معرفی سایت های کلیکی ایرانی
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

معرفی سایت های کلیکی ایرانی

در معرفی کسب و کارهای اینترنتی و در ارسال های قبلی وعده دادم که تا حد ممکن فهرستی از سایتهای کلیکی معروف و معتبر را تهیه کنم و در اختیار شما قرار دهم . قبلا سایتهای کلیکی خارجی و شیوه کار با آنها آوردم البته باز هم در آینده معرفی خواهم کرد. اما در مورد سایتهای کلیکی داخلی که قصد معرفی دارم این نکته را بگویم کلیک زدی هم از طرف مدیرالن سایتها و هم از طرف کاربران هست منتهی در برخی سایتها زیاد و به قول معروف علنی و تابلو هست و در برخی کمتر و مخفی می باشد. این سایتهای کسب درآمد کلیکی که معرفی می کنم به معنی تایید صددرصد آنها نیست چون ممکن است برخی از اینها بعد از مدتی روال خود را عوض کنند و صداقت پیشه نباشند. اما فعلا ما حسن ظن به اینها داریم مگر آنکه عکسش ثابت شود:

همانطور که در مبحث راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران براتون گفتم یکی از روش های کسب درآمد از اینترنت کسب درآمد کلیکی می باشد.

روش کار سایت کلیکی که به سایت های PTC معروف هستن پرداخت در ازای کلیک هست، به این صورت که شما بر روی تبلیغات یک سایت کلیک می کنید و بعد از گذشت مدت زمان مشخص مبلغ معینی که سایت مشخص کرده به حساب شما واریز میشه.

در اینجا  قصد دارم مختصری آموزش برای فعالیت در معتبرترین سایت های کلیکی که مطمئن هستند و در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی وزارت ارشاد  ثبت شدند رو بهتون بدم  وشما می توانید درآمدتان را از طریق همه بانک های داخل کشور دریافت بکنید.

سایت کلیکی ایرانی

چهارسایت کلیکی که در ادامه بهتون معرفی میکنم بهترین سایت کلیکی ایرانی با پرداخت روزانه هستن که عبارت هستن از سایت کلیکی معتبر پی سی رنک و  کلیکار و میترا باکس و فارسی باکس  که میتونین از بنرهای زیر عضو بشین.

ابتدا میخام در مورد سایت کلیکی پی سی رنک که بهترین و معتبرترین سایت کلیکی ایرانی با تبلیغات 30 تومنی و 25 تومنی و … هست رو بهتون معرفی کنم، در واقع من با این سایت کار کردم و پرداختی هم داشته.

شما میتونید از بنر زیر عضو سایت بشین و با دیدین فیلم آموزشی زیر نحوه کار با این سایت رو یاد بگیرید.

کسب درآمد از مینی جابسایت پی سی رنک

 

دومین سایت کلیکی معتبر ایرانی که میخام بهتون معرفی کنم سایت کلیکار هست که واقعا عالیه، و دارای یک نرم افزار هست که کار رو برای شما راحت کرده است

یعنی شما بعد از کلیک روی بنر زیر و عضویت در سایت نرم افزار مربوطه افزایش بازدید رو دانلود میکنید و وارد پنل کاربری خودتون میشین و دو گزینه کسب درآمد داره. اولی جستجوی گوگل و دومی افزایش بازدید هست و فقط کافیه شما روی هر کدوم کلیک کنید.

سیستم به طور خودکار جستجوی گوگل و بازدید از سایت ها رو شروع میکنه و نیازی نیست که شما اقدامی انجام بدین،و مثل بقیه سایت های کلیکی بر روی تبلیغات کلیک کنید.

خوب جهت عضویت روی بنر زیر کلیک کنید و به کسب درآمد بپردازین.

سایت کلیکی خارجی

سایت های کسب درآمد اینترنتی

یکی دیگه از جدیدترین سایت های کلیکی معتبر فارسی فارسی باکس نام داره، این سایت شروع کار خودش رو از سال 90 آغاز کرده.

سایتی با طراحی زیبا و اسکریپتی متفاوت نسبت به بقیه سایت های فعال، شما میتونین هم اکنون در این سایت عضو بشین و جزء اولین کاربرهای سایت باشین، این سایت نیز مانند سایت معرفی شده قبلی برای پرداخت درآمد از سیستم بانکی کشور استفاده خواهد کرد.

به ازای هر کلیک شما 15 تومان و کلیک زیر مجموعه شما 10 تومان به شما پرداخت میکنه، شما میتونین از بنر زیر عضو فارسی باکس بشین.

فارس باکس

 

برای ثبت نام در سایت میترا باکس روی بنر زیر کلیک کنید.

مریتاباکس

من از دو سال پیش که کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی رو شروع کردم تو سایت های زیادی عضو شدم که اسم چندتا از سایت کلیکی ایرانی که شاید بیشتر تو اینترنت باهاشون شاید برخورد کرده باشین باکس 14 و باکس ایران زمین و آوا باکس هستند که متاسفانه یک جورایی کلاه بردار از آب در اومدن.

در بررسی و کار با سایتهای کلیکی چند موضوع را حتما مدنظر داشته یاشید که مهمترین آنها عبارت از: صداقت در کار، پرداخت منظم، سرعت بالای لود سایت، سابقه و عملکرد شفاف و تماس با ما جهت ارتباط و پاسخگویی منظم .

موفق باشید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست