آموزش کسب درآمد از گوگل پلاس
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

آموزش کسب درآمد از گوگل پلاس

 غول بزرگ دنیای اینترنت یعنی گوگل سعی دارد تا در همه زمینه ها پیشتاز و یکتاز باشد . گوگل با راه اندازی گوگل ادسنس تحول بزرگی در کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد برای مدیران سایتها و وبلاگها ایجاد کرد. این شرکت بزرگ اینترنتی در ادامه کارش، با توجه به رشد و اقبال فزاینده مردم به شبکه های اجتماعی، اقدام به راه اندازی گوگل پلاس کرد اگرچه گوگل پلاس در آغاز رشد کند و آرامی داشت ولی الان جزو شبکه های پربازید اجتماعی دنیال نت است. گوگل پلاس قابلیت بسیاری برای کسب درآمد از شیوه های مختلف دارد که ما در اینجا قصد داریم تا برخی از این شیوه ها را شرح دهیم:

گوگل پلاس همانند لایک فیسبوک کار می کنه.ابزار گوگل پلاس را مطمعنا شما در بیشتر سایت ها و وبلاگ ها مشاهده کردین که به صورت 1+  نمایش داده می شه، و برای این که بشه  در گوگل به یک مطلب امتیاز بدین باید یک حساب کاربری در گوگل داشته باشین.

گوگل پلاس همون شبکه اجتماعی معتبر  سایت گوگل هست که از سال ۲۰۱۱ فعالیت خودش رو آغاز کرد . در اوایل زیاد موفق نبود، با اینکه خود گوگل غول و اولین سایت معتبر و محبوب دنیا بود،  مدت بسیار زیادی طول کشید تا مخاطبان خود را پیدا بکنه، اما الان مخاطبین فراوانی از سایر جهان داره.

بر اساس آخرین گزارشات ، گوگل پلاس هر ماه حدود سیصد میلیون کاربر فعال داره که در میان این کاربران کسب و کارهای زیادی در حال پیشرفت هستند.

آیا تا به حال به این فکر افتادین که کسب و کار تون را از راه  گوگل پلاس هم گسترش بدین، آیا دوست دارین گوگل پلاس کار و فعالیت شما رو به دنیا معرفی کنه؟

جذب مخاطبینتون در شبکه اجتماعی که نام گوگل بزرگ ترین  غول و موتور جستجوگررو با خودش یدک می کشد براتون چقدر اهمیت داره؟

اما نحوه کسب درآمد از گوگل پلاس چگونه است، اگربه این فکر افتادین تا از راه  گوگل پلاس کسب درآمد داشته باشین به نکاتی که در ادامه گفته میشه توجه بفرمایید.

اولین نکته که شما باید خیلی خوب به اون توجه داشته باشین  ظاهر صفحه شما در این شبکه اجتماعی هست، ظاهر صفحه را معقول و مطلوب مخاطب هدفتان ایجاد کنید، در قسمت درباره، آنچه را که شما فکر میکنید دیگران باید بدانند به همراه اطلاعات کامل تماس و دسترسی درج کنید.

نکته دوم که اهمیت آن کمتر از نکته اول نمیباشد محتوای صحیح، جذاب و مناسب برای صفحه شما برای داشتن اعضا و علاقه مندان بیشتر هست، اگر قصدتان اینکه که مخاطبان را تشویق به همکاری  کنید مطلبی  بنویسید که شیوه نگارشی و روش ارائه آن، مناسب گوگل پلاس باشه، عنوان مطلب و پستتون بیش تر از چهل حرف نباشه و در ابتدا و انتهای پست خود از  علامت * حتما استفاده کنید تا مطلب بیشتر خودشو نشون بده.

مختصر و خلاصه ای  از مطلب  رو بنویسین تا مخاطب به صورت کلی بدونه که قرار است درباره چه موضوعی مطالعه بکنه، مطلبی که روی گوگل پلاس می نویسین بهتره حدود دو یا سه  خط یا حدود 160 حرف باشه، در واقع جوری باشه که مخاطب را تشویق کند بر روی ادامه پست شما  کلیک کند و مطلب رو تا آخر بخونه. این خلاصه مشمول  لینک کامل مطلب و  یا لینک فیلم  مربوط به آن مطلب هم می شود.

نظر شخصی تان را زیر مطلب و درباره آن بنویسین تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار بکنید و یا به سوال مخاطبان پاسخ بدین ،همانند  توییتر و اینستاگرام زدن هشتگ# در مطالب گوگل پلاس به شما کمک می کنه تا مطلب ان را به مطالب مشابه پیوند بزنین و مخاطبین مشترک را بیابید.سه تا پنج هشتگ به مطلب خودتون اضافه بکنید تا پیداکردن پست در گوگل پلاس و در جستجوی گوگل راحت بشه.

استفاده از این راههای ساده در گذاشتن پست به شما این امکان را می دهد تا منظور و هدف تان را به افرادی که دوس دارین برسونید، از ویژگیهای  کامل پست های تصویری بیشترین استفاده رو بکنید، محتوای تصویری بهترین روش برای جلب توجه مخاطبین و درگیر کردن آن ها با پست های صفحه شما هست.

اما یک روش دیگر جهت کسب درآمد از گوگل پلاس کسب درآمد از طریق لایک صفحات و مطالب دیگران هست، و سایت های زیادی اینکار رو انجام میدن، اگر به دنبال کسب درآمد از گول پلاس و از طریق لایک کردن در سایت های ایرانی هستین من سایت رو به شما پیشنهاد میکنم و اگر به دنبال سایت خارجی هستین من سایت رو به شما پیشنهاد میکنم.

روش کار این سایت به این گونه است که شما با انجام هر لایک و فالو مقداری امتیاز کسب میکنید که میتوانید آن را برداشت و یا تبدیل به فالوور برای پیج هایتان در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی بکنید. و یا از امتیازات به دست آمده برای بالا بردن بازدید سایت و وبلاگ  خود تون استفاده بکنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست