کسب درآمد با اسکناس نویسی
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

کسب درآمد با اسکناس نویسی

در ادامه معرفی کسب و کارهای درآمدزا گاهی ممکن است به کسب درآمدهای عجیب و غریب و جالبی برسیم که خواندنش خالی از لطف نیست. از کسب درآمد از شیرماد گرفته تا کسب و کار فروختن مدفوع انسان که عده ای را ثروتمند کرده است. اما این بار کسب درآمد یک مرد فقیر آمریکایی از طریق نوشتن اسکناس توجه را به طرفش معطوف کرده است. این هم یک نوع کسب درآمد جالب از گوشه و کنار دنیا برای رسیدن به پول و رفع احتیاجات روزمره است بله می خواهم امروز از یک مرد آمریکایی بگوییم که با نوشتن روی اسکناس ها پول دریافت می کند.

این مرد با نوشتن روی اسکناس ها و بیان اینکه فردی فقیر است و نیازمند پول است و نوشتن آدرس خود روی آن اسکناس ها، پول های خرج کرده خود را باز می یباد.این یعنی زندگی کردن تقریبا مجانی چون او برای امرار معاش تقریبا چیزی پرداخت نمی کند زیرا نیمی از آن ، به او بر می گردد.

pool

او از این روش ماهی ۶۰ دلار از پول هایش را پس می گیرد ، این در حالی است که عده ای مبلغی بیشتری هم برای کمک به او برای او می فرستند.

این کار شاید بسیار عجیب باشد اما با قانون مخالف نیست زیرا او به پول ها آسیب جدی وارد نمی کند و تنها با خودکار قرمز روی همه آن ها مطلبی می نویسد. او گاهی شوکه هم می شود زیرا برخی مواقع پول های او سر از کشورهای اروپایی در می آورند و مردمی از اروپا پول او را پس می فرستند

شما هم به سرتان زده همین کار را بکنید؟ نکنه شما این کار را می خواهید بکنید به نظرتان در ایران جواب می دهد؟

مطالب مشابه کسب درآمد عجیب:

شیوه کسب درآمد با شیر مادر

کسب درآمد کثیف ولی جالب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 24 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد ,اسکناس نویسی,,
ارسال توسط پول دوست