شیوه کسب درآمد از همکاری در فروش اینترنت
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

شیوه کسب درآمد از همکاری در فروش اینترنت

یکی از شیوه های کسب درآمد از اینترنت که در بخش های مختلف و مقالات متعدد کسب و کار اینترنتی به آن اشاره کردم، همکاری در فروش است. در اینجا قصد دارم تا به نحوه کسب درآمد از سایتهای همکاری در فروش و شیوه های افزایش درآمد و همچنین درستی و یا نادرستی سایتهای همکاری در فروش اشاره کنم. مجموعه سوالات زیادی درباره همکاری در فروش وجود دارد که سعی می کنیم به انها جواب دهیم. در بررسی سایتهای همکاری در فروش و نحوه کسب درامد از انها بگویم که همکاری در فروش ساده ترین، راحت ترین و بی دردسرترین شیوه کسب درآمد از اینترنت می باشد بازاریاب فقط محصول را به مشتری می فروشد و کار بسته بندی ، ارسال و... به عهده صاحب سایت است و بعد از تحویل جنس، بازاریاب پورسانت یا سود فروشش را می گیرد. شما نقش واسطه و بازاریاب را بین مشتری و فروشنده دارید و هر کدام به اندازه ای از فروش سود می برید.

 

دقت داشته باشید که اگر به دنبال کسب درآمد سریع و آسان و بدون هیچ تلاشی هستید این مطلب به درد شما نخواهد خورد، ولی اگر برای کسب درآمد از اینترنت یا سایت خود به دنبال روشی هستید که بتوانید هر چه سریعتر فعالیت اینترنتی و کسب و کار خود را بدون هیچ محصولی آغاز کنید میتوانید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

 

آیا از همکاری در فروش میتوان کسب درآمد کرد؟ جواب این سوال بله هست اما به یک سری شرایط و فاکتورهایی نیز بستگی دارد.
به عنوان مثال به میزان رقابت موجود در بازار مورد نظر، کیفیت کالاهایی که میخواهید آن را به فروش برسانید، تعهد و صبر و تلاشی که برای کسب درآمد از این روش خواهید داشت، تجربه شما و همچنین سایت و محتوای آن و میزان بازدید و ترافیکی که در ماه به سایت خود روانه میکنید.

در این مطالب با موضوعات زیر آشنا خواهید شد:

همکاری در فروش چیست و انواع روش های همکاری در فروش به چه صورتی هست؟
مزایا و معایب کسب درآمد از همکاری در فروش
چند نکته و ترفند برای کسب درآمد و موفقیت بیشتر در همکاری در فروش

 

همکاری در فروش یعنی چه؟

همکاری در فروش یعنی زمانی که شما محصولات شرکت خاصی را به مشتریان ارائه داده و در صورتی که مشتری به واسطه شما محصولات آن شرکت را خریداری کند، پورسانتی به شما از طرف شرکت، بابت فروش محصولاتش تعلق میگیرد.

 

در واقع شما در این روش به عنوان یک واسطه بین خریدار یا مشتری و شرکت ارائه دهنده محصول قرار گرفته و به عنوان یک بازاریاب عمل کرده و در صورتی که بتوانید کالا یا محصولات شرکت را به فروش برسانید، درصدی پورسانت به شما تعلق خواهد گرفت.

 

این روش همان طور که پیش تر گفته شد، یک روش آسان و خوب برای کسب درآمد از اینترنت و سایت هست، به این دلیل که دیگر نیازی نیست تا به فکر تهیه و تامین محصولات باشید و یا با مسائل مرتبط با قرارداد پستی و رسیدن یا نرسیدن محصول به دست مشتری و باقی حواشی درگیر باشید.

 

همکاری در فروش تنها محدود به فروش محصولات نبوده و خدمات را هم شامل میشود، به عنوان مثال میتوانید در همکاری در فروش خدمات هاستینگ یا میزبانی وب نیز کسب درآمد کنید.

 

همکاری در فروش چگونه کار میکند؟

همکاری در فروش در دنیای واقعی هم هست، بازاریاب های زیادی در روز با برقراری تماس تلفنی یا رفتن به درب منازل سعی میکنند تا کالا یا خدمات شرکت مورد نظر خود را به فروش برسانند.

 

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از این روش برای کسب درآمد یا بازاریابی خوشتان نمی آید، باید بگوییم که کسب درآمد از همکاری در فروش در اینترنت کمی متفاوت هست.
یعنی برای انجام این روش نیازی به تماس تلفنی و رفتن به درب منازل ندارید.

 

اما بگذارید ببینیم همکاری در فروش اینترنتی به چه صورتی کار میکند؟

 

همکاری در فروش در اینترنت به این صورت عمل میکند که شما در سایت مورد نظری که تعداد مناسبی کالا دارد، عضو میشوید، سپس از طرف این سایت به شما یک لینک معرف اختصاصی داده میشود که میتوانید با قرار دادن این لینک در انجمن ها (البته اگر اجازه قرار دادن لینک بازاریابی داده شود) یا در سایت و وبلاگ خود، میتوانید بازدید کنندگان را به صفحه محصولاتِ آن سایت هدایت کنید. زمانی که بازدید کننده ای از سایت مورد نظر و توسط لینک معرفی شما اقدام به خرید محصولی کند یا برای استفاده از سرویس یا خدماتی عضو شود و مبلغی پرداخت کند، درصدی پورسانت از فروش آن محصول یا سرویس به شما تعلق خواهد گرفت.

 

همچنین در برخی از سایت ها علاوه بر لینک معرف، بنرهای گرافیکی نیز در اختیارتان قرار میگیرد که میتوانید با قرار دادن این بنرها در سایت و وبلاگ خود اقدام به کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش کنید.

 

اگراهل موسیقی و دانلود فیلم و سریال باشید، احتمالا در سایت های دانلود، تعداد زیادی بنرهای گرافیکی را دیده اید که اقدام به تبلیغ ساعت یا عینک یا محصولات مشابه و متنوع میکنند.
برخی از این تبلیغات همان کالاهای همکاری در فروش است.

 

چرا باید یک بازاریاب همکاری در فروش شوید؟

کسب درآمد از همکاری در فروش، یک روش عالی برای کسب درآمد هست که این روزها در وب ایران بسیار جا افتاده و سایت ها و وب مسترهای زیادی از این روش اقدام به درآمد زایی میکنند.
کسب درآمد از همکاری در فروش مزایای بسیاری دارد از جمله:

 

مقرون به صرفه است: بازاریابی در اینترنت ارزان بوده و نیازی نیست تا نگران هزینه های تولید کالا و محصولات و خدمات خود یا استخدام نیرو و هزینه های مرتبط با آن باشید. علاوه بر این نیاز به یک مکان فیزیکی و هزینه های نگهداری و انبار داری نخواهید داشت، چرا که همه این موارد توسط فروشنده اصلی کالا و خدمات پیگیری میشود و شما تنها اقدام به بازاریابی و معرفی و فروش محصولات به مشتریان خواهید کرد.

 

بازار جهانی: از مزیت های بازاریابی در اینترنت این است که به دامنه وسیعی از مشتریان در سراسر ایران و حتی جهان دسترسی خواهید داشت. در بازاریابی سنتی دسترسی به تعداد وسیعی از مشتریان حتی در داخل کشور کمی مشکل است در حالیکه در اینترنت شما تنها با داشتن یک وبلاگ یا سایت و تبلیغات درست میتوانید به راحتی به قشر عظمیی از مشتریان و خریداران بالقوه دسترسی داشته و آن ها را برای خرید کالای مورد نظرشان ترغیب کنید.

 

در صورتی که کالا و محصولاتی که به فروش میرسانید امکان فروش در کشورهای دیگر را هم داشته باشد، به راحتی میتوانید دامنه فروش خود را به خارج مرزهای کشور نیز گسترش دهید.

 

رایگان بودن: پیوستن به سیستم های همکاری در فروش و کسب درآمد از آن ها کاملا رایگان بوده و برای عضویت در این سیستم ها نیاز به هیچ هزینه ای ندارید. میتوانید به راحتی همین امروز در چند سیستم همکاری در فروش عضو شده و شروع به کسب درآمد کنید.

 

نگران انبار داری و حمل و نقل نباشید: به عنوان یک بازاریاب همکاری در فروش، دیگر لازم نیست تا نگران هزینه ها و مسائل مرتبط با انبار داری، بسته بندی و حمل و نقل کالا یا رساندن آن به دست مشتری باشید، چرا که همه این موارد توسط فروشنده اصلی انجام میشود.

 

نگران پشتیبانی مشتریان نباشید: همانند مورد بالا، پشتیبانی مشریان و رفع مشکلات آن ها نیز وظیفه شما نبوده و بر عهده فروشنده اصلی کالا خواهد بود. البته دقت داشته باشید، همواره سعی کنید کالاها و خدمات با کیفیتی را به عنوان بازاریاب معرفی کنید تا به این روش اعتبار کسب و کار یا سایت شما نیز زیر سوال نرفته و اعتماد مشتریان خود را از دست ندهید.

 

کسب درآمد منفعل: اگر شما یک کارمند باشید و در شرکت مشغول به کار باشید، به ازای ساعتی که فعالیت میکنید به شما یک حقوق ثابت تعلق میگیرد، پس تا زمانی که سر کار هستید کسب درآمد میکنید و در ساعاتی که در خانه هستید به شما حقوقی تعلق نخواهد گرفت، اما مزیت کسب درآمد منفعل، این است که مهم نیست شما سر کار باشید یا در تعطیلات به سر برده و یا در خواب باشید، سایت و کسب و کار اینترنتی تان به صورت مداوم برای شما درآمد زایی خواهد کرد، به این شیوه درآمد زایی، درآمد منفعل گفته میشود.

 

کسب درآمد از همکاری در فروش نیز یکی از روش های درآمد زایی منفعل هست. در صورتی که سایت پر بازدید و با محتوایی داشته باشید میتوانید به راحتی و بدون نگرانی در هر ساعت از شبانه روز از سیستم همکاری در فروش، درآمد زایی کنید.

 

کسب درآمد از خانه: همانطور که گفته شد، اگر سایت پربازدیدی داشته باشید و محصولات با کیفیت و مناسبی را برای همکاری در فروش انتخاب کرده و با استفاده از روش های مختلف و تبلیغات بتوانید محصولات را به فروش برسانید، میتوانید درآمد خوبی از همکاری در فروش داشته و به این ترتیب میتوانید به راحتی از خانه و کامپیوتر خود کسب درآمد کرده و کسب و کارتان را گسترش دهید، تا زمانی که دیگر نیازی به سر کار رفتن و در ترافیک ماندن نداشته باشید.

 

نکاتی برای موفقیت در همکاری در فروش

بعد از خواندن مزایای کسب درآمد از همکاری در فروش، شاید فکر کنید میتوانید به سرعت درآمد بسیاری از این روش به دست آورده و به قول معروف ره صد ساله را یک شبه طی کنید، اما لازم هست بدانید که این امر در هیچ روشی برای کسب درآمد درست امکان پذیر نیست، و لازم هست تا نکاتی را برای موفقیت بیشتر در این زمینه رعایت کنید.

 

موفقیت در کسب درآمد از همکاری در فروش به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله تقاضای بازار هدف، نیاز افراد و مخاطبان موجود در این بازار، مشکلات آن ها، کیفیت کالاهایی که برای فروش انتخاب میکنید، قیمت آن، میزان پورسانتی که به شما تعلق میگیرد، سیستمی که با آن همکاری میکنید، میزان رقابت موجود بر سر فروش یک کالای خاص و مشابه، و در نهایت روش ترویج و تبلیغ شما برای کسب مخاطب و مشتری و فروش آن کالا به بازار.

 

برای موفقیت در کسب درآمد از همکاری در فروش نکات زیر را در نظر داشته باشید:

 

تنها تعداد مناسبی از محصولات را انتخاب کنید.

اشتباهی که بسیاری از تازه کاران مرتکب میشوند این است که در همه سیستم های همکاری در فروش ثبت نام کرده و قصد دارند تا هر کالایی را در سایت خود به فروش برسانند، برای شروع بهتر است انتخاب محصولات مورد نظر خود را اولا محدود به دو یا سه سیستم همکاری در فروش کرده و سعی کنید کالاها و محصولاتی را انتخاب کنید که با موضوع و محتوای سایت تان مرتبط باشد.

 

از منابع مختلفی برای ترویج و تبلیغ محصولات استفاده کنید.

روش های مختلفی برای تبلیغ کالاهای همکاری در فروش موجود هست، از جمله قرار دادن بنر تبلیغاتی برای آن کالا. اگر سیستم همکاری در فروش مورد نظر، بنری برای این منظور در اختیارتان قرار نداد، تنها کافی است با داشتن کمی دانش طراحی و استفاده از فتوشاپ خودتان یک بنر طراحی کرده و با لینک کردن آن به صفحه فروشِ محصول، آن بنر را در سایت تان قرار دهید.

 

علاوه بر این میتوانید با هزینه بسیار ناچیزی یک بنر حرفه ای طراحی کرده و آن را در سایت های مختلف برای تبلیغ قرار دهید، که خوب البته تبلیغ به این روش نیاز به کمی هزینه دارد، پس لازم است تا میزان هزینه ای که انجام میدهید و همچنین میزان سودی که از فروش آن کالا نصیب تان میشود را در نظر داشته و سپس اقدام صحیحی انجام دهید.

 

میتوانید یک بررسی تخصصی از نحوه کار یا استفاده از محصول مورد نظر خود را نوشته و آن را به صورت رپورتاژ یا پست مهمان در سایت های مختلف پذیرنده رپورتاژ یا پست مهمان یا در فروم ها و انجمن های گفتگو قرار دهید.
دقت داشته باشید که برای موفقیت تنها به یک روش تبلیغاتی اکتفا نکنید.

 

کمپین های تبلیغات و فروش محصولات را از همان روز اول، آزمایش و بهینه سازی کنید.

از همان روز اول سعی کنید تا تمام روش های ترویج و تبلیغاتی که انتخاب کرده اید را بررسی و آزمایش و آنالیز کرده تا بتوانید متوجه شوید کدام یک از کمپین های تبلیغاتی بیشترین سود و مشتری را برای شما دارند.
به این ترتیب میتوانید روش های بی فایده را حذف کرده و تمرکز خود را روی راه های موثرتر قرار دهید.

 

دقت داشته باشید این موضوع را برای قرار دادن بنرها در جاهای مختلف سایت خود نیز تست کنید، به عنوان مثال ممکن است قرار دادن بنرهای تبلیغاتی برای کالای همکاری در فروشی که انتخاب کرده اید در ساید بار بیشتر نتیجه دهد تا در میان پست ها.
تنها لازم است تا از همان روز اول همه چیز را بررسی کرده و با آزمایش و خطا به بهترین نتیجه برسید و بهترین استراتژی را انتخاب کنید.

 

میزان تقاضای موجود برای محصولات مورد نظر در بازار را ارزیابی کنید.

اگر کالایی را انتخاب میکنید که در بازار، طرفدار و تقاضای چندان زیادی نداشته باشد، مهم نیست چقدر وقت و هزینه صرف تبلیغ و ترویج آن کالا میکنید، باز هم نتیجه ای نخواهید گرفت.

 

پس بهتر است قبل از شروع، برای تبلیغ کالای مورد نظر خود کمی در بازار یا در اینترنت جستجو و تحقیق کرده و ببینید آیا سایت های دیگری نیز این محصول را به فروش میرسانند یا خیر؟ میزان تقاضای این محصول چقدر است، آیا خریدارانی در مورد این محصول در سایت ها و وبلاگ های دیگر یا در صفحه فروش آن محصول نظری داده اند یا خیر، به این ترتیب میتوانید از میزان تقاضا و موفقیت آن محصول برای فروش تا حدودی اطلاع کسب کنید.

 

همچنین در صورتی که سایت پر بازدیدی داشته باشید، میتوانید با مطرح کردن یک نظر سنجی از خواسته های بازدید کنندگان و مشتریان خود تا حدودی اطلاعاتی برای ترویج محصولات مورد نظر خود کسب کنید.

 

از روش ها و تکینک های جدید برای بازاریابی مطلع باشید.

سیستم همکای در فروش سیستمی است که دائما در حال تغییر و تحول و افزوده شدن سیستم ها و روش های متعدد و محصولات و سرویس های مختلف به آن است و لازم هست همیشه در این سیستم و صنعت به روز بوده و حواس تان جمع باشد تا از غافله عقب نمانید.

 

سیستم های همکاری در فروش مختلف را زیر نظر داشته و به محصولات و میزان فروش، پیشتیبانی و دیگر بازاریاب های فعال در این سیستم ها دقت داشته باشید.

 

برخی از این سیستم ها چند ماهی می آیند و میروند، پس لازم است تا با سیستمی همکاری داشته باشید که بدانید و مطمئن باشید که مدتهای زیادی تجربه و سابقه دارد و پایدار خواهد ماند.

 

با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوانید به راحتی سیستم های همکاری در فروش معروفِ موجود در ایران را پیدا کنید.
همچنین با استفاده از انجمن های مختلف میتوانید با افراد با تجربه در زمینه کسب درآمد از همکاری در فروش در ارتباط بوده و از آخرین تغییرات و تکنیک های مورد استفاده در این سیستم آگاه باشید.

 

از شرکت ها یا سایت های واسطه و همکاری در فروش درست و با اعتبار استفاده کنید.

سایت ها و سیستم های همکاری در فروش فراوانی در اینترنت وجود دارد که میتوانید برای کسب درآمد از آن ها استفاده کنید، اما لازم است تا قبل از ثبت نام و شروع به کار با این سایت ها کمی بررسی کرده و سایت ها و سیستم های معتبر را انتخاب کنید، سیستم هایی که از پرداختی آن ها مطمئنید، یا مدت زمان زیادی است که در حال فعالیت هستند، تنوع محصولات و همچنین کیفیت محصولات و خدمات شان نیز خوب بوده و از مشتریان و بازاریاب های خود نیز به خوبی پشتیبانی میکنند.

 

معرفی و تریج کالای همکاری در فروشی که کیفیت و پشتیبانی خوبی ندارد، نه تنها اعتبار شما را نزد بازدید کنندگان سایت تان کاهش خواهد داد بلکه اعتماد آن ها نسبت به سایت محتوا و کسب و کار و برند تان نیز از بین خواهد رفت.

 

پس برای انتخاب یک سیستم همکای در فروش مناسب کمی تحقیق و بررسی و پرس و جو کنید.

 

در پایان…

اگر فکر میکنید با قرار دادن چندین و چند تبلیغ و بنر چشمک زن در گوشه و کنار سایت یا لابه لای محتوای خود، مردم روی لینک های معرفی و بازاریابی شما کلیک کرده و فورا خرید میکنند، سخت در اشتباهید.

 

کسب درآمد از همکاری در فروش یک بیزنس و کسب و کار است که باید با آن مانند هر تجارت دیگری، با نقشه و برنامه عمل کنید و همینجوری نمیتوانید توقع موفقیت و کسب درآمد زیادی داشته باشید.

 

پس نکات گفته شده در بالا را حتما در نظر داشته و به آن ها عمل کنید، از تحقیق و جستجو برای انتخاب سیستم های همکاری در فروش مناسب و همچنین کالاها و سرویس های با کیفیت نیز غافل نشوید.

 

سعی کنید همیشه در استفاده از روش های مختلف ترویج و تبلیغ کالا و خدمات همکاری در فروش به روز باشید و خود را تنها به یک روش یا استراتژی خاص محدود نکنید.

 

از روز اول همه چیز را زیر نظر داشته و بررسی و آنالیز کنید تا بتوانید با آزمایش و خطا به بهترین نتیجه برسید.
به جای آنکه در هر سیستم همکاری در فروشی که یافتید عضو شوید، بهتر است تمرکز خود را روی تعداد محدود اما با کیفیتی بگذارید.

 

بهترین کار برای کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش این است که محصولات مورد نظر را ابتدا خودتان خریداری کرده و مورد استفاده قرار داده و سپس با تهیه یک گزارش اختصاصی از نحوه عملکرد یا طرز کار آن محصول، آن را به صورت یک رپورتاژ در سایت خود یا دیگر سایت های پذیرنده پست مهمان، تبلیغ کنید.

مقالات آموزشی همکاری در فروش:

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست