اهمیت کمپین تبلیغاتی در کسب درآمد اینترنتی
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

اهمیت کمپین تبلیغاتی در کسب درآمد اینترنتی

اگر چه در ادامه متن هدف از کمپین و تعریف آن خواهد آمد ولی در کسب و کار اینترنتی هم کمپین کاربرد زیادی دارد چه بسیار شنیدیم که در برخی وبسایتها از جمله وبسایتهای کلیکی از واژه ایجاد کمپین تبلیغات استفاده شده است کمپیت موجب جدیدیت و همکاری و با برنامه بودن افراد در ادامه راه کسب و کار می شود.

در کشورهای توسعه یافته، مفهوم کمپین (یا کمپین تبلیغاتی ) کاملا قابل درک و شناخته شده است. زیرا مردم بارها عنوان کمپین را در برنامه‌ریزی‌های مختلف نظیر کمپین هایی برای خروج از بحرانهای اقتصادی  و یا کمپینهای تبلیغاتی احزاب برای انتخابات را شنیده اند.”کمپین اشغال وال استریت” و یا “کمپین سطل آب یخ”  از نمونه کمپین های مشهور غیر تجاری دنیا در چندسال اخیر بوده اند. به عبارتی می توان کمپین را یک “فعالیت فراگیر هدفمند” تعریف کرد، که در یک بازه زمانی مشخص اجرایی می گردد. در بازار تجارت نیز کمپین همین تعریف را برای رسیدن به سود بالاتر و برندینگ محصولات دنبال می کند، “کمپین اعجوبه های ایرانی در وب سایت آپارات” یکی از همین نمونه کمپین های موفق داخلی در سال ۹۳ بود.

لزوم استفاده از کمپین در تبلیغات
فاتح اسپانیایی هرناندو کورتز در سال ۱۵۱۹، برای این که به فکر عقب نشینی نیفتد، بعد از رسیدن به مکزیک تمام کشتی هایش را آتش زد! و با جسارت مکزیک را فتح کرد. بدون شک در بازاری که همه صنایع قدیمی به بهانه رکود اقتصادی و فشار هزینه های جاری از برنامه ریزی های هدفمند غفلت کرده و جسارت حضور در فعالیت های جدید را ندارند بهترین فرصت برای کسب و کارهای نوپا است تا با ایجاد یک سناریوی موفق سهم قابل توجهیی از بازار را در اختیار خود داشته باشند. در اصل کتاب انفجار با دست خالی قصد دارد با ارائه یک دستورالعمل گام به گام و با استفاده از پتانسیل های وب شما را در اجرای موفق یک کمپین تبلیغاتی آنلاین همراهی نماید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست