سایت کلیکی نئوباکس Neobux
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه
سایت کلیکی نئوباکس Neobux

 سایتهای کسب درآمد فراون و دارای تنوع هستند و در زمینه های مختلف فعالیت دارند یکی از این مجموعه سایتها، سایت کلیکی معروف نئوباکس است که خیلی از سایتهای ایرانی به کپی برداری از این سایت اقدام کردند و شیوه آن را رفتند. خودم در این سایت هیچ نوع فعالیتی نداشته ولی به نظر عده ای از دوستانم که در آن به تبلیغات پرداختند کسب درآمدش مناسب است و در شیوه پرداخت سایت هیچ مشکلی وجود ندارد. سایتهای خارجی بزرگترین مشکل کار کردن با آنها تبدیل پول به ریال است که اگرچه راهکار دارد ولی با مشکلاتی همراه هست . من به شخصه تمایلی به کار در این نوع سایتها ندارم ولی به دلیل درخواست دوستان آموزش آن را آوردم

نئوباکس

سایت نئوباکس Neobux حقیقتا یکی از بهترین و مطمئن ترین و پربازده ترین سایت کلیکی خارجی هست ، که میتونین به راحتی کسب درآمد میلیونی از این سایت داشته باشین،
در اینجا میشه گفت قدیمی ترین و معتبرترین سایت که در زمینه PTC فعالیت میکنه همین Neobux هست .

سایت نئوباکس از سال 2008 و در کشور پرتغال شروع به فعالیت کرد و تا الان هیچ مشکلی نداشته ، مطمئنا افرادی که با سیستم سایتهای کسب درآمد با روش کلیکی آشنا هستن این سایت رو بخوبی میشناسن ، و از طرف دیگر این سایت قابلیت استفاده در همه کشورهای جهان رو داره و هر کجا که باشین میتونین ازش بهره ببرین .

تا امروز چندین میلیون نفر در نئوباکس عضو هستند و روزانه مبلغی برابر 170000 دلار به کاربرانش پول پرداخت میکند.

و بزرگترین ویژگی این سایت اینکه در همه کشورها جهان دسترسی به این سایت به راحتی انجام میشه و به راحتی سایتش و تبلیغات اون باز میشه .

در سایت Neobux شما در ازای کلیک کردن روی هر آگهی ، همون لحظه مبلغی پول به حسابتان واریز میشه.

ثبت نام در نئوباکس

اولین مرحله ای که برای شروع کار با Neobux باید انجام بشه، ثبت نام در نئوباکس هست، ثبت نام در لغت انگلیسی یعنی Register ، برای ثبت نام در نئوباکس ابتدا تاریخ سیستمی که میخواهین باهاش ثبت نام رو انجام بدین رو بذارید روی تاریخ میلادی.

یعنی اول ببینید اون روزی که دارین ثبت نام میکنین، به تاریخ میلادی چه روزی است و روی همون تاریخ بذاریدش و ساعتش رو هم تنظیم کنین حالا برای ثبت نام در Neobux  روی بنر  زیر کلیک کنید.

نئوباکس چیست

ثبت نام در نئوباکس

بعد از کلیک کردن روی بنر بالا ، و ورود به نئوباکس مستقیم وارد وب سایت Neobux می شین، که صفحه ی اول سایت Neobux شبیه تصویر زیر هست .

برداشت پول از نئوباکسنئوباکس چیست

نکته: با هر ip آدرس و هر کامپیوتر فقط یک حساب می شه باز کرد، یعنی اگه یک خط اینترنت دارین فقط یک حساب می تونین باز کنید، دیگه بقیه ی اعضای خانواده شما نمی توانند حساب باز بکنند، مگر اینکه یک خط دیگه اینترنت و همچنین یک کامپیوتر دیگه بگیرند و شما هم نمی تونین از یک خط اینترنت و یک کامپیوتر دو یا بیشتر حساب باز بکنید.

و نکته دیگر که باید متذکر بشم اینکه لطفا بعد از ثبت نام در نئوباکس حتما قوانین و شرایط استفاده از خدمات نئوباکس را مطالعه کنید، چون اگر کوچکترین اشتباهی انجام بدین و بر خلاف قوانین نئوباکس عمل بکنید، حساب تون مسدود می شه .

برای شروع ثبت نام بعد از  ورود به نئوباکس، روی Register کلیک کنید ،بعد از آنکه روی Register کلیک کردین، یک پنجره ی جدید باز می شه که شبیه شکل زیر هست.

نئوباکس ایرانینئوباکس کلاهبردار

برای افتتاح حساب در Neobux باید همه قسمت های Register رو که در شکل بالا مشاهده میکنید با دقت پر کنید،لطفا به اطلاعاتی که باید پرکنید در ادامه توجه کنید.

Username : (شناسه کاربری)، در این اینجا شما باید یک یوزر نیم برای خود انتخاب بکنید و در این قسمت بنویسید، بعدا برای ورود به نئوباکس باید از این Username استفاده بکنید، و این یوزر نیم میتونه هر چیزی باشه، اسم، فامیل، هر چیزی که زود فراموش نشه، بعنوان مثال Username من در سایت نئوباکس ramazan3 هست، که شامل نام و یک حرف انگلیسی می باشد.

Password : (رمز ورود)، در این قسمت باید یک Password برای حسابی که در نئوباکس افتتاح میکنید در نظر بگیرید و پسورد رو توی قسمت جلوی Password وارد بفرمایید.

Password Confirmation : (تائید رمز ورود)، در این قسمت باید همون Password که در کادر قبلی نوشتین ، در این کادر هم بنویسین، دقت بفرمایید که هر دوتاش کاملا شبیه به هم باشه.

Email : در این کادر هم باید ایمیل خودتون رو وارد بکنید ، دقت بفرمایید که ایمیلی رو درج کنید که فعال باشه ، چون بعد از ثبت نام در نئوباکس ، یک ایمیل از طرف سیستم برای شما ارسال می شود که باید اونو تائید کنید.

Payza/Paypal Email : فعلا همون ایمیلی رو که در کادر قبلی نوشتین، در همین کادر هم بنویسین البته باید در مورد افتتاح حساب پی پال و پیزا اقدام کنید.

Referre : ریفرر یعنی باید یوزرنیم  شخصیکه شما را به سایت نئوباکس معرفی کرده در این قسمت بنویسین، البته خیلی وقت ها اگر از طریق بنر تبلیغاتی من وارد بشین این قسمت غیر فعال هست و شما زیرمجموعه کسی نمی شوید البته اگر زیرمجموعه شوید موردی ندارد.

Birth Year : (سال تولد شما)، که باید سال تولدتون رو توی این قسمت درج کنید ، دقت بفرمایید که سال تولدتون رو باید به میلادی بنویسین، بعنوان مثال اگر یک نفر تاریخ تولدش 2 /6/1361هست ، درواقع سال تولدش میشه 1361، حالا شما باید این سال تولد رو به میلادی 24/8/1982 تبدیل کنید و 1982 رو بنویسین .

Verification Cod : (کدی که موارد وارد شده در فرم ثبت نام رو تائید کنه)، در جلوی این قسمت کد، یک کادر هست که تصویر چندتا عدد و یا حرف انگلیسی  رنگی وجود دارن ، اون ها رو توی کادر درج کنین.

Declaration : و بعد از اینکه همه اطلاعات رو کامل و صحیح وارد کردین، در آخر  I declare to have read,understood and accepted the terms of service رو تایید کنید،این جمله به این معنی که شما قوانین سایت رو قبول دارین.

Continue رو فشار بدین تا وارد مرحله بعدی بشین که مانند تصویر زیر هست.

آموزش نئوباکسثبت نام در نئوباکس

همان طور که در شکل بالا مشاهده میکنید ، دو تا Bux خالی هست که با نام های Bux1 و Bux2 نامگذاری شدن.

Bux1 : بالای باکس 1 درج شده Validation Cod For، در مرحله قبل که شما روی دکمه Continue کلیک کردین ، یک ایمیل از طرف سایت نئوباکس براتون ارسال شده، حالا باید وارد ایمیل تون بشین و ایمیلی رو که از طرف سایت کلیکی نئوباکس براتون ارسال شده  رو باز کنید ، ایمیلی که براتون ارسال شده  مثل شکل زیر هست و در داخل ایمیل همانطور که در شکل می بینیین شامل یک کد است که باید اون کد را کپی کنید و در Bux1 بذارین.

نئوباکس ایرانیاستراتژی نئوباکس

Bux2 : در کادر Bux2  هم باید حروف و اعدادی رو که در تصویر جلوش می بینین رو درج کنید.
خوب حالا کدها رو که وارد کردین کار تمام است و باید روی دکمه  Finish Registration کلیک بفرمایید.
تبریک و خسته نباشید، مراحل ثبت نام به پایان رسید و الان شما یک حساب در نئوباکس دارید و به راحتی می تونید کسب درآمد از نئوباکس رو شروع کنید .

امیدوارم آموزش نئوباکس تا اینجا براتون جذاب بوده باشه، اکنون شما حساب تون فعال شده، و باید از طریق همون Username و Password که دارین وارد سایت بشین.

برای Login کردن یا ورود به حسابتون، ابتدا وارد صفحه ی اصلی سایت نئوباکس بشین،بعد از وارد کردن Username و Password در صورتی که اطمینان دارین اطلاعات رو درست وارد کردین، روی دکمه ی Send کلیک بفرمایید.

خوب شما در مراحل قبلی در نئوباکس ثبت نام کردین و یک حساب کاربری ساختین و به آسونی تونستین وارد حساب کاربری تون بشین.

به امید کسب درآمد و موفقیت در کسب و کار اینترنتی.



نظرات شما عزیزان:

razi
ساعت11:43---25 مهر 1396
گفتین کارهای پر سود و پر درامد میشه بیشتر راهنمایی کنید و بیشتر توضیح بدین
پاسخ: سلام و درود . دوست عزیز کسب درآمد پرسود و به طور کلی کسب و کارهای با درآمد بالا در اینترنت بسیار فراوان است تعجبم این است که چطور شما دوستان با کلیک و یا پاپ آپ و سایر کسب درآمدهای ناچیز ، این کارها را انجام می دهید که در واقع خون جگر خوردن هست و آخرش هم هیچ درآمد مناسبی عاید شما نمی شود. کمی حوصله کنید و مطالب وبلاگ را دنبال کنید من به فکر راه اندازی کانال تلگرامی هستم و در ان کسب درآمد حداقل ماهی یکی دو میلیون را به شما و همه اعضا به صورت عملی و کاملا کاربردی آموزش خواهم داد . کاری که خود من عملا انجام دادم و دارم هنوز از این شیوه ها کسب درآمد می کنم. کمی منتظر و صبور باشید


razi
ساعت11:38---25 مهر 1396
به پونزده دلار رسیده . و وقتی میزنم برداشت میگه لازم است 500 درخواست برای درخواست پرداخت خود انجام دهید . میشه بگین منظورشون چیه ?
پاسخ: سلام من با سایت work2bux کار نکردم اگرچه سایت معتبر و خوب خارجی هست چون شعارم درآمد بالا و ثابت همیشگی است و از درآمد کلیکی که حالت زجرآور دارد خوشم نمیاد و حتی اگر دقت کنید برخی سایتها که معرفی سایت کلیکی می کنند برای زیرمجموعه گیری لینک خودشان را قرار می دهند . من در معرفی سایتهای کلیکی فقط لینک سایت را قرار می دهم . در هر حال این پیغام احتمالا به دلیل این است که سایت در پرداخت اول محدودیت قائل است و درآمد شما باید بیشتر از پانزده دلار باشد و در واریزی های بعدی ملاک 15 دلار باشد . البته مطمئن نیستم حدس من اینگونه است . موفق باشید.


razi
ساعت0:50---25 مهر 1396
سلام وقت بخیر . من سه چهار روزه در سایت work2bux فعالیت کنم و نوشته بدون حداقل برداشت 15دلار . و الانکه به پانزده دلار رسیدم میزنم برداشت مینویس هلازم است 500 درخواست برای درخواست پرداخت خود انجام دهید . میشه بگین منظورشون چیه ?ممنون اگه جواب بدین . و ایا این سایت اسکم شده است یا نه ?
پاسخ: سلام و درود. اگر چه من کسب درآمد از سایتهای کلیکی را توصیه نمی کنم و معتقدم وقتی کارهای پر سودتر و مناسب تر وجود دارد چرا باید وقت خود را با سایتهای کلیکی و پاپ آپ و نمایش بنر و... تلف کنیم . با این حال در جوابتان باید عرض کنم که work2bux سایتی معتبر بوده و سوال شما زیاد واضح و شفاف نیست . در باره این سایت فقط بگویم که یکی از محبوبترین سایت کلیکی خارجی هست ، یک نوع سایت کلیکی شبکه ای و دارای تعداد زیادی آگهی با درآمدهای بالا تر از سایر سایت ها . این سایت هنوز اسکم (کلاهبردار ) نشده و پرداختی دارد . موفق باشید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست