کسب درآمد از راه نظر سنجی
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه
همان طور که بارها عرض کردم شیوه های مختلف کسب درآمد در اینترنت دست ما را برای درآمد زایی باز گذاشته است. من معتقدم از هر چیزی در اینترنت می توان کسب درآمد کرد به شرطی که نگاهت را عوض کنی و واقع بینانه و با برنامه وارد شوی یکی از شیوه های کمتر شناخته شده، کسب درآمد از اینترنت به وسیله پاسخگویی به نظر سنجی ها است بله درست شنیدید شما با جواب دادن به سوالات کسب درآمد می کنید و هر چه بیشتر سوال جواب دهید بیشتر درآمد کسب می کنید. در واقع این شیوه هدفش کسب نظر مشتریان و پاسخگویان برای شرکتهای بزرگ است ولی در این میان به پاسخگو بابت همکاری مبلغی را می دهد :

کسب درآمد از راه نظر سنجی

 

هنگامی که شما به دنبال راهی ساده و قانونی جهت کسب درآمد از اینترنت در منزل هستید و یا به دنبال کمی در آمد بیشتر برای مخارج زندگی هستید، شرکت هایی  وجود دارند که مایلند برای دانستن دیدگاه  شما در مورد جنس و یا خدمات که ارائه میدهند مبلغی به شما پرداخت کنند، راهی خوبی برای کسب درآمد از اینترنت محسوب میشوند.

این شرکت * ها و تولید کنندگان محصولات با توجه به این روش که دانستن نیاز و نظر مشتری در مورد جنس و خدماتی که آنها عرضه میکنند یک قانون اساسی برای هر بنگاه اقتصادی موفق است ، از هر راهی تلاش میکنند این اطلاعات از شما هستند.

حتی اگر لازم باشه هزینه ای را برای تشویق کردن  شما و برای وقتی که صرف میکنید تا به سوالات آنها جواب دهید مقرر کنند.

بعضی از شرکت ها کوپن های تخفیف می دهن و یا بعضی دیگر قرعه کشی هفتگی و فصلی برگزار میکنند، برخی دیگر از این هم بالاتر رفته و مبلغی را نقدی به پاسخگو به نظر سنجی میدهند که برای بسیاری اشخاص این گزینه بیشتر مورد توجه هست برای اینکه باعث کسب درآمد برای فرد میشود.

درنتیجه کسب درآمد از این روش هم سرگرمی و هم دریافت کمی پول بیشتر هست یعنی شما با یک تیر دو نشان میزنید، سرگرمی و کسب درآمد.

حقیقتا این راه کسب درآمد از اینترنت، بدون احتیاج داشتن به سایت و یا دانش به  چیزی در مورد راه اندازی یک سایت و وبلاگ می توانه به عنوان منبع قابل ملاحضه در آمد به حساب بیاد،  چرا که بسیاری از شرکت ها وجود دارند که به نظر شما نیازمندن و در این وسط پول بسیار زیادی رد و بدل میشه و شما می توانید به راحتی به کسب درآمد از این طریق بپردازین.

نکته قابل تامل در مورد این راه کسب درآمد در منزل اینه که شما میتوانید اونا در وقت اضافه خود و در زمان هایی که بلا استفاده مونده انجام بدهید و از این اوقات بلااستفاده، کسب درآمد از اینترنت داشته باشین.

برای آغاز میتونین به راحتی در موتور قدرتمند جستجوی گوگل جستجو کنید و سایت های خوبی را بیابید و هر سایتی که  مناسب هست و هر نظر سنجی که برای شما جذابه رو انتخاب کنید و خیلی سریع و راحت  کسب درآمد داشته باشین.

اما پارس بین ابزاری است که نظر سنجی های مورد نظر شرکت های تولیدی، نمایندگی های فروش و شرکت های تحقیقات بازار را بصورت آنلاین طراحی میکنه و با استفاده از جامعه آنلاین خود که من و شما هستیم ، دراختیار جامعه هدف مورد نظر قرار میده.

اعضای پارس بین نیز با شرکت در این نظر سنجی ها و با توجه به نوع نظر سنجی، در قرعه کشی های مربوط شرکت کرده و یا به کسب امتیاز می پردازند، سپس با رسیدن به حداقل امتیازهای تعریف شده می توانند تقاضای پرداخت وجه نمایند و بدین ترتیب کسب درآمد کنند.

البته درآمد زایی با این شیوه محدود بوده و زیاد چشمگیر و قابل ملاحظه نیست من خودم با این شرکت همکاری داشتم ولی در بین راه منصرف شدم چون به درآمد کم آن قانع نبودم . برای همکاری با این نوع کسب درآمد حوصله و صبر لازم است و برای کسانی که در آغاز راه هستند توصیه می شود

موفق باشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست