آموزش کسب درآمد اینترنتی با طراحی وب سایت
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

آموزش کسب درآمد اینترنتی با طراحی وب سایت

امروزه با پیشرفت در تکنولوژی و همه گیر شدن آن و فراگیر شدن اینترنت در میان همه افراد از مردم عادی گرفته تا شرکت ها و موسسات کوچک و بزرگ همگی به نوعی با شبکه گسترده جهانی در ارتباط هستند و همه ی افراد برای رفع نیاز های خود به نوعی از اینترنت به عنوان اولین راه حل استفاده می کنند به طوری که حتی برای جرئی ترین نیاز های خود به دنبال راه حلی در اینترنت به جستجو می پردازند. امروزه شرکت هایی مانند گوگل،یاهو و مایکروسافت با داشتن موتور های جستجوی قوی خود ،جستجو در فضای مجازی را بسیار راحت کرده اند.

اما بسیاری از افراد برای بسیاری از کارها از جمله به اشتراک گذاشتن مقاله،رشد کسب و کار،تبلیغات و… به دنبال ایجاد یک سایت یا به اصطلاح طراحی سایت هستند تا بتوانند از طریق این راه به اهداف خود برسند.با گسترش کسب‌وکارهای اینترنتی بازار کار برای طراحان سایت هموارتر شده است. همین گسترش دلیلی شده تا افراد مختلفی تمایل داشته باشند یک طراح وب‌سایت شوند.در این میان کسب درآمد از فضای طراحی وب سایت جزء مشاغلی است که از رشد خوبی برخوردار بوده است.

حتماً تا به حال به این فکر افتاده‌اید که کسب و کار اینترنتی خودتان را داشته باشید و خودتان سقف درآمدتان را تعیین کنید و حتی در زمانی که خوابیده‌اید درآمد داشته باشید. راه‌اندازی چنین کسب و کاری بدون نیاز به سرمایه‌ی بالا، تنها از طریق اینترنت و راه‌اندازی یک وب‌سایت امکان‎پذیر است. در این مقاله به روش‌های اصلی کسب درآمد از طریق وب‌سایت خواهیم پرداخت تا با توجه به تخصص و علاقه‌ی خود، روش مناسب را انتخاب کنید؛ ما در این مقاله ضمن معرفی این شغل، بازار کار و آینده‌ی شغلی آن ،درباره این که درآمد توسعه دهندگان و طراحان وب سایت در ایران به چه صورتی است به بحث می پردازیم .

طراحی سایت چیست ؟

طراحی وب سایت، طراحی سایت یا همان Web Design، دقیقا به معنای تلاش برای ایجاد یک پایگاه اینترنتی برای ارائه خدمات، فروش محصول یا اطلاع رسانی است. طراحی وب سایت یک پروسه است که از لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است. در واقع اگر شما می‌خواهید یک وب سایت قدرتمند ایجاد کنید که بتوانید با استفاده از آن خدمات، محصول یا هر چیز دیگری را به صفحه اول گوگل بیاورید، باید تمام اصول فنی و ظاهری طراحی یک وب سایت را رعایت کنید.

کسب درآمد از طریق طراحی سایت

نگران نباشید! لازم نیست یک کد نویس، طراح یا برنامه‌نویس وردپرس باشید. اکثر مردم هنوز هم فکر می کنند ساخت وب سایت از ابتدا مشکل است و یا نیاز به مقدار زیادی از مهارت های برنامه نویسی و طراحی دارد البته این تا حدی درست است اما برای طراحی هر وبسایتی نه! سیستم های مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس وجود دارند که ایجاد یک وب سایت را برای همه قابل دسترس کرده اند.هیج جای دنیا راهی بهتر و آسان تر از وردپرس برای ساخت یک وب سایت رایگان پیدا نمی کنید، زیرا WordPress این سیستم مدیریت محتوا (CMS) در کشور ما نماینده رسمی دارد و تمامی نسخه های آن به صورت رایگان در وب سایت وردپرس فارسی قرار می گیرد.

آموزش طراحی وب سایت رایگان با وردپرس وقتی زیباتر می شود که بدانید تعداد نامحدودی از قالب های رایگان برای این CMS وجود دارد. از منابع رایگان آن میتوان به منبع پوسته وردپرس فارسی و از منایع پولی آن می توان به وب سایت themeforest اشاره نمود.نکته دیگر آنکه وردپرس یک جامعه بزرگ از طراحان وبسایت را دارد که در دل همین مردم هستند.

اگر شما میتوانید در ورد مایکروسافت مطلب بنویسید پس می توانید محتوای وبسایت خود را در وردپرس هم وارد کنید. شما می توانید با افزونه های وردپرس وبسایت خود را گسترش دهید و تقریبا هر امکاناتی در ساخت وبسایت خود نیاز داشته باشید از پلاگین های وردپرس به صورت رایگان استفاده کنید. با “پلاگین ها یا همان افزونه ها” شما قادر به اضافه کردن فرم های تماس، فرم های اشتراک، گالری عکس و … برای وب سایت تان خواهید بود. بسیار ساده است، نه؟

از وبلاگ های عمومی تا سایت های شرکتی زیبا و فروشگاه های آنلاین، وردپرس می تواند در هر نوع از طراحی وب سایت بهترین پبت فرم انتخابی شما باشد. وردپرس توسط eBay، موزیلا، رویترز، CNN، Google Ventures و حتی ناسا استفاده می شود.شما می توانید هم از طریق طراحی وب سایت ورد پرس برای دیگران و هم ایجاد فروشگاه اینترنتی شخصی برای خود کسب درآمد کنید.

آیا طراحی سایت درآمد دارد

طراحی وب و برنامه نویسی یکی از بزرگترین بازار کار در مشاغل حال و مهمتر از آن آینده می باشد چرا که همانطور که همه عموم جامعه نیاز اینترنتی شدن همه کسب و کارها را در جای جای زندگی لمس میکنند هر روز بازار های جدیدی در حال گسترش است و تقریبا اکثر کسب و کارهای سنتی به سمت فروش کالا و خدمات آنلاین روی آوردند که لازمه و مقدمه ورود به فضای آنلاین داشتن وب سایت می باشد لذا گستردگی بازار کار طراحی سایت به وضوح به چشم میخورد و هیچ شکی برای هیچکس در اینباره وجود ندارد و این امر بسیار منطقی به نظر می رسد.

طراحی سایت چقدر درآمد دارد 

طراحی سایت و کسب درآمد طراحی سایت در ایران به این صورت است که می توان هم به صورت مستقل و هم به عوان یک کارمند در موسسات،سازمان ها، بخش های خصوصی و دولتی به فعالیت پرداخت و تا سمت های مدیریت تیم طراحی و مدیر محتوای سایت پیشرفت کرد. و با کسب تجربه می توان کسب و کار مستقل برای خود راه اندازی کرد. اما درآمد طراحی وب بسته به میزان تجربه، میزان مهارت و توانایی برنامه نویس، ارتباط عمومی و… می تواند درآمد های متفاوتی داشته باشد.

اما در کل درآمد طراحی سایت در ایران می تواند از چند صد هزار تومان تا ده میلیون تومان در ماه بسته به میزان توانایی ها و تجربیات طراح سایت و مهارت در برنامه نویسی می تواند متغیر باشد.طراحان وب و توسعه دهندگانی که به صورت آزاد کاری فعالیت می کنند به مراتب بیش از کسانی که به صورت کارمند کار می کنند درآمد دارند.

درآمد طراحان وردپرس

شما با استفاده از دانشی که در زمینه طراحی سایت دارید میتوانید از طریق پشتیبانی قالب های وردپرس نیز کسب درآمد کنید و همچنین میتوانید با راه اندازی یک سایت برای خودتان در زمینه طراحی سایت درآمد کسب کنید و برای شرکت ها و اشخاص مختلف قالب اختصاصی وردپرس طراحی کنید و علاوه بر هزینه ی قالب میتوانید هزینه ی پشتیبانی را نیز دریافت کنیدو همچنین همه ی این امکانات برای افزونه های وردپرس نیز وجود دارد و شما میتوانید.
اگر یک توسعه‌دهنده‌ی ماهر هستید که زمان اضافی دارید، می‌توانید به ارائه‌ی خدمات شخصی‌سازی قالب و کسب درآمد از وردپرس بپردازید. خیلی از توسعه‌دهندگان با ارائه‌ی خدمات شخصی‌سازی سایت، قالب، و پلاگین در وبسایت‌های ایرانی مانند پونیشا و وبسایت‌های خارجی مانند Upwork و Freelancer درآمدهای جانبی قابل توجه‌ای کسب می‌کنند. مضاف بر این، از طریق سایت شخصی‌تان هم می‌توانید این خدمات را ارائه کنید.
بسیاری از کاربران وردپرس قادر به نصب قالب هستند (یا این کار را از طریق سرویس میزبانی‌شان دریافت می‌کنند)، اما هر کسی مهارت فنی لازم برای تغییر چیدمان صفحه‌ها، انواع پست‌های سفارشی و غیره را ندارد. این‌جا است که شما می‌توانید خدمات خود را با قیمتی مناسب به کاربران ارائه کنید.

۲۸ درصد از وبسایت ها بر پایه ی وردپرس ایجاد شده اند. 59 درصد سایت های فروشگاهی از این سیستم استفاده میکنند. پس می توان گفت کسب درآمد طراحی سایت با وردپرس امکان پذیر است.کسب درآمد با وردپرس بستگی به پتانسیل شما دارد. بنابراین کسب درآمد با وردپرس تا به امروز بسیار سود آور بوده و سایر آنها در بهترین حالت درآمد کمی به دست می آورند.
تقریبا ۷۵ میلیون وبسایت با وردپرس ساخته شده اند. چنانچه برای اولین بار با وردپرس آشنا میشوید، نیاز به هیچ اطلاعات برنامه نویسی ندارید. زیرا سطوح آن کاملا دیداری است و میتوانید امکانات مورد نیاز را به کمک افزونه ها به آن اضافه کنید و برای هر بخش مدیریت قوی داشته باشید.خیلی جالبه یک سیستم کاملا دستی در اختیار شماست به راحتی می توانید یک سایت طراحی کنیدو در هر زمینه کاری که میخواهید میتوانید از وردپرس درآمد کسب کنید.

چگونه با طراحی سایت کسب درآمد کنیم

ما روش‌های اصلی کسب درآمد از طریق وب‌سایت را خواهیم گفت تا با توجه به تخصص و علاقه‌ی خود، روش مناسب را انتخاب کنید؛ البته در نظر داشته باشید می‌توانید از چند روش در کنار هم استفاده کنید.

۱. راه‌اندازی فروشگاه آنلاین

اگر محصولی برای فروش دارید، می‌توانید آنرا به خوبی در سایت خود معرفی کرده و امکان خرید و تحویل آنرا برای کاربر فراهم کنید تا با کمترین هزینه، درآمد مناسبی کسب کنید. همه‌ی ما فروشگاه‌های آنلاین مطرحی را می‌شناسیم؛ اما قرار نیست آنها را هدف قرار دهیم. برای موفقیت باید نیاز بازار را شناسایی کرده و روی یک نوع محصول سودآور تمرکز کنیم و آنرا به بهترین شکل ارائه دهیم.

۲. ارائه خدمات از طریق وب‌سایت

برای ایجاد یک وب‌سایت با ارائه‌ی خدمات ابتدا می‌بایست مهارت و تخصصی قابل ارائه داشته باشید. این مهارت می‌تواند ترجمه، تولید محتوا، طراحی وب‌سایت، ساخت انیمیشن و حتی مدیریت شبکه‌های اجتماعی باشد. برای جلب اعتماد مخاطب لازم است نمونه‌کارها را در سایت قرار داده و با راه‌اندازی وبلاگ، مقالاتی تخصصی و کاربردی در حوزه‌ی خود منتشر کنید. هر قدر محتوای جامع و مفیدتری منتشر کنید، امکان جذب مشتری و دریافت پروژه برای شما بیشتر خواهد شد.

۳. راه‌اندازی وب‌سایت مشاوره

اگر در حوزه‌هایی مثل روانشناسی، تحصیلی، حقوقی و… تجربه‌ای دارید می‌توانید به صورت آنلاین خدمات مشاوره‌ای ارائه دهید؛ بطور مثال اگر مربی تغذیه هستید، می‌توانید وب‌سایتی برای مشاوره در این زمینه راه‌اندازی کنید و برنامه‌های غذایی ارائه دهید. فراموش نکنید، در این روش نیز با ارائه‌ی اطلاعات مناسب، مخاطب برای مراجعه‌ی مستقیم به شما، اطمینان بیشتری خواهد داشت. همچنین فعالیت حرفه‌ای در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند تأثیر مثبتی در اعتمادسازی کاربران داشته باشد.

۴. کسب درآمد از تبلیغات

رایج‌ترین روش درآمدزایی از سایت، درج تبلیغ در آن است که البته بیش از روش‌های دیگر نیاز به جذب بازدید بالا دارد؛ بنابراین هر چه موضوع سایتتان عمومی‌تر باشد شانس بیشتری برای جذب بازدید خواهید داشت. موضوعاتی مثل اخبار و مطالب آموزنده و سرگرمی، برای اغلب افراد جالب است؛ اما به شرط اینکه برای مخاطب تازه و دست اول باشد.

جذب تبلیغات می‌تواند به شکل مستقیم و توافق با تبلیغ‌دهنده بر اساس نوع تبلیغ (بنری، ریپورتاژ آگهی و …)، تعداد کلیک یا نمایش و چارچوب زمانی باشد یا از طریق همکاری با سایت‌های تبلیغات کلیکی که بصورت درج کد مربوطه در قسمتی از سایت انجام می‌گیرد.

۵. همکاری در فروش

در این روش محصولات یا خدمات مرتبط با زمینه‌ی فعالیت سایتتان را به فروش می‌رسانید؛ به این صورت که در کنار مطالبی که تولید می‌کنید، محصولی مرتبط را معرفی کرده و از طریق فروش آن، پورسانتی بدست آورید. مثلاً مطلبی درباره‌ی انتخاب دوربین نوشته و در انتها لینک اختصاصی خود جهت خرید دوربین در وب‌سایت فروشنده را قرار می‌دهید.

۶. عضویت ویژه

نحوه‌ی کسب درآمد در این روش به این صورت است که کاربران از طریق مطالب رایگان سایت شما جذب شده و شما مطالب بهتری را با عنوان مطالب ویژه در قبال دریافت حق عضویت، به آنها ارائه می‌دهید. فراموش نکنید که محتوای رایگان شما باید محتوایی جذاب و مطالب ویژه شما، خاص و کمیاب باشد. همچنین سئوی سایت و حضور در نتایج گوگل، اهمیت ویژه‌ای در این روش خواهد داشت.

۷. فروش محصولات دانلودی

اگر فایل‌هایی برای فروش دارید، می‌توانید از طریق وب‌سایت، آنها را به فروش برسانید؛ محصول شما می‌تواند هر چیز قابل دانلودی باشد؛ خواه محتوایی آموزشی باشد و یا فایل گرافیکی. اگر به تولید محتوای آموزشی علاقه دارید می‌توانید حدود ۳۰ صفحه در مورد موضوعی بنویسید و آنرا بصورت PDF ذخیره کرده و به فروش برسانید؛ هر قدر موضوع مورد نظر شما پرطرفدارتر و کمیاب‌تر باشد، احتمال فروش آن بیشتر خواهد بود.

۸. آموزشگاه آنلاین

خیلی‌ها برای راحتی و صرفه‌جویی در زمان، آموزش آنلاین را به آموزش حضوری ترجیح می‌دهند. اگر به تدریس علاقه دارید می‌توانید آموزش‌هایی را بصورت ویدئویی ضبط کنید و در قالب دوره‌های آنلاین در سایت قرار دهید و به فروش برسانید و همچنین با تهیه‌ی بستر مناسب، از افرادی که در حوزه‌ای مهارت دارند، دعوت کنید تا دوره‌های آموزشی خود را در سایت شما به فروش برسانند و در فروش آن با شما سهیم شوند.

۹. معرفی کسب و کارها

امروزه سایت‌های زیادی را سراغ داریم که به کمک کسب و کارها می‌آیند؛ مثل سایت‌های استخدام و کاریابی، سایت‌های ارائه‌دهنده کوپن تخفیف و بلیط و… که در تمام این سایت‌ها، شما بستری آنلاین برای صاحبان کسب و کار فراهم می‌کنید تا در قبال پرداخت هزینه و کمیسیون، کسب و کار خود را رونق دهند.

جمع بندی

در این مقاله به کسب درآمد با طراحی وب سایت و درآمد طراحان وردپرس پرداختیم و گفتیم که چگونه با وردپرس کسب درآمد کنیم . وردپرس بستری بسیار عالی با فرصت‌های بی‌پایان برای مبتدیان و افراد جوان است. حتی اگر تجربه­ ی کد نویسی ندارید، روش‌های زیادی برای کسب درآمد از وردپرس وجود دارد. ما چند راه اصلی برای کسب درآمد با وردپرس را انتخاب کرده‌ایم و امیدواریم که برای همه‌ی شما مخاطبان در فهرست ما روش مناسبی وجود داشته باشد. خواه یک فرد مبتدی باشید یا وبلاگ نویس یا یک برنامه‌نویس حرفه‌ای، می‌توانید استراتژی مخصوص خود را از بین این موارد انتخاب کنید که برای شما بهتر باشد.




تاریخ: شنبه 27 آبان 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست

پولسازترین و پر درآمدترین کسب و کارهای اینترنتی در جهان

کسب و کارهای اینترنتی فراوانی در حال حاضر وجود دارند.اما کسب و کارهایی که در این بخش قصد داریم به شما معرفی کنیم مشاغلی هستند که جزو پردرآمدترین کسب و کارهای اینترنتی در جهان هستند و این امکان را به شما می دهند تا به کسب درآمد اینترنتی فوق العاده ای دست پیدا کنید.

اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که باید برای رسیدن به موفقیت همراه با این مشاغل سخت تلاش کنید.

ما به شما در اینجا شغل هایی رو معرفی میکنیم که به وسیله آن ها می توانید خودتان را متحول کنید.

پس اگر دوست دارید زودتر به موفقیت برسید با ما همراه باشید تا پولساز ترین مشاغل اینترنتی را بهتر بشناسیم.

لیست پر درآمدترین کسب و کارهای اینترنتی در جهان در سال جدید

1-تولید و مدیریت محتوا

مهم ترین دلیل پیشرفت کسب و کار های اینترنتی داشتن محتوای فوق العاده و منحصر به فرد است.

بازار کسب و کارهای اینترنتی شدیدا به محتوا نویس های متخصص و کاربلد احتیاج دارد.

شما می توانید به صورت یک محتوا نویس برای یک شرکت معتبر استخدام شوید یا به صورت فریلنسری برای شرکت های مختلف محتوا تولید کنید و کسب درآمد کنید.

2-مدیریت شبکه های اجتماعی 

قبلا از شبکه های اجتماعی بیشتر به عنوان یک منبع برای سرگرمی استفاده می شد.

اما با توجه به اینکه مردم استقبال زیادی از شبکه های اجتماعی کردند و روز به روز بر تعداد آن ها اضافه شد شبکه های اجتماعی را یک بستر مناسب برای پیشرفت کسب و کارها کرده است و از آن به عنوان یکی از مشاغل اینترنتی پرسود یاد می شود.

صاحبان کسب و کارهای اینترنتی با فعالیت در شبکه های اجتماعی می توانند دنبال کننده های زیادی را جمع آوری کنند ، راحت تر کسب و کار خودشان را تبلیغ کنند و مشتری بیشتری جذب کنند.

اگر در زمینه تبلیغات ، مدیریت و مشاوره شبکه های اجتماعی مهارت دارید چرا از این فرصت فوق العاده برای کسب درآمد استفاده نمی کنید؟

3-ارائه خدمات به صورت فریلنسری (دورکاری) 

تصور کنید در خانه نشسته اید شلوارک به پا دارید و با خوردن ریلکس چای یا قهوه مشغول به کار هستید.

هر وقت که دوست دارید کار می کنید و هر وقت خواستید کار را تعطیل می کنید.چه کسی این شرایط را دوست ندارد؟.
در فعالیت به صورت فریلنسری دیگر محدود به داشتن یک مهارت نیستید هر مهارتی در هر زمینه ای که داشته باشید می توانید فعالیت کنید و کسب درآمد کنید.

به همین دلیل فریلنسری جزو مشاغل اینترنتی پرطرفدار است.

در فریلنسری تنوع زیادی برای شما وجود دارد می توانید در زمینه های ویرایش فیلم ، دستیار مجازی شدن، ترجمه ، سئو، تهیه پادکست ، طراحی لوگو و … فعالیت کنید.

4-خدمات سئو جزو بهترین مشاغل اینترنتی

سئو یا بهتر است بگوییم بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از مشاغل اینترنتی پردرآمد و مهم است که روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود.

در سال 2021 شغل متخصص سئو جزو پولساز ترین مشاغل اینترنتی می باشد.

سایت ها برای اینکه بتوانند از رقیبای خود جلو بزنند از متخصصان سئو استفاده می کنند تا بهینه سازی محتوا و سایت شان به رتبه های اول گوگل و سایر موتور های جستجو بیایند و درآمد خودشان را چند برابر کنند. 

اگر در زمینه سئو مهارت دارید به راحتی می توانید درآمد بسیار خوبی کسب کنید.

پس این فرصت فوق العاده را از دست ندهید و مشغول به کار شوید.

5-آموزش مهارت ها و تخصص ها

بدون شک همه ما مهارت ها و استعداد های خاصی را داریم که خیلی از افراد مشتاق دانستن و یادگیری آن ها هستند.

مردم دوست دارند مهارت های جدیدی را یاد بگیرند.

شما که مهارت و یا تخصص خاصی را دارید چرا از این فرصت فوق العاده استفاده نمی کنید تا با آموزش مهارت های تان به مردم به درآمد بالایی برسید؟

مهارت هایی را که بلد هستید در قالب فیلم های آموزشی تهیه کنید و به صورت دوره های آموزشی آن ها را در اختیار بقیه قرار دهید تا بتوانند مهارت های جدیدی را یاد بگیرند. 

قدم بعدی که بعد از تهیه فیلم باید بکنید چیست؟

کافی است کمی خلاقیت داشته باشید و با معرفی و تبلیغ دوره آموزشی خود آن را بفروشید و به درآمد برسید.

برای اینکه دوره ها و آموزش های خود را به فروش برسانید لازم است که آن ها را به بقیه معرفی کنید.

اما برای اینکه مشتری جذب کنند لازم نیست حتما هزینه کنید.

شما می توانید به راحتی در شبکه های اجتماعی و سایت های تبلیغاتی رایگان عضو شوید و درآنجا دوره خودتان را معرفی کنید تا مشتری جذب کنید.

6-یک کانال یوتوب راه اندازی کنید

اگر به دنبال معروف شدن هستید، می توانید کانال YouTube خود را راه اندازی کنید.

قبل از اینکه بگویید، کار در یوتیوب و ولاگینگ (vlogging) مناسب شما نیست، باید بگویم که طبق فوربس، یوتیوبر برتر سال ۲۰۱۸ یک پسر بچه‌ی ۷ ساله بنام رایان بود، که با آپلود نقد و بررسی اسباب بازی ها، توانست ۲۶ میلیون دلار درآمد کسب کند.

شما می توانید از هر چیز و همه چیز ویدیو بسازید و آن را در یوتیوب، با توجه به اینکه با دستورالعمل های انجمن یوتیوب مطابقت داشته باشد، آپلود کنید.

بنابراین، اگر به دنبال معروف شدن و درآمد بسیار خوبی هستید، کار در کانال یوتیوب خود، یکی از آن کسب و کار های اینترنتی جهانی است که می توانید آن را در نظر بگیرید.

و بهترین قسمت این است که، اگر از قبل دوربین و میکروفون با کیفیتی داشته باشید، این می تواند یکی از بهترین کسب و کار های آنلاین باشد که شما می توانید بدون هیچگونه هزینه‌ی اولیه شروع کنید.

7-توسعه اندروید

اندروید با بیش از ۲ میلیارد دستگاه مجهز به سیستم عامل اندروید، سهم قابل توحهی از بازار تلفن همراه را در اختیار خود دارد.

با توجه به این موضوع، تقاضا برای برنامه های کاربردی اندروید در فروشگاه گوگل پلی بسیار زیاد است.

در حقیقت، با افزایش تمایل افراد برای دسترسی به اینترنت از طریق تلفن های هوشمند خود، تقاضای موبایل های اندرویدی به طور تصاعدی در حال افزایش است.

کسب و کار های جهان نمی خواهند در این زمینه عقب بمانند و از این رو هزینه های زیادی را صرف توسعۀ بهترین برنامه اندرویدی برای شرکت خود می کنند.

به دلیل این پتانسیل عظیم، ویژگی های توسعه اندروید در لیست پردرآمد ترین کسب و کار اینترنتی جهان ما قرار دارد.

8-وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی یکی از محبوب ترین کسب و کار های اینترنتی در جهان به شمار می آید، و تعجبی نیست که وبلاگ نویسی در سال 2021 هم از پردرآمدترین کسب و کار های اینترنتی در جهان باشد.

تا زمانی که مردم همچنان به جستجوی اطلاعات در شبکه جهانی وب ادامه می دهند، وبلاگ نویسی هم ادامه خواهد یافت.

و باتوجه به اینکه روزانه افراد بیشتری به اینترنت دسترسی پیدا می کنند، انتظار می رود آینده برای وبلاگ نویسان روشن تر از همیشه باشد.

بهترین نکته در مورد آن این است که، برخلاف دیگر کسب و کار اینترنتی در جهان که به میلیون ها تومان سرمایه گذاری اولیه نیاز دارد، وبلاگ نویسی بسیار ارزان است.

شما فقط با خرید نام دامنه و هاستینگ وب، می توانید یک وبلاگ خود میزبان وردپرس راه اندازی کنید که هزینه آن حتی به یک میلیون تومان هم نمی رسد.

قبل از اینکه اصطلاحات فنی شما را منصرف کنند، باید به شما بگویم که راه اندازی یک وبلاگ وردپرس مثل آب خوردن است.

به هیچ وجه لازم نیست از کدنویسی استفاده کنید.

حتی فردی با مهارت های ابتدایی اینترنتی هم می تواند با وبلاگ وردپرس خودش شروع به کار کند.

9-مدیر تبلیغات

تبلیغات نقش بسیار ویژه ای در گسترش کسب و کار ها دارد.

تبلیغات به روش های مختلفی انجام می شود تبلیغات در سایت ها ، تبلیغات به صورتی پیامکی ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و … که هر یک در جای خود بسیار موثر هستند.
اگر مهارت لازم در این زمینه را دارید که خیلی عالی است، اما اگر مهارت لازمه را ندارید می توانید با یادگیری مهارت مورد نیاز برای تبلیغات در این زمینه شروع به فعالیت کنید.

ناگفته نماند که تبلیغات جزو شغل های اینترنتی پردرآمد است و نباید از آن غافل شد.

10- همکاری در فروش

بدون اغراق بگویم، درآمد تمامی تجارت های برتر آنلاین در هر زمینه‌ای، بدون بازاریابی وابسته ناقص خواهد بود.

حال، دقیقاً بازاریابی وابسته چیست و چرا در لیست پردرآمدترین کسب و کار های آنلاین جهان قرار می گیرد؟

بازاریابی وابسته به فرآیندی گفته می شود که در آن، شما با تبلیغ محصول یا خدمات یک شرکت از طریق یک لینک منحصر به فرد به نام لینک وابسته (Affiliate Link)، بابت هر فروش کمیسیون دریافت می کنید.

هر زمان کسی روی لینک وابستۀ شما کلیک کند و خریدی انجام دهد، شرکت بابت همین به شما کارمزد پرداخت می کند.

با این حال، همچنین برخی از شرکت های قروشنده به شرکت های وابسته خود بابت قرار دادن لینک وابسته، حقوق جداگانه پرداخت می کنند.

بیشتر شرکت ها برای تأیید شما در عضویت برنامۀ وابسته آنها، از شما می خواهند که یک وبلاگ داشته باشید.

با این حال، برخی از شرکت ها چنین شرایطی را مطرح نمی کنند و شما می توانید محصولات آنها را در رسانه های اجتماعی و بازاریابی از طریق ایمیل تبلیغ کنید.

کلام آخر

در این مقاله شغل های اینترنتی که جزو بهترین و پولساز ترین کسب و کارهای اینترنتی در جهان در سال 2021 هستند را معرفی کردیم.

برای اینکه در هر یک از مشاغل معرفی شده بتوانید فعالیت کنید باید مهارت کافی را داشته باشید با داشتن مهارت مورد نیاز و شروع هر یک از کسب و کار های ذکر شده می توانید به استقلال مالی برسید و به موفقیت های زیادی دست پیدا کنید.




تاریخ: شنبه 27 آبان 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست

روش های کسب درآمد آنلاین برای دانشجویان

امروزه، ما در جهانی زندگی می کنیم که هر کسی قبل از دریافت مدرک دانشگاهی می تواند شروع به کسب درآمد از خانه‌ی خود کند.یکی از بهترین دوره های زمانی برای شروع کسب و کار اینترنتی دوران دانشجویی است، دوره ای که در کنار درس خواندن فرصت گشت و گذار در دنیای کسب و کار اینترنتی و ایده های مختلف برای شما وجود دارد.

کسب و کار اینترنتی برای دانشجویان یکی از دغدغه های بزرگ برای دانشجویانی است که قصد دارند در کنار درس و تحصیلات خود کسب و کار اینترنتی با درآمد دائم داشته باشند.برای اینکه خیلی از دانشجویان به فکر کسب درآمد اینترنتی  هستند و می خواهند درآمدزایی کنند این مطلب را نوشته ایم تا یک کمک بزرگ بین دانشجویان کنیم . توصیه می کنم حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید .

 

می توان گفت این 10 روش که در ادامه به شما معرفی می کنیم جز پردرآمدترین کسب و کار اینترنتی برای دانشجویان در ایران است . شما اگر با توجه به علاقه و تخصص خود یکی از این ایده ها را انتخاب کنید و ادامه دهید قطعاً می توانید به درآمد بالایی در ماه برسید.

10 روش کسب درآمد آنلاین برای دانشجویان

1- کسب درآمد از تخصص و مهارت خود

اولین و پردرآمدترین روش کار اینترنتی برای دانشجویان , کسب درآمد از تخصص و مهارت خود می باشد . شما می توانید با توجه به تخصص و مهارتی که دارید به درآمدهای نجومی و بسیار بالا در ماه به رسید .در این مدل اطلاعات و تخصصی که دارید را به فایل های آموزشی مثل مقالات , کتاب های pdf , پادکست ها , ویدیو ها تبدیل میکنید و با فروش آنها درآمدزایی خواهید کرد .کسب درآمد از این مدل بسیار بالا و با دوام است . شاید فکر کنید که چه کسی قرار است محصولات و دوره های شما را تهیه کند و بخرد ?

خیلی از افراد هستند که قصد دارند در جایگاهی که شما قرار دارید قرار بگیرند و با ارائه خدمات و محصولات به این افراد می توانید درآمد بالایی را در ماه کسب کنید .فروش اطلاعات از طریق اینترنت یکی از پردرآمدترین کسب و کارها در جهان می باشد.

فروش اطلاعات یعنی اینکه شما تخصص و مهارت خود را در قالب فایل های آموزشی قرار دهید و درون اینترنت بفروشید . افراد زیادی هستند که با فروش دوره های آموزشی خود به درآمدهای میلیونی و یا چند صد میلیونی در ماه رسیدند. بنده پیشنهاد می کنم همین ایده را شروع و عمل کنید , برای این کار شما به یک وب سایت نیاز دارید .

در اولین قدم باید یک وب سایت برای خود راه اندازی کنید که برای طراحی و راه اندازی سایت به هیچ دانش و علم برنامه نویسی نیاز ندارید و در کمتر از یک ساعت می توانید یک وب سایت کاملا حرفه ای و تخصصی برای خودتان را اندازی کنید .اگر در این زمینه همین حالا فعالیت خودتان را شروع کنید در 2 الی 3 ماه دیگر می توانید به درآمد بسیار بالایی برسید . درآمدی که از طریق این مدل کسب می کنید کاملا اتوماتیک و خودکار است و نیازی نیست شما برای کسی کار کنید .

فقط به این نکته توجه کنید که کسب و کار اینترنتی یک شغل یک شبه پولدار شدن نیست و اگر قرار است شما با این مدل به درآمد بالایی در ماه رسید حداقل باید ۲ تا ۳ ماه برای کسب و کارتان زمان بگذارید.

اگر برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی مشکلتان طراحی سایت است اصلا نترسید همانطور که گفتیم , برای راه اندازی یک وب سایت اصلا به کدنویسی و برنامه نویسی نیاز ندارید و خیلی راحت در کمتر از ۱ ساعت میتوانید یک وبسایت کاملا حرفه ای و تخصصی برای خودتان راه اندازی کنید.

2- کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش

کسب درآمد از همکاری در فروش یعنی شما محصولات یا خدمات دیگران را تبلیغ می کنید و در ازای هر خرید پورسانتی به شما تعلق می‌گیرد،در این روش شما وب سایتی را اندازی میکنید و کالا و محصولات دیگران را تبلیغ می کنید و به ازای هر فروش مبلغ را دریافت خواهید کرد. این مدل می تواند یکی از مدل‌های پولساز کار اینترنتی برای دانشجویان باشد .

 

3-کسب درآمد از طراحی سایت

چهارمین ایده پولساز و پردرآمد برای دانشجویانی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند، ساخت و طراحی سایت می باشد، همانطور که گفتیم برای طراحی و ساخت سایت به علم برنامه نویسی و کدنویسی اصلا نیاز نیست. و شما بدون داشتن علم برنامه نویسی میتوانید وب سایت های کاملا تخصصی و حرفه ای راه اندازی کنید .

شما با انجام پروژه های طراحی سایت می‌توانید به درآمدهای میلیونی در ماه دست پیدا کنید. اما خیلی از افراد می پرسند چطور ممکن است بدون کدنویسی یک وبسایت کاملا حرفه ای با تمام امکانات راه اندازی کنیم؟

شما با استفاده از وردپرس wordpress خیلی ساده می توانید یک وبسایت کاملا حرفه ای و اختصاصی با تمام امکاناتی که دلتان بخواهد برای مشتریان خود راه اندازی کنید.

4-کسب درآمد با تولید محتوا

یکی از مدل های کسب و کار اینترنتی برای دانشجویان کسب درآمد با تولید محتوا می باشد . شما که اصول تولید محتوا را بدانید با تولید محتوای ارزشمند و سئو شده می توانید به ازای هر محتوایی که تولید میکنید درآمد بالایی را کسب کنید.

خیلی از افراد و شرکت ها هستند که کار تولید محتوا وب سایتشان را به دیگران می سپارد که شما می توانید به ازای هر محتوا که برای این افراد تولید می کنید مبلغ بسیار بالایی را دریافت کنید . البته برای تولید محتوا باید اصول سئو(seo) و بازاریابی محتوا را بلد باشید و در این زمینه توانایی و مهارتتان را افزایش بدهید.

 

5-فروش مطالب درسی به صورت ماهیانه

یکی دیگر از ایده های پولساز کار اینترنتی برای دانشجویان فروش مطالب درسی به صورت VIP و ماهانه است .در این مدل شما یک وب سایت آموزشی در زمینه رشته تحصیلی خود را اندازه می کنید و مطالب درسی مثل نمونه سوال , جزوه , صوت و فیلم های آموزشی , نکات درسی و… را به صورت ماهانه می‌فروشید .

در این روش کسی که از وب سایت شما خرید کرد می تواند یک ماه به صورت خودکار به فایلهای آموزشی دسترسی پیدا کند . این روش یکی از شیوه های مدرن کسب درآمد از اینترنت می باشد.

 

6-مدیر رسانه های اجتماعی

همۀ ما روزانه وقت زیادی را در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت، توییتر و غیره میگذرانیم. اگر دانشجویی هستید که عادت دارید تعداد زیادی لایک یا کامنت دریافت کنید، یا اگر در ایجاد انگیزه در دیگران از طریق پست های خود مهارت دارید، خوب است که این را به یک حرفه تبدیل کرده و از آن کسب درآمد کنید.

مدیران شبکه های اجتماعی انجمن هایی را برای شرکت ها در شبکه های اجتماعی ایجاد می کنند، با این انجمن ها از طریق کامنت ها تعامل برقرار می کنند و آنها را به انجام نوعی اقدام (مانند خواندن پست وبلاگ، ثبت نام در لیست ایمیل، یا خرید یک محصول) ترغیب می کنند. مدیران شبکه های اجتماعی همچنین نقشی حیاتی در ایجاد آگاهی از برند برای یک شرکت دارند.

7-نویسنده فریلنسر

مدیران شبکه های اجتماعی محتوایی را ایجاد می کنند که باعث ایجاد روابط و ارتقای فروش برای شرکت ها می شود. نویسندگان فریلنس کسانی هستند که این مطالب را می نویسند. امروزه نیاز بسیار زیادی به نویسندگان وجود دارد، زیرا شرکت های بیشتری می خواهند اعتماد طولانی مدت با مخاطبان هدف خود ایجاد کنند و آنها این کار را با ارائه محتوای با کیفیت بالا انجام می دهند.

نویسندگان فریلنسر عالی در جریان روند بازاریابی و تحقیقات به روز هستند و باید بدانند کدام نوع محتوا بهترین عملکرد را دارد. آنها نه تنها در انتقال ایده های پیچیده مهارت دارند، بلکه می دانند چگونه این کار را به روشی انجام دهند که  به بهترین شکل ممکن در قالب محتوای خاصی قرار بگیرند.
از آنجایی که تقاضا برای این کار زیاد بوده و برای شروع به چیز دیگری بجز یک کامپیوتر برای تایپ کردن نیاز ندارد، میتواند به یک منبع کسب درآمد جذاب برای دانشجویان تبدیل شود.

8-کسب درآمد با اینفلوئنسر شدن

در گذشته اینفلوئنسری وجود نداشت و اگر بود با این نام کسی این شغل را نمی شناخت، اینفلوئنسر کسی است که در زمینه خاصی عمیق می شود و به واسطه محتوایی که تولید می کند مخاطبان ایشان را اینفلوئنسر این حوزه یعنی فرد تاثیرگذار این حوزه می دانند.

اینفلوئنسرها با آمدن اینستاگرام به شکل جدی مطرح شدند، هرچند که پیش از اینستاگرام افرادی زیادی از طریق سایتشان در زمینه ای عمیق شده بودند اما این رسانه اینستاگرام بود که این شغل را بیش از پیش مطرح کرد.

در این روش شما در یکی از زمینه های مورد علاقه تان که طرفداران خاص خود را هم دارد عمیق می شوید و از طریق رسانه اینستاگرام محتوای به درد بخور به مخاطب ارایه می دهد و استمرار در این کار موجب می شود که مخاطبان هدف گرد شما جمع شوند و فالوورهای زیادی به دست آورید و مسلما از تبلیغات درآمد کسب کنید.

9-وبلاگ نویسی تخصصی

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی با هزینه ی کم وبلاگ نویسی تخصصی است. اگر به نوشتن خیلی علاقه دارید این شغل میتواند گزینه ی خوبی برای شما باشد. شما با نوشتن موضوعات خاص و با ایجاد یک وبلاگ برای خودتان میتوانید به درآمد بالایی برسید.طراحی یک وبلاگ نیاز به دانش خاصی ندارد و شما میتوانید خیلی راحت و ساده یک وبلاگ خیلی حرفه ای برای خود ایجاد کنید . اگر زمان تایپ کردن دارید میتوانید با تایپ کردن به درامد بسیار بالایی در ماه برسید.

برای اینکه بتوانید از وبلاگ نویسی کسب درآمد کنید باید یک سایت داشته باشید! به این موضوع توجه کنید که شما به هیچ عنوان از سیستم های وبلاگ دهی مثل blog.ir، blogfa و… استفاده نمی کنید.برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی شما باید با استفاده از وردپرس یک سایت راه اندازی کنید و شروع به نوشتن کنید تا ترافیک سایتتان افزایش پیدا کند. هرچه تعداد ورودی سایتتان بیشتر باشد درامدتان بیشتر می شود.حالا شاید بپرسید که مدل درآمدزایی از این روش کسب و کار آنلاین چگونه است؟

وقتی سایتتان را راه اندازی کنید، وقتی تعداد بازدید کنندگان سایتتان افزایش پیدا کند شما میتوانید از طریق تبلیغات کسب درآمد کنید. شما بابت تبلیغات برای سایت های دیگران کسب درآمد می کنید.

10-کسب درآمد از طریق یوتیوب

یوتیوب یکی از سایت هایی است که از طریق آن می توان به درآمد بالایی رسید. در سایت یوتیوب می توانید ویدئو های خودتان را به اشتراک بگذارید و به ازای بازدیدی که ویدئو شما می خورد مبلغی را دریافت می کنید. اگر دانشجو هستید و در مهارت و تخصصی دارید ویدئو آموزشی تهیه کنید و با اشتراک گذاری آن در یوتیوب کسب درآمد کنید.

11- کسب درآمد از آپارات

سرویس ویدیویی آپارات این امکان را به افراد می‌دهد تا با انتشار ویدیو در کانال کسب درآمد کنند. در این حالت آپارات درصدی از درآمد تبلیغاتی خودش را برای صاحبان ویدیوها در نظر می‌گیرد و به آن‌ها پرداخت می‌کند.

اگر اکانت و کانال پربازدیدی در آپارات دارید و ویدیوهای اختصاصی خیلی زیادی را ساخته و یا تولید کرده اید، قابلیت کسب درآمد با آپارات بسیار برای شما مناسب خواهد بود. حتی اگر هنوز کانال خود را نساخته اید و یا ایده ای برای ویدئو ندارید، اصلا نگران نباشید؛ چرا که همین الان می‌توانید برای ساخت آن به صورت کاملا رایگان اقدام کنید.

کلام آخر

در این مطلب سعی کردم خیلی کوتاه به 10روش کسب درآمد آنلاین برای دانشجویان اشاره کنم، روش هایی که واقعا یک دانشجو می تواند با اجرای کردن آنها درآمد ماهانه خوبی کسب کند. اما نکته اینجاست که در تمامی این روش ها نیاز به کمی صبر خواهید داشت و عجله در کسب و کار اینترنتی بزرگترین آفت آن است و هر لحظه ممکن است به خاطر عجله و عدم صبر کسب و کار را رها کنید و تصور کنید که اگر به سراغ کار دیگری بروید خیلی سریعتر به درآمد می رسید.برخی روش هایی که در این مطلب معرفی شدند نیاز به صبر بیشتر و برخی نیاز به صبر کمتر دارند اما در حال عادی با فرض فعالیت مستمر و کافی در حدود ۶ ماه می توان به درآمد رسید.




تاریخ: شنبه 27 آبان 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست

چطور کارآفرین شویم
۱. از دانشگاه‌تان شروع کنید

در صورتی که تمایل به شروع کسب و کار خودتان دارید، تعداد زیادی از سازمان‌ها و منابع وجود دارند که به شما کمک می‌کنند؛ با این حال، از حالا و همین جا، باید با جامعه‌ی کارآفرینی یا دانشگاه‌تان شروع کنید. هر مهارتی از طریق تجربه بهبود می‌یابد. کارآفرینی هم در این میان استثنا نیست. جامعه‌ی کارآفرین دانشگاهی یک محیط حمایتی و ایمن است که دانشجویان یا علاقمندان به کسب و کار می‌توانند در آن یک طرح راه‌اندازی را تجربه کنند و در عین حال ببینند که آیا دورنمایی برای آن ایجاد خواهند کرد یا خیر. با این وجود، حتی قبل از خروج از دانشگاه هم می‌توانید در راه‌اندازی یک شرکت مشارکت کنید.

بسیاری از دانشگاه‌ها، منابع و پشتیبانی را از زمان قبل از شروع و راه‌اندازی کسب و کار ارائه می‌دهند. بنابراین، شما می‌توانید از آن‌ها جهت ساختن مسیرتان برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق استفاده کنید. ویژگی‌هایی که در بازار کار به شدت مورد قدردانی قرار می‌گیرند عبارتند از خلاقیت، شم تجاری، رهبری و انگیزه و توانایی پیش راندن کار. بنابراین، اگر بتوانید این ویژگی‌ها را در خود بسازید، شانس تبدیل شدن به یک کارآفرین حرفه‌ای بسیار بالاتر خواهد بود.

۲. درباره‌ی زندگی خودتان فکر کنید‌

کمی زمان بگذارید و فقط به این فکر کنید که برای زندگی‌تان چه می‌خواهید. منظور ما داشتن یک ایده‌ی جدید و عالی برای کسب و کار نیست، بلکه دقیقا در مورد زندگی‌تان صحبت می‌کنیم. ایده‌آل‌های زندگی شما چه هستند؟ اولویت‌های شما چیست؟ و چه چیزی برای شما حیاتی است؟ اگر نسبت به چیزهایی که واقعا برای خودتان می‌خواهید آگاه نباشید، نمی‌توانید در این جهان چیزی ایجاد کنید و به موفقیت خاصی برسید. نیازی را در جهان پیدا کنید، توانایی خود را با آن مطابقت دهید و سپس خلق کنید.
۳. کسب و کاری را انتخاب کنید که برای شما مناسب است

لطفا همه‌ی حرف‌های بی سر و ته و وحشتناک را که درباره‌ی ارزش ایده‌ها شنیده‌اید فراموش کنید. البته که به یک ایده نیاز دارید. اما درک کنید که حتی بسیاری از شرکت‌های موفق هم بر اساس خلاقیت و ایده‌های فوق درخشان ساخته نشده‌اند. ایده‌های اصیل بیش از حد بزرگ جلوه داده می‌شوند. مردم از ایجاد یک کسب و کار در هر جایی که رقابت وجود دارد می‌ترسند، اما در حقیقت، رقابت می‌تواند چیز خوبی باشد. بهترین مکان برای ساخت یک رستوران جدید درست در کنار یک رستوران موفق است. آن‌ها برای جذب مخاطب تلاش زیادی را به کار بسته‌اند. بنابراین، شما باید فقط ۱۰٪ بهتر را امتحان کنید.

به خودتان اجازه‌ی کشف و اکتشاف را بدهید. به جنبه‌های مختلف توانایی‌های خود، سبک‌های اجتماعی، سن و شخصیت‌تان نگاهی داشته باشید. سپس، به حس درونی‌تان گوش دهید. به این ترتیب، از کجا باید بدانید که کدام کسب و کار برای شما مناسب است؟ یک سری رویکردهای رایج برای کارآفرینی وجود دارد:

* آن کاری را انجام بدهید که بلد هستید: فکر کنید که چگونه می‌توانید مهارت‌های خود را گرد هم بیاورید و آن‌ها را به عنوان محصولات و خدمات خودتان عرضه کنید

* آن کاری را انجام بدهید که دیگران انجام می‌دهند: درباره‌ی کسب و کارهای دیگر که برای شما جالب هستند، تحقیق کنید. وقتی کسب و کاری را که دوست دارید، پیدا کردید فقط آن را مورد تقلید قرار بدهید.

* برخی از مشکلات شایع را حل کنید. آیا در بازار فعلی شکافی وجود دارد؟ آیا محصول یا خدماتی دارید که می‌خواهید آن را به بازار عرضه کنید. اگر تصمیم به انجام این کار دارید، اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع کارتان و هزینه کردن پول، دانش آن را به دست بیاورید.
۴. مشتریان خود را بشناسید

قبل از صرف پول در آن زمینه، سعی کنید بفهمید که آیا مردم واقعا حاضر هستن برای خدمات یا محصولات شما هزینه‌ای پرداخت کنند. این کار ممکن است مهم‌ترین مرحله‌ای باشد که باید از آن گذر کنید. نسبت به اعتبار بازار خود به اطمینان برسید. به طور خاص‌تر، غیر از خانواده و دوستان‌تان چه کسی خدمات و محصولات شما را خریداری می‌کند؟ اندازه‌ی بازار هدف‌تان را تعریف کنید. تعیین کنید که مشتریان‌تان چه کسانی هستند و چرا به کالا یا خدمات شما نیاز دارند. آیا خدمات یا محصول شما مربوط به زندگی روزمره‌ی آن‌ها است؟ شما می‌توانید مقالات صنعتی مختلف، داده‌های سرشماری و سایر اسناد را برای کسب اطلاعات بیش‌تر بخوانید. با این وجود، روش موثر و مهم برای به دست آوردن اطلاعات، پرسیدن مستقیم از بازار / مشتریان هدف، و سپس گوش دادن به آن‌ها است. اگر می‌خواهید یک کسب و کار موفق داشته باشید، باید از همین حالا روابط خود را به طور جدی تقویت کنید.
۵. یک شرکت راه‌اندازی کنید

راه‌اندازی یک شرکت چیزی شبیه به بار آوردن فرزندان است. شما می‌دانید که چه کاری را باید انجام بدهید و در حال انجام چه کاری هستید، اما فرزندان‌تان دقیقا به دستورات شما عمل نمی‌کنند. شرکت هم چنین شرایطی دارد. افتان و خیزان پیش خواهید رفت و در میانه‌ی راه نیز کسب تجربه خواهید کرد. در نقطه‌ی شروع، ممکن است بارها و بارها با شکست روبرو شوید. نقطه‌ی اصلی شروع یک شرکت، متقاعد کردن دیگران برای باور کردن شماست پیش از آن‌که بی‌خیال شما شوند.
۶. سرمایه‌گذار جذب کنید

به منظور دریافت پول برای راه‌اندازی شرکت‌تان، به هر سرمایه‌گذار بالقوه‌ای فکر کنید. اگر ایده‌ی شما عملی و بالقوه باشد، آن‌ها برای سرمایه‌گذاری پول‌شان در حیطه‌ی کاری شما تمایل خواهند داشت.

فقط یک ارائه‌ی پاورپوینت برای توضیح این‌که چرا باید در حیطه‌ی مورد علاقه‌ی شما، از جمله هر بخشی از طرح کسب و کارتان سرمایه گذاری کنند، آماده کنید.

در مورد سود ناخالصی که برآورد کرده‌اید و درصد سودی که به آن‌ها می‌رسد،‌ صحبت کنید.

ابتدا در مقیاس کوچک و با یک گروه کوچک از مشتریان کارتان را شروع کنید؛ به این ترتیب کسب و کارتان بدون سرمایه گذاری کردن مبالغ هنگفت شروع می‌شود. چنین روندی ممکن است بهترین مسیر برای شما باشد.
۷. کمک و راهنمایی بگیرید

شبکه‌ای از افراد مورد اعتماد ایجاد کنید تا هر زمانی که به کمک نیاز دارید، به آن‌ها مراجعه کنید. هنگامی که در مورد چیزهایی که می‌خواهید خلق کنید، تصمیم می‌گیرید باید گروهی از افراد مورد اعتماد را انتخاب کنید؛ کسانی که می‌توانید ایده‌های‌تان را با آن‌ها به اشتراک بگذارید یا در صورت قرار گرفتن در حالت ایستایی و بدون پیشرفت، با آن‌ها تماس بگیرید. این افراد نباید در آن سطح از موفقیت که خودتان توقع دارید باشند. همچنین، ضرورتی ندارد که در هیئت مشاوره حضور داشته باشند. آن‌ها باید با تجربه باشند. هر کسی می‌تواند یک کارآفرین باشد، اما هر کارآفرینی موفق نیست. فقط سعی کنید با افرادی در ارتباط باشید که بر آن‌چه که شما در حال تجربه کردن‌اش هستید، پیش‌تر غلبه کرده‌اند.
۸. خودتان شانس‌تان را بالا ببرید

هیچ کدام از ما نمی‌توانیم نقش شانس را در زندگی انکار کنیم. شانس نقش مهمی‌ در موفقیت دارد؛ با این حال، هر چه‌ سخت‌تر تلاش کنید، خوش‌شانس‌تر خواهید بود.

هر کاری که انجام می‌دهید، حتی اگر شغل مورد نظرتان نیست، همیشه سعی کنید بیش‌ترین تلاش‌تان را به کار ببندید. در صورت امکان هر روز صبح اولین فرد در محل کار باشید و آخرین فردی باشید که در انتهای روز کارتان را ترک می‌کنید. اعتقاد بر این است که کار و تلاش زیاد می‌تواند بیش از رزومه‌تان برای‌تان شانس ایجاد کند.
۹. سرسخت باشید

هنگامی که پای راهنمایی‌هایی درباره‌ی نحوه تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق به میان می‌آید، سرختی و پایداری در واقع کمک‌تان می‌کند به نتایج مطلوبی دست پیدا کنید. سرسخت باشید و اجازه ندهید که چیزی شما را مایوس کند یا سبب شود که دست از تلاش بردارید؛ این در واقع یکی از نکات مهم برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق است که باید همواره در ذهن داشته باشید. سرسختی و پایداری به عنوان یکی از ویژگی‌های اصلی هر شخص موفقی است و فقط مختص کارآفرینان نیست. در واقع، اگر به لحاظ ذهنی و فیزیکی برای مدت زمان طولانی به مسیرتان ادامه ندهید و از تلاش بسیار و شکست‌های‌تان بترسید و هدف نهایی‌تان را از یاد ببرید، موفق نخواهید شد. به عبارت دیگر، سرسختی به معنی مقاومت در برابر شکست نیست. در حقیقت، افرادی که این نوع تفکر را دارند اغلب از شکست هراس دارند. شما باید درک کنید که شکست فقط گام دیگری برای موفقیت است. بنابراین، از حرکت مداوم در مسیر خودتان دست برندارید. مهم نیست که چه اتفاقی می‌افتد، بهترین کار این است که روز به روز جلوتر بروید.
۱۰. سطح انتظارات‌تان را پایین بیاورید

این مورد منفی به نظر می‌رسد، اما برای کسانی که تازه کار خود را آغاز کرده‌اند ضرورت دارد. بیش‌ترین موفقیت‌ها، موفقیت‌های یک شبه نیستند. شما ممکن است در مورد بعضی از موفقیت‌هایی که یک شبه به دست آمده‌اند چیزهایی شنیده باشید. اما هیچ کس واقعیت پشت آن‌ها و داستان کامل را در مورد آن‌ها نمی‌داند. حدس و گمان در مورد این‌که آدم‌های دیگر چه‌طور به موفقیت رسیدند، تنها تلف کردن زمان ارزشمندتان است. خوب است اگر بتوانید انتظارات خود را در مورد موفقیت سریع و بدون تلاس پایین بیاورید، و بعد کسب و کارتان را با فشار کم‌تری انجام دهید.
۱۱. یک تصویر تجاری مثبت را متصور شوید

برای این‌که به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید، باید وقت بگذارید و یک احساس مثبت و همچنین تصویری به یاد ماندنی روی افرادی که با شما کار خواهند کرد، مانند مشتریان، سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان، ‌ایجاد کنید. صاحبان کسب و کار خانگی باید از مسیر خود بیرون بیایند و تلاشی آگاهانه را برای طراحی یک تصویر حرفه‌ای از کسب و کارشان به کار ببندند. تعداد زیادی از صاحبان کسب و کار دارای فروشگاه‌های ظریف، دفاتر زیبا یا نمایشگاه برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان و شگفت‌انگیز نشان دادن دورنمای خود ندارند. در عوض، اکثر آ‌ن‌ها زمانی که در حال ساخت و حفظ یک تصویر خوب و حرفه‌ای برای کسب و کار خود هستند، روی خلاقیت، تخیل و توجه به جزئیات حتی کوچک تکیه می‌کنند.

از سوی دیگر، با یک تصویر حرفه‌ای، شما همواره شهرت خود را حفظ خواهید کرد. در واقع، شهرت چیزی است که به واسطه‌ی محترم شمردن وعده‌های‌تان به دست می‌آید. به غیر از تصویر کسب و کار، ثبات در ارائه‌ی محصول / خدماتی که ارائه می‌دهید یکی دیگر از جنبه‌های کلیدی است که می‌تواند به شما در ایجاد شهرت و نام نیک کمک کند.
۱۲. هنر مذاکرات حرفه‌ای

آخرين و مهم‌ترين نكته، هنر مذاكره يكي از مهمترين نکات در مورد چگونگي تبديل شدن به كارآفرين است كه قبل از شروع كار بايد بدانيد. با استفاده‌ی روزانه از این مهارت، در آن خبره شوید. همیشه در ذهن داشته باشید که تسلط بر هنر مذاکره بدین معناست که شما می‌توانید یک موقعیت برد- برد را سازماندهی کنید. موقعیت برد – برد  به این معنی است که افراد درگیر در کسب و کار خود احساس خواهند کرد که انگار برنده شده‌اند، چیزی که پایه و اساسی برای ایجاد روابط تجاری سودآور و بلند مدت است.

به نکات قید شده در این نوشتار برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق فکر کنید. این نکات به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌هایی را که در زندگی حرفه‌ای خود برای پیشبرد اهداف‌تان لازم دارید، به دست بیاورید. امیدواریم این نکات در مورد شیوه‌های تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق بتواند برای نیازهای شما مفید باشد.




تاریخ: جمعه 26 آبان 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست


9 شیوه عجیب و غریب کسب درآمد و ثروت
 
آدم‌ها به بسیاری از روش‌های عجیب و غریب پول در می‌آورند، و در اینجا، ما ۹ راه پول درآوردن عجیب و غریب را برای شما بر می‌شمریم:
۱. عزادار حرفه‌ای

این یک شغل واقعی است. به عزاداران حرفه‌ای پول داده می‌شود تا کاری کنند مردم باور کنند که شخص متوفی فرد بسیار مهمی بوده است. در واقع؛ یافتن ارجاعتی به عزاداران حرفه‌ای در انجیل محتمل و امکان‌پذیر است.
۲. فروش موی انسان

فروش موی انسان- بله، دقیقا همان چیزی که خواندید، آدم‌ها واقعا موی سر انسان را برای اکستنشن مو می‌فروشند. موی دست نخورده‌ی انسان(مویی که رنگ نشده باشد) ارزشمندترین نوع مو است. متاسفانه، این مسئله معمولا با فقر در ارتباط است.
۳. بازی کردن

از روزگار بازی قدیمی تتریس فاصله‌ی بسیار زیادی گرفته‌ایم. قبلا، بازی کردن فقط راهی بود برای سرگرم شدن و گذران اوقات فراغت. حالا بازیکن‌های حرفه‌ای وجود دارند، و همه‌ی ماجرا همین نیست، بازیکن‌های حرفه‌ای وجود دارند که میلیون‌ها دلار از این صنعت کسب درآمد کرده‌اند.
۴. تی‌شرت پوشیدن

ما هر روز این کار را انجام می‌دهیم، اما جیسون سادلر کسی بود که رویاهای بزرگی داشت، و تصمیم گرفت برای امرار معاش تی‌شرت بپوشد. او با شرکت‌ها تماس می‌گرفت تا تی‌شرت آنها را بپوشد و هرچند این ایده مزخرف به نظر برسد، اما کاملا موفقیت آمیز بود! جیسون خیلی زود مجبور شد کسی را استخدام کند تا به درخواست‌هایی که از کسب و کارش می‌شد رسیدگی کند.
۵. مسافر چپان(اوشیا)

در ژاپن، شهرهای بزرگ آنقدر مملو از جمعیت هستند که حتی به آدم‌ها پول داده می‌شود تا مسافران مترو را مثل کنسرو ماهی داخل قطارها بچپانند. اگر چندان از کنسرو شدن بدتان نیاید، اوشیاها برای هل دادن شما به درون قطار در ایستگاه‌های مترو حاضر به خدمت هستند.
۶. پزشکان مخصوص خودکشی

آدم‌ها گاهی از زنده بودن خسته می‌شوند و فقط دلشان می‌خواهد که زندگی‌شان متوقف شود. پس، به جای خودکشی کردن و مردن در شرایط وحشتناکی که به روح و روان بسیاری از اطرافیان‌شان صدمه خواهد زد، بعضی آدم‌ها تصمیم می‌گیرند به یک کلینیک خودکشی بروند و اتانازی را انتخاب کنند.
۷. خاک فروشی

یک مرد ایرلندی درباره‌ی تمام مهاجرانی که هجرت می‌کردند و دیگر در ایرلند زندگی نمی‌کردند فکر می‌کرد. پس، تصمیم گرفت از طریق فروش خاک به آنها کمی پول در بیاورد و نحوه‌ی بازاریابی او به این طریق بود که به آنها خاک می‌فروخت تا پس از مرگ روی قبرهای‌شان بپاشند- خاک ایرلندی، خاکی از میهن‌شان. فروش او با این ایده بسیار پررونق و شکوفا شد.
۸. خوردن

بعضی از آدم‌ها قادر هستند فقط از طریق خوردن کسب درآمد کنند. پیش از شکوفایی اینترنت، تماشای آدم‌ها هنگام غذا خوردن یک فتیشیزم جنسی بود که آدم‌ها به صورت خصوصی از آن لذت می‌بردند، اما بعد از رونق اینترنت، آدم‌ها شروع کردند به اشتراک امیال و خواسته‌های‌شان و این کسب و کار به حرفه‌ای بسیار سودآورد تبدیل شد.
۹. خواب رونده‌ی حرفه ای

همه چیز برای فروش لازم است که امتحان شود، من جمله تخت و تشک. چه کسی بهتر از یک حرفه‌ای، یک خواب رونده‌ی حرفه‌ای برای امتحان کردن آن‌ها؟




تاریخ: جمعه 26 آبان 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست

بهترین راه کسب درآمد با گوشی چیست؟ آیا کسب درآمد با گوشی یک فریب است؟ بزرگترین ماونع درآمدزایی با گوشی چیست؟ اصلا آیا میتوانیم با استفاده از گوشی موبایل خود درآمد کسب کنیم؟ چه مهارت هایی برای درآمدزایی با موبایل نیاز است؟ بهترین ایده کسب درآمد با گوشی چیست؟

در این مقاله از سری مقالات و آموزش های درآمدزایی سایت پول یابی میخواهیم با پاسخ تخصصی و تجربی به سوالات بالا، به صورت قدم به قدم ببینیم چطور میتوانیم به کسب درآمد با گوشی بپردازیم و آیا ارزش دارد وقتو زمان خود را برای این راه درآمدزایی خرج کنیم یا خیر؟ پس الی آخر این آموزش فوق العاده همراه ما بمانید.
 
کسب درآمد با گوشی فقط یک راه تضمینی دارد!

قبل از اینکه بخواهم قصه‌ی حسین کرد شبستری برات بگم که چه راه هایی برای کسب درآمد با گوشی موبایل وجود دارد، لازم دونستم که یکم سنگ هام را با هات وا بکنم، دو کلوم خودمونی حرف بزنیم!

بیا واقعی باشیم!

چرا به ما پول میدن؟ یعنی داستان درآمدزایی چیه؟

معلومه!

ما از سه راه به پول میرسیم:

    پول، پول بیاره: بریم سرمایه گذاری کنیم طلا، دلار یا هر چیز دیگه ای بخریم، وایسیم گرون شد بفروشیمش.
    یک چیزی تولید کنیم: از غذا گرفته تا قطعات الکتونیکی یا هر چیز دیگه ای.
    خدمات بدهیم: یک تخصصی داشته باشیم بعد بخواهیم حالا یا به صورت پروژه ای یا به صورت کارمندی به ازای خدمات پول بگیریم.

غیر این سه راه هیچ راه دیگه ای برای پول درۀورد وجود ندارد، پس نگذار گولت بزنن و بهت با وعده وعید نارو بزنن!

همیشه این را بدون که پنیر مفت روی تله موشه، پس کسب درآمد با گوشی بدون هیچ دانش و تخصص یا سرمایه ای عملا خیال باطله برای سر کیسه کردن و درآوردن پول های نازنینمون!

خب حالا تکلیف چیه؟

تکلیف اینه که یا باید سرمایه داشته باشی یا تخصص!

تجربه خودم را اگر بخواهم در اختیارت بگذارم به این صورته که اگر پول درشت در حد چند 10 میلیارد حداقل نداری تولید را بیخیال شو، خدمات هم یعنی بیگاری و هیچوقت تو را ثروتمند نمیکنه!

چون نه کارمندی توش پول درشته و نه خدمات دادن تا حالا کسی را پولدار کرده!

حالا با همه این اوصاف راه در رو چیه؟

راه حل یک چیز بیشتر نیس:

    آموزش بفروش!

به هر زمینه ای که علاقه داری، فروش، ریاضی کنکور، رابطه و روانشناسی یا هر چیز دیگه ای کافیه 12 کتاب در اون زمینه قشنگ بنشینی بخونی و بعد بزنی توی کار فروش دوره، هم خلق خدا ازت راضیه چون کمکشون کردی و هم میتونی بدون محدودیت دوره آموزش آنلاینت را بفروشی!

در حقیقت بهترین راه کسب درآمد با گوشی اینه که چند تا کتاب بخونی، بعد با گوشیت یک دوره آموزشی در اون مورد ضبط کنی و بعد توی اینستاگرام و سایت و… اون دوره را بگذاری تا ملت بریزن از دانش و علاقت استفاده کنن و تو پولدار بشی!

البته به این راحتی نیس! اگر قرار بود هر مرغی انجیر بخوره، انجیر ورانداز میشد.

ما یک دوره داریم، به نام دوره کسب درآمد از علاقه. توی این دوره یادت دادیم از صفر چطور بدون سرمایه یک کسب و کار آموزشی بزنی و با آموزش دادن تخصص یا علاقت به درآمد برسی.

ببین انقدر تو بازار آموزش پول هست، که احتمالا تو هم میتونی تا 6 ماه آینده به جایی برسی که الان توی خواب هم نمیبینی!

 
کسب درآمد با گوشی از چه راهی؟

شاید اولین سوالی که باید به صورت کاملا شفاف در مسیر کسب درآمد با گوشی با هم بررسی کنیم این است که از چه راهی میتوانیم از موبایلمان پول در بیاوریم؟ آیا راه‌ها منطقی هستند؟ آیا ارزش وقت گذاشتن دارند؟ کدام یک از راه‌ها بهترین نتیجه را میتواند برای ما داشته باشد و پول بیشتری را به جیب ما سرازیر کند؟

برای پاسخ به این سوال‌ها میخواهیم در این جا به صورت کلی راه‌های کسب درآمد با گوشی را بررسی کنیم و بعدا به صورت کامل و جزء به جزء بهترین روش‌های درآمدزایی را بررسی کنیم:

    اپلیکیشن‌ها: احتمالا شما هم در مورد روش کسب درآمد با گوشی از طریق دیدن تبلیغات شنیده یا خودمون اون را امتحان کردیم. باید دقت کنیم که اپلیکیشن‌های زیادی برای این روش وجود دارند که در ادامه این آموزش به بررسی بهترین گزینه‌های موجود در بازار میپردازیم.
    سایت های پولساز: برخی از سایت‌ها هستند که به ازای تولید محتوا (آموزش تولید محتوا) یا دیدن تبلیغات (آموزش تبلیغات) یا روش‌های ویژه و مخصوص به شما هزینه‌ای را پرداخت میکنند. کسب درآمد با گوشی از طریق سایت های پولساز نیاز به مهارت‌هایی مثل دانش زبان انگلیسی (آموزش زبان انگلیسی) و دانش تولید محتوای متنی دارد.اعتماد به نفس
    کسب درآمد با بازی: یکی از راه‌های جذاب درآمدزایی از طریق گوشی موبایل، پول درآوردن از طریق بازی کردن است. در این روش ما میتوانیم از راه‌های مختلفی به کسب درآمد بپردازیم. راحت ترین راه پول درآوردن از این طریق، رسیدن به لول بالا در یک بازی و فروش اکانت است.
    تایپ: یکی دیگر از روش‌های پول درآوردن از گوشی، کسب درآمد با تایپ کلمات آنلاین است. در این راه کافی است متنی را که بکارفرما برای ما میفرستد تایپ و ویرایش کنیم و از این راه به درآمد نسبتا ایده آلی برسیم.
    ادمین: ما میتوانیم با یادگیری تولید محتوا، الگوریتم‌ها و تکنیک‌های جذب مخاطب در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام (آموزش تولید محتوا برای اینستاگرام)، یوتیوب و تلگرام (مسنجر) به صاحبین پیج کمک کنیم و کار ادمینی شبکه اجتماعی یا مسنجر آن‌ها را به دست بگیریم.

شاید علاوه بر 5 روش کلی بالا بتوانیم روش‌های دیگری را هم برای کسب درآمد با گوشی در نظر بگیریم ولی شاید نه به اندازه ی این 5 روش ساده باشند و نه پول مناسبی را برای ما به ارمغان بیاورند! پس شاید بهتر باشد یکی از موارد بالا را با توجه به ادامه آموزش انتخاب کرده و وقت خود را صرف بهترین راه بکنیم!
 
بررسی این فرصت

مهم نیست که شما کدام یک از ایده های کسب درآمد با گوشی را انتخاب میکنید، با توجه به اینکه این روش درآمدزایی کمی با سرشت آدمی و کارهایی که انسان‌ها در طول زمان و در گذشته انجام میداده‌اند متفاوت است، شما باید بتوانید اولا هیجانات خود را با اسفاده از مقاله هوش هیجانی کنترل کنید، دوما زمان خود را با استفاده از آموزش مدیریت زمان کنترل کنید تا سرگرم بازی با گوشی خود نشوید و در نهایت برای بهبود مهارت صحبت کردن مقاله آموزش فن بیان را مطالعه نمایید.

 
کسب درآمد با گوشی برای افراد مختلف

با توجه به اینکه نحوه درآمد و اشتغالزایی افراد با توجه به جنسیت، شرایط روحی، تیپ شخصیتی، مدرک و… میتواند متفاوت باشد در ابتدا و حتی قبل از بررسی برترین ایذده های کسب درآمد از گوشی موبایل به شما توصیه میکنم که بر اساس ویژگی شخصیتی و شرایط خود آموزش‌ها، مقاله‌ها و پیشنهادهای زیر را مد نظر قرار دهید:

    اگر شما بانویی هستید که قصد کسب درآمد با گوشی در خانه را دارید: حتما حتی قبل از مطالعه این مقاله، بهترین شغل برای خانم ها را بررسی نمایید تا با توجه به شرایط بانوان در ایران و بر اساس ویژی‌های شخصیتی – فرهنگی بتوانید بهتر برای آینده شغلی خود تصمیم بگیرید.
    اگر شما فردی درونگرا و خجالتی هستید و میخواهید با کسب درآمد از گوشی به موفقیت و پول برسید: به شما پیشنهاد میکنیم در کنار مطالعه این مقاله، آموزش شغل مناسب افراد درونگرا را هم مشاهده نمایید تا بتوانید هرچه سریعتر بهترین انتخاب را داشته باشید.
    اگر شما فردی برونگرا و اجتماعی هستید و قصد دارید با کسب درآمد از گوشی و در منزل خود به پول برسید: به شما پیشنهاد میکنیم در کنار این آموزش، راهنمای شغل مناسب افراد برونگرا را هم بررسی نمایید تا بتوانید گزینه مناسبتری برای خود انتخاب نمایید.
    تیپ شخصیتی ENFJ: اگر شما تست‌های مربوط به شخصیت شناسی mbti را داده اید (+) و میدانید که تیپ شخصیتی شما ENFJ است، همین الان مقاله بهترین شغل ENFJ را مطالعه نمایید تا بتوانید بهترین راه برای کسب درآمد با گوشی را برای خود پیدا کنید.
    مهندس: با توجه به اینکه درصد زیادی از افرادی که مهندسی میخوانند با وجود قابلیت‌ها و تلاش‌هایشان، راه درآمدی مشخص و قابل اعتمادی ندارند ما به ترتیب به شما پیشنهاد میکنیم مقاله‌های شغل مهندسی ( برای همه مهندسان )، شغل برق ( برای برقکاران و مهندسان برق )، شغل برق قدرت و در نهایت شغل مهندسی مکانیک را مطالعه کرده تا بدانید راه کسسب درآمد با گوشی موبایل برای شما چگونه است.

با توجه به شرایط شخصیتی، اجتماعی و مدرکی بعد از مطالعه مقاله‌های بالا حالا نوبت به اصل مبحث کسب درآمد با گوشی میرسیم. کافی است که ما بخواهیم و آموزش لازم را ببینیم و با اعتماد به نفس پول دربیاوریم!
 
آیا ” کسب درآمد با گوشی ” یک فریب است؟

مانند هر فعالیت دیگری احتمالا محدودیت‌ها و البته بهانه‌هایی ممکن است بیاوریم که من گوشی آیفون جدید را ندارم که بخواهم با آن کار کنم! مگر میشود با گوشی پول درآورد؟ اگر قرار بود هر کسی با گوشی پول در بیاورد که دیگر کسی سر کار نمیرفت صبح تا شب دنبال یک لقمه نون بدود! و بهانه تراشی‌هایی مثل این که مطمئنا برای هر کاری که تازه میخواهیم شروع کنیم به ذهنمان میرسد و به نوعی مانع فعالیت و موفقیت ما میشود.

شاید بزرگترین عامل عدم موفقیت همه ما در اکثر کارها و اهداف زندگی این باشد که اول که میخواهیم وارد مسیر موفقیت شویم کلی ذوق و شوق داریم که این هدف من است، خداراشکر مسیرم را پیدا کردم و مثلا شاید قبل از مطالعه این مقاله با خود گفته باشید که خداراشکر ایول قرار است با کسب درآمد با گوشی بالخره منم به یک نون و نوایی برسم، اما سریع و بعد از خواندن ایده‌ها ذهنتان شروع کند به دلیل تراشی که این‌ها همش تخیل است، تو برای این کارها ساخته نشده‌ای!

شاید! شاید شما برای کسب درآمد با گوشی فرد مناسبی نباشید شاید سرنوشت و نوع شخصیت شما به گونه‌ای باشد که مثلا در کارگری بتوانید موفق شوید، به هر حال کسی از آینده و تقدیر خود خبر ندارد. اما میخواهم با شما کمی در مورد کارکرد مغز صحبت کنم که چرا ذهنمان برای عدم فعالیت ساخته شده است:
 
بزرگترین مانع ذهن ماست!

در حالی که ما داریم برای کسب درآمد با گوشی ایده‌ها را بررسی میکنیم، متاسفانه گاهی یادمان میرود که گذشتگان و اجداد ما در چه شرایطی زندگی میکردند. شرایط برای آن‌ها فقط یک چیز بود: ” خطر “.

خطر حمله حیوانات وحشی، خطر حمله قبایل دیگر، خطر ریزش کوه و… آنقدر خطر وجود داشت که هر لحظه ممکن بود لحظه مرگ اجداد ما باشد. تازه باید این را در نظر بگیریم که آموزش هم وجود نداشت یعنی ذهن باید به تنهایی تصمیم میگرفت که قدم بعدی من برای زنده ماندن چه باید باشد.

همان ذهنی که سال‌ها یاد گرفته جهان خطرناک است و باید در اکثر شرایط برای زنده ماندن فرار کرد، حالا به فکر هدف‌های ناشناخته و جدیدی مثل کسب درآمد با گوشی افتاده و میخواهد با اصل اولیه خود یعنی بهتر است در برابر ناشناخته‌ها فرار کنی مبارزه کند.

حال سوال اساسی این است که برای قدم گذاشتن در راه‌های جدیدی مثل کسب درآمد باگوشی، چطور میتوانیم ساختار اساسی ذهن که مطمئنا غیر قابل تغییر است را به نوعی دور بزنیم تا مدام با منفی بافی و دلایل مزخرف ما را منصرف نکند؟


 
مقابله با افکار مانع کسب درآمد با گوشی

برای اینکه بتوانیم ذهن خود را از محدودیت‌ها و افکاری که اطرافیان، جامعه و از همه مهمتر خودمان برای کسب درآمد با گوشی تراشیده‌ایم باید به ترتیب مهارت‌های زیر را در خود پرورش دهیم.

1. احساس ارزشمندی

اگر ما خودمان را ارزشمند ندانیم چطور میتوانیم حتی به کسب درآمد فکر کنیم؟ چطور میتوانیم امید داشته باشیم که موفق میشویم وقتی مدام در ذهنمان خودمان را میکوبیم و میگوییم تو هیچی نمیشوی، خاک تو سرت که داری وقت تلف میکنی و جملات منفی مثل این؟

برای اینکه بتوانیم احساس ارزشمندی کنیم تا در هر کاری از جمله کسب درآمد با گوشی با امید قدم برداریم و حداقل از مسیر لذت ببریم و بهترینِ خودمان را برای تلاش کردن بگذاریم باید حتما برای افزایش و بهبود عزت نفس خود زمان بگذاریم. برای این کار کافی است آموزش عزت نفس را مشاهده نمایید.
 
2. خودباوری

خیلی از افراد به صورت خودکار مثلا متخصص اینستاگرام هستند و میتوانند به راحتی اینستاگرام افراد و یا شرکت‌ها را مدیریت کنند ولی به دلیل عدم خودباوری و اینکه به خود اطمینان ندارند هیچگاه به خود اجازه نمیدهند که برای مثلا ادمینی ایینستاگرام درخواست دهند.

باید دقت کنیم که خود باوری و اعتماد به نفس فقط برای موفقیت در کسب درآمد با گوشی و یا حتی کلا شغل انتخابی ما اثر ندارد و برای موفقیت در هر زمینه‌ای مثلا ایجاد رابطه درست و هر زمینه دیگری اثرگذار است.

برای اینکه بتوانید با خودباوری و اعتماد به نفس بالا از گوشی خود پول دربیاورید و راه و رسم کسب درآمد با گوشی را یاد بگیرید لازم است آموزش اعتماد به نفس را مطالعه و به راهکارهای آن به صورا دقیق عمل نمایید تا بتوانید به آن چیزی که میخواهید برسید.
 
3. زمان

یکی از بزرگترین چالش‌های افرادی که قصد کسب درآمد با گوشی، راه‌اندازی کار در منزل یا کلا راه اندازی کسب و کار شخصی غیر کارمندی و فریلنسری را دارند، این است که معمولا حساب و کتاب زمان از دستشان در میرود!

اگر تازه میخواهید کار فریلنسری بکنید و فریلنسر (آزادکار) شوید ممکن است یک ماه بگذرد و ببینید فقط وقت خود را تلف کرده‌اید و حتی به این نتیجه برسید که ای کاش رفته بودم کارمند شده بودم تا حداقل در این یک ماه چند میلیونی در می‌آوردم!

برای اینکه بتوانید در هر کسب و کاری (از جمله درآمدزایی با گوشی وبایل) موفق شوید باید حساب و کتاب زمانتان را به دست بگیرید. برای این کار کافی است مقاله آموزش مدیریت زمان ب‌م‌م را مطالعه نمایید تا با یادگیری تکنیک‌های فوق العاده در زمان کمتری به موفقیت بیشتری برسید!
 
4. کنترل هیجان

یکی از بزرگتریمن چالش‌های افرادی که در خانه کار میکنند و مثلا قصد کسب درآمد با گوشی را دارند این است که به دلیل تعامل کم با افراد دیگر به قول معروف بی اعصاب میشوند و ممکن است به مرور زمان به مریضی‌ها و چالش‌های روحی روانی مثل گوشه گیری، افسردگی و مواردی مثل این دچار شوند.

برای اینکه بتوانید با این چالش‌ها مقابله کنید و به راحتی فقط به فکر پول درآوردن باشید نه سر و کله زدن به فکر و خیال‌های منفی و عذاب آور کافی است دو آموزش فوق‌العاده آموزش هوش هیجانی و آموزش کنترل خشم را مشاهده نمایید تا هر چه سریعتر به مقصود و خواسته خود که همان پول درآوردن با گوشی است، برسید.

 
بهترین ایده های کسب درآمد با گوشی

در زیر به بررسی بهترین ایده های کسب درآمد با گوشی میپردازیم که میتواند درآمد خوبی را برای ما به ارمغان بیاورد:
 
1. فریلنسری

فریلنسری یک راه بی‌عیب و نقص برای کسب درآمد با گوشی است که خود انواع و اقسامی دارد که میتوانیم با توجه به شخصیت و دانش خود یکی از آن ها را انتخاب نماییم.

برخی از بهترین راهای کسب درآمد با گوشی از طریق فریلنسری عبارتند از:

    تولید محتوا: ما میتوانیم با آموزش تولید محتوا و یادگیری اصول و تکنیک های آن برای آنلاین شاپ ها، فروشگاه های اینترنتی، سایت های آموزشی و فروشگاهی تولبد محتوا انجام دهیم و به  کسب درآمد از موبایل به دست آوریم.
    مقاله نویسی: ما میتوانیم با آموزش تولید محتوای متنی برای افرادی که میخواهند مقاله های با کیفیتی سفارش دهند، کار نوشتن مقاله را بر عهده بگیریم و از این راه پول خوبی به دست آوریم.
    اینستاگرام: ما میتوانیم با استفاده از آموزش تولید محتوا اینستاگرام کار تولید محتوای پیج های مختلف را به دست بگیریم و یا به عنوان ادمین محتوا به صورت فریلنسری به کسب درآمد با گوشی بپردازیم.

راه های دیگری علاوه بر 3 مورد بالا برای کسب درآمد با گوشی از طریق فریلنسری وجود دارد که نه پول خوبی دارد و نه میتوانیم به سرعت پروژه بگیریم.

برای کسب درآمد با موبایل به عنوان فریلنسر به یک گوشی هوشمند، اتصال به اینترنت خوب و مهارت نیاز داریم. لپ تاپ یک مزیت اضافی کار راه بیانداز میتواند برای ما باشد.

برای گرفتن پروژه های کسب درآمد با گوشی که در بالا با هم بررسی کردیم کافی است بعد از به دست آوردن مهارت کافی به سایت هایی که به عنوان واسطه بین فریلنسر و صاحب پروژه عمل میکنند سر بزنید یا از طریق پیج اینستاگرام یا کانال تلگرامی خود پروژه بگیرید.

برخی از سایت هایی که میتوان در آن پروژه گرفت عبارتند از:

    پونیشا
    انجام میدم

2. گشت و گذار در وب و تماشای ویدیو به صورت آنلاین

یکی دیگر از روش های کسب درآمد با گوشی موبایل این است که تبلیغات سایت های خارجی را نگاه کنیم، برنامه های رایگانی را نصب کنیم یا نظرهایی را برای محصولات و خدمات موجود بنویسیم و به ازای این کارها دلار دربیاوریم!

تعدادی از وب سایت ها و برنامه های خارجی هستند که برای حضور در سایت خود و به ازای تماشای تبلیغات، کلیپ های ویدیویی کوتاه و غیره به ما پول پرداخت می کنند. برخی از این برنامه ها در زیر آمده‌اند:

Swagbucks: این یکی از محبوب ترین برنامه هایی است که می توانیم از طریق خرید، تماشای فیلم و پاسخ دادن به نظرسنجی های پولی و فقط با گوشی خود، درآمد دلاری کسب نماییم. در پایان، می توانیم پول خود را از طریق پی پال، کارت های هدیه یا سایت های واسطه ایرانی دریافت کنیم.

Fronto: در این برنامه ما میتوانیم مقالات خبری، معاملات محصولات و نظرات را بخوانیم و همچنین برای کسب امتیاز تبلیغات مختلف را تماشا کنیم. همچنین می‌توانیم برای دانلود برنامه‌های رایگان امتیاز بیشتری کسب نماییم.

 
3. کسب درآمد با گوشی از طریق بازی!

برای ما دوستداران بازی هم کسب درآمد با گوشی ممکن است و میتواند در کنار لذت بخش بودن، اتفاقا درآمد دلاری نسبتا جذابی برای ما داشته باشد. زیرا اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که برای تست بازی‌هایشان و ارائه بازخورد به شما پول می‌دهند. مثالی از اپلیکیشنی که برای انجام بازی پول پرداخت می کند:

بازی Qriket یک راه جذاب برای کسب درآمد با گوشی است زیرا تنها کاری که باید انجام دهیم این است که یک چرخ را بچرخانیم تا پول بدست آوریم! ما رنگ ها را انتخاب می کنیم و چرخ را می چرخانیم. اگرچه، این بازی درآمد دلاری عجیب غریبی به ما نمیدهد ولی مطمئن باشید که با توجه به قیمت دلار، مبلغ بسیار مناسبی به ازای وقتی که میگذاریم دریافت خواهیم کرد.

همچنین، فناوری بلاک چین راه را برای بازی های متاورس و NFT و کسب درآمد با گوشی از این دنیای جذاب، باز کرده است.

4. نظرسنجی های پولی

یکی دیگر از راه های جالب برای کسب درآمد از طریق گوشی موبایل، پر کردن نظرسنجی های آنلاین است. افکار ما برای شرکت هایی که به دنبال تحلیل جامعه و جامعه شناسی برای اهداف بازاریابی و غیره هستند جالب بوده و به ازای آن حساب دلاری ما را شارژ میکنند. ما نظرات خود را برای کسب درآمد در سایت های نظرسنجی به اشتراک می گذاریم. نمونه هایی از این سایت ها و برنامه ها عبارتند از:

Opinion space: در این سایت، باید یک حساب کاربری با ایمیل خود ایجاد کنیم، سپس شروع به دریافت اعلان های نظرسنجی های جدید می کنیم و در نهایت با تکمیل نظرسنجی ها، دلار دریافت می کنیم.

InboxDollars: راه های زیادی وجود دارد که می توانید با InboxDollars به کسب درآمد با گوشی بپردازیم. برخی از این راه ها عبارتند از تماشای فیلم ها، کلیک کردن بر روی تبلیغات، خواندن ایمیل ها، خرید آنلاین و همچنین انجام نظرسنجی.

 
5. دانلود برنامه

برنامه هایی وجود دارند که به ازای دانلود و نصب در گوشی، به ما پول پرداخت میکنند. شرکت های تحقیقاتی بازار دوست دارند داده ها را برای مطالعه روندها جمع آوری کنند.

برای اینکه مورد کلاهبرداری قرار نگیریم بهتر است فقط با برنامه های برندهای مورد اعتماد و ثبت شده کار کنیم. در یک مقاله جداگانه سعی خواهیم کرد برخی از اپلیکیشن‌های کسب درآمد با گوشی را با هم مرور نماییم.
 
6. تدریس آنلاین

بهترین راه برای کسب درآمد با گوشی موبایل از هر نظر و با هر دیدگاهی فروختن آموزش است.

ما میتوانیم هر چیزی که علاقه داریم را به آموزش و سپس آموزش را به پول تبدیل کنیم. کافی است یا کمی دانش و مهارت داشته باشیم یا با خواندن چند کتاب در مورد زمینه ای که علاقه داریم، دانش خود را افزایش دهیم و سپس این دانش را به دوره آموزشی تبدیل کنیم و به افراد زیادی آن را بفروشیم.

اگر میخواهید هر چه سریعتر از طریق بهترین راه کسب درآمد با گوشی علاقه خود را به آموزش و آموزش را به پول تبدیل کنید همین الان دوره کسب درآمد از علاقه را بررسی نمایید.

اگر به دنبال بهترین شغل هستید و میخواهید یک شغل خانگی داشته باشید که از اتاق خواب یا حتی رختخواب درآمدزایی کنید و ساعت کارتان دست خودتان باشد یا همین الان شغلی دارید ولی به فکر پیدا کردن شغل دوم یا حتی راه‌های افزایش درآمد خود بدون صرف هزینه زیاد هستید، کسب درآمد با گوشی به عنوان یک کار پاره وقت یا حتی تمام وقت، دقیقا مناسب شماست. پس فقط کافی است بخواهید.




تاریخ: جمعه 26 آبان 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد از تدریس یا آموزش

کسب درآمد از تدریس چگونه است؟ آیا کسب درآمد از تدریس نیاز به مدرک دانشگاهی، گواهی نامه یا مجوز خاصی دارد؟ مراحل کسب درآمد از تدریس آنلاین چیست؟ چطور میتوانیم از تدریس مجازی پول خوبی به دست آوریم؟

اگر میخواهید مراحل کسب درآمد از تدریس را قدم به قدم و اصولی یاد بگیرید باید تا انتهای این مقاله ی جذاب و دوست داشتنی همراه من باشید تا نکاتی را با هم بررسی کنیم که احتمالا هیچ جای دیگری آن را پیدا نمیکنیم.
 
چرا کسب درآمد از تدریس؟

چرا نداره چون کسب درآمد از تدریس بهترین راه پول درآوردن است.

بهترین شغل در تمام جهان بر اساس تمام معیارهای انسانی، روانشناختی و حتی دینی تدریس است. بی خود نیست که میگویند معلمی شغل انبیاست!

ما مدرس ها به دیگران کمک میکنیم، راه و رسم را نشانشان میدهیم، در مدیریت زمان بهشون کمک میکنیم، باعث میشیم اشتباه نکنن، سریعتر به خواسته ها و اهدافشون برسن، مسیر زندیگی را به هشون نشون میدیم و کلا حامی و ناجی دانشجو و دنبال کنندگانمان هستیم.

چه کاری از این لدت بخش تر میتونه وجود داشته باشه؟

فکر کن!

حال دل آدم ها را خوب کنیم و تازه از این راه درآمد هم به دست بیاریم.
 
بهترین راه پول درآوردن از نظر علم روانشناسی

از نظر روانشناسی با توجه به نظریه روانشناسان بزرگی مثل مازلو، بهترین کار دنیا همین معلمی، استادی یا به زبون خودمونی کسب درآمد از تدریس است. چرا؟ چون:

    نیازهای ضروریمون را برطرف میکنه: اگر دانش کافی داشته باشیم میتونیم خرجی خودمون که هیچی تا چند نسل بعد از خودمون را به راحتی دربیاریم. راه و روشش را اینجا قشنگ با هم یاد میگیریم.
    انیت داره: بالاخره در هر دوره ای هستن آدم هایی که دنبال آموزش باشن. حتی در بدترین دوران رکود کاسبان تحریم و افرادی که بار خودشون را بستن برای خودشون یا بچه هاشون آموزش میخرن و از طرفی اگر کسی بخواهد پیشرفت کنه باید برای آموزشش سرمایه گذاری کنه پس نباید این فرصت را از دست داد.
    عشق: فقط کافیه چیزی که دوست داریم را تدریس کنیم! یک لحظه فکر کن! در مورد چیزی که دوست داری حرف میزنی و به ازای آن پول خوبی میگیری، چی از این رویایی تر؟
    دانش: شغلی خوبه که روز به روز به دانایی ما اضافه کنی تا باعث افزایش عزت نفس و البته افزایش اعتماد به نفس در ما بشه، خوب چه راهی بهتر از کسب درآمد از تدریس میتونه این هدف و این مزیت را داشته باشه؟
    رضایت درونی: همانطوری که گفتیم ما با تدریس به دیگران کمک میکنیم موفقتر، پولدارتر، شادتر، سلامتتر و… بشن پس معلومه که احساس درونیمون نسبت به خودمون بهتر میشه! هیچ کاری به اندازه کسب درآمد از تدریس نمیتونه حس خوب به ما بده.


موارد دیگه ای هم هستن که از نظر روانشناسی میتونن ثابت کنن که کسب درآمد از تدریس بهترین راه درآمدزایی هست ولی در اینجا ما به همین 5 مورد اصلی بسنده میکنیم چون همین که پول خوبی داتشه باشه، امنیت داشته باشه و باعث بشه حال دلمون بهتر بشه برای ما کفایت میکنه.

از طرف دیگه بر اساس فرهنگ ایرانی – اسلامی بهترین راه پول درآوردن تدریس یا هان معلمی هست. چه شغلی میتونیم پیدا کنیم که آدم های زیادی از ته قلبشون ما را دوست داشته باشن و بعد از سالیان سال بگن دمش گرم عجب آدم درستی، خیلی آدم حسابی بود.

چرا راه دور میری؟ آدم هایی که توی ذهنت خیلی آدم های خوبی هستن  را بررسی کن، قطعا هممون حداقل یکی دو تا معلم، مدرس یا استاد را میشناسیم که جزئی از اون آدم خوبان که هر وقت بهشون فکر میکنیم لبخند رضایت میشینه روی لب هامون!

اما داستان به همین جا ختم نمیشه!
 
بهترین مزیت های کسب درآمد از تدریس

بعضی از بهترین مزیت های کسب درآمد از تدریس عبارتند از:

پول زیاد: یک دوره یا پکیج آموزشی ضبط میکنیم و به بینهایت آدم بدون محدودیت میفروشیم. چون فایل دانلودی هست نه نیاز به انبار داریم و نه دفتر و دستک.
   

فاصله تا محل کار: از توی اتاق خواب یا حتی انباری خونه میتونیم دورمون را ضبط کنیم و به کسب درآمد از تدریس و آموزش بپردازیم.

عشق و حال: ما چیزی که دوست داریم یا بلدش هستیم را به پول تبدیل میکنیم. به هر حال همه ما از یک چیزی خوشمون میاد یا حداقل یک چیزی را بلدش هستیم.
بخور بخواب: یک دوره آموزشی درست و حسابی با کمک آموزش تولید محتوا در یک ماه میسازیم و بعدش حداقل یک سال این دوره را میفروشیم و کیفش را میبریم.

زمانبندی: فکر کن، زمانش هم دست خودمونه که کی کار کنیم! صبح زود تا عصر، لنگ ظهر تا شب یا شب تا دم صبح هر وقت که خواستیم میتونیم کار کنیم هر وقت هم که نخواستیم طوری نیس چون راه و روشی هست که کسب درآمد از تدریس خودکار بشه!

باز هم میتونیم علاوه بر 5 مورد بالا چیزهایی به این لیست اضافه کنیم، مثلا اینکه سریع به پول میرسه، سرمایه کمی میخواد برای راه اندازی کسب و کار و هزارتا چیز دیگه ولی خلاصش اینه که:

تنها راه عملی برای به دست آوردن پول زیادِ حلالِ سریع، “کسب درآمد از تدریس” است.

آدم های زیادی در دنیا هستن که پول براشون کوچکترین ارزشی نداره و یا از نظر مالی انقدر وضع و اوضاعشون خوبه که اصلا پول تدریس براشون پولی حساب نمیشه ولی برای بهبود رضایت درونیشون میان و آموزش میدن!

فقط کافیه یک سری به سایت masterclass و ببینی معروفترین سیاستمداران، خواننده ها، بازیگران و… دارن آموزش میدن فقط برای اینکه از نظر ذهنی و روحی بهتر بشن!

اگر پول، شهرت، اعتبار، احساس خوشبختی و… میخوایم، تنها راهش تدریسه!

مراحل کسب درآمد از تدریس

در این بخش میخواهیم نقشه راه واقعی کسب درآمد از علاقه را با هم برسی کنیم تا ببینیم دقیقا از کجا باید شروع کنیم، چه مراحلی را باید طی کنیم و چه اهدافی را برای خودمان در نظر بگیریم، پس فقط کافیه این مراحل را طی کنیم تا بتوانیم به یک مدرس عالی در حوزه انتخابی خودمان تبدیل شویم.

 
1. انتخاب

اولین گام کسب درآمد از تدریس این است که بیاییم ب خودمان یک دو دو تا چهارتایی بکنیم ببینیم بهترین چیزی که میتوانیم تدریس کنیم چیست؟

برای اینکه بتوانیم انتخاب بهتری داشته باشیم و حوزه بهتری را انتخاب کنیم باید به موارد زیر دقت کنیم:

    چی بلدیم: ممکنه ما بتونیم از هزار تا راه به کسب درآمد از تدریس بپردازیم اما سوال اساسی این است که الان چی بلدیم درس بدیم؟
    چی دوست داریم: به چه زمینه یا کتاب هایی بیشتر علاقه داریم، کتاب های دبیرستان و کنکور، دانشگاه و کنکور کارشناسی، ورزش و تمرین، افزایش درآمد و پولسازی، گرافیک یا چی؟
    چی پول خوبی توشه: ما پول میخوایم، ما پول زیاد حلال میخوایم. پس باید بریم دنبال چیزی که مردم همین الان هم دارن براش پول خوبی میدن.
    آینده: ممکن یک زمینه ای باشه که الان کسب درآمد از تدریس توی اون زمینه پول خوبی توش باشه و ما هم بهش علاقه داشته باشیم ولی آیا میتونیم بگیم 20 سال دیگه اون زمینه هنوز هست یا نه یک چیز موقته؟

باید بیایم برای خودمون این 4 تا چیز را مشخص کنیم تا ببنیم چه زمینه ای میتونه بهترین گزینه یا انتخاب برای ما باشه.

 
2. تعیین هدف

بعد از اینکه زمینه کاری و تدریسمون را مشخص کردیم، مثل هر کسبوکار دیگری باید مشخص کنیم که ما چی میخوایم و قراره به چی در چه مدت زمانی برسیم؟

در حقیقت قراره در گام دوم مراحل کسب درآمد از تدریس مشخص کنیم که مثلا من تا یک سال آینده باید دوره فلان را ساخته و مثلا 30 تا دانشجو هم براش پیدا کرده باشم.

برای اینکه بتونیم “موفق” بشیم یا خودمون را موفق بدونیم اول باید اهداف یا بهتره دقیق تر بگیم اهداف درستی را تعیین کنیم. برای اینکه بتوانیم در زمینه کسب درآمد از تدریس یا هر زمینه دیگری به موفقیت برسیم آموزش هدف گذاری لازم و ضروری است.

 
3. برنامه ریزی

گام سوم کسب درآمد از تدریس این است که برای رسیدن به اهداف کسبوکار آموزشی خود که در گام قبلی بررسی کردیم برنامه بریزیم تا بتوانیم به آن اهداف برسیم.

داشتن هدف تنها بدون برنامه ریختن برای رسیدن به آن مثل کباب کوبیده بدون گوشت است!

باید به کمک آموزش برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف کسب درآمد از تدریس برنامه صحیح و عملی بریزیم تا با خیال راحت در راستای رسیدن به خواسته های خود قدم های رو به جلو و سازنده ای برداریم.

 
4. قواعد بازی

داستان این است که هر بازار و زمینه فعالیتی قواعد و قوانین خود را دارد!

قدیمی ها خیلی دانا بودن که از هر شخصی که میخواست کاری را شروع کند، یک سوال کلیدی میپرسیدند:

    ننت این کاره بوده یا بابات؟

این سوال خیلی به جا و درست است. نباید بی گدار به آب بزنیم و خیلی خوش خیال فکر کنیم خب کاری ندارد که منم میرم از تدریس پول در میاورم.

زهی خیال باطل.

در حقیقت ما باید قواعد بازار آموزش را بشناسیم و خودمان را برای استفاده یا مقابله با شرایط آماده کنیم.

بدون یادگیری قواعد بازی به احتمال زیاد فقط بتوانیم یک لقمه نون بخور و نمیر به دست بیاوریم!


اما پول های درشت و جذب دانشجوی زیاد نیاز به یادگیری نقشه راه کسب و کار آموزشی دارد.




تاریخ: جمعه 26 آبان 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد از یوتیوب چگونه است؟ چطور میتوانیم از طریق یوتیوب به درآمد دلاری برسیم؟ آیا برای کسب درآمد یوتیوب به تجهیزات خاصی نیاز داریم؟ چه تجهیزاتی برای تولید محتوا در یوتیوب لازم است؟

اگر شما هم به دنبال بهترین شغل ممکن برای درآمدزایی، شغل دوم یا یک شغل پاره وقت برای افزایش درآمد ، کسب درآمد با گوشی از داخل منزل یا همان شغل خانگی، درآمدزایی با تولید محتوا یا به صورت خیلی کلی به دنبال شغل اینترنتی هستید، حتما حتما باید در این مقاله همراه من باشید تا یکی از پر سود ترین و جذاب ترین راه های ممکن یعنی کسب درآمد از یوتیوب را با هم بررسی کنیم.

کسب درآمد از یوتیوب چرا برای هر ایرانی دغدغه مند واجب است؟

همه ما پول را دوست داریم، همه ما دوست داریم که اگر شب خوابیدیم صبح بلند شدیم دیدیم همه اجناس دو برابر شده، خیالمان راحت باشد که ارزش پولی که به دست می آوریم هم دو برابر باشد و این تنها از یک راه ممکن است و آن راه هم چیزی نیست جز کسب درآمد دلاری!

درآمد دلاری جذاب است ولی خب برای کسی که نه تجارتی بلد هست، نه به دلایل محدودیت های داخلی یا تحریم نمیتواند خدماتی ارائه دهد و دلار به دست آورد شاید تنها راه مطمئن و جذاب، کسب درآمد از یوتیوب باشد.

از طرفی یوتیوب بزرگ‌ترین پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو در جهان است و به ابزاری قدرتمند برای تولیدکنندگان محتوا تبدیل شده است. از وبلاگ‌ها گرفته تا بررسی محصولات، آموزش‌های زیبایی گرفته تا موزیک ویدیوها، راه‌های بی‌شماری برای کسب درآمد از یوتیوب و تبدیل اشتیاق خود به یک تجارت سودآور وجود دارد. در ادامه این مقاله، ما کسب درآمد از یوتیوب با 5 راه ساده که همه میتونن را بررسی می کنیم و میبینیم که چه فرصت بزرگی برای به دست آوردن دلار وجود دارد.
 
5 راه کسب درآمد از طریق یوتیوب

در ادامه میخواهیم با هم به بررسی 5 راه جذاب درآمدزایی از کانال یوتیوب بپردازیم ولی قبل از آن لازم است که برای تولید محتوا در هر پلتفرم و شبکه اجتماعی و به خصوص فعالیت در یوتیوب فن بیان خوبی داشته باشیم، که خیلی ساده کافی است آموزش فن بیان ب‌م‌م را بررسی نمایید.
 
1.  YPP

اولین و ساده ترین راه کسب درآمد از یوتیوب که میشه گفت تقریبا همه فقط همین مورد را بلد هستند چیزی نیست به جز اینکه بشویم همکار یووتیوب!

برنامه شریک یوتیوب YouTube Partner Program (YPP) اولین راه برای کسب درآمد از کانال یوتیوب ما است. هنگامی که معیارهای واجد شرایط بودن را برآورده کردیم، می توانیم برای شریک شدن درخواست دهیم و در صورت پذیرش، به طیف وسیعی از ویژگی های کسب درآمد دسترسی پیدا کنیم. از جمله تبلیغات، عضویت در کانال، سوپر چت و موارد دیگر.

برای پیوستن به YPP، باید حداقل 1000 مشترک و 4000 ساعت تماشا در 12 ماه گذشته داشته باشید. علاوه بر این، باید از دستورالعمل‌های انجمن و شرایط خدمات YouTube (+) پیروی کنید.
 
2. تبلیغ

بعد از اینکه به شریک تجاری برای یوتیوب تبدیل شدیم دیگر توبت به فعال کردن کسب درآمد از یوتیوب و البته از راه ویدیوهایمان میرسد.

ما به تبلیغات اجازه می دهیم روی ویدیوهایمان اجرا شوند و بر اساس تعداد بازدیدها و کلیک هایی که ایجاد می کنند، پول دریافت کنیم. ما میتوانیم می‌توانیم انواع تبلیغاتی را که در ویدیوهایمان ظاهر می‌شوند، مانند تبلیغات قابل رد شدن، تبلیغات غیرقابل رد شدن و تبلیغات بامپر را انتخاب کنیم و از این راه به دارهای دوست داشتنی زیادی برسیم.

برای به حداکثر رساندن درآمد خود، می‌توانیم محتوای حمایت‌شده تولید کنیم، هر چند که اگر میخواهیم از داخل ایران فعالیت کنیم و خاطبانمان فارسی زبان هستند، شاید این کار امکان پذیر نباشد.

ولی اگر به زبان انگلیسی مسلط هستیم یا به دنبال یادگیری یک زبان خارجی مثل آموزش زبان انگلیسی یا آموزش زبان ایتالیایی هستیم، میتوانیم به برندهای مختلف ایمیل بزنیم و  مطابق با خط‌مشی‌های YouTube محتوای حمایتی بسازیم و از این راه دلارهای زیادی با کسب درآمد از یوتیوب به دست آوریم.

برای یادگیری اصول تبلیغات و درآمدزایی از طریق محتوای حمایتی فقط کافی است دوگانه فوق العاده ب م م یعنی آموزش تبلیغات و آموزش تبلیغ نویسی را مشاهده کنیم تا به راحتی با اصول و چم و خم تبلیغ کردن آشنا شویم و بتوانیم برندهای مختلف را راضی کنیم تا داستان کسب درآمد از یوتیوب خود را جذاب تر پیش ببریم.
 
3. فروش

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از یوتیوب، فروش کالا است. ما می توانیم محصولات برند خود را مانند تی شرت، کلاه، قاب گوشی یا هر چیز دیگری تولید یا موجود کنیم و آنها را در کانال خود تبلیغ کنیم. همچنین می توانیم از ویژگی قفسه کالای YouTube برای نمایش مستقیم محصولات خود در صفحه کانال خود استفاده کنیم!

برای اینکه بتوانیم با فروش به کسب درآمد از یوتیوب برسیم به شما پیشنهاد میکنم که حتما حتما آموزش فروش ب م م را مشاهده کنید و بعد از آن برای اینکه بتوانید سریعتر فروش خودتان را پیش ببرید به سراغ آموزش بازاریابی بروید تا هر چه سریعتر محصولات خود را بفروشید و به درآمدی که لایقش هستید برسید.

 
4. خدمت

اگر مهارت یا تخصص خاصی داریم، می توانیم خدماتی را به بینندگان خود ارائه دهیم.

به عنوان مثال، اگر ما یک هنرمند آرایشی یا همان آرایشگر خودمان هستیم، می توانیم مشاوره های مجازی آرایش ارائه دهیم یا یک سری آموزش آرایش ایجاد کنیم.

ما همچنین می توانیم از راه مربیگری یا کوچینگ به مخاطبان خود به درآمدهای جذابی برسیم که این مورد را معمولا تولیدکنندگان محتوا در این پلتفرم فراموش میکنند.

5. افیلیت

افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی وابسته یک راه محبوب برای کسب درآمد از یوتیوب در همه جای جهان است که در ایران زیاد به آن توجه نمیشود.

ما می توانیم محصولات یا خدمات دیگران را از طریق پیوندهای وابسته (لینک) در توضیحات ویدیوی خود (دیسکریپشن) یا از طریق محتوای حمایت شده تبلیغ کنیم. وقتی شخصی روی لینک ما کلیک می کند و خریدی انجام می دهد، کمیسینش را دریافت میکنیم.

به عنوان مثال فرض کنید ما در مورد تحلیل و بررسی گوشی های موبایل محتوا تبدیل میکنیم و در یکی از ویدیوهایی که داریم گوشی آیفون 13 را بررسی میکنیم لینک همکاری در فروش سایتی مثل دیجی کالا را در بخش توضیحات قرار میدهیم.

در این صورت هر بار که کاربری بر روی لینک ما کلیک کرد و رفت و گوشی آیفون 13 را از سایت مقصد (دیجیکالا) خرید، سایت مقصد (دیجیکالا) درصدی را به عنوان کمیسیون به ما میدهد و ما به کسب درآمد از یوتیوب از راه جذاب دیگری میرسیم.

برای موفقیت در همکاری در فروش، باید محصولاتی را انتخاب کنیم که با جایگاه و مخاطبان ما هماهنگ باشد. همچنین باید پیوندهای وابسته را برای مطابقت با خط‌مشی‌های یوتیوب علنی به یوتیوب اعلام کنیم.
 
مراحل کسب درآمد از یوتیوب

چندین مرحله برای کسب درآمد از یوتیوب وجود دارد که به ترتیب و خیلی ساده در ادامه با هم بررسی میکنیم تا مطمئن شویم چقدر این روش میتواند به راحتی آب خوردن برای ما دلار بیاورد:

 

ایجاد یک کانال YouTube: برای شروع کسب درآمد از یوتیوب، باید یک کانال ایجاد کنیم. نام و موضوعی را برای کانال خود انتخاب کنیم و مطمئن شویم که آن چیزی است که به آن علاقه داریم و میتوانیم به طور پیوسته در مورد آن محتوا تولید کنیم.
   

جذب مخاطب: هنگامی که یک کانال داریم، باید شروع به ساخت و جذب مخاطبین کنیم تا بتوانیم 5 راه کسب درآمد از یوتیوب که با هم بررسی کردیم را محقق نماییم. برای این کار کافی است محتوایی که که برای جامع هدف ما جذاب است و علاقه مند به مشاهده آن هستند را تولید کنیم.تجهیزات تولید محتوا
   

الزامات کسب درآمد از یوتیوب: برای واجد شرایط بودن برای کسب درآمد از YouTube، باید شرایط خاصی که قبلا هم به آن اشاره کردیم را داشته باشیم. این شرایط عبارتند از در 12 ماه گذشته باید حداقل 1000 مشترک و 4000 ساعت تماشا داشته باشیم. همچنین باید از دستورالعمل‌های انجمن و شرایط خدمات YouTube پیروی کنیم (محتوای کپی، خشونت آمیز، جنسی و.. تولید نکرده باشیم و سابسکرایببر یا واچ تایم فیک نزده باشیم).
   

به برنامه شریک YouTube: هنگامی که شرایط لازم را داشتیم، می توانیم برای پیوستن به برنامه شریک YouTube درخواست دهیم. این برنامه به ما امکان می دهد از طریق تبلیغات، حمایت مالی و فروش کالا از محتوای خود و از کانال یوتیوبمان درآمد کسب کنیم.
   

درآمدزایی: پس از پذیرفته شدن در برنامه شریک تجاری، می توانیم شروع به کسب درآمد از یوتیوب خود نمایین. این را می توان از طریق درآمد تبلیغات، حمایت مالی و فروش کالا انجام داد.
   

تبلیغ: برای افزایش درآمد از یوتیوب خود، باید کانال خود را تبلیغ کنیم و مخاطبان خود را افزایش دهیم. این را می توان با ایجاد محتوای جذاب، تبلیغ ویدیوهای خود در رسانه های اجتماعی، همکاری با سایر یوتیوبرها و تولیدکنندگان محتوا و استفاده از تکنیک های SEO برای افزایش دید شما در نتایج جستجو انجام داد.




تاریخ: جمعه 26 آبان 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست

بهترین فرصت های کارآفرینی برای کسب درآمد دلاری

کارآفرینی فرآیند شروع و اجرای یک سرمایه گذاری تجاری برای ایجاد و رشد یک شرکت سودآور است. شروع یک سرمایه گذاری کارآفرینی می تواند راهی برای کسب درآمد دلاری و دستیابی به استقلال مالی باشد. بعد از مطالعه آموزش کارآفرینی و آموزش راه اندازی استارت آپ در این بخش چند فرصت برای کسب درآمد دلاری از طریق کارآفرینی را بررسی خواهیم کرد.

    کسب و کارهای آنلاین: با ظهور تجارت الکترونیک، کسب و کارهای آنلاین به روشی محبوب برای کسب درآمد دلاری تبدیل شده اند. کسب‌وکارهای آنلاین می‌توانند شامل فروش محصولات فیزیکی، ارائه خدمات دیجیتال،یا راه‌اندازی یک وبلاگ یا وب‌سایت باشند که از طریق تبلیغات یا بازاریابی وابسته درآمدزایی می‌کنند. راه اندازی یک کسب و کار آنلاین می تواند نسبتاً کم هزینه باشد و از هر نقطه ای از جهان قابل انجام است.آموزش فروش

     
    خدمات مشاوره و مربیگری: خدمات مشاوره و مربیگری می تواند راه سودآوری برای کسب درآمد دلاری با ارائه تخصص در یک زمینه خاص باشد. این روش می تواند شامل مربیگری کسب و کار، مشاوره بازاریابی، برنامه ریزی مالی یا کوچینگ زندگی باشد. راه اندازی یک کسب و کار مشاوره یا مربیگری را می توان با کمترین سرمایه گذاری انجام داد و می توان آن را از هر جایی اداره کرد.
    سرمایه گذاری در املاک و مستغلات: سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می تواند راهی برای به دست آوردن دلار از طریق درآمد اجاره، افزایش سرمایه، یا تغییر املاک برای کسب سود باشد. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می تواند به سرمایه گذاری اولیه قابل توجهی نیاز داشته باشد، اما می تواند منبع درآمد پایدار و پتانسیل رشد بلندمدت باشد.فروش حضوری


    مالکیت فرانشیز: مالکیت فرانشیز یعنی شما با بستنقرارداد با صاحب یک برند، یک شعبه از آن برند را راهاندازی کنید. به عنوان مثال شما میتوانید یک شعبه از مک دونالد یا KFC را به دست آورید و چون این برندها مشتریان خود را دارند، به درآمد برسید. مالکیت حق رای می‌تواند به سرمایه‌گذاری اولیه قابل توجهی نیاز داشته باشد، اما می‌تواند یک مدل کسب‌وکار اثبات شده و راهی برای کسب دلار از طریق موفقیت فرنچایز ارائه کند.

کارآفرینی می‌تواند فرصت‌های متعددی برای کسب درآمد دلاری و دستیابی به استقلال مالی فراهم کند. کارآفرینان با استفاده از مهارت‌ها، تخصص و سرمایه‌گذاری می‌توانند کسب‌وکارهای سودآور را در صنایع مختلف ایجاد و رشد دهند. در حالی که شروع یک سرمایه گذاری کارآفرینی می تواند چالش برانگیز باشد، همچنین می تواند پاداش دهنده باشد و راهی برای موفقیت مالی فراهم کند.




تاریخ: جمعه 26 آبان 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست

بهترین روش های کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه

کسب درآمد دلاری به صورت آنلاین بدون هیچ سرمایه‌گذاری برای بسیاری از افرادی که می‌خواهند بدون پرداخت پول از خانه کسب درآمد کنند، چشم‌انداز جذابی است. در حالی که راه های زیادی برای کسب درآمد دلاری آنلاین وجود دارد، اما همه آنها رایگان نیستند. با این حال، چند راه وجود دارد که می‌توانید بدون سرمایه‌گذاری از طریق اینترنت به پول جذابی برسید:

    فریلنسینگ: همانطوری که گفتیم فریلنسینگ یک راه عالی برای کسب درآمد آنلاین بدون سرمایه گذاری است. وب سایت های فریلنسر زیادی مانند Upwork، Fiverr و Freelancer وجود دارند که می توانید خدمات خود را در زمینه های مختلفی مانند نوشتن، طراحی سایت، برنامه نویسی و موارد دیگر ارائه دهید. برای ایجاد نمایه و شروع به مناقصه پروژه ها نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.آموزش پاورپوینت

     
    نظرسنجی های آنلاین: همچنین می توانید با شرکت در نظرسنجی های آنلاین، دلار به دست آورید. بسیاری از وب سایت ها مانند Swagbucks، Survey Junkie و Toluna نظرسنجی های پولی را به کاربران خود ارائه می دهند. برای ثبت نام و شروع نظرسنجی نیازی به پرداخت هیچ پولی ندارید. با این حال، به خاطر داشته باشید که نظرسنجی های آنلاین چندان سودآور نیستند و ممکن است با انجام آنها درآمد زیادی کسب نکنید.
    مشاغل خرد: همچنین می توانید با انجام کارهای کوچک مانند ورود داده ها، رونویسی، یا برچسب گذاری تصویر، دلار به دست آورید. وب سایت هایی مانند Amazon Mechanical Turk و Microworkers مشاغل خرد را ارائه می دهند که برای هر کار چند سنت یا چند دلار پرداخت می کنند. برای ثبت نام لازم نیست پولی بپردازید، اما ممکن است برای واجد شرایط بودن برای انجام برخی وظایف، مجبور به شرکت در آزمون صلاحیت باشید.آموزش جامع هدف گذاری

     
    نوشتن: اگر در نوشتن مهارت دارید، می‌توانید با نوشتن مقاله برای وب‌سایت‌هایی که برای محتوا هزینه می‌کنند، دلار نیز کسب کنید. برخی از وب‌سایت‌ها مانند Listverse و TopTenz برای مقالات در موضوعات خاص هزینه می‌کنند. همچنین می‌توانید برای سایت های واسطه تولید محتوا مانند Textbroker بنویسید، شما میتوانید همین الان با آموزش تولید محتوای متنی این مهارت را به رایگان یاد بگیرید.
    بازاریابی وابسته: همانطور که گفتیم بازاریابی وابسته شامل تبلیغ محصولات و دریافت کمیسیون برای هر فروش انجام شده از طریق پیوند ارجاع شما است. در حالی که بسیاری از برنامه‌های وابسته به شما نیاز دارند که یک وب‌سایت یا وبلاگ داشته باشید، برخی از برنامه‌ها مانند Amazon Associates و eBay Partner Network به شما اجازه می‌دهند تا محصولات را از طریق رسانه‌های اجتماعی یا ایمیل تبلیغ کنید.بهترین فروشگاه اینترنتی

     
آموزش آنلاین: اگر در زمینه خاصی تخصص دارید، می توانید با آموزش آنلاین به دیگران نیز کسب درآمد کنید. وب سایت هایی مانند Teachable و Udemy به شما این امکان را می دهند که دوره های آنلاین را بدون سرمایه گذاری اولیه ایجاد و بفروشید.
 

فروش در رسانه های اجتماعی: همچنین می توانید محصولات را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام بدون هیچ سرمایه گذاری بفروشید. می‌توانید با فروش اقلامی که دیگر به آن‌ها نیاز ندارید یا تولید محصولات خود مانند صنایع دستی یا هنر دیجیتال شروع کنید.

راه‌های زیادی برای کسب درآمد آنلاین دلاری بدون سرمایه‌گذاری وجود دارد. با این حال، به خاطر داشته باشید که کسب درآمد قابل توجه بدون سرمایه گذاری ممکن است امکان پذیر نباشد و ممکن است مجبور باشید زمان و تلاش زیادی را برای به دست آوردن پول مناسب صرف کنید.

همچنین مراقب کلاهبرداری هایی باشید که بدون هیچ تلاشی به شما وعده ثروت سریع می دهند. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید و به وب سایت ها و شرکت های معتبر پایبند باشید.
شما میتوانید با یادگیری مهارت های زیر در سایت هایی که معرفی شد به کسب درآمد دلاری برسید:

    آموزش طراحی سایت
    آموزش سئو
    آموزش طراحی لوگو
    آموزش تولید محتوا
    آموزش برگزاری وبینار
    آموزش دیجیتال مارکتینگ

بهترین روش های کسب درآمد دلاری بدون داشتن تخصص

کسب درآمد دلاری بدون تخصص خاص ممکن است چالش برانگیز به نظر برسد، اما راه های زیادی برای کسب درآمد بدون داشتن مهارت یا دانش خاصی وجود دارد. در اینجا چند راه برای کسب درآمد دلاری بدون نیاز به تخصص آورده شده است:

    نظرسنجی آنلاین: همانطور که گفته شد، یکی از ساده ترین راه ها برای کسب درآمد بدون تخصص، انجام نظرسنجی های آنلاین است. بسیاری از وب سایت ها مانند Swagbucks، Survey Junkie و Toluna نظرسنجی های پولی را به کاربران خود ارائه می دهند. برای شرکت در نظرسنجی نیازی به دانش یا مهارت خاصی ندارید و می توانید این کار را از هر جایی با اتصال به اینترنت انجام دهید.آموزش بازاریابی

     
نویسندگی فریلنسری: نویسندگی فریلنسری یکی دیگر از راه های کسب درآمد بدون تخصص است. بسیاری از وب‌سایت‌ها و کسب‌وکارها به نویسندگان محتوا برای ایجاد مقالات، پست‌های وبلاگ و تبلیغ نویسی وب‌سایت نیاز دارند. شما می توانید با ایجاد یک نمایه در وب سایت های فریلنسری مانند Upwork، Fiverr، و Freelancer و ارائه خدمات نوشتن پول درآوردن را شروع کنید.
    مشاغل خرد آنلاین: کارهای خرد آنلاین کارهای کوچکی هستند که می توانید با پول انجام دهید. وب سایت هایی مانند Amazon Mechanical Turk و Microworkers مشاغل خرد را ارائه می دهند که برای هر کار چند سنت یا دلار پرداخت می کنند. کارها می توانند از ورود داده ها، رونویسی یا برچسب گذاری تصویر متفاوت باشند و برای انجام آنها به تخصص خاصی نیاز ندارید.بازاریابی آموزشی

تدریس خصوصی آنلاین: همانطور که گفتیم، اگر دانش خوبی در یک موضوع خاص دارید، می توانید خدمات تدریس خصوصی آنلاین ارائه دهید. وب سایت هایی مانند Chegg و Tutor.com مشاغل تدریس خصوصی آنلاین را برای موضوعات مختلف ارائه می دهند و برای شروع به مدرک یا گواهینامه خاصی نیاز ندارید.
   

کمک مجازی: بسیاری از کسب و کارها و افراد برای انجام کارهای اداری مانند ورود داده ها، مدیریت ایمیل و زمان بندی قرارها به دستیاران مجازی نیاز دارند. شما می توانید خدمات دستیار مجازی خود را در وب سایت های فریلنسر مانند Upwork و Fiverr بدون تخصص خاصی ارائه دهید.
   

فروش محصولات دست ساز: اگر دوست یا خانوتده مورد اعتمادی در خارج از ایران دارید، می توانید محصولات دست ساز مانند گلیم، لباس محلی، جواهرات، دکوراسیون منزل و لوازم جانبی بسازید و در وب سایت هایی مانند Etsy بفروشید. برای ساخت محصولات دست ساز نیازی به تخصص خاصی ندارید، اما برای تولید یا موجود کردن آن ها باید روی منابع و زمان سرمایه گذاری کنید.اعتماد به نفس

 بازاریابی وابسته: همانطور که چندین بار ذکر کردیم، بازاریابی وابسته شامل تبلیغ محصولات و دریافت کمیسیون برای هر فروش انجام شده از طریق پیوند ارجاع شما است. شما می توانید محصولات را از طریق رسانه های اجتماعی یا ایمیل بدون هیچ تخصص خاصی تبلیغ کنید.

همواره داشتن تخصص و پول درآوردن از آن را باید در اولویت قرار دهید ولی راه‌های زیادی برای کسب درآمد دلاری بدون تخصص خاصی وجود دارد و محبوب ترین منطقی ترین این روش ها همین 7 مورد است.

در حالی که برخی از این روش ها ممکن است درآمد قابل توجهی برای شما به ارمغان نیاورند ولی می توانند راهی عالی برای کسب درآمد اضافی با افق پیشرفتی بالا باشند.

مهم است که مراقب کلاهبرداری هایی باشید که بدون هیچ تلاشی وعده ثروتمند شدن سریع را می دهند و قبل از ثبت نام برای هر فرصت آنلاین، تحقیق خود را انجام دهید.




تاریخ: جمعه 26 آبان 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد دلاری بدون سرمایه و تخصص

کسب درآمد دلاری چطور میتواند ما را نجات دهد؟ بهترین شیوه های کسب درآمد دلاری کدام است؟ بهترین راه های کسب درآمد دلاری بدون سرمایه چیست؟ چطور بدون تخصص به دلار دربیاوریم؟ بهترین فرصت های کارآفرینی برای درآمدزایی دلاری کدام است؟

 دلایل ضرورت کسب درآمد دلاری در ایران
 
کسب درآمد دلاری واجب است!

تورم که خود یک چالش اقتصادی قابل توجه در بسیاری از کشورها است و می تواند تامین هزینه های زندگی را برای مردم چالش برانگیز نماید، دلیل اصلی برای کسب درآمد دلاری است. تورم بالا می تواند ارزش یک ارز را از بین ببرد و به کاهش قدرت خرید منجر شود و مردم را برای تامین مایحتاج اولیه با مشکل مواجه کند.

ایران یکی از کشورهایی است که متاسفانه به دلیل چالش های داخلی و خارجی متاسفانه درگیر تورمی است که میتواند در کیفیت زندگی اثرات نه چندان جذابی بگذارد. ممکن است در اقتصاد تورمی امروز یک کالا N تومان باشد و فردا به دلیل تورم همین کالا یا موجود نباشد و یا حتی در صورت موجود بودن قیمت آن 2N تومان شود.

در چنین کشورهایی، کسب درآمد دلاری می تواند راهی برای کاهش تاثیر تورم و بهبود وضعیت مالی ما شود.

درادامه مهمترین دلایل ضروری بودن تلاش برای کسب درآمد دلاری را با هم بررسی میکنیم تا ببینیم چقدر این مورد میتواند در کیفیت زندگی ما اثرگذار باشد:

افزایش قدرت خرید: زمانی که ارزش پول محلی به دلیل تورم کاهش می یابد، کسب درآمد دلاری می تواند راهی برای حفظ یا افزایش قدرت خرید فراهم کند. از آنجایی که ارزش دلار معمولاً در کشورهایی با تورم بالا نسبت به ارزهای محلی پایدارتر است، کسب درآمد دلاری می‌تواند راهی برای خرید کالاها و خدماتی فراهم کند که در غیر این صورت ممکن است خرید آن ها غیر ممکن به نظر برسد.افزایش فالوور اینستاگرام
 
تنوع درآمد: در کشورهایی با تورم بالا، تکیه صرف به منابع درآمد محلی می تواند چالش برانگیز باشد. کسب درآمد دلاری می تواند راهی برای تنوع بخشیدن به درآمد و محافظت در برابر تورم فراهم کند. به عنوان مثال، افراد می توانند با ارائه خدمات آنلاین یا فروش محصولات در سطح بین المللی، درآمد دلاری داشته باشند.
    فرصت های بین المللی: کسب درآمد دلار می تواند فرصت هایی را برای سفر و تحصیل بین المللی نیز فراهم کند. در کشورهایی با تورم بالا، صرفه جویی در هزینه برای سفرهای بین المللی یا فرصت های تحصیل در خارج از کشور می تواند چالش برانگیز باشد. به دست آوردن دلار می تواند راهی برای صرفه جویی در پول با ارز ثابت و استفاده از فرصت های بین المللی فراهم کند.آموزش ChatGPT
     
فرصت‌های سرمایه‌گذاری: کسب دلار می‌تواند فرصت‌های سرمایه‌گذاری بین المللی را نیز فراهم کند که ممکن است با ارز محلی (تومان) این فرصت ها در دسترس نباشد. به عنوان مثال، مردم می توانند در سهام ایالات متحده یا سایر سرمایه گذاری های بین المللی که ممکن است بازدهی بهتری نسبت به سرمایه گذاری های محلی داشته باشند، سرمایه گذاری کنند.

با این حال، کسب دلار در کشورهایی با تورم بالا مثل ایران نیز می تواند با چالش هایی همراه باشد. در ادامه مهمترین چالش هایی که برای کسب درآمد دلاری وجود دارد و باید در نظر داشته باشید را با هم مرور میکنیم:

نرخ مبادله: نرخ مبادله بین پول محلی (تومان) و دلار می‌تواند متغیر باشد و بر ارزش درآمد تأثیر بگذارد. پیگیری نرخ ارز و در نظر گرفتن تأثیر آن بر درآمد بسیار مهم است.

ملاحظات حقوقی و مالیاتی: بسته به کشوری که حساب بین المللی شما درآن قرار دارد، ممکن است ملاحظات قانونی یا مالیاتی برای کسب درآمد دلاری وجود داشته باشد. درک قوانین و مقررات مربوط به کسب درآمد دلاری در کشور محل اقامت بسیار مهم است. در ایران بهتر است از شرکت های واسطه استفاده نماییم.

فرصت های آنلاین: کسب درآمد دلاری معمولاً شامل کار آنلاین یا ارائه خدمات در سطح بین المللی است. داشتن دسترسی مطمئن به اینترنت و مهارت های مورد نیاز برای کار آنلاین بسیار مهم است که در بعضی از موارد ممکن این مورد برای ما چالش بانگیز باشد.

کاهش اثرات تورم : کسب درآمد دلاری می تواند راهی برای کاهش تاثیر تورم در کشورهایی با تورم نسبتا بالا مثل ایران فراهم کند. در حالی که برخی چالش ها برای کسب دلار وجود دارد، می تواند فرصت هایی را برای افزایش قدرت خرید، تنوع درآمد، فرصت های بین المللی و فرصت های سرمایه گذاری فراهم کند.

ایران کشوری است که در سال های اخیر چالش های اقتصادی قابل توجهی از جمله تورم بالا و فرصت های شغلی محدود را تجربه کرده است. کسب درآمد دلار در ایران می تواند مزایای بی شماری را برای افرادی به همراه داشته باشد که به دنبال بهبود وضعیت مالی خود هستند. در ادامه به بررسی برخی از مزایای کسب درآمد دلاری در ایران می پردازیم:

ثبات ارز: ریال ایران در سال های اخیر با نوسانات قابل توجهی در ارزش ول ملی مواجه بوده که منجر به تورم بالا و بی ثباتی اقتصادی شده است. به دست آوردن دلار می تواند ارزی با ثبات تر و راهی برای محافظت در برابر تورم ایجاد کند.


دسترسی به بازارهای بین المللی: افراد در ایران با کسب درآمد دلاری می توانند به بازارهای بین المللی دسترسی داشته باشند و از فرصت های تجاری جهانی استفاده کنند. این می تواند شامل راه اندازی یک تجارت آنلاین، ارائه خدمات مستقل به مشتریان بین المللی یا سرمایه گذاری در بازارهای خارجی باشد.کوتاه کننده لینک

افزایش قدرت خرید: کسب درآمد دلاری می تواند قدرت خرید افراد را در ایران افزایش دهد. این مورد می تواند شامل خرید کالاهای وارداتی یا سفر به خارج از کشور برای کسب و کار یا تفریح ​​باشد.
   

تنوع درآمد: افراد در ایران با کسب درآمد دلار می توانند درآمد خود را متنوع کرده و اتکای خود را به اقتصاد محلی کاهش دهند. این مورد می تواند معیاری از امنیت و ثبات مالی، به ویژه در زمان عدم اطمینان اقتصادی را فراهم کند.
 

فرصت های شغلی بهبود یافته: کسب درآمد دلاری می تواند دسترسی به فرصت های شغلی جهانی و پتانسیل پیشرفت شغلی را فراهم کند. این مورد نیز می تواند شامل کار برای شرکت های بین المللی یا ارائه خدمات از راه دور به مشتریان در سراسر جهان باشد.

بهبود استاندارد زندگی: افراد در ایران با کسب دلار می توانند استاندارد زندگی خود را از طریق افزایش دسترسی به کالاها و خدماتی که ممکن است در اقتصاد محلی به راحتی در دسترس نباشد، بهبود بخشند.

کسب درآمد دلاری در ایران می تواند مزایای بی شماری را برای افرادی به همراه داشته باشد که به دنبال بهبود وضعیت مالی خود هستند. با دسترسی به بازارهای بین المللی، تنوع بخشیدن به درآمد و بهبود قدرت خرید، افراد می توانند به ثبات مالی بیشتری دست یابند و استاندارد زندگی خود را بهبود بخشند.

بهترین روش های کسب درآمد دلاری

در ادامه به بررسی بهترین روش های کسب درآمد دلاری که میتواند برای هر کدام از ما بسته به شرایطمان بهتر باشد، میپردازیم. شما میتوانید بر اساس داشتن یا نداشتن سرمایه، تخصص و شیوه کار به صورت فریلنسری یا کارآفرینی بهترین گزینه ممکن برای خود را انتخاب نمایید:

 
بهترین روش های عمومی برای کسب درآمد دلاری

چه به دنبال کسب درآمد اضافی از جانب خود باشید یا به دنبال ایجاد یک شغل تمام وقت باشید، در عصر دیجیتال امروز فرصت های زیادی برای کسب درآمد دلاری وجود دارد. در این بخش چند راه عمومی که میتواند برای هر فردی با هر شرایطی مناسب باشد را با هم مرور میکنیم:

  فریلنسری: فریلنسری یا فریلنسینگ یک راه عالی برای به دست آوردن دلار با استفاده از مهارت ها و تخصص شماست. چه نویسنده، طراح، برنامه نویس یا بازاریاب باشید، پلتفرم های زیادی وجود دارد که می توانید مشتریان خود را پیدا کنید و شروع به کسب درآمد کنید. به عنوان مثال می توان به Upwork، (+) Freelancer و Fiverr اشاره کرد، برای اطلاعات بیشتر مقاله شغل فریلنسری را مطالعه نمایید.
    فروش آنلاین: فروش محصولات یا خدمات آنلاین نیز می تواند راهی سودآور برای کسب درآمد دلاری باشد. شما می‌توانید محصولات فیزیکی را در پلتفرم‌هایی مانند آمازون یا Etsy یا محصولات دیجیتالی مانند دوره‌ها، کتاب‌های الکترونیکی یا نرم‌افزار در وب‌سایت خود یا در پلتفرم‌هایی مانند Gumroad (+) یا Teachable بفروشید.آموزش فن بیان

بازاریابی وابسته: بازاریابی وابسته (affiliate marketing) شامل تبلیغ محصولات دیگران و کسب کمیسیون برای هر فروش انجام شده از طریق پیوند ارجاع شما است. بسیاری از شرکت ها دارای برنامه های وابسته هستند، از جمله آمازون، eBay و Clickbank.

وبلاگ نویسی: وبلاگ نویسی می تواند با ایجاد محتوا و جذب مخاطب راهی عالی برای کسب درآمد دلاری باشد. می توانید از طریق تبلیغات، پست های حمایت شده یا بازاریابی وابسته از وبلاگ خود کسب درآمد کنید.
معاملات سهام: معاملات سهام می تواند راهی پر ریسک و با پاداش بالا برای کسب درآمد دلاری باشد. می توانید سهام را از طریق کارگزاری های آنلاین مانند Robinhood، TD Ameritrade و E*TRADE معامله کنید.آموزش تبلیغات

املاک و مستغلات: سرمایه گذاری در املاک و مستغلات نیز می تواند راهی برای کسب درآمد دلاری از طریق درآمد اجاره یا خرید ملک باشد. شما می توانید از طریق پلتفرم های تامین مالی جمعی مانند Fundrise یا RealtyMogul یا با خرید و مدیریت املاک به صورت آنلاین در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید و با اجاره یا خرید و فروش آن به درآمد خوبی برسید.
    تدریس خصوصی آنلاین: اگر در موضوع خاصی تخصص دارید، می توانید خدمات تدریس خصوصی آنلاین را به دانشجویان سراسر جهان ارائه دهید. پلتفرم‌هایی مانند Chegg، TutorMe و Wyzant به شما امکان می‌دهند با دانش‌آموزان ارتباط برقرار کنید و برای وقت و تخصص خود دلار کسب کنید.

راه های زیادی برای کسب دلار وجود دارد، و نکته کلیدی این است که روشی را پیدا کنید که برای شما و علایق شما بهترین کار را دارد. این مهم است که در مورد اهداف خود واقع بین باشید و مایل باشید زمان و تلاش لازم برای ایجاد یک جریان درآمد موفق را صرف کنید. با عزم راسخ و سخت کوشی، می توان به درآمد دلار دست یافت.




تاریخ: جمعه 26 آبان 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست

راه های عجیب کسب درامد کدام اند؟ افزایش درآمد چطور ممکن است؟ بهترین راه های “افزایش درآمد” کدامند؟ چطور میتوانم حقوق خودم را افزایش دهم؟ چطور پول بیشتری به دست بیاورم؟ تکنیک‌هایی که میتوان با آن ها بدون کار بیشتر به موفقیت مالی رسید چیست؟ از نظر روانشناسی چطور میتوانم درآمد خود را افزایش دهم؟

برای اینکه بتوانیم سریعتر و با دید بهتری به هدف جذاب و دلپذیر افزایش درآمد برسیم ابتدا راه های عجیب کسب درامد را بررسی میکنیم تا ببینیم مردم از چه چیزهای خنده داری پول در می آورند تا با این کار نه تنها از نظر ذهنی آماده پول درآوردن شویم بلکه اعتماد به نفسمان برای پول درآوردن نیز افزایش یابد.

بعد از بررسی راه های عجیب کسب درامد به منظور آمادگی ذهنی و افزایش اعتماد به نفس، باید با نگاه علمی تر، موضوع افزایش درآمد را از نگاه روانشناسی بررسی کنیم تا ترمزهای لعنتی ذهنی که نمگذارند به پول برسیم را از بین ببریم پس حتما تا آخر این مقاله همراه ما بمانید!

 
راه های عجیب کسب درامد

همانطوری که گفتیم اولین گام پولسازی و حتی افزایش درآمد دانستن قوانین ثروت نیست بلکه این است که از نظر ذهنی باور کنیم که میشود پول درآورد و با این هدف میخواهیم در اینجا خنده دارترین و احمقانه ترین راه های عجیب کسب درآمد را با هم بررسی کنیم. هر چند ممکن است شما فکر کنید که شاید این روش ها یک فرصت برای پولسازی باشد، که در این صورت مبارکتون باشه!

خلاصه که بریم ببینیم راه های عجیب کسب درامد که مردم زرنگ از آن برای پول سازی و افزایش درآمد استفاده میکنند چیست:
 
1. نوازنده حرفه ای

اشتباه نکنید! منظور از نوازنده حرفه ای کسی نیست که خوب بلد است ساز بزند، منظور کسی است که دیگران را به ازای گرفتن پول به صورت حرفه ای نوازش می کند!

باور کنید یا نه، افرادی هستند که به عنوان نوازشگر حرفه ای دارند پول در می آورند.

این طوری که ما تحقیق کردیم، این جلسات نوازش غیرجنسی بوده و به منظور ایجاد آسایش و آرامش برای کسانی که به دنبال ارتباط انسانی هستند ولی توی دنیا کسی را ندارند جذاب است.

اولین راه از راه های عجیب کسب درامد نه سرمایه میخواهد و نه حتی مهارت، فقط کافی است روی کافی داشته باشیم!

 
2. استندرهای حرفه ای

دومین راه از مجموعه راه های عجیب کسب درامد، ایستادن در صف به جای دیگران و به ازای پول است. یعنی خیلی شیک به جای اینکه وقتمان تلف شود، این افراد برای ما در صف ها می ایستند و ما برای آرامش خودمان به آن ها پول میدهیم.

این افراد در زمان های رونمایی (مثلا رونمایی از محصول جدید اپل) یا هنگام اکران فیلم ها و از همه مهمتر برای گرفتن نوبت پزک و مواردی مثل این به جای افراد میروند در صف ها می ایستند و به ازای آن پول در می آورند.

این راه با اینکه خنده دار به نظر میرسد ولی فرض کنید فردی که در هر ساعت 500 هزار تومان در می آورد، برایش به صرفه است که یک میلیون بدهد به فردی برای ایستادن در صفی که 3 ساعت زمان میبرد چون 1 میلیون کمتر از 1 میلیون و 500 هزار تومان است. پس این راه افزایش درآمد دو سر برد است!

از بین راه های عجیب کسب درامد، شاید این مورد مزخرف ترین راهی باشد که میتوان به آن فکر کرد.

در حقیقت فرد از اعصاب خود هزینه میکند و به ازای آن پول واقعی در می آورد و از این راه میتواند افزایش درآمد داشته باشد.

 
3. هتل حیوانات

منظور از هتل حیوانات این است که یک محیط مناسب با امکانات کافی برای نگهداری موقت حیوانات راه بیاندازید.

این روش از راه های عجیب کسب درامد به این صورت است که صاحبان حیوانات خانگی در زمان مسافرت یا برگزاری یک شام عاشقانه دوست دارند حیوانشان را به جایی مطمئن بسپارند.

هتل حیوانان از بین راه های عجیب کسب درامد احتمالا در سال های آینده بیشترین رشد را داشته باشد چرا که روز به روز به تعداد افرادی که حیوان خانگی دارند اضافه میشود.

همچنین اگر به بازی با حیوانات به خصوص سگ و گربه علاقه دارید، یکی از بهترین راه های افزایش درآمد، مراقبت کوتاه مدت (چند ساعت) از حیوانات است که میتواند پول خوبی داشته باشد.

 
4. تستر غذای حیوانات خانگی

چند سالی هست که ایرانی ها هم به دنیای تستری و مزه کردن غذا با هدف نقد و بررسی روی آورد اند اما چهارمین راه از راه های عجیب کسب درامد تستری حیوانات خانگی است.

اگر فرد خوش خوراکی باشید، با توجه به بِکر بودن این روش کسب درآمد عجیب حتی در سال 1402، میتواند یک راه جذاب برای افزایش درآمد شما باشد که رقیبی هم ندارید.

هر بار مزه کردن این غذاها شاید در حد چند دقیقه بیشتر طول نکشد ولی هم از اسپانسر میتوانید پول بگیرید و هم در اینستاگرام میتوانید با افزایش فالوور اینستاگرام کسب و افزایش درآمد خود از این راه عجیب را تضمین شده بدانید البته احتمالا!

 
5. بغل کننده

افرادی که از تنهایی رنج میبرند، ارتباط موثر بلد نیستند و… معمولا کسی را ندارند که بغلشان کنند یا اگر بخواهیم با کلاس تر بگوییم در آغوششان بگیرد و این نیاز منجر به پیدایش یکی از راه های عجیب کسب درامد میشود!

هر جا نیاز باشد، احتمالا پول هم هست. چه کاری بهتر از این؟ پول میگیری و افراد را در آغوش میگیری.

دور از جانمون افراد معمولا باید برای افزایش درآمد به اندازه چندرغاز جون بکنن ولی بعضیا هم بدون پول و سرمایه فقط بقیه را بغل میکنند و به ازای آن پول میگیرند.

دقت کنید که بغل کردن در خارج از ایران افلاطونی (بدون عمل جنسی) و در ایران با جنس موافق انجام میشود و یک کار آبرومند هست نه یک کار جنسی!

هر چقدر مردم بیشتر درگیر کار شوند و وقت کمتری برای ساخت روابط موثر بگذارند، این روش کسب درآمد عجیب که میتواند به عنوان یکی از راه های افزایش درآمد نیز باشد، بیشتر پولساز میشود.

 
6. پرورش کرم

ششمین راه از راه های عجیب کسب درامد که چندان هم جذاب نیست و شاید از نظر خیلی از ما چندش به نظر برسد، پرورش کرم است.

پرورش کرم شامل پرورش و فروش کرم به افراد یا مشاغل است.

این کرم ها برای کمپوست سازی، طعمه ماهیگیری یا به عنوان غذا برای حیوانات خانگی عجیب و غریب استفاده می شود.

پرورش کرم می تواند یک سرمایه گذاری سودآور و سازگار با محیط زیست و البته یکی از راه های عجیب کسب درامد باشد.

برای بهره مندی از این راه افزایش درآمد نیاز است که محل مناسب را داشته باشیم و قبل از پرداختن به آن، مشتری های کافی پیدا کرده باشیم.

 
7. ساقدوش داماد

شاید ساقدوشی ازبین راه های عجیب کسب درامد، عجیب ترین راه به نظر برسد اما خیلی از افراد به خصوص مردها دوستان زیاددی ندارند و خب یکی از راه های اعتماد به نفس در عروسی این است که دوستانش در کنارش باشند.

از طرف دیگر ممکن است افراد نخواهند به دلایل شخصی دوستانشان را به عروشی دعوت کنند.

همچنین افراد برای اینکه دیگران پشت سرشان حرف نزنند یا حرف درنیاورند دوست دارند که افرادی به عنوان دوست آن ها را در مراسم عروسی همراهی کند.

پس یکی از راه های جذاب و راحت افزایش درآمد همین ساقدوشی است.


شاید راه های عجیب کسب درامد به این هفت مورد محدود نشوند و بتوانیم به راه های عجیب دیگری برسیم ولی حقیقت این است که این 7 مورد در کنار این که عجیب هستند برای بازار ایران هم شاید یک فرصت به حساب بیایند.

از طرف دیگر امیدوارم با بررسی این راه های عجیب کسب درامد، از نظر ذهنی و اعتماد به نفس به اندازه کافی آماده باشید تا با هم وارد یکم مسائل جدی تر و البته پولسازتر برای افزایش درآمد شویم.
 
افزایش درآمد از نظر روانشناسی

خیلی از افراد به اشتباه با خود فکر میکنند که من الان ساعتی مثلا 50 هزارتومان درآمد دارم و الان 7 ساعت کار میکنم، برای اینکه بتوانم درآمد خودم را 20 درصد افزایش دهم باید، 90 دقیقه یا یک و نیم ساعت بیشتر کار کنم!

درست است که افزایش ساعت‌هایی که کار میکنیم یکی از راه های افزایش درآمد است. اما باید بدانیم که بیشتر کار کردن نه تنها، تنها راه بیشتر پول درآوردن نیست، بلکه در اکثر مواقع بدترین شیوه برای رسیدن به پول بیشتر است.

پس اگر فکر میکنید که کار بیشتر یا اضافه کاری تنها راه افزایش درآمد است باید به شما بگویم که این تفکر زیاد هم درست نیست و شاید بتوان برای آن دلیل روانشناسی پیدا کرد که در ادامه دلیل آن را با هم بررسی میکنیم.

برای اینکه بتوانیم بهترین راه افزایش درآمد برای خود را پیدا کنیم، باید در گام اول ذهنیت خود را در مورد پول، ثروت و البته روش‌های پولسازی تغییر دهیم.

دقت کنید منظور از ذهنیت این نیست که با قوانین جذب برویم به پول بیشتر فکر کنیم بلکه برعکس باید به صورت علمی و با کمک کردن از علم روانشناسی ببینیم چه تفکرات مسمومی در ذهن ما برای راه‌های افزایش درآمد کاشته شده است، دلایل پیدایش این تفکرات چیست و بعد با روش‌های علمی – روانشناسی این تفکرات را اصلاح و یا در صورت لزوم از میان ببریم.

 
ذهنیت اشتباه در مورد افزایش درآمد

به صورت کلی میتوانیم تفکرات و ذهنیت اشتباه ر مورد افزایش درآمد و کسب ثروت را به عوامل زیر تقسیم کنیم:

 
1. مال این حرف‌ها نیستم

اولین و بزرگترین چالش ذهنی افراد برای افزایش درآمد این است که خود را لایق رسیدن به ثروت و پول بیشتر نمیدانند. شاید این مقاله را بخواند، در کلاس‌ها شرکت کنند و… اما خود را لایق یک زندگی مرفه نمیدانند. راه حل این چالش یادگیری راه‌های افزایش عزت نفس است.

 
2. نمیتونم

خیلی از افراد فکر میکنند که توان انجام کارهای بزرگ را ندارند و به همین دلیل به دنبال معجزه برای افزایش درآمد هستند و بدون تلاش و فعالیت فقط دعا و آرزو میکنند که خدایا من را ثروتمند کن! برای اینکه به خود باوری برسیم و این چالش را برطرف کنیم باید اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم.
 
3. حقم را نمیدن

افراد زیادی را احتمالا میشناسیم که در سازمان و شرکت بزرگی کارمند هستند ولی نمیتوانند به اندازه‌ای که حقشان است از کارفرما، رئیس و یا حتی مشتری طلب کنند و اگر مثلا مشتری دبه کرد و خواست زیر قرارداد بزند، نمیتوانند از حق خود دفاع کنند. برای بر طرف کردن این چالش باید فن بیان خود را بالا ببریم.
 
4. شغل فقط کارمندی

باید قبول کنیم که درآمد کارمندی به طور کلی دارای محدودیت از نظر عدد و رقم است و اگر میخواهیم در مدت زمان کمی به پول زیاد برسیم باید شغلی را انتخاب کنیم که قابلیت افزایش درآمد مد نظر ما را داشته باشد.
 
5. آموزش گرانِ

شاید بتوانیم بگوییم بدترین ذهنیتی که باعث عقب ماندگی افراد میشود این است که برای آموزش خود هزینه نمیکنند و فکر میکنند که باید از عالم غیب راه و چاه افزایش درآمد به آن‌ها نازل شود.

در گذشته سواد و دانش در دانگاه بود و کسی که پول دانشگاه و مکتب نداشت یا نمیداد معمولا فقیر بود، الان که دانش و علوم به روز شده و معمولا در دست مدرسان و اساتید آزادکار است، کسی که کمتر دوره ببیند و هزینه آموزش ندهد باید بیشتر هزینه تجربه کردن بدهد.

دقت کنید که منظور از هزینه آموزش فقط هزینه تومانی نیست، چرا که خیلی از مخاطبان ب‌م‌م اتفاقا در دوره‌های آموزشی شرکت میکنند و به دنبال موفقیت هستند، اما از نظر زمانی به دلیلاینکه اکثرا سرشا شلوغ است، معمولا وقت کمی برای یادگیری میگذارند و میگویند هر چه پول باشد میدهیم ولی هزینه زمانی نه!

برای رسیدن به موفقیت مالی، افزایش درآمد و ثروت بیشتر باید علاوه بر سرمایه‌گذاری تومانی، سرمایه‌گذاری زمانی هم برای موفقیت داشته باشیم.

راه حل این است که به صورت برنامه ریزی شده 20 درصد از سود خالص و زمان مفید خود را برای آموزش کنار بگذاریم و تحت هر شرایطی مثل غذا که هر طور شده پولش را جور میکنیم و سهمش را کنار میگذاریم برای غذای موفقیت یعنی آموزش هم همین کار را بکنیم.

یعنی اگر 10 میلیون درآمد داریم و روزانه 13 ساعت وقا وفید، باید حداقل ماهانه 2 میلیون تومان برای یادگیری در زمینه‌های مختلف از توسعه فردی تا همین راه‌های افزایش درآمد کنار بگذاریم و به علاوه 2 ساعت و نیم هم به صورت میانگین در روز به یادگیری اختصاص دهیم.

 
6. وقت ندارم!

در گزینه قبلی گفتیم که سرمایه گذاری تومانی تنها کافی نیست و باید وقت بگذاریم. اما ممکن است شما حساب کنید و بگویید من الان کارآفرین یا کارمندی هستم که روزانه 13 ساعت (ساعت مفید مثال بالا) کار میکنم دیگر وقتی برای یادگیری یا انجام راه حل‌ها و تکنیک‌های افزایش درآمد ندارم، تکلیف من چیست؟

تکلیف این است که باید بتوانیم زمان خود را به گونه‌ای مدیریت کنیم که بتوانیم به راه‌های افزایش درآمد را پیاده کنیم و این برای ما ممکن نمیشود، مگر از طریق مدیریت زمان.

مگر میشود ما از وقت خود به درستی استفاده نکنیم و به پول بیشتری هم برسیم؟ مگر میشود مدام به کارهای وقت تلف کن و بی ارزش بپردازیم و بعدانتظار افزایش درآمد هم داشته باشیم؟ مگر میشود به کارهای ساعتی صفر تومان بپردازیم و بعد بگوییم چرا شانس من بد است و به ثروت نمیرسم؟

قطعا نه! پس باید یاد بگریم.


 
7. نمیگذارن

خیلی از ما اتفاقا هم آموزش میبینیم، هم اعتماد به نفسش را داریم و هم دقیقا با برنامه میدانیم باید برای افزایش درآمد باید چه کار کنیم. اما، یک امای لعنتی جلوی پامون هست که مثل ترمز هر بار که میخواهیم یکم موفق بشیم جلوی سرعت گرفتنمون را میگیره و مانع ما میشه!

تا حالا شده صبح با کلی حال خوش و برنامه ریزی از خواب بیدار بشید ولی در یک لحظه مثلا با خوردن انگشت کوچک پا به مبل یا چشم تو چشم شدن یک غریبه در پیاده رو یا بوق زدن یک ماشین یا صحبت یک نفر مثل پدر یا همکار یا چیزهای نسبتا جزئی مثل این به شما احساس خشم زیاد بده و جوری ذهنتون را درگیر کنه که در کل روز اعصابتون خورد باشه؟

آیا میتونید هیجانات منفی خودتون را کنترل کنید؟ چقدر در برخورد با چالش‌های زندگی مقاوم هستید و میتونید در مسیر افزایش درآمد ثابت قدم بمونید؟ آیا اگر خدایی نکرده برای عزیزتون مشکلی پیش بیاد میتونید در کنار کمک کردن و حتی سوگواری به مسیر خودتون اداه بدین؟

برای اینکه بتوانیم تاثیر عوامل بیرونی بر روی زندگی و افزایش درآمدمان را کاهش بدهیم و هیجانات خود را کنترل کنیم باید راه‌های افزایش هوش هیجانی را یاد بگیریم و با تلاش و به کار گیری این روش‌ها تاب آوری خود در شرایط دشوار روحی، مالی، جسمی و رابطه‌ای را افزایش دهیم.

 
یک فرصت ویژه

اگر تو هم میخوای علاقت را به پول تبدیل کنی، همین الان این فرصت را بررسی کن:
بررسی این فرصت

 
ریشه ذهنیت غلط افزایش درآمد

به صورت کلی 3 مورد بر روی ذهیت ما در مورد پول، ثروت، کار و افزایش درآمد اثرگذار است که عبارتند از:

    پدر و مادر یا خانواده.
    جامعه، دوستان و جمعی که بیشترین تعامل را با آن داریم.
    دانش، سواد، تجربه و در نهایت انتخاب‌های ما

 
تاثیر پدر و مادر

خیلی از مواردی که ما در ذهن خود به عنوان یک اصل پذیرفته و آن را قبول کرده ایم، به دلیل تفکرات، رفتار و البته صحبت‌های پدر و مادرمان است. در تمامی مکاتب و منابع روانشناسی معتبر و یا پر طرفدار از فروید تا یونگ (+)، از روانشناسی مثبت نگر (+) تا تحلیل رفتار متقابل (+) و سایر موارد همه و همه در مورد چیزی به نام والد درون (شاید با ادبیات متفاوت) صحبت کرده‌اند.

واضح است که تاثیر پدر و مادر به صورت نسل به نسل به ما منتقل شده است. به عنوان مثال اگر پدر پدربزرگ ما عادت و رفتار خاصی داشته، آن را به به پدربزرگ ما، پدربزرگ ما به پدر ما، پدر ما هم به ما انتقال داده است. حال سوال این است راه‌های افزایش درآمد پدر پدربزرگ ما چه بوده است؟

درسته، دقیقا فقط یک چیز، بیشتر کار کردن! برای نسل‌های گذشته ما افزایش کار برابر بود با افزایش درآمد و این یک اصل پذیرفته شده در ذهن همه‌ی افراد اون نسل بود!

حالا سوال اساسی برای همه ما اینه:

چطور با دهنیتی که تنها راه افزایش درآمد را بیشتر کار کردن میدونست مقابله کنیم و بتونیم با فکر باز از راه‌ها و تکنیک‌های فوق العاده‌ای که الان وجود دارد استفاده کنیم تا سریعتر و البته راحت تر به پول خیلی بیشتری برسیم؟

همانطور که گفتیم در منابع مختلف روانشناسی تاثیر پدر و مادر یکی از مبانی اصلی تصمیم گیری ما در زندگی است که چه در حالات درونی ما مثل عزت نفس و اعتماد به نفس ما اثر گذار است و چه در تفکر ما در مورد کار، پول و راه‌های افزایش درآمد، اما داستان به همین جا ختم نمیشود!

پس بیایید از خودمان بپرسیم، کدام یک از چالش‌های 7 گانه در زمینه افزایش درآمد، چالش‌های ذهنی هستند که از پدر و مادر خود یاد گرفته ایم؟ آیا مثلا پدر و مادر ضرب المثلی مثل این را زیاد به کار میبرده‌اتد:

    اگر قرار بود هر مرغی انجیر بخوره، انجیر برانداز میشد!

 
جامعه

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر تصمیمات، انتخاب‌ها و تفکرات ما همین تاثیر جامعه است! در مورد تاثیر جامعه، دوستان و اطرافیان احتمالا سخنان زیادی شنیده‌ایم.

از ناخودآگاه جمعی که یونگ آن را مطرح کرد تا جملات کتاب‌های زرد (کتاب‌هایی که روش واقعی به ما یاد نمیدهد و فقط گمی منجر به افزایش انگیزه میشود) مثل اینکه درآمد شما برابر میانگین درآمد 5 نفری است که بیشترین تعامل را با آن دارید و همچنین ضرب المثلی که احتمالا همه ما آن را شنیده‌ایم:


    پسر نوح با بدان بنشست، خاندان نبوتش گم شد!

حالا مهم نیست که به چه مکتب، کتاب یا مدرسی اعتقاد و علاقه داریم، مهم این است که نمیتوانیم تاثیر افرادی که تعامل زیادی با آن‌ها داریم را به صورت کلی نادیده بگیریم و به هر حال در زمینه پول و افزایش درآمد، اگر قرار است به ثروت بیشتری برسیم، نباید از هیچ عاملی به خصوص در زمینه ذهنیت غافل شویم.

 
خودمان

در تمامی همان مکاتب روانشناسی که در مورد تاثیر والدین و جامعه معرفی و بررسی شده، با معرفی عوامل مختلفی مثل ایگو و سوپر ایگو، خودآگاهی و مواردی مثل این در مورد تاثیر خود شخص بر ساخت اصول، ارزش، تفکرات و تصمیمات صحبت شده است.

در حقیقت ما به عنوان یک انسان، در مباحث و زمینه‌های مختلف و به خصوص در زمینه افزایش درآمد باید مسئولیت زندگی خود را بپذیریم.

بیایید با یک مثال جلو برویم. ممکن است یک زمین کشاورزی آب زیادی نداشته باشد، خاک حاصل خیزی هم در آن موجود نباشد. ال تکلیف چیست آیا باید عامل محیطی و عامل ارثی را تمبان عثمان کنیم و بگوییم این زمین به درد نمیخورد، رهایش کنیم؟

قطعا نه و اگر این کار را بکنیم هیچکسی غیر از خودمان (صاحب زمین) ضررش را نمیبیند. به عبارتی شاید این زمین برای کاشت برنج مناسب نباشد ولی در عین حال بهترین زمین برای پرورش شترمرغ یا کات زعفران باشد.

در زندگی واقعی هم همین است شاید خانواده، اطرافیان و جامعه‌ای که در آن رشد پیدا کردیم و با آن‌ها در ارتباط بوده‌ایم، تصمیمات، رفتار، حرف‌ها و تاثیرات نادرستی بر ما گذاشته باشند ولی همچنان اگر میخواهیم به خوشبختی،  موفقیت، پیشرفت و حتی افزایش درآمد برسیم باید مسئولیت زندگی خود را بر عهرده بگیریم.

این جمله را در نظر داشته باشیم که در هیچ دادگاهی جرم ما را به دلیل خانواده یا محیط اطراف نادیده نمیگیرند و ما مشئول رفتار و نتایج آن‌ها هستیم. پس اگر میخواهید واقعا به هدف افزایش درآمد برسید باید شرایط را بشناسید و بپذیرید ولی تسلیم آن نشوید.





تاریخ: جمعه 26 آبان 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست

 عجیب ترین ایده ها برای کسب درآمد میلیاردی

پیدا کردن یک شغل و صنعت پول ساز که بتوان از آن درآمد زیادی را کسب کرد همواره یکی از دغدغه های انسان بوده است. اغلب انسان ها به دنبال کسب درآمد بیشتر و بالاتر هستند. آیا میتوان تنها با ادامه دادن شغل های فعلی و بدون خلاقیت به فکر درآمد های کلان بود؟ قطعا بدون داشتن ایده و خلاقیت های نو نمی توان به درآمد های کلان و میلیاردی فکر کرد. در دنیا افراد زیادی هستن که راه های عجیب کسب درامد را دارند. راه هایی که اکثرا با ایده های نو و تازه شکل گرفته اند. در این مطلب قصد داریم در خصوص برخی از ایده های عجیب برای کسب درآمد که صاحبانشان را میلیاردر کرد با شما صحبت کنیم. تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا بدانید برخی افراد چگونه با چند ایده و فکر ساده به درآمدهای میلیاردی رسیده اند.

راز درآمدهای کلان از طریق ارائه ایده عجیب کسب درآمد

هر کسب و کار پر رونقی که امروزه مشاهده می کنید، با یک ایده شکل گرفته اند. ایده هایی سبب شکل گیری درآمدها و ثروت های بزرگی شده اند. اما بهتر است بگوییم هر کسب و کاری که امروزه مشاهده می کنید، صرفا با یک ایده خلاقانه و علمی شکل نگرفته است. ایده های مسخره پولساز بسیاری باعث شده اند درآمد های کلان برای صاحبانشان به وجود بیاید.

بنابراین می توان راز شکل گیری بسیاری از درآمدهای میلیاردی امروز را به ایده های مسخره پولساز ربط داد. در دنیا کسب درآمد های عجیب بسیار وجود دارد. در این قسمت قصد داریم برخی از شغل های عجیب در دنیا که از یک ایده شروع شده اند و باعث شده اند درآمدهای میلیاردی به صاحبان آنها برسد را به شما معرفی کنیم به ادامه مطلب توجه کنید تا بدانید پول درآوردن کلانی کار چندان سختی نیست.
پتوهای آستین دار، ایده ای ساده ولی پولساز

شاید بتوان یکی از بهترین ایده های عجیب کسب درآمد که صاحبانشان را میلیاردر کرد را پتوهای آستین دار معرفی کرد. فرض کنید لباسی بپوشید که به گرمی و نرمی پتو باشد. ایا مستقا خرید آن نخواهید شد؟ شاید این ایده نیز در وهله اول به عنوان یکی از راه های عجیب کسب درامد باشد اما بدون شک جزو دسته از ایده هایی است که امروزه به شدت جواب مثبت گرفته است جتی صاحبان این ایده فکر نمی کردند برنامه آن ها جزو ایده های مسخره پولساز دنیا باشد. این ایده توانست صاحب آن را میلیاردر کند، چرا که در سال اول خود توانست 20 میلیون عدد از این پتوها به فروش برساند.

شاید برایتان کمی عجیب باشد بدانید صاحب این ایده چه کسی است. اسکات بویلن صاحب محصولات ال استار کسی بود که ایده ساخت این محصول را به مرحله اجرا رساند. ثروت او را اگر از قبل و بعد این ایده با یکدیگر مقایسه کنید به درستی متوجه تغییر درآمد و افزایش ثروت او خواهید شد. شاید جالب باشد بدانید حتی تبلیغاتی که برای فروش این محصول صورت گرفت هیچکدام جدی نبودند. تبلیغات ان به صورت خاص و خنده دار بود.
پتوی آستین دار

قطعا مشاهده این تیتر باعث می شود تعجب کنید. آیا هوا را می توان فروخت؟ اگر در خرید آب های بطری شکل دقت کنید قطعا می توانید با موضوع فروش هوا کنار بیایید. خرید و فروش هوای تازه جزو آن دسته از ایده های عجیب کسب درامد بود که صاحبانشان را میلیاردر کرد. این ایده در شهر های شلوغ که با مشکل آلودگی هوا مواجه هستند یک ایده ناب و مشکل گشا است. این گزینه یکی از ایده های مسخره پولساز دنیا است و میتوان آن را در دسته کسب درآمدهای عجیب قرارداد. بدون تردید فروش هوا یکی از شغل های عجیب دنیا است. اما این شغل عجیب علاوه بر درآمدی که برای صاحبانش دارد، کمک زیادی به مشکل آلودگی هوا می کند.

هوا در شهر های آلوده دقیقا شبیه به فروش آب معدنی در کویر است. شاید برایتان سوال باشد که عاملان و مجریان این ایده احمقانه اما پولساز چه کسانی بودند؟ دو فرد کانادایی توانستند این ایده را به اجرا در بیاورند. ابتدا آنها کیسه های هوا را از کوههای راکی کانادا پر می کردند و به فروش می رساندند اما رفته رفته مشتریان آن ها افزوده شد و باعث شد آن ها به وسیله لوله های بزرگ مکش این کار را انجام دهند. محصول آنها ابتدا با این شعار روانه بازار شد: هوای تازه، چیزی که باید تجربه کرد. شاید کمتر کسی که به این شغل عجیب اما پولساز فکر کند اما همین ایده احمقانه سبب شد دو کانادایی به ثروت چند صد میلیاردی برسند.
فروش هوای تازه در چین

یکی از بهترین ایده های عجیب کسب درآمد جاروبرقی کفشی بود. این ایده شاید ابتدا در دسته ایده های مسخره پولساز قرار بگید اما اگر کمی به آن دقت کنید متوجه خواهید شد که چندان هم ایده مسخره ای نیست. ایده اولیه ای که برای ساخت این کفش داده شد بسیار مسخره به نظر می رسد و کسی موافق با اجرای آن نبود. واما بعد از تولید مورد استقبال همگان قرار گرفت و در مدت زمان کوتاهی فروش بسیار زیادی داشت. این وسیله را بیشتر زنان خانه دار برای راحت تر انجام دادن کار های خانه خریداری می کنند.

درون یک کفش و قسمت زیرین آن یک جارو برقی کوچک قرار داند که شما می توانید با پوشیدن آن و راه رفتن در خانه به راحتی کف خانه را تمیز کنید. این آیه باعث شد دیگر از حمل کردن جاروبرقی های سنگین رهایی یابید. پوشیدن و راه رفتن این جارو بری کفشی سبب می شود، گد و غبار، آشغال های خرده ریز به درون کفش کشیده شوند و سطح زمین تمیز شود. این محصول جزو محصولات پر فروش بود که ایده اولیه آن بسیار مسخره به نظر می رسد. افراد تنبل بیشتر خواهان خرید این محصول هستند.

جاروبرقی کفشی

شاید قبل از تولید هندوانه های مکعبی شکل، کمتر کسی فکر می کرد هندوانه را بتوان به صورتی مکعب مربع تولید کرد. هندوانه یک میوه کروی شکل است و قبل از تولید این هندوانه ها هیچکس در هیچ کجای دنیا فکر نمی کرد بتوان در شکل و اندازه هندوانه تغییر ایجاد کند. ایده تولید هندوانه مکعبی ابتدا توسط یک فرد ژاپنی مطرح شد و خود این شخص نمونه آن را تولید کرد. در کشور ژاپن استفاده از فضا اهمیت زیادی دارد و هر کس سعی می کند در استفاده از فضا بهینه مصرف کند.

از آنجایی که این نوع هندوانه ها فضای کمتری را اشغال می کنند و به راحتی می توان آن ها را مرتب کرد، فورا این ایده احمقانه طرفدار پیدا کرد. در واقع مبدا بسیاری از ایده های عجیب کسب درآمد برطرف کردن یک مشکل ساده و یا ارائه راه حل متفاوت برای مسئله است.پس از ارائه ایدهم هندوانه های مکعبی ظرف چند هفته این محصول تولید شده مورد استقبال مردم ژاپن قرار گرفت و آنها برای اینکه هندوانه های مکعبی شکل را راحت تر از هندوانه های کروی شکل جا به جا می کردند، به خرید این هندوانه ها روی آوردند. استارت کار پرورش هندوانه مکعبی شکل توسط در همین جا خورد. روز به روز فروش این هندوانه ها بیشتر شد و باعث شد صاحب ایده به راحتی و با یک ایده به ظاهر مسخره به درآمد میلیاردی برسد.

عینک سگ

ایده تولید عینک آفتابی برای سگ هم راستا با افزایش علاقه مردم دنیا برای نگهداری از حیوانات خانگی بود. امروز مردم علاقه زیادی به نگهداری از حیوانات خانگی دارند. اگر در حین امر به مردم کشورمان نگاهی بیندازید متوجه این امر خواهید شد و مشاهده خواهید کرد که مردمان تا چه میزان به نگهداری از حیوانات خانگی بخصوص سگ ها علاقه مند شده اند. این افزایش امار ها باعث شد شرکت آوید کننده اقلام سگ برای سگ هایی که به نور آفتاب حساسیت دارند و یا چشم هایشان به آفتاب عادت ندارد، عینک آفتابی تولید کند.

شاید ایده اولیه این کار در ابتدا کمی خنده دار باشد اما امروزه خریداران این محصول به شدت افزایش یافته است. حتی روز به روز به تعداد خریداران این محصول نیز افزوده می شود. تولید این عینک ها در ابتدا انقدر عجیب بود که برخی از شبکه های تلویزیونی نیز به آن پرداختند. حتی تصاویر پسری که امروزه از سگ ها با عینک آفتابی در اینستاگرام، فیسبوک و یا سایر شبکه های اجتماعی مشاهده می کنید، برای افراد بسیاری عجیب است. این ایده اکنون به عنوان یک خرید احمقانه به نظر نمی رسد زیرا افرادی که حیوان خانگی دارند با علاقه ای که به آن دارند سعی می کنند تمامی نیاز های آن را برطرف کنند. صاحب این ایده نیز با فروش محصول خود به ثروت چند میلیاردی رسید. تولید عینک سگ امروزه از شغل های عجیب در دنیا شناخته می شود.
نتیجه گیری

بر طرف کردن هر مشکلی می تواند یک ایده جدید باشد تا کسب و کار تازه ای به وجود بیاید. نمونه آن را می توانید در این مطلب و در بخش فروش هوا مشاهده کنید. مشکلاتی همچون نبود آب لوله کشی در هر جا، آلودگی هوا و مشکلاتی از این قبیل می تواند فرصت خوب برای شکل گیری یک در آمد باشد. در این مطلب سعی کردیم برخی از ایده های عجیب کسب درآمد که صاحبانشان را میلیاردر کرد را به شما معرفی کنیم. قطعا شما نیز می توانید با یک ایده نو یا حتی ایده ای که در نگاه اول احمقانه به نظر برسد، به درآمدهای میلیاردی برسید کافیست خود را باور داشته باشید.




تاریخ: جمعه 26 آبان 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست

نکات مهم درباره کسب درآمد در خانه

برای داشتن درآمد در خانه و راه اندازی کسب و کار های خانگی ابتدا باید نوع و حوزه کار خود را مشخص کنید. سپس مطابق با ان اقدامات مهم و  اساسی را انجام دهید. در نظر گرفتن فضای خانه با توجه به نوع شغل، راه های فروش کالا و خدمات خود، تعیین بازار های هدف از دیگر نکات مهمی هستند که باید در این باره مد نظر قرار بگیرند.
میزان درآمد در خانه به چه چیز هایی بستگی دارد؟

کسب درآمد در خانه به عوامل موثری از جمله میزان جدیت در کار، تلاش و پشتکار و زمان صرف شده برای کار بستگی دارد. همچنین میزان دقت و توجه ای که در زمان انجام کار لحاظ می شود، به روز بودن و کسب اطلاعات جدید درباره کار از دیگر مواردی هستند که بر روی میزان درآمد تاثیر گذار هستند.

درآمد در خانه و شغل های خانگی برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از مشاغل خانگی در جهت داشتن درآمد در خانه برای تمامی افراد با هر شرایط و موقعیتی مناسب است. معمولا خانم های خانه دار بیشترین استقبال را از این نوع مشاغل و درآمد ناشی از آن ها کرده اند. زیرا با خیالی آسوده و در کنار رسیدگی به فرزندان و کارهای منزل می توانند پول دربیاورند. همچنین دانشجویان و کسانی که تک شغله بودن کفاف مخارج زندگی شان را نمی دهد متقاضیان اصلی درآمد زایی در خانه هستند.
فواید کسب درآمد در خانه

داشتن درآمد در خانه چه زیاد چه کم فواید بیشماری را برای افراد به دنبال دارد. مهمترین و اولین فایده آن بی نیاز شدن از لحاظ مالی است. برخی از افراد مشاغل خانگی را به عنوان شغل دوم خود انتخاب می کنند و به صورت پاره وقت به آن مشغول هستند. بنابراین هر میزان پولی که از این راه درمی آورند برایشان سودمند خواهد بود. علاوه بر آن عدم نیاز به ابزارهای متعدد جهت انجام کار، قرارگیری در محیط خانه و کمک رسانی سایر اعضاء خانواده از دیگر فواید درآمدزایی در منزل است.
ساده ترین راه کسب درامد خانگی

یافتن ساده ترین راه برای کسب درآمد خانگی بستگی به شرایط افراد دارد. ممکن است بهترین روش برای یک خانم خانه دار برای فرد دیگر غیرممکن باشد.پس باید بنا به شرایط، تعداد فرزندان، تعداد ساعت کاری و... بررسی شود. به هر حال درآمدزایی در منزل برای خانمها شغلی ایده آل است و رفاه خانواده و فرزندان را به دنبال دارد. در این شرایط استرس کاری مادر نیز به حداقل می رسد.

به علاوه ساده ترین راه کسب درامد خانگی به میزان سرمایه اولیه نیز بستگی دارد. ممکن است فردی سرمایه اولیه برای انجام یک کار داشته باشد در این صورت چنین کاری برای این فرد مناسب ترین کار محسوب می شود؛ اما این کار برای فردی که به دنبال کسب درآمد در منزل رایگان است گزینه مناسبی نیست. افرادی ممکن است با داشتن درامد روزانه در منزل احساس رضایت کنند؛ در صورتیکه داشتن درامد ماهیانه برای فردی دیگر ایده آل باشد. در نتیجه بهترین شغل برای زنان خانه دار برای هر فرد متفاوت است.
سخن پایانی
بسیاری از افراد کسب درآمد در خانه را به هیچ عنوان باور ندارند و معتقدند که این موضوع تنها تلف کردن وقت و هزینه است. این افراد اگر اندکی به خود زحمت بدهند و درباره راه های مختلف درآمد زایی در منزل تحقیق کنند حتما نظرشان تغییر خواهد کرد. زیرا کم نیستند افراد موفقی که از طریق کسب و کار های خانگی به درآمد بالایی دست پیدا کرده اند و توانسته اند بیزینس پرسود خود را راه اندازی کنند. اگر با نظر ما موافق هستید لطفا رویای یک شبه پولدار شدن را کنار بگذارید و یکی از راه های درآمد زایی در منزل را انتخاب کنید. 




تاریخ: جمعه 26 آبان 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست

راحت ترین روش های کسب درآمد در خانه

درآمد در خانه از طریق شغل ها و کسب و کار های مختلفی امکان پذیر است. زیرا انواع مختلفی از کسب و کار های خانگی به وجود آمده اند که هر کدام قابلیت پولسازی را داشته و می توان به وسیله آن ها به درآمد بالایی رسید. اگر از آن دسته از افرادی هستید که شرایط و روحیه انجام شغل های پیچیده و نسبتا سخت را ندارید این مقاله جذاب و خواندنی را تا پایان مطالعه کنید. زیرا در آن تعدادی از ساده ترین شغل ها و راه های درآمد زایی در منزل را معرفی می کنیم.

درآمد در خانه چیست؟

درآمد در خانه شامل پولسازی و کسب پول از طریق انواع مختلف کسب و کار ها و مشاغل خانگی می شود. درآمد زایی در خانه به وسیله روش های متعددی امکان پذیر است. در واقع بسترهای بسیار مناسبی برای کسب درآمد در محیط خانه برای افراد فراهم شده است.
بهترین و موثر ترین راه ها برای درآمدزایی در خانه کدامند؟

راه های بسیاری جهت داشتن درآمد در خانه وجود دارند. با این حال بهترین و موثر ترین آن ها شامل موارد ذیل می باشند:

۱: انجام کارهای هنری.

۲: استفاده از اینترنت و بسترهای آن.
ایده های آسان و بدون دردسر جهت داشتن درآمد در خانه

نکات قابل توجه درباره کسب درآمد در خانه
۱: خیاطی

خیاطی یکی از بهترین و ساده ترین راه های درآمد زایی در منزل است که می توان از طریق آن به درآمد خوبی دست یافت. این کار هم برای آقایان و هم برای خانم ها ایده ای جذاب و پولساز است.
۲: بسته بندی انواع کالا ها

بسته بندی محصولات و کالاهای تولیدی ها و کارخانه ها یکی دیگر از راه های بی دردسر جهت درآمد زایی در خانه است. زیرا امروزه کمتر کالایی را می توان یافت که بدون بسته بندی وارد بازار مصرف شود. همچنین بسته بندی کالاها خود به یک صنعت تبدیل شده است. انواع مختلفی از کالا ها وجود دارند که می توان آن ها را در محیط خانه بسته بندی کرد و از این راه درآمد زایی کرد. بسته بندی اسباب بازی، لباس، عروسک، لوازم بهداشتی و آرایشی از جمله این کالا ها هستند.
۳: دکمه دوزی انواع البسه

دکمه دوزی لباس یکی دیگر از راه های بسیار راحت و آسان کسب درآمد در خانه است. شاید باورش سخت باشد اگر بگوییم از راه دکمه دوزی می توان ماهیانه درآمد بالایی به دست آورد اما این یک واقعیت است.  
۴: رونویسی کردن فایل های صوتی

رونویسی کردن بهترین شغل در خانه به شمار می آید. زیرا برای انجام آن کافی است خوب گوش کنید و آن چرا که از فایل های صوتی می شنوید تحریر کنید. در واقع اصل و اساس این کار تبدیل فایل صوتی به متنی است.
۵: ویراستاری

ویراستاری و تصحیح آنلاین مقاله ها و متن ها نیز جزء آسان ترین راه های داشتن درآمد در خانه است. برای این کار به یک کامپیوتر یا گوشی هوشمند نیاز دارید تا بتوانید متن هایی که در اختیار دارید را ویرایش کنید.
۶: تدریس کردن در فضای مجازی

تدریس کردن مهارت ها نیز بهترین شغل در منزل است که با درآمد بالایی همراه است. در صورتی که در زمینه خاصی دارای دانش و تخصص بالایی هستید می توانید آن را از طریق فضای مجازی در اختیار سایرین قرار دهید. این کار پول و درآمد بالایی برای تان به دنبال دارد.
۷: تایپ کنید

کاری آسان تر و راحت تر از تایپ کردن برای داشتن درآمد در خانه وجود ندارد. بنابراین اگر در هیچ زمینه ای دارای تخصص نیستید و کم ترین سرمایه ای نیز جهت راه اندازی کسب و کار ندارید تایپ کردن بهترین ایتم است.

مخاطبین گرامی یکی دیگر از راه های کار در منزل را میتوانید در راهنمای استخدام حضوری و غیر حضوری جستو جو کنید.
۸: فروش کتاب های الکترونیکی

برای درآمد زایی در خانه فروش کتاب های الکترونیکی می تواند ایده جالبی باشد. زیرا امروزه بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای استفاده از کتاب کاغذی از کتاب الکترونیکی استفاده کنند. زیرا در شرایط و مواقع مختلف می توانند آن را مطالعه کنند.

میزان درآمد در خانه به چه چیز هایی بستگی دارد؟
۹: فروش انواع گل های کاکتوس

فروش انواع کاکتوس یکی دیگر از راه های داشتن درآمد در خانه است که اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. زیرا این گل ها به راحتی به فروش می رسند. همچنین با انواع آب و هوا و محیط ها سازگار هستند. از این رو بابت نگهداری از آنها جای هیچ گونه نگرانی نیست.
۱۰: شمع سازی

به جرات می توان گفت شمع سازی یکی از مناسب ترین و راحت ترین راه های داشتن درآمد در خانه است. این کار را می توان با ساخت انواع شمع های ظریف تزئینی آغاز کرد و کم کم انواع مختلفی از شمع ها را ساخته و در معرض فروش قرار داد.




تاریخ: جمعه 26 آبان 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست