معرفی سایت کلیکی پارت کلیک
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه
معرفی سایت کلیکی پارت کلیک

سایتهای کسب درآمد متنوع و در عین از نظر کارکرد متفاوت هستند . یکی از سایتهای کلیکی کسب درآمد سایت پارت کلیک است که هم از نظر تنوع تبلیغ و هم موضوع مناسب است . این سایت اگرچه برای هر کلیک نسبت به سایر سایتها تعرفه کمتری مشخص کرده ولی تعرفه وابینانه این سایت مبین برنامه ریزی مدیران آن و نگاهشان به اینده است در ادامه معرفی پارت کلیک به معرفی سایت و تعرفه ها می پردازم . البته متذکر شوم خودم با سایت کلیکی پارت کلیک اصلا کار نکردم ولی کسانی هستند که از آن راضی هستند.

سایت کلیکی پارت کلیک چند وقتی است فعالیت خود را شروع و تا الان عملکرد خوب مناسبی داشته است، در این سایت روزانه تا 60 تبلیغ برای مشاهده و کسب درآمد گذاشته میشه.

قیمت هر تبلیغ به صورت متوسط بین ۳۰ تا ۷۰ ریال می باشد ، در پارت کلیک از راه زیر مجموعه گیری میتونین درآمد خودتون رو افزایش بدین و 10 درصد درآمد زیر مجموعه های شما متعلق به شماست.

حداقل مبلغ قابل برداشت در این سایت 10000 تومان هست که شما میتونین با کمی کار و تلاش به مبلغ برسین و اونو برداشت کنید، ضمنا اگر در امر زیرمجموعه گیری موفق باشین که زودتر به این مبلغ هم میرسین،جهت ثبت نام در سایت پارت کلیک رو بنر زیر کلیک کنید.

.

قوانین سایت پارت کلیک

    1. شرایط استفاده از وب سایت و شرایط عضویت بین شخص حقیقی استفاده کننده از خدمات وب سایت و سایت پارت کلیک است .

      اگر شما با شرایط و قوانین سایت موافق نیستید سایت پارت کلیک نمی تواند شما را به عنوان یک عضو بپذیرد.
    2. شما فقط می توانید دارای یک حساب کاربری (با یک نام و نام خانوادگی که غیر قابل ویرایش خواهد بود) در تمامی شرایط باشید. اگر شما بیشتر از یک حساب برای خود ایجاد کنید بدون توجه به نوع وضعیت حساب یا موجودی شما ، تمامی حساب های ایجاد شده شما مسدود و و حذف خواهد شد و هیچگونه مبلغی به شما باز گردانده نخواهد شد

    3. این وب سایت دارای بالاترین امکانات برای تشخیص هر گونه تقلب را داراست ، هر گونه تلاش برای استفاده از نرم افزار های کلیک اتوماتیک به راحتی توسط وب سایت تشخیص داده و حساب شما بدون هیچگونه اطلاع قبلی مسدود و و حذف خواهد شد و هیچگونه وجهی به شما بازگردانده نخواهد شد

    4. این وب سایت پیرو قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است و تمامی عملکردهای اعضا و تبلیغات انجام شده در سایت نیز باید پیرو این قوانین باشند

    5. تمامی واریزها از طرف وب سایت ظرف ۷۲ ساعت کاری بعد از درخواست برداشت شما بصورت پایا انجام خواهد شد و بعد از آن با توجه به نوع حساب شما و بانک مربوطه می تواند بصورت لحظه ای یا تا ۴۸ ساعت دیگر طول بکشد.

    6. اجازه درخواست برداشت از حساب بستگی به مقدار موجود در حساب شما دارد . حداقل برداشت موجودی  8000 تومان می باشد.(موجودی شما باید 10000 تومان باشد )

    7. برداشت کل درآمد از پارت کلیک در صورتی امکان پذیر میباشد که موجودی حساب شما از درآمد کلیکها 50000 تومان (پنجاه هزار تومان) باشد

    8. پرداخت ها باید فقط جهت خرید کلیک انجام گردد پس از پرداخت درصورتی که تبلیغی برای کلیک ندارید پرهیز نمایید.

    9. مدیریت وب سایت و یا اعضای گروه پشتیبانی اجازه معلق کردن یا بستن حساب شما را در هر لحظه برای هر دلیلی و بدون اطلاع قبلی داراست. اگر شما در هر صورتی از نوع تقلب یا تخلف دست داشته باشید ، حساب شما بدون اطلاع قبلی پاک خواهد شد  و هیچگونه وجهی مستر نخواهد شد.

      لطفا در خاطر داشته باشید بخاطر وجود سیستم بسیار پیشرفته در وب سایت هیچگونه خطایی در پیدا کردن افراد متخلف وجود ندارد و ما قادر به توضیح جزئیات به شما نخواهیم بود ، پس بهترین کار این است که از قوانین پارت کلیک پیروی کنید
    10. شما باید در خاطر داشته باشید که شما کارمند پارت کلیک نخواهید بود و هیچ قرار داد کاری نیز با پارت کلیک نخواهید داشت . ما بصورت خیلی ساده یک واسطه از شما بین اسپانسر ها (تبلیغات کننده) و کاربران (کلیک کننده ها ) می سازیم. ضمنا شما وپارت کلیک اجازه قطع رابطه را در هر لحظه با یکدیگر دارید

    11. هرگونه اتهام بدون مدرک ، ارعاب ، تهدید و یا بی احترامی بهپارت کلیک  و یا افراد تحت استخدام پارت کلیک چه در اینجا و چه در جاهای دیگر منجر به جلوگیری از ورود شما به تالار و نهایتا بسته شدن حساب شما به صورت موقتی و یا همیشکی خواهد شد.

    12. درصورتیکه شماره حساب فراهم شده از طرف شما اشتباه باشد و پرداخت از طرف وب سایت انجام گیرد و توسط بانک برگشت داده شود، مبلغ درخواستی برای دومین بار به حساب شما واریز نخواهد شد. همچنین اگر پرداخت انجام شود و بررسی شما در حساب بانکی خود تکمیل نباشد و برای شما سند پرداخت ارسال شود، همزمان سه هزار تومان به علت بررسی نکردن دقیق حساب بانکی از حساب پارت کلیک شما کسر خواهد شد.

    13. اکانت کاربرانی که 30 روز از آخرین ورود آنها به پروفایل گذشته باشد مسدود و حذف خواهد شد.

    14. درخرید از پارت کلیک دقت نمایید که پکیج های خریداری شده به هیچ عنوان مسترد نمیگردد .

    15. مسئولیت آگهی های ثبت شده به عهده ثبت کننده آگهی میباشد و پارت کلیک هیچگونه مسئولیتی بایت ثبت آگهی ها و سایت ها نداشته و هرگونه مشکل باید از طریق ثبت کننده آگهی مرتفع گردد.

    16. پارت کلیک تمامی حق و حقوق استفاده از وب سایت را برای خود محفوظ نگه داشته و وکلای ما با هرگونه پخش ، کپی ، فروش و یا تغییر محفوظات ما به صورت قانونی بر خورد خواهند کرد

 

با استفاده از خدمات سایت پارت کلیک شما تایید کرده اید که شرایط و قوانین سایت را پذیرفته اید

محصولات و خدمات غیر قابل تبلیغ در پارت کلیک

بطور کلی امکان تبلیغ محصولات و یا خدماتی که ارائه آن طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران غیر قانونی باشد در شبکه تبلیغاتی پارت کلیک میسر نمی باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 10 شهريور 1396برچسب:معرفی ,کلیکی, پارت کلیک,کلیک, کسب درآمد, ,
ارسال توسط پول دوست