اخلاق در کسب درآمد از اینترنت
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

اخلاق در کسب درآمد از اینترنت

در اینجا به انحاء مختلف درباره شیوه های کسب درآمد و پول درآوردن و ترفندهای کسب درآمد بالا و همچنین مزایای تجارت الکترونیک مقاله و مطلب علمی نوشتم ولی یکی از مهمترین اصول در کسب و تجارت اینترنتی رعایت اخلاق و شرافت کاری است . اگر از طریق اینترنت و یا دنیای واقعی صاحب ثروت و مال فراوان شدیم به همان اندازه که مالمان زیاد شد اخلاق و جوانمردی ما صد چندان بیشتر شود .

نگاه مغرورانه به دیگران نداشته باشیم یادمان باشد که زمانی برای یک سنت از درآمد کلیکی سایت خارجی و یا 25 ریال پاپ آپ از سایت داخلی چه تلاشی می کردیم حالا پولمان از پارو بالا می رود اخلاقمان را جارو نکنیم متواضع و جوانمرد باشیم خودمان را گم نکنیم که هیچ چیز ماندگار نیست.

از آن طرف هم در کسب درآمد جانب اخلاق را رعایت کنیم به هر شیوه و ترفندی اعم از غیرقانونی و ناجوانمردانه و یا با کلاهبرداری سعی در کسب تجارت و درآمد اینترنتی نباشیم تنها صداقت و خوبی است که باقی می ماند

و در آخر توجه کنیم در زندگی و در کسب مال و درآمد از اینترنت اخلاقمان بوی نیاز ندهد اخلاقمان بوی منفعت طلبی و کلاهبرداری ندهد:

یکی از بزرگان میگفت:
ما یک گاری چی در محلمان بود، که نفت می برد و به او عمو نفتی می گفتند.
یک روز مرا دید و گفت:
سلام. ببخشید خانه تان را گازکشی کرده اید!؟
گفتم: بله!
گفت: فهمیدم. چون سلام هایت تغییر کرده است!
من تعجب کردم، گفتم: یعنی چه!؟
گفت:
قبل از اینکه خانه ات گازکشی شود، خوب مرا تحویل می گرفتی، حالم را می پرسیدی. همه اهل محل همینطور بودند. هرکس خانه اش گازکشی میشود، دیگر سلام علیک او تغییر میکند...!!

از اون لحظه، فهمیدم سی سال سلامم بوی نفت میداد. عوض اینکه بوی انسانیت و اخلاقیات بدهد.
سی سال او را با اخلاق خوب تحويل گرفتم. خیال میکردم اخلاقم خوب است. ولی حالا که خانه را گازکشی کردم ناخودآگاه فکر کردم نیازی نیست به او سلام کنم.

یادمان باشد، سلام مان بوی نیاز ندهد...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست