کسب درآمد کلیکی و دریافت شارژ رایگان
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

کسب درآمد کلیکی و دریافت شارژ رایگان

در اینجا قصد دارم تا یکی از شیوه های کسب درآمد را معرفی کنم که البته کسب درآمد کلیکی است ولی به نوعی نیست یعنی اینکه سایت بابت بازدید و کلیک های امتیازی به شما می دهد و شما این امتیازها را می توانید هزینه کنید هزینه کرد کلیک های سایت می تواند گرفتن شارژ باشد . در اینجا قصد دارم تا کافه لینک را معرفی کنم . کار با کافه لينک خيلي ساده است. اول بايد در کافه لينک ثبت‌نام کنيد. بعد از اينکه يکي از اعضاي کافه لينک شديد و حساب خودتون رو فعال کرديد تازه کار شما با کافه لينک شروع ميشه. البته کار خاصي نبايد بکنيد. فقط بايد هر روز به کافه لينک سر بزنيد و روي تبليغ‌هاي قابل مشاهده در صفحه اصلي سايت کليک کنيد. بله فقط همين !!!

کافه لینک 2

کلیک کنید ، شارژ رایگان بگیرید

این کسب درآمد برای اون دسته از عزیزانی که هزینه  زیادی برای خرید شارژ تلفن خودشون پرداخت می کنند و مبلغ زیادی را برای مکالمه متقبل می شوند ، خبر خوبی می تواند باشد..شاید شما با بسیاری از سایت های کلیکی آشنا هستید که در ازای کلیک شما برای بازدید از تبلیغات ، مبلغ اندکی پول پرداخت می کنند. اما سایتی که امروز ما به شما معرفی می کنیم برای بازدید های شما و در ازای کلیک های شما به شما امتیاز می دهید و شارژ تلفن همراه تقدیم کاربران می کند.این سایت نسبت به سایت های کلیکی و تبلیغاتی دیگر مزیت هایی دارد.

کافه لینک 3

در کافه لینک هر روز ۲۰ آگهی برای بازدید قرار داده می شود که شما هر آگهی را می توانید هم زمان در پنجره های جداگانه باز کنید و ببینید.و تقریبا شما هر هفته با در نظر گرفتن امتیازتانة نهایتا هر ۱۰ روز می توانید خط تلفن همراه خود را مستقیما از طریق کافه لینک شارژ کنید.شما برای دیدن آگهی های کافه لینک نیاز به زمان زیادی ندارید.شاید به توان گفت اصلا نیاز به زمان ندارید.شما همه ی پنجره های تبلیغاتی را می توانید در یک زمان باز کنید و ببینید.۲ دقیقه وقت بگذارید و شارژ بگیرید.

کافه لینک

آدرس سایت: http://cafelink.ir

مطالب مشابه سایتهای کلیکی :

آموزش کسب درآمد با سایت کلیکی خارجی gptplanet

معرفی سایت های کلیکی ایرانی

آموزش کسب درآمد از سایت کلیکی خارجی

معرفی سایت کلیکی آدز باکس

معرفی سایت کلیکی پارت کلیک

آموزش زیرمجموعه گرفتن در سایت های کلیکی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست