شیوه گسترش کسب و کار خانگی‌
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

شیوه گسترش کسب و کار خانگی‌

توجه به کسب و کار خانگی در واقع توجه به افزایش پول و کسب درآمد و رشد اقتصادی خانواده و ایجاد رفاه می شود.

یکی از شیوه های کسب درآمد که در دنیا با اقبال همگانی مواجه است و در حال رشد می باشد انجام کسب و کارهای خانگی می باشد. گسترش کسب و کار خانگی علاوه بر افزایش درآمد خانوار شده موجب ایجاد اشتغال و بیکاری در جامعه می شود. البته قبول دارم که راه اندازی و گسترش این نوع کسب درآمد سخت است و شرط اولیه آن هم، کار سخت و تداوم در آن موجب موفقیت و ثمربخشی می شود. مطمئنا سخت کار کردن برایتان امر مهمی می شود اما همچنان به درک تجارت و استراتژی‌های موثر برای کسب و کارتان ، نیاز دارید. خواه کسب و کارتان را با ارائه خدمات جدید بخواهید رشد بدهید خواه به صورت ساده بخواهید مشتری های بیشتری برای فروش محصول تان پیدا کنید. در هر صورت چندین مرحله وجود دارد که با طی کردن آنها می‌توانید فرایند رشد را راحت‌تر سپری کنید.

امروزه ، اگر بخواهید روند رشد کسب و کار آسان‌تری داشته باشید باید توانایی‌تان را در ارتباط با مشتری‌های بالقوه بالا ببرید و بعضی از وظایف را که چندان به توجه شما نیازی ندارد به صورت خودکار انجام دهید. سپس می توانید روی کارهای مهمی که باید انجام دهید ، تمرکز کنید.

این هشت شیوه را انجام دهید تا بتوانید مشتری‌های بالقوه بهتری داشته باشید و یاد بگیرید که چه وظایفی را باید به صورت خودکار انجام دهید:
۱ .حضورتان در دنیای مجازی را دوبرابر کنید.
بیش از نیمی از مصرف کنندگان – دقیقا ۵۹% – از گوگل برای پیدا کردن تجارتی محلی و قابل اعتماد استفاده میکنند.حتی اگر یک تجارت تک نفره دارید و از وب سایتی که پنج سال از عمرش می گذرد، استفاده می‌کنید ؛ باید گفت که شبکه اجتماعی شما دیگر به اندازه کافی خوب کار نمی کند. وب سایت‌تان را بروز رسانی کنید و مطمئن شوید که می توان کارکرد وب سایت‌تان را روی تلفن همراه نیز مشاهده کرد.
اگر مهارت لازم برای بهتر کردن وب سایت‌تان را ندارید و همچنین بودجه کافی ندارید تا کسی را برای این کار استخدام کنید ، می توانید با ابزارهایی مانند wix یا Squarespace این کار را انجام دهید. با اینکه این ابزارها نمی توانند به همان خوبی سایت‌های سفارشی، برای شما وب سایتی را بسازند اما ابزارهای طراحی‌شان، به شما این اجازه را می دهد تا وب سایتی جذاب را بسازید ؛ وب سایتی با اطلاعاتی از شما که مصرف کنندگان باید آن را بدانند.

۲. موفقیت های آنلاین‌تان را محاسبه کنید
اگر حقیقتا می‌خواهید کسب و کارتان را توسعه دهید، باید بدانید که چه چیزی برای وب‌سایت‌تان کارآمد است و چه چیزی کارآمد نیست. خوشبختانه ابزارهای تجزیه و تحلیل بسیاری وجود دارد که می‌توانند به شما بگوید که مصرف کنندگان چگونه جذب وب سایت تان می‌شوند. بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل برای شروع، ابزارهای گوگل است؛ ابزارهای رایگان، با قابلیت استفاده آسان که می تواند کارکردهای قوی‌ای داشته‌باشد. این ابزارها به شما این امکان را می‌دهد تا ترافیک سایتتان را ردیابی کنید و ببینید که کاربران تان چگونه رفتار می کنند ؛ کاربرانی که به دقت هر مشکلی در مسیر تغییرات شما را رصد می‌کنند.

۳. از اقتصاد آزاد سود ببرید
چنانچه در حال توسعه تجارت خانگی خود هستید باید بدانید که وظایف بسیاری نیز وجود دارد که باید به آنها رسیدگی شود؛ اما ممکن است به استخدام جدید نیازی نباشد . خوشبختانه در دنیای امروز اقتصاد آزاد در حال رشد است و استخدام افراد در پروژه ، دیگر کار آسانی است اما راه‌های دیگری نیز وجود دارد. حتی اگر بخواهید کار پیچیده ای انجام دهید مانند درست کردن یک نرم افزار یا تبدیل وب سایت قدیمی تان به وبسایتی که در تلفن همراه هم به اجرا دربیاید. می توانید با کسانی که به طور آزاد کار می‌کنند ارتباط برقرار کنید و کارها را از این طریق انجام دهید. وقتی یک بار این کار را انجام دهید ، دیگر نیازی نیست به طور مداوم به آنها دستمزد پرداخت کنید.

۴. کمپین بازاریابی خود را به صورت خودکار تنظیم کنید
ایمیل ابزار قدرتمندی برای پیدا کردن مشتری های جدید و راضی نگه داشتن مشتری های سابق‌تان است . اما ایمیل فرستادن به همه لیست مشتری ها ، کار زمان بری است. Mailchimp برنامه‌ای است که تمام سیستم ایمیل شما را به صورت خودکار در می‌آورد، روشهای آسانی را برای ابزارهای طراحی شما ارائه می‎کند و به خوبی تجزیه و تحلیل می‌کنند . استفاده از ابزارهای خودکار برای بازاریابی از طریق ایمیل، باعث صرفه جویی در زمان می شود و کمپین‌تان را موثرتر می‌سازد.

۵. خدمت رسانی به مشتریان را سرعت ببخشید
امروزه مصرف کنندگان از ما انتظار محصولی عالی همراه با خدمات عالی را دارند. در حقیقت ۶۶ درصد از مشتریان اگر خدمات پس از فروش را عالی نبینند، به فروشنده دیگری رجوع می‌کنند. برای اینکه مشتریان به برند شما اعتماد داشته باشند و همچنین برای کسب شهرت، از ابزارهای پشتیبانی از مشتری مانند Freshdesk استفاده کنید؛ ابزاری که به پیگیری سوالات مشتریان می پردازد. این ابزار به شما کمک می‌کنند تا به سرعت به پرسش‌های مشتریان پاسخ دهید و در عین حال باعث صرفه جویی در زمان‌تان می‌شود.

۶. بیشتر در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید
به طور میانگین کاربران اینترنت ۱/۷۲ ساعت از وقت روزانه‌شان را در شبکه‌های مجازی سپری می‌کنند این شبکه‌ها می توانند سکویی باشند تا با استفاده از آن بتوانید مشتری‌های بیشتری داشته‌باشید. ابزاری مانند Hootsuite به شما این امکان را می‌دهد تا همه حساب‌های کاربری شبکه‌های مجازی‌تان را در یک صفحه داشته باشید. نه تنها این نرم افزار مدت زمانی را که باید در اینترنت سپری کنید کاهش می‌دهد بلکه به شما کمک می کنند تا بتوانید تصور عمیق‌تری نسبت به رفتار مخاطبان‌تان داشته‌باشید.

۷. وقت‌تان را تنظیم کنید
هنگامی که به تنهایی یک کسب و کار را اداره می‌کنید یا حداقل یک یا دو همکار دارید مدیریت زمان برای موفقیت شما، امری ضروری می‌شود. ممکن است نقش ها و وظایف بسیاری در کارتان داشته باشید و نتوانید از پس مسئولیت های متعدد بر بیایید. یک نرم افزار برای تنظیم زمان به نام Toggl وجود دارد که کمک می‌کنند تا روزتان را زمان‌بندی کنید و مطمئن‌تان می کنند که زمان زیادی را بر روی یک کار سپری نکرده‌اید. اگر می خواهید همه زمان‌تان را تنظیم کنید، Harvest گزینه مناسب‌تری است.

۸. فرآیند پرداخت حقوق و مزایا را کارآمد سازید
اگر کسب و کارتان به نقطه ای رسیده‌است که می خواهید تیم کارمندان را گسترش بدهید، به شما تبریک می گویم. قدم بزرگ پیش روی شماست. اما مدیریت دستمزدها می توانند وقت‌گیر باشد مخصوصاً اگر کارمندی برای رسیدگی به این کار نداشته باشید. ابزارهایی مانند Zenefits و Gustro به روند پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و همینطور مالیات‌های شما رسیدگی می کند. افراد بسیاری وجود دارند که ایده‌های بزرگی برای تجارت در ذهن دارند اما این ایده ها به کارآفرینان بزرگی برای اجرایی شدن و به موفقیت رسیدن، نیاز دارند. از این راهنمایی‌ها برای افزایش تعداد مشتری‌های‌تان استفاده و انرژی خود را صرف مشکلات بزرگ کنید.

یادداشت از «درو هندریکز»؛ مدیر فروش ،مشاور ،نویسنده آزاد و متخصص بازار یابی

مطالب مشابه کسب درآمد در منزل:

 معرفی مشاغل پر درآمد خانگی

ایده کسب درآمد اینترنتی و خانگی: راه اندازی آموزشگاه موسیقی

اصول رقابت و احترام در کسب درآمد اینترنتی و خانگی

کسب درآمد خانگی

راههای کسب درآمد در منزل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 26 مهر 1396برچسب:شیوه ,گسترش, کسب و کار خانگی‌, کسب درآمد,,
ارسال توسط پول دوست