اپلیکیشن مناسب کسب و کارهای کوچک
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

اپلیکیشن مناسب کسب و کارهای کوچک

بازار اپلیکشن ها و استارت آپ ها این روزها داغ است و چنان با اقبال عمومی مواتحه شدند که بازار کسب و کار و درآمد اینترنتی و موبایلی را تحت تاثیر قرار دادند . اپلیکیشن ها بازار کسب و کارهای اعم از کسب درآمد بزرگ و یا خرده پا را متحول کردند و گامی بزرگ در شیوه مدیریت هم ایجاد کردند در مقالات قبلی به مواردی از کسب درآمد از طریق موبایل و استارت اپ ها اشاره کردیم مثل این موارد:

در ادامه قصد دارم تا بیست اپلیکشن موثر و کارآمد برای کسب و کارهای کوچک را معرفی کنم .  اداره کردن کسب و کارهای کوچک ضمن رسیدگی به شکایات مشتریان، پیگیری زمان بندی کار کارمندان و نظارت بر هزینه ها، کار دشواری است. اگر به دنبال افزایش بهره وری و سازمان دهی هستید یا اگر در نقش کارآفرین قصد دارید زندگی خود را کمی آسان تر کنید.

یک اپ خوب، همان چیزی است که به آن نیاز دارید برای اینکه به شما کمک کنیم در دریای بی پایان اپ ها گشتی بزنید، فهرستی از بهترین اپ ها را گردآوری کرده ایم. این ۲۰ اپ کمک می کنند فهرست وظایف روزانه خود را در کسب و کار کوچکتان سازماندهی کنید و همچنان در صدر باشید.

 

Addappt

این اپ به همکاران تجاری، دوستان و خانواده تان اجازه می دهد اطلاعات تماس خود را در کتاب آدرس شما به روز کنند. توسعه دهندگان این اپ معتقدند این محصول به شبکه اجتماعی شما کمک می کند تا همچنان خود را حفظ کند.

برای مثال، اگر تامین کننده شما هم از Addappt استفاده می کند و به تازگی شماره موبایل جدید خریده باشد، می تواند این به روزرسانی را در کتاب آدرس شما انجام دهد. همچنین می توانید تماس ها را در گروه های مختلف سازمان دهی کنید و از طریق Addappt پیام بفرستید که این کار برای کاربران اندروید و IOSرایگان است.

Fuze

اگر به دنبال اپ ویدیو کنفرانس جدید هستید. نگاهی به Fuze بیندازید. این اپ نشست های آنلاین را برای تمام دستگاه ها و سیستم عامل ها از جمله نسخه های جدید آی پد و تبلت هایی نظیر سامسونگ گلکسی میزبانی میکند. این اپ ویدیوی کیفیت بالا و صدای واضحی ارائه میدهد و به راحتی راه اندازی می  شود.

Fuze نشست های نامحدود و رایگانی را با بیش از ۲۵ شرکت کننده ارائه می دهد؛ اگر کارمندان بیشتری دارید، طرحی حرفه ای وجود دارد که کمتر از ۱۵ دلار در هر ماه هزینه برمی دارد و می تواند تا ۱۲۵ شرکت کننده را میزبانی کند. نسخه آزمایشی ۳۰ روزه آن نیز موجود است که قبل از خرید طرحی حرفه ای Fuze، می توانید از آن استفاده کنید.

Pushover

این اپ برای کسانی که بیش از یک گوشی همراه یا دستگاه دارند، موثر و کارآمد است. Pushover، پیام ها و نوتیفیکیشن های دستگاه های شما را در فضای عمومی مرتب می کند. این سیستم به هر کدام از تلفن های هوشمند push message می فرستد و پیام ها را در صندوق پستی یکسانی قرار می دهد.

این اپ به شما امکان می دهد تا هر ماه ۷۵۰۰ پیام بفرستید و تعداد نامحدودی نوتیفیکیشن دریافت کنید که گزینه خوبی برای مالکان اهل معاشرت در کسب و کارهای کوچک است این اپ دارای نسخه آزمایشی هفت روزه است و با یک پرداخت ۴٫۹۹ دلاری می توانید نسخه اصلی را خریداری کنید، Pushover در اندروید آیفون، آی پد، اپل واچ و تمام دسکتاپ ها کار می کند.

Slack

با کمک این اپ می توانید مکالمات گروه خود را در کانال های عمومی یا خصوصی مجزا سازمان دهی کنید یا پیامی را مستقیما به کارمند دیگری بفرستید. این اپ امکان کشیدن، قرار دادن و به اشتراک گذاشتن تصویر،PDF یا سند را آسان تر می کند و تمام پیام ها، نوتیفیکیشن ها و فایل ها به طور خودکار شاخص گذاری شده و در اپ آرشیو می شوند.

کاربران Slack بعد از نصب و استفاده از این اپ، ۴۸٫۶ درصد ایمیل داخلی کمتری ار می بینند و ۲۵٫۱ درصد نشست کمتری برگزار می کنند. همچنین براساس تحقیقات صورت گرفته در یک شرکت، در کل بهره وری تا ۳۲ درصد افزایش می یابد. در خصوص تعداد کاربرانی که می توانند به این اپ اضافه شوند، محدودیتی وجود ندارد.

می توانید Slack را به رایگان امتحان کنید. در صورتی که بخواهید از اپ پولی استفاده کنید، ویژگی ها و کنترل های بیشتری در اختیارتان قرار می گیرد. طرح استاندارد به ازای هر کاربر هشت دلار هزینه بر می دارد و با مزایای بیشتری همراه است؛ از جمله آرشیو کامل پیام های گروه، مجتمع سازی نامحدود اپ، دسترسی مهمان و تماس های گروه.

Skype

گرچه رقبای زیادی تلاش می کنند تا به سلطنت Skype در حوزه ویدیو کنفرانس خاتمه دهند، این اپ غیر از معروف بودن، بسیار کارآمد و اثر بخش بوده و بیش از ۸ میلیون بازدید در گوگل پلی داشته است.

Skype ابزار فوق العاده ای برای کمک به اشخاصی است که با شرکت شما در ارتباط هستند، چه صحبت با همکاران راه دور باشد. چه شرکای کسب و کارتان در خارج از کشور، همچنین می توانید عکس ها و فایل ها را در هر اندازه ای به اشتراک بگذارید، صفحه نمایش کامپیوتر خود را با شخصی که مشغول صحبت با او هستید با کل گروه به اشتراک بگذارید، با یک گروه ۲۵ نفری تماس بگیرید و به دوستانتان پیام های متنی ارسال کنید.

نسخه اولیه Skype و تماس های ویدیویی گروهی رایگان هستند اگر می خواهید نسخه خود را ارتقا دهید،Skype for Business با ماهی دو دلار به ازای هر کاربر شروع می شود. این اپ با مایکروسافت آفیس مجتمع سازی شده و این امکان را فراهم می کند تا نشست های ویدیویی آنلاین، پیام ها و تماس ها صورت گرفته با ۲۵۰ نفر را ذخیره کنید. تماس های بین المللی ممکن است براساس محل اقامت شما هزینه داشته باشند، بنابراین قیمت ها را بررسی کنید. این اپ در تمام دستگاه ها و سیستم عامل ها کار می کند.

Clear

این اپ مدیریت وظیفه، مبتنی بر حرکات بدن، مخصوص دستگاه های ios و مک است. Clear کمک می کند تا برای مرتب کردن و سازماندهی وظایف روزانه خود، فهرست های مجزا بسازید، آنها را مدیریت کرده و برای خود زمان یادآوری تنظیم کنید.

Clear به دلیل کاربرد آسانش به خود می بالد و به حق هم چنین است. گزینه ها را می توان به راحتی با پایین کشیدن یک وظیفه، پینچ کردن (pinch) و در نهایت کشیدن آن روی صفحه نمایش پس از اتمام کار، مرتب کرد. همچنین می توانید چندین فهرست و برنامه زمان بندی با Clear بسازید و آن ها را در میان دسکتاپ مک، آیفون، آی پد، اپل واچ و آی پاد تاچ سینک کنید. Clear برای آیفون ۴٫۹۹ دلار و برای دسکتاپ ۹٫۹۹ دلار هزینه دارد.

RescueTime

این اپ به طور خودکار زمانی را که صرف کار با اپلیکیشن ها و وب سایت ها می کنید، ردیابی کرده و نشان میدهد روز خود را چگونه سپری کرده اید. سپس گزارش های مفصلی را براساس فعالیتی که انجام داده اید، سپس گزارش های مفصلی را براساس فعالیتی که انجام داده اید، برایتان ارسال می کند و نشان می دهد چگونه می توانید پربارتر و موثر تر از این باشید.

این اپ برای مک، پی سی، اندروید و لینوکس کار می کند، RescueTime Lite رایگان است؛ نسخه پریمیوم همراه با ویژگی های اضافی مانند هشدارها، امکان بلاک کردن وب سایت ها، گزارش های مفصل تر و فیلترها عرضه میشود و در هر سال ۷۲ دلار هزینه دارد و چهار ماه اول رایگان است.

My Minutes

یک اپ مدیریت زمان شخصی برای آیفون و اندروید است. اگر نمی توانید در طی روز بر وظایف مهم خود تمرکز کنید یا اینکه وقت زیادی را صرف وب گردی می کنید، My Minutes می تواند در این زمینه به شما کمک کند. با استفاده از این اپ، هدفی را مشخص می کنید. برای مثال، یک ساعت برای بررسی ایمیل ها یا ۳۰ دقیقه کار کردن، این اپ پایان زمانی را که برای این کارها تنظیم کرده اید، اطلاع می دهد. قیمت آن ۲٫۹۹ دلار برای آی پد و آی پاد تاچ است.

OmniFocus

یک اپ فوق العاده دیگر برای مدیریت وظایف و زمان بندی که مخصوص آیفون، آیپد، مک و اپل واچ است.OmniFocus نوع وظیفه و زمان انجام شده را مرور کرده و گوشی و دسکتاپ را سینک می کند. این اپ گران است؛ پس قبل از خریدن حتما آن را امتحان کنید. نسخه استاندارد آیفون ۳۹٫۹۹ دلار و نسخه حرفه ای ۹٫۹۹ دلار است.

Triplt

این اپ برنامه ریزی های سفر شما را در یک برنامه سفر مجزا ادغام می کند و کار را برای کارآفرینانی که باید برای شرکت در کنفرانس ها دور دنیا سفر کنند، آسان تر می سازد تا به این ترتیب بر برناممه های سفر خود مسلط باشند. این اپلیکیشن تمام اطلاعات سفر را مدیریت می کند، بدون توجه به وب سایتی که برای خرید بلیت استفاده می کنید.

کافی است تمام ایمیل های سفر خود را به Triplt ایمیل کنید، این اپ یک برنامه سفر اصلی می سازد تا هر زمان که می خواهید، از هر دستگاهی به آن دسترسی داشته باشید.

از طریق Triplt می توانید زمان های سفر، مسیرهای رسیدن به فرودگاه و حتی گزارش آب و هوا را بررسی کنید. این اپ هر گونه تاخیری را اطلاع میدهد.

اپ بسیار ابتدای Triplt رایگان است، اما نسخه حرفه ای Triplt با سالی ۴۹ دلار و Triplt for Teams با ماهی ۲۹ دلار برای ۱۰ کاربر نیز موجود است. هر دو اپ نسخه آزمایشی رایگان ۳۰ روزه دارند. این اپ در آیفون، آی پد، اندروید، بلک بری و ویندوزفون ۷ و نیز مک و پی سی کار می کند.

مطالب مشالب استارت آپ و اپلیکیشن موبایلی:



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست