آموزش افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

آموزش افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام

 در آموزش های کسب درآمد از تلگرام اشاره کردم که یکی از راههای کسب درآمد از تلگرام ایجاد کانال است حالا کانال خاصی ایجاد کردید و چطور باید اعضا یا ممبر واقعی بگیرید البته شما می توانید با نرم افزارهای خاصی عده ای را جذب کنید و یا افرادی هستند که برایتان اعضا غیر واقعی ایجاد می کنند و یا با دادن تبلیغ در کانالهای دیگر ممبر یا عضو بگیرید همه اینها تا حدودی خوب است ولی دوام ندارد و اعضا بعد از مدت کوتاهی می روند شما باید به شکل هدفمند و با برنامه اعضای دائم و همیشگی جذب کنید. لذا دغدغه مدیران کانال جذب اعضا هست که در اینجا قصد دارم تا یکی از راههای جذب واقعی ممبر کانال را شرح دهم:

همانطور که همه ما میدونیم بعد از ایجاد کانال افزایش ممبر کانال تلگرام باید صورت بگیره و این کار موجب میشه تا درآمد شما از کانال تلگرام افزایش پیدا کنه.

خوب به نظر شما چه روشی میتونه به شما در افزایش ممبر کانال تلگرام کمک کنه، بله درست حدس زدید، تبلیغ کانال تلگرام بهترین روش جهت افزایش ممبر کانال تلگرام هست.

اما تبلیغ کانال تلگرام چگونه و به چه صورت هست، اینکار خیلی ساده هست و فقط کافی هست که شما کانال تلگرام رو در سایت که مرتبط با کانال تلگرام هست به ثبت برسونید.

پیشنهاد من به شما ثبت و معرفی در سایت معتبر اینترنتی هست چرا که این سایت های مختصص ثبت کانال تلگرام ، دارای سئو بسیاری خوبی در این زمینه هست.

اما منظور از سئوی سایت این هست که شما به محض اینکه کانال تلگرام خودتون رو در این نوع سایت ها به ثبت رسوندید، کانال شما به همراه کلمات کلیدی آن در موتور جستجوی گوگل ایندکس میشه و در صفحات اول گوگل قرار میگیره.

خوب این میتونه به نفع شما باشه و با این کار افرادی که در اینترنت به دنبال کانال با موضوع مشابه کانال شما میگردند، اول کانال شما رو میبینند و عضو کانال شما میشند.

نتیجه این موضوع افزایش ممبر کانال تلگرام شما هست و شما هر روز و ساعت و ثانیه ممکن هست ممبر دریافت کنید. البته ثبت کانال در هر سایتی مناسب نیست به دنبال ثبت در سایتهای معتبر با سئوی بالا باشید

این یکی از شیوه های کسب ممبر بود در ادامه شیوه های دیگر افزایش ممبر یا اعضای کانال تلگرام را خواهم آورد .

موفق باشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست