آموزش دانلود پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

آموزش دانلود پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی

همانطور که می‌دانید با توجه به سیاست‌هایی که توسط شرکت اینستاگرام پایه ریزی شده است امکان دانلود پروفایل اینستاگرام به صورت مستقیم وجود ندارد و این موضوع به یک چالش برای برخی از کاربران که به تصویر برخی از پروفایل‌ها نیاز دارند تبدیل شده است.

امروزه شاهد این موضوع هستیم که تعداد زیادی جستجو در ماه به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام اختصاص دارد، به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم یک بار برای همیشه راهکار‌های موجود برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی را مورد بررسی قرار دهیم.

همانطور که در جریان هستید در اینستاگرام امکان مشاهده تصویر پروفایل با ابعاد بزرگ و اصلی وجود ندارد و طبعا زمانی که نتوانیم تصاویر پروفایل را در ابعاد اصلی مشاهده کنیم امکان ذخیره آن‌ها نیز وجود ندارد.

خوشبختانه راه‌های گوناگونی برای ذخیره تصاویر پروفایل در اینستاگرام وجود دارد اما همه آن‌ها ساده نیستند و در این مقاله قصد داریم 4 مورد از ساده‌ترین روش ها را برای دانلود پروفایل اینستاگرام به شما معرفی نماییم و آن‌ها را برایتان شرح دهیم.

اولین راه حل: استفاده از اپلیکیشن موبایل

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندروید

برای پاسخ به این سوال که چگونه پروفایل اینستا را دانلود کنیم، از بهترین و ساده ترین روش برای موبایل های اندرویدی شروع خواهیم کرد و برنامه دانلود پروفایل اینستاگرام برای اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد که به عبارت صحیح‌ تر یک اپلیکیشن موبایل اندرویدی است که می‌توان به وسیله آن به راحتی دانلود پروفایل اینستاگرام را انجام داد.

نام این اپلیکیشن Profile Picture Downloader HD می‌باشد و برای استفاده از آن لازم نیست هیچ کار پیچیده و سختی را انجام دهید.

تنها کافیست تا اپلیکیشن را از گوگل پلی دانلود و بر روی موبایل اندرویدی خود نصب کنید و پس از نصب، برنامه را اجرا کنید و طبق مراحلی که در ادامه عنوان می‌کنیم پیش بروید:

  1. نام پروفایل مورد نظر را جستجو کنید

  1. پیج مورد نظرتان را در بین پیج‌های نمایش داده شده انتخاب کنید

  1. روی دکمه View Image in Hd Quality کلیک کنید

  2. در مرحله آخر گزینه DOWNLOAD را انتخاب نمایید.

اکنون کار تمام است و شما علاوه بر دیدن عکس پروفایل اینستا شخص مورد نظرتان می‌توانید آن را با کیفیت و ابعاد اصلی بر روی گوشی موبایلتان ذخیره کنید.

دانلود در ایفون (ios)

باید بدانید که برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام برای ايفون وجود ندارد یا اگر وجود دارد دارای مشکلات زیادی است و کار کردن با آن سخت و وقت گیر است.

بنابراین ما یک روش جایگزین بسیار سریع و آسان به شما معرفی میکنیمکه در این روش به راحتی به وسیله موبایل های ایفون میتوانید دانلود عکس های مورد نظرتان را انجام دهید.

به سایت inflact.com مراجعه کنید و ایدی اکانت اینستاگرام موردنظرتان را در کادر مشخص شده وارد کنید ، سپس روی دکمه View کلیک کنید.

چند ثانیه منتظر بمانید تا تصویر پروفایل به شما نمایش داده شود ، الان میتوانید روی دکمه download کلیک کنید تا تصویر را در سایز اصلی دریافت کنید.

دومین راه حل: ربات تلگرام دانلود پروفایل اینستاگرام

به عنوان دومین راه‌ حل برای پاسخ به سوال چگونه عکس پروفایل اینستاگرام را دانلود کنیم؟ می‌خواهیم ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را به شما معرفی کنیم.

اگر به تعداد زیادی از تصاویر پروفایل نیاز دارید و می‌خواهید تمامی آن‌ها را در ابعاد اصلی مشاهده کنید و بر روی گوشی موبایل خود داشته باشید استفاده از ربات‌های تلگرام برای دانلود تصاویر پروفایل اینستاگرام یک راه میانبر حرفه‌ای محسوب می‌شود.

 

دو ربات بسیار فوق العاده و کاربردی برای این کار وجود دارد که می‌توان به واسطه آن عکس پروفایل اینستا را دانلود کرد و این دو ربات کاربردی عبارتند از:

  • ربات تلگرام REGRAM
  • ربات تلگرامی INSTASAVE

برای استفاده از این ربات‌های تلگرامی کافیست تا در اپلیکیشن تلگرام وارد صفحه آن‌ها شوید و بعد از ورود، ربات را استارت کنید بعد از استارت کردن ربات کافیست نام کاربری پروفایل اینستاگرامی را که قصد دارید تصویرش را دانلود کنید در ربات وارد نمایید.

پس از وارد کردن نام کاربری اینستاگرام و ارسال آن به ربات، تصویر به صورت اتوماتیک توسط ربات برایتان ارسال می‌گردد و میتوانید آن را دانلود کنید.

سومین راه‌ حل: استفاده از نرم افزار

در سومین روش شما دیگر حتی نیازی به تلگرام هم ندارید و لازم نیست درگیر دردسر‌های متصل شدن به تلگرام شوید و به راحتی با نصب یک نرم افزار روی رایانه شخصی خود می‌توانید هر زمانی که مایل بودید به امکانات زیر دسترسی داشته باشید:

  • دانلود استوری اینستاگرام
  • دانلود عکس پروفایل اینستاگرام
  • دانلود IGTV
  • دانلود پست‌های عادی اینستاگرام که می‌تواند عکس یا فیلم باشد

روش کار در این حالت نیز بسیار ساده است و شما تنها کافیست به سایت دانلود نرم افزار اینستاگرام مراجعه کنید و این نرم افزار را دانلود کرده و بر روی رایانه شخصی خودتان آن را نصب کنید تا بتوانید با تحویل دادن لینک پست یا پیج هدف به راحتی تصویر یا ویدیوی مورد نظر را با بالاترین کیفیت تحویل بگیرید.

جالب است بدانید نرم افزاری که در مورد آن صحبت می‌کنیم یک نرم افزار ایرانی است و این یک خبر خوب برای شماست، چرا که به راحتی می‌توانید مشکلات احتمالی خود را با پشتیبانی فارسی نرم افزار، مطرح کنید.

به دلیل ساده بودن محیط کاربری این نرم افزار ، نحوه استفاده از آن بسیار ساده است ، پس به هیچ عنوان شما نیاز مداوم به استفاده از پشتیبانی نخواهید داشت.

اما به هر حال این خبر خوبی است که می‌توانیم در صورت بروز مشکلات احتمالی به راحتی با پشتیبان ارتباط بگیریم و مشکلات را به آن‌ها گزارش دهیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت کامل برطرف شوند.

راه حل چهارم: استفاده از سایت دانلود پروفایل اینستاگرام

سایت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام چهارمین راه حل ساده ای است که می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم.

برای استفاده از این روش کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

  1. برای شروع به سایت pokoinsta.com وارد شوید.
  2. بعد از وارد شدن به سایت کافیست نام پروفایل کاربری اینستاگرام مورد نظرتان را وارد نمایید
  3. سپس بر روی دکمه دانلود کلیک نمایید
  4. بعد از چند ثانیه تصویر با کیفیت اصلی و در ابعاد بزرگ برای شما نمایش داده می‌شود
  5. برای دانلود تصویر با ابعاد و کیفیت اصلی می‌توانید بر روی دکمه Download کلیک نمایید
  6. تصویر روی رایانه شخصی یا گوشی موبایل شما دانلود خواهد شد

البته در این سایت می‌توانید به امکانات دیگری مثل دانلود عکس و ویدیو در اینستاگرام نیز دسترسی داشته باشید و این کار از روشی که در ادامه خواهیم گفت به راحتی در دسترس شما خواهد بود.

برای دانلود پست‌های اینستاگرام کافیست در اپلیکیشن اینستاگرام بر روی گزینه copy url کلیک نمایید و بعد از آن لینک به دست آمده را در سایت مورد نظر در قسمت دانلود عکس وارد نموده و عکس را با کیفیت اصلی دانلود نمایید.

برای دانلود ویدیو نیز لازم است همین مراحل را طی کنید و سپس در قسمت دانلود ویدیو سایت، ویدیو مورد نظر را با کیفیت اصلی دانلود نمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 2 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست