کسب درآمد کثیف ولی جالب
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

کسب درآمد کثیف ولی جالب

یادم می اید که یک نقی نفتی در محل ما کار می کرد و زمانی که نفت سهمیه بندی بود به خانه های مردم نفت می برد خدا بیامرز سالها قبل سکته کرد و فوت کرد و آخرش از این نفت فروشی کارش درست نشد و از بس حرص خورد سکته کرد.. پدرش بهش می گفت پسرم این چه کاریه که تو داری خودت و یک ماشین نیسان رو معطل کردی درآمدت روزی سی هزار تومن هم نمیشه . بیا برای کسب درآمد و رونق کسب و کار خود، یک ماشین حمل فاضلاب بگیر و تو کار تخلیه چاه و دستشویی برو کافیه روزی سه چهار بار دستشویی مردم رو هورت بکشی حداقل صد هزار تومان درآمد داری . ما اون زمان به حرف پدرش می خندیدیم که این چه حرف بدی هست که می زنه ولی باید اذعان کنم پدرش از بزرگترین سرمایه داران و کاسبان شهر ما بود و واقعا حق با اون بوده که کسب و کار با درآمدهای زیاد کم نیست اگرچه به نظر کثیف می اید نمونه این نوع کسب درآمد در زیر خواهد آمد که به نوعی جالب است.

کسب درآمد از دستشویی

کسب درآمد از مدفوع انسان!!

 یک روش کسب درآمد برای شما معرفی می کنیم  که فکر نکردن به آن بسیار سخت است.یک آزمایشگاه تحقیقاتی ، تبلیغاتی کرده مبنی بر اینکه در ازای ارائه مدفوع هر انسان به این آزمایشگاه، به آنان روزنه ۴۰ دلار پرداخت خواهد کرد.فکرش را بکنید در ماه ۱۲۰۰ دلار به دست می آورید آن هم فقط با دستشویی رفتن!

کسب درآمد از دستشویی

 

این آزمایشگاه که در ماساچوست آمریکا است ، کار اهالی منطقه را راحت کرده است.آن ها هر وقت به پول نیاز دارند یک سر به دستشویی می روند و همین و بس!
این مرکز تحقیقاتی اظهار داشته که آن ها به میزان زیادی از مدفوع نیاز دارند تا بتوانند با یک انگل خاص که جان ۱۴ هزار نفر را در سال میگیرد مقابله کنند .

کسب درآمد از مدفوع

افرادی که سن ۱۸ تا ۵۰ سال دارند می توانند در این طرح شرکت کنند و پس از ثبت نام باید هفته ای ۴ بار حداقل مسیر ۳۰ دقیقه ای را تا آزمایشگاه طی کرده و مدفوع خود را تحویل دهند البته اگر این تعداد به ۵ بار برسد شما برنده ۵۰ دلار اضافه هم می شوید.

میدونم که الانم شما دارین به این فکر میکنید که ایکاش این طرح در ایران هم اجرا شود! ولی خوب شاید از این نوع طرح ها و یا شبیه اینها داره در ایران اجرا میشه ما خبر ندارم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 22 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد کثیف, جالب, کسب درآمد, ,
ارسال توسط پول دوست