موفق ترین استارت آپ خارجی در کسب درآمد
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

موفق ترین استارت آپ خارجی در کسب درآمد

درباره استارت آپ و تاثیر آنها در کسب درآمد و اینکه چه تحول شگرفی ایجاد کرده اند مقالاتی نوشتم در این مقاله درباره تعریف و کارکرد استارت آپ یا استارتاپ startup نوشتم و ذز اینجا آسیب ها و مشکلات استارت آپ startup به اشاره کردم حتی به جشنواره  استارت آپ ویکند ایران و تاثیر آن در استارت آپ های ایران پرداخته شد و برای ایجاد انگیزه به موفق ترین استارت آپ های ایرانی اشاره شد . به دلیل اهمیت بالای استارت آپ ها در رونق کسب و کار و افزایش کسب درآمد آنلاین در اینجا قصد دارم با موفق ترین استارت آپ خارجی در سال 2015 شما را آشنا کنم
دون دیدگاه استارت آپ, ایده, پولدارشو، کسب و کار، حرفه ای،, خلاقیت, مدیران موفق

استارت آپ را یک تجارت نوپا در قالب یک کمپانی، شراکت یا سازمان موقت است که در پی ایجاد و راه‌اندازی یک مدل تجاری جدید در زمینه‌ی خاصی است. در باور عمومی، استارت‌آپ‌ها معمولا ماهیتی مرتبط با فناوری دارند؛ اما این موضوع همیشه صحت ندارد. درونمایه‌ی استارت آپ در جاه طلبی، نوآوری و تلاش برای رشد در سطح جهانی تعریف شده است.

با توجه به تعاریف ارائه شده می‌توان به روشنی دید که تاسیس استارت آپ نیاز به برقراری قوانین خاصی ندارد؛ حال آنکه درآمد، سود و تعداد کارکنان همواره در کمپانی‌های بزرگ تغییر کرده و دغدغه‌ی این مسائل را نیز دارند. استارت آپ فارغ از مسائلی که کمپانی‌های بزرگ با آن دست به گریبان هستند، فقط در زمینه‌ی کاری خود مشغول به کار است.

با توجه به رشد استارت آپ ها در چند سال اخیر خوب است که با برخی از موفق ترین آنها در خارج از ایران آشنا شویم.

Ben McKean  که پیش از این یکی از مدیران شرکت Groupon بوده Hungryroot را با هدف ارائه یک بشقاب پاستای سبزیجات راه ‏اندازی کرده است. غذاهای ارائه شده توسط این استارت‏آپ ۸۰ درصد سبزیجات و ۲۰ درصد پروتئین است. (نودل‏ها هم از سبزیجات تهیه می‏شوند) این استارت‏آپ در ماه نخست راه‏اندازی خود ۱۰هزار غذا فروخته است.

میژن اصلی این استارت آپ آوردن مزه سبزیجات به مرکز بشقاب است. موسس این شرکت که با دیابت نوع دو در ۲۷ سالگی دست و پنجه نرم می­کرده است بیش از بیش به تاثیر إذا در زندگی بشر ایمان می آورد و به ایده غذایی سرشار از فیبر اما خوشمزه می­پردازد و آن را با یکی از سرآشپزان مطرح در میان می­گذارد.

سرمایه‏گذاری این استارت آپ ۲ میلیون دلار و سرمایه گذاران آن Lerer Hippeau Ventures, Crosslink Capital, Brooklyn Bridge Ventures, KarpReilly هستند.

 

برای اشنایی با این شرکت به وب سایت  https://www.hungryroot.com/  سر بزنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 4 مهر 1396برچسب:موفق ترین, استارت آپ خارجی, کسب درآمد ,
ارسال توسط پول دوست