آموزش راه اندازی سایت برای کسب و کار
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

آموزش راه اندازی سایت برای کسب و کار

یکی از بهترین شیوه های کسب درآمد از اینترنت ، راه اندازی سایت مناسب با کسب و کارتان است. راه اندازی سایت ، ضمن ایجاد اطمینان برای مشتری و اینکه کالا و خدمات شما دارای مجوز است به کسب درآمد شما هم وجه قانونی داده و موجب برنامه ریزی برای آینده کاری شما هم می شود. در واقع داشتن سایت، نشانه حرفه ای بودن و جلب مشتری با برنامه مشخص برای کسب و کار الکترونیک است. ضمن اینکه باید توجه کنیم که بازار کارو تجارت آنلاین به دلیل کسب درآمد بالا و ساده، مورد اقبال همگان بوده و یک کسب و کار در حال رشد با جذب سرمایه بالا می باشد در اینجا قصد دارم تا به کسانی که قصد راه اندازی وبسایت با هدف کسب درآمد از اینترنت را دارند آموزش قدم به قدم راه اندازی سایت جهت کسب و کار را شرح دهم.

کسب و کار و تجارت الکترونیک، دو واژه جدا نشدنی هستند. در طول سال ها تجارت الکترونیک به مهم ترین جنبه خرید و فروش تبدیل شده است و دنیا به سمت کسب و کار آنلاین پیش می رود. بر اساس پیش بینی ها بیشتر از هشتاد و پنج درصد کاربران اینترنت حداقل یکبار خرید اینترنتی انجام داده اند و پنجاه درصد کاربران آن مرتب اینترنتی خرید می کنند. بازار آنلاین هر روز روبه گسترش است پس اگر چیزی برای فروش دارید چرا آنلاین نفروشید؟ در حالی که راه اندازی وب سایت ممکن است کار سختی به نظر برسد ولی با وجود ابزارهای موجود بسیار آسان است. با این حال باید به چند مساله مهم توجه شود تا این کار با شکست مواجه نشود. در این نوشته راهنمای گام به گام راه اندازی وب سایت برای کسب و کار آورده شده است تا شما با استفاده از آن برای گسترش کسب و کار خود استفاده کنید.

راه اندازی وب سایت برای کسب و کار:

  • تهیه برنامه کسب و کار اینترنتی

    برنامه ریزی یک اصل اساسی موفقیت در هر کار است و برای راه اندازی وب سایت هم نیاز به برنامه دارید. برنامه شما لازم نیست کاملا دقیق و با جزئیات باشد ولی لازم است اطلاعاتی مانند زمان شروع و پایان و نحوه اجرا را داشته باشد. به اندازه لازم فکر کنید و هر سوال کوچکی که در ذهنتان پدید می آید را یادداشت کنید. چه چیزی قرار است در سایتتان بفروشید؟ ظاهر وب سایتتان چگونه باشد؟ هزینه وبسایت چقدر خواهد بود؟ دانش زیادی برای پروژه های تجارت الکترونیک نیاز است به همین دلیل تحقیقات زیادی انجام دهید. محاسبات مورد نیاز را انجام داده و طرح دلخواهتان را طراحی کنید.

  • دامنه خود را ثبت کنید

    نام دامنه مشخص کننده وبسایت شما در اینترنت است. بعد از تعیین اینکه چی می خواهید در اینترنت بفروشید، یک نام دامنه مناسب انتخاب کنید که کسب و کارتان را به خوبی نشان دهد. یک نام خوب شانس شما را در دنیای تجارت الکترونیک بالا می برد. نام دامنه کوتاه و به یاد ماندنی بازدید کننده ها را به وب سایت شما می آورد. برای این کار از سایت های فروش دامنه استفاده کنید.

  • انتخاب هاست مناسب

    همه وب سایت ها برای در دسترس بودن نیاز به قرارگیری روی یک سرور دارند. مشخصات و شرایط سرور شما نقش زیادی در عملکرد وب سلیت شما دارد. هاست شما در سرعت، زمان در دسترس بودن و عملکرد تاثیر دارد به همین دلیل انتخاب هاست مناسب اهمیت زیادی دارد. یک فروشگاه آنلاین باید در همه زمان ها در دسترس باشد و ترافیک زیاد را پشتیبانی کند. گوگل از فاکتورهای سرعت و در دسترس بودن در رده بندی موتور جستجویش استفاده می کند. صد ها شرکت ارائه دهنده هاست وجود دارند که سرویس های مختلف رایگان و پولی ارائه می کنند. به این دلیل که هاستینگ رایگان امکانات کمی ارائه می دهد و قابلیت های آن محدود است بهتر از هاست پولی استفاده کنید. هاستی را انتخاب کنید که انعطاف پذیر باشد و قابلیت گسترش داشته باشد. بعضی شرکت ها در کنار هاست ابزرهایی برای تهیه سایت در اختیار می گذارند.

  •  انتخاب پلتفرم مناسب

    پلتفرم یک جزء اصلی از وب سایت است و اهمیت آن بیشتر از حدی است که بتوان بیان کرد. انتخاب پلتفرم مناسب ممکن اس کار سختی باشد ولی ضروری است و نمی توان از آن به آسانی گذشت. بهترن راه برای اینکار انتخاب سایت هایی مشابه به سایت مورد نظر خودتان و پیدا کردن پلتفرم آن هاست. پلتفرم خود را با دقت انتخاب کنید چون تغییر آن می تواند زمان بر و هزینه بر باشد. بهترن پلتفرم ها همه خدمات خرید، گزینه های پرداخت، آمار عملکرد سایت، امنیت و غیره را به شما ارائه می دهند. شما می توانید از هاست خود یا از شرکت های دیگر پلتفرم را تهیه کنید. هر پلتفرم فواید و مزیت های خاص خودش را دارد موردی را انتخاب کنید که برای نیاز شما بهترین است.

  • مطالب مشابه کسب درآمد از وبسایت:



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 4 مهر 1396برچسب:آموزش ,راه اندازی ,سایت , کسب و کار,
ارسال توسط پول دوست