واقعیت تبلیغات کسب درآمد اینترنتی و کسب ثروت
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

واقعیت تبلیغات کسب درآمد اینترنتی و کسب ثروت

شاید برای شما این سوال همیشه وجود داشته باشد که این همه تبلیغات از کسب درآمد زیاد در اینترنت و یا درآمدهای میلیاردی از سایتهای مختلف و رونق کسب و کار دنیای مجازی واقعیت دارد یا سرابی بیش نیست؟ و در این میان سوال اصلی این  است که همه تبلیغات درباره پولدار شدن و کسب و کار اینترنتی و موفقیت در کسب درآمد و آموزش های آنها تا چه حد حقیقت دارد. این نوع تبلیغات از کسب ثروت فراوان، از گذشته های دور وجود داشته و در سالهای اخیر شدن و حدت زیاد گرفته است. وجه مشترک همه این تبلیغات این است که همگی ادعای پولدار شدن و کسب درآمد موفق و پرسود دارند. همواره دوستان و کاربران عزیز در کامنت های متعدد درباره صحت و سقم این موارد سوال می کنند و اینکه واقعا کسب و کارهای اینترنتی این قدر پردرآمد است. البته مدلهای کسب درآمد و تبلیغات اینها چیست و اینکه واقعا کسب درآمد میلیونی یا میلیاردی اینها واقعیت دارد یا تبلیغات دروغین بیش نیست در مقاله زیر بررسی خواهد شد.

کسب درآمد با سایت

مدلهای این تبلیغات به شکلهای زیر هست ؛

  1. کتاب کسب درآمد از سایت x
    • در این روش کتاب PDF برای سایتی تهیه می شود که به شما آموزش می دهد چطور از این سایت کسب درآمد کنید . ( ممکن هست و نیاز به تلاش بی وففه دارد )
  2. کتاب کسب درآمد از سایتهای x و y و z و ..
    • همانند گزینه ۱ می باشد اما چندین سایت را معرفی می کند و در حقیقت نویسنده کتاب دنبال زیر مجموعه گیری هست .. ( ممکن هست و نیاز به تلاش بی وففه دارد )
  3. کتاب نحوه ی درآمد داشتن از راه و روش x
    • در این کتابها روشهای توضیح داده می شود که به شما مسیر موفقیت را نشان می دهد ، مثلا کسب درآمد از راه ایجاد فروشگاه محصولات صنایع دستی و راهنمایی های مورد نیاز این کار ( ممکن هست و نیاز به تلاش بی وففه دارد )
  4. کتاب کسب درآمد از پنلهای همکاری در فروش ( فروشگاهی ، شارژ ، پیامک و .. )
    • خیلی از سایت هایی که حالت زیر مجموعه گیری یا مشارکت در فروش دارد با آماده کردن کتابچه ی PDF سعی می کنند اعضای خود را بالا ببرند که باید وقت و انرژی زیادی صرف کنید ( ممکن هست و نیاز به تلاش بی وففه دارد )
  5. کتاب کسب درآمد از روشهای خارج از اینترنت ( تعمیر لامپ ، پرورش قارچ و .. )
    • در این مدل از تبلیغات شغلهای فیزیکی معرفی می شود که سختی خودش را دارند و شما با خوندن کتاب فقط از موقعیت شغل به شکل خوشبینانه آگاه می شوید ( مثل تمام کتاب ها )
  6. کتاب موفقیت و به شکوفایی رسیدن
    • در این کتاب ها فقط می توان گفت از جملات امید بخش استفاده می شود و انسان های موفق را معرفی می کند که بی تاثیر نیست و ممکن هست زندگی شما متحول شود ( بستگی دارد شما چقدر محکم باشید )
  7. کتاب های خود باوری و روانشناسی ترکیب شده با یک دوره آموزشی ! (‌ دوره آموزشی موفقیت )
    • در این روش شخصی یا گروهی دوره های آموزشی همین کتابهای بالا را با هزینه های مختلف برگزار می کنند که ممکن هست روی شما تاثیر روانی بگذارد اما در بعضی مواقع به کیفیت یک کتاب موفقیت (گزینه ۶) هم نمی رسد

 

باید خودتان را باور کنید و اگر عجول باشید مثل ۹۹٫۹۹% کسانیکه وارد این صنف شدند موفق نخواهید شد و یا به موفقیت جزئی خواهید رسید .. در اوضاع اقتصای افتضاحی که در کشور حاکم هست شغل اینترنتی به نظر خیلی راحت و کم هزینه به نظر می رسد اما اگر با بی تجربگی و عجله وارد این صنف شده باشید احتمال خیلی زیاد از ۱۰ حرکت مهره ی شطرنج ۸ حرکت شما اشتباه باشد و در آخر کار با ۲ مهره مجبور شوید رقابت کنید ..

تبلیغات اینترنتی کسب درآمد از اینترنت براحتی چیزی که فکر می کنید نیست و خیلی باید تجربه کسب کنید و یا اگر شغل ساده ی اینترنتی باشد باید ۱۰۰% خیلی زمان صرف کنید و شاید لازم باشد که شما روزانه ۷ ساعت کاری را که خیلی حوصله لازم دارد را انجام دهید و ماه ها تلاش کنید و بعد از ۱ سال تلاش به درآمدی که در تبلیغات اشاره شده بود برسید .

 

آیا همه ی تبلیغات واقعیت دارد و امکان پذیر هست ؟

بله ، اکثر تبلیغات واقعیت دارد و امکان پذیر هست و هر انسانی می تواند به موفقیت برسد .

آیا اینکه براحتی می توانیم پولدار شویم واقعیت دارد ؟

با ایجاد کانال و جذب ممبر میلیونر شوید و درآمدی تا ۱۰۰ میلیون تومان در سال داشته باشید!!

خیر ،‌ به هیچ عنوان این نیست و باید به ضرب المثلِ معما چو حل شود آسان شود اشاره کنیم که در این سوال صدق می کند ، چراکه خیلی از کارهای اینترنتی خیلی ساده هست ولی در اون شغل موفق شدن حتی از اداره کردن یک کارخانه ی خودروسازی هم پیچیده تر می شود .. برای مثال درآمد از کانال تلگرام خیلی ساده هست و در حقیقت شما مدیر یک کانال تلگرام میشوید و ۱۰۰ها هزار ممبر جذب می کنید و هر روز ۲ تا تبلیغ هم انجام می دهید و ماهانه ۱۰ میلیون تومان درآمد کسب می کنید ! بله اما سختی این کار کجا هست ؟ دقیقا در جذب ممبر(عضو) هست … این موضوع شامل همه ی کارهای اینترنتی می شود ..

تلاش و موفقیت

نکته کلیدی ،‌ شما باید قید میلیون شدن براحتی را بزنید !

کارهای اینترنتی به این سادگی نیست که شما فکرش را می کنید ،

خیلی سوء تفاهم ها پیش می آید! برای مثال شما در مدیریت وبلاگ هیچ مشکلی نمیخورید و بعد ۳ سال فعالیت در blogfa یا mihanblog و .. به خودتون میگین که چرا یک وب سایت راه اندازی نکنم .. مثل این هست که شما سوار اتوبوس شوید و در یک صندلی بشینید و بعد از ۳ سال استفاده فکر کنید که چرا خودتون خودرو نمیخرید . و مشکلات اینجا این هست که خرید خودرو هزینه دارد و نگهداری میخواهد پارکینگ می خواهد و نظافت و رسیدگی به قطعات موتور و جلوگیری از تصادف و سرقت می خواهد و حتی ممکن هست منجر به مرگ انسانی شود (مسئولیت ) و یا رفع ایرادات جزئی بدون مراجعه به مکانیک می خواهد و هزاران مشکلات دیگر .. در راه اندازی سایت های اینترنتی هم همین طور هست .

2

پس اگر در کتابی توضیح می دهید که یک سایت اینترنتی راه اندازی کنید و آموزش راه اندازی ۰ تا ۱۰۰ هم داشته باشد شما قانع می شوید که این کتاب شما را به موفقیت بزرگی خواهد رساند اما به همین راحتی نخواهد بود که در کتاب حس کردید !

باز در پایان می گویم بدون هدف و تلاش و جدیت در کسب درآمد ، هیچ کس از طریق اینترنت میلیونر نمی شود تلاش و کوشش و پشتکار و داشتن ایده و فکر مهمترین راه پیشرفت در کسب درآمد اینترنتی هست.

مطالب مشابه بازاریابی و کسب درآمد:

عجیب ترین ایده های کسب درآمد میلیاردی

کسب درآمد با مهارت و دانش

واقعیت کسب درآمد از تلگرام

تاثیر نظریه دورنما بر کسب درآمد

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد موبایل

بازاریابی اینترنتی : بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد با بازاریابی حضوری

بازاریابی اینترنتی : کسب درآمد با ایمیل مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد از سایت پزشکی

بازاریابی اینترنتی: تاثیر سئو در کسب درآمد از اینترنت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست