آموزش کسب درآمد از گوگل ادسنس Google Adsense
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

آموزش کسب درآمد از گوگل ادسنس Google Adsense

 زمانی که قصد داشتم شیوه آموزش از گوگل ادسنس را شرح بدهم متاسفانه حالم خیلی گرفته شد چرا که کسب و کار و همکاری با گوگل برای ایرانیان و فارسی زبانان سخت است البته محال نیست ولی سختی دارد . اگر واقعا کسب درآمد از گوگل برای ایرانیان فراهم می شد دیگر دنبال درآمد زایی از کلیک و کوتاه کننده لینک و پاپ آپ از سایتها و تبلیغات بی کیفیت نبودیم . درآمد از گوگل فوق العاده عالی و به نظر من با توجه ارزش دلار محشره هست گوگل فوق العاده دقیق و در پرداختها دقیق و منظم است و تاثیر تبلیغات و کسب درآمد از آن قابل قیاس با هیچ چیزی نیست.با این حاب به نظر من گوگل ادسنس نسبت به سایر روشهای کسب درآمد چندین مزیت دارد که بهترین ، محبوبترین، پردرآمدترین، دقیق ترین و مفیدترین نسبت به سایر درآمدهاست.

گوگل ادسنس ( Google Adsense ) در واقع از محبوبترین  و بهترین و پرسود ترین راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران است. شما با استفاده از گوگل ادسنس می توانید از  مفید ترین سیستم های تبلیغات در اینترنت استفاده کنید و از سایت خود کسب درآمد داشته باشین.

ثبت نام در گوگل ادسنس برای ایرانیان کاملا رایگان است و شما می توانید به سادگی برای خودتون  یک حساب گوگل ادسنس افتتاح کنید.

چرا گوگل ادسنس درآمد عالی نصیب ما میکنه. چون گاهی برای یک کلیک تا یک دلار پرداخت میکنه، یعنی اگه سایتی دارین که روزانه 2000 بازدید کننده داشته باشد، روی تبلیغات اون هم با تبلیغات گوگل میتونید روزانه 2000 دلار کسب درآمد داشته باشین.

روش  کسب درآمد با گوگل ادسنس

شما یک وبلاگ یا وب سایت ایجاد می کنید، بیننده جذب می کنید و در پایان از طریق گذاشتن تبلیغات گوگل ادسنس در سایت خود کسب درآمد خواهید داشت.

گوگل ادسنس از یک موتور هوشمند بهره میبره، بدین معنی که بر اساس محتوای سایتتون  تبلیغات را نمایش می ده، مثلا اگر در مورد موتور مطلب می نویسید تبلیغات مرتب با موتور به نمایش در خواهن آمد.

برای کسب درآمد از اینترنت با استفاده از گوگل ادسنس شما احتیاج به جذب بازدیدکننده زیادی دارین، بر اساس تجربه در ازای هر 900 نفر بازدید کننده شما می توانین درآمدی بین 2 تا 7 دلار را در نظر داشته باشین.

گوگل ادسنس فارسیسایت گوگل ادسنس

در نتیجه همینطوری که متوجه شدین برای کسب درآمد خوب ا ز گوگل ادسنس شما به ترافیک بالا نیاز دارین، محتوای خوب میتونه این کار را برای شما انجام بده.

همچنین به این نکته توجه داشته باشین که مطالب شما نباید ناقض کپی رایت باشه. اگر یک سایت با محتوای کپی شده ایجاد بکنید گوگل اکانت شما را مورد تایید قرار نمی ده.

یکی دیگر از نکات مهم در مورد کسب درآمد از گوگل ادسنس سی آر تی است که به معنای میانگین کلیک بر اساس تعداد بازدیدکننده ها هست.

به عنوان مثال اگر که شما ۱۰۰۰۰ بازدیدکننده دارین، هرچه تعداد کلیک کردن بازدیدکنندگان بر روی تبلیغات موجود در سایت شما بیشتر باشه، درآمد شما نیز بیشتر می شه.

شما می توانین اندازه و رنگ و دیگر مشخصات تبلیغات متنی و گرافیکی گوگل ادسنس راطبق شکل ظاهر سایت خودتون تغییر بدین و سپس کد تبلیغات رودرون سایتتون قرار بدین.

بعنوان مثال شما در ماه اول تبلیغات را در وب سایت خود تون میذارین و در انتهای ماه 700دلار درآمد کسب می کنین. گوگل این 700دلار را در پایان ماه دوم از طریق چک یا واریز به حساب شما براتون ارسال میکنه

مراحل ثبت نام در گوگل ادسنس

1- گوگل نامه ای را به آدرس پستیتون که در هنگام ثبت نام وارد کردین پست می کند که در آن نامه پین کدی ۵ رقمی نوشته شده. اون پین کد را باید در سایت وارد بکنید.

2- اطلاعات مالیاتی باید تکمیل بشه که آیا در آمریکا زندگی می کنید و یا نه و چندین پرسش دیگر که خیلی راحتن.

3- تاییدیه تلفن در این قسمت هست .با کلیک روی Submit شماره تلفنی که در هنگام ثبت نام وارد کردین زنگ می خوره و ۴ رقم عدد خونده می شه، این عددها را یادداشت کنین و در سایت بنویسین.

4- قبول کردن قرارداد و ثبت کردن IP اینترنتی صاحب اکانت توسط گوگل ادسنس

بعد از اینکه مراحل ذکر شده با موفقیت به اتمام برسه اکانت از حالت قفل خارج میشه و سر ماه  گوگل چکی را به مبلغ در آمد اکانت ماه قبلتون  به آدرس پستیتون ارسال میکنه.

google adsense

چند نکته مهم برای تائید وب سایت خود در گوگل ادسنس

مفید و پربار بودن محتوا:گوگل طرفدار  سایت های پر محتوا و آموزنده هست. شما می تونین با ارائه مطالب مفید و تازه در زمینه مورد نظر در سایت خود و ارائه مقالات مفید، از مرتبه بهتری در نزد گوگل ادسنس برخوردار بشین.

استفاده نکردن از دامین با پسوند ir:همچنان که می دونین گوگل ایران را تحریم کرده و از ارائه بسیاری از خدماتش به ایرانیان سرباز می زند. با انتخاب پسوند ir، برای دامین سایت خودتون گوگل ادسنس متوجه میشه که شما یک ایرانی هستین  و همین موضوع باعث میشه تا سایت شما تایید نشه.

استفاده کردن از هاستینگ با سرور خارجی: در صورتی که سرویس هاستینگ شما داخل ایران باشه، بدین معنیه که سرور آن در داخل یران قرار داشته باشد، این امر به راحتی برای گوگل ادسنس قابل تشخیصه  و سایتون رو تایید نخواهد کرد.

گذشتن حداقل ٣ ماه از تاریخ ایجاد سایت: وب سایت هایی که به تازگی افتتاح شدن  در نزد گوگل ادسنس جایگاهی ندارن، پس سعی کنید سایتی رو به گوگل ادسنس معرفی کنید که حداقل سه ماه از تاریخ ایجاد اون گذشته باشه.

اولین سایت که به گوگل ادسنس معرفی میکنین حتما به زبان انگلیسی باشه: گوگل ادسنس با فارسی بودن سایتون مشکلی نداره، ولی اگر که قصد معرفی اولین سایت خود به ادسنس رو دارین، این سایت باید به اجبار به زبان انگلیسی باشه.

بعد از اونکه سایت توسط ادسنس  تایید شد، دیگر می توانین به آسانی هر تعداد سایتی که مایل بودین رو به زبان فارسی معرفی کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست