اصول گوگل برای سئو و افزایش رتبه سایت
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

اصول گوگل برای سئو و افزایش رتبه سایت

گوگل بزرگترین و قوی ترین موتور جستجوی جهان ، دارای اصول و قوانین سختگیرانه برای رتبه بندی سایتهاست . اگر سایت شما در موضوع کسب درآمد اینترنتی، کسب و کار و تجارت الکترونیک ، فروشگاه و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و یا سایر موضوعات است برای سئو و افزایش رتبه سایت که اصل مهم در ترقی کسب و کار و جذب کاربر است باید 7 نکته برندینگ از نظر گوگل را رعایت کند .البته فاکتورهای سئو برای افزایش بازدید خیلی زیاد است ولی فاکتور های مربوط به محبوبیت و برجسته شدن یک برند را خیلی خلاصه و مفید با توضیح مختصر و روان می توان فهرست بندی کرد . البته این لیست می تواند به مرور تکمیل تر شود و حتی ممکن است اصولی نیز حذف و نکته های جدیدی نیز اضافه شود. مهم این است که با مطالعه درست و منطقی ، همزمان با گوگل که خود را آپدیت می کند شما هم خودتان را به روزرسانی کنید.

۱- ثبت مکان کسب و کار:

یک کسب و کار واقعی دارای دفتر و موقعیت مشخصی است. گوگل از اطلاعات محل ثبت شده برای تشخیص اینکه یک سایت برند است یا خیر استفاده می کند

۲- افزایش دنبال کنندگان:

گوگل  در چند سال اخبر با توجه به ارائه سرویس های خوراک خوان تلاش کرده از میزان داده ها و تعداد مشترکین RSS به عنوان نشانه برند بودن و محبوبیت استفاده می کند.

۳- از نگاه رسانه های معتبر:

برندهای محبوب درسایت های خبری حتی خود گوگل همیشه ردپایی دارند. حتی برخی از برندها فید خبری گوگل خودشان را دارند.

۴-رصد کردن سایت در شبکه های اجتماعی:

میزان فالور ها و رسمی بودن صفحات قطعا تاثیر مستقیمی در میزان محبوبیت یک برند خواهد داشت.

 

۵- لینکدین پنجره حرفه ایی ها:

عموم برندهای معتبر در لینکدین صفحه رسمی دارند که این مورد دقیقا مورد توجه گوگل قرار خواهد گرفت حتی  داشتن پروفایل لینکدینی که نشان دهد این افراد برای کمپانی شما کار می کنند یک نشانه برند بودن است.

۶- لایک در فیسبوک و توییت در توییتر:

باورش سخت است! ولی حتی گوگل تعداد لایک های مطالب شما در شبکه های اجتماعی به ویژه فیسبوک را نیز جزء فاکتورهای مورد نظر قرار داده است. در مورد فعالیت در توییتر نیز با اینکه در ایران با اقبال کم مخاطبان همراه است ولی  سایت باید پروفایل تویتر با فالورهای زیاد داشته باشد؛ این به معنی آنست که اکانت تویتر با فالورهای زیاد نشانه محبوبیت یک برند است.

۷- جستجو می شوید؟

خیلی واضح است، افراد برندها را جستجو می کنند. اگر افراد سایت شما را در گوگل جستجو کنند، گوگل به این موضوع در تعیین یک برند توجه ویژه ای می
کند.

مطالب مشابه کسب درآمد :

 

 

نظر گوگل درباره نقش مدیران در افزایش کسب درآمد

اسرار کسب درآمد از گوگل ادسنس

نکات کلیدی گوگل برای سئو و افزایش رتیه سایت و کسب درآمد

کسب درامد بالا با افزایش بازدید سایت در گوگل

موزش کسب درآمد از گوگل پلاس

آموزش کسب درآمد از گوگل ادسنس Google Adsense

کسب درآمد از گوگل ادسنس Google AdSense

تاثیر گوگل در کسب و کار و افزایش درآمد اینترنتی

توصیه های کسب درآمد در خانه

کسب درآمد و پول از وبلاگ




تاریخ: جمعه 31 شهريور 1396برچسب:اصول, گوگل, سئو , افزایش ,رتبه سایت,
ارسال توسط پول دوست

تصورات اشتباه در سئو seo

سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به ویژه گوگل در سایت داری دارای اهمیت فوق العاده ای است. اگر سایتتان برای کسب و کار و تجارت الکترونیک می باشد برای رونق کسب و کار و افزایش درآمد نیاز به بازدید دارید و بازدید سایت از طریق موتورهای جستجو می باشد موتورهای جستجو هر سایتی را برای ورود کاربر و لینک دادن مناسب نمی دادنند لذا سایتها باید خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنند این کار را سئو seo  می گویند. بازاریابان اینترنتی و کاسبان اینترنت باید به سئو به عنوان مقوله مهم در کسب و کارشان توجه کنند . متاسفانه الان هر کسی ادعای سئو کار و تخصص در این بخش را دارد و به نظر می رسد که در سایت داری بیش از هر حوزه دیگری این سئو است که دست خوش ضدونقیض ها و اشتباهات غیر متخصصان شده است. در این مقاله می خواهم ۴ باور غلط وب مستران را که حقیقتا این روزها منسوخ شده است را منتشر کنم. راستش را بخواهید این لیست می‌تواند همچنان ادامه‌دار باشد و ۱۰۰ ها باور دیگر را نیز زیر نقد ببرد! اما برای شروع از این ۴ مورد شروع می کنم.

آنچه در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد گلچینی از سوالات و تصورات اشتباه مشتریان سئو بوده که در این چند سال همیشه از من می پرسیدند و یا اینکه نظرات غیر کارشناسی است که بعضا در فضای مجازی به عنوان یک دستورالعمل به ظاهر میانبر! منتشر می شود. قطعا خوشحال خواهم شد که در بخش نظرات این موارد را با تجربیات خود تکمیل تر کنید.

غلط اول! یک بار سایت را بهینه کنید و تا آخر عمر در صفحه اول باشید!

برادر من! مشتری عزیز روغن ماشین را هم بعد ۷-۸ هزار کیلومتر بازبینی می کنند! مگر می شود در فضای رقابتی فوق العاده قوی این روزهای وب فارسی را یک بار سایت را سئو کنیم و بعد رهایش کنیم و تا ابد در صفحه اول بماند؟! همانطور که شما برای سئو هزینه می‌کنید و تلاش می‌کنید که رتبه مناسب داشته باشید، وب سایت‌های رقبا هم دارند برای باقی‌ماندن هزینه می‌کنند و رقیبان تازه‌وارد هم برای کسب رتبه‌های بالاتر سخت مصمم هستند.سئو در واقع یک رقابت است که باید مادام فعالیت یک سایت ادامه داشته باشد؛ این که یک بار از خدمات یک شرکت استفاده کردید کافی نیست. علاوه بر این, یکی از مواردی که بیشتر در بین دوستان تازه‌کار دیده می‌شود، این است که فکر می‌کنند سئو صرفا بهینه بودن متاتگ‌های آنهاست و یا اگر یک ماژول برای Cms خود نصب کنند همه چیز تمام شده است! خیر دوست من! پیچ و خم سئو بیش از اینهاست.

غلط دوم! ظاهر سایت هیچ تاثیر در نتایج سئو ندارد

با اینکه گوگل هنوز فاکتورهای UX را به طور کامل در نتایج تحت pc وارد نکرده است، اما باید بدانید که گوگل مثلا می‌تواند شما را به خاطر نمایش تبلیغات زیاد در بالای محتوایتان (اصطلاحا above the fold) جریمه کند. در حقیقت موتور جستجوی گوگل همانطور که سایت را از نظر کدینگ بررسی می‌کند می‌تواند کیفیت آن را هم با استفاده از الگوریتم‌های مختلف تشخیص دهد. از مهمترین این موارد به اصول تجربه کاربری , ریسپانسیو بودن قالب , نبود فضاهای زیاد تبلیغات و… اشاره کرد.

 

غلط سوم! ادامه دهنده راه رقبا باشیم!

نه در سئو بلکه در خیلی از حوزه ها همیشه اکثر کسب و کارها سعی می کنند تقلید کننده راه رقبای موفق خود باشند. همیشه باید چیزی بیشتر از رقیبان داشته باشید. مثلا اگر رقیبتان در تولید محتوای خبری قدرتمند است، شما باید علاوه بر تولید محتوای مشابه، سراغ دیگر شیوه‌های تولید محتوا مثل ویدئو و پادکست نیز بروید. هرچند آنالیز رقبا یک اصل بسیار مهم در شروع برنامه ریزی یک کمپین سئو است اما دقیقا تقلیدهای نگارشی یا ظاهری شما را در رسیدن به نتایج دلخواه یاری نخواهد کرد. درضمن این نکته را هم فراموش نکنید که شاید اساساً جایگاه فعلی رقبای موفق شما به خاطر سئوی استاندارد نیست گاهاً رقیبان کاری را به اشتباه انجام می‌دهند و شما فکر می‌کنید حالا چون رقیبتان رتبه بالاتری گرفته، پس آن کار درست است. پس با دقت عمل بیشتری به آنالیز فعالیت رقبا بپردازید.

غلط چهارم! لینک بیلدینگ یعنی سئو

 من می خواهم از فلان سایت و بهمان سایت بک لینک و بنر بگیرم این کفایت می کند؟! ؛ این جمله را بارها از مشتریان خود شنیده ام! و تا حدودی هم حرص خورده ام!!در این که بک‌لینک‌ها نقش بسیار مهمی در افزایش رتبه یک وب سایت دارند هیچ تردیدی نیست؛ اما مطمئن باشید که همیشه تعداد بیشتر بک‌لینک، تضمین کننده رتبه بالاتر نیست. مهمترین توصیه این است که در کنار تمرکز برروی افزایش تعداد بک‌لینک‌ها، سعی کنید کیفیت آنها را هم به همان نسبت افزایش دهید و حتماً دقت کنید که کاربران را به صفحات مفید و مورد پسند آنها جهت دهی کنید.

مطالب مشابه سئوی سایت:

کسب درامد بالا با افزایش بازدید سایت در گوگل




تاریخ: جمعه 31 شهريور 1396برچسب:تصورات ,اشتباه,سئو, seo,
ارسال توسط پول دوست

وبلاگ نویسی بدون محتوا جهت کسب درآمد

اینجا ما با دو مقوله تولید محتوا و کسب درآمد آنلاین ساده و راحت به عنوان فاکتور اصلی سایت و وبلاگ مواجه هستیم . از یک طرف دوست داریم که کسب درآمد ما افزایش یافته و تجارت الکترونیک ما رونق بگیرد و از طرفی برای رسیدن به این مقصود باید تولید محتوا کنیم محتوا ، محتوا ، متحوا و بار هم محتوا کلید اصلی زنده بودن و رشد سایت است بدون محتوای تولیدی وبلاگ و سایت عملا زنده نیست. رشد سایت و وبلاگ اگر با موضوع کسب و کار اینترنتی باشد میسر است . با این حال زمانی می رسد که وبلاگ نویس دچار تنبلی ، بی حوصلگی شده و یا انرژی و مطلب لازم را ندارد و وبلاگ و سایت به روز نمی شود . از آنجایی که هیچ وبلاگی بدون محتوا سرپا و اگه با موضوع کسب و کار باشد دارای کسب درآمد لازم نمی شود باید کاری کرد تا ضرر و فرار کاربر بیشتر از این نشود. در چنین حالتی مدیر وبلاگ و سایت می تواند با اتخاذ چند تکنیک ساده و ظریف، وبلاگ خود را زنده و سرپا نگه دارد البته این تکنیک ها موقتی بوده و در درازمدت جوابگو نیست. اما چه تکنیک هایی برای زمانی که نمی نویسید و یا تولید محتوا نمی کنید. مفید خواهد بود؟!

۱- مصاحبه کنید!

یادم هست چند سال پیش که در اوج رقابت یکی از سایت هایمان برای پیشرفت در نتایج جستجو بودیم کار نگارش محتواهای تخصصی بسیار سخت و سخت تر می شد تا اینکه تصمیم گرفتم از یک ایده ساده استفاده کنم؛ ورد را باز کردم و شروع کردم به نوشتن چندین سوال مختلف و یک سناریو مصاحبه گونه بعد سوال ها را برای افراد خاصی اختصاصی کردم و وردها را برای سوژه های مورد هدف ارسال کردم و ازشون خواستم تا جواب سوالات رو بدهند تا به عنوان یک مصاحبه در سایت ما منتشر شود. و همین اتفاق هم افتاد! بدون زحمت آنچنانی یک سری مصاحبه واقعا جذاب و خوراک چندین هفته ای سایت تامین شد.

 

۲- فهرست سازی

برای محتواهای خود با عناوین و سناریوهای مختلف فهرست سازی کنید؛ به جای تولید مطالب وقت‌گیر و انرژی‌بر، فهرست‌های بهترین و بدترین مرتبط با وب  سایتتان را تهیه کنید. مثلا اگر  شما در حوزه‌ی تبلیغاتی فعالیت می‌کنید، فهرست ۱۰ شرکت برتر تبلیغاتی ایران یا حتی جهان را تهیه کنید. یا مثلا ۱۰ کتاب برتر حوزه‌ی تبلیغات را فهرست کنید. پس اگر حوصله‌ی نگارش مطالب پر و پیمان همیشگی را ندارید، با یک فهرست تیتروار، وبلاگ یا وب سایت خود را به‌روز نگه دارید؛ البته مراقب باشید محتوای اسپم و بیخود هم به خورد کاربران خود ندهید.

۳- دستی به سر و روی سایت خود بکشید!

اگر کمی فنی هستید در عین حال که مراقب ساختار جا افتاده سایت هستید می توانید؛ بلاک ها ؛ اسلایدشو ها را کمی به روز کنید و طراوت بیشتری به سایت خود بدهید. این تغییرات می‌تواند از جابه‌جا کردن باکس‌های مختلف سایدبار شروع شود و به تغییر رنگ‌بندی بعضی از بخش ها یا نهایتا تغییرات هدفمند قالب وبلاگ ختم شود. اگر قالب وبلاگ به نظرتان نیاز به تغییر کلی ندارد، برای یافتن ایرادهای جزئی، بیش‌تر جست‌و‌جو کنید و حتی کمی زمان برای پاسخ به کامنت ها بزارید.

۴- معرفی کنید

کار روتین و دلچسبی برای کاربران شما خواهد بود که از تجربیات شما استفاده کنند. پس سعی کنید بخشی را برای معرفی سایت ها ؛ کتاب ها ؛ مکان ها و… اختصاص دهید و یک بخش مثلا پیشنهاد هفته برای سایت خود پیش بینی کنید. معرفی کردن کار چندان سخت و پیچیده ایی نیست.

۵-رنگ آمیزی محتواهای قدیمی خود یا دیگران

قطعا بعضی مطالب قدیمی تر شما ارزش به‌روز کردن را دارند. می‌توانید آن‌ها را به صفحه‌ی اول وبلاگ‌تان منتقل کنید. گروه دیگری از مطالب هم هستند که بنا به پیشرفت‌های فکری و افزایش تجربه‌ی شما، نیاز به به روزرسانی و آپدیت شدن دارند. این دست مطالب، بهترین گزینه برای به‌روز کردن هستند. علاوه بر این می توانید وب‌سایت‌های مرجع یا وبلاگ‌های معتبر و حرفه‌ای در زمینه موضوع کاری خود را شناسایی کنید. از مطالب آن‌ها استفاده کنید و با ذکر منبع و گاها اندکی تلخیص و دست‌کاری، مقاله‌های مفید و کاربردی دیگران را به اشتراک بگذارید یا به قولی محتواهای دیگران را با رنگ آمیزی بازنشر کنید. مثل همین مطلبی که الان در حال خواندن آن هستید.

مطالب مشابه سایت و کسب درآمد :

نکات کلیدی گوگل برای سئو و افزایش رتیه سایت و کسب درآمد

کسب درامد بالا با افزایش بازدید سایت در گوگل




ارسال توسط پول دوست

بک لینک، ساخت بلک لینک رایگان، آموزش کامل بک لینک

کسانی که در وب فعالیت می کنند حتما نام بک لینک را به عنوان یکی از فاکتورهای مهم در رشد و ترقی سایت شنیده اند . در مورد کسب درآمد که مرتبط با موضوع مقالات وبلاگ است این را بگویم که بک لینک ها یکی از ابزار و وسایل رشد کسب و کار آنلاین است . بک لینک موجب افزایش بازدید سایت می شود و بازدید سایت، فروش بیشتر و رونق کسب و کار آنلاین را به همراه دارد . در تعریف ساده بلک لینک، به لینک‌هایی می‌گویند که از سایت‌های دیگر به یم سایت خاص داده می‌شوند. گرفتن بک لینک ها، گاهی به صورت رایگان و تبادلی و گاهی آن را خریداری می‌کنند اما آیا خرید بک لینک درست است؟ در اینجا قصد دارم تا مقاله ای کامل درباره بک لینک، شیوه ساخت بک لینک رایگان و همچنین کاربردها و اهمیت آن و بک لینک های خوب و بد و.... رائه دهم با ما همراه باشید . برای اطلاعات بیشتر می توانید از لینکهای زیر هم دیدن کنید:

بک‌ لینک

پس از گذشت مدتها از به وجود آمدن تعاریفی همچون بک‌ لینک و چیزهای دیگر در سئو٬ کمتر در وب فارسی به معنای دقیق آنها توجه کرده‌ایم و بعضی اوقات آنها را با چیزهای دیگر اشتباه گرفته‌ایم. یکی از این مفاهیم بک‌ لینک است که در حال حاضر تعریف آن در بین مدیران سایت‌ها و شاید برخی مشاورین سئو کمی با آنچه که در واقعیت هست تفاوت دارد. در ابتدا بد نیست نگاهی به نتیجه گوگل در مورد جست‌وجوی  What is a backlink بیاندازیم:

بک لینک - بک لینک ها - سئو - بک لینک رایگان - خرید بک لینک - گوگل - بک لینک مفید - بک لینک مضر

بک‌ لینک یک لینک خروجی از یک صفحه به صفحه دیگر است. هرچه بک‌ لینک بیشتری به سایت شما روانه شود٬ سایتتان محبوب‌تر خواهد بود. در واقع بک‌ لینک یعنی لینک‌هایی که یک سایت دیگر به سایت شما می‌دهد. حالا این بک‌ لینک‌ها می‌توانند از سایت‌های مرتبط و غیرمرتبط باشند و یا تاثیر مثبتی بر روی سایتتان داشته باشند و یا حتی باعث افت رتبه آن شوند.

 

بک‌ لینک‌های خوب و بد

چه بک‌ لینک‌هایی مفید هستند؟

در یک کلام٬ بک‌ لینک‌هایی که به صورت طبیعی توسط نویسنده/مدیر سایت به سایت شما با یک متن و عبارت مرتبط به سایت شما ایجاد شده باشند بک‌ لینک خوب نامیده می‌شود. این بک‌ لینک‌ها نباید از سایت‌های اسپم بیایند٬ نباید تعداد لینک‌های خروجی آن سایت بسیار زیاد باشد٬ نباید از سایتی با اعتبار بسیار پایین که شبیه اسپم است بیاید٬ نباید سایت لینک دهنده با سایت شما از نظر ارتباط موضوعی خیلی غریبه باشد و فاکتورهای دیگری که مهم‌ترین آنها موارد ذکر شده بود.

چه بک‌ لینک‌هایی مضر هستند؟

مگر می‌شود که لینکی مضر باشد؟ بله، روزانه بسیاری از سایت‌های اسپم به دنیا می‌آیند و با دریافت و ایجاد لینک‌های غیرطبیعی و اسپم به نتایج بالای گوگل می‌آیند و سپس پنالایز می‌شوند! بک‌ لینک‌های مضر آن‌هایی هستند که از سایت‌های غیرمرتبط می‌باشند٬ دارای تعداد لینک‌های خروجی بسیار زیادند٬ از سایت‌هایی با  IPهایی که اسپم شناخته شده‌اند هستند ٬‌Anchor text  شما را بسیار تکرار کرده‌اند و خودشان نیز تولید محتوا نمی‌کنند.

بک لینک - بک لینک ها - سئو - بک لینک رایگان - خرید بک لینک - گوگل - بک لینک مفید - بک لینک مضر

چه چیزهایی در کیفیت یک لینک موثر هستند؟

Anchor text: انکر تکست٬ همان متن یا عبارتی است که به یک صفحه دیگر لینک می‌شود. حالا چگونه تاثیر می‌گذارد؟ وقتی با عبارتی مرتبط با صفحه‌ای که می‌خواهید به آن لینک بدهید٬ انگار یک سیگنال به گوگل فرستاده‌اید که این انکرتکست با این صفحه مرتبط است و گوگل می‌تواند رتبه آن کلمه را با توجه به دیگر فاکتورها افزایش دهد.

Domain Authority: این فاکتور توسط شرکت Moz به وجود آمده است. سن دامنه٬ تعداد لینک‌های ورودی٬ کیفیت لینک‌ها٬ فعالیت سایت در شبکه‌های اجتماعی و .. در افزایش یا کاهش این فاکتور دخیل هستند. این امتیاز می‌تواند در مشخص کردن کیفیت یک لینک دخیل باشد.

Page Authority: اعتبار صفحه همانند Domain athority توسط شرکت Moz ارائه می‌شود که در مورد لینک‌های ورودی٬ کیفیت آنها و اعتبار کلیهمان صفحه مشخص می‌شود.

دریافت لینک از سایت‌های کشورتان: اگر سایتی با زبان فارسی دارید٬ بهتر است لینک‌هایی که می‌گیرید از سایت‌هایی باشند که دارای دامنه .ir هستند. چون شانس شما را برای دریافت رتبه بالاتری در نتایج جست و جوی ایران افزایش می‌دهند. اما ممکن است باعث افزایش رتبه شما در نتایج جست‌وجوی بین‌المللی نشوند.

تعداد لینک‌های داخل صفحه: این که گوگل بداند لینک‌های خروجی از یک سایت طبیعی هستند یا خیر٬ توسط فاکتورهای زیادی مشخص می‌شود. اما در کل٬ تعداد لینک‌های خروجی از صفحه‌ای که از آن لینک می‌گیرید٬ نباید خیلی زیاد باشد و باید نسبت آن با محتوا حفظ شده باشد.

پیج رنک آن صفحه: البته در این که دیگر پیج رنک اهمیتی ندارد شکی نیست٬ اما همچنان یک سیگنال نسبتا تایید شده در افزایش تاثیر لینک هاست. دقت کنید که پیج‌رنک به صورت مستقیم بر روی رتبه شما تاثیر نمی‌گذارد٬ بلکه به صورت غیرمستقیم می‌تواند موثر باشد.

Relations: یکی از مواردی که خیلی‌ها در آن دچار اشتباه می‌شوند٬ بحث رابطه‌های بین لینک‌هاست. لینک‌ها مشخصه‌ای به نام Rel دارند که می‌توانیم با آن به موتورهای جست و جو بگوییم که از Link Juice و  PR juice ما چیزی برای آن صفحه ببرند یا خیر. حال ممکن است که موتورهای جست و جو رتبه آن صفحه را به واسطه لینکی که شما به آن داده‌اید افزایش دهند٬ اما از پیج‌رنک شما چیزی برای آن صفحه نبرده باشند. در حالت عادی نیازی نیست که حتما در لینک "rel=”dofollow را ذکر کنیم. خود لینک‌ها به صورت پیش‌فرض Dofollow هستند. اما اگر بخواهیم آن‌ها را Nofollow کنیم٬ باید طبق تصویر زیر این کار را انجام دهیم:

یادمان باشد که لیست فاکتورهای یک لینک خوب به همین‌جا ختم نمی‌شود و شاید گوگل ده‌ها فاکتور دیگر نیز داشته باشد.

 

اشتباهات رایج در مورد بک‌ لینک

بک‌ لینک همان تبلیغات متنی است!

متاسفانه چیزی که این روزها بسیار آن را می‌بینیم٬ افرادی هستند که فکر می‌کنند بک‌لینک در همان تبلیغات متنی که اکثرا در سایت‌های ایرانی جا افتاده است خلاصه می‌شود و هرکس که اسمی از بک‌لینک آورد٬ یعنی ماهیانه چند هزار تومان بدهیم تا سایتی لینک مارا در بخش تبلیغات متنی خود بگذارد! این تعریف کاملا غلط است. تبلیغات متنی هم یکی از روش‌های خرید بک‌لینک به حساب می‌رود که از طرف گوگل کاملا مردود اعلام شده و باعث افت و پنالایز سایت شما نیز می‌شود.

 

بک‌ لینک بد است و نباید بک لینک گرفت!

جمله دیگری که بعضی مواقع به گوش خورده است٬ اشتباه گرفتن مفهوم اصلی بک‌ لینک است. خود بک‌ لینک به خودی خود بخش مهمی از سئو را در دست دارد. بخشی که دیگران شما را پیشنهاد می‌کنند و گوگل این پیشنهادات را در نتایج جست و جوی خود تاثیر می‌دهد تا سایت شما رتبه خوبی داشته باشد. حالا چگونه می‌توان گفت که بک‌ لینک بد است؟ با این ماجرا موافقم که بک‌ لینک غیرطبیعی بد است٬ اما همه بک‌ لینک‌ها هم که بد نیستند!

 

هرچه بیشتر بهتر!

دیگر زمان آن که به کمیت فکر کنیم به پایان رسیده است و باید کیفیت بیشتر بک‌ لینک‌ها را مد نظر خود قرار دهیم. هرچه کیفیت بک لینک دریافتی بالاتر رود٬ تاثیر آن بر روی رتبه سایت شما نیز بالاتر می‌رود. ممکن است با دریافت چند لینک خوب رتبه‌ای کسب کنید که دیگر سایت‌ها با هزاران بک لینک نتوانند آن را بدست بیاورند!

 

ارتباط بین صفحات مهم نیست!

با توجه به تستی که انجام دادیم٬ دریافت لینک از صفحات غیرمرتبط می‌تواند باعث خارج شدن سایت شما از نتایج جست وجوی کلمه کلیدی‌ای که برای آن سایت خود را آماده کرده‌اید بشود. در مقابل٬ با دریافت فقط چند لینک مرتبط توانستیم رتبه یک سایت را به سرعت افزایش دهیم. در حالتی که برای سایت شماره یک٬ شاید صدها لینک با کیفیت اما از سایت‌های غیرمرتبط گرفته بودیم (این سایت به خاطر لینک‌های غیرمرتبط در حال حاضر در ۱۰۰ نتیجه اول وجود ندارد).

 

حالا چگونه بک‌‌لینک بگیریم؟

پاسخ این سوال را می‌توانید با خواندن نوشته‌های زیر بدست بیاورید:

بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است؟

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه‌ها در دنیای اینترنت به حساب می‌آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می‌باشد. در این مقاله می‌خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است. در ابتدا به تعریف بک لینک می‌پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته می‌شود که از سایت‌های دیگر به سایت شما داده می‌شود، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند می‌دهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

گوگل به بک لینک‌ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می‌دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت‌هایی که بک لینک طبیعی زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می‌دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی‌توان از سایت‌های با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایت‌هایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک می‌کنند را شناسایی نموده و از رتبه آن‌ها می‌کاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید با Nofollow سازی لینک می‌توانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

در طراحی سایت ایجاد مطالب جدید و مفید کاربران را به قرار دادن لینک‌های شما در سایر وبلاگ‌ها و وب سایت‌ها می‌کند در این راستا می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی برای بک لینک بیلدینگ سالم استفاده کنید. از مشخصه‌های لینک بد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  لینک شدن کلمه مهم کلیدی سایت: مثلا اگر سایت در مورد سئو هست، در همه جا به کلمه سئو لینک می‌شود. این لینک غیره طبیعی و بد اطلاق میگردد؛ زیرا کاربران معمولا چنین کاری نمی‌کنند مگر اینکه پولی دریافت کرده باشند.
  •  لینک شدن سایت در تمام صفحات سایت: این هم یکی از مواردیست که باعث می‌شود بک لینک به بک لینک بد تبدیل شود؛ چون کمتر مدیر سایتی حاضر می‌شود لینک کسی را در تمام صفحات سایت خود قرار دهد مگر اینکه پولی دریافت کرده باشد.
  •  لینک شدن صفحه اصلی سایت: اگر همه به صفحه اصلی شما لینک بدهند و به مطالب سایت شما لینک ندهند جای نگرانیست، زیرا این مورد هم باعث می‌شود بک لینک به بک لینک بد تبدیل شود.
  •  لینک شدن سایت شما در سایت غیرمرتبط به موضوع سایت: معمولا کاربران در سایت خود لینک‌هایی را قرار می‌دهند که با موضوع وبلاگشان مرتبط باشد. اگر موضوع سایت شما در مورد بهینه سازی سایت باشد و در آن سایت اسب فروشی را لینک کنید، طبیعی ست که بک لینک بد است.
  •  لینک شدن سایت در سایت‌های کپی بردار و بی‌کیفیت: همانطور که سایت‌هایی بی‌کیفیت خودشان کیفیت چندانی ندارند؛ لینک‌هایی که از آن‌ها به سایت شما ارسال می‌شود بد است و اگر آن سایت‌ها اسپم باشند حتی باعث می‌شود در شرایطی به رتبه سایت شما آسیب برساند.
  •  لینک شدن سایت به صورت مخفی: لینک‌ها را قرار می‌دهند تا کاربران ببینند و از آن استفاده کنند. ولی زمانی که لینک مخفی باشد و قابل نمایش نباشد، Backlink غیره طبیعی است.
تبادل لینک جهت ازیاد بک لینک اگر به صورت Nofollow نباشد، امکان بروز مشکل به احتمال قوی است ولی اگر طرفین لینک‌ها را به صورت نوفالو تغییر بدهند مشکلی از این بابت برایتان پیش نخواهد آمد. 
شایان ذکر است در طراحی سایت اگر در موارد فوق لینک شما Nofollow باشد، هیچ آسیبی رتبه سایت شما نخواهد دید. توجه داشته باشید که موتورهای جستجو به خوبی ارتباط میان وب سایت شما و کلمات کلیدی و عبارت کلیدی منتخب شما را تشخیص داده و از این طریق توسط لینک‌های با ارزش و مرتبط با پیج‌ رنک بالایی که به شما پیوند می‌شوند،حمایت خواهید شد.

راه‌هایی برای دریافت بک لینک رایگان

بخشی از سوال‌های روزانه کاربران از من در رابطه با این که چگونه برای سایت خود بک لینک بگیریم است. در اینجا راه‌هایی را به شما آموزش می‌دهیم:

ساخت بک لینک از طریق خود سایت

1. اضافه کردن دکمه‌های انتشار در شبکه‌های اجتماعی به مطالب.

2. با استفاده از call to action ها از کاربران بخواهید که مطالب شما را به اشتراک بگذارند.

3. ساخت لینک داخلی بین مطالب – اضافه کردن لینک داخلی بین مطالب در سایت شما فقط یک روش خوب برای ساخت لینک نیست، می‌تواند به نگه داشتن بیشتر بازدید کننده درون وبسایت شما کمک کند.

4. از کدهای tynt در سایت خود استفاده کنید. – tynt می‌تواند زمانی که کاربران مطلبی را کپی می‌کنند لینک وبسایت شما را در زیر آن اضافه می‌کند.

 

دریافت بک لینک با استفاده از مطالب خاص

1. لیستی از بهترین‌ها بنویسید: به طور مثال ۱۰۰ نویسنده برتر، ۱۰۰ نوشته برتر وبلاگتان و.. این نوشته‌ها به خوبی منتشر می‌شوند و می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید.

2. اینفوگرافیک‌ها: اینفوگرافیک‌ها بیشتر از انواع دیگر مطالب به اشتراک گذاشته می‌شوند. این نکته را مد نظر داشته باشید که تصاویر راحت‌تر به اشتراک گذاشته می‌شوند، چون حرف بیشتری برای گفتن دارند.

3. چند بار شده است که در مورد مطلبی با پیشوند چگونه می‌توانم .... جست و جو کردید؟ حال چرا مطالب این چنینی نمی‌نویسید؟‌ مثلا چگونه بازدید سایت خود را بالا ببریم؟ یا نوشته‌های دیگری که به سایت شما مرتبط هستند.

4. وبلاگ نویسی زنده: این عمل می‌تواند کاربران زیادی را به وبسایت شما بکشاند. مثلا شما به جشنواره اینفوگرافیک فارسی میروید و شروع می‌کنید صحبت‌های مجری‌ها و ... را در وبلاگ خود به صورت زنده می‌نویسید. کاربران زیادی وبلاگ شما را به اشتراک می‌گذارند تا با دوستانشان جشنواره را دنبال کنند.

5. مصاحبه با دیگران در زمینه کاری خودتان.

 

با استفاده ار شبکه‌های اجتماعی

1. صفحه خود را در فیس بوک راه اندازی کنید.

2. وبلاگ خود را با کاربران توسط توییتر گره بزنید!

3. پروفایل خود را در گوگل+ راه اندازی کنید. استفاده از این شبکه اجتماعی می‌تواند در افزایش رتبه شما در گوگل به صورت مستقیم تاثیر گذار باشد!

4. انتشار ویدئو در یوتیوب و آپارات (دریافت لینک به صورت غیرمستقیم )

5. پاسخ دادن به سوالات در سایت‌های پرسش و پاسخ.

 

دریافت بک لینک با استفاده از روش‌های سنتی

1. ثبت سایت خود در دایرکتوری‌های بزرگ مثل Dmoz و .yahoo directory 

2. نظر دادن در دیگر وبلاگ‌ها

3. فعالیت در تالار‌های گفت و گو.

4. نوشتن پست  به صورت مهمان.

5. انتشار لینک مطالب خود در سایت‌های web2 مثل بالاترین، دنباله، لینک پد.

 

با استفاده از تولید محصول

1. ارائه کتاب‌های رایگان به کاربران.

2. راه اندازی پادکست.

3. انتشار نرم افزار رایگان.

4. انتشار app رایگان.

5 نوشتن مطالب رایگان و آموزش دانسته‌های خود به کاربران.

 

آشنایی با فاکتور‌های مختلف برای بررسی کیفیت بک‌ لینک‌ها

فرقی ندارد که متخصص باشیم یا تازه‌کار؛ گاهی اوقات در مورد بک‌ لینک‌ها به تعداد موهای سرمان سوال داریم. این که از کدام استراتژی‌ برای جذب و یا ایجاد بک‌ لینک‌ها استفاده کنیم و یا چگونه تشخیص بدهیم که چه بک‌ لینکی خوب است و کدام یکی بد. در این نوشته چند نکته خواهیم گفت که می‌توانند به شما کمک کنند تا کیفیت یک بک‌ لینک را تخمین بزنید. دقت کنید که این موارد یا سوالات را کاربران و فعالات حیطه سئو پیشنهاد کرده‌اند. ضمنا هیچ لینکی وجود ندارد که همه این موارد را در کنار هم داشته باشد. پس آن‌ها را به چشم یک سوهان ببینید که ذهنیت شما را در رابطه با بک‌ لینک‌ها شکل می‌دهند.

 

1. سوالاتی در رابطه با ارتباط موضوعی

از قدیم گفته می‌شود که ارتباط موضوعی بین صفحات و بین سایت‌ها می‌تواند بر روی کیفیت آن بک‌ لینک تاثیر به‌سزایی بگذارد. پس بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشیم:

آیا این سایت به سایت شما مرتبط است؟

آیا این صفحه‌ای که از آن لینک گرفته‌اید با صفحه‌ای که لینک شده مرتبط است؟

آیا لینکی که گرفته‌اید مربوط به متن درون آن صفحه است؟

 

2. سوالاتی در رابطه با ارزش انسانی لینک‌ها

آیا این لینک رفرنس یا پیشنهاد است؟

آیا این لینک ارزشی را به متن حاضر اضافه می‌کند؟

اگر شخصی بر روی آن لینک کلیک کرد، ارزشی به وی اضافه می‌شود؟

آیا این لینک باعث بهبود تجربه کاربر از کار با آن سایت می‌شود؟

 

3. سوالاتی در رابطه با کیفیت سایت

آیا محتوای حاضر در صفحه‌ای که می‌خواهید از آن لینک بگیرید، سالم و بی مشکل است؟

آیا انسان‌ها پست‌های آن سایت را نوشته‌اند یا خودکار تولید شده است؟

آیا سایت در شبکه‌های اجتماعی پروفایل دارد؟

آیا سایت به دیگر سایت‌های مفید هم لینک داده است؟

آیا اطلاعات تماس درون سایت وجود دارد؟

 

4. سوالاتی در رابطه با ارزش لینک از نظر بازاریابی

این لینک می‌تواند باعث جذب یک مشتری یا یک همکار شود؟

آیا این لینک می‌تواند کاربران جدیدی را به سایت ما جذب کند؟

آیا این لینک می‌تواند باعث بیشتر دیده شدن توسط دیگر رسانه‌ها باشد؟

آیا این لینک اعتبار مثبتی از نظر برندسازی منتقل می‌کند؟

 

سوالاتی در رابطه با ارزش سئوی بک‌ لینک‌ها

 

آیا صفحه قابل دسترس برای گوگل است؟

آیا صفحه توسط  Metaها noindex یا nofollow شده است؟ (اگر محدود شده بود یعنی تاثیر مثبتی بر روی سئوی شما نمی‌گذارد).

آیا این صفحه توسط فایل Robots.txt بلاک شده است؟

آیا این صفحه ایندکس شده؟

آیا برای لینک مشخصه Nofollow تنظیم شده است؟ )ترجیحا بهتر است لینک‌های شما Nofollow نباشد، اما اگر هم بود مشکل خاصی وجود ندارد).

اگر لینک یک تصویر است، آیا برای آن Alt مشخص شده است؟

آیا کلمه کلیدی در متن لنگر یا Anchor text آن لینک وجود دارد؟

آیا به صورت مستقیم به سایت شما لینک شده است یا توسط لینک‌های کوتاه که ریدایرکت می‌شوند؟

آیا متن به کار رفته در لینک، طبیعی و نرمال است؟

آیا لینک در محتوای صفحه قرار دارد؟

آیا تیتر صفحه با موضوع صفحه شما ارتباط دارد؟

آیا صفحه حداقل ۵۰۰ کلمه محتوا دارد؟

آیا لینک در تمامی صفحات آن سایت قرار گرفته است؟ (نباید اینگونه باشد).

آیا تعداد زیادی لینک دیگر در آن صفحه وجود دارد؟ (که خوب نیست).

 

در واقع بک لینک:

باید برای کاربر مفید باشد و به او ارزشی را اضافه کند.

باید به صفحه‌ای که در آن قرار می‌گیرد ارزشی را اضافه کند.

باید در نهایت باعث بهبود صفحه‌ای که لینک برای آن دریافت شده بشود.

و باید گوگل بفهمد که این بک‌ لینک، یک لینک مفید برای کاربران محسوب می‌شود.

همانطور که در ابتدای نوشته گفتم، این سوالات صرفا برای شکل دادن تصور ذهنی شما از یک بک‌ لینک خوب است و فکر نمی‌کنم لینکی در دنیا وجود داشته باشد که بخواهد همه این فاکتورها در آن لحاظ شده باشد.

 

چرا نباید بک لینک بخریم ؟

درست تا مدتی پیش خرید بک لینک کاری طبیعی محسوب می شد و تمامی مدیران سایت‌ها زمانی که سایت شان به وجود می‌آمد از تبلیغات مختلفی همچون خرید بک لینک از سایت‌های رنک ۴ ، ۵ و .. استفاده می‌کردند. خرید بک لینک به کاری عادی تبدیل شده بود. با این که گوگل در تمامی راهنماهای خود گفته بود که خرید و فروش بک لینک ممنوع است، اما واقعا هم در اکثر موارد نتیجه مثبتی داشت و باعث پیشرفت سایت‌ها می‌شد. اما در سال ۲۰۱۱، گوگل الگوریتم پاندا را معرفی کرد که اکثر سایت‌های ایرانی ایمیل‌هایی از طریق وب‌مستر تولز دریافت کردند که به آن‌ها گفته شد لینک‎های تبادلی را حذف کنید. بعد از آن ماجرا، سایت‌هایی که بک لینک خریده بودند و یا فروخته بودند کم کم شروع به پنالایز شدن کردند و افراد زیادی سرمایه‌های فراوانی را از دست دادند.

شاید اتفاقات افتاده پس از سال ۲۰۱۱، بزرگترین اتفاقات ممکن در کل تاریخ سئو بود. چون سایت‌های زیادی دچار افت رتبه شدند و خیلی‌ها به این خاطر کسب و کار خود را از دست دادند. برای کسانی که از من می‌پرسند چرا نباید بک لینک بخریم؟ مثالی می‌زنم:

بک لینک را می‌توان به اعتبار یک شخص بازاری نسبت داد. زمانی که به یک مغازه می‌روید و از مغازه‌دار می‌پرسید که یک وسیله را از کجا می‌توانم تهیه کنم، آن‌ها بر اساس رابطه دوستی و یا بر اساس با انصاف بودن فروشنده به شما آدرس یک فروشگاه را می‌دهند که از آنجا خرید کنید. یعنی آن شخص به فروشنده معرفی شده اعتماد دارد که وی را به شما معرفی می‌کند. حال ربطش به خرید بک لینک چیست؟ اعتبار چیزی نیست که بشود با پول خرید، اما تا مدتی پیش می‌شد این اعتبار را از سایت‌های بزرگ با قیمت پایینی خریداری کرد. تا زمانی که توسط سایتی لینک نشوید گوگل به شما رتبه خوبی نمی‌دهد. چون باید افراد مختلف شما را پیشنهاد دهند که در سئو به لینک دادن مشهور است.

 

آیا هنوز هم می‌شود بک لینک خرید؟

کسی جلوی شما را نگرفته است که بک لینک بخرید یا نخرید، فقط بدانید که خیلی وقت است که گوگل برای این لینک‌ها ارزش خاصی در نظر نمی‌گیرد و اکثرا این لینک‌ها تاثیر منفی می‌گذارند. البته هنوز تعدادی از سایت‌ها هستند که با این که لینک خریده‌اند و می‌فروشند، رتبه‌های نسبتا خوبی در گوگل دارند. اما می‌شود این مشکلات را به باگ‌هایی که در الگوریتم‌های گوگل وجود دارد ربط داد. وب آنقدر بزرگ است که گوگل تا بخواهد تمامی روش‌های زیر پا گذاشتن قوانین را شناسایی کند زمان زیادی طول می‌کشد. البته فکر نکنم با تجهیزات و متخصصین گوگل خیلی طول بکشد تا این مشکلات نیز حل شود.

 

چرا بعضی از شرکت‌های سئو می‌گویند بک لینک بخرید؟

هیچ کس از پول بدش نمی‌آید! مخصوصا زمانی که از مشتری‌هایت پول بگیری تا برای آن‌ها بک لینک بخری و خودت چندین سایت داشته باشی و پولی خرج نکنی. امیدوارم متوجه منظورم شده باشید.

 

اگر بک لینک بخریم چه می‌شود ؟

بک لینک - بک لینک ها - سئو - بک لینک رایگان - خرید بک لینک - گوگل - بک لینک مفید - بک لینک مضر

شاید اولین اتفاق این باشد که رتبه سایت شما برای مدت کوتاهی افزایش می‌یابد، اما بعد از مدت کوتاهی افت می‌کند و گوگل به چشم یک اسپمر به شما نگاه می‌کند. پس لطفا اعتماد کنید و دیگر بک لینک نخرید و نفروشید.




ارسال توسط پول دوست

 

آموزش ساخت استیکر تلگرام Telegram

ساخت تصویری استیکر ، آموزش ساختن استیکر برای تلگرام به صورت تصویری و مرحله به مرحله.
در مقالات متعدد درباره شبکه های اجتماعی و اهمیت آن در جذب کاربر و در نهایت کسب درآمد مطالبی را گفتیم . در میان شبکه های اجتماعی و پیام رسان های معروف، مسنجر قدرتمند تلگرام بیشتر از سایر پیام زسان ها در ایران رشد داشته است البته قبلا وایبر و لاین بود ولی تلگرام همه را به کنار زده و یکه تاز عرصه در ایران شده است . تلگرام همچنین کسب و کار و درآمد اینترنتی را در ایران تحت تاثیر قرار داده و موجب رشد آن شده است به دلیل ممبر زیاد تلگرام و تنوع محصولات ارائه شده توسط مشتریان به بازار بزرگ آنلاین کسب درآمد تبدیل شده است. این منسجر بزرگ، دارای امکانات فراوانی است که یکی از این ها راحتی در ساخت انواع استیکر است در اینجا قصد دارم تا آموزش تصویری ساخت انواع استیکر تلگرام را بیان کنم البته این را هم بگویم که استیکر به دلیل ماهیت خودش در کانالهای کسب درآمد و گروههای مختلف به عنوان ابزار کسب و کار هم می تواند استفاده شود.
چنانکه قبلا گفتم یکی از امکانات جالب تلگرام ساخت استیکر تلگرام بطور دلخواه و استفاده از آن‌ در این اپلیکیشن می‌باشد. با آموزش ساخت استیکر تلگرام همراه ما باشید.
ساخت استیکر تلگرام - استیکر تلگرام - استیکرهای تلگرام - آموزش تصویری ساخت استیکر تلگرام
 
 
همان طور که می‌دانید این روزها نام مسنجر قدرتمند و پرسرعت تلگرام(Telegram) در هر جا بر سر زبان‌ها افتاده و این مسنجر به طرز شگفت‌آوری توانسته رقبای خود را نظیر وایبر، لاین و … از صحنه خارج کند. قابلیت جدیدی که به این نرم افزار محبوب اضافه شده امکان ساخت استیکر تلگرام توسط خود کاربران است. بله درست شنیدید! شما می‌توانید به راحتی استیکرها یا همان شکلک‌های دلخواه خود را طراحی نموده و در پیام‌های ارسالی خود از آنان استفاده کنید‌. امروز به شما آموزش می‌دهیم که چگونه در نرم افزار تلگرام ورژن ویندوز یا اندروید استیکرهای دلخواهتان را بسازید.
 

ساخت استیکر موقت در تلگرام ویندوزی و اندرویدی

ساخت استیکر در این قسمت با نسخه ویندوزی تلگرام آموزش داده شده است ولی روش ساخت آن در اندروید نیز عیناً به همین صورت است. پس نگران نباشید …
  1. فقط و فقط در دستگاهی که تلگرام روی آن نصب است (موبایل یا کامپیوتر)، مرورگر خود را باز کنید.
  2. در نوار آدرس مرورگرتان نشانی telegram.me/clippy را بنویسید و به این آدرس بروید.
  3. اکنون روی دکمه SEND MESSAGE بروید تا به صفحه‌ی چت با Clippy منتقل شوید
ساخت استیکر تلگرام - استیکر تلگرام - استیکرهای تلگرام - آموزش تصویری ساخت استیکر تلگرام
 
 
  1. کافیست هر عکسی را که در نظر دارید (با فرمت png و jpg) برای آن ارسال کنید تا ربات مهربان تلگرام که clippy نام دارد به راحتی عکس شما را در عرض چند ثانیه به استیکر تبدیل کند.
  2. اکنون استیکری که clippy برایتان فرستاده را برای هر شخصی که می‌خواهید Forward کنید.
این روش برای زمانی لازم است که شما به استفاده دائم از یک استیکر نیازی ندارید ! زیرا استیکرهای ساخته شده در این روش در جایی ذخیره نمی‌شوند.
 
 
و اما روش دوم و از نظر بسیاری از افراد ” روش بهتر ” …
 

ساخت استیکر تلگرام به صورت دائمی در تلگرام ویندوزی و اندرویدی

در این روش دیگر خبری از موقت بودن استیکرها نیست! با این روش به راحتی استیکرهای خود را بسازید و مجموعه‌ای از آن‌ها را در اختیار دوستانتان قرار دهید تا آن‌ها نیز استفاده کنند. آن هم بدون صرف هیچ هزینه‌ای.
  1. ابتدا باید به آدرس http://image.online-convert.com/convert-to-webp بروید تا عکس‌هایتان به فرمت Webp. تبدیل شود‌. حتی اگر کمی با فتوشاپ آشنا هستید می‌توانید قبل از تبدیل تصاویر، برای زیباترشدن استیکر روی آن‌ها افکت ایجاد کنید یا فضاهای غیرضروری عکس را برش بزنید. اگر تجربه‌ی کار با فتوشاپ را ندارید باز هم امیدتان را از دست ندهید و با انتخاب عکس‌های با کیفیت به استقبال مرحله‌ی ۲ بروید.
  2. در این سایت می‌توانید با کلیک روی دکمه Browse عکس مورد نظر خود را از حافظه موبایل یا هارد کامپیوتر انتخاب کنید. هم چنین اگر به یک تصویری که در یک سایتی وجود دارد علاقه‌مند شده‌اید کافیست لینک عکس موردنظر را در کادر زیر جمله … Or enter URL وارد کنید تا عکس موردنظر برایتان تبدیل فرمت گردد.
  3. اگر تمایل دارید تا عکستان در اندازه مشخصی ویرایش شود در قسمت Optional settings این امکان برای شما فراهم شده است وگرنه این مرحله کاملاً اختیاری است و پیشنهاد ما هم این است از این مرحله عبور کنید.
  4. پس از انتخاب عکس موردنظر و انجام تنظیمات دلخواه روی دکمه Convert File کلیک کنید تا عکس شما از فرمت اولیه به فرمت Webp. تبدیل شود .
 
ساخت استیکر تلگرام - استیکر تلگرام - استیکرهای تلگرام - آموزش تصویری ساخت استیکر تلگرام
 
 
  1. بعد از پایان عملیات یک پیغام به صورت خودکار برای شما ظاهر می‌شود که عنوان می‌کند شما می‌توانید عکس تبدیل شده‌تان را دانلود کنید. (در برخی مرورگرهای اندروید این دانلود به صورت خودکار است و نیازی به تایید شما نیست).
  2. بعد از دانلود عکس با فرمت Webp. شما می‌توانید این عکس را از طریق گزینه File (با انتخاب شکل گیره گزینه File نمایان می‌شود) و به صورت Document برای مخاطبانتان ارسال کنید با این تفاوت که استیکر شما همواره در حافظه گوشی یا هارد کامپیوترتان موجود است.
 
 

آموزش ساخت استیکر تلگرام برای استفاده سایر تلگرامی‌ ها

از طریق این روش می‌توانید برای سایت رسمی تلگرام استیکر ساخته و آن‌ها را در سراسر جهان منتشر کنید.
  1. فقط و فقط در دستگاهی که تلگرام روی آن نصب است (موبایل یا کامپیوتر)، مرورگر خود را باز کنید.
  2. در نوار آدرس مرورگرتان نشانی telegram.me/stickers را نوشته و به آن مراجعه کنید.
  3. اکنون روی دکمه SEND MESSAGE بروید تا به صفحه‌ی چت با این ربات منتقل شوید‌.
 
ساخت استیکر تلگرام - استیکر تلگرام - استیکرهای تلگرام - آموزش تصویری ساخت استیکر تلگرام
 
 
  1. اکنون در پایین صفحه روی گزینه Start کلیک کنید تا چت شما با این ربات مهربان آغاز شود.
 
ساخت استیکر تلگرام - استیکر تلگرام - استیکرهای تلگرام - آموزش تصویری ساخت استیکر تلگرام
 
 
  1. اکنون روی گزینه newpack/ کلیک کرده یا عبارت newpack/ را نوشته و برای ربات بفرستید.
 
ساخت استیکر تلگرام - استیکر تلگرام - استیکرهای تلگرام - آموزش تصویری ساخت استیکر تلگرام
 
 
  1. در این مرحله یک نام (ترجیحاً نامی که تا به حال کسی انتخاب نکرده) برای مجموعه (پک) استیکر خود انتخاب نموده و به ربات ارسال کنید.
 
ساخت استیکر تلگرام - استیکر تلگرام - استیکرهای تلگرام - آموزش تصویری ساخت استیکر تلگرام
 
 
  1. در این مرحله باید شکلک مربوط به اولین استیکر این مجموعه را انتخاب کنید. به عنوان مثال شما قصد دارید یک مجموعه استیکر خنده‌دار بسازید. پس یکی از شکلک‌های خنده‌دار موجود در تلگرام را انتخاب نموده و برای ربات ارسال کنید‌. مانند تصویر زیر‌:
 
ساخت استیکر تلگرام - استیکر تلگرام - استیکرهای تلگرام - آموزش تصویری ساخت استیکر تلگرام
 
 
  1. حالا زمان آن رسیده است که تصویر خود را برای ربات ارسال کنید که باید در سایز 512×512 پیکسل بوده و بهتر است با پس زمینه نامرئی یا Transparent در فتوشاپ یا سایر برنامه‌های مشابه این کار انجام شود. پس از آن که تصویر خود را آماده کردید مانند تصویر زیر روی علامت گیره بزنید و گزینه File را انتخاب کرده و عکس را از کامپیوتر خود انتخاب کرده و ارسال کنید.
 
ساخت استیکر تلگرام - استیکر تلگرام - استیکرهای تلگرام - آموزش تصویری ساخت استیکر تلگرام
 
 
توجه داشته باشید برای ساختن استیکرهای بیشتر مراحل 7 و 8 را دوباره انجام دهید.
  1. حالا شما با پیغام زیر مواجه خواهید شد. برای اتمام کار روی دستور /Publih کلیک کنید.
 
ساخت استیکر تلگرام - استیکر تلگرام - استیکرهای تلگرام - آموزش تصویری ساخت استیکر تلگرام
 
 
  1. در این مرحله یک نام کوتاه و غیرتکراری و غیرموجود در تلگرام را نوشته و برای ربات بفرستید تا لینک دانلود استیکرهای شما حاضر شود.
 
ساخت استیکر تلگرام - استیکر تلگرام - استیکرهای تلگرام - آموزش تصویری ساخت استیکر تلگرام
 
 
اکنون می‌توانید لینک دانلود استیکرهای خود را به دیگران بدهید تا آن‌ها نیز استیکرهای شما را نصب و استفاده کنند‌.
https://telegram.me/addstickers/GetAndroidStikers
 
این هم نتیجه نهایی ساخت استیکر:
 
ساخت استیکر تلگرام - استیکر تلگرام - استیکرهای تلگرام - آموزش تصویری ساخت استیکر تلگرام
 
مطالب مشابه تلگرام و شبکه های اجتماعی:

اپلیکیشن پینگل رقیب جدی تلگرام




تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1396برچسب:آموزش, ساخت, استیکر تلگرام,تلگرام , Telegram,
ارسال توسط پول دوست

آموزش کسب درآمد و برندسازی سایت

قبل از آنکه به طرح سوالات و نیز مزایای برند سازی آنلاین وبسایت اشاره کنیم باید مقدمه ای در بابا کسب درآمد از طریق اینترنت اشاره کنیم. کسب درآمد آنلاین در دنیای امروزه در حال پیشرفت است و ابزارهای کسب درآمد و رونق کسب کار در حال تنوع است و به نظر می رسد که به سمت کسب درآمد ساده و آسان پیش می رود اگرچه فناوری کسب و کار را راحت کرده ولی مشکلات خاص خود را دارد. به نظر می رسد که افراد دارای ایده کسب و کار کم کم به طرف ایجاد سایت و سایتداری می روند و هدفشان این است که امکان دارد از طریق سایت اقدام به برند شدن بسیار راحت تر و بهتر است . در اینجا همان طور که گفتم قصد دارم تا زوایای کسب درآمد و برندسازی از طریق سایت را آموزش دهم.

آیا هزینه‌ای که برای راه اندازی سایت می‌کنیم مفیدتر است یا استفاده از دیگر روش های تبلیغاتی آفلاین؟ آیا این سایت کمکی به بهبود ضریب نفوذ برند من خواهد کرد؟ آیا سایت می تواند ابزار مناسبی برای برندینگ باشد؟ و….

در واقع می‌توان گفت که وبسایت‌ها هزینه‌های خیلی پایینتری برای بررسی  شیوه‌ها و ایده‌های مختلف برندینگ را در خود دارند. به عنوان مثال اگر بخواهیم تغییری در تایپوگرافی، طراحی و رنگ‌بندی یک کمپین تبلیغاتی ایجاد کنیم،‌ در دنیای آفلاین هر تغییر نیازمند هزینه فراوانی برای تعویض عناصر چاپی مثل بنرهای تبلیغاتی و .. است اما در دنیای آنلاین، همه تغییرات با هزینه بسیار بسیار پایین‌تر انجام می‌شود.
مورد دوم این که وبسایت‌ها قابل اندازه‌گیر! ترین رسانه موجود هستند؛ ابزارهایی همچون Google Analytics به ما کمک می‌کنند تا بتوانیم تاثیر یک کمپین تبلیغات یا تغییر در هویت یک برند را اندازه‌گیری کنیم. می‌توانیم رفتار کاربران را به دقت‌ بررسی کنیم و ببینیم که هر تغییر چه تاثیری برروی رفتار کاربرانمان گذاشته است. در برندسازی اینترنتی ما می‌توانیم چندین تغییر را به صورت همزمان انجام دهیم و همه آنها را به درستی اندازه‌گیری کنیم. حال این هم می‌تواند به فروش بیشتر آنلاین ما کمک کند،
به‌طور کلی کسب‌وکارهایی موفق‌تر هستند که ابتدا هرچیزی را قبل از نهایی کردن تحقیق وبررسی کنند و ما همیشه وبسایت‌ها را برای ایجاد کمپین‌های مختلف برای مباحث برندسازی و بازاریابی مثل متن‌ها و .. پیشنهاد می‌دهیم.

مطالب مشابه سایت و کسب درآمد :

نکات کلیدی گوگل برای سئو و افزایش رتیه سایت و کسب درآمد

کسب درامد بالا با افزایش بازدید سایت در گوگل




تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1396برچسب:آموزش, کسب درآمد, برندسازی, سایت,,
ارسال توسط پول دوست

شیوه ساخت ربات تلگرام

در میان شبکه های اجتماعی ، مسنجر یا پیام رسان تلگرام در ایران محبوبیت خاصی دارد که دلایلش در ارسالهای قبلی آمده است و  می توانید به آنها مراجعه کنید. یکی از امکانات ویژه تلگرام که اتفاقا کارایی بالایی دارد ربات آن است که نسبت به سایر اپلیکیشن‌ های رقیب یک امتیاز خاص برای تلگرام است . در اینجا قصد دارم تا آموزش ایجاد و ساخت ربات تلگرامو نحوه کار با آن همچنین حذف ربات را آموزش دهیم .

ساخت ربات تلگرام مراحلی دارد که باید آن‌ها را دنبال کنید. شما به راحتی می‌توانید یک ربات تلگرام بسازید و آن را کنترل کنید.

ربات تلگرام - ساخت ربات تلگرام - تلگرام - ربات های تلگرام

برنامه تلگرام حقیقتا یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ارتباطی و اجتماعی است که این روزها در ایران هم محبوبیت بیشتری به دست آورده. به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این اپلیکیشن که او را به رقیبی سرسخت برای نمونه‌های مشابه‌ خود بدل می‌کند. ارائه نسخه‌های این برنامه برای تمامی پلتفرم‌ها و همچنین امکان استفاده از نسخه تحت وب است. یکی از قسمت‌های غریب این برنامه که شاید هنوز همه کاربرانش آن را کشف نکرده‌اند ربات‌های تلگرام است. اول از همه باید بدانیم که ربات‌ها در تلگرام کارهای به خصوصی انجام می‌دهند. برای مثال بعضی‌ها به ما توانایی ساخت استیکر می‌دهند، بعضی دیگر عکس مورد نظر ما را پیدا می‌کنند و بسیاری کارهای دیگر. هر ربات تلگرام قابلیت‌ها و دستورات خاص خودشان را دارند.

 

قبل از آموزش طراحی ربات در تلگرام به دو نکته مهم توجه داشته باشید:

1. دانش برنامه نویسی تحت وب

2. سرور مناسب جهت پشتیبانی از فعالیت‌های ربات که این سرور با توجه به کاری که قرار هست ربات برای شما انجام دهد و همچنین بسته به تعداد کاربرانی که از ربات استفاده می‌کنند تعیین می‌شود. باید برای رباتی که دستوارت بیشتری رو پشتیبانی میکنه سروری با منابع بالا تهیه کنید.

 

در آپدیت جدید، تلگرام رباتی را معرفی کرد که  BotFather@ نام داشت. وظیفه آن ساخت یک ربات و مدیریت کامل ربات شخصی شماست. تنها کافیست دستورات را بر حسب https API ارائه شده روی سرورِ ربات خود مدیریت کنید. BotFather با یک سری دستورات از پیش تعریف شده شما را جهت ساخت ربات متناسب با رابط کاربری جدید تلگرام آسان کرده و می‌توانید به کمک آن برای ربات خود کارایی‌هایی از جمله تغییر عکس پروفایل، اطلاعات کوتاه جهت نمایش در پروفایل، توضیحات مختصر برای شروع کار و تعریف یک سری دستوارت را ایجاد کنید.

1. برای شروع ساخت یک ربات شخصی در تلگرام، اول به قسمت گفتگو با ربات BotFather بروید.

2. بدین منظور روی لینک اختصاصی باباربات کلیک کنید BotFather@ و با کلیک بر روی Send Massege به محیط گفتگو با ربات انتقال پیدا می‌کنید.

3. در محیط چت با "باباربات" روی Start کلیک کنید.

ربات تلگرام - ساخت ربات تلگرام - تلگرام - ربات های تلگرام

 

باباربات دستورات لازمه برای ساخت یک ربات شخصی را برای شما ارسال می‌کند.

ربات تلگرام - ساخت ربات تلگرام - تلگرام - ربات های تلگرام

 

همچنین در رابط کاربری جدید تلگرام در قسمت مشخص شده در تصویر بالا منویی کشویی مختص دستوارت یک ربات برای راحتی کاربران بدون نیاز به تایپ کردن، تعبیه شده که کافیست دستور مورد نظر را لمس کنید.

ربات تلگرام - ساخت ربات تلگرام - تلگرام - ربات های تلگرام

newbot/ 

برای شروع کار و ساخت ربات این دستور رو ارسال کنید, پس از ارسال بابا ربات از شما میخواهد یک نام برای ربات خود تعیین کنید که این نام در پروفایل ربات شما ثبت میشود سپس بعد انتخاب نامی برای ربات یک نام کاربری که دیگران می‌توانند با سرچ کردن آن ربات شما را پیدا کنند انتخاب کنید که پایان آن با bot به اتمام برسد. به عنوان مثال: TetrisBot یا  tetris_bot

ربات تلگرام - ساخت ربات تلگرام - تلگرام - ربات های تلگرام

token/

در گام بعدی این دستور رو ارسال کنید که بابا ربات به صورت آنی یک رمز برای ما ارسال میکند، این رمز بسیار مهم است و شما می توانید از طریق آن ربات خود را کنترل کرده و دستورات خود را تغییر دهید. نحوه استفاده از token را در سایت تلگرام مطالعه کنید: Telegram Bot API

revoke/ 

دستوری برای منقصی کردن  token

setdescription/ 

با ارسال این دستور باباربات از ما تقاضای یک متن را می کند، ما بایستی در این متن به توصیف ربات خود بپردازیم و کارهایی را که انجام میدهد را شرح دهیم .این متن زمانی که یه کاربر برای اولین بار با ربات شما شروع به چت کردن می کند برایش ارسال می شود. توجه کنید این متن بایستی از ۵۱۲ کلمه کمتر باشد.

setabouttext/ 

توسط این دستور شما می توانید اطلاعات کوتاهی که کمتر از۱۲۰ حرف است را شرح دهید. این اطلاعات زمانی که شما ربات خود را به اشتراک می گذارید در پروفایل ربات نمایش داده می شود.

setuserpic/ 

توسط این دستور شما می توانید یک عکس برای ربات خودتان انتخاب کنید (عکس پروفایل ربات)

setcommands/ 

توسط این قسمت شما می توانید به ربات خود دستورات خاصی را بدهید. می توانید از طریق فرمت زیر دستورات خود را به ربات منتقل سازید:

 
commands–description (دستورالعملتوصیف دستورالعمل)

به یاد داشته باشید دستورات شما تا زمانی که سرور اختصاصی را برای ربات خود تهیه نکنید قابل استفاده نیستند .

 

/setjoingroups 

اجازه دادن به کاربران جهت ادد کردن ربات شما در گروه‌ها

/setprivacy 

حساسیت به پیام های ارسالی خاص توسط کاربران برای ربات شما

/cancel 

متوقف کردن عملیات فعلی کار با باباربات

 

نکات مهم:

1. تمامی ربات‌های ساخته شده توسط توسعه دهندگان در ورژن قبلی، برای هماهنگی با رابط کاربری جدید و باباربات باید آپدیت کنند چون نمی‌توانند از امکانات آبدیت جدید تلگرام استفاده کنند.

2. دستورات تعریف شده برای ربات خود توسط باباربات تا زمانی که api را روی سرور فراخوانی نکنید کارایی نخواهد داشت.

3. توضیحات بیشتر در رابطه با تعاریف دستوارت رو در سایت تلگرام مشاهده کنید Bots An introduction for developers 

 مطالب مشابه تلگرام و شبکه های اجتماعی:

اپلیکیشن پینگل رقیب جدی تلگرام




تاریخ: پنج شنبه 29 شهريور 1396برچسب:شیوه, ,ساخت , ربات تلگرام , ربات , تلگرام,,
ارسال توسط پول دوست
آموزش هک نشدن تلگرام
شبکه اجتماعی تلگرام مورد توجه ایرانیان است و به دلیل باز نبودن کدها (اپن سورس نبودن) و رعایت امنیت بالای سرور دارای امنیت بسیار بالایی است ولی گاهی برخی از افراد اکانتشان هک می شود. مثل معروفی است تا بازیکن فوتبالی اشتباه نکند هرگز گل به ثمر نمی رسد هک شدن اکانت در اینترنت و شبکه های اجتماعی به دلیل اشتباه ما هست و ما موارد امنیتی را رعایت نمی کنیم. برای اینکه هکرها تلگرام شما را هک نکنند باید موارد امنیتی و نیز چند ترفند ساده را یاد بگیرید. در اینجا آموزش هک نشدن و شیوه های جلوگیری از آن خواهد آمد.

طی حرف و حدیث‌های پیش آمده در مورد هک شدن اکانت تلگرام و در دست افتادن تمامی اطلاعات اکانت و گوشی در اختیار هکر ، امروز تصمیم گرفتیم چند ترفند جزئی و کاربردی به شما اموزش دهیم که می‌توانیدآن‌ها را مورد استفاده قرار دهید و از هک کردن تلگرام به واسطه هکرها جلوگیری نمایید.

توجه: برخی هک‌ها با ادد کردن بوت و اکانت‌های هکر به عنوان یک بوت مثل Jocnda که تصاویر وبسایت‌ها را می‌آورد صورت می‌گیرد.مثلا هکر اکانت یا بوتی را ایجاد می‌کند و اکانت شما بعد از ادد کردن هک می‌شود.

 

آموزش جلوگیری از هک شدن در تلگرام :

ابتدا وارد اکانت تلگرام خود شده و به بخش Setting مراجعه نمایید. سپس به بخش privacy and security بروید. حالا در بخش Security گزینه Passcode lock را انتخاب کنید.

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

 

 

Passcode lock: 

 

پس کد لاک برای محافظت برنامه از افراد اطراف شما است که هنگام ورود به برنامه رمز می‌خواهد. (ممکن است که یک فرد در اطراف شما گوشی هوشمندتان را بردارد و چت‌های شما را بخواند و یک بوت به شما ارسال کند. سپس به سرعت آن بوت را باز کند و موبایل شما را سر جایش بگذارد، بدون اینکه شما متوجه شوید). 

1. برای فعال‌سازی روی دکمه‌ی مشخص شده در تصویر کلیک کنید و رمز خود را وارد کنید. رمز (4 رقمی) است و باید دو بار آن را وارد نمایید.

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

 

 

بعد از فعال‌سازی می‌توانید برای قفل اتوماتیک، طبق عکس زیر عمل کنید. به این ترتیب تلگرام شما در فواصل زمانی مشخصی قفل می‌شود.

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

 

 

یا اگر نمی‌خواهید روی قفل اتوماتیک بگذارید. وقتی که از چت می‌خواهید خارج شوید مطابق شکل زیر روی آیکون قفل کلیک کنید.

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

 

حالا بعد از خروج و ورود به برنامه با تصویر زیر روبرو می‌شوید که با دادن رمز می‌توانید وارد برنامه شوید.

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

 

 

حال بخش دوم security را توضیح می‌دهیم. گزینه Two - Step verification که مهمترین بخش امنیت تلگرام است.

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

Two - Step verification: 

 

با کلیک کردن رویTwo - step verification ، از شما یک رمز می‌خواهد. که بهتر است یک رمز پیچیده باشد. (دوبار باید رمز را وارد نمایید). بعد باید یک اسم انتخاب کنید. در نهایت یک ایمیل معتبر از خود را وارد کنید، زیرا برای فعال سازی به شما یک لینک تاییدیه خواهد فرستاد که با زدن بر روی لینک، این حالت رمزگذاری بر روی دستگاه شما ایجاد می‌گردد.

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

 

حال اگر هکر این رمزی را که شما گذاشته‌اید وارد نکند نمی‌تواند به اکانت شما دسترسی داشته باشد. (البته اگر ایمیل‌های شما را پیدا کند و بتواند کرک کند؛ به راحتی هک می‌شوید. بنابراین باید از رمزهای پیچیده برای ایمیل خود استفاده کنید).

 

اگر نمی‌خواهید به این صورت تلگرامتان رمز گذاری داشته باشد، می‌توانید رمز آن با انتخاب گزینه Turn Password Off غیر فعال نمایید. از شما می‌پرسد که آیا اطمینان دارید که می‌خواهید رمز را غیر فعال کنید؟ و شما با زدن Ok تائید خود را اعلام می‌کنید.

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

 

Active Sessions:

اگر اکانت شما مورد حمله قرار گرفته است. در بخش active sessions که در بخش privacy and security هست وارد شوید. و دستگاه‌هایی که با آن‌ها به تلگرام وصل شده‌اید را ببینید. اگر دستگاه مشکوکی دیدید روی آن کلیک کنید و بعد از باز شدن صفحه روی OK کلیک کنید تا دیگر آن دیوایس (دستگاه) نتواند وارد اکانت شما شود.

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

هک کردن تلگرام - هک شدن تلگرام - هک تلگرام - تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام

 

 

 طالب مشابه تلگرام و شبکه های اجتماعی:

اپلیکیشن پینگل رقیب جدی تلگرام




تاریخ: چهار شنبه 29 شهريور 1396برچسب:آموزش, هک نشدن, تلگرام ,
ارسال توسط پول دوست

آموزش کامل هشتگ در اینستاگرام و تلگرام

ابزارهای زیادی در دنیای مجازی هستند که به دلایل خاصی و برای بهبود و یا پیشرفت امری استفاده می شوند یکی از این ابزارها مثلا کلمات کلیدی و برچسب ها هستند که ددر موتور جستجوی گوگل و یا سایر متورهای جتجو موجب جذب کاربران به سایت و وبلاگ می شوند . مثلا کلمه کلیدی یک سایت اگر:  کسب درآمد ، کسب درآمد از اینترنت، کسب درآمد ساده ، کسب درآمد خانگی آسان، میلیاردر شدن، آموزش کسب درآمد و یا هر کلمه ای که به کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیک مربوط باشد و ان سایت روی انها کار کند در صفحات اول گوگل و یا هر سایت جستجو خواهد بود و این برایش بازدید و در نهایت کسب درآمد بالا خواهد آورد. در شبکه های اجتماعی برای برجسته کردن و یا جلب توجه و یا کسب بازدید و یا هر حالت دیگری از هشتگ استفاده می کنند که همان برچسب محسوب می شود و در بازدید از شبکه های اجتماعی تاثیر فوق العاده ای دارد . در اینجا قصد دارم تا ضمن معرفی هشتگ، به کاربردهای آن ، شیوه استفاده و به کلی آموزش هشتگ از ابتدا تا انتها می پردازیم.

هشتگ نوعی برچسب کلمات در شبکه‌های اجتماعی است. هشتگ فیس‌بوک، هشتگ اینستاگرام، هشتگ تلگرام، هشتگ گوگل پلاس و... از کاربردی‌ترین هشتگ‌ها است.

 

چندی پیش مرکز تدوین فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد واژه هشتگ (Hashtag) را که در میکروبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد به مجموعه لغات خود اضافه کرد و در توضیح آن نوشت: "هشتگ به حالت اسم در سایت‌های اینترنتی، شبکه‌های اجتماعی و ابزارها، یک کلمه یا عبارت است که قبل از ترکیب علامت گذاری می‌شود تا پیام‌های مرتب یا مشخص با این موضوع شناسایی شود. همچنین زمانی که به صورت مجزا به کار می‌رود نماد # نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اگر بخواهیم معنی دقیق‌تری از هشتگ داشته باشیم؛ آن را کلمه یا عبارتی متشکل از حروف و اعداد می‌دانند که بین آنها فاصله‌ای وجود ندارد و در ابتدای آن از نماد # استفاده می‌شود تا امکان شناسایی این موضوع برای دیگر اعضای شبکه اجتماعی آسان شود. هشتگ دقیقا نوعی برچسب است که در شبکه‌های اجتماعی فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس، اینستاگرام، VK و... روی موضوعات مختلف زده می‌شود تا هر زمان که نیاز باشد بتوانیم مجموعه‌ای از اطلاعات را در مورد موضوع به خصوصی در اختیار بگیریم. برای مثال اگر قرار باشد نام مجله اینترنتی "ستاره" در شبکه‌های اجتماعی علامت گذاری شود، آن را این گونه می‌نویسند: Setare#، با این اتفاق زمانی که کاربران مختلف مطلبی را به نقل از مجله اینترنتی"ستاره" منتشر می‌کنند یا در مورد این مجله توضیح می‌دهند با کلیک کردن روی هشتگ مذکور می‌توانید همه آنها را به صورت یکجا در اختیار داشته باشید.

 
اولین هشتگ
 
هشتگ - هشتگ چیست؟ - هشتگ اینستاگرام - هشتگ در اینستاگرام - هشتگ در فیس بوک
 
علامت # که از ابتدا متعلق به حوزه فناوری اطلاعات بود در ادوار مختلف معانی و کاربردهای متفاوتی به خود گرفت. برای مثال در ابتدای دهه 1970 این علامت برای آدرس دهی سریع در زبان برنامه نویسی PDP-11 استفاده می‌شد. در سال 1978، برایان کرنیگان و دنیس ریچی از # در زبان برنامه نویسی C استفاده کردند تا کلیدواژه‌های خود را به کمک آن مشخص کنند. پس از گذشت مدتی این علامت در دستگاه‌های تلفن برای خاتمه دادن به پیام‌های صوتی مورد استفاده قرار گرفت و سپس به صورت رسمی وارد شبکه IRC شد تا تمام کانال‌ها و موضوعات این شبکه با علامت مذکور شناسایی شوند.
شبکه IRC باعث شد # بین مردم جهان محبوب‌تر شود و کریس مسینا یک برنامه نویس حوزه نرم افزارهای متن باز به این نتیجه رسید که می‌تواند از آن در شبکه اجتماعی توییتر استفاده کند تا موضوعات مختلف را با آن علامت گذاری کند. او نخستین موضوع با این علامت را در 23 آگوست 2007 با این مضمون نوشت: "نظر شما در مورد اینکه از # برای مشخص کردن گروه‌ها استفاده کنیم چیست؟" 
این نقطه آغاز ورود هشتگ به شبکه‌های اجتماعی بود و اگرچه در ابتدا توییتر آن را به صورت تخصصی مورد استفاده قرار می‌داد، اما طولی نکشید که دیگر پلتفرم‌ها نیز از آن استفاده کردند تا کاربرانی که هیچ آشنایی با یکدیگر ندارند، راحت‌تر بتوانند پیرامون یک موضوع با همدیگر صحبت کنند.

 

استفاده صحیح از هشتگ

نتایج حاصل از یک مطالعه جدید نشان داده است که در 25 درصد موارد موضوعی که هشتگ گذاری شده به اشتباه در زمینه دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل بهتر است که نحوه ایجاد هشتگ به درستی آموخته شود. یک هشتگ می‌تواند کلمه معمولی، مخفف، اصطلاح، ترکیبی از عدد و حروف یا عبارت باشد. اگر قرار است یک جمله یا عبارت را در زمینه خاص هشتگ گذاری کنید؛ توجه داشته باشید که بین کلمه‌های عبارت از هیچ فاصله‌ای نمی‌توان استفاده کرد و در صورت نیاز به جای کاراکتر فاصله از Underline یا همان زیرخط (_) استفاده می‌شود. تمام حروف و اعداد باید پشت سر هم نوشته شوند و به جز علامت # که در ابتدای موضوع مورد نظر قرار می‌گیرد، می‌توان داخل آن نیز علایم دیگر را به کار برد. تمامی هشتگ‌ها در شبکه‌های اجتماعی مختلف با علامت # آغاز می‌شوند و پس از آن بدون هرگونه فاصله عبارت موردنظر با قانونی که گفته شد آورده می‌شود. تمامی کاربران اجازه دارند انواع هشتگ‌ها را با موضوعات متفاوت ایجاد کنند و شما نیز می‌توانید یک یا چند هشتگ در زمینه‌های مختلف داشته باشید. اما مهم‌ترین کاری که پیش از این اتفاق باید انجام دهید، تفکر در مورد موضوعی است که آن را با علامت # متمایز می‌کنید. عبارتی که به این صورت برچسب گذاری شده است می‌تواند بخشی از یک متن باشد که شما آن را نوشته‌اید و از این طریق می‌کوشید موضوع موردنظر را پررنگ‌تر جلوه دهید.
 
 
 
در حال حاضر هیچ مرکز پلیس اینترنتی راه اندازی نشده است تا اوضاع هشتگ‌ها را ساماندهی کند و به همین دلیل از نظر فنی هیچ محدودیتی برای ایجاد موضوعات مختلف در این زمینه وجود ندارد. اما بهتر است برای این کار مطمئن شوید که موضوع موردنظر شما قبلا هشتگ گذاری نشده باشد و به عبارت دیگر موضوعی را با علامت # برچسب بزنید که اختصاصی و واحد باشد و کاربران دیگر را دچار گمراهی کند. با توجه به اینکه هشتگ می‌تواند مخفلف یک عبارت یا چند کلمه پشت سر هم باشد؛ سعی داشته باشید که این کار را به دقت انجام دهید و موضوعی را درنظر بگیرید که کاربران برای خواندن آن با مشکل مواجه نشوند. خوانا بودن هشتگ‌ها از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند خوانندگان زیادی را جمع کند و اطلاعات مختلف پیرامون آن جمع آوری شود. به هر حال در بسیاری از موارد به جای آنکه موضوع جدیدی را برچسب گذاری کنید؛ می‌توانید هشتگ‌های موجود را مورد استفاده قرار دهید. در برخی موارد با یک جست و جوی ساده مشخص می‌شود که قبل از شما دیگر کاربران موضوع موردنظر را برچسب گذاری کرده‌اند و در چنین شرایطی به راحتی می‌توانید مطلب موردنظر خود را به آنچه دیگر کاربران نوشته اند اضافه کنید. در برخی شرایط یک هشتگ برای اتفاق خاصی به وجود می‌آید که پس از گذشت مدتی اهمیت خود را از دست می‌دهد و دیگر مطلبی پیرامون آن نوشته نمی‌شود که امکان از بین بردن آن وجود دارد. همچنین برخی مطالب می‌توانند دو یا چند هشتگ را شامل شوند که البته گفته می‌شود این اتفاق خواندن مطلب را دشوارتر می‌کند و مخاطب را با مشکلات فراوان مواجه می‌کند.
 
 
 
هشتگ‌های ارزشمند
 
نتایج حاصل از آخرین مطالعات نشان داده است 70 درصد هشتگ‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی مختلف را کاربران موبایلی ساخته اند و 30 درصد بقیه نیز از طریق رایانه‌های رومیزی و لپ تاپ‌ها ایجاد شده است. در توییتر، مطالبی که هشتگ گذاری شده اند، 55 درصد بیشتر از دیگر مطالب بازنشر می‌شوند و بیش از 50 درصد کاربران اگر مطلع باشند که هشتگ موردنظر از طرف شرکت‌های تبلیغاتی ارایه شده است و برای آنها منفعت دارد مجددا آن را انتشار می‌دهند. این بررسی که در مرکز Online Circle انجام شده است نشان می‌دهد که کاربران به ترتیب در کشورهای آمریکا، برزیل، بریتانیا، هلند، مکزیک، کانادا، استرالیا، ژاپن، شیلی و اندونزی بیش از دیگران از هشتگ استفاده می‌کنند و موضوعات خود را در شبکه‌های اجتماعی یا دسته بندی و علامتگذاری ارایه می‌دهند. کارشناسان مرکز Online Circle در بررسی‌های خود متوجه شدند که چرا کاربران شبکه‌های اجتماعی تا این حد به هشتگ گذاری علاقه دارند و ترجیح می‌دهند موضوع مورد نظر خود را با اتیکت‌های مجازی متمایز کنند. دلایل این اتفاق در شش بخش زیر آورده شده است:
 
1. از این فرایند استفاده می‌کنند تا یک موضوع را داغ کنند یا باعث آغاز یک گفت و گوی اینترنتی شوند. این اتفاق می‌تواند در زمینه‌های مختلف صورت بگیرد. برای مثال، در جریان حمله تروریست‌ها به نشریه فرانسوی "شارلی ابدو"، هشتگ بیشترین تاثیر را در داغ شدن این موضوع روی شبکه‌های اجتماعی برجا گذاشت.
 
2. از آن برای رقابت هرچه بیشتر استفاده می‌کنند. زمانی که یک موضوع با # متمایز می‌شود، افراد مختلف می‌توانند در زیرمجموعه آن نظرات خود را اعلام کنند. این کار باعث می‌شود تا مشترکان شبکه‌های اجتماعی در مقابل یکدیگر قرار بگیرند و با انجام بحث‌های مختلف، به طرف مقابل ثابت کنند که نظر آنها درست‌تر است. این هشتگ‌ها می‌توانند در جست و جوگرهای اینترنتی هم شناسایی شوند.
 
3. فضایی برای میزبانی از گفت و گوهای اینترنتی به وجود می‌آورند. این فضا را می‌توانند شرکت‌های تبلیغاتی با مراکز ارایه محصولات مختلف به وجود آورند تا شما پیش از خرید کالا تمام سوالات خود را بپرسید و در کوتاه‌ترین زمان، بهترین پاسخ‌ها را دریافت کنید. کاربرانی که از هشتگ شما استفاده می‌کنند نیز می‌توانند از طریق ابزارهای موجود در شبکه‌های اجتماعی گفت و گوهایی را انجام دهند.
 
4. می توان از این طریق اطلاعات دریافت کرد. با این اتفاق اگر در شبکه اجتماعی به دنبال موضوع خاصی هستید و قصد دارید پیرامون آن اطلاعات کسب کنید؛ هشتگ در کوتاه‌ترین زمان شما را به مقصد می‌رساند و اطلاعاتی را که از منابع مختلف منتشر شده‌اند، به صورت یکجا ارایه می‌دهد.
 
5. برای سازماندهی توییت‌ها و مطالب منتشرشده در شبکه اجتماعی از آن استفاده می‌شود. هشتگ به شما کمک می‌کند پست‌هایی را که با دیگران به اشتراک می‌گذارید ساماندهی کنید و به آسان دریابید در زمینه فعالیت تخصصی‌تان چه موضوعات دیگری منتشر شده است. شما همچنین می‌توانید هشتگ‌های مشابه را که دیگر کاربران منتشر کرده‌اند برای آگاهی بیشتر در اختیار بگیرید.
 
6. افزایش تعداد هواداران یا دوستان در شبکه‌های اجتماعی را سبب می‌شود. این کار به شما کمک می‌کند موضوعات موردنظر کاربران را برچسب گذاری کنید تا آنها به راحتی بتوانند شما را پیدا کنند و ارتباط نزدیک‌تری با شما داشته باشند. با این اتفاق می‌توانید برند یا محصول خود را به صورت گسترده‌تر معرفی کنید و مشتریان بیشتری را پوشش دهید.
 
به هر حال، از زمان تولد هشتگ در شبکه‌های اجتماعی کمتر از هشت سال می‌گذرد و با این وجود 57 درصد ویدیوهای یوتیوب، 30 درصد اخبار جهانی و 65 درصد مطالب منتشرشده از سوی کاربران عمومی با برچسب # به انتشار می‌رسند و کارشناسان به این نتیجه رسیده‌اند که در تولد 10 سالگی هشتگ می‌توان شاهد آن بود که بیش از 80 درصد مطالب منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی را هشتگ‌ها به اطلاع عموم برسانند.

 

هشتگ چیست و نحوه استفاده از آن در اینستاگرام چگونه است؟

هشتگ - هشتگ چیست؟ - هشتگ اینستاگرام - هشتگ در اینستاگرام - هشتگ در فیس بوک

علامت # (هشتگ) در میان انگلیسی زبان‌ها یک علامت جدید نیست. این علامت که Number Sign نامیده می‌شد و می‌شود، خصوصا در میان آمریکایی‌ها، به عنوان جایگزین "عدد" به کار می‌رود. به عنوان مثال نفر اول را با ۱# نشان می‌دهند و می‌خوانند: Number One این علامت راه خود را به داخل صفحه کلید تلفن‌ها هم باز کرد و در آنجا معمولاً Hash خوانده می‌شد (خصوصاً برای کسانی که خارج از آمریکا بودند و این علامت را علامت اعداد نمی‌دانستند). حتی به کلیدی که این علامت روی آن ترسیم شده بود، Hash Key می‌گفتند. با هشتگ، عنوان چت روم از تمام کلمات و جملات دیگری که در آن صفحه دیده می‌شد متمایز می‌گشت (آن زمان هنوز صفحه نمایش منوکروم یا تک رنگ بود و ایجاد تمایز جز با این علامت‌ها معنا نداشت). در سال ۲۰۰۷ یکی از کاربران توییتر، تصمیم گرفت با استفاده از هشتگ، همان فضا را شبیه سازی کند. به عبارت دیگر، با استفاده از هشتگ، به تعریف موضوع و طبقه‌بندی مطالب بپردازد. هشتگ در توییتر، به صورت جدی در جهان توسط ایرانی‌ها در سالهای ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ جهانی و فراگیر شد. در فرهنگ نگارش در شبکه‌های اجتماعی، از هشتگ می‌توان قبل از جمله، در میانه‌ی جمله و یا پس از جمله، به صورت چسبیده به یک کلمه استفاده کرد. هشتگ را نمیتوان برای بیش از یک کلمه به کار برد. به خاطر همین در زبان انگلیسی اگر بخواهند برای یک جمله هشتگ بسازند، همه کلمات را به هم وصل می‌کنند. مانند:freeiraniansoldiers#  که توسط ایرانی‌ها در دوران گروگان‌گیری مرزبانان رواج یافته بود. در فارسی هم معمولا از علامتUnderline یا شیفت و منها، برای به هم وصل کردن کلمات استفاده می‌شود. استفاده از هشتگ باعث می‌شود که مطالب تولید شده توسط کاربران، در جستجوها ساده‌تر یافته شود. به همین دلیل یکی از رفتارهای افراطی که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی رواج یافته؛ استفاده گسترده از هشتگ است. در توییتر به عنوان یک فرهنگ حرفه‌ای، تقریبا جا افتاده است که برای هر توییت، یک هشتگ به کار رود. هشتگ دوم زمانی معنا پیدا می‌کند که بخواهیم موقعیت جغرافیایی را به توییت خود اضافه کنیم. استفاده از سه هشتگ، کاملا به عنوان یک سقف مطرح می‌شود. از میان شبکه‌های اجتماعی، ماجرای هشتگ در اینستاگرام کمی متفاوت است.

 

 

 در اینستاگرام کاربران، گاهی هشتگ‌ها را نه برای تعریف موضوع و فهرست‌بندی، بلکه برای بیان احساسات،‌ شوخی کردن یا کارهای مشابه به کارمی‌برند. بعید نیست که کسی، عکس یک نامه نامناسب یا پر از غلط املایی را در اینستاگرام بگذارد و زیر آن از افتضاح# استفاده کند! در این حالت منظور کاربر، این نیست که این نامه در گروه افتضاح طبقه‌بندی شود! بلکه تاکید بر حال و هوای کاربر هنگام مشاهده نامه است. هشتگ ابزار خوبی برای اعتراض به شرکت‌ها و سازمانهای بزرگ هم بوده‌ است. سازمانهایی که مشتری به خودی خود، رسانه‌ای برای اعتراض به آنها ندارد. به این نوع از هشتگ، بشتگ Bashtag گفته می‌شود. مک دونالد،‌ زمانی در شبکه‌های اجتماعی خواسته بود که مردم، با هشتگ McDStories# خاطرات خوب خود را از مک دونالد تعریف کنند. این کمپین فقط دو ساعت بعد از اجرا کنسل شد. چون هشتگ به بشتگ تبدیل شده بود و مردم همه‌ی اعتراضات خود را از این طریق اعلام می‌کردند! به نظر می‌رسد که این هجوم شدید هشتگ‌ها به زندگی انسانها، برای خیلی‌ها چندان خوشایند نیست. حتی "وایرد" در مقاله‌ای، پس از بیان توضیحات مختلف در این زمینه از خوانندگان می‌خواهد که اظهار نظر کنند. همانطور که متن مقاله هم چندان مثبت نیست، نظرات خوانندگان هم چندان مثبت نیست. گاردین هم به شکل دیگری به این بحث پرداخته است. اینستاگرام مرزها و محدوده‌های خودش را برای کاربران تعریف می‌کند. اما همانطور که استفاده نکردن از ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها منطقی نیست؛ استفاده از تمام این ظرفیت‌ها هم الزاما بهترین نتیجه را ایجاد نمی‌کند. به عنوان مثال، اینستاگرام اجازه می‌دهد که حداکثر تا ۷۵۰۰ پروفایل دیگر را فالو کنیم. یا اجازه می‌دهد در مجموع حداکثر ۳۰ هشتگ برای یک عکس مورد استفاده قرار دهیم. اینساتگرام اجازه نمی‌دهد در یک ساعت بیشتر از سیصد و پنجاه عکس را لایک بزنیم. اینستاگرام حتی در مورد تعداد فالو و آنفالو کردن هم محدودیت دارد. عدد قطعی در این زمینه مشخص نیست. اما بیشتر فعالان حرفه‌ای و متخصص اینستاگرام بر این باورند که قبلا مجموعا بیش از یکصد و شصت مرتبه (حاصل‌جمع فالو و آنفالو کردن در ساعت) می‌توانست این قابلیت را برای مدت محدودی روی اکانت شما غیرفعال کند. اما ظاهرا این عدد کاهش یافته و اخیرا گزارش‌هایی از تعلیق موقت کسانی که در ساعت حتی بیست مورد فالو و آنفالو داشته‌اند نیز مشاهده شده.

 

 

به هر حال اگر چه الگوی دقیق اینستاگرام در این زمینه مشخص نیست و هر کسی حدسی می‌زند. آنچه در اینجا می‌خوانیم مواردی است که مورد اتفاق نظر بسیاری از فعالان و بزرگان عرصه شبکه‌های اجتماعی بوده است:

نکته اول: از هشتگ استفاده کنید. به هر حال، هشتگ دو کاربرد مشخص دارد. قبل از هر چیز به بازدیدکننده فعلی عکس شما، توضیح می‌دهد که شما با چه انگیزه‌ای عکس را گذاشته‌اید. هشتگ #خاطرات نشان می‌دهد کاربرد آن تصویر برای شما، مرور گذشته بوده. اما زیر همان عکس اگر از هشتگ #رستوران یا #شام استفاده کنید، مشخص می‌شود که بیشتر مکان عکسبرداری یا سفره ی غذا مورد توجه شما بوده تا مرور خاطرات قدیمی. کاربرد دوم هشتگ،‌ کمک به جستجوی تصویر است. کسانی که در اینستاگرام جستجو می‌کنند، جدای از نام کاربری یا Username، می‌توانند Tag را هم جستجو کنند. به عنوان مثال ببینند چه تصاویری با motamem یا Dinner یا غروب یا پارک یا … تگ و برچسب گذاری شده‌اند. پس با هشتگ می‌توانید در جستجوها مشاهده شوید و صفحه خود را در معرض دید کاربران جدید قرار دهید.

نکته دوم: از هشتگ زیاد استفاده نکنید. استفاده زیاد از هشتگ،‌ سه مشکل جدی دارد. نخست اینکه حس کاربران را بد می‌کند و خواندن متن را سخت می‌کند. دوم اینکه نشان می‌دهد که شما به صورت تهاجمی در تلاش برای تبلیغ و توسعه صفحه خود هستید (که برای برند یک فرد یا سازمان ممکن است چندان خوب نباشد. اما شاید برای یک صفحه تبلیغاتی چنین رفتاری پذیرفته شده و مورد انتظار باشد) و سوم اینکه ممکن است پست‌های شما، اسپم فرض شود. تحقیقات در این زمینه متعدد است. در کتابهای نتیکت،‌ بین سه تا پنج عدد هشتگ را حرفه‌ای می‌دانند. اما در مقالات مربوط به تبلیغات و بازاریابی آنلاین،‌ بین پنج تا ده عدد هشتگ برای یک عکس توصیه شده است.

نکته سوم: همه هشتگ‌ها را دقیقا در توضیح عکس استفاده نکنید. هشتگ‌های استفاده شده در خود عکس یا در کامنت‌ها، فرق خیلی جدی با هم ندارند. می‌توانید به تدریج در کامنت‌ها هشتگ اضافه کنید. مثلا تصویر اولیه را با یک یا دو هشتگ آپلود کرده و بین هر چند کامنت، چند هشتگ جدید را هم بگذارید.

نکته چهارم: استراتژی هشتگ داشته باشید. از هر کلمه ای استفاده نکنید. کسانی که به صفحه شما بیایند و ببینید که پراکندگی زیاد است، ممکن است کمتر به فالو کردن شما رغبت پیدا کنند. می‌توانید بین بیست تا پنجاه هشتگ انتخاب کنید و فقط از آنها استفاده کنید. این کار شاید باعث شود در انتخاب عکس‌ها هم ناخودآگاه همگونی بیشتری به وجود بیاید. سه گروه هشتگ معمولا مورد استفاده قرار می‌گیرند:

1. هشتگ برند

2. هشتگ کمپین: ممکن است در مدت کوتاهی به خاطر یک مسابقه یا رویداد خاص، از هشتگ خاصی استفاده شود.

3. هشتگ توضیح: این هشتگ‌ها به توضیح بیشتر عکس و جستجوی ساده‌تر آن در محیط اینستاگرام کمک می‌کنند.

 

نکته پنجم: قبل از انتخاب هشتگ‌ها، آنها را در اینستاگرام جستجو کنید. همیشه ببینید که قبلا چه کسانی از این هشتگ‌ها استفاده کرده‌اند. همینطور ببینید که چه تعداد عکس با آنها تگ شده است. ممکن است دیگران ایده‌های بهتری در مورد هشتگ داشته باشند. ممکن است شما برای ابیات شعر، از هشتگ #شعر استفاده کنید. اما ببینید که هشتگی به نام #شاعرانه هست که صفحه‌های بهتر و قوی‌تر از آن استفاده کرده‌اند. صفحه‌هایی که به سلیقه شما نزدیک‌تر هستند. بعضی‌ها اشتباها فکر می‌کنند که بهتر است از هشتگ‌هایی استفاده کنند که اصطلاحا Trend هستند و زیاد به کار می‌روند. اما دقت داشته باشیم که تعداد کسانی که این هشتگ‌ها را استفاده می‌کنند خیلی زیاد هستند. اگر شما از هشتک #nofilter استفاده کنید، اگر صرفا می‌خواهید به بیننده اطلاع دهید که عکس ویرایش نشده، کار درستی انجام می‌دهید. اما اگر می‌خواهید با این هشتگ یا هشتگ‌هایی مانند #nature و #animal و … راحت‌تر جستجو شوید، خوب است بدانید که عکسی که با #nofilter تگ می‌شود در کمتر از یک ثانیه از فهرست ده عکس اول خارج می‌شود. از طرف دیگر استفاده از هشتگ‌هایی که خیلی کم مورد استفاده قرار گرفته‌اند هم چندان مفید نیست. چون نشان می‌دهد این هشتگ‌ها کمتر در ذهن مردم جا دارند و احتمالا کمتر هم جستجو می‌شوند. شاید میانه‌ی این محدوده، جای مناسب‌تری برای انتخاب گزینه‌ها باشد.

 

نکته مهم: هشتگ ها در اینستاگرام دنبال کنندگان شما را افزایش می‌دهند بخصوص اگر آنها بدرستی انتخاب شده باشند. البته به این نکته توجه داشته باشید اگر شما کاربر پرایویت(خصوصی) در اینستاگرام هستید هشتگ های شما نمایش داده نخواهد شد.

 

 

هشتگ‌های مناسب در اینستاگرام

از هشتگ‌های ساده و خوانا استفاده کنید تا فالوئرها به راحتی شما را پیدا کنند. هشتگ به شما این امکان را می‌دهد تا کاربرانی که دنبال کننده شما نیستند نیز بتوانند پست شما را ببینند. پیش از هرکاری این را هم بدانید که لینک‌ها در اینستاگرام قابل کلیک نیستند. اما اگر پست‌های اینستاگرام را در توئیتر، فیس بوک یا تامبلر به اشتراک بگذارید، می‌توانید روی آنها کلیک کنید. لینک‌های شما باید به گونه ای باشند که به راحتی در حافظه کاربران اینستاگرام باقی بماند. بعلاوه، صفحه مقصد نیز باید برای نسخه موبایل طراحی شده باشد.از دیگر مزیت‌های کوتاه و به یادماندنی بودن لینک‌ها این است که خودتان هم می‌توانید به راحتی آن را روی عکس یا ویدیوی موردنظر وارد کنید.

 

 

چه شبکه‌هایی از هشتگ‌ها پشتیبانی می‌کنند؟

 

اکثر شبکه‌های اجتماعی برای سازماندهی داده‌ها و تسهیل جستجو برای کاربران از هشتگ‌ها استفاده می‌کنند. با این وجود، هر شبکه اجتماعی از حالت‌های مختلفی در زمینه چگونگی استفاده از آنها بهره می‌برد.
توییتر زادگاه استفاده مدرن از هشتگ است. هشتگ‌های توییتر عمدتا برای اشاره به موضوعات ویژه در گفتگو کاربرد دارند. نوار کناری ترندها در فید توییتر، فهرستی از هشتگ‌هایی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید را ارائه می‌کند. این فهرست بر اساس توییت‌هایی که منتشر می‌کنید شکل می‌گیرد. هنگامی که به دنبال هشتگی در توییتر هستید سه روش برای فیلتر کردن نتایج وجود دارد:
  • در حالت 'Top' محبوب‌ترین و مرتبط‌‌ترین پست ها از جمله از کاربرانی که آنها را دنبال نمی کنید، نمایش داده می‌شوند.
  • در حالت 'All' هر توییتی که از آن هشتگ استفاده می کنند به صورت همزمان نشان داده می‌شود.
  • در حالت 'People You Follow' نتایجی از کاربرانی که دنبال می کنید، نمایش داده می‌شوند.

فیسبوک در ژوئن 2013 پشتیبانی از هشتگ را آغاز کرد و البته این اقدام به جریانی نیرومند مبدل نشد. با کلیک روی هشتگ‌های فیسبوکی فهرستی از پست‌های حاوی هشتگ مشابه نمایش داده می‌شوند. نتایج به افرادی که شما می‌شناسید، محدود نمی‌شوند.

هشتگ‌ها می‌توانند برای تکمیل عکس‌های به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام استفاده شوند و به کاربر در کشف حساب‌های کاربری جدید و پست‌های مرتبط کمک کنند.

هنگامی که روی یک هشتگ گوگل پلاس کلیک می‌کنید نتایج جستجو شامل هشتگ اصلی و همچنین پست‌هایی با برچسب‌ها و کلیدواژه‌های مشابه می‌شود. نتایج جستجوی گوگل در سمت چپ صفحه نمایش داده می‌شوند در شرایطی که نتایج جستجوی هشتگ در سمت راست پدیدار می‌شوند. افزون بر این، گوگل امکان جستجو در فیسبوک و توییتر را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هشتگ‌ها می‌توانند در مواردی اثراتی مخرب برجا بگذارند و در موارد دیگری بی‌نهایت مفید واقع شوند. یكی از هشتگ‌های حیاتی اخیر #helpnepal بود كه باعث شد کمک‌های بسیاری به حادثه دیدگان زلزله نپال ارسال شود. در مجموع کاربران شبکه‌های اجتماعی به استفاده از هشتگ‌ها علاقه بسیاری دارند و به صورت روزانه آن‌ها را مورد استفاده قرار می‌دهند. این موضوع می‌تواند دلایل بسیاری داشته باشد:

  • استفاده از این فرایند برای افزایش شهرت یک موضوع خاص
  • ایجاد فضایی برای میزبانی از گفت و گوهای اینترنتی
  • دریافت اطلاعات درباره یک موضوع خاص به صورت یکجا
  • سازماندهی توییت‌ها و مطالب منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی
  • افزایش تعداد هواداران یا دوستان در شبکه‌های اجتماعی
  • تبلیغات شرکت‌های مختلف برای محصولاتشان در فضای مجازی

 

 
 
چگونه هشتگ مورد علاقه خود را جستجو کنیم؟
 
 
در قسمت جستجوی شبکه‌های اجتماعی برچسب دلخواه خود را (به عنوان مثال #دفترشما) را تایپ کنید وEnterرا بزنید سپس آنچه در پایین صفحه می‌بینید پست‌هایی می‌باشد که کاربران مختلف با این هشتگ پست کرده‌اند.
 
 
تفاوت بین # و @:

زمانی که شما بلافاصله قبل از نام یکی از کاربران علامت @ را قرار می‌دهید با این عمل نام کاربر برچسب خواهد شد و از طریق نوتیفیکیشن‌ها مطلع پیام شما خواهد شد.

کاربرد هشتگ در جستجو و اشتراک گذاری بهتر در فیس بوک:

قبلا مطالبی در توییتر هشتگ نویسی می‌شد اما وقتی آن را در فیس بوک به اشتراک می‌گذاشتید چون هنوز فیس بوک از آن پشتیبانی نمی‌کرد؛ حالت زیبایی نداشت. هم اکنون به راحتی می‌تونید آن را کپی یا به اشتراک گذاشته و یا اصلا توییتر و فیس بوک را به هم متصل کنید تا بلافاصله مطلبتان در هر دو منتشر شود . فیس بوک همانطور که قبلا اشاره کردیم در ژوئن 2013 از هشتگ پشتیبانی نمود. با کلیک روی هشتگ‌های فیسبوکی فهرستی از پست‌های حاوی هشتگ مشابه نمایش داده می‌شوند. نتایج به افرادی که شما می‌شناسید، محدود نمی‌شوند. هشتگ در فیس بوک می‌تواند بازدید کنندگان از پست‌های شما را افزایش دهند.

 

هشتگ در تلگرام:

تلگرام امکاناتی دارد که نرم افزارهای مشابه ندارند؛ یکی از آنها استفاده از هشتگ است که با استفاده از آن مطالب گم نمی‌شود و امکان جمع شدن آنها پشت سرهم وجود دارد. به این صورت که بعد از هر پیام که می‌فرستید یک علامت هشتگ بزنید و آن عنوانی را که می‌خواهید بقیه با آن عنوان دنبالش بگردند را اضافه کنید. مثلا اگر متن شما درباره بخشنامه است این طور بنویسید #بخشنامه

  • قبل از علامت هشتگ حتما باید یک فاصله باشد.
  • همانطور که میبینید رنگ هشتگ آبی شده یعنی کلیک خور است. به این معنی که اگر روی آن کلیک کنید وارد صفحه‌ای می‌شوید که تمام متن‌هایی که در این پیج آن هشتگ را دارند را پشت سر هم ردیف می‌کند. بنابراین اگر پیامی خیلی بالاتر باشد گم نمی‌شود و با داشتن هشتگ مربوطه دسترسی به آن راحت می‌شود.
  • اگر عنوان هشتگ شما دو کلمه‌ای است باید بوسیله underline ( _ ) از هم جدا شود وگرنه فقط کلمه اول را بعنوان کلمه هشتگی میشناسد ببینید.
#معماری شهرسازی
#معماری_شهرسازی
 
همانطور که می‌بینید در هشتگ اول فقط کلمه معماری کلیک خور شده ولی در دومی معماری_شهرسازی کلیک خور شده است.  .بنابراینیکی از راه‌های کلاسه شدن مطالب استفاده از هشتگ است. کسانی که می‌خواهند حتما مطالبشان دیده شود بهتر است از آن استفاده کنند. اگر برای شخص خاصی پیام بدهید که می‌خواهید متوجه پیامتان شود و حتما پیامتان را ببیند از @بهره بگیرید و سپس از username آن شخص استفاده کنید.

 

ابزارهای دسته‌بندی هشتگ

سایت‌های مفید درباره هشتگ بسیارند اما در اینجا سه نمونه را معرفی می‌کنیم:

۱- سایت hashtags

این سایت اولین مکانی است که شما می‌توانید هشتگ‌های رایج و پر بیننده را پیدا کنید. معنای هر هشتگ با کلیک روی آن به طور کامل نشان داده می‌شود.

۲- سایت wthashtag

نوعی سایت مرجع هشتگ است که کاربران منبع هشتگ را ویرایش می‌کنند. اگر شما نمی‌دانید هر هشتگی چه معنایی دارد یا اینکه نمی‌دانید چطور از آن استفاده کنید، شما می‌توانید در این سایت جست و جو کرده و توضیح کاملی در مورد هشتگ کسب کنید.

۳- سایت tagdef

این سایت به طور خودکار هشتگ‌های روز، معروف، جدید و محبوب‌ترین در هفته را به زبان‌های مختلف فهرست می‌کند. کاربران می‌توانند معنای این اصطلاحات را برای دیگران بنویسند. اگر کاربران با معانی نوشته ‌شده موافق باشند، می‌توانند امتیاز مثبت بدهند و اگر مخالف باشند، امتیاز منفی. البته گفته می‌شود، فیس‌بوک نیز به زودی هشتگ را برای پست‌های کاربران فعال می‌کند تا دسته‌بندی محتوایی بهتری را در اختیار قرار داد. البته این عمل جستجوی محتوا در فیس‌بوک را راحت‌تر می‌کند!

مطالب مشابه تلگرام و شبکه های اجتماعی:

اپلیکیشن پینگل رقیب جدی تلگرام

راههای مهم جذب فالوور و افزایش لایک در اینستاگرام

آموزش جستجوی افراد در اینستاگرام با مخفی کردن شماره تلفن

انتخاب فالوور اینستاگرام با فیلتر جستجو

آموزش حرفه ای ترفندهای اینستاگرام

رازهای افزایش لایک اینستاگرام

آموزش کار با پیام‌های دایرکت در اینستاگرام

تگ کردن افراد در عکس های اینستاگرام

نکات کلیدی برای عکس های اینستاگرام

ارسال چندین عکس و ویدئو در یک پست اینستاگرام

ویژگی اینستاگرام برای اشتراک گذاری آسان عکس

اهمیت و کاربرد هشتگ اینستاگرام

استفاده از هشتگ در اینستاگرام

یافتن دوستان در اینستاگرام

اشتراک گذاری ویدیو و تصویر در اینستاگرام

تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس پروفایل

ساخت همزمان چند اکانت اینستاگرام

پاک کردن اکانت اینستاگرام

آموزش گرفتن موبايل اعضای کانال و گروههای تلگرام

کسب درآمد و بازاریابی با استیکر تلگرام

آموزش کسب درآمد از تلگرام

آموزش افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام

تلگرام ابزار کسب و کار و درآمد اینترنتی ؟




تاریخ: چهار شنبه 29 شهريور 1396برچسب:آموزش, کامل, هشتگ , اینستاگرام , تلگرام,
ارسال توسط پول دوست

حذف اکانت تلگرام Telegram

شبکه های اجتماعی امروزه توی زندگی همه ما به نوعی سر درآورده و ما به طور مستقیم غیر و مستقیم از اینها استفاده می کنیم از کسب درآمد و رونق کسب و کار خانگی و تجاری گرفته تا انجام کارهای شخصی و سرگرمی و گفتگوها و.... در سالهای اخیر مسنجر تلگرام در ایران با کنار زدن وایبر ، گوی رقابت را از سایرین گرفته و محبوب ترین و پر استفاده ترین شبکه اجتماعی شده که در ادامه دلایل محبوبیتش خواهد آمد . این شبکه خوب هست اما معایبی دارد و مثلا کسی با مشاهده مشکلاتش و یا مواردی که پیش آمد قصد دارد تا اکانت خود را حذف کند در اینجا قصد دارم تا آموزش تصویری و مرحله به مرحله حذف اکانت تلگرام را آموزش دهم ...

تلگرام (Telegram) یک مسنجر پرطرفدار است؛ چرا که اشتراک گذاری فایل‌ها در آن محدودیت نوع ندارد و شما می‌توانید انواع فایل‌های مورد نظر خود را ارسال نمایید. از دیگر مزیت‌های پیام رسان تلگرام این است که امکان ارسال فایل با اندازه یک گیگابایت نیز در آن وجود دارد. اما در صورتی که تصمیم به حذف اکانت تلگرام خود بگیرید، باید بدانید که گزینه حذف حساب کاربری به صورت پیشفرض در مسنجر تلگرام وجود ندارد و برای حذف اکانت تلگرام خود باید ابتدا وارد سایت تلگرام شده و از طریق وب سایت اقدام به حذف حساب کاربری (اکانت) تلگرام خود نمایید.

 

مراحل حذف اکانت تلگرام:

در مرحله ی اول با استفاده از آدرس زیر به قسمت حذف اکانت تلگرام مراجعه نمایید.

https://my.telegram.org/auth?to=deactivate

 

 

پس از ورود به وب‌سایت، مانند تصویر زیر شماره موبایل خود را به همراه +۹۸ (کد ایران) وارد کرده و بر روی Next کلیک کنید. (شماره موبایل خود را بدون صفر وارد کنید و بجای صفر، +۹۸ را تایپ کنید).

 

حذف اکانت تلگرام - تلگرام - پیام رسان تلگرام - مسنجر تلگرام - اکانت تلگرام - telegram

 

 

در این مرحله یک رمز عبور به مسنجر تلگرام شما ارسال می گردد؛ که رمز مورد نظر را می‌بایست در کادر  password مرحله‌ی بعد وارد کنید.

 

حذف اکانت تلگرام - تلگرام - پیام رسان تلگرام - مسنجر تلگرام - اکانت تلگرام - telegram

 

 

همانطور که در مرحله‌ی قبل اشاره کردیم، رمز عبور ارسال شده در مسنجر تلگرام خود را باید در کادر Password وارد کرده و سپس روی گزینه Sign in کلیک کنید.

 

حذف اکانت تلگرام - تلگرام - پیام رسان تلگرام - مسنجر تلگرام - اکانت تلگرام - telegram

 

 

در صفحه جدید بر روی گزینه Deactivate account کلیک کنید.

 

حذف اکانت تلگرام - تلگرام - پیام رسان تلگرام - مسنجر تلگرام - اکانت تلگرام - telegram

 

 

در مرحله‌ی بعد گزینه Done را انتخاب کنید.

 

حذف اکانت تلگرام - تلگرام - پیام رسان تلگرام - مسنجر تلگرام - اکانت تلگرام - telegram

 

 

در مرحله‌ی آخر یک پنجره برای شما باز خواهد شد که برای غیر فعال کردن اکانت تلگرام خود باید بر روی گزینه "Yes,delete my account" کلیک کنید.

 

حذف اکانت تلگرام - تلگرام - پیام رسان تلگرام - مسنجر تلگرام - اکانت تلگرام - telegram

 

 

در صورت موفقیت امیز بودن عملیات حذف اکانت تلگرام، با پیغام زیر مواجعه خواهید شد.

 

حذف اکانت تلگرام - تلگرام - پیام رسان تلگرام - مسنجر تلگرام - اکانت تلگرام - telegram

 

 

اما پس از اینکه اکانت شما به طور کامل حذف شد، پروفایل شما به صورت زیر برای دوستانتان نمایش داده خواهد شد و دیگر اثری از عکس و نام کاربری شما در تلگرام دوستانتان نخواهد بود. دقت داشته باشید، پیام‌هایی را که از قبل برای دوستان خود ارسال کرده‌اید، برای آن‌ها پاک نخواهد شد.

 

حذف اکانت تلگرام - تلگرام - پیام رسان تلگرام - مسنجر تلگرام - اکانت تلگرام - telegram

 

مطالب مشابه تلگرام:

اپلیکیشن پینگل رقیب جدی تلگرام




تاریخ: چهار شنبه 29 شهريور 1396برچسب:حذف اکانت تلگرام , تلگرام , حذف تلگرام , Telegram,
ارسال توسط پول دوست

آموزش نصب تصویری تلگرام روی کامپیوتر

شبکه های اجتماعی زیادی مانند فیسبوک ، توئیتر، اینستاگرام و... در ایران میان کاربران محبوبیت دارند ولی از همه اینها تلگرام محبوبیت خاصی پیدا کرده است . تلگرام به دلایل زیادی از جمله سرعت بالا، فیلتر نبودن در ایران، امنیت بالا،کاربر پسند بودن ، امکانات مناسب و... مورد استقبال قرار گرفت و با کنار زدن وایبر ، یکه تاز میدان شد . تلگرام بر روی موبایل نصب می شود ولی نصب کامپیوتری آن که بر روی ویندوز می باشد هم میان کاربران با استقبال مواجه شده است. در اینجا نصب تصویری تلگرام بر روی کامپیوتری و همچنین کار کردن با آن و همچنین بلاگ و آنبلاگ کردن ممبر خواهد آمد.

 
آموزش تصویری نصب تلگرام روی کامپیوتر - آموزش نصب تلگرام روی کامپیوتر - تلگرام - نصب تلگرام - مسنجر تلگرام - کار با تلگرام

تلگرام یکی از مسنجرهای جدید و به شدت محبوبی می‌باشد که دارای کارایی‌های متعدد و برای پلفتروم‌های زیادی ارائه شده است. برخی از کاربران آن را بهترین جایگزین برای واتس آپ می‌دانند که به حق بهترین پیشنهاد و جایگزین برای واتس آپ همین نرم افزار می‌باشد. تلگرام کارایی بیشتری نسبت به واتس آپ دارد و بر خلاف واتس آپ نسخه ویندوز و حتی مک نیز دارد. در این مقاله برای شما آموزش کامل نصب تلگرام و کار با این پیام‌رسان را در نظر گرفته‌ایم. توجه داشته باشید که توسط تلگرام برای کامپیوتر قادر به ارسال عکس و فایل در فرمت‌های مختلف خواهید بود. ارسال عکس و استیکرهای جذاب نیز در نرم افزار قرار داده شده است؛ سرعت نرم افزار بسیار بالا می‌باشد و همچنین پیام‌ها به صورت رمزگذاری شده ارسال می‌شوند.

 

 

آموزش نصب تلگرام روی ویندوز

نکته مهم این است که شما حتی بدون نصب روی گوشی قادر به اجرای مستقیم این نرم افزار روی ویندوز خواهید بود و این خبر بسیار خوبی می‌باشد.

۱- شما اول نرم افزار تلگرام مختص ویندوز را دانلود کنید سپس از حالت زیپ خارج نمایید و با کلیک روی فایل اجرایی به نصب نرم افزار بپردازید.

۲- با صفحه‌ای مانند زیر مواجه می‌شوید که باید روی Ok کلیک کنید.

آموزش تصویری نصب تلگرام روی کامپیوتر - آموزش نصب تلگرام روی کامپیوتر - تلگرام - نصب تلگرام - مسنجر تلگرام - کار با تلگرام

 

۳ – مانند عکس زیر روی Next کلیک کنید.

آموزش تصویری نصب تلگرام روی کامپیوتر - آموزش نصب تلگرام روی کامپیوتر - تلگرام - نصب تلگرام - مسنجر تلگرام - کار با تلگرام

 

۴ – مانند تصویر زیر دوباره روی Next کلیک کنید.

آموزش تصویری نصب تلگرام روی کامپیوتر - آموزش نصب تلگرام روی کامپیوتر - تلگرام - نصب تلگرام - مسنجر تلگرام - کار با تلگرام

 

۵ – و باز هم مانند عکس زیر روی Next کلیک کنید.

آموزش تصویری نصب تلگرام روی کامپیوتر - آموزش نصب تلگرام روی کامپیوتر - تلگرام - نصب تلگرام - مسنجر تلگرام - کار با تلگرام

 

۶ – در این صفحه نیز بدون انجام هیچ تغییری روی Next کلیک کنید.

آموزش تصویری نصب تلگرام روی کامپیوتر - آموزش نصب تلگرام روی کامپیوتر - تلگرام - نصب تلگرام - مسنجر تلگرام - کار با تلگرام

 

۷ – در پنجره بعدی روی Install کلیک کنید. مانند تصویر زیر

آموزش تصویری نصب تلگرام روی کامپیوتر - آموزش نصب تلگرام روی کامپیوتر - تلگرام - نصب تلگرام - مسنجر تلگرام - کار با تلگرام

 

۸ – کمی صبر کنید تا مراحل نصب به پایان برسد و پنجره زیر ظاهر شود اکنون روی Finish کلیک کنید تا نرم افزار تلگرام اجرا شود. ( عکس زیر )

آموزش تصویری نصب تلگرام روی کامپیوتر - آموزش نصب تلگرام روی کامپیوتر - تلگرام - نصب تلگرام - مسنجر تلگرام - کار با تلگرام

 

۹ – اکنون مانند عکس زیر روی Start Messeging کلیک کنید.

آموزش تصویری نصب تلگرام روی کامپیوتر - آموزش نصب تلگرام روی کامپیوتر - تلگرام - نصب تلگرام - مسنجر تلگرام - کار با تلگرام

 

۱۰ – مانند عکس زیر ابتدا کشور ایران را از لیست انتخاب کرده سپس شماره موبایل خودتان را بدون وارد کردن ۰ وارد کنید و روی Start کلیک نمایید.

آموزش تصویری نصب تلگرام روی کامپیوتر - آموزش نصب تلگرام روی کامپیوتر - تلگرام - نصب تلگرام - مسنجر تلگرام - کار با تلگرام

 

۱۱ – اکنون مانند عکس زیر کد دریافت شده را در محل تعیین شده قرار داده (Your Code) و روی Next کلیک کنید. اگر روی گوشی تلگرام ندارید روی Send code via sms کلیک کنید تا کد را به صورت پیامی دریافت نمایید. بعد از وارد کردن کد روی Next کلیک کنید. (در صورتی که Send code via sms نبود مشکلی نیست و مراحل نصب را طی کنید. در صورت نصب بودن تلگرام روی گوشی آن را روی تلگرام نصب شده دریافت می‌کنید و در غیر اینصورت به صورت پیامک دریافت می‌نمایید).

آموزش تصویری نصب تلگرام روی کامپیوتر - آموزش نصب تلگرام روی کامپیوتر - تلگرام - نصب تلگرام - مسنجر تلگرام - کار با تلگرام

 

۱۲ – مانند عکس زیر یک نام، نام خانوادگی و عکس پروفایلتان را انتخاب کنید و روی Sign Up کلیک کنید.

آموزش تصویری نصب تلگرام روی کامپیوتر - آموزش نصب تلگرام روی کامپیوتر - تلگرام - نصب تلگرام - مسنجر تلگرام - کار با تلگرام

۱۳ – اکنون تلگرام روی ویندوز شما نصب شده است.

 

حل مشکل و ارور Register شماره هنگام نصب تلگرام : (خطای phone number not registered)

مانند تصویر زیر روی نوشته here کلیک کنید و بقیه مراحل نصب را دنبال نمایید.

آموزش تصویری نصب تلگرام روی کامپیوتر - آموزش نصب تلگرام روی کامپیوتر - تلگرام - نصب تلگرام - مسنجر تلگرام - کار با تلگرام

 

آموزش کار با تلگرام روی ویندوز

۱ – تعویض عکس و نام پروفایل شما: مانند عکس زیر روی Setting بالای نرم افزار کلیک کنید. مانند تصویر زیر طبق فلش‌ها برای تعویض نام و عکس پروفایل کلیک نمایید.

آموزش تصویری نصب تلگرام روی کامپیوتر - آموزش نصب تلگرام روی کامپیوتر - تلگرام - نصب تلگرام - مسنجر تلگرام - کار با تلگرام

 

۲ – اضافه کردن افراد به نرم افزار: از بالای نرم افزار روی Contacts کلیک کنید. اکنون روی Add Contact کلیک کرده؛ نام دلخواه، نام خانوادگی دلخواه و شماره فرد مورد نظر را وارد کرده و سپس روی Creat کلیک کنید.

 

آموزش بلاک افراد در نسخه ویندوز تلگرام :

۱- ابتدا روی نام کاربری که قصد بلاک کردنش را دارید کلیک کنید تا وارد صفحه چت با کاربر شوید. سپس مانند عکس زیر در بالای صفحه چت روی نام کاربری دوباره کلیک کنید. برای مثال ما در عکس زیر قصد بلاک کردن کاربری با نام Amir را داریم.

آموزش تصویری نصب تلگرام روی کامپیوتر - آموزش نصب تلگرام روی کامپیوتر - تلگرام - نصب تلگرام - مسنجر تلگرام - کار با تلگرام

 

۲ – سپس وارد پروفایل کاربر می‌شود در آخر صفحه مانند تصویر زیر روی Block User کلیک کنید.

آموزش تصویری نصب تلگرام روی کامپیوتر - آموزش نصب تلگرام روی کامپیوتر - تلگرام - نصب تلگرام - مسنجر تلگرام - کار با تلگرام

 

۳ – برای آنبلاک کردن یا رفع بلاک دوباره مسیر بالا را بروید و این بار خواهید دید گزینه block user به unblock user تغییر پیدا کرده است و شما باید روی unblock user کلیک کنید.

مطالب مشابه تلگرام:

اپلیکیشن پینگل رقیب جدی تلگرام




تاریخ: چهار شنبه 29 شهريور 1396برچسب:آموزش ,نصب ,تصویری, تلگرام , کامپیوتر,
ارسال توسط پول دوست

راههای ساده کسب درآمد در خانه

کسب درآمد در منزل ، درآمد زایی خانگی، کارخانه خانگی ، میلیونر شدن در خانه مسکونی، صنعت درآمدزای خانه، تولید خانگی و یبا هر اسم دیگری که رویش بگذاریم امروز مورد توجه است و بسیار از خانواده ها اقتصادشان بر محور این نوع درآمدها می چرخد.
شیوه های کسب درآمد در ایران می تواند متنوع باشد اگر ما نگاهی به اطرافمان داشته باشیم و همچنین از مهارت و تخصص خودمان به درستی بهره ببریم . آگاهی از راههای مختلف کسب درآمد خانگی قدم اول برای شروع کسب و کار خانگی است . طبیعی است هر کس برای پول دار شدن تلاش کند و چه اشکالی دارد که این کار در منزل باشد مردم ایتالیا در کسب و کار خانگی شهرت دارند و تایوان هم بزرگترین کسب و کارهای در منزل را دارد شعار هر خانه یک کارخانه از تایوان به سایر جاها انتشار یافته است.
همواره تلاش های افراد برای ترقی و کسب درآمد ستودنی است به شرطی که برای رفاه و رفع نیازها باشد متاسفانه علیرغم تلاش انسانها برای درآمد بیشتر، برخی از این تلاش‌ها در اکثر موارد بی‌نتیجه و شخص از انجام دیگر فعالیت‌ها نیز مایوس می‌شود. آگاهی از راه‌ها و روش‌های صحیح پول درآوردن و کسب درآمد و همچنین رعایت نکات لازم می‌تواند به افراد در حرکت در این مسیر کمک کند. حال اگر این کار در منزل و بدون خروج از خانه باشد که چه بهتر!
 

پول درآوردن از راه فروش صنایع دستی

محصولات صنایع دستی از جمله مواردی که می‌توان به‌راحتی در منزل تولید و آن را در معرض فروش قرار داد. صنایعی مانند صنایع دستی چرمی (نقاشی روی چرم، ساخت کمربند و کیف و...)، صنایع دستی فلزی (قلمزنی، مشبک سازی فلزی، حکاکی روی فلز، جواهر سازی)، صنایع دستی چوبی و حصیری (معرق کاری، حصیربافی، نقاشی روی چوب، مروار بافی، مشبک چوب، خاتم کاری، سوخت روی چوب، چیغ بافی، ساخت سازهای سنتی)، سفال و سرامیک و کاشی سنتی، صنایع دستی دریایی (نقاشی روی صدف)، صنایع دستی مستظرفه (مینیاتورسازی، نقاشی، تذهیب، طراحی، جلد سازی، صحافی سنتی، تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی و انواع مختلف رودوزی‌های سنتی
 

صنایع غذایی و فروش محصولات

برخی از صنایع غذایی را نیز می‌توان در منزل تولید و به فروش رساند. تولید و بسته بندی ترشیجات و شور، ماست بند، تولید گلاب و عرقیات گیاهی، تولید و بسته بندی آبلیمو، آبغوره، سرکه، نارنج، نبات پزی، شیرینی پزی سنتی، پخت انواع نان، تهیه شکلات، تهیه لواشک، تهیه مرباجات، تهیه ماهی فرآوری شده، تولید انواع رب، تولید رشته آشی از جمله این مواد غذایی هستند.
 

وبلاگ‌نویسی

از فواید عصر تکنولوژی این است که مزایایش شامل حال همه و از جمله زنان خانه‌دار می‌شود. اگر دستی به نویسندگی دارید و با کیفیت وبلاگ‌نویسی تا حدودی آشنا هستید، این شغل می‌تواند برای شما ایده‌آل باشد. هر روزه آگهی‌های فراوانی برای استخدام وبلاگ‌نویس در اینترنت ارائه می‌شود. شما می‌توانید مشغول به انجام این کار شوید و در کنار داشتن یک شغل لذتبخش از درآمدی مکفی برخوردار شوید. همچنین می‌توانید خودتان وبلاگ بسازید تا بتدریج بازدیدکننده پیدا کنید و بتوانید آگهی‌های تبلیغ را به وبلاگ‌تان جذب کنید.
 

پرورش گل و گیاه

یکی از روش‌های پول درآوردن پروزش گل و گیاه است. اگر فضای کافی دارید، انجام این کار را نیز در برنامه‌هایتان بگنجانید. پرورش گل و گیاه هزینه چندانی لازم ندارد و آنچه می‌خواهد عشق و صبوری است. در این زمینه تحقیق کنید یا در کلاس‌های رایگان پرورش گل و گیاه که در بسیاری از پارک‌ها برگزار می‌شود شرکت کنید و روش مناسب را یاد بگیرید.
 

ترجمه کردن

به‌وسیله کامپیوتر توسط یک دیکشنری قوی می توانید هر نوع متن انگلیسی یا هر زبانی را سریع ترجمه نمایید. حتی می توانید کتابهای پر فروش را به زبان فارسی ترجمه کرده و منتشر نمایید.
 

خیاطی کردن

همه ی مردم لباس میپوشند و به تعداد افراد کره زمین سلیقه وجود دارد. شما می‌توانید از تو خونه لباس هایی طراحی کنید، بدوزید و بفروشید ! یا حتی کیف، چمدان و … روش کار بدین صورت است ابتدا مشتری جذب کنید، سپس لباسی را که سفارش داده است بدوزید و به او تحویل دهید.اگر در این زمینه میخواهید فعالیت کنید حتما از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و Pinterest شروع کنید چون افراد بازار هدف شما بیشتر در این شبکه های اجتماعی (مربوط به مد و فشن) فعال هستند.

آشپزی با دستور خاص

خیلی از ثروتمندان و افراد مشهور از راه طبخ دستور غذایی خاص خودشان مشهور و ثروتمند شدند بنابراین اگر دست پخت خوبی دارید و دیگران از آن تعریف می‌کنند بهتر است فرصت را از دست ندهید و دست به کار شوید. چرا که امروز به خاطر موقعیت‌های شغلی و اینکه مردم بیشتر زمان خود را در خارج از منزل سپری می‌کنند امکان آشپزی نداشته و شما به راحتی با تعدادی تراکت که در محل زندگی خود پخش می‌کنید می‌توانید صاحب یک کسب و کار خانگی موفق شوید و آن‌را بسرعت گسترش دهید.
 

آموزش دادن با هر تخصص

کلاس های پاره وقت می توانند برای بچه هایی که برای حضور در کلاس یا تمام کردن تکالیفشان مشکلاتی دارند، مفید باشند. این روش تدریس خصوصی همچنین با عث بالا رفتن اعتماد به نفس دانش آموزانی می شود که در کلاس خجالتی هستند. این کلاس ها از ارزش درمانی بسیار بالایی برخورداند. از این نوع آموزش ها می توان برای افرادی که در سطوح بالاتر تحصیل می کنند هم استفاده کرد.
 

بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی می‌تواند برای شما یک درآمد 1 تا 3 میلیونی را مهیا کند افراد می توانند با مراکزی که نیاز به بازاریابی برای محصولشان دارند قرارداد ببندند و بسته به فعالیت خود از 1 تا 3 میلیون مزد دریافت کنند.



تاریخ: سه شنبه 28 شهريور 1396برچسب:راههای ,ساده ,کسب درآمد در خانه, کسب و کار خانگی, ,
ارسال توسط پول دوست

اپلیکیشن پینگل رقیب جدی تلگرام

اپلیکیشن تازه واردی به نام پینگل در راه است و شاید رقیب جدی تلگرام شود و بازار کسب درآمد در ایران را با جذب کاربران تغییر دهد..
گیر شدن شبکه اجتماعی تلگرام در بین کاربران ایرانی چیزی جدیدی نیست تلگرام به دلایل زیادی از جمله سرعت بالا، امکانات رایگان، محیط امن، رمز گذاری اطلاعات ، کاربرمحور بودن و... مورد توجه ایرانیان قرار گرفت و کوچ میلیونی از وایبر به تلگرام پیامد بزرگ این توجه بود . چنان بازار کسب و کار و درآمد در شبکه اجتماعی تلگرام رونق گرفت که صحبت از کسب درآمدهای میلیونی و میلیاردی برخی از کانالها می شود و اینکه عده ای از این پیام رسان سود بالایی به جیب زدند. تلگرام هم مانند سایر پیام رسانها بی رقیب نیست و اگرچه هر روز با آپدیت سعی در افزایش امکانات خود دارد ولی باز رقبا بیکار نشدند و در حال ارائه خدمات جدید و بهتر هستند این بار اپلیکشن پینگل سعی کرد با ارائه خدمات بهتر و به روز تر ، جای تلگرام را بگیرد و از قرائن پیداست که تلگرام با رقیب جدی در ایران مواجه است. شاید روزی بازار کسب و کار اینترنت و دنیای مجازی در ایران تحت تاثیر اپلیکشن پینگل قرار گیرد و این پیام رسان شتاب درآمد کاربران را بیشتر کند. و اما این پینگل چست و چه مزایایی نسبت به تلگرام دارد؟
 
بازار داغ پیام رسان‌ها و استقبال عمومی از این اپلیکیشن‌ها باعث رقابت در حوزه رونمایی از امکانات اپلیکیشن‌های پیام‌رسان رایگان شده و امکاناتی همچون تماس رایگان صوتی و تصویری با کیفیت بالا و اینترنت کم سرعت ارائه شده است.
چند سالی است که اپلیکیشن های پیام رسان در گوشی های هوشمند به ابزاری کم نظیر در حوزه ارتباطات تبدیل شده اند؛ چرا که کاربران بدون هزینه بالا می‌توانند پیام و صوت خود را به دیگران رسانده و از امکانات چت گروهی بهره ببرند.

پیام رسان ها در ایران با وایبر فراگیر و عمومی شد و اندک زمانی بعد، تلگرام به صورت عمومی فراگیر شد و حالا به حدی رسیده است که کمتر ایرانی را می توانی بیابی که از تلگرام استفاده نکند.با توجه به اینکه پیام‌رسان‌ها دیگر عضو جدایی ناپذیر از اسمارت‌فون‌ها شده‌اند، هر روز پیام‌رسان‌های متنوعی در استورهای مختلف عرضه می شوند.

 


در این حوزه مهمترین رکن پیام‌رسان‌ها، عامه‌پسند بودن پیام رسان‌هاست و اگر مشکلات دیگر پیام‌رسان‌ها برطرف و قابلیت های جدیدی هم به آن اضافه شود، استقبال گسترده‌ای را در پی خواهد داشت.

چرا که در این حوزه، پس از فراگیری استفاده از تلگرام، ایمو، واتس آپ و… اختلال های این پیام رسان و ضعف هایی برای عموم روشن شد تا کار رقبا برای حضور در این عرصه باز شود.

فیلتر و یا کند شدن پیام‌رسان‌ها امری است که تقریبا باید خود را به آن عادت دهیم زیرا هرچند وقت یک‌بار مهاجرتی به سمت یک اپلیکیشن دیگر آغاز شود که نمونه آن برای ایرانی‌ها تغییر استفاده پیام‌رسان‌ها از وایبر به تلگرام بود.

در این بخش، مشکلات اینترنت در ایران و ضعیف بودن اینترنت در تلفن های همراه و نبود امکان تماس صوتی و تصویری با اینترنت کم سرعت مشکلی است که کار را برای حضور رقبای تازه باز کرده است.

بر اساس این گزارش، تلگرام محیط امنی را به کاربران خود هدیه داد تا در فضایی عامه‌پسند و امن بتوانند اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند که این ویژگی تا قبل از تلگرام در هیچ نرم‌افزاری به‌صورت قدرتمند دیده نشده بود.

بر همین اساس در این گزارش قصد داریم تا یکی از رقبای تازه تلگرام که در این حوزه فعالیت‌هایی قابل تامل برای کاربران ایرانی داشته است را معرفی کنیم.

استفاده از اپلیکیشن پیام رسانی که بتواند تماس رایگان صوتی و تصویری را با کیفیت بالا داشته باشد همیشه یک خواسته منطقی ازسوی کاربران است. این نیاز اگر با امکانات ایرانی ها و سرعت پایین اینترنت هم همگون شود که دیگر به یک هدف نهایی تبدیل می شود؛چرا که اگر کاربر ایرانی برای ارتباط تصویری و صوتی به اینترنت پر سرعت نیاز نداشته باشد بهترین امکاناتی را که می تواند، دریافت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، در اپلیکیشن پینگل این امکانات تازه ارائه شده و می‌توانید تماس صوتی رایگان با کیفیت داشته و حتی با اینترنت ضعیف و ۲G تماس تصویری رایگان با رزولیشن ۷۲۰P و پیغام رسانی بسیار سریع، ساده و امن را در کنار اشتراک گذاری عکس، ویدئو و موقعیت جغرافیایی تجربه کنید.

رمزگذاری همه اطلاعات و فعالیت‌های شما، یکی دیگر از مزایای این رقیب تلگرام است که کاربران بسیاری را تحریک می کند تا از تلگرام و ایمو به این ابزار تازه کوچ کنند.

همین‌طور موضوع باتری خوری پیام رسان‌ها یکی دیگر از مشکلات این بازارها است که در این اپلیکیشن بدان توجه شده و در کنار صرفه جویی در مصرف باتری تا ۱٫۵ برابر، خیال کاربر را از امنیت و مصرف باتری راحت می‌کند.

از دیگر مزایای این اپلیکیشن می‌توان به تماس‌های بین‌المللی فوق‌العاده ارزان با استفاده از امکان Pinngle Out اشاره کرد که با کیفیت فوق العاده بالای صدا و تصویر حتی با اینترنت ضعیف قابل دسترسی است و کاربران با هزینه بسیار ناچیز می توانند از آن استفاده کنند.

مصرف بالای حجم اینترنت در پیام رسان‌ها برای کاربران ایرانی یکی دیگر از مشکلات موجود است که در اپلیکیشن تازه پیام رسان برای آن چاره اندیشیده شده است. مصرف ۳۰درصد کمتر پهنای باند اینترنت موضوعی است که برای ایرانی‌ها خیلی مهم است، زیرا اینترنت نامحدود در ایران کمتر مورد استفاده است و قیمت اینترنت موبایل هم تا حدودی بالا است. از این رو این امکان می تواند کمک خوبی برای هزینه های ایرانی ها باشد.

گفتنی است این اپلیکیشن در گوگل پلی، اپ استور و کافه بازار در دسترس است.

مطالب مشابه کسب درآمد از موبایل:

آموزش کسب درآمد با برنامه نویسی موبایل

تاثیر موبایل در کسب درآمد از اینترنت




تاریخ: سه شنبه 28 شهريور 1396برچسب:اپلیکیشن, پینگل, رقیب جدی, تلگرام, شبکه اجتماعی,,
ارسال توسط پول دوست

ساده ترین راههای کسب درآمد از اینترنت

راههای کسب درآمد از اینترنت و به طوری فضای مجازی ساده و آسان است اگر با مطالعه و شناخت همراه باشد . وقتی می خواستم مهمترین راههای کسب درآمد از اینترنت را فهرست بندی کنم از مرز صد ععد کسب و کار گذشته بود و نکته جالب اینکه برخی از مردم از ساده ترین روش های کسب درآمد ، میلیونر و یا میلیاردر شدند یکی با ساخت صابون از شیر مادر، دیگری با نظافت سگ، فرد دیگری با ساخت استارت آپ ، عده ای با ارائه آپلود و اشتراگ گذاری فایل، برخی با انتشار ویدیو و.... میلیاردها به جیب زدند. ایده کسب درآمد این افراد در زمان مناسب ارائه شد و تا تنور داغ بود نون رو چسباندند. در اینجا قصد دارم تا راههای ساده و در عین حال کاربردی و امتحان شده کسب درآمد از دنیای مجازی را نام ببرم از تبلیغات گرفته تا درآمد از اینستاگرام و تلگرام و شبکه های مجازی که منجر به درآمدزایی می شوند شما کافیست با اراده قوی وارد یک یا چند کسب و کار شوید و کسب درآمد قانونی و بالا داشته باشید.

کسب درآمد از طریق تبلیغات
این روش که یکی از ساده ترین روشها برای کسب درآمد از اینترنت است، بسیار ساده انجام می‌شود. تبلیغات شرکتهای تبلیغاتی را در سایت و وبلاگ خود قرار می‌دهید و به ازای هر کلیکی که روی آنها می‌شود، مبلغی دریافت می‌کنید. معروف ترین سایت در این دسته، گوگل ادسنس است که سالانه میلیاردها دلار بابت نمایش تبلیغات در سایتها و وبلاگهای گوناگون و به ازای هر کلیک روی آنها، پرداخت می‌کند. اما مشکل بزرگ در مورد ادسنس این است که ایران در لیست کشورهای مجاز به استفاده از آن جایی ندارد و برای کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس، حتماً باید یک آدرس در یکی از کشورهای مورد تأیید گوگل داشته باشید تا از طریق آن، حساب ادسنس خود را فعال کنید. شرکتهایی در داخل ایران وجود دارند که برای متقاضی حساب ادسنس فعال شده ایجاد میکنند و درآمد او را با کسر پورسانت به حساب بانکی اش در ایران واریز می‌کنند. البته در این کلاس، نمونه های ایرانی هم بسیار زیادند.
برای نمایش تبلیغات هم می‌توانید از دو روش استفاده کنید:
  • ارائه پکیجهای تبلیغاتی با محدودیت زمانی خاص مثلاً یک ماهه یا سه ماهه
  • ارائه پکیجهای تبلیغاتی به روش پرداخت در برابر کلیک (به ازای هر کلیک که روی آگهی میشود، مبلغی از صاحب آن دریافت می‌کنید.) البته این روش نیاز به امکانات نرم افزاری بیشتری دارد و در شروع کمی هزینه بر است.
 

کسب درآمد از کار در منزل

بسیاری از افراد با نشستن در منزل و با استفاده از دور کاری می‌توانند درآمدهای خوبی را بدست آورند. اما کارهایی که می‌توان از طریق منزل انجام داد چه کارهایی هستند.شما با یادگیری طراحی و گرافیک می‌توانید در منزل به طراحی روی جلد، بنر و یا روتوش عکس‌های قدیمی بپردازید و کسب درآمد کنید.این کار خیلی ساده است. با استفاده از یک نرم افزار مخصوص می توانید هر چیزی را روی فیلم ها زیر نویس کنید. همچنین فیلم را سانسور کرده تا از نظر فرهنگی نیز به مشکلی بر نخورد . پرسودترین شغل حال حاضر جهان در مورد آن همین بس که ثروتمند ترین مرد جهان و همینطور ثروتمندترین مرد ایران از این راه به این ثروتهای هنگفت رسیده اند. توسط یک دیکشنری قوی می توانید هر نوع متن انگلیسی یا هر زبانی را سریع ترجمه نمایید . حتی می‌توانید کتابهای پر فروش را به زبان فارسی ترجمه کرده و منتشر نمایید .از خانه، معلم سرخونه باشیداگر در هر حوزه کاری متخصص هستید مانند موسیقی، تدریس و مشاوره، آشپزی و … میتوانید علم خودتان را به دیگران بفروشید. شما می‌توانید یک سایت برای خود دایر کنید، یا در شبکه های اجتماعی صفحه ای برای خود درست کنید و بعد از جذب مشتری به صورت تلفنی، آنلاین و روش های دیگر به دیگران درس بدهید.

طراحی و گرافیک با کامپیوتر
شما با یادگیری طراحی و گرافیک می‌توانید در منزل به طراحی روی جلد، بنر و یا روتوش عکس‌های قدیمی بپردازید و کسب درآمد کنید.
 
خرید فیلمهای خارجی، سانسور و زیر نویس کردن آنها
این کار خیلی ساده است. با استفاده از یک نرم افزار مخصوص می توانید هر چیزی را روی فیلم ها زیر نویس کنید. همچنین فیلم را سانسور کرده تا از نظر فرهنگی نیز به مشکلی بر نخورد .
 
ایجاد یک وبسایت
 پرسودترین شغل حال حاضر جهان در مورد آن همین بس که ثروتمند ترین مرد جهان و همینطور ثروتمندترین مرد ایران از این راه به این ثروتنهای هنگفت رسیده اند.
 
ترجمه به وسیله کامپیوتر 
توسط یک دیکشنری قوی می توانید هر نوع متن انگلیسی یا هر زبانی را سریع ترجمه نمایید . حتی می‌توانید کتابهای پر فروش را به زبان فارسی ترجمه کرده و منتشر نمایید .
 
از خانه، معلم سرخانه باشید
اگر در هر حوزه کاری متخصص هستید مانند موسیقی، تدریس و مشاوره، آشپزی و … میتوانید علم خودتان را به دیگران بفروشید. شما می‌توانید یک سایت برای خود دایر کنید، یا در شبکه های اجتماعی صفحه ای برای خود درست کنید و بعد از جذب مشتری به صورت تلفنی، آنلاین و روش های دیگر به دیگران درس بدهید.

کسب درآمد از اینستاگرام

۷۵ میلیون کاربر روزانه از اینستاگرام استفاده می‌کنند. اینستاگرام بیش‌ از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. ۱۷ درصد از کاربران اینترنت از اینستاگرام استفاده می‌کنند. ۵۳ درصد از کاربران اینترنت با سن ۱۸ تا ۲۹ سال از اینستاگرام استفاده می‌کنند. اینستاگرام هشتمین اپلیکیشن محبوب در آمریکا است و ... همه این موارد نشان می‌دهد که این شبکه اجتماعی می‌تواند بستر بسیار مناسبی برای درآمدزایی باشد.
برای این کار مسلما در قدم نخست می‌بایست یک صفحه یا پیج داشته باشید و در مراحل بعدی تعداد مناسب فالور که عضو صفحه شما باشند و از همه مهمتر یک خدمت، محصول یا کاری جهت ارائه داشته باشید. از آنجایی که ارائه محصول و خدمات در اینستاگرام بسیار به صرفه تر از روشهای فیزیکی و غیر آنلاین است نمونه های زیادی از کسب و کارهای کوچک و بزرگ را می توانید در اینستاگرام پیدا کنید این صفحات از این طریق به تعداد زیادی مشتری ثابت دست یافته اند که با توجه به نبود هزینه های اضافی از جمله اجاره دفتر یا مغازه، پول شارژ ، هزینه رفت و آمد و غیره در کل هم برای خود مفید بوده اند و هم با کاهش هزینه های اضافی برای مشتریان خود سودمند و مفید واقع شده اند شاید بتوان نتیجه گرفت برای رسیدن به درآمد از طریق اینستاگرام از نظر شغلی و حرفه نه تنها محدودیتی نیست بلکه بستر مناسبی برای ارائه راحت تر به همراه بازده بالاتر هرگونه محصول یا  انواع خدمات وجود دارد. و اما روش‌هایی که می‌توان از طریق اینستاگرام درآمدزایی کرد.
  • درآمد زایی از طریق فروش مستقیم محصولات و خدمات 
  • کسب درآمد از طریق ارائه تبلیغات
  • درآمد زایی از طریق ایجاد برند و شاخص سازی
  • کسب درآمد از طریق خرید و فروش صفحات، عضو یا فالوور
 

 

کسب درآمد از طریق تلگرام

از طریق شبکه اجتماعی تلگرام می‌توان با استفاده از فروش محصول و تبلیغات شروع به درآمد زایی کرد.
 
فروش محصول در تلگرام
محصولات می توانند به چند حالت تقسیم شوند
محصول خدماتی: به این صورت که شما در ازای دریافت مبلغ مورد نظر، به مشتریان خدماتی را ارائه می کنید.
محصول مجازی: منظور از محصول مجازی یک فایل است که می توان آن را بعد از دریافت وجه، به مشتری ارسال کرد.
اجناس در این روش پس از دریافت وجه، برای مشتری پست می‌شود.
شما باید سعی کنید برای محصولی که ارائه می‌کنید ارزش قائل شوید. سعی کنید اولین ارائه کننده آن محصول باشید. سعی کنید معتبر ترین باشید و سعی کنید پشتیبانی خوبی ارائه دهید. در فضای مجازی هر فروش باید یک روش مناسب برای دریافت وجه از مشتری داشته باشد. این روش می تواند انتقال کارت به کارت و یا استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی باشد.  مسلما برای اعتمادسازی بهترین روش آن است که با مشتری رو در رو صحبت کنید اما با استفاده از این روش در فضای مجازی ممکن نیست! به همین دلیل برای اینکه اعتماد مشتری را جلب کنید کافیست ثابت کنید که در آن زمینه بهترین و حرفه ای ترین هستید.
نکته مهم: به هیچ وجه محصولتان را در پروفایل شخصی خودتان تبلیغ نکنید و یا نفروشید زیرا اگر در چند پیام اول نظر مشتری جلب نشود شما را ریپورت اسپم خواهد کرد.
بهترین حالت برای فروش محصول استفاده از ربات هست زیرا در ربات می‌توانید محصولتان را به صورت هوشمند و اتوماتیک بفروشید. هوشمند بودن سیستم فروش باعث اعتمادسازی خواهد شد و همچنین این کار از ریپورت شدن اکانت شما جلوگیری خواهد کرد.
شما می‌توانید برای پشتیبانی از محصول خود از پروفایل شخصی خودتان استفاده کنید و با این کار  اعتماد مشتری را جلب نمایید.
یکی دیگر از محصولاتی می‌توانید در تلگرام بفروشید شارژ اپراتورها می‌باشد. کافیست ابتدا ربات را ساخته و سپس آن را به یک ربات فروش شارژ تبدیل کنید. 
 
 
ارسال تبلیغ در تلگرام
ابتدا باید به یک رسانه پرمخاطب تبدیل شوید که می‌تواند یک گروه، کانال یا ربات باشد.
ظرفیت گروه ها محدود است و با توجه به فعالیت اعضای آن، تبلیغ در بین پیام های گروه گم می شود!
با توجه به استفاده از ممبرهای فیک در کانال ها دیگر کسی سراغ سفارش تبلیغ به کانال ها نمی رود!اما ربات ها همچنان نجابت خودشان را حفظ کرده اند و می توانند بستر خوبی برای ارسال تبلیغ باشند!
برای کسب درآمد از این روش کافیست ابتدا یک ربات بسازید و هنگام ساخت ربات، تیک ارسال پیام را فعال نمایید.
 

مطالب مشابه موفقیت در کسب درآمد از اینترنت:

راههای تبدیل کاربر به مشتری جهت کسب درآمد

راههای تبدیل کاربر به مشتری جهت کسب درآمد

راههای کسب درآمد در منزل

راههای افزایش فروش و کسب درآمد بالا

جذب عواطف کاربران برای کسب درآمد بیشتر

نقش پوشش و فضا در افزایش کسب درآمد

نظر گوگل درباره نقش مدیران در افزایش کسب درآمد

بهترین شیوه کسب درآمد از اینترنت

افراد موفق در کسب درآمد از اینترنت

عامل موفقیت کسب کار و درآمد از اینترنت

اصول موفقیت کسب درآمد اینترنتی

موفقیت در کسب و کار اینترنتی




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد با بازدید اتوماتیک سایت

کسب درآمد از طریق کلیک می تواند باشد و یا زیر مجموعه گیری و یا ارسال بازدید کننده و یا بازدید خودکار و اتوماتیک به سایتها و ....

از شیوه های قدیمی کسب درآمد در ایران بازدید خودکار و اتومالتیک از طریق سیستم  است که هر چه بیشتر باشد درآمدتان افزایش می یابد. برای این نوع کسب درآمد، سیستم کامپیوتری شما به صورت اتوماتیک و خودکار با وصل شدن به اینترنت بازید کننده داشته پول بگیرید البته ممکن است پهنای باند اینترنتی مصرف شود که برای صرفه جویی در این کار ،شب ها که اینترنت هم رایگان است کامپیوترتان را روشن بگذارید و بخوابید و با بازدید اتوماتیک, کسب درآمد جند صد هزار تومانی را در ماه داشته باشید. البته سایتهای کسب درآمد از بازکننده خودکار زیاد هست که شما می توانید هر کدام را شایسته است و در پرداختها و کسب درآمد صداقت دارد انتخاب کنید.

ebays 2

این سایت تا به اینجا ۱۳ میلیون پرداختی داشته و شما می توانید از امتیاز هایتان , اگر صاحب سایت و وبلاگ هستید, برای افزایش بازدیدتان استفاده کنید, اگر نه می توانید با فشردن دکمه ای به آسانی تمام پول خود را در همه ی کارت های عضو شتاب در ایران نقد کنید.

 

از مزیت های این سایت گرفتن زیر مجموعه و داشتن کسب درآمد حتی بدون کار کردن است و ایرانی و معتبر بودن این سایت.شما با افزایش زیر مجموعه هایتان می توانید درآمد میلیونی در ماه را داشته باشید.کافی است کمی زرنگ باشید و تلاش کنید.

برای ورود و عضویت در سایت از لینک رو به رو استفاده کنید :irbazdid.com

البته این سایت گاهی در دسترس نبوده و به نظر می رسد از نظر پهنای باند دچار مشکل است

مطالب مشابه سایتهای کلیکی :

آموزش کسب درآمد با سایت کلیکی خارجی gptplanet

معرفی سایت های کلیکی ایرانی

آموزش کسب درآمد از سایت کلیکی خارجی

معرفی سایت کلیکی آدز باکس

معرفی سایت کلیکی پارت کلیک

آموزش زیرمجموعه گرفتن در سایت های کلیکی




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد کلیکی و بازدید کننده اینترنتی

شما گاهی با استخدام از طریق بازدیدکننده اینترنتی ، می توانید خودتان را در کسب و کار بیمه کنید. سایتهای زیادی هستند که از طریق کسب درآمد به شیوه ارسال بازکننده کسب درآمد می کنند. کسب درآمد از طریق بازدید کننده اگر واقعی باشد موجب افزایش بازدید واقعی و در نتیجه افزایش ورودی گوگل می شود و این موضوع به کسب و کارتان رونق می دهد . یکی از سایتها معروف درباره  کسب درآمد کلیکی و بازدیدهای را قصد داریم در اینجا آموزش دهیم :

بسیاری از سایت  ها و شرکت ها هستند که برای افزایش بازدید و جذب افراد حاضرند هزینه های بالایی پرداخت کنند وخبر خوب اینکه شما از طریق بازدید از این سایت ها می توانید کسب درآمد کنید .سایت میترا رنک و بیش از ۳۱ میلیون تومان تا امروز واریزی داشته است.

3

علاوه بر کسب درآمد میتوانید برای افزایش واقعی آمار سایت و وبلاگ خود و همچنین افزایش

لایک صفحه ی فیسبوک با قیمت های بسیار ناچیز, از میترا رنک استفاده کنید.

شما از طریق بازدید خودکار از سایت ها ولایک کردن صفحات فیس بوک می تونین از این سایت کسب درآمد کنید.

 

اگه در این سایت احساس میکنید درآمد ایده الی ندارید ، میتونید با جذب زیر مجموعه به صورت

همیشگی از زیر مجموعه ها درامد کسب کنید .

2

این سایت با 6 سال سابقه کار یکی از معتبرترین سایت های ایرانی در این زمینه است و شما ظرف مدت ۲۴ ساعت می توانید درآمدتان را به همه ی کارت های عضو شتاب واریز کنید و نقد کنید.حداقل موجودی قابل برداشت ۲۰ هزار تومان می باشد.این سایت طرح هایی همچون بیمه عمر هم برای کاربرانش قرار داده است

 

ورودی ثبت نام در سایت: http://www.mitrarank.ir

مطالب مشابه سایتهای کلیکی :

آموزش کسب درآمد با سایت کلیکی خارجی gptplanet

معرفی سایت های کلیکی ایرانی

آموزش کسب درآمد از سایت کلیکی خارجی

معرفی سایت کلیکی آدز باکس

معرفی سایت کلیکی پارت کلیک

آموزش زیرمجموعه گرفتن در سایت های کلیکی

 

 




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد پاپ آپ با بازدید از سایت

از شیوه های قدیمی کسب درآمد در ایران سیستم پاپ آپ است که در دوره ای طرفداران خاص خود را داشت و خیلی ها از این نوع درآمد کاملا راضی بودند. پاپ آپ و کسب درآمد در آن مزایایی دارد و معایبی. گاهی برخی از مدیران برای بقای خود در کسب و کار دست می برند و بازدیدها را درست نشان نمی دهند و یا پاپ آپ ها را کم شمارش می کنند با این حال این سیستم علیرغم برخی از ایرادها همچنان از شیوه های جالب در کسب درآمد اینترنتی می باشد.

popup94 www.ebays.ir

آموزش کسب درآمد از طریق بازدید از سایت ایرانی با پاپ آپ

 شما از طریق بازدید از سایت های دیگر کسب درآمد خواهید کرد و یا اگر شما وب سایت یا وب لاگ دارید می توانید به ازای هر بازدید که از سایت شما می شود پول دریافت کنید.این سایت پرداخت روزانه دارد و کاملا معتبر است.

popup94 .3.www.ebays.ir

 

 

 

 

در سایت پاپ آپ ۹۴ شما با رسیدن موجودی تان به ۱۵٫۰۰۰ تومان می توانید پول خود را به حساب بانکیتان انتقال دهید

 

شما با عضویت در این سایت و گرفتن کد و قرار دادن این کد در وبلاگ یا وب سایتتان می توانید برای همیشه در ازای کلیک کها و بازدید از سایتتان درآمد کسب کنید.سایت فارسی است و همه ی امکاناتش رو میتونید داخل خود سایت مشاهده کنید .

popup94 .2.www.ebays.ir

هم چنین شما با جذب زیر مجموعه ، می توانی درآمد دائمی داشته باشید و ۷ درصد از درآمد زیر مجموعه های شما ، برای شما خواهد بود

( ۷ درصد هدیه سایت است و از حساب آنها برداشت نمی شود)

آدرس سایت: www.popup94.ir

 

مطالب مشابه سایتهای کلیکی :

آموزش کسب درآمد با سایت کلیکی خارجی gptplanet

معرفی سایت های کلیکی ایرانی

آموزش کسب درآمد از سایت کلیکی خارجی

معرفی سایت کلیکی آدز باکس

معرفی سایت کلیکی پارت کلیک

آموزش زیرمجموعه گرفتن در سایت های کلیکی




تاریخ: سه شنبه 28 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد, پاپ آپ , بازدید, سایت,
ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد کلیکی و دریافت شارژ رایگان

در اینجا قصد دارم تا یکی از شیوه های کسب درآمد را معرفی کنم که البته کسب درآمد کلیکی است ولی به نوعی نیست یعنی اینکه سایت بابت بازدید و کلیک های امتیازی به شما می دهد و شما این امتیازها را می توانید هزینه کنید هزینه کرد کلیک های سایت می تواند گرفتن شارژ باشد . در اینجا قصد دارم تا کافه لینک را معرفی کنم . کار با کافه لينک خيلي ساده است. اول بايد در کافه لينک ثبت‌نام کنيد. بعد از اينکه يکي از اعضاي کافه لينک شديد و حساب خودتون رو فعال کرديد تازه کار شما با کافه لينک شروع ميشه. البته کار خاصي نبايد بکنيد. فقط بايد هر روز به کافه لينک سر بزنيد و روي تبليغ‌هاي قابل مشاهده در صفحه اصلي سايت کليک کنيد. بله فقط همين !!!

کافه لینک 2

کلیک کنید ، شارژ رایگان بگیرید

این کسب درآمد برای اون دسته از عزیزانی که هزینه  زیادی برای خرید شارژ تلفن خودشون پرداخت می کنند و مبلغ زیادی را برای مکالمه متقبل می شوند ، خبر خوبی می تواند باشد..شاید شما با بسیاری از سایت های کلیکی آشنا هستید که در ازای کلیک شما برای بازدید از تبلیغات ، مبلغ اندکی پول پرداخت می کنند. اما سایتی که امروز ما به شما معرفی می کنیم برای بازدید های شما و در ازای کلیک های شما به شما امتیاز می دهید و شارژ تلفن همراه تقدیم کاربران می کند.این سایت نسبت به سایت های کلیکی و تبلیغاتی دیگر مزیت هایی دارد.

کافه لینک 3

در کافه لینک هر روز ۲۰ آگهی برای بازدید قرار داده می شود که شما هر آگهی را می توانید هم زمان در پنجره های جداگانه باز کنید و ببینید.و تقریبا شما هر هفته با در نظر گرفتن امتیازتانة نهایتا هر ۱۰ روز می توانید خط تلفن همراه خود را مستقیما از طریق کافه لینک شارژ کنید.شما برای دیدن آگهی های کافه لینک نیاز به زمان زیادی ندارید.شاید به توان گفت اصلا نیاز به زمان ندارید.شما همه ی پنجره های تبلیغاتی را می توانید در یک زمان باز کنید و ببینید.۲ دقیقه وقت بگذارید و شارژ بگیرید.

کافه لینک

آدرس سایت: http://cafelink.ir

مطالب مشابه سایتهای کلیکی :

آموزش کسب درآمد با سایت کلیکی خارجی gptplanet

معرفی سایت های کلیکی ایرانی

آموزش کسب درآمد از سایت کلیکی خارجی

معرفی سایت کلیکی آدز باکس

معرفی سایت کلیکی پارت کلیک

آموزش زیرمجموعه گرفتن در سایت های کلیکی




ارسال توسط پول دوست

موفق ترین استارت آپ های ایرانی

در سه مقاله قبلی با موضوعات استارت آب : تعریف و کارکرد استارت آپ یا استارتاپ startup  و آسیب ها و مشکلات استارت آپ startup و همچنین استارت آپ ویکند ایران  به اهمیت استارت آپ ها در جهان امروز و ایران اشاره کردیم و متذکر شدیم که کسب درآمد برخی از این استارت آپ ها به اندازه ای بوده که صاحبانش الان جزو میلیاردرهای بزرگ جهان هستند. استارت آپ ها جهان کسب و کار را متحول کردند . به دلیل اهمیت استارت آپ ها قصد داریم در اینجا سه استارت آپ معروف ایران که ضمن درآمدزایی بالا تقریبا در این زمینه پیشرو هستند را معرفی کنیم برخی از این استارت آپ ها برند شده و ازنظر ارزش گذاری بسیار بالا هستند.

اکونومیست سه شرکت ایرانی را در سال گذشته به عنوان برترین استارت آپ ایرانی معرفی کرده که در جایگاه خوبی هستند .

استارت آپ دی جی کالا

استارت آپ سایت بررسی و انتخاب دی جی کالا که سال های گذشته به ارزش ۱۵۰میلیون دلار دست یافت و امروزه معروفترین سایت ایرانی نیز شده و زاده ی ۲ برادر دو قلو بنام محمدی می باشد که این دو برادر داستان خود را اینطور بیان می کنند که در حدود ۱۰ سال گذشته اقدام به خرید دوربین عکاسی کردند که به دلیل نا آگاهی خودشان در خریدشان اشتباه بزرگی کردند و این شد که بفکر سایتی باشند که مشخصات فنی دوربین عکاسی را بنویسد که دی جی کالا متولد شد و رفته رفته با افزایش بازدید بخش فروش را هم به آن اضافه کردندکه سود چندصد میلیونی را تجربه کردند و در نهایت با حدود ۱۶ هزار فروش در ماه های گذشته برترین فروشگاه خاورمیانه شده اند و هم اکنون در رتبه 2 الکسا حضور دارند .

اگر مبلغ ۱۶هزار فروش را بر اساس هر محصول تنها ۴۵۰٫۰۰۰ تومان حساب کنید به عدد بزرگ ۷٫۲ میلیارد تومان فروش در روز و ۶۱میلیون دلار فروش در ماه می رسیم که مبلغ فوق العاده بزرگی هست و همی باعث شده که کارکنان رسمی دی جی کالا به نزدیک ۹۰۰ نفر برسد . ارزشگذاری فعلی سایت استارت آپ دی جی کالا قطعا خیلی بیشتر از ۱۵۰ میلیون دلار می شود و حتما از ۱ میلیارد دلار رد شده است ( چون زمانی که ۱۵۰ میلیون دلار ارزشگذاری شد کمتر از ۲۰۰۰ فروش در روز داشت ‌) .

استارت-آپ-آپارات-aparat

استارت آپ aparat زاده ی فکر شکوری مدیر سرویس میهن بلاگ و کلوب . سایت آپارات نیز یک انتشار دهنده ویدیو هست که به عبارتی یوتیوب ایرانی شده و برترین سایت از لحاظ آمار بازدید ویدیوها در خاورمیانه هم می باشد و ارزش این سایت را حدود ۳۰ میلیون دلار تخمین زدند و هم اکنون با رشد بسیار خوبی مواجه شده و از لحاظ بازدید صفحه طبق برآورد الکسا در رتبه 3 ایران قرار دارد .

استارت-آپ-کافه-بازارcafebazaar

استارت آپ کافه بازار استارت آپ تکراری مثل ۳ استارت آپ قبلی هست (  آپارات و دی جی کالا استارت آپ تکراری هستند و در دنیا نمونه های مشابه وجود داشته ) . استارت آپ کافه بازار توسط آقایان محمدی و میرآرمندهی راه اندازی شده و هم اکنون در جایگاه ۷۹ ایران قرار دارد ( لزوما این جایگاه نشان از قدرت سایت یا اپلیکیشن نمی گوید و پتانسیل و ارزش برند به خیلی چیزها بستگی دارد . ) ارزش استارت آپ cafebzaar حدود ۲۰ میلیون دلار تخمین زده شده است .

این دو که استارت آپ کافه بازار را هدایت می کنند با راه اندازی سایت دیوار دومین برند موفق خود را به ایرانی ها معرفی کردند و موفق هم شدند برترین جایگاه سایت های نیازمندی را به خود اختصاص دهند و با ثبت بیش از ۳۵هزار آگهی در روز رتبه نخست را داشته باشند و تخمین ارزش مالی سایت دیوار بین ۳ الی ۴ میلیون دلار می باشد .

 جزییات پیوست استارت-آپ-استارتاپ-استارآپ-استارت-اپ-start-top-star-up-startapp-startup

مطالب مشابه درباره استارت آپ ها یا استارتاپ و موبایلها :

 

 

آسیب ها و مشکلات استارت آپ startup

تعریف و کارکرد استارت آپ یا استارتاپ startup

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد موبایل

اپلیکیشن ساده موبایل و کسب درآمد میلیاردی ؟

آموزش کسب درآمد با برنامه نویسی موبایل

تاثیر موبایل در کسب درآمد از اینترنت




تاریخ: دو شنبه 27 شهريور 1396برچسب:موفق ترین, استارت آپ , ایرانی,
ارسال توسط پول دوست

استارت آپ ویکند ایران

در دو مقاله قبلی درباره استارت آپ با عناوین تعریف و کارکرد استارت آپ یا استارتاپ startup و همچنین آسیب ها و مشکلات استارت آپ startup به کاربرد و آسیب های استارت آپ و تاثیر آن در رونق کسب و کار و افزایش کسب درآمد اشاره شد. توجه خاص به استارت آپ و تاثیر اقتصادی آن موجب شد تا به دلیل اقبال مردم ، برنامه نویسان و سرمایه گذاران روی آن تمرکز کنند و همه تلاش دارند تا با ارائه استارت آپ کامل و مدرن ، کسب درآمد بالایی داشته باشند در این میان جشنواره و مسابقه و همایش زیادی با موضوع استارت آپ در سراسر جهان بر پا شد که یکی از این استارت آپهای ویکند در ایران و در شهر تهران سالها قبل برگزار شد و با استقبال دوستداران استارت آت و علاقمندان به آن مواجه شد در اینجا خبر آن با شرح وقایعش خواهد آمد اگرچه سالها قبل اتفاق افتاد ولی خالی از لطف نیست.

 

استارت آپ ویکند Startup Weekend

استارت آپ ویکند ایران

استارت آپ ویکند در چند شهر ایران ( احتمالا ۱۵ شهر )‌ سابقه ی برگزاری دارد و البته این حرکت جهانی تا بحال نزدیک به ۵۰۰ شهر دنیا برگزار شده و ایده های فوق العاده موفق به جلب توجه ها شده اند و سرمایه و حامی جذب کرده و به موفقیت رسیده اند . در ویکند ۳ روز زمان برای بررسی استارت آپ ها سپری می شود و داوران ویکند افراد سرشناس این حوزه هستند و نماینده های اسپانسرهای مالی هم افراد برجسته این گردهمایی می باشند که چشم ها روی این افراد دوخته می شود والبته بعد از مطرح شدن ایده ها و معرفی استارت آپ ها همین چشمها به سمت کسانی می رود که استارت آپ خوبی را موفق به معرفی کرده باشند.

در کشور ما در تاریخ شهریور سال ۱۳۹۱ اولین ویکند برگزار شد و مکان آن نیز تهران بود.

روز اول ویکند

در روز اول Startup Weekend استارت آپ ویکند افراد شرکت کننده ایده های خودشان را مطرح می کنند تا تاپترین آنها توسط حاضرین انتخاب شود؛

روزدومl ویکند استارت آپ

سپس روز دوم ویکند به شکل های گروهی تیم تشکل می شود که ممکن هست شامل برنامه نویس php یا asp و طراح رابط کاربری و گرافیست و تحلیل گر و مدیر فنی و یک فرد فعال که قبلا استارت آپ موفقی داشته به عنوان راهنما و مسئول هدایت تیم دور هم در میزی جمع می شوند و فکر ایده پرداز را به شکل تیمی عملی می کنند . یعنی کدنویسی می شود طراحی می شود و تلاش می شود بخشهای اصلی ایده آماده شود؛

روز سوم استارتآپ ویکند

و در روز سوم ویکند جمع بندی ها انجام می شود و با خروجی گرفتن یک نسخه از طرح سعی می کنند نمونه ی اولیه را برای نمایش در روز سوم ویکند آماده کنند و در بعد از ظهر پر از استرس و کنجکاوی روز سوم ویکند افراد آماده می شوند تا از طرح خود فداع کنند و از نظر به سود دهی و کار آمدی و بازار هدف و مخاطبان به داوران توضیحات می دهند . در این میان ۳ گروه به عنوان تیم اول تا سوم انتخاب می شوند و حال این گروه و تیم ها می توانند حامی مالی نیز جذب کنندکه بستگی به قدرت و پتانسیل مکان برگزاری استارت آپ ویکند دارد که چه شرکت هایی در انجا حضور داشته باشند . در ضمن ممکن هست تیم اول جواز شرکت در ویکند جهانی را داشته باشد و اگر اینطور شد ممکن هست غول های بزرگی مثل گوگل و فیس بوک حامی استارت آپ شما با مبالغ چند میلیون دلاری باشد که ضمن تحول در کار شما زندگی شما را نیز دگرگون خواهد کرد .

مطالب مشابه درباره استارت آپ ها یا استارتاپ و موبایلها :

آسیب ها و مشکلات استارت آپ startup

تعریف و کارکرد استارت آپ یا استارتاپ startup

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد موبایل

اپلیکیشن ساده موبایل و کسب درآمد میلیاردی ؟

آموزش کسب درآمد با برنامه نویسی موبایل

تاثیر موبایل در کسب درآمد از اینترنت




تاریخ: دو شنبه 27 شهريور 1396برچسب:استارت آپ, ویکند, ایران,
ارسال توسط پول دوست

آسیب ها و مشکلات استارت آپ startup

در ارسال قبلی درباره تعریف و کارکردهای  استارت آپ یا استارتاپ startup مطالبی نوشتیم و متذکر شدیم که اگرچه استارت آپ ممکن است یک اپلیکیشن و یا برنامه موبایل و حتی یک سایت و یا یک ایده جذاب باشد که در نهایت منجر به کسب درآمد می شود برای اطلاع از تعریف دقیق این لینک را ببینید: تعریف و کارکرد استارت آپ یا استارتاپ startup ولی در هر حال  استارت آپ یا استارتاپ startup هر چیزی که می تواند باشد وقتی رونمایی شد و وارد بازار کسب و کار شده و موجب کسب درآمد شد مشکلات و اسیبهایی را ممکن است به همراه داشته که یقینا اینگونه مشکلات با آگاهی و درایت رفع خواهد شد در اینجا قصد داریم تا چگونگی رفع مشکلات  استارت آپ یا استارتاپ startup و راههای رفع درست آن را بیان کنم امیدوارم به کارتان بیاید و در ضمن موجب رونق کسب و کار و افزایش درآمدتان شود.

در مورد استارت آپ ها مواردی هست که باید در نظر داشته باشید تا به اشتباه نیفتید، در زیر به یازده مورد اشاره می شود

  • احتیاط در استارت آپ :

همیشه به اندازه ای که مفید باشه به کار خود شک داشته باشید و هرکاری را که خواستید انجام دهید باکمی احتیاط جوانب آن را بررسی کنید تا از ریسک زیادی هم جلوگیری کرده باشید .

  • ورود اشتباه با استارت آپی :

ممکنه شما با انگیزه ای تلافی جویانه وارد یک کار شوید . مثلا چون اطرافیان شما مخالف شما بوده اند شما با جدیت و لجبازی بدون بررسی و آنالیز بیشتر استارت آپ خود را شروع کنید و اینجا ممکن هست به بمبست بخورید و ضرر مالی و روحی شدیدی بخورید در نتیجه اگر اطرافیان شما مخالف هست شما با احتیاط بیشتری جلو بروید و به آن ها با قدرت ثابت نکنید که شکست خوردید بلکه با احتیاط ثابت کنید .

  • توجه به سرمایه استارت آپ :

هرچقدر می توانید به سرمایه خود توجه کنید و کاری نکنید که بعدا مجبور شوید پروژه را برای مدتی متوقف کنید تا پولهای جذب یا جمع کنید که پروژه به کارش ادامه دهد و همیشه سرمایه موجود را رو به اتمام تصور کنید .

  • ثبت استارت آپ :

همیشه امتیاز استارت آپ خودتان را ثبت کنید و در هر نهادی که می توانید سیستم و سایت و اپلیکیشن خود و فکر خود و نشان و لوگو و آرم و معروفیت خود را ثبت کنید و فراموش نکنید که ممکن هست رقیب تازه وارد شده ی شما این کار را بکند و شما را از دور با پرداخت جریمه خارج کند  ( البته در ایران فعلا اتفاق نمی افتد و جای نگرانی نیست ) .

  • عدم دخالت در استارت آپ :

اگر فکر شما عملی شده و مدیریت چند برنامه نویس وطراح و .. بر عده ی شما هست خیلی به جزئیات کار آنها وارد نشوید و مدام دخالت نکنید و اجازه دهید اشتباهات کوچک خودشان را ، خودشان تشخیص دهند و برطرف کنند .

  • جدیت در استارت آپ‌ :

ممکن است شما به دلیل رشد سریع استارت آپ نیاز داشته باشید که استخدام و جذب نیروی عجولانه ای داشته باشید و این یعنی خطر در جذب نیرو که اگر چنین شد از افراد ضعیف و ناکار آمد جذب کردید بعد از شناسایی آنهارا از استارت آپ کنار بگذارید و دنبال نیروهای متخصص و قوی باشید . آنها منتظر شما هستند .

  • اهمیت تبلیغات استارت آپ :

چنانچه استارت آپ شما در حال رشد هست و اگر روزی ۱ ساعت وقت آزاد دارید آن را اختصاص بدید به بخش تبلیغاات استارت آپ و فراموش نکنید تبلیغات در استارت آپ ها غوغا می کند .

  • دیدن نظرات مشتری های استارت آپ ها :

همیشه به نظرات و انتقادات مشتری ها و استفاده کننده ها دقت کنید و هر طور شده از برجسته ترین انتقادها استقبال کنید و توجه کنید و فراموش نکنید مخاطبان هستند که شما را به اوج رسانده اند و استارت آپ موفق همیشه راه ارتباطی برای دریافت شکایات و ایرادات و ضعفهای استارت آپ می گذارد .

  • مشکلات استرات آپی :

از مشکلات پیش آمده در مسیر رشد استفاده کنید و نه تنها مشکل را برطرف کنید بلکه طوری برطرف کنید که به امتیاز تبدیل شود و به این مشکلات در زمان مناسب بخوبی فکر کنید .

  • شکست در استارت آپ :

معمولا استارت آپ های نوپا و تازه تاسیس شکست می خورند و این شکست چندبار هم تکرار می شود و مدیران استارت آپ ها نباید فراموش کنند که شکست در ابتدای کار استارت آپ ها چیزی معمول شده و همین شکست ها هست که با اراده ها را به قله می رساند و کسانی که پشتکار دارند موفق می شوند و کسانی که پشت کار ندارند شکست را قبول می کنند و شکست آنها را از دور خارج می کند .

مطالب مشابه درباره استارت آپ ها یا استارتاپ و موبایلها :

تعریف و کارکرد استارت آپ یا استارتاپ startup

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد موبایل

اپلیکیشن ساده موبایل و کسب درآمد میلیاردی ؟

آموزش کسب درآمد با برنامه نویسی موبایل

تاثیر موبایل در کسب درآمد از اینترنت




تاریخ: دو شنبه 27 شهريور 1396برچسب:آسیب ها , مشکلات, استارت آپ, کسب درآمد, startup,
ارسال توسط پول دوست

تعریف و کارکرد استارت آپ یا استارتاپ startup

در دنیای تکنولوژی و پیشرفت هر روز یک ابزار جدید و یک فناوری نوین ساخته و ظهور می کند و همه نگاهها را به طرف خود جلب می کند . یکی از چیزهایی که در دنیای اینترنت و کسب و کار دنیای مجازی و موبایل خیلی سر و صدا به پا کرد استارت آپ ها یا استارتاپ است که پس از سالیان هنوز مورد توجه است و به دلیل اقبال مردم و کسب درآمد بالا از این طریق همچنان خواهان دارد هم مردم از این فناوری استفاده می کنند و هم سرمایه گذاران و کمپانی های بزرگ به دنبال خرید این استارت آپ ها یا استارتاپ و کسب درآمد از آن هستند . در مجموعه مقالاتی که در اینجا قرار می دهیم به تعریف استارت آپ ها یا استارتاپ و آسیب ها و کارکردهای آن و همچنین شیوه های کسب درآمد و یا توسعه کسب و کار اشاره خواهیم کرد  با ما همراه باشید تا تاثیر این استارت آپ ها یا استارتاپ را بر روی کسب و کارها درک کنید .

امروزه تبلیغات استارت آپ ها ( که با ۳ واژه ی استارتاپ یا استارت آپ یا استارت تاپ نوشته می شود ) در رسانه های ایرانی نیز بشدت در حال گسترش هست و برنامه های تلوزیونی جدای از اینکه حامیان خود را استارت آپ معرفی می کنند از آن طرف برنامه های تلوزیونی دیگری هستند که در مورد ایده و استارت آپ صحبت می کنند در حالی که تا ۲ سال پیش هیچ کس اصلا نمی دونست استارت آپ چی هست و به چی می گویند استارت آپ ولی امروزه توجه زیادی به آن می شود و البته ای توجه هم فقط و فقط در ایران به این زمان کشیده شده است در حالی که در کشورهای پیشرفته و بخصوص آمریکا استارت آپ ها همچون جواهرات و گنج های بزرگ مورد توجه سرمایه داران هست تا با خرید سهام استارت آپ های در حال پیشرفت سرمایه ی میلیونی خود را در عرض کمتر از ۱ الی ۲ سال به سرمایه چند میلیاردی تبدیل کنند.

 

در سالهای گذشته کلمه startup در اینترنت هم خیلی رشد کرده و نشانگر یک فناوری و نوآوری در اینترنت و موبایل ها هست ( البته در دنیای خارج از اینترنت هم صادق هست اما به دلیل رشد چشمگیر در دنیای مجازی این واژه فقط در سطح دنیای مجازی مطرح و شناخته شده است ) در حقیقت استارت آپ راه و روش نوینی هست که ازطریق وب سایت یا اپلیکیشن مورد استفاده ی مردم باشد و رشد سریع در بین مردم داشته باشد و  نمونه ی استارت آپ می توان از آپارات اسم برد که یک استارت آپ ایرانی هست که بعدها اپلیکیشن آپارات هم طراحی شد و هم اکنون ارزش مالی آپارات چند میلیون دلار شده ( حدود ۳۰ میلیون دلار ارزش گذاری شده ) و درحالی که کمتر از ۵ سال از عمر آن می گذرد و این یعنی همان رشد سریع و فوق العاده استارت آپ ها که رشد آنها حتی قابل مقایسه با یک پتروشیمی بزرگ میدان نفتی هم نیست .

معنی اسارت آپ از دیدفرزاد فرضی پور

تعریف استارت آپ از دید ما این است که استارت آپ ها معمولا حاصل تفکر و ذهن خلاقِ ۱ الی ۲ نفر می باشد که با اراده و پشتکار باورنکردنی ( از دید تماشاگران ) ایده و فکر خود را عملی کرده باشند و مردم با ذوق و علاقه از ثمره ی تلاش آنها که ممکن است یک اپلیکیشن و یا یک سایت باشد ، استقبال کنند و با رشد خیلی سریع و زیاد در سطح کشوری یا قاره ای یا جهانی مطرح شوند که معمولا در اکثرمواقع صاحبان استارت آپ ها انسانهای پولداری می شوند ( که جدیدا هم همه استارت آپ واتس آپ را برای این موضوع مثال می زنند .. زیرا که صاحبان این اپلیکیشن نرم افزار خود را به قیمت ۱۹ میلیارد دلار فروختن ( ۶۶هزاز میلیارد تومان به عبارتی ۲۲برابر آن ۳۰۰۰میلیارد توامان پولی که از بیت المال ایران دزدیدن ) و خریدار این اپلیکیشن کسی نبود جز مارک زاکنبرگ صاحب فیس بوک . به هر حال اپلیکیشن واتس آپ همه ی شرایط یک استارت آپ را داشت و توسط ۲ خالق ساخته شدو هدایت شد و با رشد سریع و زیاد در سطح جهانی مطرح شد و در آخر به ارزش مالی زیادی دست یافت ).

البته تعریف استارت آپ به این شکل هم هست که ،‌استارت آپ یک کمپانی با حدود ۸۰ نیرو با یک ساختمان بزرگ هست که در سطح جهانی به عنوان یک برند نوپا و تازه تاسیس معروف شده باشند .

 

استارت آپ ها به دلیل رشد بالایی که دارند حامیان مالی فوق العاده ای هم جذب می کنند و خیلی ها حاضر هستند برای فکر و ایده و خلاقیت ها میلیون ها دلار هزینه کنند . کسانی که این سرمایه گذاری را می کنند باهوش ترین تاجران دنیا هستند و چیزی کمتر از ایده پرداز ها و مدیران استارت آپ ها کم ندارند .

در این میان نظریه ای هم هست به این عنوان که زمان بنام ماندن استارت آپ ها حدود ۳ سال هست و استارت آپ ها در طول ۳ سال که بشدت در حال رشد هستند بشدت هم معروفیت کسب می کنند و به عنوان استارت آپ شناخته می شوند ( حتی مردم عادی هم این رشد را درک می کنند و واژه ی استارت آپ را به آن می دهند ) و بعد از گذشت ۳ سال معمولا استارت آپ ها به یک جایگاه رسییدند توسط کمپانی های بزرگ خریداری می شوند . در نتیجه استارت آپ ها را باید اینطور شناخت که چاچوب و سیاست کاری به شکلی دارند که قابلیت رشد سریع داشته باشند و موقعیت خوبی برای رشد به دلیل ویژگی و جایگاه خود داشته باشد .

در یک توضیح دیگر در مورداستارت آپ می توان گفت که استارت آپ به شرکت ها و کمپانی ها نوپای می گویند که با ایده و فکر تازه و خلاقانه شروع می کنند و به سرعت رشد می کنند و به درآمد می رسند که می توان در تاریخ به دنبال اسم های شناخته شده تر نظیر گوگل و مایکروسافت اشاره کرد که در زمانی استارت آپ بوده اند که الان هر کدام از این شرکت ها می توانند به تنهای مخارج مردم یک کشور را بپردازند .

ایده و فکر و خلاقیت

راسل بنیانگذار استارت آپ سیتگیک seatgeek ( یک جستجوگر بلیط هست ) در مورد استارت آپ نظرخوبی دارد و می گوید که ،‌زمانی که صاحبان استارت آپ خودشان احساس کردند که دیگر آن رشدسابق را ندارد و فکر آن ها به موفقیت رسیده و درآمد میلیونی را کسب کرده ،‌آن زمان باید از واژه ی استارت آپ استفاده نکنند و استارت آپ آنها احتمال زیاد ۳ سالگی خود را رد کرده است .

 

در کشور خودمان شرکت های معدودی هستند که از استارت آپ ها حمایت مالی می کنند و از ایده پردازها می خواند که فکر خود را با حمایت مالی آنها عملی کنند. کشور ما به دلیل شرایطی که دارد مکان خوبی برای رشد استارت آپ ها هست و رشد به نسبت جهانی سریعتر هم می شود اما هنوز ایده پردازها به قول معروف دل به دریا نزده اند و خیلی ها فکر خود را در یک note هم ننوشته اند و بعد از ماهها فراموش می کنند و یا این جمله را بعد ۱ سال می گونند که ، اٍ ،‌این سایت را زمانی منم به فکرش بودم ! .

ادامه دارد...

مطالب مشابه درباره استارت آپ ها یا استارتاپ و موبایلها :

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد موبایل

اپلیکیشن ساده موبایل و کسب درآمد میلیاردی ؟

آموزش کسب درآمد با برنامه نویسی موبایل

تاثیر موبایل در کسب درآمد از اینترنت




تاریخ: دو شنبه 27 شهريور 1396برچسب:استارت آپ استارتاب , کسب درآمد, startup,
ارسال توسط پول دوست

واقعیت تبلیغات کسب درآمد اینترنتی و کسب ثروت

شاید برای شما این سوال همیشه وجود داشته باشد که این همه تبلیغات از کسب درآمد زیاد در اینترنت و یا درآمدهای میلیاردی از سایتهای مختلف و رونق کسب و کار دنیای مجازی واقعیت دارد یا سرابی بیش نیست؟ و در این میان سوال اصلی این  است که همه تبلیغات درباره پولدار شدن و کسب و کار اینترنتی و موفقیت در کسب درآمد و آموزش های آنها تا چه حد حقیقت دارد. این نوع تبلیغات از کسب ثروت فراوان، از گذشته های دور وجود داشته و در سالهای اخیر شدن و حدت زیاد گرفته است. وجه مشترک همه این تبلیغات این است که همگی ادعای پولدار شدن و کسب درآمد موفق و پرسود دارند. همواره دوستان و کاربران عزیز در کامنت های متعدد درباره صحت و سقم این موارد سوال می کنند و اینکه واقعا کسب و کارهای اینترنتی این قدر پردرآمد است. البته مدلهای کسب درآمد و تبلیغات اینها چیست و اینکه واقعا کسب درآمد میلیونی یا میلیاردی اینها واقعیت دارد یا تبلیغات دروغین بیش نیست در مقاله زیر بررسی خواهد شد.

کسب درآمد با سایت

مدلهای این تبلیغات به شکلهای زیر هست ؛

  1. کتاب کسب درآمد از سایت x
    • در این روش کتاب PDF برای سایتی تهیه می شود که به شما آموزش می دهد چطور از این سایت کسب درآمد کنید . ( ممکن هست و نیاز به تلاش بی وففه دارد )
  2. کتاب کسب درآمد از سایتهای x و y و z و ..
    • همانند گزینه ۱ می باشد اما چندین سایت را معرفی می کند و در حقیقت نویسنده کتاب دنبال زیر مجموعه گیری هست .. ( ممکن هست و نیاز به تلاش بی وففه دارد )
  3. کتاب نحوه ی درآمد داشتن از راه و روش x
    • در این کتابها روشهای توضیح داده می شود که به شما مسیر موفقیت را نشان می دهد ، مثلا کسب درآمد از راه ایجاد فروشگاه محصولات صنایع دستی و راهنمایی های مورد نیاز این کار ( ممکن هست و نیاز به تلاش بی وففه دارد )
  4. کتاب کسب درآمد از پنلهای همکاری در فروش ( فروشگاهی ، شارژ ، پیامک و .. )
    • خیلی از سایت هایی که حالت زیر مجموعه گیری یا مشارکت در فروش دارد با آماده کردن کتابچه ی PDF سعی می کنند اعضای خود را بالا ببرند که باید وقت و انرژی زیادی صرف کنید ( ممکن هست و نیاز به تلاش بی وففه دارد )
  5. کتاب کسب درآمد از روشهای خارج از اینترنت ( تعمیر لامپ ، پرورش قارچ و .. )
    • در این مدل از تبلیغات شغلهای فیزیکی معرفی می شود که سختی خودش را دارند و شما با خوندن کتاب فقط از موقعیت شغل به شکل خوشبینانه آگاه می شوید ( مثل تمام کتاب ها )
  6. کتاب موفقیت و به شکوفایی رسیدن
    • در این کتاب ها فقط می توان گفت از جملات امید بخش استفاده می شود و انسان های موفق را معرفی می کند که بی تاثیر نیست و ممکن هست زندگی شما متحول شود ( بستگی دارد شما چقدر محکم باشید )
  7. کتاب های خود باوری و روانشناسی ترکیب شده با یک دوره آموزشی ! (‌ دوره آموزشی موفقیت )
    • در این روش شخصی یا گروهی دوره های آموزشی همین کتابهای بالا را با هزینه های مختلف برگزار می کنند که ممکن هست روی شما تاثیر روانی بگذارد اما در بعضی مواقع به کیفیت یک کتاب موفقیت (گزینه ۶) هم نمی رسد

 

باید خودتان را باور کنید و اگر عجول باشید مثل ۹۹٫۹۹% کسانیکه وارد این صنف شدند موفق نخواهید شد و یا به موفقیت جزئی خواهید رسید .. در اوضاع اقتصای افتضاحی که در کشور حاکم هست شغل اینترنتی به نظر خیلی راحت و کم هزینه به نظر می رسد اما اگر با بی تجربگی و عجله وارد این صنف شده باشید احتمال خیلی زیاد از ۱۰ حرکت مهره ی شطرنج ۸ حرکت شما اشتباه باشد و در آخر کار با ۲ مهره مجبور شوید رقابت کنید ..

تبلیغات اینترنتی کسب درآمد از اینترنت براحتی چیزی که فکر می کنید نیست و خیلی باید تجربه کسب کنید و یا اگر شغل ساده ی اینترنتی باشد باید ۱۰۰% خیلی زمان صرف کنید و شاید لازم باشد که شما روزانه ۷ ساعت کاری را که خیلی حوصله لازم دارد را انجام دهید و ماه ها تلاش کنید و بعد از ۱ سال تلاش به درآمدی که در تبلیغات اشاره شده بود برسید .

 

آیا همه ی تبلیغات واقعیت دارد و امکان پذیر هست ؟

بله ، اکثر تبلیغات واقعیت دارد و امکان پذیر هست و هر انسانی می تواند به موفقیت برسد .

آیا اینکه براحتی می توانیم پولدار شویم واقعیت دارد ؟

با ایجاد کانال و جذب ممبر میلیونر شوید و درآمدی تا ۱۰۰ میلیون تومان در سال داشته باشید!!

خیر ،‌ به هیچ عنوان این نیست و باید به ضرب المثلِ معما چو حل شود آسان شود اشاره کنیم که در این سوال صدق می کند ، چراکه خیلی از کارهای اینترنتی خیلی ساده هست ولی در اون شغل موفق شدن حتی از اداره کردن یک کارخانه ی خودروسازی هم پیچیده تر می شود .. برای مثال درآمد از کانال تلگرام خیلی ساده هست و در حقیقت شما مدیر یک کانال تلگرام میشوید و ۱۰۰ها هزار ممبر جذب می کنید و هر روز ۲ تا تبلیغ هم انجام می دهید و ماهانه ۱۰ میلیون تومان درآمد کسب می کنید ! بله اما سختی این کار کجا هست ؟ دقیقا در جذب ممبر(عضو) هست … این موضوع شامل همه ی کارهای اینترنتی می شود ..

تلاش و موفقیت

نکته کلیدی ،‌ شما باید قید میلیون شدن براحتی را بزنید !

کارهای اینترنتی به این سادگی نیست که شما فکرش را می کنید ،

خیلی سوء تفاهم ها پیش می آید! برای مثال شما در مدیریت وبلاگ هیچ مشکلی نمیخورید و بعد ۳ سال فعالیت در blogfa یا mihanblog و .. به خودتون میگین که چرا یک وب سایت راه اندازی نکنم .. مثل این هست که شما سوار اتوبوس شوید و در یک صندلی بشینید و بعد از ۳ سال استفاده فکر کنید که چرا خودتون خودرو نمیخرید . و مشکلات اینجا این هست که خرید خودرو هزینه دارد و نگهداری میخواهد پارکینگ می خواهد و نظافت و رسیدگی به قطعات موتور و جلوگیری از تصادف و سرقت می خواهد و حتی ممکن هست منجر به مرگ انسانی شود (مسئولیت ) و یا رفع ایرادات جزئی بدون مراجعه به مکانیک می خواهد و هزاران مشکلات دیگر .. در راه اندازی سایت های اینترنتی هم همین طور هست .

2

پس اگر در کتابی توضیح می دهید که یک سایت اینترنتی راه اندازی کنید و آموزش راه اندازی ۰ تا ۱۰۰ هم داشته باشد شما قانع می شوید که این کتاب شما را به موفقیت بزرگی خواهد رساند اما به همین راحتی نخواهد بود که در کتاب حس کردید !

باز در پایان می گویم بدون هدف و تلاش و جدیت در کسب درآمد ، هیچ کس از طریق اینترنت میلیونر نمی شود تلاش و کوشش و پشتکار و داشتن ایده و فکر مهمترین راه پیشرفت در کسب درآمد اینترنتی هست.

مطالب مشابه بازاریابی و کسب درآمد:

عجیب ترین ایده های کسب درآمد میلیاردی

کسب درآمد با مهارت و دانش

واقعیت کسب درآمد از تلگرام

تاثیر نظریه دورنما بر کسب درآمد

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد موبایل

بازاریابی اینترنتی : بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد با بازاریابی حضوری

بازاریابی اینترنتی : کسب درآمد با ایمیل مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد از سایت پزشکی

بازاریابی اینترنتی: تاثیر سئو در کسب درآمد از اینترنت




ارسال توسط پول دوست

عجیب ترین ایده های کسب درآمد میلیاردی

برخی از ایده های عجیب هستند که شاید در آغاز هرگز تصور نمی شد اینقدر مورد توجه قرار گیرند و درآمدزایی داشته باشند ولی به مرور و در جریان کار موجب کسب درآمد بالا و در نهایت میلیاردر شدن صاحبان ایده شده است. البته در مقالات قبلی به چند مورد از اینها کسب درآمداهی عجیب میلیاردی اشاره کردیم ولی در اینجا قصد دارم تا فهرستی از ده ایده عجیب و نوین که موجب شد تا صاحبانش درامد زایی فوق العاده ای داشته باشند را ارائه کنم امیدوارم شما هم با راه اندازی ایده هایی ناب و جدید بتوانید کسب و کاری درآمدزا راه اندازی کنید و به فهرست میلیاردرهای ما اضافه شوید تعجب نکنید که می توانید اگر آنها توانستند میلیاردر شوند پس چرا ما نتوانیم؟

وقتی ایده های درآمد زا این افراد را بخوانید واقعا تعجب می کنید و می پرسید چطور ممکن است از ایده عجیب و حتی مسخره میلیاردر شد ولی در هر حال این اتفاق روی داده است.

۱- مردی که پس از ازدواج وب سایتی برای مسائل عاطفی افراد متاهل ایجاد کرد . سایت این مرد خوشبخت ۳٫۲ میلیون عضو دارد که بیانگر کارا بودن و موفق بودن ایده ی او است.

 

۲- مردی که کسب و کار یک میلیون دلاری وسیله نظافت سگ را به راه انداخت.در حال حاضر Pet Butler بزرگترین مرکز ارائه خدمات نظافت فضولات حیوانات اهلی در امریکا است که اکنون بالغ بر ۳۰۰۰ مشتری دارد.

 

۳- نوجوانی که از طریق فروش مربا با دستور پخت مادر بزرگش میلیونها دلار به دست آورد.این نوجوان در حال حاضر سالانه چیزی حدود ۵۰۰،۰۰۰ شیشه،مربا می فروشد که این مقدار ۱۰درصد بازار مربای انگلیس را تشکیل می دهد. سرمایه دوهرتی چیزی حدود ۱تا۲میلیون دلار تخمین زده می شود.

 

۴- شرکتی که از فروش عینک های ایمنی مخصوص سگها صاحب ثروت بزرگی شد.

 

۵- مردی که با تولید استخوان آرزوی پلاستیکی، میلیونر شد.  در حال حاضر این شرکت روزانه ۳۰،۰۰۰ استخوان تولید می کند که آنها را در قالب طرحهای سفارشی و منقوش برای استفاده ی شخصی، شرکتی و تبلیغاتی به فروش می رساند. فروش این شرکت بیش از ۲٫۵ میلیون دلار در سال است.
می بینید که حتی با استفاده از عقاید نه چندان علمی و درست مردم هم می توان میلیونر شد !

 

۶- زن خانه دار مخترع بالشی که قابلیت رفتن به مایکرو ویو را دارد!خرده فروشی های محلی و نمایشگاههای صنایع دستی می رفت تا اینکه اتفاق مورد انتظار رخ داد؛ مجتمع تجاری Saks تصمیم گرفت که بالش های کیم را در فروشگاههایش به مشتریان عرضه کند. اکنون او یک میلیونر است و حتی کتابی درباره تلاشهایش نوشته است.

 

۷- کسی که در وب ، پیکسل ها را به قیمت ۱میلیون دلار فروخت . آخرین مورد آگهی در سایت الکس به قیمت ۳۸۱۰۰دلار به فروش رفت. وب سایتهای زیادی به تقلید از این سایت ایجاد شد که همگی با شکست مواجه شدند چراکه این ایده دیگر بدیع نبود.

 

۸- مردی که شرکتی برای فراهم کردن نامه های عذر و بهانه برای غیبت در کار ایجاد کرد. این سایت به طور ماهیانه ۱۵۰۰۰ مراجعه دارد !

 

۹- راهب هایی که کارتریج پرینتر ها را ۲٫۵میلیون دلار به فروش رسانده اند. طبق گفته راهب ها اکنون آنها ۵۰،۰۰۰ مشتری دارند و روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ سفارش می گیرند.

 

۱۰- دختری که از ارائه نقشه های MySpace ثروت ۱٫۵میلیون دلاری به دست آورده است. این دختر اخراجی از مدرسه ، ماهانه ۷۰۰۰۰دلار درآمد دارد و وب سایتش بیش از ۷میلیون بازدیدکننده و ۶۰ میلیون بازدید از صفحاتش دارد.

مطالب مشابه کسب درآمد عجیبو جالب :

کسب درآمد میلیونی دختر جوان از بطری

کسب درآمد با اسکناس نویسی

شیوه کسب درآمد با شیر مادر

کسب درآمد کثیف ولی جالب




ارسال توسط پول دوست

روش های عملی کسب درآمد از اینترنت

اولین اصل موفقیت در اینترنت داشته ایده مفید و ارائه در زمان مناسب جهت کسب درآمد است.

شیوه های مختلف علمی و عملی زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد دلیلش این است که دنیای اینترنت و فضای مجازی وسیع و بیکران است و این محل بزرگ درآمدزایی های متنوع در خود دارد.  لذا نباید در کسب درآمد از اینترنت بسته و محدود فکر کرد و بسیار فراتر از تصورات خودمان می توانیم کسب درآمد کنیم. نباید فقط به فکر فروش مقالات علمی و یا کسب درآمد از طریق پاپ آپ و کلیک و... بود . اینترنت شاهراه و اتوبان بزرگی برای ورود به کسب و کار و تجارت الکترونیک بزرگ است.  فقط سوالتان باید این باشد که از این دریای بیکران فرصت ها، من از چه راههای می توانم کسب درآمد کنم و میلیاردر شوم؟ به نظر من اینترنت و شیوه های کسب درآمد در آن ، چراغ راهی است برای ورود به تجارت الکترونیک .

حال ما با این دنیای بزرگ، وسیع و بیکران فرصت های برای کسب درآمد و رونق کسب و کار چگونه برخورد کنیم؟ اگر قصد دارید سهمی از بازار میلیارد دلاری وب داشته باشید باید یک ایده ی جدید و نایاب داشته باشید . مثلا زمانی که مدیران فیس بوک این سایت را راه اندازی کردند نمونه ای از آن وجود نداشت . و توانستند در زمان کم بیش از ۱۷ میلیار دلار کسب درآمد کنند ٬ و همچنان یکی از غول های وب جهان باشند .  برای به دست آوردن درآمد بیشتر از اینترنت باید هوشمندانه فکر و عمل کنید دنبال ایده هایی برید که تا حالا کسی به سمت شون نرفته .

مقاله ی جدید برای شروع کسب و کارمقاله ی جدید برای شروع کسب و کار

اگه قصد دارید ایده ی جدیدی خلق کنید ٬ ببینید قشرهای مختلف ( مثلا : معلم – پزشک – بنا – مکانیک – خیاط و .. ) چه مشکلی دارند و با چه ایده ای میشه مشکلاتشون رو برطرف کرد … کافیه یکی از نیازهای یک قشر رو برطرف کنید بی شک کمتر از چند سال میلیاردر خواهید شد .  ما در هرشغلی صدها هزار انسان داریم که اگر ایده ی شما به معنای واقعی یکی از مشکلاتشون رو برطرف کند ٬ آیا این افراد حاضر نیستند به عنوان مثال : ۵۰۰۰ تومان هزینه کنند . خب چندهزار ضرب در ۵۰۰۰ تومان بدون شک یک رقم فوق العاده خواهد شد .

نتیجه : یکی از روش های خلق ایده های جدید ٬ عمیق شدن در مشاغلی است که وجود دارد و شما از دنیای بیرون باید روی مشکلات این مشاغل عمیق شوید تا بتونید راه حل هایی خلق کنید که برای شما درآمدزا باشد .

اما یک روش درآمدزایی هر چند تکراری اما کاملا پر سود :

ویدیو های ویروسی بسازید …

ویدیو های ویروسی آنقدر محبوب هستند که ده ها و شاید صدها هزار بار دانلود می شوند . اگر مهارت خاصی دارید میتونید به راحتی با تولید فیلم های با کیفیت اموزشی میلیاردر شوید .

شما باید در این فیلم ها محتوایی رو بذارید که در سطح نت رایگان نیست و در دنیای بیرون از نت شخص باید چندین برابر قیمت فیلم اموزشی شما هزینه کند .

مطالب مشابه بازاریابی و کسب درآمد:

کسب درآمد با مهارت و دانش

واقعیت کسب درآمد از تلگرام

تاثیر نظریه دورنما بر کسب درآمد

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد موبایل

بازاریابی اینترنتی : بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد با بازاریابی حضوری

بازاریابی اینترنتی : کسب درآمد با ایمیل مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد از سایت پزشکی

بازاریابی اینترنتی: تاثیر سئو در کسب درآمد از اینترنت




تاریخ: یک شنبه 26 شهريور 1396برچسب:روش های, عملی ,کسب درآمد از اینترنت,کسب درآمد, ,
ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد با مهارت و دانش

همه ما دارای استعداد خدادادی در زمینه کسب و کار و تجارت هستیم و این قدرت را داریم که مهارت خود را به پول و ثروت تبدیل کنیم به شرطی که بخواهیم و از استعداد خود بهره ببریم.

همان طور که بارها گفتم در کسب درآمد تنها به آموزش های کسب درآمد اکتفا نکن خودت دست به کار شو و با شناخت استغداد و توانایی خودت شروع به کسب درآمد کن. از تمام فرصت های زندگیتون می توانید برای پیشرفت و درآمد زایی استفاده کنید به شرطی که خودتان بخواهید و اراده کنید. من به این قانون اعتقاد دارم که اگر تهیدست و فقیر به دنیا بیایم من مقصر نیستم ولی اگر با فقر از دنیا برم مقصر هستم چون تلاش نکردم و از استعدادهایم استفاده نکردم همه ما توانایی بالایی داریم و می توانیم کسب درآمد بالا داشته باشیم به شرطی که بخواهیم.

هر کدام از ما در طول زندگی دارای مهارت ، دانش و تخصص در زمینه خاصی هستیم کسب این مهارت با تجربه همراه بوده و باید این مهارت را به ثروت و اشتغال تبدیل کنیم و از این کسب درآمد کنیم. مهارت هایی که شاید در نگاه اول کوچیک و بی ارزش باشد اما وقتی این مهارت و دانش در بازار ۸۰ میلیونی ایران و جمعیت میلیاردی دنیا قرار میگیرد ٬ حتما صدها و هزاران و شاید میلیون ها مشتری خواهد داشت . ابتدا باور کنید هر استعداد و مهارتی که شما دارید در هر زمینه ای حتما خواهان خواهد داشت .

تبدیل مهارت به ثروتتبدیل مهارت به ثروت

اما چگونه باید کارخانه ی تبدیل مهارت و دانش را به ثروت راه اندازی کرد ؟

فرقی نمیکند که شما آقا هستید یا خانوم / جوان هستید یا میان سال …

اما حتما بین تک تک انسان ها تفاوت هایی وجود دارد که بارزترین آنها اثر انگشت انسان ها است . که هیچ انسانی در هیچ کجای دنیا اثر انگشت مشابهی ندارد . آیا به این موضوع فکر کرده اید ؟!!!  که شما متفاوت هستید ؟

چرا به این موضوع فکر نمیکنید که میتوانید مثل اثر انگشت خود٬ متفاوت زندگی و کار کنید ؟

من باور دارم تمام کسانی که شما آنها را میشناسید در هر زمینه ای ( اقتصادی – فرهنگی – سیاسی و ..) اینها کار خاصی انجام نداده اند فقط مسیری را انتخاب کرده اند که منتهی شده است به تلاش + صبر و علاقه +شکوفایی استعداد .

چرا از این فرمول خیلی ساده استفاده نمیکنید تا شما هم یکی از سرشناس ترین انسان های کشور و حتی دنیا باشید؟ تا الان فقط قصد داشتم که شما کمی بیشتر خودتان را بشناسید . شما متفاوت هستید و سعی کنید خاص و متفاوت کار و زندگی کنید . حتما امکان پذیر است اگر بخواهید … اگر بخواهید … ا گ ر ب خ و ا ه ی د ….

کلید ثروت مهارت کلید ثروت مهارت

اصل موضوع با یک مثال ساده قابل درک خواهد شد ….

مثال : شما دانشجوی رشته ی کامپیوتر هستید و مسلط به کامپیوتر و برعکس میلیون ها نفر علاقه مند به کامپیوتر هستند که دنبال آموزش های حرفه ای + ارزان  و … هستند . شاید برای شما کار با مثلا : فتوشاپ – word – نصب ویندوز و … مثل آب خوردن باشد اما هزاران نفر هر روز تشنه ی این سبک دانش ها هستند . آیا نمی شود آموزش های ساده و کاربردی و ارزان در اختیار این افراد گذاشت ؟ افرادی که تشنه ی آموزش هستند ..

شما بر فرض مثال فیلم آموزش کامل word – فتوشاپ – نصب ویندوز و سایر آموزش های کامپیوتری رو تولید میکنید . و یک سایت وردپرسی با کمترین هزینه ( ۱۰-۲۰ ) هزار تومان راه اندازی میکنید . و آموزش های خود را در این سایت به فروش میگذارید با قیمت های مناسب … قیمتی که اگه طرف بخواهد بیرون از فضای مجازی آموزش ببیند باید ۳-۴ برابر هزینه کند … آیا واقعا آموزش های شما مشتری نخواهد داشت … ؟ آیا فکر نمیکنید روزانه ده ها و صدها مشتری خواهید داشت فقط با یک بار تولید فیلم آموزشی …

بازار مجازیبازار مجازی

پول های کلانی امروزه در بازار مجازی جابه جا می شود . سهم شما از این بازار چقدر است ؟؟؟

چرا توقع داریم دیگران برای ما کار آماده کنند و ما محدود زندگی کنیم ؟ لطفا بگردید دنبال مهارت های درونی و علم های آکادمیک تون … می شود از این مهارت ها میلیون ها تومان درآمد کسب کرد .

 

لطفا همین امروز استعداد و دانش تون رو روی یک برگه یادداشت کنید / هر آنچه را بلدید …

آشپزی سنتی – ترفندهای کامپیوتری – تولید مقالات علمی  و … هر زمینه ای که شما آموزشی قابل ارایه داشته باشید حتما مشتریانی خواهید داشت .  سپس به تولید محتوای آموزشی بپردازید . و آموزش مجازی خود را در سایت های همکاری در فروش فایل به اشتراک بگذارید . یا خودتان فروشگاه راه اندازی کنید با کمترین مبلغ .

درآمد با دانشدرآمد با دانش

عزیزان خود بنده چند وقت پیش یه آموزش درست کردم که حدود ۲۶ خرید انجام شده – هر خرید ۵۵۰۰ تومان : ۱۴۳۰۰۰ تومان فقط با صرف یک ساعت و ساخت یک وبلاگ رایگان … و من مطمن هستم ماهی ۳۰۰ – ۴۰۰ از همین فایل درآمد خواهم داشت

یکی از دوستان بنده فقط با ترفندهایی که یاد دارد و آنها را میفروشید در این بازار بی انتهای اینترنت ماهانه بالای یک میلیون تومان درآمد دارد که شاید کمتر از ۲ روز برای تهیه این آموزش تایم گذاشته است .

اگه دوست دارید شما هم دانش خود را تبدیل بهثروتکنید . لطفا با ما از طریق نظرات همین پست در ارتباط باشید .

مهارت و دانش

منتظر فایل های آموزشی شما هستیم …

 




تاریخ: یک شنبه 26 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد , مهارت , دانش,
ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد با غذای ارزان قیمت

کشف فرصت درآمدزایی و کسب و کار خانگی و اینترنتی...

فرصت های کسب درآمد به صورت آشکار و پنهان کم نیست کافیست کمی به اطرافمان نگاه کنیم و این فرصت ها را ببینیم . اگر فرصت ها را پیدا کنیم به راحتی و از ساده ترین راه می توانیم کسب درآمد داشته و پولدار شویم. یکی از راههای کسب درآمد ساده و اسان فروش غذای ارزان قیمت است به شرطی که از کیفیت غذا کم نکنید و درست عمل کنید . اگر دیگران یک پرس غذا را ده هزار تومان می دهند شما می توانید با کمی تامل ، همون غذا را هفت یا هشت هزار تومان تهیه کنید این ارزان قیمت بودن ، مشتری های بیشتری برایتان می آورد و در نهایت کسب و کارتان رونق یافته و با فروش بیشتر ، فروش ارزانتر را جبران خواهد.  کمی درباره این ایده کسب و کار فکر کنید از فرصت پخش غذای ارزان که در ادامه خواهیم گفت متوجه می شوید که  می شود بدون سرمایه زیاد و فضای زیاد و … کسب و کاری راه انداخت که خیلی هم وقت شما رو نمیگیره و میتونه درآمدهای بالای ۲ میلیون تومان درماه رو برای شما به همراه داشته باشد.

پرسش غذا ارزان

بذارید از یک پرسش بحث امروز رو شروع کنم !!!  فرض کنید به هر دلیلی مجبور هستید امروز نهار از بیرون تهیه کنید یا در مکانی هستید که نمیتونید تشریف ببرید منزل و باید از بیرون غذا تهیه کنید …  حال شما کدام گزینه رو انتخاب میکنید ؟

۱ – خرید کیک و نوشابه و تنقلات که کمتر از ۵-۶ هزار تومان نمیشه ؟ و خیلی هم مضر هست !!!

۲ – رفتن به یک رستوران صرفا شیک و خوردن غذایی که براتون ۲۰ – ۳۰ هزار تومان آب میخوره ؟

۳ – خرید غذای سالم و ارزان که نه تنقلات هست که مضر باشه و نه رستورانی که خیلی گرون باشه ؟

بدون شک غذای سالم و ارزانی که بین ۶-۷ هزار تومان بیشتر براتون آب نمیخوره رو انتخاب میکنید . این غذا میتونه شامل برنج ایرانی – کباب و گوجه  باشه یا برنج ایرانی – جوجه و گوجه و …  که ما به شما ثابت خواهیم کرد که هر وعده از این سبک غذاهای خوشمزه کمتر از ۵هزار تومان قابل تهیه است  .

من که واقعا گاهی دنبال چنین غذاهایی هستم که ۶-۷ تومن بیشتر نباشه و سالم باشه و خوب و خوشمزه …

شما چطور ؟

 

فرصت درآمدزایی  از این طرح به این شکل است ….

اگه در شهر زندگی میکنید میتونید مکان هایی رو شناسایی کنید که افراد مجبور به خرید تنقلات و کیک و … هستند . این مکان ها میتونه پایانه های مسافربری باشه – دانشگاه ها باشه – پارک ها  – مراکز تاریخی و دیدنی شهرتون که احتمال داره افراد غریبه درآن مکان ها تردد کنند و مجبور باشند غذا از بیرون تهیه کنند .

کار سختی که نیست تا اینجا ؟؟ هر کس از من بهتر میدونه این مکان ها کجای شهرش قرار گرفته درسته ؟

مرحله اول شناسایی مکان هایی بود که باید اونجا غذای ارزان بفروشید . 

 

مرحله دوم : تهیه غذای ارزان هست . بذارید قبل از توضیح خدمت تون عرض کنم ٬ چند وقت پیش رفتم تهران / پایانه مسافربری تهران پارس … منتظر حرکت اتوبوس بودم به سمت مقصدم که دیدم خانوم و آقایی با یک سبد غذا اومدن و غذای ارزون میفروختن … اولش ترسیدم و گفتم قابل اعتماد نیست / شاید بیست دقیقه نگذشت که ۳۰-۴۰ غذا رو فروختن و رفتن .. یک غذا رو باز کرده بودن و چند قاشق یکبار مصرف و اول غذای تستی میدادن و … برام جالب بود ٬ بیست دقیقه ۳۰-۴۰ غذا رو فروختن دونه ای ۷ هزار تومان ….

حال شما میتونید همان غذای ارزان رو فقط با ۵ هزار تومان تهیه کنید و هر پرس ۷ تومن بفروشید . در بدترین حالت ممکنه روزی ۲۰ پرس مشتری داشته باشه غذای شما ٬ هر پرس ۲ هزار تومان فقط سود کنید ٬ ۲۰ پرس میشه ۴۰ هزار تومان سود و درآمد ماهانه یک میلیون و دویست هزار تومان . فروش بیشتر به عوامل زیادی بستگی داره ٬ جمعیت شهر ٬ بازاریابی و …

اگه حرفه ای عمل کنید میتونید حتی مشتری های ثابت داشته باشید . تو هر شهری ده ها و صد ها شرکت کوچیک و بزرگ هست که فرصت بی نظیری هست برای بازاریابی غذای ارزان …

عزیزان من برای بازاریابی کافیه ٬ به شرکت های مختلف نمونه غذا رو ببرید یا بگردید دنبال مغازه هایی که ۲۴ ساعته باز هستند و …  حتما و حتما از غذای سالم و ارزان شما استقبال خواهند کرد .

سرآشپزسرآشپز

اما چطور غذا رو با ۵ هزار تومان تهیه کنیم ؟

مثلا : برنج با کباب کوبیده و یک عدد گوجه + ظرف

برنج رو اگه کیلیویی ۷ هزار تومان حساب کنیم : برای یک نفر فقط ۱۲۰۰ تومان کافی است . حدودا هر یک کیلیو برنج ۶ نفر رو کاملا سیر خواهد کرد . ۷ هزار تقسیم بر ۶ : ۱۲۰۰ تومان حدودا  

گوجه یک عدد + ظرف + روغن مورد نیاز یک غذا  = کمتر از  ۱۵۰۰ تومان 

گوشت کباب رو معمولا از این گوشت های بدون استخوان میگیرند + کمی دمبه = که من حساب کردم هر کباب کمتر از ۱۵۰۰ تومان گوشت میبرد .  اگه هزینه های جانبی ( مصرف گاز و نمک و … )= ۸۰۰ تومان برای هر پرس در نظر بگیریم  در مجموع هر پرس غذایی که به شما داخل رستوران ها ۲۰ هزار تومان میدهند با ۵ هزار تومان قابل تهیه است .

و کلی آدم که دنبال چنین غذای خوب و خونگی که مثلا با ۷ هزار تومان قابل تهیه باشه . 

عزیزان یک روز اقدام کنید و ۱۰ – ۱۵ غذا رو تو خونه بپزید و ببرید بیرون ( پایانه ها – دانشگاه ها – بیمارستان ها – شرکت ها و ..) شاید روزهای اول کمی سخت باشد اما مطمئن باشید بعد از یک مدت کوتاه مشتری ثابت خواهید داشت روزانه .

غذاتون رو قبل از ساعت ۱۲ ظهر به محل ها ببرید . برای آموزش کباب زدن هم تو اینترنت سرچ کنید آموزش های خوبی هست.

وضعیت ظاهری خودتون شیک و تمیز باشه – بسته بندی رو مدرن تر کنید و …

منتظر نتایج کارهای شما در این زمینه هستیم .

 صبر




ارسال توسط پول دوست

شیوه های کسب درآمد از طریق وبلاگ

روش های کسب درآمد از وبلاگ بسیار زیاد و به طرق مختلف می باشد . قبل از پرداختن به شیوه های کسب درآمد میلیونی از وبلاگ باید این نکته را بگویم که وبلاگ علیرغم مشکلات خاص خودش، مزایایی نسبت به سایت دارد . سایت نیاز به اطلاعات فنی اولیه ، خرید دامنه ، اجاره و گرفتن هاست و... دارد ولی وبلاگ چنین مشکلاتی را ندارد البته سایت برای خودش مزایا و امکاناتی دارد که وبلاگ آنها را ندارد . برای کسانی که دنبال کسب درآمد رایگان هستند وبلاگ گزینه مناسب و عالی می باشد چون بدون صرف هزینه اقدام به کسب درآمد می کنید و اگر راههای کسب درآمد را بلد باشید می توانید درآمد میلیونی هم داشته باشید. در مقالات قبلی، کسب درآمد بالا و میلیونی از طریق وبلاگ را آموزش دادم: کسب درآمد بالا با وبلاگ نویسی  در این پست قصد داریم روش های درآمدزایی از وبلاگ رو خدمت شما عزیزان آموزش دهیم .

در پست قبلی گفتم که، که شما با مدیریت ۱۰۰ وبلاگ در بازه زمانی ۴ ماهه و تایم کاری ۲-۳ ساعت میتونید برای هر وبلاگ ۸۰ پست نیمه اختصاصی ثبت کنید . که آماری فوق العاده است. ما در این پست قصد داریم به شما آموزش دهیم که اگر ۱۰۰ وبلاگ ایجاد کردید و ۴ ماه زمان گذاشتید چطور میتوانید درآمد میلیونی ( یک تا دو میلیون ) داشته باشید .

قرار نیست شما یا ما معجزه کنیم . با سند و مدرک ثابت خواهیم کرد که می شود . از ۱۰۰ وبلاگ درآمد ایدال و خوبی کسب کرد . یادتون باشه درآمد شما از ماه سوم – چهارم شروع می شود و اگه روال به روز رسانی وبلاگ ها ادامه پیدا کند . بعد از گذشت یک سال درآمد شما به مراتب بیشتر خواهد شد تا ۲-۳ برابر .

نکته آخر در مورد وبلاگ ها اینه که مطالب رو نیمه اختصاصی +  برچسب + تغییر عنوان + لینک داخلی  ارسال کنید . تا انشاا… خیلی سریع تر وبلاگ های شما درآمدزایی ثابت و خوبی برای شما داشته باشند … یادمون باشه انسان های بزرگ از خودشون توقع دارند و انسان های کوچیک از دیگران !!!

ثروت با وبلاگثروت با وبلاگ

اگه وبلاگ های شما  ساخته شده و دارید بروزرسانی وبلاگ ها رو مرتب انجام میدید ( هر وبلاگ هفته ای ۵ پست )

درآمد وبلاگ های شما بعد از ۳ – ۴ ماه به طریق زیر امکان پذیر است …

۱ – کسب درآمد از فروش بک لینک 

موتورهای جستجو اهمیت زیادی میدن به سایت هایی که لینک های فالو دریافت میکنند . این موضوع رو مدیران سایت ها به خوبی درک میکنند و دنبال پکیج هایی هستند که بتوانند لینک خریداری کنند . پس اگه وبلاگ های شما مطلب دار شود و عمر آنها از ۳-۴ ماه بگذرد میتوانید ٬ از این فرصت استفاده کنید و بک لینک بفروشید .

برای فروش بک لینک کافیه داخل چند انجمن اینترنتی مثل :

forum.shopkeeper.ir

forum.persiantools.com

و …

تاپیک فروش بک لینک بزنید . اکثر وبمسترای محترم فارسی در این انجمن ها فعالیت دارند .

کافیه لیست ۲۰-۳۰ انجمن فعال رو از اینترنت پیدا کنید و عضو این انجمن ها بشید . خب درآمدزایی چقدر هست از این روش ؟ با توجه به قیمت های فعلی شما میتوانید برای هر لینک که در قسمت پیوندها ثبت میکنید به صورت دایمی ۱۰۰۰ تومان حداقل دریافت کنید . ۱۰۰ وبلاگ دارید و اگه یک مشتری داشته باشید ۱۰۰ هزار تومان دریافت میکنید .

 

بالای ۳۰ – ۴۰ مشتری . کافیه وقتی عضو ۲۰ – ۳۰ انجمن هستید . سرچ کنید و ببینید که فروش بک لینک چقدر بازدهی داره .

شما در بدترین حالت ماهی ۳ مشتری خواهید داشت : ۳۰۰ هزار تومان

 

پولدار شدن با وبلاگپولدار شدن با وبلاگ

۲ – روش دوم درآمدزایی ثبت رپورتاژ هست :

( رپورتاژ : یک پست هست که داخل مطلب چند لینک برای سایت مد نظر ثبت میکنید ) این روش از درآمدزایی بیشتر مشتری دارد . هر رپورتاژ ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان : که مجموع ۱۰۰ وبلاگ شما : ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان برای شما درآمد خواهد داشت به ازای هر مشتری .

برای پیدا کردن مشتری : سعی کنید داخل انجمن های بالا که معرفی شده و سایر انجمن های فعال عضو بشید و تاپیک فروش رپورتاژ بزنید . بدون شک مشتری زیادی در این زمینه خواهید داشت .

۳- واگذاری جایگاه بنری وبلاگ : 

وقتی وبلاگ های شما بعد از ۳-۴ ماه بازدید کننده گرفت . میتوانید از قالب های رایگان سطح نت استفاده کنید که مکان هایی دارند برای تبلیغات بنری .  معمولا ۲-۳ بنر بیشتر داخل هر وبلاگ نذارید .

و سعی کنید به صورت پکیج تبلیغات بنری تون رو واگذار کنید . مثلا وقتی بازدید هر وبلاگ شما رسید به ۵۰ نفر . سعی کنید مشتری پیدا کنید که بنرش رو داخل ۱۰۰ وبلاگ به نمایش بگذارید و برای هر ماه حدودا : ۲۰۰ هزار تومان .

شما ۳ تا مشتری میتونید داشته باشید که میشه از بخش بنری وبلاگاتون ماهی ۵۰۰ – ۶۰۰ درآمد داشته باشید .

عزیزان تعرفه ها و درآمدها بیشتر هست اما من کف قیمت ها رو حساب میکنم . برای پیدا کردن مشتری تو شبکه های اجتماعی میتونید آگهی بزنید یا انجمن هایی که قبلا توضیح دادم .

 

تبدیل وبلاگ به ثروتتبدیل وبلاگ به ثروت

۴- واگذاری پاپ آپ وبلاگ ها :

در بدترین حالت ممکنه بعد از ۳-۴ ماه آمار هر وبلاگ شما به ۵۰ نفر می رسد . که مجموع ۱۰۰ وبلاگ یعنی ۵۰۰۰ بازدید کننده . در کم ترین حالت شما میتونید به ازای هر آی پی ۲ تومان درآمد داشته باشید : یعنی : ۵۰۰۰ × ۲ = ۱۰۰۰۰ تومان . ماهانه حداقل ۳۰۰ هزار تومان . برای پیدا کردن مشتری : انجمن های فعال + شبکه های اجتماعی . و یا سایت های پاپ آپی که به ازای هر آی پی به شما مبلغی رو پرداخت میکنند . مثل : popup94.ir  / irpopup.ir و …

پس بخش درآمدی پاپ آپ وبلاگ های شما حداقل ۳۰۰ هزار تومان درآمدزایی خواهد داشت .

توجه : بیش تر از یک پاپ آپ روی هر وبلاگ تون قرار ندید . باعث افت شدید وبلاگ شما خواهد شد .

۵- فروش پاپ باکس وبلاگ ها :

محاسبه کردیم شما روزی ۵۰۰۰ بازدید کننده خواهید داشت در مجموع ۱۰۰ وبلاگ تون . که با گذشت زمان بیشتر و بیشتر خواهد شد . این ۵۰۰۰ بازدید کننده پیش بینی ما از عمر ۴ ماهه وبلاگ شما است .

پاپ باکس : پنجره ی تبلیغاتی است که کاربر به محض ورود مشاهده میکنه و یا تبلیغ رو باز میکنه یا تبلیغ رو میبنده . اگه بر فرض مثال فقط ۱۰ درصد بازدید کننده های شما روی پاپ باکس کلیک کنند : یعنی  ۵۰۰ نفر . در حال حاضر به ازای هر پاپ باکس میتونید حداقل ۱۰ تومان درآمد داشته باشید که میشه  ۵۰۰۰ تومان = ماهانه ۱۵۰ هزار تومان از پاپ باکس وبلاگاتون در بدترین شرایط .

۶- فروش محصولات مرتبط با هر وبلاگ :

سعی کنید عضو چند همکاری در فروش مطمئن بشید و محصولات مرتبط با هر وبلاگ تون رو داخل هر وبلاگ ثبت کنید . مثلا داخل وبلاگ آموزش کامپیوتر میتونید سی دی های فروش ویندوز – آنتی ویروس ها و … قرار بدید .

در این روش از درآمدزایی اگه هدفمند عمل کنید و محصولات مرتبط رو داخل هر وبلاگ بذارید اگه هر وبلاگ فقط ماهی یک محصول فروش داشته باشد . شما ۱۰۰ محصول رو میتونید ماهانه بفروشید . که در بدترین حالت اگه هر محصول ۲۰۰۰ تومان سود داشته باشد شما ماهانه ۲۰۰ هزار تومان از همکاری در فروش ها درآمد دارید .

توجه : هر وبلاگ فقط یک فروش محاسبه شد . شما به راحتی میتونید چند محصول رو داخل هر وبلاگ بفروشید .

همکاری در فروش مثل : hamkaran.net و … کافیه سرچ کنید همکاری در فروش محصول .روش های دیگه هم هست مثل : کسب درآمد از تبلیغات کلیکی – فروش پست ثابت  و …

وبلاگ و درآمد زیاد وبلاگ و درآمد زیاد

 

ما در این مقاله فقط  ۶ روش متداول رو بررسی کردیم و در کمترین حالت ها با ۱۰۰ وبلاگ که ۸۰ پست دارد با عمر ۴ ماهه :

۱۰۰ وبلاگ شما چه نتیجه ای خواهد داشت بعد از فقط ۴ ماه با ۸۰ پست نیمه اختصاصی :

۱ – فروش بک لینک حداقل : ۳۰۰ هزار تومان  – ۳ مشتری فقط 

۲- فروش رپورتاژ  حداقل ۳۰۰ هزار تومان – ۳ مشتری فقط 

۳ –  فروش تبلیغات بنری حداقل : ۴۰۰ هزار تومان – ۲ مشتری 

۴ – فروش تک پاپ آپ حداقل : ۳۰۰ هزار تومان – ۱مشتری 

۵ – فروش پاپ باکس حداقل ۱۵۰ هزار تومان – ۱ مشتری 

۶ – فروش محصولات مرتبط : ۲۰۰ هزار تومان – هر وبلاگ ۱ فروش در ماه 

وبلاگ درآمدزاوبلاگ درآمدزا

عدد و ارقام ها دقیق نیست و ما حداقل ها رو محاسبه کردیم : 

جمع کل درآمد ماهانه با ۱۰۰ وبلاگ – عمر ۴ ماهه :  ۱۶۵۰۰۰۰ تومان 

عزیزان تاکیید میکنم : عمر وبلاگ های شما به یک سال برسد درآمد بالای ۲ میلیون تومان درماه رو حداقل خواهید داشت .

لطفا شروع کنید چیزی رو از دست نمیدید …

مطلب مشابه کسب درآمد از وبلاگ:

کسب درآمد بالا با وبلاگ نویسی

کسب درآمد و پول از وبلاگ




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد بالا با وبلاگ نویسی

این مجموعه آموزشی کسب درآمد کاملا کاربردی و عملی و یکی از شیوه های کاملا موثر کسب و کار است.

یکی از راههای عمده کسب درآمد از اینترنت ، وبلاگ نویسی است. کافیست کمی خلاقیت در کسب درآمد به خرج دهید و وبلاگهایی با موضوعات مختلف ایجاد و روزانه چند ارسال متنوع تخصصی و یا نیمه تخصصی ایجاد کنید. سه سال قبل خودم دو وبلاگ تخصصی در موضوعی ایجاد کرده بودم و پس از پنج ماه شروع به کسب درآمد کردم از یکی از وبلاگهایم که تخصصی و مرجع بود ماهی حداقل دو میلیون تومان کسب درآمد داشتم . وبلاگ نویسی از سایت داشتن راحت تر بود و اگرچه محدودیت هایی دارد منتهی مشکلات سایت داری را ندارد ضمن اینکه شما بدون پرداخت هزینه و پول، به صورت رایگان کسب درآمد می کنید و این کار را در منزل یا محل کارتان می توانید انجام دهید.

 فقط باید در وبلاگ نویس اصولی را رعایت کنید و با برنامه منظم حرکت کنید، پشتکار و صبر کافی داشته باشید و کار را قدم به قدم و با حوصله بردارید تا به کسب درآمد مطلوب خودتان برسید. در این کسب و کار  فقط ۲-۳ ماه روزی ۲-۳ ساعت زمان بذارید تا درآمدهای شما از کسب و کاری که یک ریال سرمایه نذاشتید شروع شود .

برای شروع کافیه ۱۰۰ وبلاگ کاملا رایگان در سرویس  های میهن بلاگ ( mihanblog.com )  سرویس بیان ( blog.ir) – سرویس پرشین بلاگ (persianblog.ir) داشته باشید . علت معرفی این ۳ سایت به خاطر کیفیت – قدرت و طول فعالیت این سبک سایت ها است . و همچنین فالو بودن لینک این سایت ها که بسیار با ارزش است و بخشی از درآمدزایی این طرح به خاطر فالو بودن لینک این سایت ها است . در مورد فالو و نوفالو بودن لینک حتما توضیحاتی رو خواهم داد تا کاملا متوجه شوید .

 

پس شما قراره در این کسب و کار رایگان : مدیریت ۱۰۰ وبلاگ رو به عهده بگیرید . تا با آموزشی که در ادامه خواهیم داد بعد از گذشت ۲-۳ ماه  و تایم روزانه کاری شما ۲-۳ ساعت به درآمد متوسط  یک تا یک و نیم میلیون برسید . آموزش رو صفر تا صد شروع میکنیم تا کسانی که حتی ساخت وبلاگ رو یاد ندارند کاملا مرجله به مرحله آموزش ببینند .

اینکه اصرار داریم از ۳ تا سرویس وبلاگدهی برای ساخت وبلاگ استفاده کنید به چند دلیل است : ۱ – ریسک کمتری متوجه حذف وبلاگ های شما خواهد بود . مثلا اگه یکی از همین سرویس ها به هر دلیلی به فعالیت خود ادامه ندهد زحمات شما کاملا از بین نمیرود و فقط یک سوم وبلاگ های شما از بین خواهد رفت . ۲- یکی از روش های درآمدزایی از وبلاگ فروش بک لینک و رپورتاژ هست که اکثر مدیران سایت ها دوست دارند و همین طور موتورهای جستوجو سایتی که لینک میگیرد از چند دامنه باشد .

توصیه میکنم وبلاگ با موضوعات متنوع ایجاد کنید و برای هر وبلاگ یک استراتژی داشته باشید .

کافیه یه قلم و خودکار بردارید و صد موضوع مختلف رو یادداشت کنید ( آشپزی – خیاطی – آرایشی – پزشکی و …)

و بگردید دنبال سایتایی که به موضوعات وبلاگ های شما ربط دارند و آدرس این سایت ها رو مقابل هر وبلاگی که ایجاد میکنید بنویسید . مثلا : وبلاگ اول : موضوع :تغذیه – آدرس سایت شماره یک – آدرس سایت شماره ۲ و …

اینکار باعث میشه اگه نتونید تولید محتوا داشته باشید حداقل از این سایت ها الگوبگیرید و حداقل مطالب این سایت ها رو با ویرایش و بازنویسی داخل وبلاگ تون ثبت کنید .

تاکید میکنم کپی کردن مطالب سایر سایت ها به صورت مستقیم هیچ وقت به رشد وبلاگ شما کمک نخواهد کرد و عملا تلاشی بیهوده اس کپی کردن مطالب … ( روش های تولید محتوا رو در ادامه خواهم گفت )

 

 

خب بریم سر اصل مطلب …. 

۱ – وبلاگ بسازید 

به آدرس های زیر مراجعه و در هر کدام ۳۴ وبلاگ بسازید

http://mihanblog.com

http://blog.ir

http://persianblog.ir

ساخت وبلاگ در این سرویس ها خیلی خیلی راحته – مراحل ساخت به صورت فارسی هست و اصلا مشکلی نخواهید داشت

توجه : سعی کنید دسترسی که ایجاد میکنید ( رمز و کلمه عبور ) برای همه وبلاگ ها یکسان باشه .

همان طور که در بالاتر گفتم موضوعات مختلف ( اسم وبلاگ تون ) رو ثبت کنید .

آدرس وبلاگها رو سعی کنید بر یک اصولی ثبت کنید .

مثلا اسم من محسن هست :  mohsen1  – mohsen2 و …

یعنی آدرس وبلاگ ها طوری باشند که شما رو گیج نکنند و کاملا گویا و قابل تشخیص باشند برای مدیریت .

 

۲- پس از ثبت وبلاگ ها میرسیم به تولید محتوا : 

محتوا اصولا به ۳ بخش تقسیم می شود .

۱ – کپی ۲ – نیمه اختصاصی ۳- اختصاصی

کپی که اصلا توصیه نمیشه . با توجه به حجم بالای وبلاگ شما سعی کنید مطالب نیمه اختصاصی داخل وبلاگاتون ثبت کنید . برای پیشرفت سریع تر باید هفته ای ۵ پست رو داخل هر وبلاگ ثبت کنید .

روش تولید محتوای نیمه اختصاصی : 

با توجه به موضوع وبلاگ سایت مشابهی پیدا کنید . مطلب رو از سایت مشابه و موضوع مدنظر کپی کنید و داخل ویرایشگر مثل word کپی کنید . حالا سعی کنید با توجه به موضوع به ابتدای مطلب – ۳-۴ خط از ذهن خودتون اضافه کنید . یا اگه نتونستید سعی کنید ۳-۴ خط اول مطلب رو بخونید و دوباره با نگارش جدید تایپ کنید .

یعنی ۳-۴ خط اول رو پاک کنید و از زبون خودتون بنویسید . منظور از اینکار اینه که مطلبی که داخل وبلاگ تون ثبت میکنید تماما کپی نباشه . پس یا ۳-۴ خط از ذهن خودتون و مرتبط تایپ میکنید . یا ۳-۴ خط اول رو بازنویسی میکنید .

بازنویسی : یعنی مطلب رو بخونید (۳-۴ خط رو ) بعد هر چیزی که فهمیدید رو با نگارش جدید تایپ کنید جوری که مثل قبل نشود .

نکته : سعی کنید حتما عنوان مطلب رو تغییر دهید .

مثلا : آموزش ساخت وبلاگ  رو شما تغییر بدید به : صفر تا صد وبلاگ ساختن

تغییر عنوان و نیمه اختصاصی کردن متن ( تغییر ۳-۴ خط ابتدایی ) حتما یادتون نره .

در هنگام ارسال مطلب حتما برچسب مناسب برای پست تون انتخاب کنید . ( ۴-۵ برچسب مرتبط)

برچسب در صفحه ارسال پست قابل مشاهده است .

مثال : موضوع پست ارسالی شما هست . طرز تهیه سوپ

برچسب برای این موضوع :  چطور سوپ تهیه کنیم ؟ آموزش تهیه سوپ خوشمزه – فیلم تهیه سوپ و …

 

هر هفته هر وبلاگ رو با ۵ پست به صورت منظم بروز کنید .

تغییر عنوان – برچسب گذاری – نیمه اختصاصی کردن ( تغییر ۳-۴ خط )  وبلاگ شما رو سریع تر رشد میده .

سعی کنید لینک داخلی هم ایجاد کنید :

لینک داخلی  یعنی مرتبط کردن پست های مرتبط با هم .

مثلا : شما دیروز در مورد آموزش word پست گذاشتید . امروز میخواهید در مورد ترفند های word پست بذارید .

سعی کنید مطالب مرتبط رو لینک بدید .

 

سعی کنید در قسمت پیوندهای وبلاگ : وبلاگاتون رو به هم لینک بدید .

به این شکل :داخل وبلاگ شماره یک به وبلاگ شماره دو لینک بدید . داخل وبلاگ شماره ۲ به وبلاگ شماره ۳ لینک بدید و همین روال رو بین ۱۰۰ وبلاگ تون انجام بدید .  سعی کنید هر وبلاگ تون رو داخل ۱۵-۲۰ وبلاگ دیگه تون لینک بدید .

 

هفته ای ۵ پست : میشه ماهی ۲۰ پست = ۴ ماه : ۸۰ پست . 

یعنی هر وبلاگ شما بعد از ۴ ماه ۸۰ پست دارد . 

 

 

 

درآمدزایی وبلاگ به صورت کلی : 

 

فروش بک لینک 

فروش رپورتاژ

تبلیغات بنری 

پست ثابت 

فروش پاپ آپ

همکاری در فروش 

فروش محصولات مرتبط با موضوع وبلاگ 

و …

دوستان ابتدا شروع کنند به ساخت وبلاگ و مطلب گذاری . انشاا… به زودی در مورد تک تک روش های درآمدزایی وبلاگ به صورت کامل توضیح خواهیم داد .

 

عزیزان ۱۰۰ وبلاگ با عمر ۴ ماهه که ۸۰ مطلب داشته باشه / در مجموع بالای ۱ میلیون درآمد خواهد داشت ۱۰۰ وبلاگ .

عزیزان با سند و مدرک بهتون در پست بعدی ثابت خواهم کرد که یکی از دوستان با ۱۰۰ وبلاگ ماهی تا ۲ میلیون تومان درآمد دارد . برای هر بخش از درآمدزایی از وبلاگ براتون برنامه داریم .

اگه شروع کردید این طرح رایگان رو حتما با ما در ارتباط باشید . تا آموزش های مرتبط بیشتری براتون تهیه کنیم .

در ابتدا کمی شاید سخت باشه / دستتون راه بیفته خیلی سریع میتونید وبلاگاتون رو مدیریت کنید .

فقط بدونید که …

داخل یکی از انجمن های اینترنتی : یکی از دوستان در ازای ثبت هر لینک ۱۰۰۰ تومان میگیره که صد وبلاگ میشه ۱۰۰ هزار تومان . آدرس تاپیک رو میدم بعدا ببینید که بالای ۲۰ تا مشتری داشته که میشه ۲ میلیون تومان .

وبلاگ حداقل ۱۰ روش درامدزایی داره …. که فروش لینک فقط یک روش ساده اس برای درآمدزایی .

پس شک نکنید / با مدیریت ۱۰۰ وبلاگ بعد از ۴ ماه حداکثر به درآمد بالای یک میلیون خواهید رسید .

اگه سوالی داشتید حتما بپرسید / سریعا پاسخ شما رو خواهیم داد .

 

صمیمانه متشکریم از همراهی هوشمندانه شما …

منتظر نظرات شما سروران هستیم .

 

مدیریت ۱۰۰ وبلاگ سخت تر از مدیریت یک سایت است / اما به مراتب درآمد ۱۰۰ وبلاگ بیشتر از یک یا چند وبلاگ است.

مطلب مشابه کسب درآمد از وبلاگ:

کسب درآمد و پول از وبلاگ




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد بالای اینترنتی با فروش مقالات

یکی از شیوه های همیشه پردرآمد در فضای اینترنت ، فروش مقالات و انواع مقاله های علمی و غیر علمی است . در واقع این جزو مشاغل خانگی و کسب درآمد در منزل هم محسوب می شود. فروش مقالات در سایتهای ایرانی بسیار زیاد است ولی در اینجا قصد دارم کسب درآمد از طریق مقالات به زبان انگلیسی رو که اتفاقا فوق العاده عالی و دارای درآمد بالاست معرفی کنم. این نوع کسب درآمد مخصوص سن خاصی نیست مثلا نوجوانان و جوانان می توانند با نوشتن مجموعه مقالات مثل مقالات درسی و تحقیقاتی کسب درآمد مناسبی داشته باشند. تنها باید کمی به زبان انگلیسی مسلط باشند و  بتوانند مقالات علمی و درسی مناسب تهیه کنند و به فروش برسانند این نوع کسب و کار در دنیای مجازی درآمد خوبی دارد. امروز می خواهم برایتان یک وبسایت معرفی کنم که ر زمینه فروش مقالات از طریق اینترنت و کسب درآمد برای کاربراتش نقش بسزایی دارد

 

انواع مشاغل سخت کارگری برای درآمد وجود دارد که به راحتی ۱۰ ساعت از ۱۶ ساعت وقت روزانه تان را می گیرد خوب نظرتان در مورد پوشیدن یک پیژامه به جای لباس کار و شروع به نوشتن مطالب در خانه تان به عنوان کار تابستانی چیست؟

با ArticleSale.com شما میتوانید هر تعداد مقالاتی که میتوانید در روز بنویسید را منتشر و در معرض دید دیگران برای بالابردن شانس خرید بزارید نیازی به نوشتن مقالات حرفه ای نیست و با کمی دانش در مورد نویسندگی به زبان انگلیسی امکان کسب درآمد اینترنتی به دلار است
articles-sale

قیمت اکثریت مطالب ساده در این سایت از ۲ تا ۷ دلار است مبلغی که به راحتی می توان با صرف وقت کوتاهی در روز بدست آورد به مرور زمان با افزایش تجربه شما و آشنایی با خریداران بیشتر می توان این درآمد را افزایش داد.

از دیگر سایت های مشابه برای درامد می توان به  Constant Content اشاره کرد که با داشتن متد مشابه سایت بالا امکان کسب درآمد را برای شما فراهم می نماید.

constant-content

تعرفه مقالات ارسالی در این سایت بین ۲۰ تا ۲۵ دلار است که با اعطای خق نشر کامل به ۴۰ دلار می رسد.

در مقالات آتی به معرفی وبسایت های بیشتری مشابه وبسایت های بالا می پردازیم

در مجموعه آموزش های پول دوست با ما همراه باشید.

مطالب مشابه فروش فایل:

فروشگاه فایل زیپو zepo

کسب درآمد بالا با آپلود و فروش فایل در فایل کاران

افزایش کسب درآمد و فروش با CRM

فروشگاه فایل زیپو zepo




تاریخ: یک شنبه 25 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد , اینترنتی ,فروش مقالات,
ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد با خواندن ایمیل

یکی از شیوه های قدیمی کسب درآمد خواندن ایمیل های ارسالی است که عده ای با این روش سالهاست کسب درآمد می کنند . البته این کار در بین سایتهای ایرانی زیا جا نیفتاد و چند تا سایت بودند که ایمیل را برای کاربران می فرستادند و کاربران با عضویت و خواندن این ایمیل ها کسب درآمد می کردند. این سایتهای ایرانی پس از مدتی کسب درآمد خود را تغییر و یا تعطیل کردند . در مورد خواندن ایمیل باید عرض کنم که هر فردی که در اینترنت فعال است حداقل یک ایمیل از سرویس دهندگان اینترنتی دارد و می تواند با آن به فراخور حال از سایتهای ایرانی در صورت لزوم و سایتهای خارجی معروف ارسال ایمیل کسب درآمد کند.

همانطور که گفتم کسب درآمد اینترنتی از خواندن ایمیل در بین سایتهای خارجی بیشتر فعال است و یکی از معروف ترین سایتهای در این زمینه را معرفی می کنم:

در اینجا به معرفی وبسایت Matrixmails می پردازیم یک از برترین وبسایت ها در این زمینه با هزاران کاربر فعال در ماه و سابقه ی بالای ۱۲ سال

معرفی وبسایت Matrixmails

Matrixmails یک وبسایت فوق العاده برای درامد از اینترنت می باشد. که فعالیت خود را از سال ۲۰۰۲ میلادی شروع کرده و در امروز به نمره ۴ گوگل رنک رسیده که دلیلی بر عدم نگرانی در فعالیت در این وبسایت است جالب است بدانید تمامی ایمیل ها به آدرس ایمیل درونی این سایت که به هنگام ثبت نام ساخته می شود فرستاده می شود. این یعنی از شر مزاحمت ایمیل های غیر حقیقی خلاصی می یابید

طریقه پرداخت Matrixmails

  • پرداخت ها به ازای خواندن ایمیل های ارسالی صورت گیرد
  • امکان کسب درآمد از ثبت نام در وبسایت های دیگران وجود دارد
  • امکان کسب درآمد از بازدید از وبسایت های دیگران وجود دارد.
  • میتوانید به انجام بازی های آنلاین یا نوشتن مقاله برای کسب درآمد بپردازید.
  • امکان کسب درآمد از طریق سرویس سورف اینترنتی نتیز موجود می باشد.

Matrixmails.com یک روش آسان از کسب درآمد اینترنتی است که درآمد های کاربران را از طریق Alertpay پرداخت میکند همان طور که خواندید علاوه بر خواند ایمیل روش ها متعارف دیگری نیز برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد که ارزش امتحان کردن را دارند اگر تجربه کار با این سرویس را دارید با ما در بخش نظرات به اشتراک بگزارید.

مطالب مشابه کسب درآمد با ایمیل:

بازاریابی اینترنتی : کسب درآمد با ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ و کسب درآمد از اینترنت

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد از سایت پزشکی

بازاریابی اینترنتی: تاثیر سئو در کسب درآمد از اینترنت

آموزش کسب درآمد و بازاریابی اینترنتی برای رستوران

آموزش بازاریابی اینترنتی : کسب درآمد با بازاریابی چریکی

آموزش بازاریابی اینترنتی : بازاریابی دهان به دهان در کسب آمد از اینترنت

آموزش بازاریابی اینترنتی : ابزار بازاریابی و کسب درآمد از اینترنت

آموزش بازاریابی اینترنتی: ویژگی سایت کسب درآمد

آموزش بازاریابی و کسب و کار اینترنتی، شروع درآمد از کجا؟

ارتباط هزینه تبلیغات و کسب درآمد از اینترنت

دابسمش فرصتی برای کسب درآمد و بازاریابی

شیوه های جدید بازاریابی و کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد و بازاریابی با استیکر تلگرام




تاریخ: شنبه 25 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد , خواندن, ایمیل,
ارسال توسط پول دوست

مباحث کسب درآمد و تجارت الکترونیک

خیلی از دوستان در بخش نظرات سوال می کنند که چه مباحثی به کسب درآمد و تجارت الکترونیک مربوط می شود و شما چه مباحث و عناوینی را برای آموزش مدنظرتان دارید ؟ باید خدمت دوستان عرض کنم که عناوین کسب درآمد از اینترنت بسیار زیاد و دارای تنوع فراوان است. لذا برای راحتی کار و اینکه کسب درآمد از اینترنت شمول فراوانی دارد و شامل مشاغل متعدد می شود لذا تصمیم گرفتم تا عناوین مختلف کسب درآمد از اینترنت و تجارت الکترونیک را که به طور مستیقم یا غیر مستیقم مرتبط با کسب و کار می شود فهرست کنم البته سعی دارم تا در زمانهای مختلف هر یک از اینها و آموزش و چگونگی کسب درآمد آنها را به مرور در وبلاگ قرار دهم. نگاهی به برخی از عناوین عمده زیر بیندازید اذعان می کنید که تنوع کسب درآمد از اینترنت بسیار زیاد و راههای افزایش مال و ثروتنمدی فوق العاده زیاد  است . برخی از عناوین کسب درآمد که به مرور در وبلاگ آموزش خواهنم داد عبارتند از :

کسب درآمد در منزل

کسب درآمد

کسب درامد در منزل
http://www.pooldost.loxblog.com/

کسب درآمد در خانه

کسب و کار اینترنتی در منزل

درآمد در منزل
http://www.pooldost.loxblog.com/

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد اینترنتی

کسب درامد اینترنتی

درآمد در خانه

درامد در منزل

درآمد

راه های کسب درآمد در منزل

 

کسب درآمد با تبادل لینک

درامد در خانه
http://www.pooldost.loxblog.com/

راههای کسب درآمد در منزل

كسب درآمد

کسب درامد در خانه

کسب درآمد از اینترنت در منزل
http://www.pooldost.loxblog.com/

کسب درآمد برای نوجوانان

کسب در آمد در خانه
http://www.pooldost.loxblog.com/

کار در منزل

کسب در امد در خانه

کار در منزل با اینترنت

 

کافه میلیونر
http://www.pooldost.loxblog.com/

کسب و کار اینترنتی در ebay

کسب و کار در منزل

کسب وکار در منزل

کسب درامد خانگی

کسب درامد با کد امنیتی

کسب درآمد معقول اینترنتی

کار اینترنتی در منزل
http://www.pooldost.loxblog.com/

درآمد خانگی

راههای کسب درآمد در خانه

کار در خانه با اینترنت

روش کسب درآمد در منزل

راههای درامد
http://www.pooldost.loxblog.com/

درامد اینترنتی

درامد بدون سرمایه

درامد telegram

درامد از طریق انجمن وامضا

چگونگی کسب درامد در منزل

چگونه پول در بیاوریم

دانلود کتاب ۱۴ روز تا موفقیت


استارت آپ های جدید خارجی

 http://www.pooldost.loxblog.com/

 

استخدام اینترنتی کار در منزل

استخدام تایپیست

استخدام تایپیست در منزل

استخدام تایپیست راه دور

اشتغال درمنرل

اشتغال زایی اینتر نتی بانوان

اشتغال زایی اینترنتی

اصول اشتغال زايي

افزایش ممبر کانال برای تلگرام
http://www.pooldost.loxblog.com/

اموزش درامد زایی در خانه

اموزش کار در منزل از طریق

اموزش کسب در امد استارتاپ

اموزش کسب درامد از خانه

اموزش کسب درامد اینترنتی

اموزش کسب و کار در منزل

انواع بازاریابی در منزل

ايجادفروشگاه همكاري
http://www.pooldost.loxblog.com/

ايده براي كسب درامد

ايده هاي کسب درامد

ایجاد شغل درمنزل

ایده برای کسب درآمددرخانه

ایده های آرزوشکیبا

ایده های درآمد در منزل

ایده های کارافرینی؟

ایده های کسب و کار میلیاردی

ایده هایی برای کسب درامد ؟

ایده کار در منزل

ایده کارآفرینی جدید

با شنیدن موزیک کسب درآمد
http://www.pooldost.loxblog.com/

بازاریابی

برای درآمد داشتن در خانه

برای کسب درامد چه باید کرد؟

بسته اموزشی اینترنت در پست

بسته اموزشی پولدار شدن

بسته اینترنتی ورایگان شدن

بسته تبلیغاتی با تخفیف ویژه

بسته رایگان کسب درآمد

بهترین راه درآمد درمنزل

بهترین روش کار در منزل

بهترین طرح درامدی شرکت های

بهترین کسب در امد امروزی

http://www.pooldost.loxblog.com/

ایده

کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از یوتیوب

کسب درآمد از فیس بوک

کسب درآمد از گوگل ادسنس

کسب درآمد از یاهو

کسب درآمد از انجمن و امضا

کسب درآمد از ارسال پیامک

کسب درآمد از فروش کالا

کسب درآمد از مشاوره

کسب درآمد از تدریس آنلاین

کسب درآمد از اینترنت در منزل

کسب درآمد از برنامه نویسی

کسب درآمد از طراحی و گرافیک

کسب درآمد از شعر و رمان

کسب درآمد از کلیک کردن

کسب درآمد از سایت کلیکی
http://www.pooldost.loxblog.com/

کسب درآمد از افزایش رنک

کسب درآمد از کوتاه کننده لینک

کسب درآمد از نمایش بنر

کسب درآمد از بیت کوین

کسب درآمد از سایت خارجی

کسب درآمد از سایت ایرانی

کسب درآمد از طراحی سایت

کسب درآمد از بورس

 http://www.pooldost.loxblog.com/

 

کسب درآمد از بازاریابی

کسب درآمد از فتوشاپ

کسب درآمد از فروشگاه اینترنتی

کسب درآمد از فروش شارژ

کسب درآمد از عکاسی

کسب درآمد از خیاطی

کسب درآمد از حسابداری

کسب درآمد از آپلود سنترها

کسب درآمد از فروش مقاله

کسب درآمد از ارسال ایمیل

کسب درآمد از کانال تلگرام

کسب درآمد از پرفکت مانی

کسب درآمد از نویسندگی

کسب درآمد از موبایل

کسب درآمد از موسیقی

کسب درآمد از نقاشی

کسب درآمد از کافه بازار

کسب درآمد از کامپیوتر

کسب درآمد از زبان انگلیسی

کسب درآمد از زنان در خانه

کسب درآمد از رایانه آنلاین

کسب درآمد از همکاری در فروش

کسب درآمد از سایت

کسب درآمد از وبلاگ

http://www.pooldost.loxblog.com/




تاریخ: شنبه 25 شهريور 1396برچسب:مباحث ,کسب درآمد , تجارت الکترونیک,
ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد بالا با آپلود فایل در فایل کاران

یکی از بهترین و مهمترین راههای کسب درآمد که به نظر من فوق العاده است فروش فایل و کسب درآمد از طریق اشتراک گذاری فایل است. شما مجموعه مقالات خود را به صورت فایل در فروشگاههای مخصوص فروش فایل قرار می دهید و منتظر مشتری می مانید و یا عده ای برای شما بازاریابی می کنند و یا خودتان شخصا فایلتان را به فروش می رسانید. در هر حال شما درصدی از فروش را در اختیار می گیرید و درصدی معمولا بیست درصد به مدیر فروشگاه می دهید به نظر بنده یکی از بهترین شیوه های کسب درآمد در اینترنت است کافیست شما فایل در سایتی که معرفی می کنم آپلود کنید و  بفروش برسانید یکی از این سایتهای فروش فایل، سایت فایل کاران است که توضیح در زیر خواهد آمد.

upload_content-310x205

 

شما برای سیستم فایل هایی مثل pdf یا word و .. آپلود میکنید و در قبال آن پول دریافت می کنید( به همین سادگی )

به طور میانگین یک شخص بدون دانش می تواند روزانه حدود ۱۵۰ الی ۲۰۰ محصول ( فایل ) آپلود کند

شرایط به این شکل هست

  • درج ۳ سطر توضیحات اولیه ۱۰۰% اختصاصی هنگام آپلود برای هر فایل ( حاصل ذهن نویسنده )
  • درج ۱۰ سطر توضیحات تکمیلی برای هر فایل ( از داخل همان کتاب های pdf یا doc می توانید copy کنید )
  • انتخاب ۱ عکس برای محصول هنگام آپلود

درآمد به ۲ شکل زیر هست

شما ۱۰۰ محصول آپلود می کنید و یکی از موارد زیر را انتخاب می کنید

  • بابت هر آپلود ۵۰۰ ریال دریافت می کنید
  • یا فروشگاه را مال خودتان می کنید و دیگر ۵۰۰ریال محاسبه نمی شود و کار را ادامه می دهید و هر فایلی از آپلودی های شما فروش برود ۶۰% از قیمت آن به شما پرداخت می شود.

برای شروع از لینک http://filekaran.com/xmain/register عضو این سیستم شوید و یک تیکت(درخواست پشتیبانی) به سیستم معرفی شده ارسال کنید ..

از لینک http://filekaran.com/learn/upload.html هم به عنوان آموزش استفاده کنید .

مطالب مشابه فروش فایل:

فروشگاه فایل زیپو zepo




تاریخ: شنبه 25 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد بالا , آپلود فایل , فایل کاران,,
ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد بالا با مشاغل بدون تحصیلات خاص

اگرچه تخصص و علم و دانش بالا در کسب و کار بسیار خوب است و موجب افزایش کسب درآمد و یا بهبود وضعیت شغلی می شود ولی در همه جا نیاز نیست که حتما تحصیلات عالی دانشگاهی داشته باشید گاهی شما می توانید بدون تحصیلات آکادمیک دانشگاهی هم شغلی پردرآمد با کسب و کار مطمئن داشته باشید . البته ممکن است شما تحصیلات دانشگاهی هم داشته باشید و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه ، نمی توانند در رشته تحصیلی مورد نظرشان کار سودمندی پیدا کنند.امروز چند حرفه ی پردرآمد را به شما می آموزیم که برای قدم گذاشتن و کسب درآمد کردن در این راه نیاز به تحصیلات دانشگاهی ندارید.

۱-برنامه نویسی کنید.

شاید شما بگویید که برای اینکار نیاز به مهارت و دانش دارید ولی ما برای کد نویسی و برنامه نویسی به شما یک W3Schools پیشنهاد میکنیم.شما به آسانی برنامه نویسی را با این نرم افزار ، می آموزید
۲- کپی رایترباشید

کپی‌رایتینگ یکی از مشاغل کلیدی تبلیغات است که برای “افزایش اثرگذاری” تبلیغات به وجود آمده. وظیفه‌ی کپی‌رایتر، جستجوی بهترین پاسخ برای این دو سؤال اساسی است: در تبلیغات‌مان چه بگوییم، چگونه بگوییم.
برای انجام این کار شما باید یک نویسنده ی حرفه ای و کار کرده باشید و با کلماتی که در یک تبلیغات می توانند موثر باشند و فروش را افزایش دهند آشنا باشید.


۳- انیمیشن سازی
می توانید انیمیشن های دو بعدی یا سه بعدی بسازید و آنها را به فروش برسانید و یا سفارش کار بگیرید. حتی بعضی از کودکان نیز انیمیشن های خوبی می توانند ایجادکنند .
۴- هنرهای گرافیکی
در این مورد شما با یاد گرفتن فقط Photoshop CS می توانید پوستر های حرفه ای طراحی کنید یا کار صفحه آرایی مجله ها را برعهده گیرید ، بسیاری از انتشاراتی ها هستند که با مشاهده ی نمونه کارهای شما حاضرند پول پرداخت کنند


۵- مدیر رسانه های اجتماعی باشید
بسیاری از شرکت ها هستند که برای مدیریت و ارتقای پیج شرکتی خود در فیسبوک یا توییتر یا هر شبکه ی اجتماعی ، به شخصی مانند شما نیاز دارند که با راهکار های مدیریت یک پیج نیز آشنا باشد و البته مهم ترین چیزی که باید در این زمینه بدانید آگاهی دقیق از هدف اصلی شرکت مورد نظر است تا بتوانید به راحتی کار کنید .

مطالب مشابه کسب درآمد و مالی :

مدیریت مالی فردی،کسب درآمد و مدیریت پول

درآمد زایی بدون سرمایه و پول

راهکار ثروت آفرینی و کسب درآمد بالا




تاریخ: شنبه 25 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد بالا , مشاغل , تحصیلات خاص,,
ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد میلیونی از ایده عاشقانه

الان پشت سر هم دارم ایده های ساده و عجیب کسب درآمد را معرفی می کنم ایده هایی که شاید در ابتدا مسخره و یا سبک به نظر برسد و شاید بارها از این ایده ها به ذهن ما هم برسد ولی رهایش کنیم اما یک عده افراد خلاق ، خوش فکر و دارای ابتکار عمل در کسب و کار، این ایده های ساده را تبدیل به کسب درآمد عالی می کنند . یکی از این ایده ها ،عاشقانه و از طرف یک انسان خلاق ارائه شد و درآمد میلیونی برایش به همراه داشت و موجب شد تا نظر میلیون ها انسان را به سویش جذب کند. ایده اش ساده بود ولی به واقعیت تبدیل کرد و علاوه بر شهرت، کسب درآمد میلیونی هم برایش به ارمغان آورد. شما هم می توانید با الهام از ایده های خود کسب و کار موفقی را راه بیندازید به شرطی که بخواهید.

ebays.ir 2

چنانکه گفتم، شاید یک ایده هر چند ساده برای شما ، کسب درآمد میلیونی به همراه داشته باشد. اما  ایده هایمان را با  توجیهات خودمان – مانند وقت نداشتن و یا کمبود سرمایه – ندیده می گیریم، در حالی که تنها مشکلی که جلوی ایده های خلاقانه را می گیرد تنبلی و عدم اراده ی قوی است ، بنابراین سعی کنید ایده های خود را با همین دو عامل پیش ببرید و نتیجه ی آنرا نیز ببینید.امروز یک مثال ساده از ایده ی یک مرد متاهل که به سرش زد را می گوییم که او را میلیونر کرد.

ebays.ir 3

Ashleymadison.com سایت قرارهای عاشقانه است با این تفاوت که تنها افراد متاهل یا کسانی که خواهان قرار با یک فرد متاهل هستند مورد پذیرش این سایت قرار می گیرند. شعار سایت این است:” زندگی کوتاه است. پس با عشق زندگی کن”. موسس این سایت یک وکیل به نام نوئل بیدرمن است که به قول خودش یک مرد متاهل بسیار خوشبخت است. سایت این مرد خوشبخت ۳٫۲ میلیون عضو دارد که بیانگر موفق بودن و استقبال از ایده ی اوست.جدا از اخلاقی بودن این ایده یا درست بودن آن، صرفا فقط هدف این بود که بگوییم یک ایده ی ساده چگونه می تواند شما را میلیونر کند، کافی است به پا خیزید و اراده کنید.و با تناسب با فرهنگ ایرانیان یک ایده ی ناب را نتخاب کنید که مورد استقبال قرار گیرد

ebays.ir

طالب مشابه کسب درآمد عجیب:

کسب درآمد میلیونی دختر جوان از بطری

کسب درآمد با اسکناس نویسی

شیوه کسب درآمد با شیر مادر

کسب درآمد کثیف ولی جالب




تاریخ: شنبه 24 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد ,میلیونی, ایده, عاشقانه,
ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد میلیونی دختر جوان از بطری

در مقالات قبلی کسب درآمد به مواردی از کسب و کار عجیب و غریب در کشورهای آمریکا و چین اشاره کردم و گفتم یکی در چین از راه شیر مادر کسب درآمد می کند و عده ای در آمریکا از راه فروختن مدفوع انسانی کسب درآمد می کنند و یک فقیر آمریکایی هم با نوشتن روی اسکناس کسب درآمد مناسبی دارد . در ایران هم کسانی هستند که دست به کسب و کارهای عجیب و جالب می زدند که به نوعی جذاب و شنیدنی است . در شهر تبریز یک دختر جوان دست به ابتکار جالبی است که هم کسب درآمد مناسبی دارد و هم در مسیر خیرخواهانه است و هم اینکه عده زیادی از طرفداران محیط زیست را هم با خود همراه کرده است و اما اصل قضیه کسب درآمد میلیونی این دختر خانم ایرانی:

به تازگی یک دختر جوان تبریزی با جمع کردن درب بطری های آب معدنی و بطری های پلاستیکی هم به محیط زیست کمک کرده و هم از این راه کسب درآمد کرده است اما چگونه؟

ebays.ir 5

این خانم با جمع آوری درب بطری ها و فروختن به افرادی که کار بازیافت می کنند , توانست پولی به دست آورد .این خانم جوان همه ی پول های به دست آمده از این راه را صرف امور خیریه کرد و برای معلولان ویلچر خرید.

رفته رفته افراد و فعالان محیط زیست زیادی برای همکاری و کمک به او  مشغول به این کار شدند و با یک تیر دو نشان زدند, هم به محیط زیست و پاکیزگی اش کمک کردند و هم با فروختن و پول آن , برای نیازمندان به ویلچر, ویلچر خریداری کردند.

 ebays.ir 6

مطالب مشابه کسب درآمد عجیب:

کسب درآمد با اسکناس نویسی

شیوه کسب درآمد با شیر مادر

کسب درآمد کثیف ولی جالب




تاریخ: جمعه 24 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد ,میلیونی ,دختر جوان , بطری ,
ارسال توسط پول دوست

معرفی کسب درآمد میلیاردی موسس کافه بازار

میلیونر و میلیاردهای زیادی در ایران وجود دارند که با راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب تجربه لازم ، الگوی خوبی برای سایرین هستند اکثر این افراد موفق در ابتدا شکست های فراوانی را تجربه کردند ولی هیچ گاه در راه اندازی کسب و کار و رسیدن به درآمد بالا ناامید نشدند. کارآفرین نمونه اینگونه افراد هستند که با پشتکار فراوان و طرح ایده جدید بر بستر تجارت به کسب آمد بالا رسیدند. یکی از این افراد موسس کافه بازرار است که زمانی به اون میلیونر کوچک می گفتند و الان برای خود فردی موفق با کسب درآمد بالا و میلیاردری در حال بزرگ شدن است.

ebays.ir2

 

 

 موسس کافه بازار  آقای حسام آرماندهی,  جوان ۳۰ ساله ای است که با نگاه درست به کسب و کار و ارائه ایده خلاقانه در زمان مناسب و استفاده از وضعیت اقتصادی جامعه و تحریم ، یکی از موفقیت ترین افراد در حوزه کسب درآمد اینترنتی می باشد. شرکتی که ایشان تاسیس کرد علاوه بر درآمدزایی بالا ، تعامل خاص و ویژه ای با مشتری و تولیدننده داشته طوری که ارزش دلاری این شرکت هر روز در حال افزایش است. ارزش شرکت کافه بازار ۲۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.حسام آرماندهی در رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه صنعتی شریف تا مقطع لیسانس تحصیل کرده است و بعد از آن برای ادامه تحصیل به دانشگاه صنعتی چالمرز سوئد رفت.

ebays.ir3

تحصیلات خود را نیمه‌کاره رها کرد و به سراغ ایده دیگری رفت که راه اندازی یک مارکت اندرویدی در ایران بود. در آن زمان مارکت‌هایی مثل گوگل پلی، سونی و سامسونگ وجود داشتند اما به دلیل تحریم‌ها دسترسی کاربران به برنامه‌های آن‌ها امکان‌پذیر نبود و حتی در صورت دسترسی باز امکان تولید و فروش برنامه فارسی از طریق آن‌ها میسر نبود.

ebays.ir1

او در  زمستان سال ۸۹ اولین نسخه از اپلیکیشن بازار در نمایشگاه کنگره موبایل ایران معرفی کرد . آرماندهی توجه مخاطبان و رسانه‌ها را به برنامه کافه‌بازار به عنوان یکی از مهمترین دلایل موفقیت کسب‌وکارش ذکر می‌ کند.

او  با عقد قرارداد با بازی‌های موفق خارجی، امکان خرید ریالی بسیاری از این بازی‌ها را به صورت قانونی برای کاربران اندرویدی در ایران فراهم کند و این نقطه شروع استقلال کافه بازار از مارکت‌های بزرگ بود. برنامه نیازمندی‌های دیوار از جمله دیگر محصولات تیم حسام آرماندهی و کافه بازار است که در مدت فعالیت خود از محبوبیت و رشد خیلی خوبی برخوردار بوده است.

مطالب مشابه درباره موفقیت در کسب درآمد:

4 مهارت موفقیت در فروش و کسب درآمد

موفقیت کسب و کار گوگل و دلیل شکست یاهو

عامل موفقیت کسب کار و درآمد از اینترنت

اصول موفقیت کسب درآمد اینترنتی

موفقیت در کسب و کار اینترنتی




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد با اسکناس نویسی

در ادامه معرفی کسب و کارهای درآمدزا گاهی ممکن است به کسب درآمدهای عجیب و غریب و جالبی برسیم که خواندنش خالی از لطف نیست. از کسب درآمد از شیرماد گرفته تا کسب و کار فروختن مدفوع انسان که عده ای را ثروتمند کرده است. اما این بار کسب درآمد یک مرد فقیر آمریکایی از طریق نوشتن اسکناس توجه را به طرفش معطوف کرده است. این هم یک نوع کسب درآمد جالب از گوشه و کنار دنیا برای رسیدن به پول و رفع احتیاجات روزمره است بله می خواهم امروز از یک مرد آمریکایی بگوییم که با نوشتن روی اسکناس ها پول دریافت می کند.

این مرد با نوشتن روی اسکناس ها و بیان اینکه فردی فقیر است و نیازمند پول است و نوشتن آدرس خود روی آن اسکناس ها، پول های خرج کرده خود را باز می یباد.این یعنی زندگی کردن تقریبا مجانی چون او برای امرار معاش تقریبا چیزی پرداخت نمی کند زیرا نیمی از آن ، به او بر می گردد.

pool

او از این روش ماهی ۶۰ دلار از پول هایش را پس می گیرد ، این در حالی است که عده ای مبلغی بیشتری هم برای کمک به او برای او می فرستند.

این کار شاید بسیار عجیب باشد اما با قانون مخالف نیست زیرا او به پول ها آسیب جدی وارد نمی کند و تنها با خودکار قرمز روی همه آن ها مطلبی می نویسد. او گاهی شوکه هم می شود زیرا برخی مواقع پول های او سر از کشورهای اروپایی در می آورند و مردمی از اروپا پول او را پس می فرستند

شما هم به سرتان زده همین کار را بکنید؟ نکنه شما این کار را می خواهید بکنید به نظرتان در ایران جواب می دهد؟

مطالب مشابه کسب درآمد عجیب:

شیوه کسب درآمد با شیر مادر

کسب درآمد کثیف ولی جالب




تاریخ: جمعه 24 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد ,اسکناس نویسی,,
ارسال توسط پول دوست

ساخت ویدیوهای جذاب برای کسب درآمد و افزایش پول

خیلی از شبکه های اجتماعی هستند که بر اساس نمایش ویدیو اقدام به کسب درآمد و افزایش فروش می کنند. در اینجا قصد ندارم که شیوه کار آنها را بگویم بلکه هدف من ارائه ایده های برای ساخت ویدیو  جهت افزایش کسب درآمد یا ویدیو مارکتینگ است. شما می توانید با ساخت ویدیوهای خاص و جذاب، و اشتراک آنها در شبکه های اجتماعی و یا در سایت و وبلاگ خود اقدام به معرفی محصول و کالای خود و جذب مشتری کنید و یا می توانید مسائل آموزشی خود را ارائه دهید افزون بر اینها می توانید با ساخت این نوع ویدیوها در لابه لای آن به کسب درآمد خود رونق دهید کافیست شما ایده های خود را تنظیم و در قالب ویدیو ارائه دهید . البته به این نکته هم توجه کنید که هر ویدیویی را مشتری و مخاطب مشاهده نمی کند بلکه ویدیو باید شرایط خاص خودش ، مانند جذاب بودن، بدیع بودن ، کیفیت بالا، آموزشی و سرگرمی بودن و... را داشته باشد تا مخاطب تمایل به دیدن آن داشته باشد خلاصه هدفمند باشد.

چنانکه همیشه و در مقالات متعدد تاکید داشتم، یکی از راه های بازاریابی اینترنتی استفاده از نمایش دادن اطلاعات است که شما می توانید با بهره گیری از ویدیو منظور خود را به بقیه ی افراد منتقل کنید. اما آمارها فراتر از این مورد را نشان می دهند به طوری که افراد پس از دیدن یک ویدیو در مورد محصول، ۶۴ تا ۸۵ درصد بیشتر علاقه‌مند به خرید آن محصول می‌شوند و بیش از ۷۰ درصد بازاریابان اعتقاد دارند که ویدیومارکتینگ بیش از هر روش مارکتینگ دیگر به تصمیم قطعی برای خرید محصول منجر می‌شود.
شاید قبلاً ویدیوها زیاد موردتوجه نبودند و افراد حاضر به‌صرف رمان برای آن‌ها نبودند و تمایلی برای دیدن این موارد نشان نمی‌دادند اما امروز اوضاع کاملاً تغییر کرده است و بسیاری از فروشگاه‌های مختلف اینترنتی تولید ویدیو را آغاز کرده و ویدیوهای متنوعی را در وب‌سایت خود و یا در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر کردند تا از این راه جذب مشتری و کاربر بیشتری داشته باشند.

 

ایده هایی برای شروع ویدیو مارکتینگ:

من تازه کار هستم!
ویدیویی از نسخه‎ی آزمایشی و حتی در حال تولید محصول خود با موبایل بسازید.
گیف بسازید؛ یک گیف متحرک از نحوه‌ی عملکرد یکی از ابزارها‌ی‌تان تهیه کنید.
از مشتریان خود نظر بخواهید و در کمتر از ۳۰ ثانیه آنها را منتشر کنید.

من کسب و کار کوچکی دارم:

موشن گرافیکی برای معرفی شرکت، ماموریت و دیدگاه‌های آن بسازید.
ساخت ویدیوهای سریالی, آموزشی و کاربردی در حوزه کاری خود
FAQ بسازید و نحوه حل شدن مشکلات عمومی مشتریان را مطرح کنید

من کسب و کار بزرگی دارم:

مطالب؛ مقالات و نوشته های قدیمی بلاگ خود را به ویدیو تبدیل کنید.
مصاحبه با اعضای داخلی یا حتی چهره های تاثیرگذار خارجی
تخصص های خود را به روز کنید و تخصصی از اعضای شرکت پخش کنید.

چک لیستی از بایدهای یک ویدیو جذاب:

۱-در تایتل های خود سعی کنید از کلمات کلیدی مورد نظرتان بهینه استفاده کنید.
۲-عنوان خوب تاثیر مستقیمی بر روی مخاطبین میگذارد پس از آن غفلت نکنید.
۳-ویدئو را در شبکه های اجتماعی مناسب و مورد پسند افراد منتشر کنید .
۴-تا حد امکان فیلم های خود را مفید, کاربردی و البته کوتاه انتخاب کنید این امر باعث میشود تا بازدید کننده احساس خستگی نکند.
۵-با استفاده از واترمارک و نرم افزارهای این حوزه لوگوی شرکتتان را در ویدئو بگذارید تا حتی در صورت کپی شدن هم دیده شوید.
۶-در حین ویدیو در حد چند ثانیه و حتی یک زیرنویس خود را بیشتر معرفی کنید.

چند ایده خلاقانه برای ساخت ویدیو:

  • محتوای ویدیویی تولیدشده توسط کاربران با طراحی کمپین های مختلف
  • پشت صحنه همیشه برای کاربران جذاب است پس نادیده های کسب‌وکار خود را به اشتراک بگذارید
  • ویدیوهای آموزشی ترجیحاً به صورت برند شخصی نه حقوقی تهیه کنید
  •  ویدیوهای زنده با استفاده از لایو اینستاگرام یا حتی ابزارهایی نظیر ویدیو کنفرانس ایجاد کنید
  • و…

مطالب مشاهده کسب درآمد با ویدیو:

اشتراک گذاری ویدیو و تصویر در اینستاگرام

کسب درآمد با اشتراک ویدیو در سایت جعبه




تاریخ: جمعه 24 شهريور 1396برچسب:ساخت, ویدیوهای جذاب , کسب درآمد,افزایش پول,
ارسال توسط پول دوست

افزایش کسب درآمد و فروش با CRM

یکی از اصول اصلی و اساسی کسب درآمد و افزایش فروش به ویژه برای بازاریابان و فروشندگان CRM  یا مدیریت ارتباط با مشتری است که نقش بسیار مهم و تعیین کننده در فروش و حتی بقاری یک کسب و کار اعم از اینترنتی و یا غیر اینترنتی را دارد قبل از پرداختن به شیوه ارتباط با مشتری و جذب آن بپردازیم تعریفی از اصطلاح ارتباط با مشتری یا CRM  ارائه می دهیم و بعد به اصل موضوع می پردازم .

اصطلاح مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM از اوایل دهه نود میلادی وارد حوزه مدیریت و بازاریابی شده است. بررسیها نشان می دهد که این اصطلاح تقریبا از زمانی که توماس سیبل، مدیر و مالک Siebel Systems عنوان «مدیریت ارتباط با مشتری» را در مورد نرم افزار تولیدی خود به کار برد، به تدریج درادبیات مدیریت و بازاریابی رایج شد.

هنوز در مورد تعریف مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management، اتفاق نظری وجود ندارد. بسیاری از شرکتهای فعال در حوزه تکنولوژی اطلاعات، CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری را مجموعه نرم افزارها یا خدماتی میدانند که به اتوماسیون بازاریابی، فروش و خدمات کمک می کند. CRM با این تعریف، تا حد زیادی به حوزه ی تکنولوژی نزدیک می شود.

بخش دیگری از فعالان حوزه مدیریت، تاکید دارند که CRM نگرشی با تاکید بر ایجاد، حفظ و توسعه و تعمیق رابطه با مشتریان است و در این نگرش، ممکن است از تکنولوژیهای روز استفاده بشود یا نشود. حتی کتابهایی در حوزه CRM وجود دارند که برای تاکید به جنبه های مدیریتی در مدیریت ارتباط با مشتری، هیچگونه اشاره جدی به امکان استفاده از تکنولوژی در این حوزه نکرده اند. این افراد، تعریف سابقه ی تاریخی CRM و مدیریت ارتباط با مشتری را با جملات پیتر دراکر آغاز میکنند: هدف هر کسب و کاری، ایجاد و نگه داشتن مشتری است.


به نظر شما مشتری بالقوه کیست؟ ایا می شود مشتری، بالقوه باشد؟ این کلمه در زبان انگلیسی معادل potential customer می باشد، اما در ادبیات افراد متخصص بازاریابی به opportunity معروف است.
درست حدس زدید در این دیدگاه، هر مشتری بالقوه یک فرصت است،فرصت برای چه؟ برای فروش بیشتر و گسترش کسب و کار.
هدف اصلی و نهایی هر نوع تجارتی از نظر متخصصین بازاریابی و فروش در دنیا درک و شناخت هرچه بیشتر از مشتریان بالقوه و ارتباط همیشگی با آنها است. طوری که نهایتا کلیه فعالبت ها منجر به فروش بیشتر و کسب حداکثر سود ممکن خواهد شد.

چگونه میتوانیم کسانی که هنوز از ما خریدی نداشته اند را بشناسیم؟

بایستی هر نوع ارتباط و با هر شکلی را ثبت کرد، هر تماسی که با کارمندان فروش یا حتی پشتیبانی گرفته میشود، یک فرصت برای فروش به حساب میاد، هر کسی که ادرس ایمیل خود را در اختیار شرکت ما قرار می دهد یک سرنخ و فرصت طلایی برای کسب و کار ما به حساب می آید.
ممکن است سوال بپرسید چرا از همان اول آنها را فرصت به حساب نمی آوریم!؟
جواب ساده است، چون اطلاعاتی از آنها نداریم!
برای اینکه شخصی (یا شرکتی) فرصت به حساب بیاید، بایستی ارتباط نتیجه دار با آن شخص برقرار شود یعنی کارمند فروش بتواند اطلاعاتی در خصوص فرد موردنظر کسب کند یا متوجه علاقه او نسبت به محصولی خاص شود, یا بتواند محصول (یا خدمتی) را عرضه کند.
با یک بار پیگیری احتمال موفقیت بسیار کم است، ارتباط باید همیشگی باشد! نکته کلیدی اینجاست! برای ارتباط همیشگی نیازمند این هستیم که نتایج پیگیری های قبلی ثبت شود و روند برقراری ارتباط، همواره بر اساس نتایج به دست آمده از ارتباط های قبلی باشد.

به عنوان مثال کارمند فروش پس از برقراری اولین ارتباط با کسی که شماره موبایل خود را در نمایشگاه به شرکت داده بود، متوجه می شود که این شخص به نوعی خاص از خدمات تمایل زیادی دارد اما همچنان در مورد خرید آنها مردد است.


به این ترتیب وظیفه ای تدوین میکند که روز بعد ایمیلی برای آن شخص فرستاده شده و در خصوص آن محصولات توضیح بیشتری داده شود.
فردای آن روز مشاهده میکند که آن شخص ایمیل را باز کرده، بر روی لینک کلیک کرده و در خصوص محصول، اطلاعات بیشتری را کسب کرده است.
بنابراین برای دو روز دیگر وظیفه ای تعیین میکند که پیامکی برای شخص ارسال شده و کد تخفیفی در خصوص محصولات به او ارائه گردد.
در صورت تمایل شخص به خرید، کافیست او عدد دو را به سامانه پیامکی ارسال کند! دو روز بعد چنین اتفاق خجسته ای رخ میدهد!
حالا نوبت این است که کارمند فروش مجددا با او تماس گرفته، با لحنی صمیمی و با آگاهی کامل از تمایلات این شخص، فرصت را به فروش قطعی تبدیل کند! اتفاق های مشابه در دنیای واقعی بسیار رخ داده است. همه این فرآیند نیازمند یک سازکار منسجم می باشد که قطعا و بدون شک این ظرفیت با استفاد از یک CRM مناسب میسر خواهد شد! لطفا این متن را جدی بگیرید!

مطالب مشابه موفقیت در کسب درآمد از اینترنت:

راههای تبدیل کاربر به مشتری جهت کسب درآمد

جذب عواطف کاربران برای کسب درآمد بیشتر

نقش پوشش و فضا در افزایش کسب درآمد

نظر گوگل درباره نقش مدیران در افزایش کسب درآمد

راههای افزایش فروش و کسب درآمد بالا

بهترین شیوه کسب درآمد از اینترنت

افراد موفق در کسب درآمد از اینترنت

عامل موفقیت کسب کار و درآمد از اینترنت

اصول موفقیت کسب درآمد اینترنتی

موفقیت در کسب و کار اینترنتی




ارسال توسط پول دوست