ملاک کمپین تبلیغاتی آنلاین برای کسب درآمد اینترنتی
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

ملاک کمپین تبلیغاتی آنلاین برای کسب درآمد اینترنتی

زمانی درباره تشکیل اهمیت تشکیل کمپین در رونق کسب و کار اینترنتی و همچنین اهداف کمپین جهت کسب درآمد از اینترنت مقالاتی ارائه شد در همه این موارد متذکر شدیم که کمپین تبلیغاتی در کسب درآمد اینترنتی تاثیر شگرفی داشته و اگر با هدف و برنامه درست انجام شود درآمد و تجارت الکترونیک ما از نظر سودآوری چند برابر می شود .در اینجا قصد داریم تا ضمن تعریف کمپین تبلغاتی و تاثیر گذاری آن در کسب درآمد، به ابزارها و رسانه های موثر در ایجاد کمپین اشاره کنم . ضرورتا نفس کمپین تاثیر گذار در کسب درآمد و رونق تجارت نمی شود بلکه شیوه اجرا و نیز تبلیغ در سودآوری یا ضرردهی یک کسب و کار اینترنت تاثیر دارد .

جمله معروفی است که میگه، کمپین تبلیغاتی شبیه یک کار ضربتی است برای افزایش فروش یا ارتقای برند در یک مدت مشخص شده. با این جمله نتیجه می گیریم که برای اجرای موفق این طرح ضربتی حیاتی ترین بخش کار انتخاب رسانه مناسب است. هر رسانه‌ای که با توجیه اقتصادی، مخاطبان هدف بیشتری را به عکس العملهای سودآورانه، یعنی عمل خرید محصول یا خدمت ترغیب کند، رسانه اثربخش نامیده می شود.

از این تعریف یک خطی می توان ۲ استنباط برای انتخاب رسانه موثر استخراج کرد، اول آنکه هزینه های تحمیلی استفاده از رسانه باید در مقابل سودآوری و بودجه سازمان توجیه اقتصادی داشته باشد و دوم آنکه حضور کاربر و عکس العمل مخاطب به سرعت قابل اندازه گیری و لمس باشد. به این ترتیب و با شاخص های مطرح شده از نظر من قوی ترین و به صرفه ترین ابزار تبلیغاتی اینترنت و فضای وب می باشد.

 

تبلیغات تحت وب سه ویژگی منحصر به فرد دارند که الزام استفاده از آن را در بنیان کمپین تبلیغاتی بیش از پیش معین می سازد:

۱- تنها رسانه اقتصادی

فضای وب تنها رسانه‌ای است که می توان با حداقل هزینه تبلیغات موثری را در آن پیش بینی کرد. اینکه ما یک سرمایه يک میلیارد تومانی برای تبلیغات در رادیو و تلویزیون داشته باشیم خیلی ایده آل گرایانه است و برای کسب و کارهای نوپا یک امر دور از دسترس خواهد بود.

 

۲- تنها رسانه ماندگار

شما یک بیلبورد را به مدت یک ماه در بزرگترین خیابان شهر اجاره می کنید و تعداد زیادی هم آنرا هر روز می بینند اما به یکباره با برداشتن تبلیغ همه چیز صفر می شود. اما در فضای وب با در نظر گرفتن شاخص های سئو و اصول بهینه سازی سایت، شما پس از پایان کمپین هم همچنان شاهد ورودی ها جدید خواهید بود.

۳- تنها رسانه تعاملی

چند ماه قبل در یک تاکسی نشسته بودم و پیام تبلیغاتی جالبی را از رادیو شنیدم که من را برای عضویت در باشگاه مشتریان آن شرکت ترغیب کرد اما بعد از پیاده شدن از تاکسی درگیر کارهای شخصی خود شدم و فراموش کردم که اقدام به عضویت در باشگاه مشتریان آن شرکت بکنم و حتی وقتی به طور اتفاقی چند روز قبل به یاد آن پیام تبلیغاتی افتادم جزییات ثبت نام در باشگاه را به یاد نداشتم. حال اگر من به جای رادیو هنگام نوشیدن یک فنجان قهوه و مطالعه سایت های خبری همان پیام را می دیدم و با کلیک بروی اطلاعات بیشتر وارد صفحه عضویت در باشگاه می شدم امروز من هم عضو باشگاه مشتریان شرکت مربوطه بودم. به این ترتیب تنها رسانه ایی که می تواند به صورت تعاملی بستری را برای فعالیت یا خرید در لحظه مشتری فراهم کند اینترنت و وب سایت ما است.

مقالات مشابه کمپین کسب درآمد در اینترنت:

اهمیت کمپین تبلیغاتی در کسب و کار اینترنتی

اهداف کمپین تبلیغاتی برای کسب درآمد

اهمیت کمپین تبلیغاتی در کسب درآمد اینترنتی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست