کسب درآمد میلیونی دختر جوان از بطری
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

کسب درآمد میلیونی دختر جوان از بطری

در مقالات قبلی کسب درآمد به مواردی از کسب و کار عجیب و غریب در کشورهای آمریکا و چین اشاره کردم و گفتم یکی در چین از راه شیر مادر کسب درآمد می کند و عده ای در آمریکا از راه فروختن مدفوع انسانی کسب درآمد می کنند و یک فقیر آمریکایی هم با نوشتن روی اسکناس کسب درآمد مناسبی دارد . در ایران هم کسانی هستند که دست به کسب و کارهای عجیب و جالب می زدند که به نوعی جذاب و شنیدنی است . در شهر تبریز یک دختر جوان دست به ابتکار جالبی است که هم کسب درآمد مناسبی دارد و هم در مسیر خیرخواهانه است و هم اینکه عده زیادی از طرفداران محیط زیست را هم با خود همراه کرده است و اما اصل قضیه کسب درآمد میلیونی این دختر خانم ایرانی:

به تازگی یک دختر جوان تبریزی با جمع کردن درب بطری های آب معدنی و بطری های پلاستیکی هم به محیط زیست کمک کرده و هم از این راه کسب درآمد کرده است اما چگونه؟

ebays.ir 5

این خانم با جمع آوری درب بطری ها و فروختن به افرادی که کار بازیافت می کنند , توانست پولی به دست آورد .این خانم جوان همه ی پول های به دست آمده از این راه را صرف امور خیریه کرد و برای معلولان ویلچر خرید.

رفته رفته افراد و فعالان محیط زیست زیادی برای همکاری و کمک به او  مشغول به این کار شدند و با یک تیر دو نشان زدند, هم به محیط زیست و پاکیزگی اش کمک کردند و هم با فروختن و پول آن , برای نیازمندان به ویلچر, ویلچر خریداری کردند.

 ebays.ir 6

مطالب مشابه کسب درآمد عجیب:

کسب درآمد با اسکناس نویسی

شیوه کسب درآمد با شیر مادر

کسب درآمد کثیف ولی جالب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 24 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد ,میلیونی ,دختر جوان , بطری ,
ارسال توسط پول دوست