شیوه کسب درآمد با شیر مادر
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

شیوه کسب درآمد با شیر مادر

خیلی راههای کسب درآمد و به طور کسب و کارهای تجاری و خانگی هست که برای ما ممکن است عجیب باشد ولی افراد زیادی هستند که از این راه پول در می آورند . در مطلب قبلی کسب درآمدکثیف از طریق فروش مدفوع انسان در آمریکا را شرح دادم ، در اینجا قصد دارم تا شیوه کسب درآمد یک مادر چینی را توضیح دهم که با ابتکاری جالب و عجیب کسب درآمد می کند و کارش به اندازه ای مورد توجه قرار گرفته که اخبارش به ما رسیده است. کارش از نوع کسب و کارهای کوچک و خانگی محسوب می شود و در عین عجیب می باشد و به اعتقاد برخی جزو کسب و کارهای عجیب دنیا محسوب می شود با این حال این مادر چینی از این نوع کسب درآمدش که ظاهرا رونق خاصی هم گرفته بسیار راضی است.

کسب درآمد عجیب از شیر انسان

 در چین، زنی از شیر خود صابون آرایشی درست می کند و در فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین می فروشد.

کسب درآمد از شیر مادر

این خانوم پس از به دنیا اومدن نوزادش با نخوردن شیرش توسط نوزادش رو به رو شد و تصمیم گرفت شیر باقی مانده در پستان خود را به صابون تبدیل کند و بفروشد.اد تاکنون ۵۰۰ میلیون صابون برای ثبت نام در فروشگاهش دارد .بسیاری از افراد در سراسر جهان منتظر شیر این مادر هستند تا از صابون هایش خریداری کنند

شیر مادر

او در مزیت های صابونش می گوید این صابون پوست را سالم نگه می دارد و از بسورات نوزادان جلوگیری می کند.برای اگزما درمان است و از التهاب های عفونی گوش و حلق جلوگیری می کند.

مطالب مشابه کسب درآمد عجیب:

کسب درآمد کثیف ولی جالب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 22 شهريور 1396برچسب:شیوه ,کسب درآمد ,شیر مادر,
ارسال توسط پول دوست