بازاریابی اینترنتی و کسب درامد از اینترنت
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

بازاریابی اینترنتی و کسب درامد از اینترنت

مجموعه مقالات و مطالب زیادی درباره کسب درآمد و تجارت آنلاین نوشتم و متذکر شدم که راههای کسب درآمد از اینترنت هم زیاد و هم متنوع هستند. در ادامه مطالب آموزشی کسب و کار ، این بار خطاب به کسانی که صاحب یک کسب و کار نیستند و یا به صورت کلی ایده ای برای شروع بازاریابی اینترنتی و کسب درامد ندارند می خواهم توصیه های کاربردی بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد آنلاین را ارائه دهم. به دلیل منفعت و سودهی فراوان تجارت الکترونیک، بازاریابی اینترنتی و کسب درامد سوژه جذاب این سالهای تازه واردان وب فارسی است و همواره دنبال این هستند که ، چگونه می توانم به سرعت از طریق اینترنت کسب درآمد کنم؟ در جوابن سوال این دوستان بدون تعارف باید بگویم:  هیچ وقت نمی توانید در فضای وب و نه در فضای غیر وب یک شبه بدون هیچ تخصص و پشتوانه ای پولدار و صاحب کسب و کار میلیاردی شوید. پس با این ذهنیت با من همراه شوید با انواع راه حل های کسب درآمد از بازاریابی اینترنتی که با پشتکار و تلاش می تواند راهکاری مناسب برای تازه کارها باشد:

 

۱- پایگاه وب برای برندهای غیر وب باشید!

شاید بهترین و اصولی ترین تکنیک می تواند تبدیل نسخه های غیر وب و ایجاد بخش بازاریابی اینترتی برای این برندها باشد. برای اینکار باید ابتدا برندهای محبوب در ارائه انواع محصولات و خدمات را شناسایی کنید بعد از این لیست آنهایی که در فضای وب و دیجیتال مارکتینگ حضور پر رنگی ندارند را شناسایی کنید. توجه داشته باشید که در نهایت شما باید به لیستی از برندهای محبوب برسید که کاربران آن را در وب جستجو می کنند اما در نهایت به نتیجه مطلوبی نمی رسند یا نیاز اساسی آنها برطرف نمی شود.

حالا باید وبسایتی تخصصی یا نیمه تخصصی برای بازاریابی اینترنتی این برندها ایجاد کنید, بر روی مهارت های سئو کار کنید و تلاش کنید بیشترین حجم از جستجو را داشته باشید. حالا سوال اینجاست که چگونه باید خدمات یا محصولاتی که برای شما نیست را به دیگران ارائه کنید؟! برای این کار مدل های تجاری متفاوتی وجود دارد که باید خودتان در بوم کسب و کار پیش بینی کنید, مثلا می توانید برای شروع به رایگان اطلاعات تماس برند اصلی را در سایت خود قراردهید طوری که حجم تماس های روزانه را احساس کند سپس هنگامی که به حد قابل قبولی از محبوبیت رسیدید می توانید اطلاعات تماس را مخفی کنید و بر اساس پلن تجاری خود شروع به کسب درآمد کنید مثلاً سایت را با قیمت مناسبی واگذار کنید؛ محصولات را درصدی کنید و یا حتی از برند اصلی هزینه شارژ سالیانه دریافت کنید و…

 

 

۲- بازاریابی اینترنتی و کسب درامد از تلگرام

درباره کسب درآمد از تلگرام سخن بسیار گفته ایم ایده های فوق العاده در بازاریابی با تلگرام که برای اولین بار گفته شد, ناگفته هایی از کانال هایی با اعضای میلیونی, روش های عملی برای اینکه در کمتر از ۲ ماه به درآمد مناسبی برسید, بات, استیکر, مهندسی هشتگ و تمام ترفندهای کلیدی در شبکه های اجتماعی, چگونگی ساخت کانال و صفحات پر مخاطب؛ ۱۰۰% عملی, ۱۰ ایده برای اینکه همین امروز کسب و کار خود را شروع کنید و بسیاری ناگفته های دیگر که می توانید در مجموعه مقالات آموزشی ما دنبال کنید.

۳- دراپ شیپینگ بازان!

کافیست در گوگل جستجو کنید “دراپ شیپینگ چیست؟ سایت های زیادی را خواهید یافت که مفصلاً در این زمینه توضیحاتی ارائه کرده اند همانطور که در مقاله اختصاصی دراپ شیپینگ هم به آن اشاره کردیم در این مقاله:دراپ شیپینگ سریع ترین روش کسب درآمد drop shipping   به صورت کلی دراپ شیپینگ را می توان اینگونه تعریف کرد: توزیع مستقیم یا همان drop shipping نوعی سبک و روش در تامین کالاست که در آن خرده فروشان جنس را در انبار نگه نمی دارند و در عوض بعد از ثبت و خرید یک سفارش در سایت؛ جزئیات مربوط به آن سفارش را به تولید کننده اصلی و یا یک عمده فروش(صاحب انبار) فرستاده و سپس آن تامین کننده کالای موردنظر را به طور مستقیم برای مشتری ارسال می کند.
تعریف فوق دقیقاً نقطه عکس “توزیع مستقیم” یا will-call است که در آن مشتری کالای خود را به طور مستقیم از یک فروشنده یا فروشگاه تحویل می گیرد و نه از طریق یک فروشگاه واسط.

مطالب مشابه بازاریابی و کسب درآمد:

بازاریابی اینترنتی : بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد با بازاریابی حضوری

بازاریابی اینترنتی : کسب درآمد با ایمیل مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد از سایت پزشکی

بازاریابی اینترنتی: تاثیر سئو در کسب درآمد از اینترنت

آموزش کسب درآمد و بازاریابی اینترنتی برای رستوران

آموزش بازاریابی اینترنتی : کسب درآمد با بازاریابی چریکی

آموزش بازاریابی اینترنتی : بازاریابی دهان به دهان در کسب آمد از اینترنت

آموزش بازاریابی اینترنتی : ابزار بازاریابی و کسب درآمد از اینترنت

آموزش بازاریابی اینترنتی: ویژگی سایت کسب درآمد

آموزش بازاریابی و کسب و کار اینترنتی، شروع درآمد از کجا؟

ارتباط هزینه تبلیغات و کسب درآمد از اینترنت

دابسمش فرصتی برای کسب درآمد و بازاریابی

شیوه های جدید بازاریابی و کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد و بازاریابی با استیکر تلگرام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست