کسب درآمد با مهارت و دانش
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

کسب درآمد با مهارت و دانش

همه ما دارای استعداد خدادادی در زمینه کسب و کار و تجارت هستیم و این قدرت را داریم که مهارت خود را به پول و ثروت تبدیل کنیم به شرطی که بخواهیم و از استعداد خود بهره ببریم.

همان طور که بارها گفتم در کسب درآمد تنها به آموزش های کسب درآمد اکتفا نکن خودت دست به کار شو و با شناخت استغداد و توانایی خودت شروع به کسب درآمد کن. از تمام فرصت های زندگیتون می توانید برای پیشرفت و درآمد زایی استفاده کنید به شرطی که خودتان بخواهید و اراده کنید. من به این قانون اعتقاد دارم که اگر تهیدست و فقیر به دنیا بیایم من مقصر نیستم ولی اگر با فقر از دنیا برم مقصر هستم چون تلاش نکردم و از استعدادهایم استفاده نکردم همه ما توانایی بالایی داریم و می توانیم کسب درآمد بالا داشته باشیم به شرطی که بخواهیم.

هر کدام از ما در طول زندگی دارای مهارت ، دانش و تخصص در زمینه خاصی هستیم کسب این مهارت با تجربه همراه بوده و باید این مهارت را به ثروت و اشتغال تبدیل کنیم و از این کسب درآمد کنیم. مهارت هایی که شاید در نگاه اول کوچیک و بی ارزش باشد اما وقتی این مهارت و دانش در بازار ۸۰ میلیونی ایران و جمعیت میلیاردی دنیا قرار میگیرد ٬ حتما صدها و هزاران و شاید میلیون ها مشتری خواهد داشت . ابتدا باور کنید هر استعداد و مهارتی که شما دارید در هر زمینه ای حتما خواهان خواهد داشت .

تبدیل مهارت به ثروتتبدیل مهارت به ثروت

اما چگونه باید کارخانه ی تبدیل مهارت و دانش را به ثروت راه اندازی کرد ؟

فرقی نمیکند که شما آقا هستید یا خانوم / جوان هستید یا میان سال …

اما حتما بین تک تک انسان ها تفاوت هایی وجود دارد که بارزترین آنها اثر انگشت انسان ها است . که هیچ انسانی در هیچ کجای دنیا اثر انگشت مشابهی ندارد . آیا به این موضوع فکر کرده اید ؟!!!  که شما متفاوت هستید ؟

چرا به این موضوع فکر نمیکنید که میتوانید مثل اثر انگشت خود٬ متفاوت زندگی و کار کنید ؟

من باور دارم تمام کسانی که شما آنها را میشناسید در هر زمینه ای ( اقتصادی – فرهنگی – سیاسی و ..) اینها کار خاصی انجام نداده اند فقط مسیری را انتخاب کرده اند که منتهی شده است به تلاش + صبر و علاقه +شکوفایی استعداد .

چرا از این فرمول خیلی ساده استفاده نمیکنید تا شما هم یکی از سرشناس ترین انسان های کشور و حتی دنیا باشید؟ تا الان فقط قصد داشتم که شما کمی بیشتر خودتان را بشناسید . شما متفاوت هستید و سعی کنید خاص و متفاوت کار و زندگی کنید . حتما امکان پذیر است اگر بخواهید … اگر بخواهید … ا گ ر ب خ و ا ه ی د ….

کلید ثروت مهارت کلید ثروت مهارت

اصل موضوع با یک مثال ساده قابل درک خواهد شد ….

مثال : شما دانشجوی رشته ی کامپیوتر هستید و مسلط به کامپیوتر و برعکس میلیون ها نفر علاقه مند به کامپیوتر هستند که دنبال آموزش های حرفه ای + ارزان  و … هستند . شاید برای شما کار با مثلا : فتوشاپ – word – نصب ویندوز و … مثل آب خوردن باشد اما هزاران نفر هر روز تشنه ی این سبک دانش ها هستند . آیا نمی شود آموزش های ساده و کاربردی و ارزان در اختیار این افراد گذاشت ؟ افرادی که تشنه ی آموزش هستند ..

شما بر فرض مثال فیلم آموزش کامل word – فتوشاپ – نصب ویندوز و سایر آموزش های کامپیوتری رو تولید میکنید . و یک سایت وردپرسی با کمترین هزینه ( ۱۰-۲۰ ) هزار تومان راه اندازی میکنید . و آموزش های خود را در این سایت به فروش میگذارید با قیمت های مناسب … قیمتی که اگه طرف بخواهد بیرون از فضای مجازی آموزش ببیند باید ۳-۴ برابر هزینه کند … آیا واقعا آموزش های شما مشتری نخواهد داشت … ؟ آیا فکر نمیکنید روزانه ده ها و صدها مشتری خواهید داشت فقط با یک بار تولید فیلم آموزشی …

بازار مجازیبازار مجازی

پول های کلانی امروزه در بازار مجازی جابه جا می شود . سهم شما از این بازار چقدر است ؟؟؟

چرا توقع داریم دیگران برای ما کار آماده کنند و ما محدود زندگی کنیم ؟ لطفا بگردید دنبال مهارت های درونی و علم های آکادمیک تون … می شود از این مهارت ها میلیون ها تومان درآمد کسب کرد .

 

لطفا همین امروز استعداد و دانش تون رو روی یک برگه یادداشت کنید / هر آنچه را بلدید …

آشپزی سنتی – ترفندهای کامپیوتری – تولید مقالات علمی  و … هر زمینه ای که شما آموزشی قابل ارایه داشته باشید حتما مشتریانی خواهید داشت .  سپس به تولید محتوای آموزشی بپردازید . و آموزش مجازی خود را در سایت های همکاری در فروش فایل به اشتراک بگذارید . یا خودتان فروشگاه راه اندازی کنید با کمترین مبلغ .

درآمد با دانشدرآمد با دانش

عزیزان خود بنده چند وقت پیش یه آموزش درست کردم که حدود ۲۶ خرید انجام شده – هر خرید ۵۵۰۰ تومان : ۱۴۳۰۰۰ تومان فقط با صرف یک ساعت و ساخت یک وبلاگ رایگان … و من مطمن هستم ماهی ۳۰۰ – ۴۰۰ از همین فایل درآمد خواهم داشت

یکی از دوستان بنده فقط با ترفندهایی که یاد دارد و آنها را میفروشید در این بازار بی انتهای اینترنت ماهانه بالای یک میلیون تومان درآمد دارد که شاید کمتر از ۲ روز برای تهیه این آموزش تایم گذاشته است .

اگه دوست دارید شما هم دانش خود را تبدیل بهثروتکنید . لطفا با ما از طریق نظرات همین پست در ارتباط باشید .

مهارت و دانش

منتظر فایل های آموزشی شما هستیم …

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 26 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد , مهارت , دانش,
ارسال توسط پول دوست