آموزش ساخت و راه اندازی پیج فروش در اینستاگرام
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

آموزش ساخت و راه اندازی پیج فروش در اینستاگرام

اگر می‌خواهید نحوه ساخت و راه اندازی پیج فروش در اینستاگرام را بصورت کامل یاد بگیرید حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.

امروزه سود به دست آمده از طریق فروش وسایل، کالا و خدمات بسیار بالاست و به طور کلی می توان گفت که کسب و کارهایی که با  فروش همراه هستند با تورم رشد می کنند و صاحبان آن ها درآمد خوبی از این طریق به دست می آورند.

فروش به روش سنتی نیازمند اجاره مغازه است که یک هزینه زیاد به حساب می آید اما اگر بتوانید فروش خود را در فضای مجازی و به ویژه اینستاگرام انجام دهید نیاز به مغازه ندارید و می توانید فروشی فوق العاده همراه با سود زیاد را به دست بیاورید که در این محتوا به ساخت و راه اندازی پیج فروش در اینستاگرام پرداخته ایم، پس با ما همراه باشید.

دلیل انتخاب اینستاگرام به عنوان یک فروشگاه آنلاین

بهتر است قبل از آن که نحوه ی راه اندازی پیج فروش اینستاگرام را  شرح دهیم، شما را مصمم تر کنیم که حتما این فعالیت را در این برنامه پرمخاطب شروع کنید. دلایل زیر اهمیت این موضوع را بیشتر بیان می کند.

  1. اینستاگرام یک برنامه با کاربرهای فراوان است که در هر رده سنی از آن استفاده می کنند، همین امر می تواند یک فروشگاه با مشتری های بی شمار برای شما ایجاد کند که فروش شما را بیشتر از مغازه های سنتی می کند.
  2. راه اندازی پیج فروش در اینستاگرام می تواند بسیاری از هزینه های اضافی شما را از بین ببرد، زیرا نیازی به هزینه هایی چون رهن مغازه، زیباسازی فضاها، به خدمت گرفتن افراد، پرداخت قبوض آب و برق و گاز و … ندارد و همین امر سبب می شود تا سود حاصل از فروش به طور خالص به جیب شما واریز شود.
  3. اینستاگرام یک برنامه رایگان است که افراد اکثرا آن را بر روی گوشی های همراه خود نصب می کنند، این امر سبب می شود که فروشگاه های اینستاگرام به راحتی توسط افراد رویت شوند و کالاها و محصولات شما در معرض دید قرار بگیرند.
  4. افراد دیگر به راحتی می توانند مصولات شما را در صفحه ی خود قرار دهند که یک تبلیغ گسترده و کم هزینه برای شما خواهد بود.

راه اندازی پیج فروش در اینستاگرام

اینستاگرام برای راه اندازی پیج های کسب درآمد و فروش مراحل و قانون قواعد خاص خود را دارد که در ادامه مرحله به مرحله آن را ذکر کرده ایم.

  1. داشتن اکانت فیسبوک برای راه اندازی پیج اینستاگرام لازم است، برای این کار مراحل زیر را انجام دهید.
  • اولین مرحله برای ایجاد اکانت در فیسبوک مراجعه به صفحه فیسبوک و انتخاب  گزینه sign up  است.
  • حال نوبت به ساختن صفحه می شود که با کلیک بر روی گزینه create page یک صفحه برای شما باز خواهد شد که گزینه Business or brand را پیدا و انتخاب کنید.
  • حال یک صفحه برای شما باز می شود که از شما نام صفحه و نوع محصول، اطاعات شخصی شما را می پرسد و باید آن را کامل کنید.
  • پس از انجام این مراحل صفحه فیسبوک شما آماده است و می توانید مراحل بعدی کار را انجام دهید.
  1. در اولین مرحله باید نوع صفحه خود را مشخص کنید یعنی اکانت و حساب خود را به اکانت تجاری تبدیل کنید. اینستاگرام شما، باید به روز باشد تا امکان تغییر اکانت وجود داشته باشد، مراحل تغییر اکانت و تبدیل کردن آن به یک اکانت تجاری به صورت زیر است.
  • قسمت Settings اینستاگرام را که با سه نقطه در بالای پیج و صفحه شما مشخص است را انتخاب کنید.
  • سپس در بین گزینه های ذکر شده، گزینه account linked را انتخاب کنید تا اکانت و صفحه شما در فیسبوک به اینستاگرام متصل شود.
  • بعد از انجام این مراحل باید باید دوباره وارد تنظیمات صفحه اینستاگرام شوید و گزینه account را انتخاب کنید که در بین گزینه های ذکر شده گزینه Business را انتخاب کنید.

انجام این مراحل حساب شما را به یک حساب تجاری تبدیل کرده است اما نکته قابل توجه این است که برای اتصال فیسبوک و اینستاگرام به یکدیگر باید از نرم افزارهایی که تحریم ها را دور می زنند، استفاده کنید چرا فیسبوک نیز ایران را تحریم کرده است.

  1. باید برای محصولاتی که قصد فروش آن ها را در سایت خود دارید، یک کاتالوگ زیبا در فیسبوک طراحی کنید چرا که نحوه ی طراحی و محتوای ذکر شده برای آن ها مشتری را جذب می کند.
  2. مرحله بعدی این است که در شاپفای نیز اطلاعات خود را ثبت کنید که متاسفانه نیز این سایت ایرانیان را تحریم کرده است و برای دور زدن این تحریم باید آدرس کشور دیگری را وارد کنید و بعد از انجام آن سایت فیسبوک و شاپفای به یکدیگر متصل می شوند.
  3. حال اینستاگرام یک مدت زمان را به بررسی صلاحیت شما می پردازد و تا اکانت شما تایید شود.

حال این مراحل که طی شد می توانید از قابلیت هایی چون تگ کردن، قیمت محصولات، تولید محتواهای مربوط به آن ها و … را انجام دهید و فعالیت خود را به سرعت پیگیری و رونق ببخشید.

نحوه مدیریت پیج های فروشگاهی اینستاگرام

تنها راه اندازی یک پیج فروشگاهی نمی تواند درآمد را به همراه داشته باشد بلکه این مدیریت پیج است که می تواند مخاطبان را به دنبال خود بکشاند و فروش شما را بالا ببرد بنابراین اگر قصد دارید که چندان به پیج خود سر نزیند بهتر است از راه اندازی پیج های فروشگاهی خودداری کنید زیرا مشتریان را دلسرد می کنید.

در ادامه برخی از نکاتی که برای مدیریت پیج فروشگاهی لازم است را ذکر کرده ایم.

  • در قدم اول باید نام پیج شما جذاب باشد به همین دلیل باید در قسمت بیو پیج، به زیبایی هر چه تمام تر خود را معرفی کنید.
  • محتواهای تولیدی باید از جذابیت بالایی برخوردار باشند.
  • باید نسبت به افزایش دنبال کنندگان و لایک های پیج اقدام کنید.
  • همواره بین مخاطبان و شما ارتباط برقرار باشد و به سوال های آن ها پاسخ کامل و صحیح داده شود.
  • بالا بردن تعامل بین شما و کاربران با ایجاد سوال هایی درگیرکننده در استوری ها
  • بتوانید صفحه و پیج خود را در اکسپلور اینستاگرام به نمایش درآورید.
  • داشتن ایده های نو و جذاب که در دیگر پیج ها دیده نمی شود.
  • استفاده از هشتگ ها در زمان درست و به جا

اگر شما فرصت چنین کاری ندارید و دارای پیج های فروشگاهی هستید، شرکت های زیادی وجود دارند که این کار را به خوبی انجام می دهند و به کسب و کار شما رونق زیادی می بخشند، در واقع بدون مدیریت پیج نمی توانید درآمد زیادی را از اینستاگرام به دست آورید و خود را از یک منبع درآمد عالی محروم خواهید کرد.

کلام پایانی

اینستاگرام یک فضای بسیار مناسب برای کسب و کار است و پیج های فروشگاهی یکی از پردرآمدترین شغل ها در این فضا است که نحوه راه اندازی آن به طور کامل در این محتوا ذکر شد، اما فراموش نکنید که پس از ایجاد پیج فروشگاهی، حتما به نحوه مدیریت آن توجه لازم را داشته باشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 2 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست