کسب درآمد در یوتیوب و موضوعات پرطرفدار در یوتیوب
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

کسب درآمد در یوتیوب و موضوعات پرطرفدار در یوتیوب

یوتیوب یکی از بهترین ابزارهای اشتراک‌گذاری ویدئو در جهان است. در سال‌های گذشته افراد زیادی به کمک این پلتفرم توانسته‌اند به شهرت زیادی دست یابند. به همین خاطر موضوع فعالیت در یوتیوب موجب کنجکاوی بسیاری از ایرانیان شده است. اما برای شروع فعالیت در این پلتفرم، باید از اصول فعالیت در آن آگاه باشیم.

در این مطلب پرطرفدارترین موضوعات ویدئویی یا بهترین موضوع برای کانال یوتیوب را بررسی می‌کنیم تا افرادی که مایل هستند در این سایت فعالیت کنند، موضوع مناسبی را انتخاب کنند. همچنین مسیر ساخت ویدئوهای باکیفیت را نیز قدم به قدم به شما خواهیم گفت.

پس با ما همراه باشید تا ببینیم موضوعات پرطرفدار در یوتیوب کدامند و چطور می‌شود آن‌ها را تولید کرد؟!

چرا یوتیوب مهم است؟

حقیقتاً رسانه‌های بسیار زیادی برای اشتراک‌گذاری محتوا وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین و …. اشاره کرد، اما اکثر افراد ترجیح می‌دهند یوتیوب را به عنوان مقر فعالیت حرفه‌ای خود انتخاب کنند. بهترین موضوع برای کانال یوتیوب چیست؟

تا چند سال گذشته، مشهورترین و محبو‌ب‌ترین رسانه ارتباطی پس از گوگل، فیسبوک بود که سطح کاربری بالایی داشت و مورد تأیید تولیدکنندگان محتوا بود. اما با ظهور یوتیوب «YouTube» فیسبوک از رده محبوب‌ترین‌ها خارج شد و یوتیوب با اقتدار جای آن را گرفت.
افراد زیادی هستند که به‌ جای تماشای کانال‌های تلویزیون، کانال‌های یوتیوب را برای تماشا کردن انتخاب می‌کنند؛ چون در این رسانه هر موضوعی که فکرش را بکنید پیدا می‌شود.

از موضوعات پرطرفدار در یوتیوب آموزشی گرفته تا طنز، سرگرمی، آشپزی، طبیعت و همه آن‌ها نیز به‌صورت محتوای ویدئویی در دسترس تمام افراد قرار دارند. پس می‌توان نتیجه گرفت که: «ویدئو راز برتری یوتیوب است». در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا ویدئوها تا این حد طرف‌دار دارند!

چرا محتوای ویدئویی بازدیدهای بالاتری دارد؟

ما انسان‌ها پس از اتصال به شبکه جهانی اینترنت، سال‌ها بود که با مطالعه متون طولانی وبلاگ‌ها و وبسایت‌ها اوقات کاری و فراغت خود را پُر می‌کردیم. اما با ظهور تصاویر اینفوگرافیک ، تمام محتوای موجود در یک متن طولانی را می‌توانستیم در یک تصویر ببینیم (اما این تصاویر مطالب را زیادی خلاصه کرده بودند).

در کل کارمان راحت‌تر شده بود که پس از آن نیز سر و کله ویدئوها پیدا شدند. دیگر کارمان از آن هم راحت‌تر شد؛ اگرچه ابتدا فقط ویدئوهای سرگرم کننده می‌دیدم و با خنده برای هم می‌فرستادیم، اما کم‌کم یاد گرفتیم از طریق ویدئو موضوعاتی را نیز آموزش دهیم. آموزش‌ها کوتاه بودند اما مورد استقبال زیادی قرار گرفتند. این روند تکامل پیدا کرد تا اینکه در حال حاضر هرچیزی که بخواهیم را می‌توانیم به کمک ویدئوها پیدا کنیم.

دیگر لازم نیست برای پی بردن به فرمول یا دستور آموزشی خاصی، متون طولانی را مطالعه کنیم، چراکه با دیدن یک ویدئوی چند دقیقه‌ای که صوت و تصویر را با هم دارد، همه چیز دستگیرمان می‌شود. همین جذابیت هم دلیل برتری یوتیوب است (در شبکه یوتیوب فقط و فقط محتوای ویدئویی به اشتراک گذاشته می‌شود.) حالا این سوال پیش می‌آید که بیشترین ویو در یوتیوب به چه موضوعاتی تعلق دارد؟ یا پربازدیدترین‌های یوتیوب کدامند؟

بهترین موضوع برای کانال یوتیوب چیست؟ آیا برای فعالیت در یوتیوب باید موضوع خاصی را انتخاب کنیم؟ 

برای پاسخ به سؤال بهترین موضوع برای کانال یوتیوب چیست باید ابتدا بدانید به چه چیزهایی در زندگی‌تان علاقه دارید؟ موسیقی، آشپزی، نقاشی، نقشه‌کشی، طراحی دکوراسیون، مکانیکی، بازی، تدریس، سینما، عکاسی، تدوین، ورزش، سیاست یا شاید هم ژست گرفتن، غذا خوردن، قصه تعریف کردن، تمیز کردن و سخنان نغز گفتن!

این لیست را می‌توان تا بی‌نهایت ادامه داد و خبر خوب این است که همه این بی‌نهایت موضوع می‌توانند اساس فعالیت شما در یوتیوب باشند.

انتخاب موضوع هیچ محدودیتی ندارد، ما بهترین موضوعات برای کانال یوتیوب نداریم، اما یکسری موضوعات هستند که در بین عامه‌ی مردم طرفداران بیشتری دارند. اگر چیزی که شما به آن علاقه دارید، یکی از همین موضوعات پرطرف‌دار در یوتیوب باشد، برای فعالیت در یوتیوب کمی کارتان آسانتر خواهد بود. البته لازم است بدانید که اگر به صورت اصولی کارتان را شروع کنید، هر موضوعی می‌تواند طرفداران زیادی را به طرف شما بکشاند.

حدس می‌زنم شمایی که این مطلب را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید نیز در پی فعالیت یوتیوبی حرفه‌ای هستید تا به جایگاه اجتماعی و آنلاین خود در سطح رسانه‌های اجتماعی دست پیدا کنید و می‌خواهید بدانید بهترین موضوع برای کانال یوتیوب چیست. لازم است بخاطر این تصمیم به شما تبریک بگویم، چراکه تولید محتوا در یوتیوب کار هرکسی نیست و نیاز به دانستن اصول خاصی دارد.

با ما همراه بمانید تا پس از معرفی موضوعات پرطرفدار در یوتیوب، این اصول را نیز با شما در میان بگذاریم.

۱۷ تا از موضوعات پرطرفدار در یوتیوب

گفتیم که هر موضوعی می‌تواند طرفداران زیادی داشته باشد و ما بهترین موضوع برای کانال یوتیوب نداریم، اما با توجه به موضوعات پرطرفدار در یوتیوب (موضوعاتی که بیشترین ویو در یوتیوب را دارند) می‌توانیم در زمینه انتخاب موضوع مورد علاقه خود بیشتر دقت کنیم. به‌هرحال برای اینکه بفهمیم چطور در یوتیوب به‌صورت حرفه‌ای فعالیت کنیم، باید زمینه‌های پرطرفدار را بشناسیم (پربازدیدترین یوتیوب را پیدا کنیم) و از شیوه کار آن‌ها الگو بگیریم. مطمئنم شما هم می‌خواهید بدانید این موضوعات پرطرفدار در یوتیوب کدام‌ها هستند. پس به موارد زیر توجه کنید:

۱. طنز و سرگرمی

شوخی‌ها و موضوعات سرگرم‌کننده جز مواردی هستند که بیشترین ویو در یوتیوب را دارندو روزانه بازدیدهای فراوانی از مخاطبین یوتیوب را به خود اختصاص می‌دهند. طنزپردازانی از سراسر جهان در این رسانه حضور دارند که به سبک‌های مختلف کاربران را سرگرم کرده و می‌خندانند. اگر روحیه شوخ طبعی داشته و ایده‌های خوبی برای اجرای طنز دارید، این مورد گزینه ایده‌آلی برای فعالیت شما خواهد بود.

۲. مُد و فشن

دنیای مُد و فشن نه تنها بیشترین ویو در یوتیوب را دارد، بلکه در تمام رسانه‌های اجتماعی با استقبال فراوانی روبه‌رو می‌شود. این عرصه که سراسر ایده‌های تازه و محصولات جدید است، همواره با ارائه الگوهای بکر و استایل‌های منحصر به فرد همراه است. البته مردم هر کشور با هر آداب و رسومی، محصولات خاص خود را به نمایش می‌گذارند. اما تعدادی از کانال‌ها هستند که به صورت جهانی فعالیت می‌کنند و طرفدارانی از سراسر دنیا دارند.

۳. آموزش آشپزی

آشپزی همیشه یک فعالیت ایده‌آل برای افرادی است که به پخت و ‌پز یا به خوردن غذا علاقه دارند. خوشبختانه سرآشپزهای بسیاری در سراسر جهان وجود دارند که با اشتراک‌گذاری دانش آشپزی خود، خدمت بزرگی به جامعه می‌کنند. اگر شما هم دستورات غذایی خاصی دارید، می‌توانید از طریق تولید محتوای ویدئویی در یوتیوب، آن را به دیگران ارائه دهید. به کمک این آموزش‌ها دیگر برای پخت هیچ غذایی معطل نخواهیم ماند. آشپزی نیز بعد از طنز و مد و فشن بیشترین ویو در یوتیوب را دارد.

۴. موسیقی

یکی دیگر از موضوعات پرطرفدار در یوتیوب، موسیقی است. البته موسیقی در همه اعصار و رسانه‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد و تعجبی ندارد اگر در یوتیوب هم به همین شکل جایگاه بالایی را به خود اختصاص دهد. تمامی موسیقی‌دانان و نوازندگان می‌توانند قطعات موسیقی خود را به جهانیان ارائه دهند. اگر شما هم نوازنده ساز هستید یا با سبک خاصی خوانندگی می‌کنید، یوتیوب مکان مناسبی برای فعالیت هنری شما خواهد بود.

۵. بازی‌های رایانه‌ای

شاید برایتان جالب باشد، اما برخی از یوتبرهای برتر، تنها با نمایش بازی‌های رایانه‌ای خود و نشان دادن مهارت‌شان در این بازی‌ها به شهرت رسیده‌اند. البته بازی‌های رایانه‌ای نیز جزو موضوعات پرطرفدار در یوتیوب هستند که در سایر رسانه‌ها این جایگاه را ندارند. بنابراین اگر شما در انجام بازی خاصی تبحر دارید، تنها یوتیوب است که می‌تواند مهارت شما را به سرگرمی قابل توجهی تبدیل کند. گیمرها جزو بهترین یوتیوبرهای حال حاضر جهان هستند. آیا فکر می‌کردید که بازی‌های رایانه‌ای بیشترین ویو در یوتیوب در داشته باشند؟

۶. چالشی

ایده‌های چالش‌برانگیز باعث ایجاد کنجکاوی در بین کاربران می‌شوند. معمولاً چالش‌های یوتیوب با امتیازات خاصی هم همراه هستند تا افراد را جذب خود کنند. از بهترین چالش‌های ارائه شده در یوتیوب می‌توان به چالش خوردنی‌های خاص یا پوشیدن لباس‌هایی خاص اشاره کرد. مثلاً در سال ۲۰۱۰ چالشی با عنوان «چالش دارچین» فضای یوتیوب را از کسانی پُر کرد که یک قاشق دارچین را در کمتر از ۶۰ ثانیه می‌خوردند و بعد از آن نیز هیچ آبی نمی‌نوشیدند. اگر ایده‌هایی چالش‌برانگیز در ذهنتان دارید، این موضوع برای شماست.

۷. سفر

اگر زیاد سفر می‌کنید یا به مناطق دیدنی جهان علاقه دارید، در هنگام سفر یا بازدید از مکان‌های دیدنی، از خود فیلم بگیرید و آن را در یوتیوب منتشر کنید. کانال‌هایی که چنین محتواهایی به اشتراک می‌گذارند، جزو پرطرفداران این رسانه هستند. بلاگر های سفر بیشترین ویو در یوتیوب را دارند.

۸. حیوانات

کارهای خنده‌دار حیوانات خانگی در یوتیوب بازدیدهای فراوانی دارند و جزو موضوعات پرطرفدار در یوتیوب محسوب می‌شوند. اگر رابطه خوبی با حیوانات دارید و صحنه‌های خنده‌دار یا جالبی از آن‌ها را به کمک دوربین خود شکار می‌کنید، یک کانال یوتیوب راه بیندازید و طرفداران بسیاری را جذب ویدئوهای خود کنید.

۹. ورزشی

اگر کسی بخواهد در مورد چگونگی انجام یک ورزش خاص، دریافت رژیم غذایی یا سلامتی، تناسب اندام و دیگر روش‌های ورزشی و تغذیه‌ای اطلاعات کسب کند، اول به یوتیوب مراجعه می‌کند. پس اگر در این زمینه‌ها اطلاعات مفیدی دارید، افراد زیادی مشتاق هستند تا ویدئوهای آموزشی شما را ببینند.

۱۰. تکنولوژی

اکثر مردم علاقه زیادی به آخرین دستاوردهای تکنولوژی دارند. شما می‌توانید اطلاعات دست اول تکنولوژي را از سایت‌های ارائه دهنده این تکنولوژي‌ها مانند اپل، تسلا، مایکروسافت یا …. دریافت کنید و در مورد آن ویدئو ضبط کنید. مطمئن باشید افراد زیادی مایلند از این محتوا دیدن کنند.

۱۱. ولاگری و نمایش زندگی شخصی

فیلمبرداری از چالش‌ها، روزمرگی‌ها و تمام چیزهای زندگی یک فرد معمولی می‌تواند برای دیگران لذت‌بخش باشد. نه تنها در یوتیوب، بلکه در سایر رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، ویدئوهای مربوط به سبک زندگی یا لایف استایل، پیروان زیادی دارند.

 

۱۲. ایده‌پردازی

اگر ذهن خلاق و ایده‌پردازی دارید، محیط یوتیوب فضای لازم برای ابراز ایده‌هایتان را به شما می‌دهد. افراد دوست دارند از ایده‌های مخفی و ناشناخته دیگران آگاه شوند. حتی گاهی افرادی در بین کاربرانتان هستند که می‌توانند ایده‌های شما را به مرحله اجرا درآورند.

۱۳. ترفندهای زندگی

همگی ما به کمک ترفندهای ویدئویی استفاده بهتر از وسایل الکترونیکی، صرفه‌جویی در زمان، آشپزی، تمیزکاری لکه‌ها و ….. مشکلات زیادی را در زندگی خود حل کرده‌ایم. پس خودمان هم می‌توانیم یکی از ارائه دهندگان این ترفندها باشیم.

۱۴. فیلم و سریال

فیلم و سریال هم که همیشه از موضوعات پرطرفدار در یوتیوب و کل زندگی ما آدم‌ها هستند. کانال‌هایی که قسمت‌های مختلف از سریال‌های پرطرفدار یا فیلم‌های سینمایی محبوب قرار می‌دهند، بخش اعظم کاربران یوتیوب را به طرف این ویدئوها می‌کشانند. البته شما حتی می‌توانید فقط فیلم‌های مورد علاقه خود را در کانالتان آپلود کنید.

۱۵. نقد و بررسی

اگر بتوانید فیلم‌ها و سریال‌هایی که در کانال می‌گذارید را مورد نقد و بررسی هم قرار دهید که نور علی نور می‌شود. با این وجود بخش بزرگی از کاربران به اصطلاح «عشق‌ِ فیلم» می‌آیند تا نظرات شما را در مورد صحنه‌ها و بازیگران فیلم‌ها ببینند.

۱۶. آموزش رشد شخصی

با ظهور اساتید موفقیت و انتشار کتاب‌های پرفروش در زمینه مدیریت زمان و رشد شخصی، افراد بیشماری توانسته‌اند به کمک اطلاعات این اساتید زندگی خود را تغییر دهند و به جهتی مثبت تمایل پیدا کنند. بنابراین ویدئوهای آموزش رشد و توسعه فردی هم در زمره موضوعات پرطرفدار در یوتیوب قرار دارد.

۱۷. فروشگاه

اگر محصول خاصی برای فروش دارید، در قالب ويدئو، نحوه استفاده، مزایا و موارد خاص مربوط به محصول خود را به دیگران ارائه دهید. با این وجود افراد پس از دیدن ویدئوی شما برای خرید به آیدی یا ایمیل شما سفارش خود را ارسال می‌کنند و از این طریق مشتری‌های زیادی پیدا خواهید کرد.

مراحل اصولی ساخت ویدئو در یوتیوب

پس از بررسی موضوعات پرطرفدار در یوتیوب، می‌توانیم موضوع مناسب خود را پیدا کنیم. آن‌گاه نوبت به اجرای موضوع در قالب ویدئو می‌رسد. پس باید با یک سری اصول خاص تولید فیلم‌های کوتاه برای موضوعات پرطرفدار در یوتیوب یا موضوعات موردعلاقه خود آشنا شویم تا محتوای باکیفیتی تولید کنیم که ارزش دیدن داشته باشد و بخشی از کاربران این رسانه را به سمت کانال ما هدایت کند. ساخت ویدیو برای یوتیوب شامل پنج مرحله زیر است:

  • سناریو نویسی

پس از انتخاب زمینه کاری، موضوع خود را به بخش‌های کوچک‌تری تقسیم کنید که در هر ویدئوی مجزا قابل ارائه باشند. مثلاً اگر از بین موضوعات پرطرفدار در یوتیوب، آشپزی را انتخاب کرده‌اید، باید در سناریوهای خود آیتم‌های پخت هر غذا را به صورت جداگانه بنویسید. بهتر است فیلم‌هایی که تولید می‌کنید، کوتاه باشند و از ۱۴ دقیقه بیشتر نشوند تا کاربران وقت و حوصله کافی برای دیدن آن‌ها را داشته باشند.

  • انتخاب مکان مناسب

اگر ویدئوی خود را در مکان شلوغ، تاریک یا زشتی تهیه کنید، قطعاً کسی نمی‌خواهد آن را تماشا کند، حتی اگر محتوای خوبی را مطرح کرده باشید. چون تمام افراد به صورت ذاتی به صحنه‌های زیبا و باکیفیت تمایل دارند. پس یک مکان زیبا، آرام و مرتب را برای فیلمبرداری انتخاب کنید. (می‌توانید یک یا چند مکان مجزا در نظر بگیرید). انتخاب مکان مناسب جز پربازدیدترین های یوتیوب است.

  • استفاده از ابزار‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری

برای تولید یک ویدئوی باکیفیت به دوربین‌ها و ابزارهای فیلمبرداری حرفه‌ای نیاز خواهید داشت. اما ممکن است در ابتدای کار، تهیه چنین امکاناتی برای شما مقدور نباشد. پس لزومی ندارد با کامل‌گرایی، ارائه خود را به تأخیر بیندازید، با دوربین گوشی تلفن همراه‌تان شروع کنید. برای ویرایش فیلم‌های گرفته شده هم می‌توانید از نرم‌افزارهای تدوین حرفه‌ای استفاده کنید که اگر به آن‌ها نیز دسترسی ندارید، از اپلیکشین‌های تدوین ساده بهره بگیرید. بهرحال همین که در کارتان پیشرفت کردید، می‌توانید ابزارهای باکیفیت‌تری را برای کار خود تهیه کنید.

  • اشتراک‌گذاری

پس از ضبط فیلم در یک فضای متناسب و ویرایش آن، حالا باید ویدئوی خود را در کانال یوتیوبی خوب بارگزاری کنید. پس از بارگزاری است که افراد می‌توانند به محتوای شما دسترسی داشته باشند. اگر ویدئوهای شما حجم زیادی داشته باشند، به مدت زمان بیشتری برای آپلود شدن نیاز دارند، اما اگر حجم‌شان کم باشد، سریعاً آپلود می‌شوند. پس حوصله داشته باشید و طی یک برنامه منظم، روزانه تعداد خاصی ویدئو قرار دهید.

  • دریافت بازخورد

حالا می‌توانید از روی تعداد بازدیدها و کامنت‌هایی که زیر پست‌هایتان قرار می‌گیرد، به نقاط قوت و ضعف کار خود پی ببرید. یادتان باشد یوتیوبری می‌تواند به سطوح بالای این رسانه دست یابد که دائماً در حال بهبود محتوای خود باشد. پس هربار نظرات طرفداران خود را آنالیز کنید، از افراد حرفه‌ای مشورت بگیرید و کانال‌های برتر را رصد کنید تا هر بار ویدئوهای بهتری را به کاربران ارائه دهید و هربار بازخوردهای بهتری دریافت کنید.

البته یک نکته ضروری که حتماً باید آن را رعایت کنید، این است که تنها ساخت ویدئو پرطرفدار یوتیوب کافی نیست؛ ویدئوهای شما باید با استمرار و نظم خاصی ارائه شوند. جذب افراد در یوتیوب ممکن است به زمان زیادی نیاز داشته باشد؛ پس باید حوصله خود را ارتقا دهید و دید بلندمدتی نسبت به موفقیت در این رسانه داشته باشید.

آیا می‌توان از یوتیوب درآمد کسب کرد؟

البته که می‌شود از یوتیوب درآمد کسب کرد. فکر می‌کنید تمام این کارها را برای چه چیز انجام می‌دهیم؟! اگر ۱۰ درصد هدف افراد از تولید محتوای ویدئویی، خدمت به مردم و سرگرم کردن آن‌ها باشد، ۹۰ درصد باقیمانده بخاطر کسب درآمد از یوتیوب انجام می‌شود. اگر شما خودتان فروشنده محصولی باشید، یوتیوب به ابزار تبلیغاتی بزرگی برای محصول‌تان تبدیل خواهد شد.

اگر هم تنها فیلم در زمینه موضوعات پرطرفدار در یوتیوب منتشر می‌کنید، تولیدکنندگان این رسانه در برابر تبلیغاتی که در ابتدای پُست‌های شما قرار می‌دهند، به شما وجه پرداخت می‌کنند. البته برای رسیدن به چنین جایگاهی هم باید برخی از فیلترهای یوتیوب مانند تولید ویدئوهای انحصاری، حداقل تعداد بازدید و طرفدار را کسب کنید.

بهترین یوتیوبرهای جهان کدامند؟

در جهان یوتیوبرهای حرفه‌ای زیادی وجود دارند که برخی از آن‌ها هر ساله در رتبه برتر این رسانه قرار می‌گیرند و زمینه فعالیت آنان نیز جزو موضوع های پرطرفدار یوتیوب هستند. از جمله این یوتیوبرهای سطح بالا می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • DanTDM – موضوع: بازی و استیم
  • Shane Dawson – موضوع: نقد و بررسی
  • Like Nastya Vlog – موضوع: لایف استایل کودکانه
  • Ninja – موضوع: ورزشی، استیم
  • Luisito Comunica – موضوع: سفر
  • Yuya – موضوع: آرایش، فشن
  • Smosh – موضوع: کمدی
  • Felipe Neto – موضوع: لایف‌استایل، کمدی

هرکدام از این یوتیوبرها جز برندهای مطرح یوتیوب هستند و درآمدهای هنگفتی از این رسانه می‌کنند. اگر شما هم بدنبال ایده برای کانال یوتیوب خود هستید می‌توانید از آنها کمک بگیرید.

بهترین یوتیوبرهای ایرانی کدامند؟

خوشبختانه کانال‌های ایرانی خوبی وجود دارند که برای موضوعات پرطرفدار در یوتیوب تولید محتوا می‌کنند و طرفداران خوبی هم دارند.

از جمله این کانال‌ها می‌توان موراد زیر را نام برد:

  • (Kewdiepie) – موضوع: طنز، سرگرمی و …
  • (Mia Plays) – موضوع: بازی و استریم
  • (Arya Keoxer) – موضوع: گیم و سرگرمی
  • (Toxic Girlow) – موضوع: استیم و بازی
  • ( Sajjad Fazli ) – موضوع: ورزشی

سخن پایانی

 اگرچه اشخاص زیادی در جهان از طریق رسانه‌های اجتماعی به شهرت و ثروت رسیده‌اند، اما این امتیازها برای هرکسی رخ نمی‌دهد. مطمئناً کسی که بخش اعظمی از انرژی و توانایی خود را صرف تولید ویدئو برای موضوعات پرطرفدار در یوتیوب می‌کند و چند سال برای آن وقت می‌گذارد، با فردی که صرفاً در اوقات فراغت خود یک ویدئوی تفننی تولید می‌کند، تفاوت زیادی دارد. پس اگر قصد دارید به یک یوتیوبر حرفه‌ای تبدیل شوید، باید حتماً زمان و انرژی کافی برای آن بگذارید. در غیر این صورت یوتیوبر شدن را فراموش کنید.

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد بهترین موضوعات برای کانال یوتیوب و پربازدیدترین های یوتیوب صحبت کنیم. به شما گفتیم که کدام دسته از ویدئوها بیشترین ویو در یوتیوب را دارند.

برخی از سوالات رایج:

۱. چرا بیشتر افراد برای تولید محتوا از یوتیوب استفاده می کنند؟

این روزها پلتفرم‌های زیادی برای تولید محتوایی ویدئویی و دیده شدن وجود دارند. اما یوتیوب از سال‌های گذشته کاربران خود را داشته و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند به همین دلیل این پلتفرم بیشتر به دیده شدن افراد کمک می‌کند.

۲. چرا ساخت محتوای ویدئویی مهم است؟

محتوای ویدئویی در یک زمان داده‌های زیادی به به ذهن انسان وارد می‌کند و همین موضوع باعث افزایش آگاهی افراد و شناخت بیشتر محصول می‌شود به همین دلیل از اهمیت زیادی برخوردار است.

۳. موضوعات مورد توجه در یوتیوب چیست؟

۱. طنز و سرگرمی
۲. مد و فشن
۳. آموزش آشپزی
۴. موسیقی
۵. آموزش ساخت وسایل هنری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 8 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست