راههای موفقیت در کسب درآمد اینترنتی
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

راههای موفقیت در کسب درآمد اینترنتی

در مقالات متعدد به شیوه های راه اندازی کسب و کار آنلاین و همچنین کسب درآمد اینترنتی به ویژه از طریق سایت و وبلاگ اشاره کردیم و متذکر شدیم که کسب و کار اینترنتی و فعالیت اقتصادی در فضای مجازی مخالی خاص خودش را دارد و همیشه باید با تعامل و مدیریت کسب و کار همراه باشد. افراد زیادی هستند که در اینترنت کسب و کار حرفه ای با کسب درآمد بالا ایجاد کرده اند و موفقیت آنها مرهون رعایت فاکتورهای خاص بوده است. در اینجا قصد دارم تا شیوه و راههای موفقیت در کسب و کار اینترنتی و شیوه پایداری آن را شرح دهم .

هر روز استارتاپ های اینترنتی جدید معرفی می شوند ولی بسیاری از آن ها شکست می خورند و تنها درصد کمی موفق می شوند. چگونه شما می توانید مطمئن باشید که شما یکی از آن موارد موفق خواهید بود؟ در این نوشته  راههایی برای اداره موفق یک کسب و کار اینترنتی آورده شده است که شما را در این راه یاری می کند.

  1. به بازدیدکنندگان پاسخ دهید و با آن ها تعامل داشته باشید

    اجازه ندهید مشتریان بالقوه شما به دلیل ارتباط کم از دست بروند. به تمام پیام ها در اسرع وقت پاسخ دهید. حتی اگر شما به دلیلی قادر به این کار نیستید مطمئن شوید یک نفر این کار را انجام می دهد. شبکه های اجتماعی بهترین مکان برای تعامل با مشتریان هستند، نه تنها می توانید انواع محتوا را به سرعت در آن ها نشر کنید بلکه می توانید نظرات را مشاهده و به آن ها پاسخ دهید.

  2. برون سپاری

    برون سپاری برخی کارها به شما کمک می کند زمان بیشتری برای برنامه ریزی و تهیه استراتژی برای برخورد با مشتری داشته باشید. وقتی زمان کمتری روی کارهای کوچک صرف کرده و روی کارهای اصلی تمرکز می کنید می توانید باانرژی بیشتری روی مواردی که در توسعه کسب و کار شما تاثیر دارند بپردازید. برون سپاری بازاریابی باعث می شود برند شما مسائل را با دید تازه ببیند و با استفاده از کمپین های خلاقانه به جلو برود.

  3. تهیه لیست ایمیل

    از بازدید کنندگان خود درخواست کنید در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند. یک هدیه برای این ثبت نام در خبرنامه در نظر بگیرید مانند کتاب رایگان یا بن تخفیف. برای افرادی که در خبرنامه ثبت نام کرده اند به طور مرتب ایمیل بفرستید ولی نه با فاصله زمانی کم. ایمیل باید شامل محتویات قابل استفاده و مرتبط یا کسب و کار شما باشد. برای افرادی که مایل به ادامه دریافت ایمیل ها نیستند یک راه آسان برای انصراف قرار دهید. همیشه برای افراد عضو خبرنامه، تخفیف و بن های ویژه خرید در نظر بگیرید چون با این کار آن ها در لیست شما می مانند و از ایمیل ها استقبال می کنند.

  4. بیش از حد روی سئو کار نکنید

    بهینه سازی موتورهای جستجو به وبمستر ها کمک می کند وبسایت خود را در معرض دید مشتری قرار دهند. بعضی سایت ها زیاد روی این موضوع کار می کنند و در لیست سیاه موتورهای جستجو قرار می گیرند. سعی کنید وب سایت شما ساده باشد در صورت شلوغ بودن و قرار داشتن موارد زیاد سایت غیر قابل اعتماد به نظر می رسد.

مطالب مشابه موفقیت در کسب و کار و افزایش درآمد:

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست