اهمیت سرمایه گذاری گروهی برای کسب و کارهای کوچک
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

اهمیت سرمایه گذاری گروهی برای کسب و کارهای کوچک

وقتی درباره کسب و کار و راه اندازی شغل برای کسب درآمد سخت به میان می آید تصور همگانی این است که باید سرمایه کلان داشت و یا یک فرد ثروتمند به عنوان کارفرما و یا کارآفرین اقدام به سرمایه گذاری کند در حالی که این باور اشتباه در راه اندازی کسب درآمد اعم از سنتی و یا آنلاین دارد. بسیاری افراد هستند که به صورت گروهی اقدام کرده و با جمع آوری سرمایه برای کسب و کار اقدام می کنند و چون سرمایه لازم را ندارند خودشان با قرار دادن مالشان اقدام به سرمایه گذاری می کنند در اینجا قصد دارم تا اهمیت سرمایه گذاری جمعی در راه اندازی کسب و کارهای کوچک را بررسی کنیم و اینکه بدانیم که بسیاری از کارهای بزگ و کسب درآمدهای کلان با این نوع سرمایه گذاریها به وجود می آید.

آمریکا همواره در رده کشورهای کارآفرین دنیا قرار داشته و به طور متوسط بر این باورند که شرکت خوب میتواند پشتیبان مالی برای رشد و توسعه پیدا کند.ما می‌دانیم که بیش از ۹۰ درصد صاحبان کسب و کارهای کوچک کماکان بر این باورند که بانک‌ها نخستین ایستگاه تامین مالی کسب و کار است، با وجود تاریخچه ۳۰ ساله بانکها حاکی از کاهش میزان وام‌ها به کسب و کارهای کوچک است.

کسب و کارهای کوچک پایگاه مشتری وفادار یا حجم زیادی از دنبال‌کنندگان داشته باشند می‌توانند مشمول مقررات سرمایه‌گذاری جمعی که در ۱۶ می ۲۰۱۶ تصویب شد باشند. شکل جدید سرمایه‌گذاری جمعی که نتیجه عنوان جدید سوم قانون JOBS است به شرکت‌ها امکان افزایش سرمایه با استفاده از پلتفرمهای سرمایه‌گذاری جمعی و تا ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ دلار در سال برای کسب و کارشان خواهد داد. شما با فروش سهام در کسب و کارتان موافق هستید و می‌توانید پیشنهاد مشارکت با فردی دیگر را نیز بدهید. با وجود این، محدودیت‌هایی در مورد افرادی که براساس درآمدشان سرمایه‌گذاری می‌کنند وجود دارد. مبادلات انجام شده از طریق پلتفرمهای مبتنی بر وب به شما در هماهنگی با قوانین کمک خواهد کرد و بدین ترتیب می‌توانید کمیسیون فروش سهام داشته باشید.

این شکل افزایش سرمایه به ویژه در نظر کسب و کارهای «اصلی» که تاریخچه پرباری داشته و با مشتریان تعامل دارند جذاب است اما بانکها تمایلی به آن ندارند و قادر به پرداخت وام نیستند. این روند در بسیاری از کشورهای دیگر نیز وجود دارد و کسب و کارهای خلاق توانسته‌اند با بهره‌مندی از آن سرمایه خود را تا میانگین حدود ۷۰۰٫۰۰۰ دلار افزایش دهند.

در سپتامبر ۲۰۱۵، عنوان چهارم قانون JOBS به اصلاح مقررات A قانون اوراق بهادار مبادرت ورزید. بدین صورت که شرکت‌های در حال توسعه می‌توانند  در قالب عرضه کوچک عمومی سرمایه خود را تا ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ دلار از طریق جایگزین کم هزینه و ساده افزایش دهند.

شرکت‌ها همچنین می‌توانند از مفاد جدید قوانین A استفاده کنند ـ به این معنا که می‌توانید اعلام کنید که در فکر افزایش سرمایه هستید. ین شکل از اعلان عمومی از سال ۱۹۳۰ غیرقانونی بوده اما با شفافیت و صراحتی که پلتفرمهای وب اعمالنمودند، در حال حاضر اظهارتمایل برای پذیرش سرمایه‌گذاران قانونی است.

بسیاری از بانوان صاحب کسب و کار و همچنین کسب وکارهای کوچک می‌دانند که سرمایه‌گذاران حرفه‌ای ـ خواه شبکه‌های سرمایه‌گذاران فرشته یا سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز نسبت به سرمایه‌گذاری در مشاغل آنها روی خوش نشان نمی‌دهند. به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاری جمعی نیز دقیقاً راه مخالفی در پیش گرفته باشد. داده‌های برگرفته از محققان دانشگاههای برتر نشان داده است که تعداد زیادی از بانوان سرمایه‌گذار وجود دارند که فعالانه به دنبال پشتیبانی از همجنس‌های خود و همچنین کسب و کارهای کوچک و حاشیه‌ای هستند. به واقع زنان بیشتر از مردان در امر سرمایه‌گذاری جمعی موفق هستند. اما دلیل چیست؟ موفقیت در سرمایه‌گذاری جمعی مستلزم تکیه بر روابط و لینک‌های رسانه اجتماعی برای سوق دادن تمایلات و آگاهی‌ها نسبت به شرکت شما است. بسیاری از کاربران رسانه اجتماعی خانم هستند و به نظر می‌رسد که طوفان نوآوری اجتماعی وزیدن گرفته که در آن به طور شگفت‌انگیزی کسب و کارهای کوچک متعلق به بانوان از سوی سرمایه‌گذاران پشتیبانی شده‌اند و دلیل آن پیوند با فناوری، رسانه اجتماعی و اختلال در قوانین مالی است.

سرمایه‌گذاری جمعی می‌تواند سرمایه مورد نیاز برای تجهیزات، افزایش سرمایه یا موارد راهبردی را تامین نماید. در بسیاری موارد، این روند به دستاویزی برای سایر الگوهای سنتی‌تر تامین مالی تبدیل شده است. برخی مالکان خردمند کسب و کارهای کوچک، یاد گرفته‌اند که در مراحل اولیه بر سرمایه‌گذاری جمعی تکیه کنند تا قدرت چانه‌زنی را بالا برده و سرمایه بیشتری برای سرمایه گذاری‌های بعدی بیندوزند.

این قوانین، خواه ابزاری برای تامین مالی استارت‌آپ‌های کوچک باشند یا به عنوان آلترناتیوی برای هزینه‌های بالای IPO تلقی شود، گزینه‌های تامین مالی موجود استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای کوچک را در ایالات متحده آمریکا بهبود بخشیده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست