بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد موبایل
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد موبایل

در آموزش بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد از این راه به خیلی موارد و ابزار کسب و کار اشاره کردیم ولی یکی از مهمترین ابزارهای در آینده کسب و کار موبایل یا تلفن های همراه است. کسب درآمد موبایل یا موبایل مارکتینگ متحول کننده کسب و کار در سالهای آینده خواهد بود . در واقع مهمترین رسانه بازاریابی سال های اینده بازارسازی با استفاده از اسمارت فون ها خواهد بود.  پدیده ایی که مثل طوفان وارد کسب و کار جهانی شده و تمام فاکتورهای بازاریابی را به دنیال خود متحول کرده است و این تاثیر گذاری بر دنیای کسب و کار چنان قوی و مشهود است که اگر گفته شود بدون موبایل مارکتینگ در سال 2018 کسب درآمد شکست خواهید خورد سخن گزافه ای نیست. موبایل مارکتینگ با کمک شبکه های اجتماعی تعاملی بازار کسب درآمد در اینده را از این چیزی که الان هست هم بیشتر متحول خواهد کرد.

علاوه بر بازاریابی مستقیم موبایلی نظیر اپلیکیشن های موبایل؛ وب سایت های موبایل فرندلی و… که در ادامه به اصول این روش ها اشاره خواهم کرد ؛ شبکه های اجتماعی موبایلی نیز امروزه تبدیل به یک رسانه مستقل بی رقیب شده اند، تلگرام ، اینستاگرام ، لاین و… از پرطرفدارترین شبکه های موبایلی می باشند که در بستر اینترنت می تواند بر روی موبایل ها نصب و به ارسال و دریافت پیام برسد. این رسانه ها به عنوان تحولی در بازاریابی آنلاین شناخته می شوند که موجب شده است بسیاری از شرکت ها و کسب وکارها؛ گروه های موبایلی را با نام خود ایجاد نمایند و در آن به انتشار محتوا و مطالب خود بپردازند و به واسطه افزودن کاربران در این گروه ها می توانند زمینه سازی محبوبیت برند خود را ایجاد نمایند. در واقع بدون هیچ هزینه ای و با گذاشتن زمانی بدین منظور می توانند خدمات و سرویس های خود را به کاربران بشناسانند و برندینگ خود را تقویت نمایند. به طور کلی شبکه های اجتماعی عملکرد قدرتمندی دارند زیرا که در کمترین زمان به انتشار محتوا میان کاربران بسیار خواهند پرداخت و این سرعت انتشار به عنوان مزیتی برای شبکه های اجتماعی شناخته می شود.

شروع بازاریابی با موبایل:

 آنچه در ادامه می بینید هرم بازاریابی به وسیله موبایل و ابزارهای وابسته به آن است. که دقیقترین مسیر برای بازاریابی موبایلی را برای شما ترسیم می کند:

heram

تشریح هرم موبایل مارکتینگ

شروع بازاریابی با همه ابزارهای غیر وابسته به اینترنت خواهد بود جایی که اصلاً هنوز صحبتی از اسمارت فون ها نباشد مثل همین sms که هرچند ضعیف ولی هنوز هم یک ابزار مهم برای تبلیغات و البته “وفادارسازی مشتری” به حساب می آید به عبارت دیگر سعی کنید از پیامک به عنوان جذب مشتری جدید استفاده نکنید بلکه برای حفظ و وفادارسازی مشتریان قدیمی از این ابزار استفاده کنید.

حضور در شبکه های موبایل محبوب صرفاً به معنای فعالیت در شبکه های اجتماعی نیست بلکه منظور از این گام در هرم موبایل مارکتینگ هر فضایی که بیشترین تجمع مخاطبان صورت گرفته باشد. مثل تلگرام ؛ دیوار یا حتی کافه بازار. باید دیده شوید و در دسترس باشید.

اضافه کردن ابزارهای تکنیکال به فرآیند کسب و کار به جهت استفاده هدفمند از تکنولوژی یک گام اساسی و پرسود خواهد بود. استفاده و بهینه کردن ابزارهایی نظیر QR یا USSD در کسب و کار ما می تواند حجم قابل توجهی از مشتریان راضی را برای مجموعه ما به همراه داشته باشد.

آخرین گام و اصلی ترین کار در بازاریابی موبایلی ایجاد و ساخت یک اپلیکیشن اختصاصی موبایلی می باشد؛ شاید بپرسید که من مخاطبانم را در تلگرام به راحتی توسط کانال پیدا کرده ام هم من و هم کاربرانم با تلگرام راحتتر هستیم پس چه نیازی اپلیکیشن اختصاصی است؟ در جواب این سوال باید بگویم که شما به نوشتن یادگاری بر روی یخ علاقه دارید! چرا که هنوز حرف های افرادی را که با وایبر مخاطبان را جمع آوری کرده بودند و یک شبه همه چیز را از دست دادند نشنیده اید! پس کمی منطقی باشید و به راه های کوتاه مدت اکتفا نکنید.

این ۴ قدم از هرم موبایل مارکتینگ نه تنها برای آموزش بازاریابی با موبایل که برای کل آموزش بازاریابی اینترنتی بسیار حساس و کلیدی خواهد بود.

مطالب مشابه بازاریابی و کسب درآمد:

بازاریابی اینترنتی : بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد با بازاریابی حضوری

بازاریابی اینترنتی : کسب درآمد با ایمیل مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد از سایت پزشکی

بازاریابی اینترنتی: تاثیر سئو در کسب درآمد از اینترنت

آموزش کسب درآمد و بازاریابی اینترنتی برای رستوران

آموزش بازاریابی اینترنتی : کسب درآمد با بازاریابی چریکی

آموزش بازاریابی اینترنتی : بازاریابی دهان به دهان در کسب آمد از اینترنت

آموزش بازاریابی اینترنتی : ابزار بازاریابی و کسب درآمد از اینترنت

آموزش بازاریابی اینترنتی: ویژگی سایت کسب درآمد

آموزش بازاریابی و کسب و کار اینترنتی، شروع درآمد از کجا؟

ارتباط هزینه تبلیغات و کسب درآمد از اینترنت

دابسمش فرصتی برای کسب درآمد و بازاریابی

شیوه های جدید بازاریابی و کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد و بازاریابی با استیکر تلگرام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 23 شهريور 1396برچسب:بازاریابی اینترنتی, کسب درآمد ,موبایل,
ارسال توسط پول دوست