راههای کسب درامد و ثروت بدون سرمایه
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

راههای کسب درامد و ثروت بدون سرمایه

ما عادت کردیم وقتی از کسب درآمد و ثروت صحبت می کنیم بلافاصله بگویم سرمایه نداریم پول نداریم و... در حالی که چنین نیست افراد زیادی هستند که با دست خالی و بدون هیچ سرمایه و در فقر مطلق دست به کسب و کار زدند و دارای میلیاردها سرمایه شدند . دیگر دوران اینکه دفتر کار، سرمایه، مغازه و … ندارم گذشته است. الان عصر ایده و دوران کسب درآمد با سرمایه فکر و اندیشه هست دیگه آن زمان که می گفتند اگر  کسی سرمایه ای بزرگ برای شروع نداشته باشه نباید وارد کسب و کار شود، گذشته است.  در دوران جدید با کمترین سرمایه اولیه و با داشتن ایده می توان موفقیت های بزرگ به دست آورد.

برای شروع هر کاری لازم نیست سرمایه ای میلیاردی داشته باشیم، خیلی از افراد موفق، هوش و استعدادشان سرمایه هایشان است.

البته ما به شما ماهیگیری یاد می دهیم فقط ایده می دهیم این شما هستید که باید توانایی هایتان را بسنجید و با این ایده ها کسب خودتان را راه بیندازید.

۱ _ اینترنت

از طریق اینترنت می توان در آمد خیلی زیادی کسب کرد به شرط اینکه به همه ی فنون آن آشنا باشید. راه انداختن یک سایت چندان هم پولی نمی خواهد فقط ابتکار و خلاقیت لازم دارد که بفهمید در چه زمینه ای می توانید کسب در آمد کنید.

۲_ صنایع دستی

اگر بفهمید چه چیزی در چه زمانی برای چه افرادی جذابیت دارد آن وقت است که می توانید از طریق هنر دست حتی در منزل سودهای زیادی بدست آوردید.

۳_ صنایع غذایی

محصولات غذایی همیشه در بازار طرفدار دارد و مورد استقبال مدرم قرار می گیرد به شرط اینکه ابتکار به خرج بدهید و مشتری را جذب نمایید، گرفتن مجوز فعالیت از اتحادیه های مختلف خیلی هم دشوار نیست فقط باید اهل نظافت باشید.

۴_ خدمات
حوزه خدمات این روزها بازار خوبی دارد به شرط آنکه ابتدا موقعیت سنجی کنید که در چه منطقه ای از محل زندگیتان چه خدمتی کم و یا محدود است.
سنگ بزرگ برندارید در سطح توان خودتان وارد عرصه شوید و به مرور خدماتتان را توسعه و بهبود بخشید.

۵_ بهداشت و سلامت

هوا این روز ها خیلی آلوده است اگر کمی زرنگ باشید می توانید در این موقعیت پول زیادی بدست بیاورید، مردم این روز ها دنبال شادابی و سلامتی هستند.

۶_ بازار یابی و فروش

در این بازار خیلی ها هستند که راه فروش را نمی دانند ولی تولید خوبی دارند، شما می توانید برای دیگران مشتری و بازار ها تازه ای معرفی کنید.حتما لازم نیست شما تولید کننده باشد.

۷_  اطلاع رسانی

حجم وسیع اخبار، اطلاعات و دانسته ها مردم را در سیلی از اطلاعات گرفتار کرده که نمی دانند کدام مناسب و برایشان کارآمد است اگر بتوانید این نیاز آنها را برآورده کنید سپاسگذار شما خواهند بود و حاضرند هزینه آن را هم بپردازند.

مطالب مشابه موفقیت در کسب درآمد از اینترنت:

راههای تبدیل کاربر به مشتری جهت کسب درآمد

جذب عواطف کاربران برای کسب درآمد بیشتر

نقش پوشش و فضا در افزایش کسب درآمد

نظر گوگل درباره نقش مدیران در افزایش کسب درآمد

راههای افزایش فروش و کسب درآمد بالا

بهترین شیوه کسب درآمد از اینترنت

افراد موفق در کسب درآمد از اینترنت

عامل موفقیت کسب کار و درآمد از اینترنت

اصول موفقیت کسب درآمد اینترنتی

موفقیت در کسب و کار اینترنتی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست