آموزش کسب درآمد از آپلود بوی uploadboy
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

آموزش کسب درآمد از آپلود بوی uploadboy

 کسب درآمد از طریق اشتراک گذاری فایل یکی از ساده ترین روشها و به صرفه ترین آنها در اینترنت است . سایتهای زیادی در زمینه اشتراک فایل و آپلود آن فعالیت دارند که به مرور به معرفی آنها جهت کسب درآمد خواهم پرداخت. یکی از سایت های کسب درآمد اشتراک فایل که معروف و خوشنام است آپلود بوی uploadboy است . این سایت در معرفی خود اینگونه آورده است: آپلودبوی یک آپلودسنتر رایگان با قابلیت کسب درآمد از دانلود فایل است ، بدین معنی که شما فایل خود را روی آپلودبوی آپلود و لینک آنرا در وب منتشر می کنید اکنون اگر شخص دیگری فایل شما را دانلود نماید به ازای این دانلود مبلغی به حساب شما اضافه می شود بدین ترتیب شما می توانید از فایلهای خود کسب درآمد کنید . کسب درآمد از دانلود فایل فقط برای سایتهای مجاز و قانونی و سایتهای ثبت شده در ستاد ساماندهی می باشد

همانطور که قبلا گفتم، یکی دیگر از راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران کسب درآمد از آپلود بوی هست، اگر شما صاحب وبلاگ و سایتی هستین و در سایت خودتون مطلبی رو جهت دانلود گذاشتین به شما پیشنهاد میکنم که کسب درآمد از آپلود بوی رو هرگز از دست ندین.

شما باید ایتدا باید در سایت آپلود بوی ثبت نام کنید و بعد از ثبت نام در آپلود بوی میتونین فایلی که جهت دانلود دارین رو در این سایت آپلود کنید.

خوب اینکار دوتا مزیت داره، اول اینکه فضای هاست سایت شما الکی اشغال نمیشه و از یک فضای هاست رایگان که میتونین فایل های زیادی رو داخلش قرار بدین استفاده میکنین و دوم اینکه به ازای هر دانلود که انجام میشه یه مبلغی به حساب شما واریز میشه.

این کسب درآمد میتونه شامل کسب درآمد از آپلود فایل و یا کسب درآمد از آپلود فیلم و … باشه، پس شما هر فایلی که برای دانلود داشته باشین باعث کسب درآمد برای شما میشه.

کسب درآمد از آپلود سنترها فقط به آپلود بوی ختم نمیشه و سیستم های دیگری هم که مشابه آپلود بوی فعالیت میکنند وجود دارند که میشه به سیستم سایت فایل مانی  و کسب درآمد از آپلود باز اشاره کرد.

ولی به نظر من نیاز نیست تو همه سیستم ها ثبت نام کنید، و پیشنهاد من به شما همین سیستم کسب درآمد از آپلود بوی هست، چون هم پرداخت منظمی داره و هم دارای محیط کاربری راحتی هست و به راحتی میشه ازش کسب درآمد داشته باشین.

جهت ثبت نام روی بنر زیر کلیک کنید.

آپلود

 




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد با کوتاه کردن لینک

کسب درآمد از کوتاه کردن لینک
از شیوه های قدیمی کسب درآمد در دنیای اینترنت هست و در ایران هم طرفداران خاص خودش را دارد سیستم کسب درآمد از طریق کوتاه کردن اینک است . این شیوه در دنیا خواهان زیادی دارد و خیلی ها هستند از طریق آن کسب درآمد می کنند ولی در ایران آن طور که باید شناخته و طرفدار ندارد البته طرفدار دارد ولی به اندازه سیستم کلیکی و همکاری در فروش و یا پاپ آپ شناخته شده نیست . شاید کمی مشکل تر از موارد دیگر باشد ولی با کمی کار ساده ترین شیوه کسب درآمد است . ابتدا تعرفی از کوتاه کردن لینک ارائه می دهم تا متوجه شوید چرا این سیستم کسب درآمد خواهان خاص خود را دارد. کوتاه کردن لینک چیست؟

همانطور که در بالا گفتم، کسب درآمد از کوتاه کردن لینک هم یکی دیگر از راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران هست ،شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشه که خواسته باشین یک فایل یا نرم افزار و یا چیز دیگری رو دانلود کنید، و یا روی لینک سایتی کلیکی کنید و هنگامی که شما دکمه دانلود رو فشار میدین و یا روی لینک کلیک میکنید، به یک سایت غیر از سایت اصلی میرین که اونجا تبلیغی به نمایش در میاد و بعد از چند ثانیه به سایت اصلی هدایت میشین.

به این کار کوتاه کردن لینک میگن، و به این معنی هست که صاحب سایتی که شما داخل اون بودین لینک خودش رو از طریق سایتهای کوتاه کننده لینک که میتونه کوتاه کننده لینک ایرانی یا کوتاه کننده لینک خارجی باشه کوتاه کرده، و از اون کوتاه کننده لینک کسب درامد میکنه.

بهترین کوتاه کننده لینک

سایت های زیادی در خصوص کوتاه کردن لینک فعالیت میکنند. به امید خدا من بهترین و برترین سیستم های کوتاه کننده لینک را با توجه به سابقه و عملکردشان برایتان نام می برم و اینکه چگونه کسب درآمد مناسب داشته باشید و شیوه های مختلف افزایش درآمد را هم توضیح می دهم

با ما همراه باشید




ارسال توسط پول دوست

صفحه قبل 1 صفحه بعد