معرفی برترین استارت‌آپ های کسب درآمد
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

معرفی برترین استارت‌آپ های کسب درآمد

  در مقالات مختلفی درباره استار آپ ها و اهمیت آنها در رونق کسب و کار مطالبی نوشتم و گفتم که استارت آپ چه کارکرذدی دارند:
و اینکه استارت آپ ها مانند هر چیزی مشکلات و آسیب هایی دارند:
و حتی درباره گردهمایی استارت آپ در ایران هم مطبلی نوشتیم:
 
در جهان استارت آپ های زیادی وجود دارد که در زمینه های مختلف فعالیت دارند ولی برای از این استارت آپ ها در راه اندازی کسب و کار و ایجاد درآمد بالا از سایرین گوی سبقت را ربودند و از نظر کسب درآمد جزو بهترینها در جهان هستند در اینجا قصد دارم تا معروف ترین و برترین استارت آپ های کسب و کار را معرفی کنم:

موسسه کارآفرینی گوگل که در سال ۲۰۱۰ تاسیس شده تاکنون بیش از دو هزار نشست و کنفرانس در شهرهای مختلف برگزار کرده است. این موسسه طی برنامه‌ای تحت عنوان استارت‌آپ گرایند (‌Startup Grind‌) برای حمایت از استارت‌آپ‌ها و کارآفرینان،در یک کنفرانس جهانی اقدام به معرفی ۵۰ استارت‌آپ برتر سال ۲۰۱۵ از بیش از ۲۰۰ شهر مختلف در سراسر دنیا کرد . در ادامه با چهار استارت‌آپ برتر که مستقیما به حوزه عملکرد در حوزه کسب و کار مرتبط است ،آشنا می‌شویم.
Eadbox.1

50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه کارآفرینی گوگل (1)

یک نرم‌افزار برزیلی و یک راه حل آموزشی قوی برای کسب و کار است. اضافه کردن لوگوی خود، رنگ و نام تجاری مخصوص به خود، سفارشی کردن ثبت‌نام و ای‌میل به افراد مختلف کارهایی است که می‌توان با این برنامه انجام داد. EadBox یک پلت‌فورم برای بازاریابی آموزشی است. این برنامه به عنوان یک دوره آموزشی آنلاین به منظور تقویت استراتژی بازاریابی محتوایی، افزایش قدرت رهبری و بهبود فرآیند گسترش مشتری عمل می‌کند.

EUREKA KING.2

50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه کارآفرینی گوگل (1)

سیستم‌های محاسباتی شناختی و بینش خودکار از نکات قوت Eureka King‌ هستند. ولی دلیل اصلی علاقه مشتریان برای همکاری با این گروه، کمک این گروه برای رسیدن به اهداف کسب‌وکار است. این گروه از متخصصان آموزش ماشین، انجمن‌های گفت‌وگوی تجاری و طراحانی تشکیل شده که با وسواس تمام، اینترنت را به محیط مفید،‌ تعاملی و جذاب برای کاربران تبدیل کرده است. هدف این گروه، کمک به ایجاد کسب ‌و کار و تجربه بهتر برای مخاطبان خود است. از خصوصیات این برنامه می‌توان به پروفایل‌های شخصی چندبعدی، یکپارچگی، گرافیک جذاب و معیارسازی اشاره کرد. پلت‌فورم محاسبات شناختی Eureka King رفتار کاربر را آنالیز کرده و با استفاده از اطلاعات جمعیتی، علایق و نیات کاربر به تفهیم اطلاعات می‌پردازد.
FACTOR BID.3

50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه کارآفرینی گوگل (1)

عامل‌یابی یا فکتورینگ یک معامله مالی و نوعی دارایی بدهی است که در آن یک کسب‌وکار فاکتورهای دریافت حساب خود را به شخص سوم (به نام عامل) با تخفیف به فروش می‌رساند. کسب‌وکار گاهی اوقات نیاز دارد تا دارایی‌های دریافتی خود را فوراً به پول نقد تبدیل کند. Factor.Bid اولین و تنها بازار آنلاین برای صاحبان کسب ‌و کار به منظور در معرض فروش قرار دادن فاکتورهای دریافتی حساب‌های خود است. این نرم‌افزار در سپتامبر ۲۰۱۵ وارد گوگل‌پلی و اپل‌استور شد.
BoomR.4
 

50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه کارآفرینی گوگل (1)

در سال ۲۰۱۳ به منظور ایجاد تغییرات اساسی در پیگیری زمان صرف‌شده در محل کار آغاز به کار کرد. BoomR معتقد است که هر شیفت کاری داستان خاص خود را دارد و این استارت‌آپ به کسب و کارها و کارکنان آن ابزار مورد نیاز برای مستندسازی وقایع در محیط کار را در زمان واقعی می‌دهد. به کمک هزاران سازمانی که برای مدیریت بهینه‌سازی بازده نیروی کار خود از BoomR استفاده می‌کنند، این شرکت به رشد مشتری‌مداری و گسترش تکنولوژی به منظور در ارتباط باقی نگه‌داشتن مردم در حین کار ادامه می‌دهد.

مطالب مشابه استارت آپ :

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 28 مهر 1396برچسب:معرفی ,برترین, استارت‌آپ , کسب درآمد,
ارسال توسط پول دوست