کسب درآمد و پول از وبلاگ
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه
کسب درآمد از وبلاگ نویسی

کسب درآمد و پول از وبلاگ

 قبل از ورود به کسب درآمد از وبلاگ و شیوه های مختلف آن ذکر این نکته را ضروری می دانم که درآمد زایی از وبلاگ بسیار ساده و کاملا به صرفه هست. زمانی خودم دو وبلاگ درباره یک موضوع خاص داشتم و از هر کدام ماهیانه بین یک و نیم میلیون تا دو میلیون کسب درآمد می کردم البته در اوایل روزی سه چهار ساعت روی وبلاگ کار می کردم و حدود سه ماه این وضع ادامه داشت ولی با رشد وبلاگ تقریبا روزی یک ساعت کار می کردم و بیشتر در حال برداشت زحمت و یا همان کسب درآمد بودم. این وضع تا دو سال ادامه داشت و با پیدا شدن مشتری خوب، وبلاگ را واگذار کردم یعنی اینقدر وبلاگم خاص بود که مشتری تا وبلاگ را خرید و رهایم کردم . می خواهم عرض کنم تخصصی کار کردن و با برنامه بودن این مزیت ها را دارد. با این مقدمه به شیوه کسب درآمد از وبلاگ می پردازم:

 

اول اینکه: منحصر به فرد و خاص کار کنید: بلاگرهایی زیادی هستند  که موفق شده‌اند نوشته‌های خود را به پول تبدیل کنند، اولین قدم ایجاد کردن وبلاگی برای نوشتن درباره‌ موسیقی، مد، فیلم، کسب و کار،عشق، کسب درآمد از اینترنت، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی، دانلود نرم افزار و خلاصه هر موضوعی مورد توجه‌ و جذاب که فکرشو بکنید.

مطالب شما باید اونقدر جذاب و مفید باشد که بتواند مخاطبان بسیاری رو جذب کند و اگر تعداد مخاطبان خیلی زیاد شود، کم کم  شرکت‌های بزرگ برای خریدن وبلاگ شما اعلام آمادگی میکنند.

شاید این روش میلیونر شدن و کسب درآمد از وبلاگ به نظر شما عجیب و غیرممکن باشه، اما Johns Wu مالک Bankaholic.com موفق شد با به کار بردن همین روش، وبلاگ خودش را به مبلغ ۱۴.۹ میلیون دلار یعنی حدودا 56 میلیارد تومان به شرکت Bankrate‌ بفروشه.

آقای رضاراد مدیر کانال گیز میز که درآمد حدود 40 میلیون تومان درماه داره، ابتدا کارشو با وبلاگ نوشتن شروع کرد و در زمان خودش وبلاگش روزانه حدود 20 هزار بازدید کننده داشته، اقای راد تا الان میزان کسب درآمد از وبلاگ خودش تا الان لو نداده ولی مطمئن باشین یک درآمد میلیونی بوده.

وبلاگ فنی TechCrunch، مثال عای دیگری در این زمینه است. شرکت بزرگ AOL این وبلاگ را در سال ۲۰۱۰ به قیمت ۳۰ میلیون دلار یا 120 میلیارد تومن از مالک وبلاگ خرید تا او را به یکی از میلیونرهای بزرگ دنیا تبدیل کنه.

بله اگر دست به نوشتن خوبی دارین و میتونین مطالب جالب در همه زمینه ها جور کنید از همین الان کسب درآمد از وبلاگ رو شروع کنید.

سعی کنید هیچ وقت از تلاش دست بر ندارین و هر روز و هر ساعت به نوشتن ادامه بدین و مطلب تولید کنید، بعد از مدتی به یک وبلاگ معروف تبدیل میشین.

به مرور شیوه های مختلف کسب درآمد از وبلاگ را شرح خواهم داد...

کسب درامد از وبلاگ خود. کسب درآمد از وبلاگ بلاگفا. کسب درآمد از وبلاگ شخصی. کسب درآمد با پاپ آپ. کسب درامد از طریق ساخت وبلاگ. کسب درآمد به ازای بازدید.  تبلیغ در وبلاگ. گرفتن تبلیغات برای وبلاگ.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست