اهمیت صفحه فرود يا لندینگ پیچ landing page در بازاريابي آنلاين
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

  اهمیت صفحه فرود يا لندینگ پیچ landing page در بازاريابي آنلاين

در مطلب مربوط به گرفتن شماره مویابل ممبر کانال و گروههای ( آموزش گرفتن موبايل اعضای کانال و گروههای تلگرام ) تلگرم متذکر شدم که استفاده از ترفند و شیوه لندینگ پیچ یا صفحات فرود است و شما با این ترفند می توانید به کسب درآمد از اینترنت بیشتر از گذشته امیدوار باشید . صفحات ورود یا لندینگ پیچ در واقع موجب رونق کسب و کار و تجارت الکترونیک شده و به کسب درآمد در اینترنت دوام و پایداری می دهد . لندینگ پیچ افزون بر اینها در بازاریابی آنلاین و یا اینترنتی فوق العاده موثر است و همچنان ارتباط بین مشتری و ارائه دنده خدمات را حفظ می کند.
اصطلاح صفحه فرود يا landing page در بازاريابي آنلاين چيست؟

صفحه فرود يا لندينگ پيج ها به صفحاتي از وب سايت گفته مي شوند كه كاربران با كليك بر روي بنر هاي تبليغاتي شما در وب سايت هاي ديگر و يا از موتور هاي جستجو در آن فرود مي آيند.
اهميت صفحات فرود در بازاريابي آنلاين به قدري است كه در صورت ايجاد يك صفحه فرود مناسب و طراحي شده با اصول روانشاسي فروش آنلاين مي تواند تاثير بسزايي در جذب مشتريان جديد داشته باشد.
براي ايجاد يك صفحه فرود در مرحله اول نياز به يك متن قوي داريم در مورد پزشكان عزيز مي توانم همان متن رپورتاژ آگهي را مثال بزنم كه در مجلات به چاپ مي رسانند ، البته در انتهاي اين مقاله چند نمونه از صفحات فرودي كه براي پزشكان انجام شده است را قرار مي دهم.
در صفحه فرود با نوشتن يك مقاله خاص و همچنين نمايش فيلم و يا عكس و يا ارايه پيشنهاد هاي جالب مي توان مغز بيننده را به حالت بتا برد، در مورد حالت بتا مغز بعدا مفصلا توضيح خواهم داد، و بيننده را مجاب كرد تا عملي را براي ما انجام دهد، يا به عبارت ديگر call to action ، بهترين درخواست براي انجام كار مي تواند پر كردن يك فرم ساده دو مرحله اي مانند نام خودش و شماره موبايل كه از شما درخواست وقت ملاقات نمايد، به محض ارسال فرم براي موبايل پزشك يك پيامك مبني بر رزرو از سايت خواهد امد و اطلاعات مشتري براي پزشك پيامك خواهد شد.

نكته مهم در طراحي landing pages

يكي از نكات مهمي كه در طراحي صفحات فرود بايد به كار برد اينست كه هيچ لينك و عكس ديگر و غير مرتبط نبايد در صفحه فرود خود نمايي كند و حواس بيننده را از متن و درخواست براي انجام عمل پرت كند،

نكته ديگر اينكه فرم درخواست براي عمل بايد با رنگ نارنجي طراحي شود، تا تاثير خود را براي انجام يك عمل در بيننده داشته باشد(نارنجي رنگ خلاقيت است)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست