آموزش کسب درآمد از یوتیوب
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

آموزش کسب درآمد از یوتیوب

 کسب درآمد در اینترنت محدود به پاپ آپ، کلیکی، کوتاه کردن لینک، مشاهده تبلیغات و... نمی شود بلکه شیوه های مختلفی برای کسب درآمد و پول وجود دارد . یکی از این راههای نمایش فیلم و کلیپ است . ساین یوتیوب بزرگترین و فعال ترین سایت اشتراک ویدئو در جهان است. این سایت اشتراک ویدیو یکی از مهمترین منابع برای کسب پول و درآمد در جهان است به شرطی که شیوه آن را یاد بگیرید و بتوانید از این راه کسب درآمد کنید . در اینجا قصد دارم تا مقدمه و آموزشی از کسب درآمد در این غول بزرگ رسانه ای جهان در فضای مجازی را خدمتتان عرض کنم .

مراحل کسب درآمد از یوتیوب

در اینجا با یکی دیگر از راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران و آنهم کسب درآمد از یوتیوب با شما هستیم، یوتیوب بزرگترین شبکه اجتماعی اشتراک گذاری فیلم در دنیا می باشد، که خیلی از افراد فیلم های شخصی و سرگرمی و تبلیغاتی و …را از طریق این شبکه به اشتراک میذارند و بعضی ها هم از همین طریق میلیونر شدند…

شاید هنگام ورود به یوتیوب و جستجوی یک فیلم یا کلیپ خاص با این موضوع برخورد کرده باشین که، ابتدای کلیپ یک تبلیغ به نمایش گذاشته میشه، و یوتیوب از همین طریق کسب درآمد میکنه و قسمتی از درآمد خود را به شخصی که این ویدئو رو در یوتیوب گذاشته پرداخت میکنه.

نحوه کسب درامد از یوتیوب

چگونه از یوتیوب کسب درامد کنیم، آیا میشود از این غول بزرگ اشتراک ویدئو کسب درآمد کرد، بلی شما با طی کردن مراحل زیر میتونین کسب درآمد از یوتیوب رو تجربه کنید.

۱_ایجاد یک حساب در یوتیوب: اولین کاری که شما باید انجام بدین ایجاد یک حساب در یوتیوب هست که حضور شما را در این شبکه نشون میده و از طریق همین حساب هم میتونین به حساب جیمل خودتون دسترسی پیدا کنید.

۲_اضافه کردن کلیپ و محتوا: محتوا ایجاد کنید و سعی کنید محتوای با کیفیت و کوتاه را انتخاب کنید، یعنی اینکه دارای تصاویر با کیفیت باشه ولی مدت زمان کلیپ کوتاه باشه، و سعی کنید همیشه بروز باشید.

۳_افزایش مخاطب: سعی کنید به هر طریق که میدانید مخاطب جمع کنید که اولین و مهمترین نکته در کسب درآمد از یوتیوب است، این موضوع میتواند از طریق تبلیغ یا لایک کردن دیگران یا از طریق سایت هایی که به این کار میپردازند انجام بشه.

بعد از انجام مراحل سه گانه شما میتوانید از تبلیغات گوگل ادسنس و تبلیغات یوتیوب کسب درآمد کنید،و با فعال کردن گزینه افزودن تبلیغ در تنظیمات یوتیوب میتوانید از بابت نمایش هر ویدئو کسب درآمد کنید

یک پیشنهاد ویژه

سعی کردم خیلی ساده روش کسب درآمد از یوتیوب رو به شما آموزش بدم، افرادی با گذاشتن حتی یک کلیپ ساده از فرزند خود در این شبکه اجتماعی به ثروت زیادی دست پیدا کردن، پس زیاد هم سخت نیست و شما هم میتونید با اشتراک فیلم هایی که از تلگرام دانلود کردین و یا اگر فیلم جالبی خودتون با گوشی گرفتین و هر موردی که به ذهنتن میرسه کسب درآمد داشته باشین




ارسال توسط پول دوست

صفحه قبل 1 ... 27 28 29 30 31 ... 32 صفحه بعد