کسب درآمد بالای اینترنتی با فروش مقالات
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

کسب درآمد بالای اینترنتی با فروش مقالات

یکی از شیوه های همیشه پردرآمد در فضای اینترنت ، فروش مقالات و انواع مقاله های علمی و غیر علمی است . در واقع این جزو مشاغل خانگی و کسب درآمد در منزل هم محسوب می شود. فروش مقالات در سایتهای ایرانی بسیار زیاد است ولی در اینجا قصد دارم کسب درآمد از طریق مقالات به زبان انگلیسی رو که اتفاقا فوق العاده عالی و دارای درآمد بالاست معرفی کنم. این نوع کسب درآمد مخصوص سن خاصی نیست مثلا نوجوانان و جوانان می توانند با نوشتن مجموعه مقالات مثل مقالات درسی و تحقیقاتی کسب درآمد مناسبی داشته باشند. تنها باید کمی به زبان انگلیسی مسلط باشند و  بتوانند مقالات علمی و درسی مناسب تهیه کنند و به فروش برسانند این نوع کسب و کار در دنیای مجازی درآمد خوبی دارد. امروز می خواهم برایتان یک وبسایت معرفی کنم که ر زمینه فروش مقالات از طریق اینترنت و کسب درآمد برای کاربراتش نقش بسزایی دارد

 

انواع مشاغل سخت کارگری برای درآمد وجود دارد که به راحتی ۱۰ ساعت از ۱۶ ساعت وقت روزانه تان را می گیرد خوب نظرتان در مورد پوشیدن یک پیژامه به جای لباس کار و شروع به نوشتن مطالب در خانه تان به عنوان کار تابستانی چیست؟

با ArticleSale.com شما میتوانید هر تعداد مقالاتی که میتوانید در روز بنویسید را منتشر و در معرض دید دیگران برای بالابردن شانس خرید بزارید نیازی به نوشتن مقالات حرفه ای نیست و با کمی دانش در مورد نویسندگی به زبان انگلیسی امکان کسب درآمد اینترنتی به دلار است
articles-sale

قیمت اکثریت مطالب ساده در این سایت از ۲ تا ۷ دلار است مبلغی که به راحتی می توان با صرف وقت کوتاهی در روز بدست آورد به مرور زمان با افزایش تجربه شما و آشنایی با خریداران بیشتر می توان این درآمد را افزایش داد.

از دیگر سایت های مشابه برای درامد می توان به  Constant Content اشاره کرد که با داشتن متد مشابه سایت بالا امکان کسب درآمد را برای شما فراهم می نماید.

constant-content

تعرفه مقالات ارسالی در این سایت بین ۲۰ تا ۲۵ دلار است که با اعطای خق نشر کامل به ۴۰ دلار می رسد.

در مقالات آتی به معرفی وبسایت های بیشتری مشابه وبسایت های بالا می پردازیم

در مجموعه آموزش های پول دوست با ما همراه باشید.

مطالب مشابه فروش فایل:

فروشگاه فایل زیپو zepo

کسب درآمد بالا با آپلود و فروش فایل در فایل کاران

افزایش کسب درآمد و فروش با CRM

فروشگاه فایل زیپو zepo



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 25 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد , اینترنتی ,فروش مقالات,
ارسال توسط پول دوست