای را پرداخت کند. به این هزینه پرداخت به ازای هر کلیک می­گویند.

تبلیغات کلیکی چیست؟ (Pay per click چیست)

تبلیغات بر اساس کلیک باعث می­شود که ما از هزینه­ های خود آگاهی داشته باشیم و همین امر سبب می­شود که ما به سمت این تبلیغات کشیده شویم. این تبلیغات نقش مهمی را در استراتژی ‌های بازاریابی دارند. ما می­توانیم در فضاهای مختلف تبلیغات خود را به نمایش بگذاریم که دیگران به راحتی با استفاده از این اپلیکیشن بتوانند تبلیغات را مشاهده کنند و با کلیک بر روی آن‌ها، به راحتی آن را انتخاب کنند و به سبد خرید خود بیافزایند.

تبلیغات بر اساس کلیک بسیار مقرون به صرفه است چون شما تنها به ازای تعداد نفراتی که به وب سایتتان می­آیند و روی تبلیغ شما کلیک می­کنند هزینه پرداخت می­کنید نه به ازای تمام کسانی که به وب سایت شما می­آیند و روی تبلیغ شما کلیک نمی­کنند.

همچنین اینگونه نیست که به ازای زمانی که تبلیغ شما روی وب سایت است هزینه پرداخت کنید و شما همان اول برای گذاشتن تبلیغ روی وب سایت فقط هزینه می­پردازید. باتوجه به این تفاصیل می­توان گفت که این نوع از تبلیغات نسبت به تبلیغات دیگر قیمتی به صرفه ‌تر دارد.

این نوع از تبلیغات هدف­دار است و شما می­توانید روی تبلیغات خود محدودیت­ هایی مانند محدودیت‌ های جغرافیایی بر روی دستگاه اعمال کنید. چون ppc  یک راه بسیار مقرون به صرفه ‌ای است و می­تواند در مقایسه با استراتژی­ های مختلف بازاریابی مورد توجه مخاطبان قرارگیرد. در واقع ارزش خود را به عنوان بهترین پلتفورم تبلیغاتی آنلاین به ما ثابت کرده است. این تبلیغات به سرعت در کانال­های دیجیتالی و فضاهای مجازی پیشرفت کرده است و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

این امر باعث شده است که موفقیت افراد در مشاغل آنلاین نیز بیش­تر شود به همین خاطر است که افراد بیش­تر به سمت کارهای آنلاین می­روند چون کسب درآمد از این راه هم کار آسان­تری است هم قیمت مناسب­تری دارد. این تبلیغات از گذشته تاکنون آنچنان پیشرفت کرده که تاجران آن را به صورت یک تجارت آنلاین موفقمی­دانند.

کسب درآمد از طریق ppc

کسب درآمد از تبلیغات کلیکی چگونه است ؟ همچنین این آیتم جنبه کسب درآمدی نیز دارد و می­توان با کسب آموزش­های مناسب از این طریق کسب درآمد کرد. همچنین می­توان به درآمدهای بالا رسید که این درآمد متناسب با میزان عملکرد ما است و بستگی به آموزش خوب ما دارد. بسیاری از افراد از همین وب سایت ‌ها کسب درآمد می­کنند و درآمد های زیادی به­ دست می­آورند. کسب درآمد از راه تبلیغات ppc (تبلیغات بر اساس کلیک) بسیار آسان است و ما با کار کردن در تایم زمانی کمی می­توانیم به درآمدهای بسیار بالایی برسیم.

برای اجرای اینگونه تبلیغات ما باید دوره‌ های آموزشی را در وب سایت‌ های تبلیغاتی بگذرانیم. همچنین برای این­کار ابزارهای بسیاری وجود دارد که ما می­توانیم از آن­ها استفاده کنیم. این‌کار باعث می­شود تا توانایی‌ های ما افزایش یابد. درآمدی که بازایابان از طریق ppc کسب می­کنند به طرز عجیبی روندی رو به افزایش دارد و دائماً درحال بالا رفتن است.

توجه کنید که تبلیغات کلیکی است که در بسیاری از وب سایت‌ها وجود دارد و ما با کلیک بر روی تبلیغ می­توانیم به صورت آنلاین آن را خریداری نماییم. مانند خرید اینترنتی است و در بیش­تر کارها از مخفف آن ppc استفاده می­شود. برای تبلیغات آنلاین در وب سایت ‌های مختلف از آن استفاده می­شود.

رابطه تبلیغات کلیکی و خرید اینترنتی

تبلیغات کلیکی درواقع همان خرید اینترنتی است که ما با مطالعه و کسب اطلاعات دقیق درمورد یک وب سایت به آن سایت مراجعه می­کنیم و با یک کلیک بر روی تبلیغ می­توانیم آن را تهیه نماییم. این کارها اصولا زمانی انجام می­شود که ما برای خرید یک نوع وسیله‌ای برای خود یا خانواده نیاز به خرید اینترنتی داریم و لازم نیست که این خرید را حضوری انجام دهیم.

روش ppc  یکی از روش‌های پرطرفدار در ایران است. برای مثال وقتی ما در گوگل متنی را یادداشت می­کنیم و در نتیجه آن متن­های دیگری ظاهر می­شوند با استفاده از روش ppc است. همچنین برای تبلیغات بنری کسب وکارخود می­توانید از این ایتم استفاده کنید.

نتیجه پایانی:

تبلیغات اینترنتی در وب سایت ‌ها انجام می­شود. این برنامه ما را با نوعی از دیجیتال مارکتینگ آشنا می­کند که با پیشرفت تکنولوژی نیز تغییر می­کند و در واقع ثانیه به ثانیه می­توان آن را به روز رسانی کرد.

 PPC مخفف عبارت pey per click است. pey per click در واقع این به این معنی­ است که پرداخت هزینه ه­ای به ازای هر کلیک است و در واقع آن دسته از تبلیغات هستند. بر اساس (تبلیغات بر اساس کلیک) ppc یک مدل خاصی از تبلیغات آنلاین و به نوعی بازاریابی اینترنتی است و می­خواهد شما را با نوع دیگری از دیجیتال مارکتینگ آشنا کند.

امروزه برای تبلیغات از این آیتم استفاده می­شود. چون آیتمی به روز و به صرفه است و موج گسترده ‌ای در شبکه ‌ی اینترنتی به وجود می­آورد. تبلیغات کلیکی بسیار مقرون به صرفه است چون شما تنها به ازای تعداد نفراتی که به وب سایتتان می­آیند و روی تبلیغ شما کلیک می­کنند هزینه پرداخت می ­کنید نه به ازای تمام کسانی که بر روی تبلیغ شما کلیک می ­نمایند. ما می توانیم در فضا های مختلف تبلیغات خود را به نمایش بگذاریم که دیگران به راحتی با استفاده از این اپلیکیشن بتوانند تبلیغات را مشاهده کنند.

در واقع ارزش خود را به عنوان بهترین پلتفورم تبلیغاتی آنلاین به ما ثابت کرده است. این تبلیغات به سرعت در کانال­های دیجیتالی و فضاهای مجازی پیشرفت کرده است. همچنین این آیتم جنبه کسب درآمدی نیز دارد و می­توان با کسب آموزش­های مناسب از این طریق کسب درآمد کرد و می­توان به درآمدهای بالا متناسب با میزان عملکرد خود رسید. در نهایت توجه کنید که تبلیغات از راه PPC بسیار آسان و مقرون به صرفه است. این نوع تبلیغات در چند سال اخیر طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده که نشان دهنده بازتاب خوب این روش از تبلیغات است.

 

برخی از سوالات رایج:

1.PPC چیست؟

PPC مخفف pey per click به معنای پشتیبان آنلاین تبلیغات است و برروی طیف گسترده‌ای انتشار پیدا می کند و مانند موتورهای جستجوگر عمل می کند.

2.تبلیغات براساس کلیک PPC ADVERTISING چیست؟

تبلیغات بر اساس ppc یک مدل خاصی از تبلیغات آنلاین و به نوعی بازاریابی اینترنتی است که می خواهد شما را با نوع دیگری از دیجیتال مارکتینگ آشنا کند. امروزه برای تبلیغات از این آیتم استفاده می شود، زیرا آیتمی به روز و به صرفه است و موج گسترده‌ ای در شبکه‌ اینترنتی به وجود می آورد.

۳.رابطه تبلیغات کلیکی و خرید اینترنتی چگونه است؟

تبلیغات کلیکی درواقع همان خرید اینترنتی است که ما با مطالعه و کسب اطلاعات دقیق درمورد یک وب سایت به آن سایت مراجعه می کنیم و با یک کلیک بر روی تبلیغ می توانیم آن را تهیه نماییم.




تاریخ: چهار شنبه 8 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست

انواع تبلیغات کلیکی از تفاوت PPC و CPC ، کلاه برداری به روش کلیکی

تبلیغات کلیکی یا تبلیغات PPC شیوه‌ تبلیغاتی محبوبی است که سایت‌های بسیاری برای افزایش بازدید و بالا رفتن رنکینگ سایت خود از آن استفاده می‌کنند.

اگر شما نیز صاحب یک وبسایت هستید و می‌خواهید تعداد بازدید صفحات خود را بالا ببرید، سایت‌های ارائه دهنده انواع مدل‌های تبلیغ کلیکی در ازای هزینه مشخصی به شما کمک خواهند کرد.

در این مطلب سعی داریم تا به معرفی انواع روش‌های تبلیغات کلیکی، شیوه کار، مزایا و معایب آن بپردازیم. لطفاً با ما همراه باشید.

تبلیغات کلیکی چیست؟

PPC مخفف عبارت Pay Per Click به معنای «پرداخت به ازای کلیک» است که در اصطلاح عامیانه به آن «تبلیغات کلیکی» گفته می‌شود. در این نوع از بازاریابی و تبلیغ که در دنیای سایت‌های اینترنتی انجام می‌شود، بابت هر کلیکی که روی لینک یا بنری می‌شود، هزینه‌ای توسط فرد تبلیغ دهنده به سرویس ارائه کلیک پرداخت می‌شود.

مثلاً فردی صاحب یک وبسایت آموزشی است و می‌خواهد تعداد بازدید صفحاتش را بالا ببرد. این فرد به یکی از سایت‌های پربازدید مراجعه می‌کند و پس از گفتگو با پشتیبانی سایت در ازای پرداخت مبلغ مشخصی بنر یا لینک خود را به آن سایت می‌دهد تا آن را در صفحه اصلی خود قرار دهند.

این شخص می‌تواند هزینه را به صورت ماهیانه پرداخت کند که در این صورت حتی اگر یک کلیک هم روی بنرش نشود برای سایت پذیرنده هیچ فرقی نمی‌کند و مبلغ توافق شده را اتخاذ می‌کند. اما اگر توافق شما برای پرداخت در برابر هر کلیک موفقی که روی بنرتان از طریق آن سایت انجام شود، باشد، اگر بنر شما هیچ کلیکی دریافت نکند، شما نیز مبلغی به آن سایت پرداخت نخواهید کرد.

چی نیست؟! ۲۴ آمار و فکت بازاریابی دیجیتال”]

در توافق فوق به شما Advertiser یا تبلیغ دهنده و به سایت پربازدید پذیرنده بنر شما Publisher یا تبلیغ گیرنده گفته می‌شود. افراد زیادی هستند که عبارت PPC را اشتباهاً CPC می‌خوانند یا این دو مفهوم را به جای هم به‌کار می‌برند. cpc مخفف چیست ؟

cpc چیست ؟ در واقع CPC مخفف عبارت Cost Per Click به معنی مبلغی است که در کمپین‌های تبلیغاتی به ازای هر کلیک توسط تبلیغ‌کننده‌ها دریافت می‌شود. در جواب کامل‌تر به سوال تبلیغات کلیکی چیست باید این مورد را نیز لحاظ کرد که از تبلیغ کلیکی برای ایجاد صفحات فرود نیز بهره می‌گیرند.

البته همه سرویس‌ها صفحات فرود ایجاد نمی‌کنند؛ بنابراین باید سرویسی را برای تبلیغات کلیکی خود انتخاب کنید که بلافاصله پس از کلیک کاربر را مستقماً و بدون واسطه وارد سایت شما کند.

انواع تبلیغات کلیکی

تبلیغ در برابر کلیک فقط به یک شیوه انجام نمی‌شود، بلکه دارای چند مدل است که شما بسته به شرایط و انتظارتان از نتیجه نهایی می‌توانید یکی از آن مدل‌ها را انتخاب کنید. چهار مدل رایج تبلیغ کلیکی به شرح زیر هستند:

  • تبلیغات همسان کلیکی

تبلیغ همسان یا تبلیغ Native نوعی از تبلیغ کلیکی است که در آن بازدیدکنندگان تبلیغ از دیدن آن آزرده نمی‌شود؛ چراکه شکل و شمایل تبلیغ یا بنر درست شبیه به ظاهر سایت پذیرنده تبلیغ است. کاربران تصور می‌کنند که بنر تبلیغی جزوی از خود سایت است و در این‌صورت امکان اینکه روی آن کلیک کنند بالاتر می‌رود.

  • تبلیغات بنری کلیکی

تبلیغ بنری نوعی دیگر از تبلیغات کلیکی است که در آن از طراحی جذاب و گاهی متحرک برای یک بنر تبلیغاتی استفاده می‌شود تا کاربران برای کلیک کردن روی آن جذب شوند. هرچقدر بنر جذاب‌تر باشد یا عنوان جالب‌تری داشته باشد، امکان کلیک روی آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

  • تبلیغات ریتارگتینگ کلیکی

تبلیغات ریتارگتینگ نوعی از تبلیغ کلیکی هستند که طیف خاصی از کاربران هدف را نشانه می‌گیرند و برای هر کاربری نمایش داده نمی‌شوند. ریتارگتینگ به نسبت سایر تبلیغات از سیستم شخصی‌سازی کاربران استفاده می‌کند و بیشتر مخاطبان این نوع تبلیغ کاربرانی هستند که قبلاً از سایت تبلیغ کننده بازدید کرده باشند.

  • تبلیغات موضوعی کلیکی

تبلیغات موضوعی در واقع نوعی جدید از انواع دیگر تبلیغات است که در آن از فناوری‌ هوش مصنوعی برای نمایش اطلاعات به کاربران هدف استفاده می‌شود. در این نوع تبلیغ براساس نیاز و جستجوی کاربران، سایت‌هایی که حاوی اطلاعات موردنظر آن کاربران هستند را به آن‌ها نمایش می‌دهد.

غیر از چهار مدلی که معرفی شد، انواع دیگری از تبلیغات کلیکی نیز وجود دارند که در سطح وب از آن‌ها استفاده می‌شود اما به اندازه موارد فوق کاربردی نیستند و بعضی از آن‌ها هم تخصصی هستند و برای هر وبسایتی کاربرد ندارند.

مزایای تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی مزیت‌های زیادی برای صاحبان سایت‌ها دارند؛ به همین خاطر از محبوبیت بالایی هم برخوردار هستند. به‌ طوری‌که بسیاری از سایت‌های مشهور جهانی مانند آمازون نیز از این نوع از تبلیغات بهره می‌برند. تعدادی از مهم‌ترین مزایای تبلیغ کلیکی را در اینجا برای شما آورده‌ایم:

  • معرفی سرویس یا محصول

شما می‌توانید از طریق تبلیغات کلیکی محصول، خدمات یا سرویس‌های خود را به کاربران اینترنتی معرفی کنید. گاهی هدف افراد از انتخاب تبلیغ کلیکی صرفاً معرفی محصولاتشان است و در پی گزینه دیگری نیستند.

  • افزایش فروش سایت

یکی از اهداف تبلیغ کلیکی دستیابی به فروش بیشتر است. هر چقدر افراد بیشتری روی لینک یا بنر شما کلیک کنند، امکان تبدیل شدن ایشان به خریدار بالاتر می‌رود. گاهی در کمپین‌های تبلیغ کلیکی برای محصولات عمومی و پرکاربرد، سود سرشاری از فروش نصیب تبلیغ دهنده‌ها می‌شود.

  • آگاهی از برند

آشنایی کاربران با برند یا برندینگ شما می‌تواند یک هدف مستقل از بالا بردن بازدید یا فروش باشد. بنابراین تبلیغات کلیکی می‌تواند ابزار ایده‌آلی برای معرفی برند شما باشد. در این‌صورت کلیک کردن یا نکردن کاربران روی لینک یا بنر شما اهمیتی نخواهد داشت. تنها دیدن عنوان برند شما توسط کاربران برای‌تان کافی خواهد بود.

  • سرعت نتیجه‌گیری بالا

تبلیغات کلیکی در کوتاه‌مدت برای جذب ترافیک دوره‌ای سایت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند که سئو از این قابلیت بی‌بهره است. در واقع مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا سایت شما کاملاً سئو شده و محتوای بهینه شما باعث افزایش بازدید سایت‌تان شود؛ این در حالی است که تبلیغ کلیکی به راحتی می‌تواند ترافیک موردانتظارتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن جذب کند.

  • هدف قرار دادن یک گروه خاص

بعضی از انواع سرویس دهنده‌های تبلیغ کلیکی این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا بتوانید با توجه به ناحیه جغرافیایی، سن و جنسیت کاربران، ساعت نمایش دادن تبلیغ و … مخاطبان خاصی را هدف بگیرید.

  • امکان اندازه‌گیری دقیق

در صورتی‌که شما از سرویس‌های آنالیز سایت گوگل آنالیتیکس بهره بگیرید، به‌راحتی می‌توانید مقدار کلیک و نرخ تبدیل از طریق کلیک‌های دریافتی را محاسبه کنید. ابزارهای زیادی هستند که می‌توانند اطلاعات کاملاً دقیقی از مقدار اثربخشی کلیک‌ها را در اختیار شما قرار دهند. بنابراین پی بردن به اثربخشی کلیک‌ها در برابر هزینه پرداختی‌تان به‌راحتی امکان‌پذیر است.

تبلیغ کلیکی بخاطر مزایای ارزشمندی که دارد مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. اما هر شیوه یا سرویس جدید در برابر مزایایی که داردی، معایبی نیز دارد. در اینجا به چند مورد از معایب سرویس تبلیغات کلیکی نیز اشاره خواهیم کرد.

معایب تبلیغات کلیکی

معایب تبلیغ کلیکی به نسبت مزیت‌های آن کمتر است؛ اما اگر شما نیز بخواهید از این نوع تبلیغات بهره ببرید، بهتر است از معایب آن نیز آگاه باشید. مشکلات‌ یا عیب‌های بازاریابی کلیکی به شرح زیر است:

  • کلیک در برابر هزینه

سیستم‌های انتشار تبلیغ تا زمانی لینک یا بنر شما را نشان می‌دهند که هزینه آن‌ها را پرداخت کنید؛ در واقع تبلیغ کلیکی تنها تا زمانی برای شما جواب می‌دهد که جیب‌تان بر روی سرویس‌های تبلیغ گیرنده باز باشد. به محض اینکه بودجه شما تمام شود، دیگر کلیکی هم دریافت نخواهید کرد.

  • از دست دادن بخشی از مخاطبان

تعداد زیادی از مخاطبان باکیفیت اینترنت که می‌توانند همان مخاطبان هدف شما نیز باشد، اساساً علاقه‌ای به تبلیغات ندارند. آن‌ها محتوای مورد نظر خود را مطالعه می‌کنند و بدون کلیک کردن روی گزینه‌های اضافی سایت را ترک می‌کنند.

این کاربران در نتایج جستجوی گوگل نیز تنها به دنبال نتایج ارگانیک هستند و نتایج تبلیغی را رد می‌کنند. اگر تمام تمرکز شما روی تبلیغات کلیکی باشد و از دیگر روش‌های جذب مخاطب هدف غافل باشد، این گروه از مخاطبان را از دست خواهید داد.

  • کلیک‌های الکی

کلیک‌های الکی یا Click-fraudها همیشه وجود دارند. نمی‌توان برای این نوع از کلیک‌ها تنها سرویس‌های تبلیغ گیرنده را محکوم کرد. گاهی کلیک‌های الکی توسط ربات‌هایی انجام می‌شود که توسط تیم‌های رقیب شما برای پایین آوردن بازدید و نرخ تبدیل شما ایجاد شده‌اند.

بنابراین در کنار مزیت‌های سرشار این روش تبلیغاتی باید به کلیک‌های فیک نیز توجه داشته باشیم؛ این کلیک‌ها هم جیب ما را خالی می‌کنند و هم نتیجه‌ای هم برای سایت‌مان در بر نخواهند داشت.

کسب درآمد از تبلیغات کلیکی

افرادی دیگری وجود دارند که علاوه بر تبلیغ‌دهنده‌ها و تبلیغ‌کننده‌ها از کلیک‌ کردن سود می‌برند. این افراد کسانی هستند که در سایت‌های ارائه تبلیغ کلیکی عضو می‌شوند و بابت هر کلیکی که انجام می‌دهند از این سرویس‌ها مبلغی را دریافت می‌کنند.

البته این نوع از کلیک‌ها که توسط چنین افرادی انجام می‌شود صرفاً برای بالا بردن رتبه سایت‌ها انجام می‌شود؛ زیرا این افراد مشخصی که برای هر کلیک خود پول دریافت می‌کنند، مخاطبین هدف یک سایت نخواهند بود.

سایت‌های زیادی در سطح جهان هستند که این امکان را برای کاربران خود ارائه می‌کنند و بابت هر کلیک مبلغ مشخصی را برای آن‌ها در نظر می‌گیرند. ممکن است شما نیز ترغیب شوید این کار را انجام دهید و از این طریق کسب درآمد کنید اما کسب درآمد از کلیک کار ساده‌ای هم نیست.

شما به تنهایی نمی‌توانید مبلغ قابل توجهی را از کلیک‌های خود کسب کنید؛ بلکه تنها زمانی این کار برای شما به‌صرفه خواهد بود که دارای زیرمجموعه‌های فراوانی باشید. سرویس‌های ارائه تبلیغات کلیکی این امکان را ایجاد کرده‌اند تا شما بتوانید به کمک زیرمجموعه‌گیری از کلیک‌های زیرمجموعه‌های خود نیز سود ببرید.

سایت‌های ارائه تبلیغات کلیکی

سایت‌های خارجی زیادی هستند که در برابر هر کلیک چند سِنت را در نظر می‌گیرند و دستمزد کاربران خود را به حساب پی‌پال یا کیف پول الکترونیک آن‌ها واریز می‌کنند. البته در کشورمان نیز سایت‌هایی هستند که این امکان را برای کاربران ایرانی فراهم کرده‌اند. در اینجا به چند نمونه از سایت‌های ایرانی و خارجی کلیکی اشاره خواهیم کرد:

  • Ojooo

اوجو یک سایت‌ مشهور کلیکی خارجی است که بابت هر کلیک مبلغ 001/0 دلار را برای تبلیغات پنج ثانیه‌ای در نظر می‌گیرد. حداقل مقدار برداشت در این سایت دو دلار است؛ یعنی اگر مقدار کارکرد شما به دو دلار رسید، می‌توانید آن را مطالبه کنید تا به حسابتان واریز کنند. پرداختی‌های این سایت به‌صورت PayPal، Payza  و Okpay انجام می‌شود. شاید برای‌تان جالب باشد بدانید که مقدار تبلیغات در اپلیکیشن این سایت بیشتر از تبلیغات آن در نسخه دسکتاپ آن است.

  • Cointiply

کونتی‌پلای یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین سایت‌های کلیکی جهان است که به ازای هر کلیک حداقل مبلغ ۰۰۰۵/۰  را در نظر می‌گیرد. مقدار برداشت در این سایت اگر به‌صورت واریز به کیف پول الکرونیک باشد، حداقل حسابتان باید ۰۰۰/۵۰ ساتوشی باشد.

  • پارت کلیک

پارت‌کلیک یک سایت ایرانی ارائه دهنده تبلیغات کلیکی است که به ازای هر تبلیغ به‌صورت متوسط ۵۰ ریال واریز می‌کند. البته این سایت علاوه بر تبلیغ کلیکی درون سایت امکان کسب درآمد از طریق جستجوی گوگل را نیز فراهم کرده است و بابت هر جستجو در گوگل مبلغ ۱۵۰ ریال واریز می‌کند.

  • فیس‌نما

فیس‌نما یک شبکه اجتماعی فارسی است که قابلیت کسب درآمد از طریق تبلیغ کلیکی را نیز برای کاربران خود ایجاد کرده است. این سایت نیز به‌صورت متوسط بابت هر کلیک ۵۰ ریال و برای هر جستجوی گوگل نیز ۱۵۰ ریال پرداخت می‌کند. یکی از مزیت‌های این سایت، امکان فعال کردن کلیک خودکار است. با فعال کردن این گزینه دیگر لازم نیست به‌صورت دستی روی تبلیغات کلیک کنید.

همانطور که ملاحظه می‌کنید، تعرفه تبلیغات کلیکی این سایت‌ها بسیار اندک است؛ اما اگر بتوانید زیرمجوعه بگیرید این مبلغ افزایش پیدا می‌کند و ممکن است برای‌تان درآمد خوبی هم داشته باشد.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که مقدار تبلیغات در این سایت‌ها محدود است و روزانه فقط به تعداد مشخصی تبلیغ برای کلیک کردن در اختیار شما قرار داده می‌شود. این گونه نیست که هرچقدر دلتان خواست کلیک کنید و پول دربیاورید.

فعالیت در این سایت‌ها بدون زیرمجموعه اصلاً به‌صرفه نخواهد بود و تنها وقت شما را تلف خواهد کرد. در برابر این سایت‌ها، سرویس‌های دیگری وجود دارند که در برابر وارد کردن و حل کردن کدهای کپچا مبلغ بیشتری واریز می‌کنند و در صورت فعالیت مستمر می‌توانید درآمد نسبتاً خوبی از آن‌ها کسب کنید. البته نمونه ایرانی این‌چنین سایت‌ها وجود ندارد و برای این مدل از کلیک کردن باید با سایت‌های خارجی همکاری کنید.

تبلیغات کلیکی یا سئو؟

معمولاً تبلیغات کلیکی را گزینه مقابل سئو می‌دانند؛ اما در حقیقت این دو مکمل یکدیگر هستند. تبلیغ کلیکی گزینه مناسبی برای زمانی‌هایی است که می‌خواهید به سرعت تعداد بازدید سایت خود را بالا ببرید.

اما سئو روندی است که در صورت از دست دادن تبلیغات کلیکی‌تان نیز همواره سایت‌تان را بهینه نگه‌می‌دارد. متخصصان وب توصیه می‌کنند هردوی این قابلیت‌ها را برای سایت خود به انجام برسانید. آن‌دسته از مخاطبانی که به تبلیغات علاقه نداشتند، در صورت سئو بودن سایت‌تان می‌توانند از طریق نتایج جستجو بر اثر سئو مناسب جذب شما شوند. می‌توانید در شرایط خاص از یکی از این گزینه‌ها بیشتر استفاده کنید.

مثلاً زمانی‌که یک وبسایت جدید ایجاد کرده‌اید و هنوز هیچ بازدید یا رتبه‌ای ندارید یا نیاز به یک ترافیک بالا و هدفمند دارید، می‌توانید بودجه اختصاصی تبلیغ کلیکی‌ خود را بالاتر ببرید.

اگر به فکر نتایج بلندمدت در سایت‌تان هستید، می‌خواهید از طیف وسیع‌تری از عبارات و کلمات کلیدی ترافیک جذب کنید یا اگر می‌خواهید ترافیک سایت‌تان طبیعی و همیشگی باشد، بهتر است انرژی بیشتری برای سئو سایت‌تان صرف کنید.

تبلیغات کلیکی در تلگرام

کسب درآمد از تبلیغات کلیکی تلگرام نیز یکی از دغدغه‌های کاربران این شبکه اجتماعی است. با توجه به محبوبیت این پیام‌رسان در کشورمان، افراد زیادی از قابلیت‌های تلگرام برای کسب درآمد بیشتر استفاده می‌کنند. تبلیغات تلگرامی، افزایش اعضای کانال‌ها و تبلیغات ساعتی تلگرام دیگر گزینه‌های هستند که می‌توان از آن‌ها برای ایجاد درآمد استفاده کرد.

در سال‌های گذشته از تبلیغ کلیکی تلگرامی سوءاستفاده‌های بسیاری شد که اخیراً توسط تولیدکنندگان این پیام‌رسان ممنوع شده‌اند. در واقع افراد برای بالا بردن بازدید پست‌های تلگرامی (عدد کنار چشم پست‌ها) آن را به کانال‌های غیراخلاقی یا کانال‌های منفعل فروارد می‌کردند. اما در حال حاضر تقلب کردن در تبلیغات کلیکی تلگرامی به حداقل رسیده است. شما می‌توانید با تبلیغ در این برنامه اجتماعی به موقیعت خوبی دست پیدا کنید.

نتیجه‌گیری

اینکه کدام یک از روش های تبلیغات را انتخاب کنید و کدام یک از این روش ها مناسب کسب و کار شماست را یک مشاور کسب و کار می تواند به راحتی مشخص کند؛ که یکی از روش های مورد توصیه، تبلیغات کلیکی است.  تبلیغات کلیکی علاوه بر بالا بردن بازدید‌های سایت شما می‌توانند رتبه الکسا سایت‌تان را نیز بالا ببرند و برای ایجاد لندیگ پیج‌ها یا صفحات فرود بیشتر نیز به شما کمک کنند. با کسب این امتیازها خواهید توانست رتبه خوبی در بین نتایج گوگل نیز بگیرید.

اما برای دیده شدن بهتر و همچنین فروش بیشتر محصولا‌ت‌تان می‌توانید از سرویس تبلیغاتی گوگل ادوردز نیز استفاده کنید. تبلیغات آنلاین با استفاده از بهترین سرویس تبلیغ کلیکی گوگل می‌تواند نتایج شگفت‌انگیزی برای شما داشته باشد.

این سرویس بیشتر در بازه تبلیغات موضوعی قرار می‌گیرد که می‌تواند با هزینه‌ای اندک کلمات کلیدی تعیین شده شما را در راس لیست جستجوی کاربران هدفتان قرار دهد. در صورتی که قصد دارید شما نیز از تبلیغ کلیکی برای ارتقای سایت و کسب‌وکار آنلاین خود استفاده کنید، بهتر است بسته به شرایط و انتظارت خود بهترین سایت تبلیغ کلیکی متناسب با نیاز خود را پیدا کرده و از خدمات آن بهره ببرید.

افرادی هستند که تصور می‌کنند کلیک‌ها علاوه بر بالا بردن رتبه در سئو نیز تاثیر دارد. این موضوع درست است اما تاثیر کلیک تبلیغاتی در سئو بسیار ناچیز است. بهتر است همیشه امکان تبلیغ کلیکی و سئو را در کنار هم برای وبسایت‌تان انجام دهید. چرا که کلیک‌های تبلیغی تاثیر چندانی در سئو ندارند و ترفندهای سئو باید به تنهایی روی هر محتوای سایت‌تان اعمال شده باشند.

برخی از سوالات رایج

تبلیغات کلیکی چیست؟

PPC مخفف عبارت Pay Per Click به معنای «پرداخت به ازای کلیک» است که در اصطلاح عامیانه به آن «تبلیغات کلیکی» گفته می‌شود.

انواع تبلیغات کلیکی کدامند؟

تبلیغات همسان کلیکی

تبلیغات بنری کلیکی

تبلیغات ریتارگتینگ کلیکی

تبلیغات موضوعی کلیکی

مزایای تبلیغات کلیکی چیست؟

معرفی سرویس یا محصول

افزایش فروش سایت

آگاهی از برند

سرعت نتیجه‌گیری بالا

هدف قرار دادن یک گروه خاص

امکان اندازه‌گیری دقیق




تاریخ: سه شنبه 7 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس در ایران

همه ی ما می دانیم که گوگل ادوردز یک سرویس تبلیغاتی بوده که به وسیله آن می توانید تبلیغات خود را در گوگل به نمایش درآورید اما باید بدانید که گوگل ادسنس یک سرویس تبلیغات رایگان بوده که می توانید در آن نه به عنوان تبلیغ دهنده بلکه به عنوان نمایش دهنده تبلیغ نیز فعالیت کنید.

اما چیزی که برای ما مسلم است این بوده که کسب درآمد اینترنتی از طریق گوگل ادسنس برای ایرانیان بسیار دشوار است و دردسرهای بسیاری را به همراه دارد. ولی به هرحال آشنایی با این سرویس خالی از لطف نمی باشد.

گوگل ادسنس چیست؟

گوگل ادسنس همانطور که گفته شد یکی از سرویس های رایگان تبلیغات گوگل می باشد که به تبلیغ دهندگان در یک فضایی مانند Display Network اجازه میدهد تا تبلیغات خود اعم از متنی، تصویری/بنری، ویدئویی یا هر نوع تبلیغ دیگر با محتوای مورد نظرشان را بر روی وب سایت خود قرار دهند و از طریق نمایش این تبلیغات به کسب درآمد برسند. ممکن است با بنرهای تبلیغاتی یا ویدئویی در گوشه و کنار سایت های مطرح انگلیسی زبان برخورد کرده باشید، اینها همان تبلیغات گوگل ادسنس می باشند.

باید بدانید که این تبلیغات توسط گوگل دسته بندی و مدیریت می شوند و کسب درآمد از گوگل ادسنس بر اساس دو روش CPM (پرداخت به ازای بازدیدکننده) و CTR (میانگین تعداد کلیک) صورت می‌گیرد. در روش CPM تعداد کسانی که از وب سایت بازدید میکنند و روش CTR تعداد کلیک هایی که بر روی تبلیغ انجام می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

در نظر داشته باشید از زمانی که این سرویس راه اندازی شده است هر دو روش بسیار پرطرفدار بوده و باعث افزایش درآمد افراد شده است. اما باید این نکته را بدانید که مدیران وب سایت ها به CPM توجه بیشتری نشان می دهند زیرا با تمرکز بر روی آن به راحتی می توانند ترافیک وب سایت خود را افزایش داده و همچنین رتبه سایت را در نتایج جستجوی گوگل به شکل مطلوبی بهبود ببخشند.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که درآمد حاصل از به نمایش درآوردن تبلیغات در گوگل ادسنس به چه طریقی به دستتان خواهد رسید. در واقع درآمد حاصل از نمایش تبلیغات در گوگل ادسنس از طریق چک و یا واریز اینترنتی به حسابتان واریز خواهد شد. طبق آمارهایی که گوگل منتشر کرده است در سه ماه ابتدایی سال 2014، گوگل مبلغ 3.4 میلیارد دلار از گوگل ادسنس درآمد داشت که تا انتهای سال 2014 به میزان 13.6 میلیارد دلار رسید.

کسانی که نخستین بار است با نام گوگل ادسنس آشنا می شوند مقداری شرایط کاری این سیستم برایشان نا آشناست از همین رو توصیه می شود که یک وب سایت ( به غیر از زبان فارسی ) راه اندازی کنید، محتوای جذاب با رعایت کامل اصول سئو برای جذب بازدید کننده در آن قرار دهید، و در نهایت با ثبت نام و قرار دادن تبلیغات گوگل ادسنس در وب سایت خود کسب درآمد کنید.

یکی از نکات جالبی که بهتر است در رابطه با گوگل ادسنس بدانید این است که در حال حاضر نزدیک به 15 میلیون وب سایت تبلیغات این سرویس را در وب سایت های خود به نمایش در می آورند.

تبلیغات در گوگل ادسنس

نکات زیادی در رابطه با تبلیغات در گوگل ادسنس وجود دارد ولی یکی از آنها این است که گوگل ادسنس چند نوع تبلیغات را در اختیار نمایش دهندگان قرار می دهد که هر کدام از این تبلیغات برای نمایش محل خاص خود را دارند و به طبع مبلغ پرداختی هر کدام نیز متفاوت می باشد. از همین رو بهتر است با انواع تبلیغات گوگل ادسنس آشنا شوید:

تبلیغات محتوایی

اگر بخواهیم در رابطه با این تبلیغات صحبت کنیم باید بدانید که این تبلیغات که به آن تبلیغات محتوا محور گفته می شود بیشتر برای افرادی مناسب است که به دنبال یک موضوع و یا محتوایی خاص هستند. همانطور که گفته تبلیغات گوگل ادسنس به دو روش CPC و CPM انجام می شود ولی با این تفاوت که در تبلیغات محتوایی CPM پرداخت به ازای هر هزار بازدید صورت می گیرد و به همین دلیل است که این مسئله محبوبیت بسیاری را بدست آورده است. تبلیغات محتوایی در گوگل ادسنس انواع و سایز های متفاوتی دارد و کاربران می توانند با سلیقه خود متن تبلیغ یا ویدئو را به نمایش بگذارند.

Page Level Ads

این تبلیغات به گروهی از تبلیغات گوگل ادسنس گفته می شود که از تکنولوژی بهینه سازی استفاده می کنند. زمانی که شما این تبلیغات را در صفحات مورد نظر خود قرار می‌دهید، گوگل ادسنس به طور خودکار تنها زمانی این تبلیغات را به مخاطب نشان می‌دهد که از تجربه کاربری خوب تبلیغ مطمئن باشد.

جستجو محور

در این نوع از تبلیغات سرویس گوگل ادسنس به ناشران تبلیغ این اجازه را می دهد تا تبلیغات را با یک کوئری جستجوری خاص در وب سایت نمایش دهد و 51% از مبلغ تبلیغ را برای انتشار آن دریافت کند. باید بدانید که به دلیل نرخ بالای کلیک هر تبلیغ جستجویی، این نوع تبلیغات محبوبیت بیشتری دارند.

تبلیغات ویدئویی گوگل ادسنس

در این نوع از تبلیغات گوگل ادسنس به سایت های منتشر کننده تبلیغ این اجازه را می دهد تا تبلیغات مورد نظر را به صورت ویدئویی بر روی سایت خود قرار دهند. البته در این رابطه ناشران تبلیغ می تواند تبلیغات مرتبط با وب سایت خود را انتخاب کند.

شانس بیشتر وب سایت ها در گوگل ادسنس

با توجه به اینکه محتوای وب سایتتان مرتبط با چه موضوعی می باشد گوگل ادسنس این امکان را به شما می دهد که تبلیغات مرتبط با وب سایتتان را پیدا کرده و در سایت خود قرار دهید.

در واقع کسانی که محصولات خود را برای تبلیغ در اختیار این سرویس گوگل قرار می دهند این انتظار را دارند که کسانی به سراغشان بروند که واقعا قصد خرید و یا استفاده از محصول به نمایش گذاشته شده را دارند. بنابراین اینگونه عنوان می شود که هر چقدر سایت شما تخصصی تر باشد و به موضوعات تخصصی تری بپردازد، شانس شما برای قبولی در گوگل ادسنس و دریافت تبلیغ بیشتر خواهد بود و در نتیجه پول بیشتری به جیب خواهید زد.

اهمیت محتوا در گوگل ادسنس

علاوه بر اینکه تولید محتوای تخصصی در گوگل ادسنس از اهمیت بالایی برخوردار است، تولید محتوایی خاص و منحصر بفرد اهمیت ویژه تری نزد این سرویس تبلیغاتی دارد. در واقع موتورهای جستجوی گوگل آنقدر هوشمند هستند که به راحتی می توانند محتوای تکراری و یا کپی شده را از نتایج جستجو کنار گذاشته و پس از سرچ آن مطلب خاص هیچ اسمی از آن سایت آورده نشود.

بسیاری از وب سایت های متقلب به جای استخدام یک وبلاگ نویس و یا کسی که کار نوشتن محتوای منحصر به فرد را برای آنان انجام دهد، از سرویس هایی استفاده می کنند که محتوای مورد نظر را به او داده و تنها با تغییر دادن برخی از کلمات آن را از کپی بودن خارج می کنند اما باید بدانید که این روش کاربردی نمی باشد زیرا موتورهای جستجوی گوگل به راحتی می توانند این محتوا را شناسایی کرده و آن دامنه و وب سایت را در لیست سیاه خود قرار دهد در نتیجه باعث می شود که دیگر نتوانید با نام خودتان در گوگل ادسنس ثبت نام کنید.

محتوای جذاب برای گوگل ادسنس

شاید این سوال برای شما هم به وجود آمده باشد که چه وب سایت هایی برای گوگل ادسنس جذاب بوده و یا از طریق چه سایت هایی می توانید تبلیغات پرسود تری دریافت کنید؟ اما قبل از همه ی اینها باید بدانید که گوگل ادسنس سایت ها و وبلاگ هایی را که دارای محتوایی نظیر ترویج برهنگی، خرید و فروش اسلحه و خرید و فروش مشروبات الکلی باشند را تایید نمی کند به غیر از این وب سایت ها شما هر سایت دیگری داشته باشید میتوانید در گوگل ادسنس تبلیغات بگیرید. اما حال میرسیم به محتوای جذاب، از همین رو بهتر است بدانید که محتواهایی در زمینه بیمه، پزشکی و اقتصادی می تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که به دنبال تبلیغات پر سود در گوگل ادسنس هستند.

میزان کسب درآمد از گوگل ادسنس

یکی از رایج ترین سوالات در رابطه سرویس گوگل ادسنس این است که از این طریق تا چه میزان می توان کسب درآمد کرد. باید بدانید که برای این سوال نمی توان پاسخ مشخصی عنوان کرد زیرا میزان درآمدی که شما از طریق گوگل ادسنس به دست می آورد به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله: میزان ترافیک وب سایت شما، تعداد آگهی دهنده ها در حوزه تجارت، نوع محتوای تولید شده در وب سایت شما، نوع ترافیکی که وارد وب سایت می شود و… از همین رو نمی توان میزان دقیقی از کسب درآمد را بیان کرد هر چقدر میزان تلاش شما برای این کار بیشتر باشد مسلما درآمد شما نیز بیشتر خواهد شد.

استفاده از گوگل ادسنس در ایران

همانطور که می دانید استفاده از سرویس های گوگل در ایران امکان پذیر نمی باشد اما ایرانیان همیشه راهی برای دور زدن غیرممکن ها دارند یکی از این راه ها هنگام ثبت نام، ارائه نام و نشانی یکی از آشنایان شما در خارج از ایران می باشد. پس از ثبت نام، یک کد حاوی تاییدیه اکانت از طرف گوگل به ادرس شما ارسال می شود تا بتوانید کسب درآمد خود را به طور رسمی آغاز کنید.

 

یکی دیگر از نکاتی که در حین ثبت نام باید به آن دقت داشته باشید این است که سابقه سایت شما برای سرویس گوگل ادسنس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین توصیه می شود که در ماه های ابتدایی به تولید محتوایی با کیفیت بپردازید تا بتوانید رنکینگ خوبی از جانب گوگل دریافت کنید. البته باید بدانید و نباید آن را فراموش کنید این است که تولید محتوایی با کیفیت و منحصر به فرد یکی از لازمه های داشتن وب سایتی خوب و پرطرفدار می باشد.

 

نکات دیگری در تایید اکانت شما از جانب گوگل تاثیرگذار می باشد به عنوان مثال ثبت نام های پی در پی در این سرویس باعث می شود که شانس اکانت شما برای تایید از جانب گوگل بسیار پایین بیاید. از همین رو توصیه می شود که صبور باشید و شرایط مورد نیازی که برای تایید حساب گوگل ادسنس نیاز است را فراهم کنید.

 

یکی دیگر از نکات بسیار مهم این است که با وجود تحریم های روز افزون علیه ایران گوگل برای وب سایت هایی که به زبان فارسی می باشند و یا از پسوند ir برای وب سایت های خود استفاده می کنند شانسی قائل نباشد از همین رو اکثرا توصیه می شود که برای وب سایت های خود از پسوند .com استفاده کنید و زبان اصلی وب سایت خود را به انگلیسی تغییر دهید و یا از زبان های دیگر نظیر: عربی،آلمانی، اسپانیایی، لهستانی، فرانسوی و… استفاده کنید.

نکاتی برای ثبت نام در گوگل ادسنس

-پس از اینکه اطلاعات خود را در گوگل ثبت کردید پس از گذشت یک هفته نامه ای به آدرس مورد نظر ارسال می کند که در آن یک کد 5 رقمی برای تایید حساب کاربری می باشد. این روش، یکی از شیوه های گوگل برای اطمینان از آدرسی است که در حین ثبت نام وارد کرده اید از همین رو خرید آدرس هایی که در اینترنت از آن یاد می شود می تواند دردسرهایی را برایتان به همراه داشته باشد.

– مرحله بعد ارائه یک شماره تلفن می باشد که این شماره تلفن نیز باید از جانب گوگل تایید شود از همین رو با به راحتی با کلیک کردن بر روی گزینه submit تلفن به صدا در آمده و پین کد 4 رقمی برای شما خوانده می شود با وارد کردن آن نیز شماره شما از جانب گوگل تایید می شود.

– در مرحله آخر باید IP  اینترنتی را ثبت کرده و گزینه ای برای امضای قرارداد را تیک کنید تا ثبت نام شما با موفقیت به اتمام برسد.

-پس از تایید اکانت شما توسط گوگل یک کد جاوا در اختیارتان قرار می گیرد که باید آن را بر روی وب سایتتان قرار دهید تا هر بار که کاربر از وب سایت شما دیدن می کند آن کد جاوا اسکریپت پیغامی را برای سرورهای گوگل ارسال کرده و آنها را از تعداد بازدید کنندگان مطلع می سازد.




تاریخ: پنج شنبه 2 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست

امکان کسب درآمد کلیکی دلاری از سایت های آگهی خارجی

کسب درآمد اینترنتی کلیکی چیست و آیا می توان با این روش کسب درآمد کرد؟ در این مقاله به این پرسش ها پاسخ خواهیم داد.

امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی و گسترش اینترنت باعث شده تا فرصت های شغلی اینترنتی بسیاری را برای عموم مردم پدید آید و البته همچنین باعث از بین رفتن و بیکار شدن بسیاری از افراد شده است از همین رو بسیاری از مردم با شغل های اینترنتی مخالف هستند اما نمی توان تاثیر اینترنت بر روی سطح دانش و اطلاعات مردم را نادیده گرفت.

راه های زیادی برای کسب درآمد اینترنتی به وجود آمده است که اگر بخواهیم به تمام آنها اشاره کنیم مطمئن باشید در حوصله شما نخواهد گنجید از همین رو ما بر روی یکی از آنها که کسب درآمد اینترنتی کلیکی نام دارد تمرکز می کنیم.

کسب درآمد اینترنتی کلیکی چیست؟

مطمئنا بسیاری از شما گوشتان با نام تبلیغات کلیکی آشناست. تبلیغات کلیکی که همان (PPC) (Payperclick) است، در برخی موارد به آن بازاریابی جستجویی نیز گفته می شود. PPC به وسیله موتورهای جستجوی در برخی از سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد و از همین رو به آن مدل تبلیغات اینترنتی نیز گفته میشود.

در واقع این مدل از تبلیغات به گونه ای است که کسب و کارهای مختلف می توانند تبلیغات مورد نظر خود را در گوشه ای از سایت های مرجع قرار داده و هنگامی که مشتری به جستجوی عبارت خاصی در اینترنت می پردازد سایت های مرجع این وب سایت ها را در اختیار آنها قرار می دهد. البته باید بدانید که با هر کلیک بر روی تبلیغات نمایش داده شده هزینه ای برای سایت های مرجع در بر خواهد داشت و آنها از این طریق به کسب درآمد اینترنتی کلیکی می پردازند.

امروزه تبلیغات اینچنینی متقاضیان زیادی دارد زیرا با توجه به نقش اینترنت در زندگی روزمره مردم این تبلیغات می تواند بازتاب گسترده ای از کسب و کار و محصولات آنها داشته باشد. همچنین از مزیت های تبلیغات کلیکی می توان به این نکته اشاره کرد که کسب و کار ها تنها در زمانی که یک مشتری به سایت آنها ارجاع داده میشوند پول و هزینه پرداخت می نمایند و مشتریان می دانند که در سایت تبلیغ دهنده چه محصولاتی به فروش گذاشته شده است.

سایت های کسب درآمد اینترنتی کلیکی

ممکن است این اتفاق برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام گشت و گذار در اینترنت با پیغام های زیادی با عنوان کسب درآمد از اینترنت مواجه شده باشید. فعالیت اینگونه سایت ها بدین شکل است که با کلیک بر روی سایت های مختلف مبلغی پول به حساب شما واریز خواهد شد اما باید بدانید که این سایت ها با کسب درآمد اینترنتی کلیکی یا همان تبلیغات کلیکی بسیار متفاوت است.

در واقع در تبلیغات کلیکی به این صورت است که گوگل به عنوان یک موتور جستجوی قوی با شما به توافق می رسد که تبلیغات خود را بر روی سایت شما به نمایش در آورد و به ازای هر کلیکی که روی تبلیغات گوگل بر روی سایت شما می شود مبلغی را در اختیار شما قرار دهد. از طرفی دیگر کسب و کاری که تبلیغات خود را به گوگل واگذار کرده است به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغاتش می شود باید مبلغی را به گوگل پرداخت کند.

تمام اطلاعات در رابطه با کسب درآمد اینترنتی کلیکی در همین جملات خلاصه می شود. اما مواردی هم وجود دارد که شما باید از آن اطلاعات پیدا کنید که یکی از آنها کلاهبرداری هایی است که ممکن است از طریق کسب درآمد اینترنتی کلیکی رخ دهد پس باید آگاهی کاملی در این زمینه داشته باشید.

کلاهبرداری کلیکی

امروزه با توجه به فراوانی روش های کسب و کار و عدم آگاهی مردم از کسب درآمد اینترنتی کلیکی، باعث شده تا عده ای از افراد سودجو به دنبال کلاهبرداری و کارهای غیرقانونی باشند. در واقع این نوع کلاهبرداری زمانی رخ می دهد که با کلیک کردن افراد بر روی آگهی تبلیغاتی، تعداد کلیک های قابل پرداخت به تبلیغ دهنده افزایش پیدا کند.

این کلیک ها غیرقانونی بوده و می تواند توسط ربات ها و یا نرم افزارهای مخصوص برای این کار راه اندازی شده اند انجام شود. تحقیقات گسترده ای در این زمینه انجام شده که می توان گفت تقریبا تمام آنها توسط افرادی صورت می گیرد که از این راه رای افزایش درآمد بنرهای تبلیغاتی شخصی خود استفاده کرده اند حتی در برخی موارد مشاهده شده که از این روش برای کاهش بودجه تبلیغاتی شرکت رقیب نیز استفاده می کنند.

مزایای کسب درآمد اینترنتی کلیکی

افراد زیادی هستند که با این نوع از کسب درآمد مخالفت داشته باشند ولی هر چقدر افراد از این نوع کسب و کار متنفر باشند و آن را نادرست بدانند ولی باید گفت که تبلیغات کلیکی یکی از سریع ترین راه ها برای دسترسی به بازار می باشد.

زیرا یک کسب و کار تازه تاسیس شده یا همان استارتاپ مدت زمان زیادی نیاز دارد تا جایگاه مناسب خود را در بازار و بین تمام قدرت هایی که در آن حوزه فعالیت می کنند پیدا کند و یا مشتری های مخصوص خود را به سمت سایت سرازیر کند از همین رو تبلیغات کلیکی یکی از بهترین راه هایی است که می تواند برای بدست آوردن مشتری هدف به آنها کمک کند و سایت های تبلیغ دهنده به راحتی می توانند از طریق این سایت ها به کسب درآمد اینترنتی کلیکی بپردازند.

اگر بخواهیم از دیگر مزایای کسب درآمد اینترنتی کلیکی برای شما بگوییم باید بدانید که سایت های تبلیغ دهنده از این طریق به کسب و کارهای کوچک و بزرگ این امکان را می دهند تا بر روی مشتریان هدف خود تمرکز کنند و کنترل کامل آنها را در اختیار داشته باشند و مشتریان را به همان بخشی از سایت ارجاع دهند که او می خواهد و با قرار دادن آپشن های مختلف در سایتشان مشتری را وادار کنند تا با کمی گردش در سایت به آن چیزی که نیاز دارد دست پیدا کند.

البته شایان ذکر است که این کار نیاز به تجزیه و تحلیل تبلیغ دهنده در انتخاب کلمات مناسب برای جستجو می باشد. همچنین سایت های تبلیغ دهنده با قرار دادن نام کسب و کارهای کوچک در کنار کسب و کارهای بزرگ این امکان را به آنها می دهد که با شرکت های بزرگ مقایسه شوند و در جهت ارتقای خود تلاش کنند هر چه مقدار این تبلیغات کلیکی بیشتر باشد مسلما کسب درآمد اینترنتی کلیکی نیز بیشتر خواهد بود.




تاریخ: پنج شنبه 2 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست

شیوه کسب درآمد اینترنتی با دیدن تبلیغات

شاید این سؤال برای شما پیش آمده باشد که چگونه می توانم از طریق اینترنت و کسب درآمد اینترنتی داشته باشم یا چگونه با دیدن تبلیغات در اینترنت درآمد ریالی و یا درلاری کسب کنم و ساده ترین روش پول درآوردن با دیدن تبلیغات چیست؟

بله این کار کاملا ممکن است و شما می توانید تنها با آنلاین بودن و صرف وقت در خانه و یا هرجای دیگر دیدن تبلیغ و کسب درامد درآمد اینترنتی داشته باشید.

دیدن تبلیغ و کسب درامد بسیار آسان است.

کسب درآمد از طریق کلیک کردن بر روی تبلیغات یکی از قدیمی ترین روش های کسب درآمد از اینترنت است و دارای سابقه طولانی است.

کسب درآمد با دیدن تبلیغات مثل سایت های کلیکی پرسشی است که همیشه در بین وبگردها و کسانی که به اینترنت و کسب درآمد از آن علاقه دارند،‌ مطرح است.

مدت زیادی است که راه‌های درآمدی از طریق سایت های کلیکی زیاد و زیادتر می‌شوند.

از آن جایی که کارها به سمت اینترنت کشیده شده است، نیاز این کسب و کارهای نوظهور به تبلیغات بیشتر شده است.

اگر می‌خواهید از سازوکار سایت های کسب درآمد از طریق کلیک برروی تبلیغات و نحوه کسب درآمد از آن‌ها مطلع شوید، تا پایان این مقاله همراه باشید.

سایت های کلیکی (از روش های کسب درآمد با دیدن تبلیغات آنلاین)

سایت های Paid To Click (با نام اختصاری PTC نیز شناخته می شوند) که ما از آن‌ها با نام سایت‌های کلیکی یاد می‌کنیم، پلتفرم‌ها و بسترهای آنلاین هستند که در آن‌ها کاربران می‌توانند به راحتی از طریق کلیک برروی لینک‌‌ها و مشاهده تبلیغات کوتاه مدت، درآمد کسب کنند.

بطور خلاصه و ساده سایت های کلیکی به آن دسته از سایت‌ها گفته می‌شود که در آن عضو می‌شوید و برای مشاهده تبلیغات آنها شما پول پرداخت می‌شود. در این فرایند سه گروه وجود دارند که عبارتند از :

  • گروه اول : آگهی دهنده و صاحب وب سایت که برای تبلیغ کردن پول می دهد.
  • گروه دوم : سایت های واسطی که تبلیغات را دریافت می کنند و آن را در معرض نمایش می گذارند.
  • گروه سوم : افرادی که با کلیک کردن برروی این تبلیغات کسب درآمد می کنند.

توجه داشته باشید که سایت واسط بخشی از مبلغی را که از آگهی دهنده دریافت می کند را برای خود برمی دارد و بقیه را به افرادی که برروی تبلیغ کلیک می کنند پرداخت می کند.

در این رابطه سه جانبه تمام طرف ها منفعت خواهند برد.

میزان بازدید سایت آگهی دهنده افزایش پیدا می کند و رتبه آن در گوگل بالا می رود.

سایت واسط سهم خود را برمی دارد و افرادی که برروی آگهی کلیک می کنند درآمد کسب می کنند.

مشخصات و اصطلاحات مربوط سایت های کلیکی پول درآوردن با دیدن تبلیغات

هر پلتفرم کلیکی دارای مشخصات فنی خاص خود است، با این وجود می‌توان خطوط کلی مشترکی را برای کل سایت های کلیکی PTC ترسیم کرد.

  • تبلیغات (Ads): در هر سایت تبلیغات مختلفی برای نمایش وجود دارد که به طور معمول بیشتر یک دقیقه طول نمی‌کشند.
  • ارجاعات و معرفی‌ها (Refferals): در هر سایت امکان ایجاد شبکه‌ای از دوستان وجود دارد که با کمک آن می‌توان سود حاصل از سایت را افزایش داد.
  • نقد کردن درآمد (Payout): پیش از اینکه درخواست تسویه حساب یا برداشت از درآمد خود را ثبت کنید، مبلغ جمع شده داخل حساب کاربری شما باید از یک مقدار مشخص بیشتر باشد. مثلا ممکن است سایت مبلغ 5 دلار را به عنوان حداقل درآمد قابل برداشت در نظر بگیرد. در این صورت اگر درآمد شما تا آن لحظه 3 دلار بوده، امکان برداشت این مبلغ و نقد کردن آن وجود ندارد.

انواع سایت های کلیکی

بر اساس موارد گفته شده، بین یک سرویس کلیکی و برخی سرویس‌های کلیکی دیگر تفاوت‌هایی وجود دارد.

اول از همه مهم است یادآوری کنیم که تقریبا همه سایت های کلیکی از سیستم معرفی برخوردار هستند تا بتوانند با دعوت از دیگران به استفاده از سیستم خود (به عنوان ارجاع یا معرفی مستقیم) پول بیشتری دریافت کنند.

اما در این بین برخی از سایت های کلیکی کاربرانی را که بدون معرف وارد سیستم می‌شوند (ارجاع یا معرفی اجاره‌ای) را نیز جذب می‌کنند.

پس از توضیح درباره موضوع ارجاع و معرفی می‌توانیم جنبه بسیار مهم دیگری را که سایت های کلیکی مختلف را از یکدیگر متمایز می‌کند، در نظر بگیریم:

نیاز به کلیک روزانه برای بهره مندی از درآمد اضافی زیرمجموعه‌ها. بسیاری از سایت های کلیکی به فعالیت مداوم کاربر نیاز دارند تا درآمد حاصل از کلیک زیرمجموعه‌هایش را فعال نگه دارند.

بنابراین او ناچار است برای انجام حداقل درخواست‌های روزانه سایت در جهت فعال نگه داشتن زیرمجموعه‌هایش هر روز وارد این سرویس کلیکی شده و کاری که سایت از او می‌خواهد را انجام دهد.

سایت های کلیکی در نوع تبلیغات نمایش داده شده نیز متفاوت هستند:

  • در برخی از سایت‌ها لازم است که بر روی یک لینک تایید در انتهای نمایش آگهی کلیک کنید.
  • در بعضی از سایت‌ها لازم است پنجره را فعال نگه دارید تا شمارش معکوس تمام شود.

سیستم معرفی در سایت های کلیکی چیست

سایت های کلیکی فعالیت تبلیغاتی خود را بر مبنای یک سرویس «بازاریابی از طریق معرفی» تنظیم می‌کنند، یعنی به نوعی همان بازاریابی دهان به دهان اما بصورت دیجیتال. به این شکل که اگر کاربران یک سایت کلیکی افراد دیگری را به کار در این سایت دعوت کنند و این افراد نیز در همان سایت شروع به کار و درآمدزایی کنند، کاربران معرف مقداری درآمد مازاد دریافت می‌کنند.

سایت های کلیکی معمولا مبلغی معادل 20٪درصد از مبلغ درآمد کسب شده توسط کاربران مهمان (کاربرانی که توسط کاربران دیگر دعوت شده‌اند) را به درآمد کاربران دعوت کننده، اضافه می‌کنند. 

اساسا داشتن یک شبکه معرفی خوب محور اصلی سود و درآمدزایی کلیکی است.

معمولا با سایت های کلیکی از طریق دیدن تبلیغات، روزانه در حدود 0.1 یورو درآمد کسب می‌کنید، اما داشتن تعداد زیادی از زیرمجموعه‌های ثبت شده (مثلا حدود 100 زیرمجموعه) می‌تواند سود حدود 10 یا 12 برابری را برای شما تضمین کند.

آیا می توان از طریق سایت های کلیکی درآمد کسب کرد؟

شما اگر تازه وارد هستید می توانید از سایت های کلیکی ایرانی استفاده کنید شما می توانید حدود ۱۰۰۰۰ هزار تومان درآمد داشته باشید و با زیرمجموعه گیری و کلیک روزانه به درآمد بالاتری برسید.

ولی در کل سایت های ایرانی درآمد کمی دارند.

شما با توجه به قیمت بالایی دلار می توانید به سمت سایت های کلیکی خارجی بروید و با کلیک کردن حداقل ۱ دلار درآمد داشته باشید. 

از آنجاییکه نرخ دلار در ایران بسیار بالا است، لذا استفاده از سایت های مطمئن خارجی برای درآمد ارزی که اغلب به صورت دلار می باشد بسیار به صرفه تر از سایت های ایرانی است که به صورت ریال پرداخت انجام میدهند.

سایت های خارجی زیادی هستند که این کار را انجام می دهند و شما می توانید با عضویت در آنها و کلیک کردن روی تبلیغات موجود در این سایت ها درآمد دلاری داشته باشید.

چگونه پس از درآمد دلار خود را دریافت کنید؟

برای اینکه بتوانید درآمد دلاری خود را از سایت های خارجی دریافت کنید نیاز به شماره حساب دلاری دارید که اغلب این حساب ها در ایران وجود ندارد.

اما اگر شماره حساب یا کارت به دلار داشته باشید می توانید با درخواست مبلغ درآمد آن را به حساب خود واریز نمایید.

همچنین بسیار از این سایت ها پرداختی های خود را به صورت بیت کوین نیز  انجام می دهند، و شما می توانید به سادگی برای خود حساب بیت کوین باز کنید و درآمد دلاری خود را در آنجا دریافت کنید و سپس در بازار آزاد بیت کوین خود را بفروشید.این روش متداول ترین روش برای دریافت پول از سایت های کلیکی است.

سپس شما می توانید بیت کوین خود را در ایران به قیمت روز بفروش برسانید و ریال دربافت کنید که روش پرسودی نیز می باشد.

سایت های کلیکی کلاهبردار

بیایید ابتدا بگوییم که استفاده از سایت های مختلف کلیکی در تمام دنیا کاملا قانونی است و زیرمجموعه قوانین ملی سایبری آن کشور قرار می‌گیرد.

اما علیرغم قانونی بودن این گونه سایت ها لازم است که تاکید کنیم که هنوز سرویسهای جعلی کلیکی وجود دارند که اصطلاحا آن‌ها را به عنوان سایت های اسکم (Scam) یا کلاهبردار می‌شناسیم.

این‌ها سایت‌هایی هستند با دور زدن مشتری و گول زدن او پس از انجام کار روند کاری خود را بگونه‌ای اجرا می‌کنند که کاربر هیچ پولی دریافت نکند.

سایت های کلیکی کلاهبردار عمدتا به دو نوع تقسیم می‌شوند:

  • سایت‌های معتبری که به هر دلیلی پرداخت هزینه به کاربر برایشان دشوار بوده و مجبور به تعطیلی می شوند (اینها بیشتر سایت‌هایی هستند که دچار هک شده‌اند یا حساب‌های مالی آن‌ها مسدود شده است).
  • سایت های کلیکی کلاهبردار واقعی که در آن‌ها کاربران هرگز درآمد خود را دریافت نخواهند کرد و از اول قصد پرداخت پول را ندارد.

برای جلوگیری از ورود به این سایت‌های کلاهبردار، خوب است که در آغاز کار خود ابتدا به وبسایت‌ها یا خدماتی رجوع کنید که به کاربران کمک می‌کنند تا امنیت سایت های کلیکی را ارزیابی کنند و از امن بودن یک سایت کلیکی اطمینان حاصل کنند. اما به طور کلی بهتر است نسبت به آن دسته از سایت های کلیکی که درآمد زیادی را به شما پیشنهاد می‌دهند یا مجوزهای عجیب و اعداد و ارقام نجومی را به شما نشان می‌دهند، محتاطانه عمل کنید و در صورت امکان از آن‌ها دوری کنید.

آیا عضویت در سایت های کلیکی رایگان است؟

بله شما به صورت رایگان در این گونه سایت ها به فعالیت می پردازید و فقط نیاز به اینترنت و یک سیستم دارید.

اگر مشاهده کردید سایتی از شما پول میگیرد تا به شما مبلغی پرداخت کند بدانید که این گونه سایت ها کلاهبردار می باشند و باید خیلی مراقب باشید.

ولی باز هم بعضی از سایت های معتبر کلیک کردن رایگان است ولی برای ارتقا عضویت و خرید زیرمجموعه باید مبلغی را پرداخت کنید.




تاریخ: چهار شنبه 1 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست

همه چیز درباره پاپ آپ pop up

 معرفی پاپ آپ

تعریف پاپ آپ POP-UP صفحات یا پنجره ای هایی هست که به منظور تبلیغات و کسب بازدید در صفحات وب مشاهده می شود.

به بیان ساده می توان گفت هنگامی که شما یک سایت را باز می کنید و مشغول دیدن آن هستید با کلیک بر روی سایت پنجره ای و سایتی دیگر باز می شود که شما به آن سایت جدید هدایت می شوید و از سایت اصلی دور می شوید.البته می توانیدآن پنجره را ببینید و به سایت اول بازگردید.اما بعضی از کاربران فضای اینترنت شاید به چنین موضوعی علاقه نداشته باشند.

چرا تبلیغات پاپ آپ ؟

استفاده از تبلیغات پاپ آپ Pop-up اهداف گوناگونی ممکن است در پی داشته باشد.بعضی سایتهایی که بیشتر سایتهای دانلود و موسیقی و فیلم و مجله های تفریحی هستند از این طریق کسب درآمد می کنند که به آنها سایتهای  نمایش دهنده می گویند.بعضی سایتها هم که دنبال کسب بازدید هستند از پاپ آپ استفاده می کنند که به آنها سایت تبلیغ دهنده می گویند.به این صورت که یک سایت واسط هست که کار خرید و فروش پاپ آپ را انجام می دهد.از یک سو سایتهای نمایش دهنده کدی را از سایت واسط می گیرند و در سایت خود قرار می دهند. و از سوی دیگر تبلیغ دهندگان تبلیغ خود را در سایت واسط ثبت می کنند.

انوع پاپ آپ:

  • پاپ آندر (POP-UNDER):

پاپ اندر نوعی از پنجره های پاپ آپ هستند  که در زیر صفحه اصلی مرورگر که مشغول نمایش آن هستند باز می شود و به همین دلیل کاربر پس از بستن صفحه اصلی  خود  متوجه آن صفحه پاپ آپ میشود!به بیان دیگر می شود  گفت هنگامی که کاربر  در سایتی وارد میشود که از این نوع تبلیغات پاپ اپ به نام پاپ آندر استفاده میکند با کلیک بر روی هر نقطه از آن سایت یک پنجره تازه ای در پشت صفحه فعلی به وجود میاد  که  تبلیغات در آن صفحه  است.

  • پاپ آپ نیو تب:

پاپ آپ با نام  نیو تب نوعی دیگر  از تبلیغات پاپ آپ هست که تبلیغ در صفحهای دیگر  از مرورگر کاربر باز میشودو در واقع  زمانی که کاربر در مرورگر خود در صفحه ای هست که  از این نوع  پاپ آپ استفاده می کند کلیک میکند، مستقمیا به صفحه جدیدی از مرورگر می رود  و کاربر همان موقع آن تبلیغ را مشاهده میکند.

تفاوت اصلی  دو نوع پاپ آپ  در واقع به هدف از نوع تبلیغاتبستگی دارد ، اگر تنها به دنبال بهبود رتبه یاست خود در الکسا هستید گرینه خرید پاپ آپ از نوع پاپ آندر بهتر است، اما اگر هدف از خرید پاپ آپ برندسازی و فروش محصول و خدمات باشد پاپ آپ از نوع  نیو تب انتخابی مناسب تر است.

راهنمای وبمستر ها:

بساری از اوقات وبمستران این سوال برایشان پیش می آید که آیا به کسب درآمد از تبلیغات پاپ آپ توجه کنند یا نه ؟ و اینکه آیا ضرری به سایتشان وارد می شود یا خیر.در این زمینه باید گفت استفاده بیش از حد این نوع تبلیغ در سایت و به ویژه باز شدن تعداد زیاد پنجره ممکن است آزارد هنده برای کاربران باشد و بازدیدکننده ها ریزش کنند و به سایت آسیب وارد شود.به همین دلیل توصیه می شود بیش از 1 تا 2 پنجره پاپ آپ در سایت استفاده نشود.

بر اساس نیاز، تبلیغ دهندگان ممکن است تبلیغ پاپ آپ موبایل یا دسکتاپ بخرند. اکثرا تبلیغات پاپ آپ مویابل طرفدار بیشتری دارند.




ارسال توسط پول دوست

شناخت سایت تبلیغات کلیکی معتبر

معمولا با روی کار آمدن سایت های ptc (کلیکی) علف هرز این گونه سایت ها هم به وجود آمد وتعدادی سایت متقلب بدون اینکه پرداختی داشته باشندوپولی رابه اعضای خود بدهند به وجود آمدند که تعداد آنها کم هم نیست.

متاسفانه به دلیل اقبال کاربران اینترنتی به طرف سایت های کلیکی موجب شد تا شیوه کلاهبرداری در کسب درآمد کلیکی زیاد شود. راههای متعددی برای تشخیص درست یا کلاهبردار بودن یک سایت ptc وجوددارد که به برخی اژ آنها اشاره می کنیم.  

 
1- دادن مبلغ بیش از 1/ دلار بابت هرکلیک(scam):
معمولا سایتهایی که ادعا میکنند بابت هرکلیک مثلا 1 یا 2 یا 5 یا10 دلار پرداخت می کنند متقلب هستند. چون سایت های کلیکی بابت هرکلیک اعضا مبلغی کمتر ازاین مبالغ دریافت می کنند واگر بخواهند این گونه پول ها رابپردازند یا توانایی آن راندارند ویازود ورشکست شده وازرده خارج می شوند.

2- عدم ظاهرزیبا ومناسب ونیز نداشتن امکانات لازم(scam):
سایت هایی که باظاهری نامناسب پا به عرصه ی اینترنت می گذارند وفاقد امکانات لازم هستند معمولا نمی خواهند مدتی طولانی دراینترنت بمانند وبه همین خاطر پس از مدتی فعالیت وکلاهبرداری کارخودراخاتمه داده و هزینه زیادی رابابت طراحی سایت وامکانات خود نمی پردازند.هر چه طراحی یک سایت بهتر،جذاب تر ومنعطف تربوده ودرکنارآن امکاناتش بیشتر باشد بر اعتبار آن سایت افزوده می شود. البته سرعت سایت ptc راهم به هیچ وجه نبایدنادیده گرفت. سایت های معتبرباید سرعت بالایی داشته باشند درغیر این صورت باافزایش کاربران وترافیک سایت به مشکل برخواهند خورد.

3- داشتن تالار گفتمان (انجمن) ( forum)
داشتن یک تالار گفتمان مناسب ( forum ) برای تبادل نظر کاربران ونیز رفع سریع مشکلات کاربران بسیاربسیار مهم می باشند. طوری که بیش از 95 درصد سایت های کلیکی که فروم ندارند به اصطلاح scam ( متقلب وکلاهبردار) هستند. چون نمی خواهند اعضایشان اظهارنظرکرده ودرنتیجه دستشان رو شود.

خود forum هم باید مناسب ودارای قسمت های معین ومشخص و کافی باشد .فروم های نامناسب یا صوری و ظاهری ویا فروم هایی که امکانات لازم راندارند ازاعتبار سایت مورد نظر کم می کند.

4- داشتن پرداخت های واقعی:
یک سایت کلیکی معتبر برای افزایش اعتبار خود باید پرداخت های واقعی و به موقعی به اعضای خودداشته باشد. لیست این پرداخت ها درقسمت peyment proof هرسایت کلیکی باید موجود باشد.

5- تحقیق دراینترنت وموتورهای جستجوگر وتایید صحت کار آنها:
معمولا کاربران اینترنتی که درسایت های کلیکی فعالیت می کنند در تالار گفتمان (forum) دیگر سایت ها به اظهار نظر می پردازند واگر کار یک سایت کلیکی درست بوده واز آن پول بدست آورند آن راتایید می کنند واگر بر نادرستی یک سیستم اطمینان حاصل کنند به اظهارنظر واطلاع رسانی می پردازند تادیگر افراد وارد این سایت های scam نشوند.

نیز اگر شخصی ازیک سایت خاص واقعا پول دریافت کند ، اطلاعات مروبط به آن را دروب سایت یا وبلاگ خود به نمایش درمی آورد تا زیرمجموعه های بیشتری جذب کنند.

همچنین سابتهایی وجود دارند که درستی یانادرستی کار سایتهای ptc راازجهات مختلف برررسی می کنند وسپس legit (درست وواقعی وشفاف) یا scam ( کلاهبردار) بودن آنهارابیان می کنند که اربین معتبرترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
ptc-investigation
emoneyspace
yourptclist
...

سایت های کسب درآمد کلیکی و ایرانی اینقدر زیاد هستند که انسان از این فراوانی دچار سرگیجه می شود ضمن اینکه انواع تبلیغات کلیکی هم متنوع بوده و کار را سخت می کند لذا توصیه می شود تا با دقت شروع به همکاری با سایتهای کلیکی ایرانی و خارجی کنید.

سوال؟
آیا همه ی سایت های معتبر وواقعی ptc (کلیکی) ارزش فعالیت دارند؟

خیر . خود سایتهایی هم که واقعا پرداختی دارند ،ازچندجهت بررسی می شوند از جمله میزان مبلغی که بابت هرکلیک می دهند. دریک قانون کلی سایت هایی که کمتر از 5/سنت (5تومان) بابت هرکلیک پرداخت کرده وتعداد کلیک های کمی درروز دارند ناعادلانه محسوب می شوند. اکثر سایت های معتبر بابت هر کلیک 8/ الی 1 سنت پرداخت میکنند.البته برخی از آنها درکنار این کلیک ها، کلیک های ارزانتر هم دارند.
ازجمله سایت های معتبری که پرداختی پایینی داشته وارزش وقت گذاری ندارند می توان به clicksia و incentria اشاره کرد.البته تعداداین سایت ها بسیارزیاد است وباید مراقب بود.

سرعت سایت مورد نظر:
برخی از سایتهای کلیکی سرعت خیلی مناسبی ندارند وبه همین خاطر وقت زیادی ازکاربر راهدر داده وحتی بعضی از مواقع باعث اعصاب خوردی می شوند که این گونه سایت ها هم می توانند درلیست سیاه قرارگیرند.
همچنین برخی از آنها علی رقم داشتن پرداختی ولی خیلی مواقع دچارمشکل شده واصلابالانمی آیند ودچار ایرادات سروری می شوند که این هم خود یک نقطه ی منفی حساب می شود.

نیز سایتهایی وجوددارند که کمیسیون مربوط به زیر مجموعه پایینی دارند. مثلا بابت هرکلیک 1سنت (10تومان)پرداخت می کنند ولی مثلا 10 درصد از مبلغ کلیکهای زیرمجموعه ها رابه شما می دهند که این امر کارساز نبوده ورسیدن به درآمد بالا دراین گونه سایت ها بسیار دشوار است.
دریک قانون کلی میزان درآمد اززیرمجموعه نباید از35درصدکمترباشد.


سوال؟
درسایتهایی که بالا ذکرشد وبابت هرکلیک مقادیرخیلی کمی پرداخت می کنند آیاگرفتن زیرمجموعه ی 3 یا4 رقمی کارساز نیست؟

خیر. خودزیرمجموعه ها هم یک سایت کلیکی راازجهات مختلف بررسی می کنند وسپس عضو می شوند. همچنین ماباید به همه ی زیر مجموعه ها احترام گذاشته ووقت آنها را باارزش بدانیم.

تمام سایت های کلیکی و ptc که دراین وبلاگ معرفی می شوند از همه ی جهات بررسی شده و جزء معتبرترین وبهترین ودرواقع گلچین سایت های کلیکی دنیا هستند.سایتهای که کاملا مطمئن بوده وشفافیت کار آنها درهمه جا به اثبات رسیده. سایت هایی که پرداختی های عادلانه دارند. سایت های که درصد کمیسیون زیر مجموعه خوبی دارند. سایت هایی که ظاهر بسیارمناسب وامکانات خوبی دارند. ودرکل سایت هایی که پتانسیل درآمدزایی خوبی داشته واگر کمی وقت صرف کرده وتعداد خوبی هم زیر مجموعه جذب کنید می توانید به درآمدهای خوبی از انها برسید.




ارسال توسط پول دوست

معرفی کسب درآمد از کلیک

کسب درآمد کلیکی در واقع یک روش کسب درآمد اینترنتی است که در آن کاربران با کلیک روی هر محتوای تبلیغاتی یا باز کردن لینک صفحات اینترنتی مختلف، مبلغی را دریافت می کنند. مراحل انجام این کار بسیار ساده است و تنها کافی است در سایتی که چنین خدماتی را ارائه می دهد ثبت نام کنید و یک حساب کاربری ایجاد نمایید. سپس صفحات و یا تبلیغاتی که به شما پیشنهاد می شود را باز کرده و برای مدت 30 الی 1 دقیقه در صفحه بمانید و یا مطالب صفحه را مورد مطالعه قرار دهید. پس از اینکه مدت زمان خواسته شده طی گردید، حال به پنل کاربری خود مراجعه کرده و هزینه مورد توافق را دریافت کنید. این هزینه به حساب کاربری شما انتقال خواهد یافت و پس از اینکه به حداقل حد نصاب برداشت رسید، می توانید آن را برداشت کرده و به حساب بانکی خود انتقال دهید.

فارغ از معایب و مزایای تبلیغات کلیکی که موافقان و مخالفانش طرح می کنند یک از ساده ترین و سریع ترین راههای کسب درآمد از اینترنت است که در ایران به دلیل سوءاستفاده بسیاری از سایتهای ایرانی و نیز عدم پرداخت سایت های خارجی اسمش بد شده و روی خوش به سوی آن ندارند

سایت های ارائه دهنده تبلیغات کلیکی معمولا برای کسب رتبه و جایگاه بهتر برای گوگل تلاش می کنند. این سایت ها، با استفاده از پتانسیل کلیک کردن کاربران خود روی سایت های هدفی که دارند، تعداد بازدید صفحه مورد نظر خود را بالا برده و در نتیجه باعث می شوند تا رفته رفته جایگاه و رتبه بندی صفحه مورد نظر در گوگل، بالاتر رفته تا در نهایت در مکان مورد نظر قرار بگیرد. معمولا هزینه ای که بابت هر کلیک روی صفحه مورد نظر به کاربر پرداخت می شود، از طرف سایتی که خواهان بهتر شدن رتبه اش در گوگل یا افزایش تعداد بازدیدهایش می باشد، پرداخت می شود.

ه عنوان نمونه، سایت X خواهان افزایش تعداد بازدید و در نتیجه بهتر شدن رتبه گوگل خود می باشد. این سایت، لینک صفحه مورد نظر خود را به یکی از سایت های ارائه دهنده تبلیغات کلیکی ارائه می دهد و همزمان مبلغی را نیز به عنوان پایه قرار داد پرداخت می کند. معمولا قراردادها در این زمینه بر اساس تعداد بازدیدهایی که از مسیر سایت کسب درآمد کلیکی ، ثبت شده اند، محاسبه می شود. به هر حال اگر سایت X مبلغ 100 سنت را به ازای هر کلیک به سایت واسطه پرداخت کند، سایت واسطه نیز درصدی بین 40 تا 80 درصد آن را به کاربر اختصاص می دهد.

به طور کلی ساز و کار کسب درآمد کلیکی به این صورت بوده و تقریبا تمامی سایت های ارائه دهنده اینگونه روش برای کسب درآمد اینترنتی، از آن پیروی می کنند. اما اگر کمی توجه داشته باشیم متوجه می شویم که مساله اصلی در این روش کسب درآمد نحوه اعتماد به سایت ارائه تبلیغات کلیکی می باشد! اگر ما مدت زیادی در این وب سایت ها فعالیت کنیم و هنگام برداشت پول با عدم واریز مواجه شویم، برای وقت و هزینه ای که در این زمینه صرف کرده ایم چه می توانیم کنیم؟ این سوالی است که نمی توان به سادگی به آن پاسخ داد و تنها راه اطمینان از اینکه سایت مورد نظر قابل اعتماد است یا خیر، توجه به نظرات سایر کاربران آن سایت خواهد بود.

معرفی سایت های کسب درآمد کلیکی ایرانی و خارجی

اما اگر یک جستجوی ساده را در گوگل داشته باشیم می توانیم به لیست بزرگی از انواع وب سایت های ارائه دهنده تبلیغات کلیکی دست پیدا کنیم که هر کدام خود را برتر از دیگر وب سایت ها می دانند. به طور کلی نمی توان به هیچ وجه اظهاری نظری در رابطه با اعتماد یا عدم اعتماد به این وب سایت ها داشت و وب سایت ما از ارائه چنین نظراتی در رابطه با این وب سایت ها خودداری می کند.




تاریخ: پنج شنبه 10 مهر 1399برچسب:کلیک , کسب درآمد کلیکی , درآمد کلیکی,
ارسال توسط پول دوست

تبلیغات پاپ آپ

یکی از قدیمی ترین روش های کسب و کار اینترنتی ، استفاده از پاپ آپ در وبسایت و سایتها است پنجره ای که با ورود به سایت سایتی ناخواسته در یک زمان خاص و یا حرکت خاص مثل کلیک کردن باز می شود و کاربر را به سایت یا صفحه ای هدایت می کند. این نوع تبلیغات popup  نامیده می شود و موافقان و مخالفان خاص خودش را دارد . در اینجا قصد دارم تا مزایا و محاسن ان را بیان کنم برای اطلاع کامل از معایب آن به لینک زیر که مربوط به سایت پول یابی است می توانید مراجعه کنید:

معایب تبلیغات پاپ آپ popup

تبلیغات پاپ آپ (pop-up) نوعی از آگهی های اینترنتی می باشد که بصورت ناخواسته برای کاربرانی که وارد وبسایت ها میشوند در پنجره ای جدید باز میشوند و تبلیغ مورد نظر بصورت بنر در آن به نمایش درمی آید. این نوع تبلیغات اندازه استانداردی ندارند و در هر اندازه ای ساخته میشوند. مرورگرهای جدید بصورت پیش فرض امکان باز شدن این پنجره ها را بسته اند و این نوع آگهی ها برای کاربران نمایش داده نمیشوند و در مرورگرهای قدیمی نیز زمانی که این پنجره ها و تبلیغات میخواهند باز شوند پیغامی در جهت بستن آنها نمایش داده میشود.

معایب تبلیغات پاپ آپ:
1) این بنرها ناخواسته باز میشوند و برای کاربر آزاردهنده می باشند، چرا که هر صفحه ای از وبسایت را که باز میکنید ممکن است چندین آگهی و تبلیغ بصورت پاپ آپ باز شود.
2)بر روی این تبلیغات کنترل خاصی وجود ندارد و محتوی آنها ممکن است نامناسب باشد.
3) تبلیغات پاپ آپ ممکن است کاربر را از موضوع اصلی دور کند و کاربر بجای دنبال کردن مطلب خود در وبسایت توسط تبلیغات پاپ آپ به دنبال محتوی دیگری برود.

مزایای تبلیغات پاپ آپ:
1) این صفحات سبک هستند و به سرعت بارگذاری (Load) میشوند.
2) این تبلیغات به دلیل اینکه در صفحات وب تولید میشوند در موتورهای جستجوگر از اعتبار بیشتری برخوردار هستند.
3) اگر بنرها، پیام های تبلیغاتی و طراحی استفاده شده در این نوع آگهی ها مناسب باشد، توسط آنها کاربران زیادی را میتوان جذب کرد.

برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به:

بررسی تبلیغات پاپ آپ Pop-up




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد با تبلیغات

یکی از قدیمی ترین شیوه های کسب درآمد از اینترنت که با تولد اینترنت آن هم متولد شد کسب درآمد از طریق تبلیغات است اولین راههای کسب درآمد از اینترنت گرفتن و نشر تبلیغات بود که تا امروز هم ادامه دارد و یکی از شیوه های موثر کسب درآمد است منتهی کسب درآمد از طریق تبلیغات، همزمان با رشد اینترنت ، آن هم رشد کرد و به شیوه های مختلف و کاربر پسند در آمد. کسب درآمد تبلیغاتی مزایا و شیوه های مختلفی دارد که در اینجا قصد داریم به برخی از انها بپردازیم:

به طور کلی کسب درآمد از اینترنت به صورت آنلاین را به دو گروه تقسیم میکنیم:

۱) فروش مستقیم کالا و خدمات و کسب درآمد مستقیم.

۲) ارائه ی مطالب و خدمات رایگان و کسب درآمد از تبلیغات و اسپانسرها.

در روش دوم، شما محصولی را به فروش نمی رسانید بلکه خدمات و مطالبی را به شکل رایگان به کاربران ارائه میدهید. پس از جذب تعداد زیادی از کاربران، اقدام به گرفتن اسپانسر(حامی مالی) میکنید و در ازای دریافت مبلغی، کالا و خدمات اسپانسر را به کاربران خود معرفی میکنید. وبسایت های خبری و سرگرمی در این حوزه کسب درآمد میکنند. از بزرگترین شرکت ها با این نوع سیستم کسب درآمد، متیوان به گوگل اشاره کرد. شرکت گوگل تقریبا تمام خدمات خود را بصورت رایگان به کاربران ارائه میدهد و درآمد خود را از راه تبلیغات و از شرکت های آگهی دهنده دریافت میکند. از جمله سرویس های رایگان گوگل، میتوان به گوگل سرچ، جیمیل، گوگل مپز، آنالیتیکس، گوگل درایو، گوگل پلاس و… اشاره کرد که برای کاربر رایگان است و هر کدام به طریق ویژه ی خودشان از طریق شرکت های آگهی دهنده درامدزایی میکنند.

حال برای استفاده از این شیوه ی کسب درآمد، شما نیاز به ارائه ی مطالبی دارید که برای مخاطب آنقدر جذاب باشد که به طور دائم به سایت شما سر بزند و با این کار آمار بازدید کنندگان وبسایتتان را بالا ببرد. به خاطر داشته باشید که در این روش درآمدزایی آنلاین، بازدید بالاتر به معنی درآمد بیشتر است.

در ادامه به تعدادی از روشهای کسب درآمد از طریق تبلیغات اشاره میکنیم.




ارسال توسط پول دوست

بررسی کسب درآمد کلیکی ، کسب درآمد با کلیک روی تبلیغات

یکی قدیمی ترین روش های کسب درآمد اینترنتی، تبلیغات کلیکی را می توان نام برد روشی که در زمان ورودش به اینترنت ایران با استقبال کاربران ایرانی به ویژه وبلاگ داران واقع شد. حتی شرکتهای بزرگ کلیکی با تبلیغات و وعده های مختلف سعی در ترویج این نوع از تبلیغ داشتند. البته تبلیغات کلیکی هنوز هم جزو تبلیغات پرکاربرد در کسب درآمد از اینترنت محسوب می شود و سایتهای بزرگ تبلیغات کلیکی شرکتهای مثل صبا ویژن، انتورک و... را در سایت قرار می دهند و یا با اینها قرارداد مالی دارند. اینجا قصد دارم تا بررسی جامعی از تبلیغات کلیکی و شیوه کسب درآمد با کلیک بر روی تبلغ را بکنم . در سابقه تبلیغات کلیکی همین بس که گفته شود بیش از دوازده سال از عمر آن می گذرد و افراد بسیاری از جمله خودم با آن کسب درآمد کردم .تبلیغات کلیکی محدود به ایران و سایتهای ایرانی نشده و سایتهای خارجی به کسب درآمد داخل کشور پیوستند . با ما همراه باشید تا تمام موارد کسب درآمد کلیکی را بیان کنیم:

 

در سالهای گذشته، این روش که بیشتر هم سایت های خارجی رو شامل میشد، نیاز به داشتن یک حساب الکترونیک مثل ایگولد داشت که بعد از باز کردن چنین حسابی میشد، با دیدن چند ثانیه ی یک تبلیغ چند سنت درآمد کسب کرده و زمانی که میزان موجودی حساب در سایت مورد نظر به میزان مشخصی مثلا ۱۰ دلار یا بیشتر میرسید، میشد پول به دست آمده را به حساب ایگولد منتقل کرد و درنهایت توسط افرادی که اقدام به خرید و فروش ایگلد میکردند، معادل آن را در حساب بانکی ایران دریافت کرد.

 

البته ناگفته نماند که بیشتر این سایت ها بعد از مدتی کلاهبردار از آب درآمده و تمام پولی که معمولا بیشتر از چند سنت یا چند دلار هم نمیشد از بین میرفت، به علاوه اینکه آن زمان اینترنت دیال آپ هم بود و هزینه تلفن و خرید کارت اینترنت هم از این راه در نمی آمد.
کم کم برخی از سایت های ایرانی هم شروع به استفاده از این روش کردند تا درآمد در ایران به دست آمده و برای ایرانی ها راحت تر باشد، البته باز هم بسیاری از این سایت ها بعد از مدتی، دیگر پرداخت به اعضای خود نداشتند و سایت بسته میشد، یا کلاهبردار از آب در می آمدند.

 

این روزها تعداد بسیار بیشتری از این قبیل سایت ها در ایران موجود هستند که روش های مختلفی را علاوه بر مشاهده تبلیغات برای کسب درآمد اعضا در نظر گرفته اند مثل جستجو در گوگل یا بازدید های اتوماتیک.

 

البته درآمد از سایت های ایرانی هم معمولا به بیش از ۱۰۰۰۰ تومان در ماه نمیرسد، البته ممکن هست روش های زیادی برای به دست آوردن درآمد بیشتر موجود باشد که دیگر در این مطلب نمیتوان به آن پرداخت، اما با وجود زیر مجموعه و تمام تلاشی که کنید، نهایت ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار تومن شاااااید بشود از این روش به دست آورد.

 

اما متاسفانه هنوز شاهد هستیم که افراد بسیاری سعی در کسب درآمد از این روش دارند به همین دلیل در این مطلب میخواهیم ببینیم آیا شمایی که قصد کسب درآمد از این روش را دارید، یا احیانا کسب درآمد کلیکی به گوش تان خورده است و هیجان زده میخواهید یک درآمد آسان داشته باشید، واقعا میتوانید به امید درآمد خوبی از این روش باشید یا خیر؟
آیا اصلا کسب درآمد از این روش امکان پذیر است؟ آیا ارزش وقت و انرژی ای که صرف میکنید را دارد یا خیر؟

 

آیا کسب درآمد از کیلک برروی تبلیغات امکان پذیر و رایگان است؟

بله شما میتوانید از سایت های تبلیغات کلیکی کسب درآمد کنید و این کار هم کاملا رایگان بوده و نیازی به هیچ هزینه ای ندارد، تنها کافی است در چند سایت ptc یا تبلیغات کلیکی ثبت نام کرده و هر روز با مشاهده تعداد تبلیغاتِ مشخصی چیزی در حدود ۳۰ ریال تا ۱۰۰ ريال از بابت مشاهده هر تبلیغ به دست آورید!

 

همچنین در برخی از سایت ها نیز میتوان با جستجوی یک سری کلمات یا عبارات کلیدیِ مشخص و کلیک بر روی سایت مشخص شده نیز درآمد کسب کرد.
معمولا میتوانید در روز چیزی بین ۵۰ تا ۲۰۰ یا ۳۰۰ تومان درآمد کسب کنید و زمانی که درآمد تان به ۵۰۰۰ تومان یا بیشتر رسید درخواست برداشت و واریز به حساب بانکی تان را بکنید.

 

باید به فکر جمع کردن زیر مجموعه باشید.

همانطور که متوجه شدید درآمد از این روش بسار ناچیز است، مگر اینکه به فکر جمع آوری زیر مجموعه برای خود باشید تا بتوانید درصدی هم از درآمد های زیر مجموعه تان به درآمد خود اضافه کنید.

 

برای این کار هم باید لینک رفرال یا معرفی خود را در سایت ها و وبلاگ های مختلف یا انجمن های گفتگو ثبت کرده یا به عبارت بهتر اسپم کنید تا بلکه چند نفری حاضر شوند با لینک شما در این سایت ها عضو شده و سپس بتوانید درصدی هم از درآمد زیر مجموعه های خود، درآمد کسب کنید.

 

شاید به فکر کلک زدن بیافتید!

بسیاری از افراد تازه کار، فکر میکنند میتوانند با ایجاد چند حساب کاربری در این سایت ها و زیر مجموعه خوشان شدن، درآمد بیشتری به دست بیاورند، که البته این کار امکان پذیر نبوده و حساب شما مسدود خواهد شد، البته بسیاری دیگر هم با خرید vps و روش های دیگر سعی میکنند تا به درآمد بیشتری از این روش ها برسند.

برخی نیز با خرید زیر مجموعه سعی دارند درآمد خود را افزایش دهند و بسیاری راه های دیگر که در این مقاله نمیگنجد و اصلا موضوع بحث ما نیز نمی باشد.

پس چنانچه به دنبال کسب درآمد از این روش هستید باید به فکر جمع آوری زیر مجموعه و خرید و هزینه برای vps باشید.
البته زمانی این کار را کنید که از سایت های مطمئن و پرداخت کننده اطلاعات کافی داشته باشید. شما که نمیخواهید کلی هزینه کرده و بعد از یک یا سه ماه بفهمید، سایت مورد نظرتان کلاهبردار از آب درآمده است؟

 

تشخیص سایت های قابل اعتماد از سایت های کلاهبردار

مشکلی که بسیاری از این سایت های تبلیغات کلیکی دارند این است، که بعد از مدتی یا به فعالیت ادامه نداده و بسته میشوند یا کلاهبردار از آب درمی آیند و یا به بهانه های مختلف پول و درآمد اعضای خود را پرداخت نمیکنند. البته دست شما هم در این موارد به هیچ جا بند نخواهد بود.

 

پس اگر میخواهید وقت و انرژی خود را صرف کسب درآمد از کلیک برروی تبلیغات کنید بهتر است اول از معتبر بودن سایت مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید.

 

وبلاگ های بسیاری در اینترنت هستند که سایت های معتبر درآمد کلیکی را معرفی کرده و هر ماه این سایت ها را مانیتور کرده تا مطمئن شوند کدام از سایت ها پرداخت داشته و کدام یک ندارد.

 

میتوانید با یک جستجو در گوگل به این سایت ها دسترسی داشته باشید.
اما به هر حال اگر میخواهید برای خرید زیر مجموعه یا وی پی اس هزینه کنید بهتر است حواس تان جمع باشد.

 

از کسب درآمد کلیکی پول زیادی به دست نخواهید آورد!

درست است که در صورت فعالیت در سایت های معتبر میتوانید اندک درآمدی به دست بیاورید و یا با استفاده از خرید زیر مجموعه و دیگر روش ها درآمد خود را تا حدودی افزایش دهید، اما باید متاسفانه بگوییم که از این روش نیمتوانید انتظار یک درآمد خوب و کافی را داشته باشید.

شاید تنها بتوانید هزینه اینترنت خود را صاف کنید یا مثلا هزینه یک یا دو باک بنزین ماشین تان را دربیاورید، اما به هیچ عنوان از این روش انتظار درآمد خوب و کافی نداشته باشید.

 

برای زمان و انرژی و در صورت لزوم هزینه ای که میکنید هرگز نمیتوانید انتظار درآمد خوبی داشته باشید.
به عنوان کسی که سال های بسیار دور، وقت و انرژی و هزینه خودم رو صرف کسب درآمد از این سایت ها کردم به شما میگویم که اگر میخواهید درآمد ناچیزی به دست آورید بد نیست، ولی به هیچ عنوان به فکر درآمد زایی خوب از این سایت ها نباشید.

 

اما میتوانم در اوقات فراغتم از این روش کمی درآمد کسب کنم

شاید بسیاری از افراد بگویند خب در اوقات بیکاری به جای آنکه وقت خودم را در تلگرام و یا سایت های دیگر تلف کنم میتوانم با چند کلیک کمی درآمد داشته و حداقل پول یک یا دو باک بنزین ماشینم را از این روش به دست آورم.
درست است میتوانید در صورتی که بخواهید از این روش کمی درآمد کسب کنید و وقت های بیکاری تان را پر کنید.

اما به عنوان یک پیشنهاد به شما عرض میکنم که بهترین کاری که میتوانید در اوقات بیکاری خود انجام دهید، به جای کلیک کردن روی این تبلیغات و وقت تلف کردن، این است که به فکر یادگیری مهارتی باشید که به آن بسیار علاقه مندید. مطمئن باشید یادگیریِ چیزی که به آن علاقه دارید، در اوقات بیکاری تان هم برای تان سرگرم کننده تر خواهد بود هم اینکه نه تنها چیزی یاد میگیرید بلکه میتوانید به زودی از همین مهارتی که به دست می آورید یک کسب و کار عالی راه انداخته و بسیار بیشتر از این روش کاذبِ کلیک برروی تبلیغات، کسب درآمد کنید.
اگر این کار را انجام دهید من از همین جا تضمین میکنم که میتوانید به راحتی از مهارت و تخصص خود کسب درآمد بسیار بیشتری کنید.

 

آیا در مدت زمان کوتاهی میتوانید به درآمد برسید؟

دلیل اینکه هنوز هم بسیاری از افراد ترغیب و وسوسه میشوند تا از این روش به کسب درآمد بپردازند این است که میتوان از این روش به سرعت به درآمد ناچیزی رسید. مثلا با یک حساب سر انگشتی میتوان در عرض یک ماه به درآمد ۲۰۰۰۰ هزار تومان یا کمی بیشتر رسید.

 

البته در صورت داشتن زیر مجموعه و فعالیت در چند سایت میتوان به ۱۰۰ هزار تومان هم رسید. اما اگر به دنبال درآمد زایی بیشتر از این سایت ها هستید باید زمان و وقت زیادی را صرف کنید و با تصور اینکه میتوان در عرض یک ماه به درآمد رسید گول نخورید.

 

بسیار هستند افرادی که شاید سال ها در این سایت ها فعالیت کردند و در نهایت نتیجه چندانی از این روش به دست نیاوردند.
یادمه زمانی بود که شاید یک سال در این سایت ها فعالیت کردم، ولی در نهایت نه تنها درآمد چندانی به دست نیاوردم بلکه بسیاری از این سایت ها بعد از مدتی بسته میشدند و یا درآمد حاصل شده را به حساب واریز نمیکردند.

چیزی که در این مدت از دست دادم نه هزینه و انرژی، بلکه زمانی بود که میشد صرف یادگیری بسیاری از مهارت های مورد نیازم شود.
اما خب تجربه ای بود، تا امروز به شما بگویم اگر میخواهید کمی درآمد ناچیز داشته باشید میتوانید از این روش استفاده کنید اما اگر میخواهید یک کسب و کار دائمی داشته باشید بی خیال این روش شده و به فکر یادگیری در اوغات فراغت تان باشید، یادگیری مهارت های مورد علاقه و مورد نیازتان و البته مطالعه را هم فراموش نکنید.

 

در پایان پیشنهاد ما به شما چیست؟

شاید اگر میخواهید از این روش درآمد کسب کنید نا امید شده باشید، یا شاید هم سال هاست از این روش درآمد کسب میکنید و با نظرات من مخالف هستید، اما در پایان به شما پیشنهاد میکنیم اگر میخواهید یک درآمد اینترنتی مطمئن و پایدار داشته باشید، یک کسب و کار اینترنتی درست و حسابی برای خود راه اندازی کنید.

 

کسب درآمد از کلیک برروی تبلیغات یک کار کاذب است که مطمئن باشید بعد از مدتی از انجام آن خسته شده و افسوس زمان از دست رفته تان را خواهید خورد.
این کار کاذب بوده و درست مثل فروختن چند آدامس برای کمی کسب درآمد است. به جای اینکه به فکر درآمد زایی در عرض چند روز و تنها با چند کلیک و دو ساعت کار باشید، به فکر راه اندازی کسب و کار پایدار و جدی تان باشید.

 

بیزنس خودتان را راه انداخته و به آن افتخار کنید.

اگر کسی روزی از شما پرسید چه کار میکنید میخواهید بگویید چه؟ روی تبلیغات کلیک میکنم و درآمد زایی میکنم؟
باز هم انتخاب با خودتان است، ولی اگر میخواهید یک درآمد اینترنتی ثابت، مطمئن و بدون هرگونه محدودیتی برای درآمد زایی داشته باشید، از همین امروز به فکر راه انداختن کسب و کار خودتان باشید، درست است که در ابتدا نیاز به صرف زمان و کمی هزینه خواهید داشت، اما از درآمد زایی آن در آینده مطمئن خواهید بود.

 

به علاوه کسب درآمد از کسب و کار خودتان در آینده برای شما زمان زیادی را به ارمغان آورده و هیچ محدودیتی برای درآمدی که به دست خواهید آورد نخواهید داشت.
روش پیشنهادی سایت کارنوین برای درآمد اینترنتی و آنلاین، راه اندازی سایت و کسب درآمد از مهارت ها یا تخصص هایی است که دارید.
در سایت کارنوین میتوانید با روش های اصولیِ راه اندازی کسب و کار اینترنتی، ساخت سایت و کسب درآمد از آن آَشنا شوید.

 

اگر میخواهید از اوقات بی کاری تان کسب درآمد کنید بهترین کار این است که با مطالعه و یادگیری مهارت های مورد نیاز و مورد علاقه تان، روی خود سرمایه گذاری کرده، تا در آینده ی نزدیک شاهد درآمد روز افزون و رسیدن به آزادی مالی ای باشید که باید هدف اصلی شما باشد.

مطالب مشابه سایتهای کلیکی :

آموزش کسب درآمد با سایت کلیکی خارجی gptplanet

معرفی سایت های کلیکی ایرانی

آموزش کسب درآمد از سایت کلیکی خارجی

معرفی سایت کلیکی آدز باکس

معرفی سایت کلیکی پارت کلیک

آموزش زیرمجموعه گرفتن در سایت های کلیکی




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد با بازدید اتوماتیک سایت

کسب درآمد از طریق کلیک می تواند باشد و یا زیر مجموعه گیری و یا ارسال بازدید کننده و یا بازدید خودکار و اتوماتیک به سایتها و ....

از شیوه های قدیمی کسب درآمد در ایران بازدید خودکار و اتومالتیک از طریق سیستم  است که هر چه بیشتر باشد درآمدتان افزایش می یابد. برای این نوع کسب درآمد، سیستم کامپیوتری شما به صورت اتوماتیک و خودکار با وصل شدن به اینترنت بازید کننده داشته پول بگیرید البته ممکن است پهنای باند اینترنتی مصرف شود که برای صرفه جویی در این کار ،شب ها که اینترنت هم رایگان است کامپیوترتان را روشن بگذارید و بخوابید و با بازدید اتوماتیک, کسب درآمد جند صد هزار تومانی را در ماه داشته باشید. البته سایتهای کسب درآمد از بازکننده خودکار زیاد هست که شما می توانید هر کدام را شایسته است و در پرداختها و کسب درآمد صداقت دارد انتخاب کنید.

ebays 2

این سایت تا به اینجا ۱۳ میلیون پرداختی داشته و شما می توانید از امتیاز هایتان , اگر صاحب سایت و وبلاگ هستید, برای افزایش بازدیدتان استفاده کنید, اگر نه می توانید با فشردن دکمه ای به آسانی تمام پول خود را در همه ی کارت های عضو شتاب در ایران نقد کنید.

 

از مزیت های این سایت گرفتن زیر مجموعه و داشتن کسب درآمد حتی بدون کار کردن است و ایرانی و معتبر بودن این سایت.شما با افزایش زیر مجموعه هایتان می توانید درآمد میلیونی در ماه را داشته باشید.کافی است کمی زرنگ باشید و تلاش کنید.

برای ورود و عضویت در سایت از لینک رو به رو استفاده کنید :irbazdid.com

البته این سایت گاهی در دسترس نبوده و به نظر می رسد از نظر پهنای باند دچار مشکل است

مطالب مشابه سایتهای کلیکی :

آموزش کسب درآمد با سایت کلیکی خارجی gptplanet

معرفی سایت های کلیکی ایرانی

آموزش کسب درآمد از سایت کلیکی خارجی

معرفی سایت کلیکی آدز باکس

معرفی سایت کلیکی پارت کلیک

آموزش زیرمجموعه گرفتن در سایت های کلیکی




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد کلیکی و بازدید کننده اینترنتی

شما گاهی با استخدام از طریق بازدیدکننده اینترنتی ، می توانید خودتان را در کسب و کار بیمه کنید. سایتهای زیادی هستند که از طریق کسب درآمد به شیوه ارسال بازکننده کسب درآمد می کنند. کسب درآمد از طریق بازدید کننده اگر واقعی باشد موجب افزایش بازدید واقعی و در نتیجه افزایش ورودی گوگل می شود و این موضوع به کسب و کارتان رونق می دهد . یکی از سایتها معروف درباره  کسب درآمد کلیکی و بازدیدهای را قصد داریم در اینجا آموزش دهیم :

بسیاری از سایت  ها و شرکت ها هستند که برای افزایش بازدید و جذب افراد حاضرند هزینه های بالایی پرداخت کنند وخبر خوب اینکه شما از طریق بازدید از این سایت ها می توانید کسب درآمد کنید .سایت میترا رنک و بیش از ۳۱ میلیون تومان تا امروز واریزی داشته است.

3

علاوه بر کسب درآمد میتوانید برای افزایش واقعی آمار سایت و وبلاگ خود و همچنین افزایش

لایک صفحه ی فیسبوک با قیمت های بسیار ناچیز, از میترا رنک استفاده کنید.

شما از طریق بازدید خودکار از سایت ها ولایک کردن صفحات فیس بوک می تونین از این سایت کسب درآمد کنید.

 

اگه در این سایت احساس میکنید درآمد ایده الی ندارید ، میتونید با جذب زیر مجموعه به صورت

همیشگی از زیر مجموعه ها درامد کسب کنید .

2

این سایت با 6 سال سابقه کار یکی از معتبرترین سایت های ایرانی در این زمینه است و شما ظرف مدت ۲۴ ساعت می توانید درآمدتان را به همه ی کارت های عضو شتاب واریز کنید و نقد کنید.حداقل موجودی قابل برداشت ۲۰ هزار تومان می باشد.این سایت طرح هایی همچون بیمه عمر هم برای کاربرانش قرار داده است

 

ورودی ثبت نام در سایت: http://www.mitrarank.ir

مطالب مشابه سایتهای کلیکی :

آموزش کسب درآمد با سایت کلیکی خارجی gptplanet

معرفی سایت های کلیکی ایرانی

آموزش کسب درآمد از سایت کلیکی خارجی

معرفی سایت کلیکی آدز باکس

معرفی سایت کلیکی پارت کلیک

آموزش زیرمجموعه گرفتن در سایت های کلیکی

 

 




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد پاپ آپ با بازدید از سایت

از شیوه های قدیمی کسب درآمد در ایران سیستم پاپ آپ است که در دوره ای طرفداران خاص خود را داشت و خیلی ها از این نوع درآمد کاملا راضی بودند. پاپ آپ و کسب درآمد در آن مزایایی دارد و معایبی. گاهی برخی از مدیران برای بقای خود در کسب و کار دست می برند و بازدیدها را درست نشان نمی دهند و یا پاپ آپ ها را کم شمارش می کنند با این حال این سیستم علیرغم برخی از ایرادها همچنان از شیوه های جالب در کسب درآمد اینترنتی می باشد.

popup94 www.ebays.ir

آموزش کسب درآمد از طریق بازدید از سایت ایرانی با پاپ آپ

 شما از طریق بازدید از سایت های دیگر کسب درآمد خواهید کرد و یا اگر شما وب سایت یا وب لاگ دارید می توانید به ازای هر بازدید که از سایت شما می شود پول دریافت کنید.این سایت پرداخت روزانه دارد و کاملا معتبر است.

popup94 .3.www.ebays.ir

 

 

 

 

در سایت پاپ آپ ۹۴ شما با رسیدن موجودی تان به ۱۵٫۰۰۰ تومان می توانید پول خود را به حساب بانکیتان انتقال دهید

 

شما با عضویت در این سایت و گرفتن کد و قرار دادن این کد در وبلاگ یا وب سایتتان می توانید برای همیشه در ازای کلیک کها و بازدید از سایتتان درآمد کسب کنید.سایت فارسی است و همه ی امکاناتش رو میتونید داخل خود سایت مشاهده کنید .

popup94 .2.www.ebays.ir

هم چنین شما با جذب زیر مجموعه ، می توانی درآمد دائمی داشته باشید و ۷ درصد از درآمد زیر مجموعه های شما ، برای شما خواهد بود

( ۷ درصد هدیه سایت است و از حساب آنها برداشت نمی شود)

آدرس سایت: www.popup94.ir

 

مطالب مشابه سایتهای کلیکی :

آموزش کسب درآمد با سایت کلیکی خارجی gptplanet

معرفی سایت های کلیکی ایرانی

آموزش کسب درآمد از سایت کلیکی خارجی

معرفی سایت کلیکی آدز باکس

معرفی سایت کلیکی پارت کلیک

آموزش زیرمجموعه گرفتن در سایت های کلیکی




تاریخ: سه شنبه 28 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد, پاپ آپ , بازدید, سایت,
ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد کلیکی و دریافت شارژ رایگان

در اینجا قصد دارم تا یکی از شیوه های کسب درآمد را معرفی کنم که البته کسب درآمد کلیکی است ولی به نوعی نیست یعنی اینکه سایت بابت بازدید و کلیک های امتیازی به شما می دهد و شما این امتیازها را می توانید هزینه کنید هزینه کرد کلیک های سایت می تواند گرفتن شارژ باشد . در اینجا قصد دارم تا کافه لینک را معرفی کنم . کار با کافه لينک خيلي ساده است. اول بايد در کافه لينک ثبت‌نام کنيد. بعد از اينکه يکي از اعضاي کافه لينک شديد و حساب خودتون رو فعال کرديد تازه کار شما با کافه لينک شروع ميشه. البته کار خاصي نبايد بکنيد. فقط بايد هر روز به کافه لينک سر بزنيد و روي تبليغ‌هاي قابل مشاهده در صفحه اصلي سايت کليک کنيد. بله فقط همين !!!

کافه لینک 2

کلیک کنید ، شارژ رایگان بگیرید

این کسب درآمد برای اون دسته از عزیزانی که هزینه  زیادی برای خرید شارژ تلفن خودشون پرداخت می کنند و مبلغ زیادی را برای مکالمه متقبل می شوند ، خبر خوبی می تواند باشد..شاید شما با بسیاری از سایت های کلیکی آشنا هستید که در ازای کلیک شما برای بازدید از تبلیغات ، مبلغ اندکی پول پرداخت می کنند. اما سایتی که امروز ما به شما معرفی می کنیم برای بازدید های شما و در ازای کلیک های شما به شما امتیاز می دهید و شارژ تلفن همراه تقدیم کاربران می کند.این سایت نسبت به سایت های کلیکی و تبلیغاتی دیگر مزیت هایی دارد.

کافه لینک 3

در کافه لینک هر روز ۲۰ آگهی برای بازدید قرار داده می شود که شما هر آگهی را می توانید هم زمان در پنجره های جداگانه باز کنید و ببینید.و تقریبا شما هر هفته با در نظر گرفتن امتیازتانة نهایتا هر ۱۰ روز می توانید خط تلفن همراه خود را مستقیما از طریق کافه لینک شارژ کنید.شما برای دیدن آگهی های کافه لینک نیاز به زمان زیادی ندارید.شاید به توان گفت اصلا نیاز به زمان ندارید.شما همه ی پنجره های تبلیغاتی را می توانید در یک زمان باز کنید و ببینید.۲ دقیقه وقت بگذارید و شارژ بگیرید.

کافه لینک

آدرس سایت: http://cafelink.ir

مطالب مشابه سایتهای کلیکی :

آموزش کسب درآمد با سایت کلیکی خارجی gptplanet

معرفی سایت های کلیکی ایرانی

آموزش کسب درآمد از سایت کلیکی خارجی

معرفی سایت کلیکی آدز باکس

معرفی سایت کلیکی پارت کلیک

آموزش زیرمجموعه گرفتن در سایت های کلیکی




ارسال توسط پول دوست

آموزش کسب درآمد با سایت کلیکی خارجی gptplanet

 در ادامه معرفی سایتهای کلیکی معتبر ایرانی و خارجی ، این بار به معرفی سایت کلیکی معروف جی پی تی پلانت gptplanet می پردازم که هم از حیث سرعت لود سایت، تنوع تبلیغات، پاسخ گویی و صداقت در شمارش کلیک و هم پرداخت منظم پرونده روشن و شفافی دارد این سایت هم از راه کلیک کسب درآمد دارد و هم از طریق جذب زیرمجموعه . در اینجا شیوه عضو شدن و نیز کار با این سایت کلیکی و همچنین گرفتن پول را برایتان شرح خواهم داد:

در این قسمت به سایت کلیکی خارجی gptplanet که از سال ۲۰۱۰ تا این لحظه که در خدمت شما هستم  آنلاین و در حال پرداخت است ، سایت gptplanet  مدتهاست که در عرصه کسب درآمد از اینترنت فعالیت خود را شروع و همچنان بعنوان یکی از معتبرترین سایت های ptc  در دنیا مطرح هست.

در این سایت شما میتوانیدتا بینهایت زیر مجموعه مستقیم به دست بیارین و از فعالیت آنها بهره مند بشین، حداقل پرداختی یک دلاری به حساب پرفکت مانی می تواند دلیل دیگری بر فعالیت مستمر و هدفمند در این سایت باشد .

نرخ زیر مجموعه مستقیم در شرایط عادی تنها ۱۰ درصد ارزش هر تبلیغ می باشد و براحتی با هزینه ۵ دلاری در ماه می توان عضویت را ارتقا و به ۱۰۰ درصد ارزش هر تبلیغ افزایش داد.

جهت ثبت نام در سایت gptplanet ابتدا روی بنر زیر کلیک کنید.

انواع کسب و کار اینترنتیثبت نام در سایت کلیکی خارجی gptlanet

بعد از کلیک رو بنر به صفحه اصلی سایت هدایت میشین، شما جهت ثبت نام باید روی register مانند شکل زیر کلیک کنید.

کسب درآمد میلیونیسایت کلیک خارجی gptplanet

بعد از اون وارد صفحه ثبت نام میشید و باید شما اطلاعات رو مانند شکل زیر وارد کنید.

به امید کسب درآمد بالا و رونق کسب و کارتان

موفق باشید.




ارسال توسط پول دوست

معرفی سایت های کلیکی ایرانی

در معرفی کسب و کارهای اینترنتی و در ارسال های قبلی وعده دادم که تا حد ممکن فهرستی از سایتهای کلیکی معروف و معتبر را تهیه کنم و در اختیار شما قرار دهم . قبلا سایتهای کلیکی خارجی و شیوه کار با آنها آوردم البته باز هم در آینده معرفی خواهم کرد. اما در مورد سایتهای کلیکی داخلی که قصد معرفی دارم این نکته را بگویم کلیک زدی هم از طرف مدیرالن سایتها و هم از طرف کاربران هست منتهی در برخی سایتها زیاد و به قول معروف علنی و تابلو هست و در برخی کمتر و مخفی می باشد. این سایتهای کسب درآمد کلیکی که معرفی می کنم به معنی تایید صددرصد آنها نیست چون ممکن است برخی از اینها بعد از مدتی روال خود را عوض کنند و صداقت پیشه نباشند. اما فعلا ما حسن ظن به اینها داریم مگر آنکه عکسش ثابت شود:

همانطور که در مبحث راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران براتون گفتم یکی از روش های کسب درآمد از اینترنت کسب درآمد کلیکی می باشد.

روش کار سایت کلیکی که به سایت های PTC معروف هستن پرداخت در ازای کلیک هست، به این صورت که شما بر روی تبلیغات یک سایت کلیک می کنید و بعد از گذشت مدت زمان مشخص مبلغ معینی که سایت مشخص کرده به حساب شما واریز میشه.

در اینجا  قصد دارم مختصری آموزش برای فعالیت در معتبرترین سایت های کلیکی که مطمئن هستند و در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی وزارت ارشاد  ثبت شدند رو بهتون بدم  وشما می توانید درآمدتان را از طریق همه بانک های داخل کشور دریافت بکنید.

سایت کلیکی ایرانی

چهارسایت کلیکی که در ادامه بهتون معرفی میکنم بهترین سایت کلیکی ایرانی با پرداخت روزانه هستن که عبارت هستن از سایت کلیکی معتبر پی سی رنک و  کلیکار و میترا باکس و فارسی باکس  که میتونین از بنرهای زیر عضو بشین.

ابتدا میخام در مورد سایت کلیکی پی سی رنک که بهترین و معتبرترین سایت کلیکی ایرانی با تبلیغات 30 تومنی و 25 تومنی و … هست رو بهتون معرفی کنم، در واقع من با این سایت کار کردم و پرداختی هم داشته.

شما میتونید از بنر زیر عضو سایت بشین و با دیدین فیلم آموزشی زیر نحوه کار با این سایت رو یاد بگیرید.

کسب درآمد از مینی جابسایت پی سی رنک

 

دومین سایت کلیکی معتبر ایرانی که میخام بهتون معرفی کنم سایت کلیکار هست که واقعا عالیه، و دارای یک نرم افزار هست که کار رو برای شما راحت کرده است

یعنی شما بعد از کلیک روی بنر زیر و عضویت در سایت نرم افزار مربوطه افزایش بازدید رو دانلود میکنید و وارد پنل کاربری خودتون میشین و دو گزینه کسب درآمد داره. اولی جستجوی گوگل و دومی افزایش بازدید هست و فقط کافیه شما روی هر کدوم کلیک کنید.

سیستم به طور خودکار جستجوی گوگل و بازدید از سایت ها رو شروع میکنه و نیازی نیست که شما اقدامی انجام بدین،و مثل بقیه سایت های کلیکی بر روی تبلیغات کلیک کنید.

خوب جهت عضویت روی بنر زیر کلیک کنید و به کسب درآمد بپردازین.

سایت کلیکی خارجی

سایت های کسب درآمد اینترنتی

یکی دیگه از جدیدترین سایت های کلیکی معتبر فارسی فارسی باکس نام داره، این سایت شروع کار خودش رو از سال 90 آغاز کرده.

سایتی با طراحی زیبا و اسکریپتی متفاوت نسبت به بقیه سایت های فعال، شما میتونین هم اکنون در این سایت عضو بشین و جزء اولین کاربرهای سایت باشین، این سایت نیز مانند سایت معرفی شده قبلی برای پرداخت درآمد از سیستم بانکی کشور استفاده خواهد کرد.

به ازای هر کلیک شما 15 تومان و کلیک زیر مجموعه شما 10 تومان به شما پرداخت میکنه، شما میتونین از بنر زیر عضو فارسی باکس بشین.

فارس باکس

 

برای ثبت نام در سایت میترا باکس روی بنر زیر کلیک کنید.

مریتاباکس

من از دو سال پیش که کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی رو شروع کردم تو سایت های زیادی عضو شدم که اسم چندتا از سایت کلیکی ایرانی که شاید بیشتر تو اینترنت باهاشون شاید برخورد کرده باشین باکس 14 و باکس ایران زمین و آوا باکس هستند که متاسفانه یک جورایی کلاه بردار از آب در اومدن.

در بررسی و کار با سایتهای کلیکی چند موضوع را حتما مدنظر داشته یاشید که مهمترین آنها عبارت از: صداقت در کار، پرداخت منظم، سرعت بالای لود سایت، سابقه و عملکرد شفاف و تماس با ما جهت ارتباط و پاسخگویی منظم .

موفق باشید




ارسال توسط پول دوست

آموزش کسب درآمد از سایت کلیکی خارجی

 کسب درآمد از سایتهای کلیکی همیشه مورد توجه بوده است و ساده ترین و آسان ترین شیوه کسب درآمد بدون دانش و تخصص در فضای مجازی است .  اگرچه همواره انتقادهایی هم به مدیران سایتهای کلیکی وارد است که گاهی صداقت ندارند و یا کلیک دزدی می کنند و... ولی کم نیستند سایتهای کلیکی داخلی و خارجی که سود دهی مناسبی دارند البته تاکید ما بیشتر بر روی سایتهای خارجی هست و دلایل ارجح و مزیت سایتهای خارجی در ادامه خواهد آمد.. در اینجا قصد دارم ضمن معرفی و آموزش سایتهای کلیکی معتبر خارجی، با پرداخت به پرفکت مانی ، دلایل توجیهی و کسب درآمد از انها بگویم . سایتهای خارجی معتبر در پرداختها منظم تر و صداقت لازم را دارند البته سایت های دزد هم کم نیستند با این مقدمه به شرح سایتهای کلیکی خارجی و عملکرد آنها می پردازم: البته در اول کار این موضوع را بیان کنم که من با هیچ کدام از سایت های کلیکی خارجی که در ادامه معرفی میشن کار نکردم و تجربیات دیگران در سایت درج شده است.

توصیه اول : لطفا با تحقیق کارتان را شروع کنید.

کسب درآمد از سایت های کلیکی در واقع از آسانترین و راحترین روش کسب درآمد از اینترنت هست،شما اگر به دنبال کسب درآمد واقعی از اینترنت بدون هیچ گونه دانش و سرمایه اولیه هستین سایت های ptc معتبر خارجی بهترین گزینه هست.

اما سایت های کلیکی یا همون ptc سایت هایی هستن که در ازای مشاهده تبلیغات به شما وجهی پرداخت میکنند، شما بر روی تبلیغ سایت کلیکی کلیک میکنید و بعد چند ثانیه مبلغی به حساب شما واریز میشه، به همین راحتی.

اما چرا من اینقدر روی سایت های ptc معتبر خارجی پافشاری میکنم، مگه سایت های کلیکی ایرانی که به زبان فارسی هستن و راحت به پول ملی ایران پول پرداخت میکنند اشکالی دارند؟

به چند دلیل به شما توصیه میکنم که سراغ سایت های کلیکی ایرانی نرین.

چون هیچ نظارتی بر روی این سایت ها نیست، بعد از مدتی راه اندازی و پول درآوردن از شما سایت رو جمع میکنند و یک سایت جدید میزنند.

اگر سایت هم در پرداختش مشکلی نداشته باشه، دارای تبلیغات کمی هستن و مبلغی که به ازای مشاهده تبلیغات میدن خیلی کم هست.

سرعت بسیار بد این نوع سایت ها که خیلی وقت ها به جای اینکه مشاهده یک تبلیغ 60 ثانیه طول بکشه این مدت به 600 ثانیه و بیشتر تبدیل میشه.

پلیس فتا جدیدا به خاطر شکایت های زیاد مشتریان از بهترین سایت های کلیکی ایرانی  گفته که به شدت با اینگونه سایت ها مبارزه میکنه و این یعنی ریسک.

معرفی سایت های کلیکی خارجی

بعد از توضیحاتی که در خصوص سایت های کلیکی ایرانی دادم به سراغ معرفی سایت های کلیکی خارجی میریم، من سایت های کلیکی خارجی رو به خاطر اعتبارشون و پرداخت های منظمی که دارند و همچنین متنوع بودن راههای کسب درآمد که این سایت های به شما پیشنهاد میدن خیلی دوس دارم.

برخی از افراد از طریق همین سایت ها به درآمد های میلیاردی از اینترنت رسیدن، و این دروغ و تبلیغ نیست، شاید با کار کردن با یک سایت کلیکی  بهترین درآمد ها نصیبشون شده.

اما راز موفقیت در این سایت ها چیه؟ چگونه میشه از سایت های کلیکی خارجی به درآمد خوبی دست پیداکرد، راز موفقیت در سایت های کلیکی خارجی چیست؟

مهمترین راز موفقیت در سایت های کلیکی خارجی داشتن زیر مجموعه هست، اگر فقط شما 100 تا زیر مجموعه فعال داشته باشین، میتونید به راحتی درآمد 1 میلیون در ماه رو با کار کردن روزی یک ساعت تجربه کنید.

ببنید من در اینجا قصد گول زدن شما رو ندارم، شما خودتون بشنید و حساب کنید و امتحان کنید، خوب چون میدونم هیچکدومتون حال حساب کردن ندارین ( ما ایرانی ها دوس داریم همه چیز رو خیلی راحت به دست بیاریم) من در مثال زیر براتون حساب کردم.

اکثر سایت ها به طور متوسط 50 درصد از درآمد زیر مجموعه رو به حساب شما واریز میکنند، خوب معمولا سایت های کلیکی خارجی در روز 20 تا تبلیغ 001/ دلاری دارن. شما در 9 سایت کلیکی معتبر خارجی که در زیر بهتون معرفی میکنم عضو میشین و هر روز بر روی تبلیغات اون کلیک میکنید.

درآمد شما بعد سی روز و یک ماه عبارت هست از ، (9 سایت کلیکی)*(20 تبلیغ در روز) *(001/ دلار ارزش هر تبلیغ) *(30روز)=5/5 دلار یا 22 هزار تومن خودمون.

حالا شما بر فرض مثال 100 تا زیر مجموعه داشته باشین، (11 هزار تومان ) *(100) = 1100000 هزار تومان.

پس دیدین که درآمد شما از یک میلیون هم بالا میزنه، حالا سوال دیگه ای که برای شما پیش میاد اینکه که چه جوری میتونم من این زیر مجموعه ها رو به دست بیارم.

با توجه به اهمیت این موضوع من این مطلب رو با عنوان بهترین تکنیک های زیر مجموعه گیری در سایت های کلیکی به صورت جداگانه توضیح دادم که شما با مراجعه به این مطلب میتونین تا بی نهایت زیر مجموعه کسب کنید.

سایت معتبر کلیکی

سایت های کلیکی معتبر خارجی با پرداخت به پرفکت مانی

خوب تا اینجا سعی بر این شد تا دیدگاه شما نسبت به سایت کلیکی خارجی روشن بشه، ولی یک موضوع خیلی مهم که باید به اون اشاره بشه، اینکه من بعد از فعالیت چه جوری میتونن پولم رو برداشت کنم.

نگران نباشد، این موضوع خیلی راحتر از اون هست که حسابشو میکنید، شما با افتتاح حساب پرفکت مانی و ثبت نام در سایت های کلیکی معتبر خارجی با پرداخت به پرفکت مانی میتونین کار رو شروع کنید.

البته سایت کلیکی خارجی معتبر کم نیست ولی مشکل عمده اکثر سایت های معتبر خارجی پرداخت به حساب هایی هست که ایران رو تحریم کردن.

به طور مثال پادشاه سایت های معتبر کلیکی خارجی سایت نئوباکس هست، ولی متاسفانه به پی پال و پیزا که با ایران مشکل دارن و ایران رو تحریم کردن پول میدن.

ولی حساب پرفکت مانی با  ایران مشکلی نداره، به راحتی و اینترنتی افتتاح حساب میکنید و شماره حساب رو به سایت کلیکی خارجی که ثبت نام کردین میدن و سایت کلیکی خارجی با پرداخت روزانه نیز درآمد شما رو به اون حساب واریز میکنه.

در پایان یک خواهش از دوستان دارم، قبل از اینکه بخواهین تو این سایت ها ثبت نام کنید خوب تحقیق کنید، لطفا برای سرگرمی تو این سایتها ثبت نام نکنید و اگر بدون هدف هستین الکی وقت خودتون رو تلف نکنید.

افرادی می شناسم که حدود دو سال پیش کار با این سایتها رو شروع کردند و الان درآمد ماهانه حدود سه میلیون در ماه دارند، چون هدف و پشتکار داشتهو میدانند به درآمد بیشتر هم دست پیدا میکنم.

جهت ثبت نام در سایت های کلیکی معتبر خارجی با پرداخت به پرفکت مانی بر روی سایتهای زیر کلیک کنید…

  1.  سایت کلیکی خارجی clixunion
  2.  سایت کلیکی معتبر خارجی okik
  3. سایت کلیکی خارجی با پرداخت روزانه work2bux
  4. سایت های کلیکی معتبر خارجی با پرداخت به پرفکت مانی yougetprofit
  5. سایت ptc معتبر خارجی clikerz
  6.  سایت کلیکی خارجی cliquesteria
  7. سایت کلیکی معتبر خارجی goldenclix
  8. سایت کلیکی خارجی با پرداخت روزانه buxaccepted
  9. سایت های کلیکی معتبر خارجی با پرداخت به پرفکت مانی earningcli



ارسال توسط پول دوست

آموزش کسب درآمد از پاپ آپ

 کسانی که در داخل اینترنت فعالیت می کنند حتما سایتهایی را دیدند که با کلیک بر روی آنها پنجره ای ناخودآگاه باز شده و تبلیغ و یا سایت و ... را نمایش می دهد این شیوه نمایش متفاوت است ولی در مجموع هدفش تبلیغ و یا کسب درآمد است. این شیوه کسب درآمد در دوره ای با اقبال زیاد مدیران سایتها و وبلاگها همراه بوده است و هنوز که هنوزه طرفداران خاص خودش را دارد . در اینجا قصد دارم تا شیوه کسب درآمد از پاپ آپ را شرح دهم و انواع پاپ آپ را بیان کنم و در آخر دیدگاه و نظر کوتاه خودم را از این نوع شیوه کسب درآمد عرض کنم:

شرح پاپ آپ

پاپ آپ یکی دیگر از راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران هست و نوع تبلیغ هست، به صورتی که هر سایت یا وبلاگی که  یک کد پاپ آپ در آن قرار بگیره به ازای هر بازدید کننده که روی سایت کلیک کنه، سایت و یا سایت های دیگری در پشت سایت  به نمایش در میاند.

شیوه کسب درآمد از پاپ آپ

در اینترنت سایت های زیادی وجود دارند که با عضویت در اونها میتونین کد های مخصوص پاپ آپ رو از شون دریافت کنید و در سورس قالب سایت یا وبلاگتون یا جایی دیگر که قابل اجرا باشند قرار بدین، و با توجه به تعداد بازدید از سایت شما و به ازای سایت های باز شده سایت مرجع یک مبلغی به حساب شما واریز میکنه و به این ترتیب شما موفق شدین کسب درآمد از پاپ آپ داشته باشین.

سایتهای پاپ آپ زیادی در اینترنت مشغول کار هستند و من سعی خواهم کردم که فهرست از معتبرترین آنها را تهیه کنم و در اختیارتان قرار دهم هر سایتی برای گذاشتن پاپ آپ مناسب نیست چون برخی در نمایش اقدام به دزدی می کنند و آی پی ها را درست محاسبه نمی کنند و برخی در پرداخت و ادامه همکاری صداقت ندارند

پاپ آپ تلگرام

پاپ آپ تلگرام یک نوع  پاپ آپ جدید هست که با پیدایش تلگرام و کسب درآمد از تلگرام روز به روز بیشتر مطرح میشه، طرز کار به این صورت هست که یک کد مخصوص پاپ آپ تلگرام را در body سایت خود قرار میدهید و در هنگام ورود اشخاص به سایت باز شده و از مراجعه کننده سوال میکند که آیا دوست دارد به فلان کانال اضافه شود، و در واقع جهت اضافه کردن ممبر کانال تلگرام استفاده میشود.

پاپ آپ استند

پاپ آپ استند همان پاپ آپ نمایشگاهی هست، شاید شما هنگام ورود به یک سایت با یک بنر تبلیغاتی مربعی شکل که در وسط سایت ظاهر میشه مواجه شده باشین، که همان پاپ آپ استند هست.

شما میتوانید پاپ آپ نمایشگاهی را از سایت هایی که در این خصوص فعالیت میکنند تهیه کنید و کد اونو در سایت خودتون قرار بدین و به این ترتیب کسب درآمد از پاپ آپ کنین.

پاپ آپ فیس نما

فیس نما یک شبکه اجتماعی هست و جهت معرفی خود به دیگران پاپ آپ فیس نما رو معرفی کرده و نحوه کسب درآمد از این شبکه به این صورت هست که اگر بازدیده کننده از سایت شما با پاپ آپ فیس نمای شما به سایت فیس نما وارد میشه مبلغ 35 ریال به شما تعلق میگیره و هنگامی که سقف درآمد شما به 10 هزارتومان رسید میتونید هر حسابتون برداشت داشته باشین.البته ایم سایت فیس نما در سالهای اخیر دیگر رونق گذشته را ندارد و از نظر بازدید هم افت داشته است منتهی هنوز هم مورد اقبال برخی هست.

در نگاه کلی به سایتهای پاپ آپ ، خود من سیستم افزایش بازدید و کسب درآمد و یا شیوه های دیگر  رو به پاپ آپ ترجیح میدم و به شما هم این سیستم رو پیشنهاد میکنم، چون کسب درآمد از اون بهتر نتیجه داده. سیستم پاپ آپ در درازمدت موجب افت بازدید سایتان شده و کاربران شما را فراری داده ضمن اینکه از طرف گوگل هم ممکن است مجازات شوید . در واقع شما ناخواسته و بدون احترام به کاربر برایش نمایش تبلیغ می دهید و این کار آزار دهنده است.

افراد موفق كارهای متفاوت انجام نمی دن، بلكه كارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند، پس متفاوت انجام بده.




ارسال توسط پول دوست

معرفی سایت کلیکی آدز باکس

 یکی از سایتها کلیکی آذر باکس است که هدفش ارائه شیوه های نوین کلیک و کسب درآمد است اما به نظر می رسد که بیشتر تقلیدی از سایتها مشابه است. خودم در این سایت ثبت نام و با آن کار نکردم ولی کسانی که از خدمات کلیکی آذر باکس استفاده کردند از خدماتش راضی هستند می گویند سایت به موقع پرداخی دارد و این یک حسن واقعی و عملکرد مناسب داشتند.

از سایت های کلیکی معتبر ایرانی در خدمت شما هستم، سایت کلیکی آذرباکس چند وقتی است فعالیت خود را شروع و تا حالا عملکرد خوبی داشته و با توجه به ثبت قانونی و درا بودن نماد الکترونیکی می توان با خیال راحت تری در آن فعالیت و کسب درآمد نمود و در واقع یک سایت کلیکی ایرانی با پرداخت روزانه هست.

از جمله ویژگیهای این سایت کلیکی ایرانی می توان به تعداد تبلیغات کلیکی مناسب روزانه ، دارا بودن نماد معتبر الکترونیکی ، پرداخت های بروز و رتبه الکسای خوب در میان سایت های ایرانی اشاره کرد که علاوه بر کسب درآمد از اینترنت می تواند محل مناسبی برای تبلیغات کلیکی دیگر سایت ها باشد.

میزان حداقل برداشت در azarbux  ده هزار تومان است که با توجه به نرخ و تعداد تبلیغات کلیکی در این سایت فقط با چند روز تلاش و کلیک کردن تبلیغات اون میتونید به این درآمد برسین.

سایت دارای پنل های دیگری برای کسب درآمد هست که میشه به سرمایه گذاری و خرید و فروش سهم اشاره کردکه در صورتی که دوست داشتین میتونین با مطالعه شرایط اون در آنها نیز مشارکت داشته باشید .

با توجه به اینکه سایت کلیکی آذر باکس یک سایت کلیکی ایرانی هست بنابراین شرایط کار کردن دراون راحت و ساده است و مطمئنا با ورود به محیط کاربری اون مشکلی نداشته باشین.

جهت ثبت نام در سایت آذر باکس روی بنر زیر کلیک کنید.

تبلیغات کلیکی
 
کسب درآمد اینترنتی کلیکی

 

: قوانین و شرایط
 
    1. شرایط استفاده از وب سایت و شرایط عضویت بین شخص حقیقی استفاده کننده از خدمات وب سایت و سایت آذرباکس است . اگر شما با شرایط و قوانین سایت موافق نیستید سایت آذرباکس نمی تواند شما را به عنوان یک عضو بپذیرد و زمانی شما عضو آذرباکس هستید که کلیه قوانین مربوطه را قبول کرده اید.واگر قبول نمیکنید لطفا ثبت نام نفرمایید

    1. شما فقط می توانید یک حساب کاربری و یک حساب بانکی در تمامی شرایط داشته باشید و یک پرداخت به ازای هربار کلیک از یک آی پی صورت میگیرد(با یک خط اینترنت فقط یک کامپیوتر و یا یک لپ تاب و تبلت و گوشی مبایل حق استفاده دارد) واگر شما بیشتر از یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید و همچنین اگر یک حساب بانکی در دو حساب کاربری ثبت گردیده باشد. بدون توجه به نوع وضعیت حساب یا موجودی های شما ، تمامی حساب های ایجاد شده مسدود و هیچگونه مبلغی به شما باز گردانده نخواهد شد

    1. کاربر گرامی شما هنگام انجام کلیک و...جهت کسب درآمد عرفا و شرعا وظیفه دارید بازدید را تا آخر ادامه دهید واین وب سایت دارای بالاترین امکانات برای تشخیص هر گونه تقلب را داراست ، هر گونه تلاش برای استفاده از نرم افزار های کلیک اتوماتیک و... به راحتی توسط وب سایت تشخیص داده و حساب شما بدون هیچگونه اطلاع قبلی مسدود و هیچگونه وجهی به شما بازگردانده نخواهد شد

    1. آذرباکس افتخار دارد که در زیر پرچم ایران اسلامی فعالیت مینماید و پیرو قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است و تمامی عملکردهای اعضا و تبلیغات انجام شده در سایت نیز باید پیرو این قوانین باشند

    1. کاربر گرامی شما در آذرباکس از دو نوع خدمات بهره مند میگردید: نوع اول - آگهی دهنده هستید و بابت تبلیغات وبلاگ و وب سایت خود مبلغی را واریز مینمایید تا حساب سپرده ی شما افزایش یابد و هنگام خرید انواع آگهیهای موجود مبلغی از سپرده ی شما کسر میشود....نوع دوم - در کنار دریافت خدمات تبلیغاتی از آذرباکس کسب درآمدی هم انجام میدهید و با کلیک کردن آگهیهای کلیکی و ... مبلغی به حساب جاری و امتیاز شما اضافه میگردد, شما هنگام دریافت حساب جاری درصدی را به عنوان بازیافت سرمایه پرداخت مینمایید, یادتان باشد که این مبلغ به حساب سپرده ی شما اضافه میشود تا در هنگام خرید خدمات تبلیغاتی از این سپرده استفاده نمایید

    1. یکی از مهمترین بخش سایت آذرباکس,انجمن است و کاربران موظف هستند در این بخش حضور یابند تا از قوانین داخلی سایت که براساس تصمیمات مدیریت و اعضای قدیمی تنظیم میگردد مطلع گردند, تمامی راهنمایی ها و آموزشهای لازم و اطلاعیه ها از انجمن صادر میگردد.هدف از ایجاد بخش انجمن و فعال نگهداشتن این بخش : بالابردن اطلاعات عمومی کاربران,آگاهی از خبرهای به روز و مقالات ماندگار و مفید,تشویق کاربران ایرانی بویژه جوانان و دور نگهداشتن آنان از شبکه های اجتماعی غیرمجارغربی و جلوگیری از از بین رفتن فرهنگ اسلامی و ایرانی

    1. اجازه درخواست برداشت از حساب جاری بستگی به نوع عضویت و مقدار موجود در حساب شما دارد برداشت موجودی در مرحله اول 10/000 تومان,مرحله دوم 15/000تومان,مرحله سوم 30/000 تومان و مراحل بعدی طبق عضویت کاربران ادامه دارد. لازم بذکر است حساب سپرده به هیچ عنوان قابل برداشت نیست. برای برداشت جاری امتیاز مهم است و به ازای برذاشت هر 1000 تومان, 2000 امتیاز لازم می باشد.در آذرباکس تسویه حساب نداریم و تا زمانیکه فعالیت خودتان را با ما قطع نکرده اید کاربر ما هستید و از مزایا و ارفاقهایی که در نظر گرفته میشود بهره مند میگیردید و هر زمان که ادامه فعالیت ندهید اجباری از طرف ما نیست

    1. مدیریت وب سایت و یا اعضای گروه پشتیبانی اجازه معلق کردن یا بستن حساب شما را در هر لحظه برای هر دلیلی و بدون اطلاع قبلی داراست. اگر شما به هر نحوی در تقلب یا تخلف دست داشته باشید, حساب شما بدون اطلاع قبلی پاک خواهد شد و هیچگونه وجهی داده نخواهد شد.لطفا در خاطر داشته باشید بخاطر وجود سیستم بسیار پیشرفته در وب سایت هیچگونه خطایی در پیدا کردن افراد متخلف وجود ندارد و ما قادر به توضیح جزئیات به شما نخواهیم بود ، پس بهترین کار این است که از قوانین وب سایت پیروی کنید

    1. شما باید در خاطر داشته باشید که کارمند آذرباکس نخواهید بود و هیچ قرار داد کاری نیز با آذرباکس نخواهید داشت . ما بصورت خیلی ساده یک واسطه از شما بین تبلیغات کننده و مصرف کننده می سازیم. ضمنا شما و آذرباکس اجازه قطع رابطه را در هر لحظه با یکدیگر دارید

    1. آذرباکسهیچگونه مسئولیتی بابت تاخیر یا لغو پرداخت در صورت وجود جنگ، بلایای طبیعی، شورش، اعتراض یا مسائلی که در کنترل ما نباشد ندارد. آذرباکسدارای حق محدود کردن ، عوض کردن و یا تغییر قیمتها ،مزایا، قوانین ، پیشنهادات و تغییر قوانین عضویت را در هر لحظه بدون اطلاع قبلی داراست. سرمایه گذار ، مدیر و، کارمندان آذرباکسهیچگونه مسئولیتی بابت نوع و کیفیت محصولات و یا خدمات تبلیغ شده در وب سایت را ندارند.

    1. مجموعه ی آذرباکس نسبت به رعایت ادب و احترام در انجمن بسیار حساس هستند و هرگونه بی ادبی و بی احترامی در نوشتن پستها و موضوعات ، ارعاب ، تهدیدآذرباکس و یا افراد تحت استخدام آذرباکس چه در اینجا و چه در سایتهای رقیب و غیره منجر به جلوگیری از ورود شما به تالار و نهایتا بسته شدن حساب شما به صورت موقتی و یا همیشکی خواهد شد.

    1. هرگونه اعتراض بی مورد و مطرح کردن موارد و سئوالاتی که چندین دفعه در تالار پاسخ داده شده بدون خواندن و جستجو کردن تالار می تواند منجر به جلوگیری شما از ورود به تالار و نهایتا بسته شدن حساب شما به صورت موقتی و یا همیشگی خواهد شد

    1. درصورتیکه شماره حساب فراهم شده از طرف شما اشتباه باشد و پرداخت از طرف وب سایت انجام گیرد و توسط بانک برگشت داده شود، مبلغ درخواستی برای دومین بار به حساب شما ریخته نخواهد شد. همچنین اگر پرداخت انجام شود و بررسی شما در حساب بانکی خود تکمیل نباشد و برای شما سند پرداخت ارسال شود، همزمان هزار تومان به علت بررسی نکردن دقیق حساب بانکی از حساب آذرباکس شما کسر خواهد شد.

    1. آذرباکس تمامی حق و حقوق استفاده از وب سایت را برای خود محفوظ نگه داشته و وکلای ما با هرگونه پخش ، کپی ، فروش و یا تغییر محفوظات ما به صورت قانونی بر خورد خواهند کرد

با استفاده از خدمات سایت آذرباکس شما تایید کرده اید که شرایط و قوانین سایت را پذیرفته اید



ارسال توسط پول دوست
معرفی سایت کلیکی پارت کلیک

سایتهای کسب درآمد متنوع و در عین از نظر کارکرد متفاوت هستند . یکی از سایتهای کلیکی کسب درآمد سایت پارت کلیک است که هم از نظر تنوع تبلیغ و هم موضوع مناسب است . این سایت اگرچه برای هر کلیک نسبت به سایر سایتها تعرفه کمتری مشخص کرده ولی تعرفه وابینانه این سایت مبین برنامه ریزی مدیران آن و نگاهشان به اینده است در ادامه معرفی پارت کلیک به معرفی سایت و تعرفه ها می پردازم . البته متذکر شوم خودم با سایت کلیکی پارت کلیک اصلا کار نکردم ولی کسانی هستند که از آن راضی هستند.

سایت کلیکی پارت کلیک چند وقتی است فعالیت خود را شروع و تا الان عملکرد خوب مناسبی داشته است، در این سایت روزانه تا 60 تبلیغ برای مشاهده و کسب درآمد گذاشته میشه.

قیمت هر تبلیغ به صورت متوسط بین ۳۰ تا ۷۰ ریال می باشد ، در پارت کلیک از راه زیر مجموعه گیری میتونین درآمد خودتون رو افزایش بدین و 10 درصد درآمد زیر مجموعه های شما متعلق به شماست.

حداقل مبلغ قابل برداشت در این سایت 10000 تومان هست که شما میتونین با کمی کار و تلاش به مبلغ برسین و اونو برداشت کنید، ضمنا اگر در امر زیرمجموعه گیری موفق باشین که زودتر به این مبلغ هم میرسین،جهت ثبت نام در سایت پارت کلیک رو بنر زیر کلیک کنید.

.

قوانین سایت پارت کلیک

    1. شرایط استفاده از وب سایت و شرایط عضویت بین شخص حقیقی استفاده کننده از خدمات وب سایت و سایت پارت کلیک است .

      اگر شما با شرایط و قوانین سایت موافق نیستید سایت پارت کلیک نمی تواند شما را به عنوان یک عضو بپذیرد.
    2. شما فقط می توانید دارای یک حساب کاربری (با یک نام و نام خانوادگی که غیر قابل ویرایش خواهد بود) در تمامی شرایط باشید. اگر شما بیشتر از یک حساب برای خود ایجاد کنید بدون توجه به نوع وضعیت حساب یا موجودی شما ، تمامی حساب های ایجاد شده شما مسدود و و حذف خواهد شد و هیچگونه مبلغی به شما باز گردانده نخواهد شد

    3. این وب سایت دارای بالاترین امکانات برای تشخیص هر گونه تقلب را داراست ، هر گونه تلاش برای استفاده از نرم افزار های کلیک اتوماتیک به راحتی توسط وب سایت تشخیص داده و حساب شما بدون هیچگونه اطلاع قبلی مسدود و و حذف خواهد شد و هیچگونه وجهی به شما بازگردانده نخواهد شد

    4. این وب سایت پیرو قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است و تمامی عملکردهای اعضا و تبلیغات انجام شده در سایت نیز باید پیرو این قوانین باشند

    5. تمامی واریزها از طرف وب سایت ظرف ۷۲ ساعت کاری بعد از درخواست برداشت شما بصورت پایا انجام خواهد شد و بعد از آن با توجه به نوع حساب شما و بانک مربوطه می تواند بصورت لحظه ای یا تا ۴۸ ساعت دیگر طول بکشد.

    6. اجازه درخواست برداشت از حساب بستگی به مقدار موجود در حساب شما دارد . حداقل برداشت موجودی  8000 تومان می باشد.(موجودی شما باید 10000 تومان باشد )

    7. برداشت کل درآمد از پارت کلیک در صورتی امکان پذیر میباشد که موجودی حساب شما از درآمد کلیکها 50000 تومان (پنجاه هزار تومان) باشد

    8. پرداخت ها باید فقط جهت خرید کلیک انجام گردد پس از پرداخت درصورتی که تبلیغی برای کلیک ندارید پرهیز نمایید.

    9. مدیریت وب سایت و یا اعضای گروه پشتیبانی اجازه معلق کردن یا بستن حساب شما را در هر لحظه برای هر دلیلی و بدون اطلاع قبلی داراست. اگر شما در هر صورتی از نوع تقلب یا تخلف دست داشته باشید ، حساب شما بدون اطلاع قبلی پاک خواهد شد  و هیچگونه وجهی مستر نخواهد شد.

      لطفا در خاطر داشته باشید بخاطر وجود سیستم بسیار پیشرفته در وب سایت هیچگونه خطایی در پیدا کردن افراد متخلف وجود ندارد و ما قادر به توضیح جزئیات به شما نخواهیم بود ، پس بهترین کار این است که از قوانین پارت کلیک پیروی کنید
    10. شما باید در خاطر داشته باشید که شما کارمند پارت کلیک نخواهید بود و هیچ قرار داد کاری نیز با پارت کلیک نخواهید داشت . ما بصورت خیلی ساده یک واسطه از شما بین اسپانسر ها (تبلیغات کننده) و کاربران (کلیک کننده ها ) می سازیم. ضمنا شما وپارت کلیک اجازه قطع رابطه را در هر لحظه با یکدیگر دارید

    11. هرگونه اتهام بدون مدرک ، ارعاب ، تهدید و یا بی احترامی بهپارت کلیک  و یا افراد تحت استخدام پارت کلیک چه در اینجا و چه در جاهای دیگر منجر به جلوگیری از ورود شما به تالار و نهایتا بسته شدن حساب شما به صورت موقتی و یا همیشکی خواهد شد.

    12. درصورتیکه شماره حساب فراهم شده از طرف شما اشتباه باشد و پرداخت از طرف وب سایت انجام گیرد و توسط بانک برگشت داده شود، مبلغ درخواستی برای دومین بار به حساب شما واریز نخواهد شد. همچنین اگر پرداخت انجام شود و بررسی شما در حساب بانکی خود تکمیل نباشد و برای شما سند پرداخت ارسال شود، همزمان سه هزار تومان به علت بررسی نکردن دقیق حساب بانکی از حساب پارت کلیک شما کسر خواهد شد.

    13. اکانت کاربرانی که 30 روز از آخرین ورود آنها به پروفایل گذشته باشد مسدود و حذف خواهد شد.

    14. درخرید از پارت کلیک دقت نمایید که پکیج های خریداری شده به هیچ عنوان مسترد نمیگردد .

    15. مسئولیت آگهی های ثبت شده به عهده ثبت کننده آگهی میباشد و پارت کلیک هیچگونه مسئولیتی بایت ثبت آگهی ها و سایت ها نداشته و هرگونه مشکل باید از طریق ثبت کننده آگهی مرتفع گردد.

    16. پارت کلیک تمامی حق و حقوق استفاده از وب سایت را برای خود محفوظ نگه داشته و وکلای ما با هرگونه پخش ، کپی ، فروش و یا تغییر محفوظات ما به صورت قانونی بر خورد خواهند کرد

 

با استفاده از خدمات سایت پارت کلیک شما تایید کرده اید که شرایط و قوانین سایت را پذیرفته اید

محصولات و خدمات غیر قابل تبلیغ در پارت کلیک

بطور کلی امکان تبلیغ محصولات و یا خدماتی که ارائه آن طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران غیر قانونی باشد در شبکه تبلیغاتی پارت کلیک میسر نمی باشد.




تاریخ: جمعه 10 شهريور 1396برچسب:معرفی ,کلیکی, پارت کلیک,کلیک, کسب درآمد, ,
ارسال توسط پول دوست

آموزش زیرمجموعه گرفتن در سایت های کلیکی

شیوه های مختلفی برای گرفتن زیرمجموعه و کسب درآمد از سایتهای کلیکی هست . برخی از سایتهای کلیکی برای رشد و نیز تشویق کاربران اقدام به ارائه خدمات برای جذب زیرمجموعه مستقیم می کنند. در سایتهای ایرانی به این نوع زیرمجموعه ها زیاد اهمیت نمی دهند ولی سایتهای کلیکی خارجی فوق العاده اهمیت می دهند. در اینجا چند شیوه و روش طلایی را خدمتتان معرفی می کنم که کاملا کاربردی و موثر است:

پنج روش طلایی دریافت زیر مجموعه مستقیم در سایت های کلیکی رو براتون براتون توضیح بدم،گرفتن زيرمجموعه مستقيم بهترين روش براي کسب درآمد در سايت هاي کليکي معتبر هست، برا اینکه دیگه لازم نمیشه برای اجاره نفرات پول پرداخت کنيد.

زیر مجموعه مستقیم هميشه و  کاملا رايگان زيرمجموعه شما خواهد موند.حالا اگه اين نفرات فعالیت کنند باعث افزایش کسب درآمد شما از سایت های کلیکی میشه، و این قضیه در خصوص  سایت های کلیکی خارجی خیلی بیشتر خودشو نشون میده.

اکثر سایت های کلیکی خارجی حاضرند 100 درصد سود زیر مجموعه رو پرداخت کنند، یعنی اگر زیر مجموعه شما امروز یک دلار از بابت کلیک کردن رو تبلیغاتش به دست آورد، اون سایت یک دلار هم به شما پرداخت میکنه، و در سایت های کلیکی ایرانی اغلب 10 درصد هست، وو در ادامه روشهای گرفتن زیرمجموعه مستقیم در سایت های کلیکی رو مرور میکنیم.

روش اول:
شما میتونین به صورت مستقیم سایت های کلیکی رو به دوستان و افراد خانواده و همکاران و خلاصه هر کسی که باهاش ارتباط مستقیم دارین، معرفی کنید و با نشون دادن دریافتی هایی که از این سایت های کلیکی داشتین، اعتماد اونها رو جلب کنید و به این روش هم اونها رو با یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی آشنا میکنید و هم میتونید کسب درآمد خودتون رو از سایت های کلیکی افزایش بدین.

روش دوم:
تبلیغ از طریق شبکه های اجتماعی یکی دیگه از روشهای گرفتن زیرمجموعه مستقیم در سایت های کلیکی هست، من رو تلگرام بیشتر از همه تاکید دارم، البته فیسبوک هم گزینه مناسبی هست ولی با توجه به اینکه این شبکه اجتماعی برای ایران فیلتر شده، متاسفانه حضور ایرانی ها در اون کم رنگ تر شده، خوب شما میتونین لینک زیر مجموعه گیری سایت کلیکی رو اول به مخاطبان خودتون که تو تلگرام دارین بفرستین و یا ایجاد کانال تلگرام و گذاشتن لینک ثبت نام و توضیحات کامل در مورد سایت کلیکی نسبت به جذب زیر مجموعه اقدام کنید، البته اگر خواستین برا کانالتون ممبر جمع کنید، میتونین به مطلبی با عنوان دانلود نرم افزار افزایش ممبر تلگرام مراجعه کنید.

گرفتن زیر مجموعهتکنیک های مهم و کاربردی گرفتن زیرمجموعه مستقیم در سایتهای کلیکی

روش سوم:
ایجاد وبلاگ و سایت روش دیگری برا به دست آوردن زیر مجموعه مستقیم از سایت های کلیکی هست، شما میتونین در سایت یا وبلاگ خودتون مطلبی در مورد سایت کلیکی که عضو هستین بنویسن و در پایان بنر سایت که برای جذب زیر مجموعه هست رو بذارین، بعد از اون مراجعه کننده به سایت با کلیک روی بنر ثبت نام میکنه و به این ترتیب زیر مجموع شما میشه.

روش چهارم:
ارسال ايميل به ديگران و تبليغ سايت هاي مورد نظرتون هم میتونه به جذب زیر مجموعه کمک کنه، شما ميتونيد در اين ايميل ها لينک ثبت نام مربوط به خودتون رو قرار بدين تا ديگران از اين طريق ثبت نام کنند.

روش پنجم:
خیلی از سایت های کلیکی حاضرند که بنر تبلیغاتی شما رو در داخل سایت خودشون قرار بدن، یعنی شما در سایت کلیکی که فعالیت میکنید میتونید به قسمت تبلیغات برین و از اون سایت کلیکی درخواست کنید تا بنر و سایت شما رو تبلیغ کنند.




ارسال توسط پول دوست
سایت کلیکی نئوباکس Neobux

 سایتهای کسب درآمد فراون و دارای تنوع هستند و در زمینه های مختلف فعالیت دارند یکی از این مجموعه سایتها، سایت کلیکی معروف نئوباکس است که خیلی از سایتهای ایرانی به کپی برداری از این سایت اقدام کردند و شیوه آن را رفتند. خودم در این سایت هیچ نوع فعالیتی نداشته ولی به نظر عده ای از دوستانم که در آن به تبلیغات پرداختند کسب درآمدش مناسب است و در شیوه پرداخت سایت هیچ مشکلی وجود ندارد. سایتهای خارجی بزرگترین مشکل کار کردن با آنها تبدیل پول به ریال است که اگرچه راهکار دارد ولی با مشکلاتی همراه هست . من به شخصه تمایلی به کار در این نوع سایتها ندارم ولی به دلیل درخواست دوستان آموزش آن را آوردم

نئوباکس

سایت نئوباکس Neobux حقیقتا یکی از بهترین و مطمئن ترین و پربازده ترین سایت کلیکی خارجی هست ، که میتونین به راحتی کسب درآمد میلیونی از این سایت داشته باشین،
در اینجا میشه گفت قدیمی ترین و معتبرترین سایت که در زمینه PTC فعالیت میکنه همین Neobux هست .

سایت نئوباکس از سال 2008 و در کشور پرتغال شروع به فعالیت کرد و تا الان هیچ مشکلی نداشته ، مطمئنا افرادی که با سیستم سایتهای کسب درآمد با روش کلیکی آشنا هستن این سایت رو بخوبی میشناسن ، و از طرف دیگر این سایت قابلیت استفاده در همه کشورهای جهان رو داره و هر کجا که باشین میتونین ازش بهره ببرین .

تا امروز چندین میلیون نفر در نئوباکس عضو هستند و روزانه مبلغی برابر 170000 دلار به کاربرانش پول پرداخت میکند.

و بزرگترین ویژگی این سایت اینکه در همه کشورها جهان دسترسی به این سایت به راحتی انجام میشه و به راحتی سایتش و تبلیغات اون باز میشه .

در سایت Neobux شما در ازای کلیک کردن روی هر آگهی ، همون لحظه مبلغی پول به حسابتان واریز میشه.

ثبت نام در نئوباکس

اولین مرحله ای که برای شروع کار با Neobux باید انجام بشه، ثبت نام در نئوباکس هست، ثبت نام در لغت انگلیسی یعنی Register ، برای ثبت نام در نئوباکس ابتدا تاریخ سیستمی که میخواهین باهاش ثبت نام رو انجام بدین رو بذارید روی تاریخ میلادی.

یعنی اول ببینید اون روزی که دارین ثبت نام میکنین، به تاریخ میلادی چه روزی است و روی همون تاریخ بذاریدش و ساعتش رو هم تنظیم کنین حالا برای ثبت نام در Neobux  روی بنر  زیر کلیک کنید.

نئوباکس چیست

ثبت نام در نئوباکس

بعد از کلیک کردن روی بنر بالا ، و ورود به نئوباکس مستقیم وارد وب سایت Neobux می شین، که صفحه ی اول سایت Neobux شبیه تصویر زیر هست .

برداشت پول از نئوباکسنئوباکس چیست

نکته: با هر ip آدرس و هر کامپیوتر فقط یک حساب می شه باز کرد، یعنی اگه یک خط اینترنت دارین فقط یک حساب می تونین باز کنید، دیگه بقیه ی اعضای خانواده شما نمی توانند حساب باز بکنند، مگر اینکه یک خط دیگه اینترنت و همچنین یک کامپیوتر دیگه بگیرند و شما هم نمی تونین از یک خط اینترنت و یک کامپیوتر دو یا بیشتر حساب باز بکنید.

و نکته دیگر که باید متذکر بشم اینکه لطفا بعد از ثبت نام در نئوباکس حتما قوانین و شرایط استفاده از خدمات نئوباکس را مطالعه کنید، چون اگر کوچکترین اشتباهی انجام بدین و بر خلاف قوانین نئوباکس عمل بکنید، حساب تون مسدود می شه .

برای شروع ثبت نام بعد از  ورود به نئوباکس، روی Register کلیک کنید ،بعد از آنکه روی Register کلیک کردین، یک پنجره ی جدید باز می شه که شبیه شکل زیر هست.

نئوباکس ایرانینئوباکس کلاهبردار

برای افتتاح حساب در Neobux باید همه قسمت های Register رو که در شکل بالا مشاهده میکنید با دقت پر کنید،لطفا به اطلاعاتی که باید پرکنید در ادامه توجه کنید.

Username : (شناسه کاربری)، در این اینجا شما باید یک یوزر نیم برای خود انتخاب بکنید و در این قسمت بنویسید، بعدا برای ورود به نئوباکس باید از این Username استفاده بکنید، و این یوزر نیم میتونه هر چیزی باشه، اسم، فامیل، هر چیزی که زود فراموش نشه، بعنوان مثال Username من در سایت نئوباکس ramazan3 هست، که شامل نام و یک حرف انگلیسی می باشد.

Password : (رمز ورود)، در این قسمت باید یک Password برای حسابی که در نئوباکس افتتاح میکنید در نظر بگیرید و پسورد رو توی قسمت جلوی Password وارد بفرمایید.

Password Confirmation : (تائید رمز ورود)، در این قسمت باید همون Password که در کادر قبلی نوشتین ، در این کادر هم بنویسین، دقت بفرمایید که هر دوتاش کاملا شبیه به هم باشه.

Email : در این کادر هم باید ایمیل خودتون رو وارد بکنید ، دقت بفرمایید که ایمیلی رو درج کنید که فعال باشه ، چون بعد از ثبت نام در نئوباکس ، یک ایمیل از طرف سیستم برای شما ارسال می شود که باید اونو تائید کنید.

Payza/Paypal Email : فعلا همون ایمیلی رو که در کادر قبلی نوشتین، در همین کادر هم بنویسین البته باید در مورد افتتاح حساب پی پال و پیزا اقدام کنید.

Referre : ریفرر یعنی باید یوزرنیم  شخصیکه شما را به سایت نئوباکس معرفی کرده در این قسمت بنویسین، البته خیلی وقت ها اگر از طریق بنر تبلیغاتی من وارد بشین این قسمت غیر فعال هست و شما زیرمجموعه کسی نمی شوید البته اگر زیرمجموعه شوید موردی ندارد.

Birth Year : (سال تولد شما)، که باید سال تولدتون رو توی این قسمت درج کنید ، دقت بفرمایید که سال تولدتون رو باید به میلادی بنویسین، بعنوان مثال اگر یک نفر تاریخ تولدش 2 /6/1361هست ، درواقع سال تولدش میشه 1361، حالا شما باید این سال تولد رو به میلادی 24/8/1982 تبدیل کنید و 1982 رو بنویسین .

Verification Cod : (کدی که موارد وارد شده در فرم ثبت نام رو تائید کنه)، در جلوی این قسمت کد، یک کادر هست که تصویر چندتا عدد و یا حرف انگلیسی  رنگی وجود دارن ، اون ها رو توی کادر درج کنین.

Declaration : و بعد از اینکه همه اطلاعات رو کامل و صحیح وارد کردین، در آخر  I declare to have read,understood and accepted the terms of service رو تایید کنید،این جمله به این معنی که شما قوانین سایت رو قبول دارین.

Continue رو فشار بدین تا وارد مرحله بعدی بشین که مانند تصویر زیر هست.

آموزش نئوباکسثبت نام در نئوباکس

همان طور که در شکل بالا مشاهده میکنید ، دو تا Bux خالی هست که با نام های Bux1 و Bux2 نامگذاری شدن.

Bux1 : بالای باکس 1 درج شده Validation Cod For، در مرحله قبل که شما روی دکمه Continue کلیک کردین ، یک ایمیل از طرف سایت نئوباکس براتون ارسال شده، حالا باید وارد ایمیل تون بشین و ایمیلی رو که از طرف سایت کلیکی نئوباکس براتون ارسال شده  رو باز کنید ، ایمیلی که براتون ارسال شده  مثل شکل زیر هست و در داخل ایمیل همانطور که در شکل می بینیین شامل یک کد است که باید اون کد را کپی کنید و در Bux1 بذارین.

نئوباکس ایرانیاستراتژی نئوباکس

Bux2 : در کادر Bux2  هم باید حروف و اعدادی رو که در تصویر جلوش می بینین رو درج کنید.
خوب حالا کدها رو که وارد کردین کار تمام است و باید روی دکمه  Finish Registration کلیک بفرمایید.
تبریک و خسته نباشید، مراحل ثبت نام به پایان رسید و الان شما یک حساب در نئوباکس دارید و به راحتی می تونید کسب درآمد از نئوباکس رو شروع کنید .

امیدوارم آموزش نئوباکس تا اینجا براتون جذاب بوده باشه، اکنون شما حساب تون فعال شده، و باید از طریق همون Username و Password که دارین وارد سایت بشین.

برای Login کردن یا ورود به حسابتون، ابتدا وارد صفحه ی اصلی سایت نئوباکس بشین،بعد از وارد کردن Username و Password در صورتی که اطمینان دارین اطلاعات رو درست وارد کردین، روی دکمه ی Send کلیک بفرمایید.

خوب شما در مراحل قبلی در نئوباکس ثبت نام کردین و یک حساب کاربری ساختین و به آسونی تونستین وارد حساب کاربری تون بشین.

به امید کسب درآمد و موفقیت در کسب و کار اینترنتی.




ارسال توسط پول دوست

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد