آموزش کسب درآمد از سایت کلیکی خارجی
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

آموزش کسب درآمد از سایت کلیکی خارجی

 کسب درآمد از سایتهای کلیکی همیشه مورد توجه بوده است و ساده ترین و آسان ترین شیوه کسب درآمد بدون دانش و تخصص در فضای مجازی است .  اگرچه همواره انتقادهایی هم به مدیران سایتهای کلیکی وارد است که گاهی صداقت ندارند و یا کلیک دزدی می کنند و... ولی کم نیستند سایتهای کلیکی داخلی و خارجی که سود دهی مناسبی دارند البته تاکید ما بیشتر بر روی سایتهای خارجی هست و دلایل ارجح و مزیت سایتهای خارجی در ادامه خواهد آمد.. در اینجا قصد دارم ضمن معرفی و آموزش سایتهای کلیکی معتبر خارجی، با پرداخت به پرفکت مانی ، دلایل توجیهی و کسب درآمد از انها بگویم . سایتهای خارجی معتبر در پرداختها منظم تر و صداقت لازم را دارند البته سایت های دزد هم کم نیستند با این مقدمه به شرح سایتهای کلیکی خارجی و عملکرد آنها می پردازم: البته در اول کار این موضوع را بیان کنم که من با هیچ کدام از سایت های کلیکی خارجی که در ادامه معرفی میشن کار نکردم و تجربیات دیگران در سایت درج شده است.

توصیه اول : لطفا با تحقیق کارتان را شروع کنید.

کسب درآمد از سایت های کلیکی در واقع از آسانترین و راحترین روش کسب درآمد از اینترنت هست،شما اگر به دنبال کسب درآمد واقعی از اینترنت بدون هیچ گونه دانش و سرمایه اولیه هستین سایت های ptc معتبر خارجی بهترین گزینه هست.

اما سایت های کلیکی یا همون ptc سایت هایی هستن که در ازای مشاهده تبلیغات به شما وجهی پرداخت میکنند، شما بر روی تبلیغ سایت کلیکی کلیک میکنید و بعد چند ثانیه مبلغی به حساب شما واریز میشه، به همین راحتی.

اما چرا من اینقدر روی سایت های ptc معتبر خارجی پافشاری میکنم، مگه سایت های کلیکی ایرانی که به زبان فارسی هستن و راحت به پول ملی ایران پول پرداخت میکنند اشکالی دارند؟

به چند دلیل به شما توصیه میکنم که سراغ سایت های کلیکی ایرانی نرین.

چون هیچ نظارتی بر روی این سایت ها نیست، بعد از مدتی راه اندازی و پول درآوردن از شما سایت رو جمع میکنند و یک سایت جدید میزنند.

اگر سایت هم در پرداختش مشکلی نداشته باشه، دارای تبلیغات کمی هستن و مبلغی که به ازای مشاهده تبلیغات میدن خیلی کم هست.

سرعت بسیار بد این نوع سایت ها که خیلی وقت ها به جای اینکه مشاهده یک تبلیغ 60 ثانیه طول بکشه این مدت به 600 ثانیه و بیشتر تبدیل میشه.

پلیس فتا جدیدا به خاطر شکایت های زیاد مشتریان از بهترین سایت های کلیکی ایرانی  گفته که به شدت با اینگونه سایت ها مبارزه میکنه و این یعنی ریسک.

معرفی سایت های کلیکی خارجی

بعد از توضیحاتی که در خصوص سایت های کلیکی ایرانی دادم به سراغ معرفی سایت های کلیکی خارجی میریم، من سایت های کلیکی خارجی رو به خاطر اعتبارشون و پرداخت های منظمی که دارند و همچنین متنوع بودن راههای کسب درآمد که این سایت های به شما پیشنهاد میدن خیلی دوس دارم.

برخی از افراد از طریق همین سایت ها به درآمد های میلیاردی از اینترنت رسیدن، و این دروغ و تبلیغ نیست، شاید با کار کردن با یک سایت کلیکی  بهترین درآمد ها نصیبشون شده.

اما راز موفقیت در این سایت ها چیه؟ چگونه میشه از سایت های کلیکی خارجی به درآمد خوبی دست پیداکرد، راز موفقیت در سایت های کلیکی خارجی چیست؟

مهمترین راز موفقیت در سایت های کلیکی خارجی داشتن زیر مجموعه هست، اگر فقط شما 100 تا زیر مجموعه فعال داشته باشین، میتونید به راحتی درآمد 1 میلیون در ماه رو با کار کردن روزی یک ساعت تجربه کنید.

ببنید من در اینجا قصد گول زدن شما رو ندارم، شما خودتون بشنید و حساب کنید و امتحان کنید، خوب چون میدونم هیچکدومتون حال حساب کردن ندارین ( ما ایرانی ها دوس داریم همه چیز رو خیلی راحت به دست بیاریم) من در مثال زیر براتون حساب کردم.

اکثر سایت ها به طور متوسط 50 درصد از درآمد زیر مجموعه رو به حساب شما واریز میکنند، خوب معمولا سایت های کلیکی خارجی در روز 20 تا تبلیغ 001/ دلاری دارن. شما در 9 سایت کلیکی معتبر خارجی که در زیر بهتون معرفی میکنم عضو میشین و هر روز بر روی تبلیغات اون کلیک میکنید.

درآمد شما بعد سی روز و یک ماه عبارت هست از ، (9 سایت کلیکی)*(20 تبلیغ در روز) *(001/ دلار ارزش هر تبلیغ) *(30روز)=5/5 دلار یا 22 هزار تومن خودمون.

حالا شما بر فرض مثال 100 تا زیر مجموعه داشته باشین، (11 هزار تومان ) *(100) = 1100000 هزار تومان.

پس دیدین که درآمد شما از یک میلیون هم بالا میزنه، حالا سوال دیگه ای که برای شما پیش میاد اینکه که چه جوری میتونم من این زیر مجموعه ها رو به دست بیارم.

با توجه به اهمیت این موضوع من این مطلب رو با عنوان بهترین تکنیک های زیر مجموعه گیری در سایت های کلیکی به صورت جداگانه توضیح دادم که شما با مراجعه به این مطلب میتونین تا بی نهایت زیر مجموعه کسب کنید.

سایت معتبر کلیکی

سایت های کلیکی معتبر خارجی با پرداخت به پرفکت مانی

خوب تا اینجا سعی بر این شد تا دیدگاه شما نسبت به سایت کلیکی خارجی روشن بشه، ولی یک موضوع خیلی مهم که باید به اون اشاره بشه، اینکه من بعد از فعالیت چه جوری میتونن پولم رو برداشت کنم.

نگران نباشد، این موضوع خیلی راحتر از اون هست که حسابشو میکنید، شما با افتتاح حساب پرفکت مانی و ثبت نام در سایت های کلیکی معتبر خارجی با پرداخت به پرفکت مانی میتونین کار رو شروع کنید.

البته سایت کلیکی خارجی معتبر کم نیست ولی مشکل عمده اکثر سایت های معتبر خارجی پرداخت به حساب هایی هست که ایران رو تحریم کردن.

به طور مثال پادشاه سایت های معتبر کلیکی خارجی سایت نئوباکس هست، ولی متاسفانه به پی پال و پیزا که با ایران مشکل دارن و ایران رو تحریم کردن پول میدن.

ولی حساب پرفکت مانی با  ایران مشکلی نداره، به راحتی و اینترنتی افتتاح حساب میکنید و شماره حساب رو به سایت کلیکی خارجی که ثبت نام کردین میدن و سایت کلیکی خارجی با پرداخت روزانه نیز درآمد شما رو به اون حساب واریز میکنه.

در پایان یک خواهش از دوستان دارم، قبل از اینکه بخواهین تو این سایت ها ثبت نام کنید خوب تحقیق کنید، لطفا برای سرگرمی تو این سایتها ثبت نام نکنید و اگر بدون هدف هستین الکی وقت خودتون رو تلف نکنید.

افرادی می شناسم که حدود دو سال پیش کار با این سایتها رو شروع کردند و الان درآمد ماهانه حدود سه میلیون در ماه دارند، چون هدف و پشتکار داشتهو میدانند به درآمد بیشتر هم دست پیدا میکنم.

جهت ثبت نام در سایت های کلیکی معتبر خارجی با پرداخت به پرفکت مانی بر روی سایتهای زیر کلیک کنید…

  1.  سایت کلیکی خارجی clixunion
  2.  سایت کلیکی معتبر خارجی okik
  3. سایت کلیکی خارجی با پرداخت روزانه work2bux
  4. سایت های کلیکی معتبر خارجی با پرداخت به پرفکت مانی yougetprofit
  5. سایت ptc معتبر خارجی clikerz
  6.  سایت کلیکی خارجی cliquesteria
  7. سایت کلیکی معتبر خارجی goldenclix
  8. سایت کلیکی خارجی با پرداخت روزانه buxaccepted
  9. سایت های کلیکی معتبر خارجی با پرداخت به پرفکت مانی earningcli


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست