مراحل 3 گانه فروشنده بهترین سیستم همکاری در فروش
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

چگونه در ۳ مرحله فروشنده بهترین سیستم همکاری در فروش شوید

اگر می خواهید به یک فروشنده در بهترین سیستم همکاری در فروش تبدیل شوید و سپس با فروش محصول خود توسط شرکت های همکاری در فروش درآمد کسب کنید ، ۳ گام ساده و در عین حال آسان وجود دارد که می توانید بردارید. در ادامه با سیستم همکاری در فروش بازار همراه باشید.

اول، شما باید یک ایده محصول داشته باشید. در بخش بعدی چند روش به شما نشان می دهیم که می توانید این ایده ها را بر اساس آنچه در حال حاضر محبوب است، تولید کنید.

دوم، شما باید ایده خود را تأیید کنید. شما فقط می توانید پیش بروید و ایده خود را بسازید. اما ، اگر مردم حتی آن را نخواهند چه؟ ایده فقط در صورتی خوب است که مردم واقعاً بخواهند آن را زنده کنند.

سوم، شما باید محصول را ایجاد کنید. از آنجا که ایجاد یک محصول فیزیکی معمولاً با سرمایه گذاری و خطرات زیادی همراه است ، من فقط روش های ایجاد محصولات دیجیتالی را به شما نشان خواهم داد.

این مکان ها بهترین مکان برای شروع کار هستند زیرا معمولاً فقط به وقت شما نیاز دارند و هزینه کمی یا بی هزینه می کنند.همچنین، هنگامی که محصول شما ایجاد و منتشر شد، هنوز باید برای تبلیغ محصول خود شرکت های وابسته پیدا کنید و اینجاست که آموزش فعالیت در بهترین سیستم همکاری در فروش می توانند به شما کمک کنند.

مرحله ۱: ارائه یک ایده محصول برای رسیدن به بهترین سیستم همکاری در فروش

مردم همیشه می گویند ایده پردازی دشوار است اما اینطور نیست ایده‌ها آسان هستند. تنها برای پیاده سازی ایده ها نیاز به متخصصان این حوزه داریم. مشاوره کارآفرینی می تواند در ابتدای مسیر کمک کننده باشد و در ادامه مسیر و بعد از راه اندازی بیزینس نیاز است که از یک مشاوره کسب و کار کمک گرفت.

اما، اگر فکر می کنید ایده شما باید بسیار اصیل باشد و از نبوغ ناب مغز شما نشات گرفته باشد سخت است. اگر می‌خواهید از طریق تجارت بازاریابی همکاری در فروش درآمد کسب کنید، نمی‌توانید اصولی به ایده خود وابسته باشید.

در عوض، فقط ببینید چه محصولات و خدماتی از قبل وجود دارد. در نظر بگیرید که چگونه می توانید با ارائه چیزی که مشکلات این محصولات را برطرف می کند، آنها را بهبود ببخشید.

 

اگر شما یک شخص خانه‌دار هستید شاید می‌خواهید محصولی تهیه کنید که کارهای خانه را راحت تر کند. به عنوان مثال ، می توانید به دنبال یک ربات جاروبرقی باشید تا برخی ایده ها را بدست آورید. سایت Robat vacuum reviews حتما اولین نتیجه سرچ در گوگل خواهد بود. در این سایت فقط با بررسی تک تک بررسی ها ، می توانید فوراً ببینید چه چیز منفی در این ربات ها وجود دارد و چه مواردی می توانید به طور بالقوه بهبود یابید.

بنابراین ، یک ایده عالی می تواند ایجاد یک دیوار مجازی باشد که برای همه ربات های نظافت کار کند.

تصور می کنیم شما می توانید به هرکسی که یک ربات نظافت کار دارد سیستمی بفروشید که به عنوان یک دیوار مجازی کار می کند ، و ربات با تنظیم آن سیستم فقط یک فضای از پیش تعریف شده را تمیز می کند.

اکنون این یک ایده عالی و شگفت انگیز است! این برای هر کاری مفید است ، من به شما نشان خواهم داد

روش دیگری که می توانید تحقیق کنید استفاده از ابزاری به نام Buzzsumo است که محبوبیت شما را براساس اشتراک های اجتماعی به شما نشان می دهد.

ظاهراً مردم واقعاً می خواهند بدانند که چگونه می توان قلعه های ماسه ای خنک ساخت. بنابراین ، چه کاری می توانستید انجام دهید؟

مجموعه ای از فیلم ها را ضبط کنید که در آن گام به گام به مردم نشان می دهد که چگونه ۵ قلعه ماسه ای بسیار خاص و حماسی بسازید.

تمام موارد بالا می توانید ایده مناسبی برای شما باشد همچنین می توانید با مطالعه مقاله ” ۱۸ ایده کارافرینی زنان : ۰ تا ۱۰۰ موفقیت در کارافرینی ” به ایده های بیشتری دست پیدا کنید .


مرحله ۲: اعتبار سنجی ایده شما برای فعالیت در بهترین سیستم همکاری در فروش

طبق قانون همکاری در فروش برای اینکه در نهایت یک مجموعه عالی از فیلم های قدیمی که هیچ کس نمی خواهد آنها را بخرد انجام دهید ، باید ابتدا ایده خود را تأیید کنید.

با پرسیدن سوال اطمینان حاصل کنید که آیا آنها ایده شما را خریداری می کنند یا خیر؟ نه اینکه فقط از آنها در مورد میزان علاقه شان به این ایده سوال کنید.

زیرا هرکسی ممکن است ایده شما را دوست داشته باشد یا از آن استقبال کند. اگر آنها با بله پاسخ دهند، باید بلافاصله بپرسید آیا حاضر هستید که بابت این ایده هزینه ای پرداخت کنید؟ توجه کنید که پاسخ مثبت آن ها به این سوال به این معنی نیست که حتماً هزینه ای پرداخت خواهند کرد.

وقتی مردم به محصول شما علاقه مند هستند ، به آنها فرصت خرید دهید. در صورت دریافت مقدار مشخصی سفارش ، می توانید از PayPal استفاده کنید و بگویید که با ثبت سفارش و پرداخت مبلغی شروع به ساختن محصول می کنید.

پس از عبور از آستانه خود و اطمینان از اینکه مردم واقعاً آن را می خواهند ، می توانید شروع به ایجاد محصول کنید.

مرحله ۳: ایجاد محصول برای فعالیت در بهترین سیستم همکاری در فروش

برای ایجاد یک محصول تعداد زیادی مرحله باید دنبال کنید و این یک راهنمای کارآفرینی نیست ، اما می خواهیم شما را به برخی از مبتدیان خوب معرفی کنم.

من فقط منابعی را برای راه اندازی محصولات دیجیتالی در اختیارتان قرار می دهم ، زیرا نمی خواهم وقت و هزینه گرانبهایی را برای تولید یک محصول فیزیکی در اولین تلاش خود هدر دهید …


مرحله ۴: جست‌ و جوی شرکا برای یافتن بهترین سیستم همکاری در فروش

قسمت فنی در اینجا کار ساده ای است. با استفاده از ابزارهایی مانند Gumroad یا Digital Product Delivery ، به راحتی می توانید شرکای برنامه های همکاری در فروش را تنظیم کرده و به آنها اجازه دهید کمیسیون ها را جمع کنند.

بخش دشوار یافتن شرکایی است که در واقع مخاطبانی دارند که به آنچه شما باید بفروشید علاقه مند هستند. هرچه محصول شما شایستگی بیشتری داشته باشد، جذب آن توسط سایر فروشندگان بیشتر خواهد بود و بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

می توانید به سادگی برای آنها ایمیل ارسال کنید ، خود و محصول خود را معرفی کنید و از آنها سوال کنید که آیا تمایل به همکاری در فروش دارند یا خیر.

 

نکته مثبت: کمیسیون‌های بهترین سیستم همکاری در فروش ۵۰٪ یا بالاتر در محصولات دیجیتال بسیار رایج است زیرا شما هزینه تکثیر ندارید. در اینجا حرص نخورید، سهم را به طور مساوی تقسیم کنید تا همه از این همکاری در فروش سود ببرند.

با جست و جو کردن در گوگل”وبلاگ بررسی اسباب بازی” همچنین نتایج زیادی را مشاهده خواهید کرد ، جایی که مردم نظرات خود را در مورد اسباب بازی ها می نویسند.

علاوه بر این ، بسیاری از کانال های YouTube دسته های خاصی از اسباب بازی ها را بررسی می کنند. اگر موردی را پیدا کردید که اسباب بازی های کودکان را مرور می کند ، احتمالاً مناسب محصولات همکاری در فروش شما نیز خواهد بود.

فقط سعی کنید یک نفر را برای همکاری در فروش پیدا کنید و اولین تبلیغ تبلیغات خود را شروع کنید. بعداً می توانید کمیسیون ها و جزئیات را تنظیم کنید ، قسمت مهم شروع کار است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 21 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست