معرفی مشاغل پاره وقت دانشجویی اینترنتی
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

معرفی مشاغل پاره وقت دانشجویی اینترنتی

دانشجویان همواره به دنبال آنند تا در کنار تحصیل، به یک کار پاره وقت بپردازند، انجام کار به یکی از دغدغه های ذهنی آن ها تبدیل شده است چرا که حضور در دانشگاه برای تحصیل آن ها ضروری است و امکان کار به صورت دائم برای آن ها وجود ندارد.

بنابراین کارهای پاره وقت گزینه بسیار مناسبی برای دانشجوهاست و اگر این کار پاره وقت، اینترنتی باشد بسیار بهتر است زیرا در هر ساعتی از شبانه روز امکان کسب درآمد اینترنتی آن وجود دارد و به درس و تحصیل دانشجو صدمه ای وارد نمی شود، بنابراین دراین محتوا قصد داریم شما را با هفت کار پاره وقت دانشجویی اینترنتی آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

معرفی کار پاره وقت دانشجویی اینترنتی

کارهای پاره وقت اینترنتی  زیادی وجود دارد که در ادامه به هفت مورد از آن ها پرداخته ایم.

  1. کار با اینستاگرام

اینستاگرام یکی از برنامه های پرطرفدار است که در سراسر دنیا مورد توجه کاربران قرار گرفته است و هر شخصی روزانه بارها و بارها به اینستاگرام مراجعه می کند بنابراین فعالیت در این زمینه می تواند با درآمد همراه باشد که در زیر به چند مورد از راه های کسب درآمد از طریق اینستاگرام ذکر شده است.

  • می توانید در صفحه ی خود برای دیگران تبلیغ کنید و به ازای هر تعداد بازدید مبلغ دریافت کنید در واقع این روش کمک می کند که اگر خود، محصول یا خدماتی برای فروش نداشته باشید از طریق فروش خدمات و کالاهای دیگران پورسانت و دستمزد دریافت کنید.
  • می توان به جای آن که خود را به مکان و شهر خاصی محدود کرد، خدمات یا محصولاتی را برای فروش در معرض دید میلیون ها انسان در جاهای مختلف قرار داد که در آمدی قابل توجه دارد و نیاز به حضور در مکانی ثابت نیست.
  • می توان به عنوان ادمین پیج های دیگر فعالیت داشت که این روش نیز بسیار کارآمد خواهد بود.
  • می توان با گذراندن آموزش های لازم نحوه جذب فالوورهای زیاد را فراگرفت و سپس با فروش فالوور، لایک و … درآمد کسب کرد.
  1. آموزش آنلاین

دانشجویان می توانند با اختصاص یک تا چند ساعت در شبانه روز به آموزش های آنلاین بپردازند که این امر می تواند  در زمینه علمی، مهارتی، روانشناختی و یا هر چیز دیگری باشد که بستگی به تبحر فرد دارد و اگر موفق عمل کند می تواند افراد متعددی را جذب خود کند.

  1. درآمد از طریق فعالیت در یوتیوب

یوتیوب و فعالیت در آن به یکی از راه های کسب درآمد اینترنتی تبدیل شده است که دانشجویان را به سمت خود می کشاند.

کسب درآمد از یوتیوب بستگی به افراد عضوشده در کانال شما و مقدار دقیقه های بازدید فیلم ها و ویدئو های اشتراکی شما در فضای یوتیوب است که می تواند درآمد زا باشد البته درآمد اصلی به دیدن تبلیغ های مابین فیلم یا ابتدای آن باز می گردد.

نکته قابل توجه برای  ایرانی های عزیز این است که یوتیوب آنها را تحریم کرده است بنابراین در زمان کار با یوتیوب باید یک دوست یا آشنا در خارج از کشور داشته باشید که با نام او در گوگل ادسنس حساب داشته باشید در غیر این صورت درآمدها به حساب ما واریز نخواهد شد.

روش های کسب درآمد از یوتیوب عبارتند از:

  • استفاده از تبلیغات و عضو شدن در گوگل ادسنس یکی از راه های کسب درآمد است و هرچه میزان تبلیغ شما بیشتر دیده شود دلارهای بیشتری به حسابتان واریز خواهد شد.
  • اگر یک محصول یاخدماتی دارید که قابل عرضه هستند می توانید از طریق یوتیوب نسبت به فروش آن ها اقدام کنید، مسلما فروش محصول همراه با آموزش ویدیوئی کاربرد و نحوه ی استفاده از آن، تاثیر قابل توجهی در جذب مشتری و فروش خدمات خواهد داشت.
  • در کانال شما اگر تبلیغات شرکت ها و برندهای مختلف قرار بگیرد، می تواند درآمد بسیار بالایی را به همراه داشته باشید که لازمه این امر داشتن تعداد مخاطب های زیاد در کانال یوتیوب است.
  • می توانید با فروش محصولات دیگر کمپانی ها در ویدئو های منتشر شده توسط شما به کسب در آمد پرداخت و از طریق آن پورسانت دریافت کرد.
  1. نویسنده و تولید محتوا

تولید محتوا در واقع یک کار بسیار راحت به حساب می آید که لازمه آن داشتن یک گوشی هوشمند است.

در واقع تولید محتوا زمینه فعالیت شما با یک شرکت را فراهم می آورد که به دنبال آن، شرکت از شما می خواهد که یک محتوا درباره موضوع خاصی بنویسید و در ازای آن دستمزد دریافت کنید.

  1. طراحی سایت

استفاده و روی آوری مردم به اینترنت و استفاده از داده های آن سبب  شده است که از طریق راه اندازی سایت ها و ارائه خدمات در آن، بتوان درآمد کسب کرد به اینصورت که:

  • برای شرکت ها یا افرادی یک سایت با ویژگی های دلخواه شخص تولید و دستمزد خود را دریافت کنید.
  • در سایت ها برای محصولات یا خدمات دیگران تبلیغ کنید و هرچه میزان بازدید بالا رود، درآمد شما نیز بیشتر خواهد بود.
  • در سایت ها نسبت به فروش محصولات حود اقدام کنید زیرا مردم خریدهای اینترنتی را به روش خرید سنتی ترجیح می دهند.
  1. فعالیت در زمینه تایپ

این کار می تواند در زمان دانشجویی بسیار کارگشا باشد زیرا نیاز به مهارت خاصی ندارد و تنها با آشنایی اندکی با ورد می توان شروع به فعالیت  و در هر جا و مکانی نسبت به انجام آن اقدام کرد.

البته باید سعی کنید که دیگران شما را بشناسند و از حرفه شما آگاهی پیدا کنند که اینستاگرام بهترین گزینه برای تبلیغ و معرفی شما خواهد بود.

  1. فروش محصولات و خدمات به صورت مجازی

این روش به شما کمک خواهد کرد که با سرمایه اندک، یک کسب و کار راه بیاندازید و محصولات یا خدمات خود را برای فروش، معرفی کنید در واقع شما با این روش هزینه هایی چون اجاره مغازه، رفت و آمد، آب و برق و … راحذف می کنید و می توانید به جای آن محصولات بیشتری را خریداری نموده تا مشتری وادار به خرید از شما شود.

کلام پایانی

فعالیت و کسب درآمد در زمان دانشجویی می تواند در آینده شغلی شما نیز تاثیر گذار باشد بنابراین بهتر است در زمان تحصیل نسبت به انجام کارهای پاره وقت اینترنتی نیز پرداخته شود تا به عنوان یک رزومه برای شما ثبت شود تا به عنوان یک تجربه شغلی برای دوارن پس از تحصیل شما تبدیل شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 2 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست