معرفی چند ایده شغل دوم پاره وقت و نیمه وقت
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

معرفی چند ایده شغل دوم پاره وقت و نیمه وقت

شرایط اقتصادی به گونه ای دشوار شده که داشتن شغل دوم بسیار کارآمد است. البته شغل دوم باید به گونه ای باشد که شخص را به یک جا و مکان خاصی محدود نکند و زمان انجام آن نیز محدود به یک زمان معین و خاص نباشد زیرا شغل اول و اصلی وقت زیادی را از شما خواهد گرفت و نمی توان تمام روز را در بیرون از منزل به سر برد.

کسب درآمد اینترنتی بهترین گزینه برای شغل دوم پاره وقت و نیمه وقت است.

شغل پاره وقت و نیمه وقت بهترین راه برای بهبود شرایط اقتصادی است که در این مقاله به 10 مورد از آن ها اشاره شده است، پس با ما همراه باشید.

معرفی شغل دوم پاره وقت و نیمه وقت

شغل دوم پاره وقت می تواند برای کارمندان، دانشجویان و حتی دانش آموزان مفید باشد و با اختصاص ساعتی در روز، در کنار درآمد اصلی بتوانند یک منبع دیگر درآمد نیز داشته باشند که در ادامه به 10 مورد از کارهای پاره وقت اشاره شده است.

  1. کسب درآمد از طریق یوتیوب

یوتیوب یکی از برنامه هایی است که با فعالیت در آن می توانید به درآمد برسید.

شما با ایجاد کانال ها و به اشتراک گذاشتن ویدئوهای جذاب می توانید مخاطبان زیادی را به سمت کانال خود بکشانید که این امر با انتشار ویدئو های آموزشی، جذاب، سرگرم کننده و … میسر است و یوتیوب به ازای بازدیدها و تبلیغاتی که در ویدئوهای شما صورت می گیرد، به شما دستمزد می دهد.

یک مشکل در مسیر این کار پردرآمد برای ایرانی ها وجود دارد که آن هم تحریم شدن آن ها به واسطه یوتیوب است بنابراین شما باید با یک آشنا در کشورهای خارجی صحبت کنید که با نام و مشخصات او در یوتیوب ثبت نام و حساب همان فرد را برای دریافت دستمزد خود وارد کنید و سپس از او بخواهید که مبلغ دریافتی را به حساب شما واریز کند البته سعی کنید برای کسب درآمد از این راه دوره های آموزشی آن را بگذرانید و سپس وارد این کار پرسود شوید.

نحوه درآمدزایی از یوتیوب با روش های متعددی ممکن است که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره شده است.

  • با گنجاندن تبلیغات در بین ویدئوهای انتشاری خود می توانید درآمد کسب کنید.
  • از طریق فروش محصولات یا خدمات خود، در آمد به دست آورید البته می توانید محصول یا خدمات افراد دیگر را به فروش برسانید و به ازای آن پورسانت دریافت کنید.
  • تولید محتواها و ویدئوهای باکیفیت و مخاطب پسند نیز باعث درآمد شما خواهد شد.
  1. انجام تایپ و ترجمه

این فعالیت  هم برای آقایان و هم برای خانم ها بسیار کارآمد است زیرا نیاز به هزینه و خرید وسایل کار ندارد و تنها با داشتن یک گوشی هوشمند نیز می توانید تایپ و ترجمه را به عنوان شغل دوم خود انتخاب کنید.

اگر به زبان های انگلیسی، فرانسوی و … مسلط هستید می توانید باقی ساعت های روز خود را به ترجمه بپردازید و اگر در تایپ کردن مهارت و سرعت دارید می توانید با تایپ پایان نامه ها، پروژه ها و … درآمد کسب کنید.

  1. درآمد از طریق اینستاگرام

مراجعه به شبکه های اجتماعی در بین افراد جامعه در هر سنی که باشند بسیار رواج دارد، اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب است که میلیون ها افراد از آن استفاده می کنند بنابراین با کمی درایت و آموزش می توان با گذراندن ساعاتی از اوقات خود در اینستاگرام،  به درآمد بالایی رسید که در ادامه برخی از روش های کسب درآمد اینستا ذکر شده است.

  • فروش محصول و خدمات
  • فروش لایک، لایو و … اینستاگرام
  • درآمد از طریق تبلیغات
  1. درآمد از طریق سایت

بهتر است شغل های دوم اینترنتی باشند تا بتوانید در کنار خانواده در آمد کسب کنید.

راه اندازی سایت ها یکی دیگر از شغل های پاره وقت پردرآمد است که با انجام روش های زیر شما را به درآمد می رساند.

  • می توانید یک سایت راه اندازی کنید ومحصولات خود را برای فروش به اشتراک بگذارید.
  • می توان با راه اندازی سایت و یا خدماتی چون برنامه نویسی، فتوشاپ و … برای دیگران یا شرکت های مختلف درآمد کسب کنید.
  • می توان با قرار دادن مقاله ها یا پی دی اف های مهم و کاربردی از مراجعه کننده به سایت، هزینه دریافت کنید و سپس اجازه دانلود را به افراد بدهید.

این موارد تنها بخشی از راه های کسب درآمد از طریق سایت است که با گذراندن آموزش ها می توانید روش های دیگری نیز یاد بگیرید.

  1. تولید محتوا

یکی از کارهایی که روز به روز نیاز به آن در بستر شبکه های اینترنتی زیاد می شود و شما با اختصاص دادن ساعاتی در روز می توانید به درآمد برسید، تولید محتوا است.

پس اگر قدرت نویسندگی دارید، حتما با شرکت های فعال در این زمینه همکاری کنید.

  1. تهیه شیرینی ها و ترشی های خانگی

این روش نیز در بین افراد جامعه بسیار طرفدار دارد، کیک ها و ترشی های خانگی از کیفیت بهتری نسبت به نمونه های آن در بازار برخوردارند که شما می توانید از این فرصت به عنوان شغل دوم استفاده کنید.

  1. تعمیرات وسایل الکترونیکی

استفاده ی زیاد از وسایل الکتریکی امکان خراب شدن آن ها را به دنبال دارد بنابراین می توان تعمیرات وسایل الکتریکی چون موبایل، وسایل آشپزخانه و … را  به عنوان شغل دوم انتخاب کرد و بعد از ساعات کاری به آن پرداخت.

  1. تدریس و آموزش

اگر در هر زمینه شغلی مهارت دارید یا آن که در تدریس دروس دانشگاهی یا مدارس تخصص کافی را داشته باشید می توانید با فعالیت در آموزشگاه های آزاد، دانشگاه ها و … به درآمد  برسید که بسیار پرسود نیز خواهد بود، حتی می توانید به صورت آنلاین نیز نسبت  به انجام تدریس نیز اقدام کنید.

  1. ساخت وسایل تزئیناتی

استفاده از دکوری ها و تزئینات برای زیبایی  بخشیدن به فضای خانه ها، مورد توجه افراد قرار گرفته است بنابراین می توانید با گذراندن آموزش های لازم، ساخت وسایل تزئیناتی را به عنوان شغل دوم برای خود برگزینید و برای فروش آن ها می توانید از طریق شبکه های اجتماعی یا دکه های کوچک اقدام کنید.

  1. ادمین شبکه های اجتماعی

بسیاری از افراد هستند که پس از رونق گرفتن کارشان، چندان فرصت نمی کنند که پیج ها و صفحات مربوط به شغل خود را مدیریت کنند بنابراین این کار را به افراد دیگر به عنوان ادمین می سپارند و به ازای فروش یا هر خدمات دیگری به شما پورسانت خواهند داد.

کلام پایانی

داشتن شغل دوم می تواند شما را از لحاظ اقتصادی کمک کند و حتی  شما را به درآمد بیشتری از شغل اصلیتان برساند.

شغل های پاره وقت به شما این امکان را می دهد که در تمام زمان های خالی خود، درآمد کسب کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 2 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست