تاثیر موبایل در کسب درآمد از اینترنت
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

تاثیر موبایل در کسب درآمد از اینترنت

الان کمتر سایت و شبکه اجتماعی پیدا می کنید که منطبق با موبایل نباشد و اصولا گوگل سایت را از نظر قالب با توجه به موبایل هم بررسی می کند . با این شرایط کسب درآمد موبایل یا موبایل مارکتینگ مورد توجه قرار است . برای کسب درآمد از طریق موبایل راههای زیادی وجود دارد ولی یکی از آنها می تواند ارائه اپلیکیشن مناسب تحت پلتفرم‌های پر مخاطب مثل اندروید باشد و اینکه شما با ساخت و ارائه این اپلیکیشن دنبال چه چیزی هستی عده ای آن را به قیمت گزاف می فروشند و عده ای این اپلیکیشن را رایگان در اختیار همگان قرار می دهند شما اگر باشید چه رفتاری خواهید داشت. اقدام شما می تواند تاثیر شگرفی در کسب و کار و درآمدتان از موبایل مارکتینگ یا همون کسب و کار موبایلی داشته باشد در اینجا قصد دارم تا ضمن مقدمه درباره اهمیت موبایل مارکتیگ به سوالات اپلیکیشن موبایل در رونق و یا رکورد کسب درامد از اینترنت پاسخ دهم :

شاید در نگاه اول داشتن یک اپلیکیشن مناسب تحت پلتفرم‌های پر مخاطب مثل اندروید کمی سخت و پر هزینه به نظر برسد اما با پیشرفت سریع این حوزه اکنون شما می توانید به آسانی و با کمترین هزینه ممکن صاحب یک برنامه کاربردی تحت موبایل باشید. بگذارید با یک مثال ساده ادامه دهیم. فرض کنید شما یک انتشارات هستید و با نوشتن یک اپلیکیشن رایگان با موضوع کتاب و کتابخوانی ، انتشار چکیده الکترونیکی کتب مشهور ، اخبار فرهنگی ، زندگی‌نامه نویسندگان محبوب و… آن را در اختیار مشتریان و مخاطبان خود قرار دهید و در زمان کوتاهی برنامه موبایلی شما بین هزاران علاقه‌مند واقعی در زمینه کتابخوانی نفوذ خواهید کرد.

حالا اگر شما یک کتاب جدید چاپ کنید به راحتی می توانید از طریق اطلاع رسانی با همین اپلیکیشن رایگان در هفته اول کل تیراژ کتاب خود را به فروش برسانید! این در حالی است که رقیبان شما با صرف هزینه های کلان ماه‌ها درگیر فروش کتاب‌های خود هستند. با این مقدمه کوتاه بیایید ۲ چالش و دغدغه پیش رو در راه تولید یک اپلیکیشن موبایلی را با هم بررسی کنیم.

mobile-marketing

سوال اول:مستقل یا مکمل؟

اغلب کسب‌وکار ها از اپلیکیشن موبایلی خود انتظار دارند که مکمل فرآیند بازاریابی آنها باشند و از موبایل به عنوان یک ابزار و رسانه تاثیر گذار در فروش محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. اما در صورتی که شما یک ایده مستقل برای یک برنامه کاربردی و حتی یک بازی پول ساز دارید با تحلیل درست بازار می توانید به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید کاری که کمپانی supercell با برنامه نویسی و تولید بازی موبایلی clash of clans انجام داد. جالب است بدانید این بازی در سال ۹۳ فقط یک میلیارد تومان ارز از کشور ما خارج کرده است!

سوال دوم: رایگان یا پولی؟

سعی کنید برنامه خود را کاملا رایگان ارائه دهید و از خدمات ارزش افزوده به دنبال کسب درآمد باشید. رایگان بودن برنامه کاربردی شما به شدت خاصیت ویروسی پیدا خواهد کرد اما در صورتی که برای آن مبلغی را پیش بینی کنید احتمال استقبال را کاهش داده اید.

کسب درآمد با خرید و فروش عکس در اینترنت

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست