کسب درآمد با فروش بک لینک
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

کسب درآمد با فروش بک لینک

بک لینک ها به دلیل اهمیتش در رشد سایتها یکی از راههای کسب درآمد در ایران محسوب می شود. بک لینک از این نظر که در رشد همه جانبه سایت تاثیر دارد و موجب رشد در گوگل و آلکسا می شود طرفداران خاصی دارد. کسانی که دارای سایت و وبلاگ هستند می تواند از طریق فروش بک لینک به مدیران فروشگاهها و سایتها اقدام به کسب درآمد کنند در واقع گرفتن بک لینک جذب تبلیغات است. در اینجا تعریف بک لینک و شیوه های استفاده از آن شرح داده خواهد شد.

اصولا بک لینک به لینکی گفته میشه که ازیک سایت به سایت شما داده میشه و باعث میشه تا رتبه سایت شما در نتایج گوگل بالا بیاد.

به عنوان مثال شما سایتی در زمینه فروش اینترنتی فرش دارین، و یک سایت میاد کلمه فروشگاه اینترنتی فرش را با لینک سایت شما در سایت خودش درج میکنه، خود این باعث میشه تا شما در نتایج سرچ گوگل وضعیت بهتری پیدا کنید.

در حال حاضر همه دارن به این سمت پیش میرن که در کنار کسب و کار خودشون حتما یک سایت هم مرتبط با شغلشون داشته باشند، تا به این وسیله هم بهتر شناخته بشن و هم اینکه فروش بهتری رو تجربه کنند.

هنگامی که تعداد این سایت ها در یک حوزه فعالیت زیاد باشند، مطمئنا سایتی موفق تر هست که سئو بهتری داشته باشه، و یکی از از رمزهای سئو بهتره داشتن بک لینک بیشتر هست.

بک لینک چیست

خوب، اکنون میخاهیم در مورد کسب درآمد از فروش بک لینک با شما صحبت کنم، به نظر من کمتر سایتی پیدا میشه تا به سایت های جدید لینک بده و معمولا  به سایت های قدرتمند و جهت کسب اعتبار برا خودشون لینک میدهند.

اما خیلی از سایت ها جهت دریافت بک لینک به خرید بک لینک اقدام میکنند و از سایت هایی که دارای رتبه الکسای خوبی هستن بک لینک میخرند و این باعث میشه تا رتبه بهتری در نتایج گوگل به دست بیارند.

شما میتونید با ایجاد سایت پر بازدید علاوه برا این اینکه از اون سایت کسب درآمد از پاپ آپ و کسب درآمد از کوتاه کردن لینک و کسب درآمد از گوگل ادسنس رو تجربه کنید میتونید در کنارش کسب درآمد از فروش بک لینک رو هم در کارهای خودتون داشته باشین.

اما اگر یک سایت پربازدید دارین و تا الان به فکر کسب درآمد از فروش بک لینک نیفتاده بودین، به شما پیشنهاد میکنم که همین الان دست به کار بشین، و با زدن آگهی در سایت های درج رایگان آگهی با عنوان فروش بک لینک و یا عنواین دیگر نسبت به تبلیغ در اینخصوص اقدام کنید.

مطمئن باشید خیلی از افراد در اینترنت به دنبال خرید بک لینک ارزان هستند، و شما میتونید از این فرصت بهترین استفاده رو بکنیید، حتی اگر رتبه سایت و وبلاگ شما هم خوب نباشه، باز هم میتونید با قیمت کمتر کسب درآمد از فروش بک لینک داشته باشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد , فروش ,بک لینک,کسب و کار, تجارت بک لینک,
ارسال توسط پول دوست