آموزش سئو و بهینه‌سازی سایت در رسانه‌های اجتماعی
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

آموزش سئو و بهینه‌سازی سایت در رسانه‌های اجتماعی

 رشد کسب و کار و کسب درآمد نیازمند سایت است تا کالا و محصول شما را به همگان معرفی کند. وبسایت کسب و کار نیاز به دیدن دارد و این میسر نمی شود مگر با تبلیغات و افزایش بازدید . افزایش بازدید از طریق موتورهای جستجو ممکن است و این نیاز به سئو یا بهینه سازی می باشد ولی بهینه سازی تنها توسط گوگل نیست . یکی از ابزارهای مهم برای رشد کسب و کار و افزایش کسب درآمد انلاین استفاده از پتانسیل بالای رسانه های اجتماعی است. شبکه های اجتماعی چنان رشد و اهمیت بالایی دارند که هر کسب و کاری را تحت تاثیر قرار می دهند. لذا آموزش بهینه سازی وبلاگ جهت کسب درآمد و یا افزایش بازدید در رسانه اجتماعی اهمیت بالایی دارد.
 

در حالی که شرکت‌ها در تلاش برای بهینه‌سازی سایت در گوگل هستند، اکثرا فرصت‌های دیگر دیجیتال مارکتینگ را از دست می‌دهند.

برای ارتباط بهتر سایت با رسانه‌های اجتماعی راه‌های تاثیر گذار بیشتری علاوه بر قرار دادن آیکون رسانه‌های اجتماعی در وب سایت و ارتباط مستقیم با آن رسانه وجود دارد.

متاسفانه بسیاری از مدیران اجرایی کسب و کارها، وب سایت و رسانه های اجتماعی را دو بخش مجزا در استراتژی های دیجیتال مارکتینگ لحاظ می کنند، در حالی که این دو می توانند تعامل بهتری با یکدیگر داشته‌باشند.

در صورتی که سایت و رسانه‌های اجتماعی در یک راستا و با یک برنامه‌ریزی مشخص حرکت کنند، نتایج بهتری در افزایش رتبه سایت، جذب مخاطبان بیشتر در رسانه‌های اجتماعی و بالا بردن فروش به دست می‌آید.

در زیر سه راهکار برای بهینه‌سازی سایت در رسانه‌های اجتماعی را ذکر کرده‌ایم:

۱. ارتباط با رسانه‌های اجتماعی

قبل از هر چیز به ساخت یک لینک ارتباطی بین وب سایت و حساب کاربری در رسانه ها نیاز است. قراردادن لینک سایت در پروفایل رسانه اجتماعی نخستین اقدامی است که برای ساخت ارتباط باید انجام دهید. تعداد بسیاری از شرکتها تنها به قرار دادن لینک رسانه های اجتماعی در وب سایت اکتفا می‌کنند.

قرار دادن لینک سایت در پروفایل تان این شانس را به شما می دهد تا ترافیک بیشتری روی وب سایت خود ایجاد کنید، البته برای ایجاد ارتباط از وب سایت با رسانه های اجتماعی، نیاز به قرار دادن کدهایی در صفحات سایت است.

با ایجاد ارتباط دوطرفه می توانید مخاطبان بیشتری را در رسانه های اجتماعی جذب و آنها را ترغیب به انتشار مطالب و محتوای سایت تان کنید.

رسانه های اجتماعی این امکان را به شما می دهد تا با قرار دادن آیکون آن رسانه در صفحات سایت، بازدید کنندگان بتوانند به راحتی مطالب سایت را در رسانه های خود به اشتراک گذارند.

۲. محتوای مفید و ارزشمند تولید کنید

محتوای مفید و ارزشمند برای مخاطبان و مشتریان نقش مهمی در بهینه سازی سایت در موتورهای جست وجو دارد، درصورتی که بخواهید سایت تان ارتباط بهتری با رسانه های اجتماعی داشته باشد، نیاز به تهیه محتوایی ارزشمند و منحصربه فرد برای سایت دارید و هر اندازه این محتوا از کیفیت بهتری برخوردار باشد شانس اشتراک گذاری آن محتوا در رسانه های اجتماعی بیشتر خواهد شد.

محتوا نباید تنها به صورت متن تولید شود، شما می توانید از تصاویر، ویدئو و کلیپ های آموزشی در محتوای خود استفاده و میزان تاثیرگذاری آن را بیشتر کنید.

۳.ساخت ارتباط متقابل

مخاطبان شما در رسانه های اجتماعی متعددی برای ارتباط با دوستان و گسترش شبکه کاری شان فعالیت می کنند. سایت شما می تواند این امکان را به بازدید کنندگان بدهد تا با نوشتن نظرات خود در وبلاگ و انتشار آن در رسانه ها موجب افزایش رتبه سایت و گسترش مطالب شما بین مخاطبان بیشتری شوند.

جهت افزایش بهره وری و ترغیب بازدید کنندگان به انتشار مطالب سایت از مجبور کردن آنها به ثبت نام و تکمیل فرم های پیچیده برای ایجاد حساب کاربری پرهیز کنید.

بسیاری از وب سایت ها به بازدید کنندگان این امکان را می دهند تا با حساب کاربری خود در رسانه های اجتماعی توسط گوگل یا یاهو وارد شوند و اقدام به درج مطالب کنند.

SEO.بهینه‌سازی سایت. رسانه اجتماعی. سئو.شبکه اجتماعی. کسب و کار.وبسایت کسب و کار. کسب درآمد.

 

مطالب مشابه بازاریابی و کسب درآمد از شبکه اجتماعی:

 

 دلیل موفقیت شبکه اجتماعی توییتر Twitter

 

 

 میزان تلاش در شبکه‌های اجتماعی برای کسب درآمد

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست