آموزش کسب درآمد و برندسازی سایت
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

آموزش کسب درآمد و برندسازی سایت

قبل از آنکه به طرح سوالات و نیز مزایای برند سازی آنلاین وبسایت اشاره کنیم باید مقدمه ای در بابا کسب درآمد از طریق اینترنت اشاره کنیم. کسب درآمد آنلاین در دنیای امروزه در حال پیشرفت است و ابزارهای کسب درآمد و رونق کسب کار در حال تنوع است و به نظر می رسد که به سمت کسب درآمد ساده و آسان پیش می رود اگرچه فناوری کسب و کار را راحت کرده ولی مشکلات خاص خود را دارد. به نظر می رسد که افراد دارای ایده کسب و کار کم کم به طرف ایجاد سایت و سایتداری می روند و هدفشان این است که امکان دارد از طریق سایت اقدام به برند شدن بسیار راحت تر و بهتر است . در اینجا همان طور که گفتم قصد دارم تا زوایای کسب درآمد و برندسازی از طریق سایت را آموزش دهم.

آیا هزینه‌ای که برای راه اندازی سایت می‌کنیم مفیدتر است یا استفاده از دیگر روش های تبلیغاتی آفلاین؟ آیا این سایت کمکی به بهبود ضریب نفوذ برند من خواهد کرد؟ آیا سایت می تواند ابزار مناسبی برای برندینگ باشد؟ و….

در واقع می‌توان گفت که وبسایت‌ها هزینه‌های خیلی پایینتری برای بررسی  شیوه‌ها و ایده‌های مختلف برندینگ را در خود دارند. به عنوان مثال اگر بخواهیم تغییری در تایپوگرافی، طراحی و رنگ‌بندی یک کمپین تبلیغاتی ایجاد کنیم،‌ در دنیای آفلاین هر تغییر نیازمند هزینه فراوانی برای تعویض عناصر چاپی مثل بنرهای تبلیغاتی و .. است اما در دنیای آنلاین، همه تغییرات با هزینه بسیار بسیار پایین‌تر انجام می‌شود.
مورد دوم این که وبسایت‌ها قابل اندازه‌گیر! ترین رسانه موجود هستند؛ ابزارهایی همچون Google Analytics به ما کمک می‌کنند تا بتوانیم تاثیر یک کمپین تبلیغات یا تغییر در هویت یک برند را اندازه‌گیری کنیم. می‌توانیم رفتار کاربران را به دقت‌ بررسی کنیم و ببینیم که هر تغییر چه تاثیری برروی رفتار کاربرانمان گذاشته است. در برندسازی اینترنتی ما می‌توانیم چندین تغییر را به صورت همزمان انجام دهیم و همه آنها را به درستی اندازه‌گیری کنیم. حال این هم می‌تواند به فروش بیشتر آنلاین ما کمک کند،
به‌طور کلی کسب‌وکارهایی موفق‌تر هستند که ابتدا هرچیزی را قبل از نهایی کردن تحقیق وبررسی کنند و ما همیشه وبسایت‌ها را برای ایجاد کمپین‌های مختلف برای مباحث برندسازی و بازاریابی مثل متن‌ها و .. پیشنهاد می‌دهیم.

مطالب مشابه سایت و کسب درآمد :

نکات کلیدی گوگل برای سئو و افزایش رتیه سایت و کسب درآمد

کسب درامد بالا با افزایش بازدید سایت در گوگل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1396برچسب:آموزش, کسب درآمد, برندسازی, سایت,,
ارسال توسط پول دوست