کسب درآمد میلیاردی
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

کسب درآمد میلیاردی

دنیای اینترنت پر از کسب و کارهای ریز و درشت است منتهی شیوه ورود و اتخاذ روش مناسب و زمان ورود خیلی مهم است . بسیاری از شرکت های بزرگ تجاری زمانی از یک سایت کوچک شروع کردند و الان درآمدهای چند میلیاردی دلاری دارند. مهم این است که صاحبان آنها ناامید نشدند و کسب و کار خود را علیرغم مشکلات ادامه دادند و الان دارند به قول معروف پول پارو می کنند. مثال برای وجود کسب و کارهای اینترنتی دارای درآمد فراوان است و اگر گشتی در دنیای اینترنت بزنید به راحتی می توانید شرکتها و افراد موفق که از صفر شروع کردند و الان کسب درآمد بالایشان زبانزد همگان است را پیدا کنید. در ادامه معرفی اشخاص و شرکتهای بزرگ تجارت الکترونیک که تحول بزرگ در کسب درآمد در اینترنت ایجاد کردند در اینجا می خواهم درباره یک شرکت بزرگ و یا بهتر بگویم کمپانی بزرگ کسب درآمد میلیاردی صحبت کنم. شاید تا الآن خبرهایی از کمپانی چینی علی بابا شنیده باشید و احساس کنید کمپانی علی بابا شرکتی مشابه آمازون در چین است ولی واقعیت این نیست، علی بابا دقیقاً در نقطه مقابل آمازون قرار دارد. آمازون به صورتی فعالیت می‌کند که در آن کاربر با ارائه سفارش اینترنتی پس از مدتی چند ساعته کالای خود را تحویل می‌گیرد در حالی که کمپانی علی بابا به جای این که خودش کالا را به دست مشتریانش برساند، بیشتر مانند بازار بزرگی برای عرضه کالای تجار و کمپانی‌های بزرگ عمل می‌کند. در واقع این کمپانی از طریق قرار دادن آگهی‌های مبتنی بر سرچ با استفاده از لغات کلیدی یا دریافت حق کمیسیون و همچنین فروش حق عضویت ویژه سرویس‌های پردازش ابری، سود خود را تأمین می‌کند.

اما امروز شرکت چینی علی‌بابا به رکورد قابل تو جهی دست پیدا کرد، به طوری که نخست وزیر چین شخصاً در تماسی تلفنی با مدیرعامل این شرکت، به او تبریک گفت. امروز این شرکت توانست در مدت ۱۰ ساعت حدود ۸ میلیارد دلار فروش محصولاتش را تجربه کند و به این ترتیب رکورد بیشترین فروش آنلاین را به نام خود ثبت کرد. لازم به ذکر است این فروش بالا به دلیل این بوده است که، شرکت علی‌بابا فروش ویژه‌ای را به مناسبت «روز مجردها» از نیمه‌شب دیروز شروع کرده بود که تا اوایل صبح امروز به طول انجامید و عاملی شد تا این شرکت رکورد بیشترین فروش جهانی آنلاین را رقم بزند.

همچنین امروز Daniel Zhang مدیر اجرایی این شرکت در رابطه با این فروش بالا اظهار کرد:

کل دنیا امروز در تاریخ ۱۱ نوامبر، شاهد نمود قدرت چینی‌ها در مصرف‌گرایی بودند.

حال بیایید با هم ببینیم امروز چه محصولاتی بیشترین فروش را داشتند؛ بر اساس آمار به دست آمده، حدود  ۴۲٫۶ درصد فروش این فروشگاه امروز به موبایل‌ها و تبلت ها تعلق گرفته است که اگر به بازه زمانی مشابه در سال گذشته نیز نگاهی داشته باشیم، در می‌یابیم که محصولات شرکت شیائومی، هوآوی، Haier و شرکت ژاپنی Uniqlo به ترتیب بیشترین فروش محصولات این شرکت را تشکیل داده بودند که این می‌تواند علاقه‌ی زیاد چینی‌ها را به محصولات الکترونیکی نشان دهد.

درست وقتی می‌توانید متوجه عظمت این کمپانی شوید که بدانید، سال گذشته ۲۴۸ میلیارد دلار مبادلات مالی در دفتر معاملات شرکت علی بابا ثبت شده است که کاملاً نشان می‌دهد این میزان از معاملات با ۸۳ میلیارد دلار از حجم معاملات شرکت eBay اصلاً قابل مقایسه نیست.

مطالب مشابه کسب درآمد در خانه :

سوالات تجارت الکترونیک و کسب درآمد از اینترنت

مشکلات تجارت الکترونيک و کسب درآمد در ایران

تجارت الکترونیک راه کسب درآمد و ثروت

تعریف تجارت الکترونیک

بررسی شکست برخی در کسب درآمد و تجارت الکترونیک

کسب درآمد از گوگل ادسنس Google AdSense

توصیه های کسب درآمد در خانه

کسب درآمد و پول از وبلاگ

حقیت کسب درآمد از اینترنت

10روش کسب درآمد و کار در خانه

آموزش کسب درآمد در منزل ویزه خانم ها

آموزش کسب‌ و کار خانگی ارزان

ایده کسب درآمد اینترنتی و خانگی: راه اندازی آموزشگاه موسیقی

اصول رقابت و احترام در کسب درآمد اینترنتی و خانگی

کسب درآمد خانگی

راههای کسب درآمد در منزل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست