آموزش زیرمجموعه گرفتن در سایت های کلیکی
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

آموزش زیرمجموعه گرفتن در سایت های کلیکی

شیوه های مختلفی برای گرفتن زیرمجموعه و کسب درآمد از سایتهای کلیکی هست . برخی از سایتهای کلیکی برای رشد و نیز تشویق کاربران اقدام به ارائه خدمات برای جذب زیرمجموعه مستقیم می کنند. در سایتهای ایرانی به این نوع زیرمجموعه ها زیاد اهمیت نمی دهند ولی سایتهای کلیکی خارجی فوق العاده اهمیت می دهند. در اینجا چند شیوه و روش طلایی را خدمتتان معرفی می کنم که کاملا کاربردی و موثر است:

پنج روش طلایی دریافت زیر مجموعه مستقیم در سایت های کلیکی رو براتون براتون توضیح بدم،گرفتن زيرمجموعه مستقيم بهترين روش براي کسب درآمد در سايت هاي کليکي معتبر هست، برا اینکه دیگه لازم نمیشه برای اجاره نفرات پول پرداخت کنيد.

زیر مجموعه مستقیم هميشه و  کاملا رايگان زيرمجموعه شما خواهد موند.حالا اگه اين نفرات فعالیت کنند باعث افزایش کسب درآمد شما از سایت های کلیکی میشه، و این قضیه در خصوص  سایت های کلیکی خارجی خیلی بیشتر خودشو نشون میده.

اکثر سایت های کلیکی خارجی حاضرند 100 درصد سود زیر مجموعه رو پرداخت کنند، یعنی اگر زیر مجموعه شما امروز یک دلار از بابت کلیک کردن رو تبلیغاتش به دست آورد، اون سایت یک دلار هم به شما پرداخت میکنه، و در سایت های کلیکی ایرانی اغلب 10 درصد هست، وو در ادامه روشهای گرفتن زیرمجموعه مستقیم در سایت های کلیکی رو مرور میکنیم.

روش اول:
شما میتونین به صورت مستقیم سایت های کلیکی رو به دوستان و افراد خانواده و همکاران و خلاصه هر کسی که باهاش ارتباط مستقیم دارین، معرفی کنید و با نشون دادن دریافتی هایی که از این سایت های کلیکی داشتین، اعتماد اونها رو جلب کنید و به این روش هم اونها رو با یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی آشنا میکنید و هم میتونید کسب درآمد خودتون رو از سایت های کلیکی افزایش بدین.

روش دوم:
تبلیغ از طریق شبکه های اجتماعی یکی دیگه از روشهای گرفتن زیرمجموعه مستقیم در سایت های کلیکی هست، من رو تلگرام بیشتر از همه تاکید دارم، البته فیسبوک هم گزینه مناسبی هست ولی با توجه به اینکه این شبکه اجتماعی برای ایران فیلتر شده، متاسفانه حضور ایرانی ها در اون کم رنگ تر شده، خوب شما میتونین لینک زیر مجموعه گیری سایت کلیکی رو اول به مخاطبان خودتون که تو تلگرام دارین بفرستین و یا ایجاد کانال تلگرام و گذاشتن لینک ثبت نام و توضیحات کامل در مورد سایت کلیکی نسبت به جذب زیر مجموعه اقدام کنید، البته اگر خواستین برا کانالتون ممبر جمع کنید، میتونین به مطلبی با عنوان دانلود نرم افزار افزایش ممبر تلگرام مراجعه کنید.

گرفتن زیر مجموعهتکنیک های مهم و کاربردی گرفتن زیرمجموعه مستقیم در سایتهای کلیکی

روش سوم:
ایجاد وبلاگ و سایت روش دیگری برا به دست آوردن زیر مجموعه مستقیم از سایت های کلیکی هست، شما میتونین در سایت یا وبلاگ خودتون مطلبی در مورد سایت کلیکی که عضو هستین بنویسن و در پایان بنر سایت که برای جذب زیر مجموعه هست رو بذارین، بعد از اون مراجعه کننده به سایت با کلیک روی بنر ثبت نام میکنه و به این ترتیب زیر مجموع شما میشه.

روش چهارم:
ارسال ايميل به ديگران و تبليغ سايت هاي مورد نظرتون هم میتونه به جذب زیر مجموعه کمک کنه، شما ميتونيد در اين ايميل ها لينک ثبت نام مربوط به خودتون رو قرار بدين تا ديگران از اين طريق ثبت نام کنند.

روش پنجم:
خیلی از سایت های کلیکی حاضرند که بنر تبلیغاتی شما رو در داخل سایت خودشون قرار بدن، یعنی شما در سایت کلیکی که فعالیت میکنید میتونید به قسمت تبلیغات برین و از اون سایت کلیکی درخواست کنید تا بنر و سایت شما رو تبلیغ کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست