5 کسب ‌و کار اینترنتی با سرمایه کم
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

معرفی ۵ کسب ‌و کار اینترنتی با سرمایه کم

برای تولید یک سری محصولات خاص، فقط کافیست مقدار کمی سرمایه اولیه داشته باشید. با آن سرمایه اولیه می‌توانید مواد اولیه تولید محصول موردنظرتان را تهیه کنید و مقداری از سرمایه را هم برای آموزشتان هزینه کنید. در صورتی که آموزش صحیح دیده باشید و محصولات باکیفیتی تولید کنید، به‌راحتی می‌توانید تولیدات خود را با استفاده از وبسایت یا صفحات شبکه‌های مجازی مثل اینستاگرام به فروش برسانید. در اینجا به ۵ مورد از این کسب‌وکارهای تولیدمحور با سرمایه اولیه اندک در حد یک الی ۲۶ میلیون تومان اشاره می‌کنیم:

  • تولید و فروش اینترنتی بدلیجات

با وارد شدن اجناس رنگ‌ثابت و باکیفیت به صنعت بدلیجات، افراد زیادی در منزل خود مشغول به تولید انواع این محصولات هستند. شما می‌توانید یک آموزش کوتاه در زمینه تولید انواع بدلیجات ببینید. سپس با سرمایه‌ای اندک، مواد اولیه تهیه کرده و محصولات خود را تولید کنید. آن‌گاه تصاویر باکیفیتی از بدلیجات تولیدی گرفته و در سایت یا صفحه اجتماعی خود قرار دهید.

  • تولید و فروش اینترنتی میوه‌های خشک‌شده

شما می‌توانید با یک سرمایه اندک، یک دستگاه خشک‌کننده میوه تهیه کنید. آن‌گاه میوه‌های خاصی را انتخاب کرده و روزانه با این دستگاه خشک و بسته‌بندی کنید. از بسته میوه‌های خود عکس گرفته و در سایت یا صفحات اجتماعی خود منتشر کنید و در صورت دریافت سفارش، بسته‌ها را از طریق پست ارسال کنید. با پیدا کردن مشتری‌های بییشتر می‌توانید کار میوه خشک‌کردن خود را به یک کارگاه ارتقا دهید.

کسب درآمد از اینترنت

  • تولید و فروش اینترنتی تراریوم

امروزه به دلیل گسترش آپارتمان‌نشینی، انسان‌ها علاقه زیادی به نگهداری گل و گیاهان زینتی در منزل پیدا کرده‌اند. تراریوم تلفیقی از گیاهان زینتی مانند ساکولنت‌ها و کاکتوس‌ها در یک قالب زیبا است. ظاهر متفاوت و شیک ترارویوم‌ها دلیل اصلی فروش بیشتر این محصولات است. شما می‌توانید با سرمایه‌ای اندک، گیاهان، شیشه و تزئینات تراریوم تهیه کنید و در منزل خود تراریوم‌های زیبایی بسازید.

 

سپس تصویر محصولات خود را در صفحات اجتماعی و سایت‌تان برای فروش بگذارید. البته به دلیل شکستنی بودن تراریوم‌ها بهتر است فروش شما فقط برای شهر خودتان یا شهرستان‌های اطراف‌تان باشد. در این‌صورت می‌توانید فیلم‌های «آموزش ساخت تراریوم» خود را برای فروش به مشتریان نامحدود وب بگذارید.

  • تولید و فروش اینترنتی پوشاک

اگر شما خودتان خیاط هستید یا یک خیاط خلاق می‌شناسید، می‌توانید لباس‌هایی با سبک خاص تولید کنید. مثلاً تونیک، مانتو یا تیشرت‌هایی که سبک خاصی دارند و در بازار موجود نیستند. همچنین می‌توانید این سبک خاص را برای بچه‌ها در نظر بگیرید. با سرمایه‌ای اندک، مقدار کمی در حد ۲۰۰ عدد تولید کرده و در سایت، وبلاگ یا صفحات اجتماعی خود برای فروش بگذارید.

محصولات دارای سبک خاص معمولاً با استقبال خوبی توسط مردم روبرو می‌شوند. با فروش آن تعداد اولیه، می‌توانید مقدار بیشتری تولید کنید و باز هم بفروشید.

  • ایجاد سایت خرید و فروش محصولات دست‌ دوم

اگر شما یک سرمایه اولیه اندک دارید، می‌توانید محصولات دست دوم دیگران از لباس گرفته تا ظروف و لوازم منزل را خریداری کنید. آن‌گاه از تمام آن محصولات عکس گرفته و در سایت یا پیج خود با قیمت مناسبی منتشر کنید. قیمت مناسب محصولات دست‌دوم، دلیل مهمی برای جذب شدن مشتری برای شما خواهد بود.

درامد میلیونی از اینترنت تضمینی درآمد

کسب‌وکارهایی که برای راه‌اندازی با سرمایه اندک به آن‌ها اشاره شد، تنها نمونه‌هایی از هزاران کسب‌وکار دیگری هستند که با سرمایه‌های حتی کمتر نیز می‌توانید راه‌اندازی کنید. یادتان باشد ما در عصری زندگی می‌کنیم که هیچ محدودیتی برای ایجاد کسب‌وکار و فروش وجود ندارد. چراکه اینترنت مرزهای فروش محلی و شهری را از بین برده است.

مشتریان شما محدود به یک محله یا یک شهر خاص نخواهند بود. بنابراین هرچیزی که آن را باکیفیت و صداقت تولید کنید، مشتریان خوبی برایش پیدا خواهند شد. درامد اینترنتی تضمینی بهترین نوع کسب درآمد در دنیا است. از ابزارهای قوی که در دسترستان قرار دارد استفاده کنید و استقلال مالی خود را به‌دست آورید. کسب درآمد از اینترنت کار پیچیده‌ و دشواری نیست؛ کافی است طبق اصول حرکت کنید و در مسیر از مشاوران و افراد باتجربه هم کمک بگیرید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 20 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست